Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > X5 vs X5 :o)

 o Navštíveno 44918x o
o 02.12.2009, 21:49 | signum
Na popud jednoho nejmenovaného člena AHC ( jmenuje se xenonman :) )který má čerstvě nachipováno a jede mu to prý pekelně a já mám auto v sérii,tak jsem se rozhodl uspořádat malý sprintík na jednom letišti na Moravě ( neutrální půda ) tuhle neděli,po mikulášském Zaječí.
Xenon má 3.0d, 160 kw v sérii a po chipu asi 270 koní a 720 Nm,
já mám 4,4i , 210 kw v sériovém stavu asi 286 koní a asi 440 Nm.

Kdo si troufne tipnout výsledek ? Na reakci Nisma samozřejmě čekám nejvíc :o))


o 02.12.2009, 21:53 | Pavel 528
no ac je ta 4.4 dost dobra,tak te skoro jiste pojede,pokud to cipnul az na tech 270PS,coz je tedy neuveritelny vykon na ten 3,0D a asi se mu to po par tis km rozpadne..o)))
o 02.12.2009, 21:57 | signum
No,uvidíme :o)
o 02.12.2009, 22:02 | Luke_288
hlavně 720Nm, to už bych se trochu bál...
o 02.12.2009, 22:02 | LukeFab
su zvědavej,kdo vyhraje teda
o 02.12.2009, 22:07 | Midnite | Upraveno: 2009-12-02 22:11:20
tipuju xenona :) teda pokud to auto to vydrží :D
o 02.12.2009, 22:08 | luda551
no natocte videjko sem zvedavej ale typuju 4,4i ikdyz ten xenona kroutak je peknej no.
o 02.12.2009, 22:09 | tmx.806
no, pac nismo ridit voba najednou nemuze, tak to bude chyba ridice at to dopadne jak chce... :-)

za me benal...
o 02.12.2009, 22:10 | Midnite
tmx: chuck norris to nedokáže ale nismo ano.. :D
o 02.12.2009, 23:52 | tykeev
jak se to říká?

koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody :-)

nebo tak nějak...
o 03.12.2009, 07:38 | Pagoš
Pokud má ta nafta opravdu takovýhle hodnoty a má to nějakou pružnost (aby nebyl max moment někde nahoře stejně jako výkon), tak musí jednoznačně vyhrát.
o 03.12.2009, 07:45 | muSlim
Vyrovnané to bude možno chvíľu, ja by som rád veril ale _benzínu_, i keď je to hlúposť v tomto prípade :o)))
o 03.12.2009, 08:08 | Veva
Tipuji, že vítěz bude Xenon s naftou :-)
a jak už tu padlo, natočte video ;-)
o 03.12.2009, 08:53 | Escudo
tohle bude hodně zajímavý :o) já si myslim že půjde dost o to, jak si s tim chipnutym 3.0 poradí jeho převodovka, škoda že nebudem, mohl jsem vzít Chevy :o)
o 03.12.2009, 08:59 | Martyn
Imho benzin lepsi..
o 03.12.2009, 09:07 | zipp
pokud něco neudělá špatně, tak si myslím, že vyhraje xenonman s naftou :-)

každopádně to zkuste natočit :-)
o 03.12.2009, 09:32 | FBS
a má to Dan potvrzený z brzdy? ale zase- když mi volal minule, že čipnul Turana na neuvěřitelný gigantický hyper výkon, tak jezdil tejden :o)))
o 03.12.2009, 09:45 | Nismo.Power
benzín je sice výdržnej ale je opravdu dost línej.... s tou čiplou naftou pojede vklidu i 5er s 4,4i
akorát ta nafta bude na rozklad po chvilce.....
jinak aspon důkaz pro martyna že to jde jen čipem udělat..... stejně tak jako z každýho ropáku ale nic to nezmění na tom že na směrem rovně jsou potřebný hlavně koně protože to je jednotka práce, a to jakym stylem se v těch něbo oněch otáčkách dokáže motor šprajcnout tzn. vydolovat ze sebe krouták je věc druhá ale koně jsou koně protože jinak by musel bejt krouták udávanej i u kuchyňskýho mixéru :)

každopádně hlasuju pro ropáka
o 03.12.2009, 09:45 | xenonman | Upraveno: 2009-12-03 09:49:29
rách bych podotoknul ze signum prehani ma tam udajne bejt 262 ps a kroutak jen 620nm, jedine co prave dostava nafrak je prevodovka pri rozjezdu...

co do jizdnich vlastnosti ja jsem spokojen, co do toho soutezeni je po tom zhavej signum, me osobne je to celkem putna :-)
o 03.12.2009, 09:46 | Lucni.konik
Já sázím na 4,4i
o 03.12.2009, 09:46 | xenonman | Upraveno: 2009-12-03 09:50:53
fbs jezdil jsem dal, jen po vymene turba ktere bylo bohuzel repasovane dal se original nove a auto slapalo dal a hrabalo i s 19tkama :-)

turan byl merenej 77kw na 119 kw
o 03.12.2009, 09:51 | Cenda
no pochybuju, ze by to sem daval Signum, kdyby pohral :-)
o 03.12.2009, 09:58 | Alííí
xenonman: Touran jezdí furt dál, pán si ho u nás na bazaru vzal, a dodnes je prý spokojen. :-) Jen ty fotky očouzený prdele na dálnici nic-moc, ale ty jsem mu neukazoval. :-D
Jinak X5D vs. X5i tipuju taky naftu, a vemte si hasičáky, wolowé. :-P Kdyby bylo video, na konci rovinky do sebe naražte (nejlíp čelně), zvýší to sledovanost. ;-)
o 03.12.2009, 10:07 | xenonman | Upraveno: 2009-12-03 10:08:12
to nebyla ocouzena predel, ale olej na zadnich vratech jak turbo udelalo pa pa:-) momentku mam doma nekde v pc
o 03.12.2009, 10:17 | Smrada (M)
Tipuju Xenona a chci to osobne videt :o)
V kazdem pripade se jeste zeptam, zda ma Dan pripravenej odtah, az treba neco prekrouti?
o 03.12.2009, 10:32 | xenonman
no jelikos si tohle vymyslel signum tak pokud se neco dojebe doufam ze se take signum postara o odtah vozidla kdyz ma tu silnou 4,4
o 03.12.2009, 10:38 | Alííí
:-)))) Už to vidim....
Signum: "Jéééé, já VYHRÁÁÁÁÁÁLLLL. Tak čau Dane..." :-)
o 03.12.2009, 10:38 | Nismo.Power
alííí : sledovanost :))))

uvidí se ale já tipuju ropu stejně .... akorát na zajíce se asi osobně nedostanu :)
o 03.12.2009, 10:42 | xenonman
alii jo to sou jeho slova
o 03.12.2009, 10:45 | muSlim
2 xenon, signum: a kde to bude a o koľkej? Ja len že som náhodou na Morave tiež, tak keby to bolo v pravú dobu čo by vyhovovala a bolo by to blízko, môžem prísť zdokumentovať (VGA kamera > mp4)a ukázať zadok... predsalen mám o 500kg menej :o)))
o 03.12.2009, 10:45 | Nismo.Power
signum je starej závodník akorát se spíš divim že on tam nemá čiplou 3.0d a Dan nemá benzín :)))

každopádně bejt to proti 4,6i tak bych řek že to ropák nemá šanci :) ..... 4,4i natož ta stará je opravdu lenochod :) ta novější co má nějak 315hp by asi byl adekvátní soupeř:)
o 03.12.2009, 10:45 | FBS
Alííí:
A já zase vidim, jak X5 táhne X5 na hengru :o)))
o 03.12.2009, 10:48 | Escudo
tak ta 4,4 má 0-100 snad za 7s, což je docela hodně slušný a já si myslim že ropa se na tohle bude dostávat kvůli převodovce jenom hodně blbě
o 03.12.2009, 10:51 | xenonman
ja bych si 4,4 nekoupil ani zadarmo co stim, zere to.
taklhle 5,0 s dvema turbama, to je jina ....
o 03.12.2009, 11:06 | Nismo.Power
1999 BMW X5 4.4i

0-50 mph (80 km/h)
0-60 mph
0-100 km/h 7.50 s
0-100 mph
80-120 km/h (50-70 mph) in top
Standing ¼mile
Standing km 28.50 s
Top speed 207 km/h (129 mph)
Fuel consumption 18.8/11.1/13.9 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions
Carfolio Calculated CO2 ? 333.60 g/km
Power-to-weight 129.36 bhp/ton

------------------------------------------------

2003 BMW X5 3.0d

0-50 mph (80 km/h)
0-60 mph
0-100 km/h 8.30 s
0-100 mph
80-120 km/h (50-70 mph) in top
Standing ¼mile
Standing km
Top speed 210 km/h (130 mph)
Fuel consumption 11.4/7.0/8.6 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions 229.0 g/km
Carfolio Calculated CO2 ? 232.20 g/km
Power-to-weight 99.08 bhp/ton

-----------------------------------------------

2001 BMW X5 4.6is

0-50 mph (80 km/h)
0-60 mph
0-100 km/h 6.50 s
0-100 mph
80-120 km/h (50-70 mph) in top
Standing ¼mile
Standing km
Top speed 240 km/h (149 mph)
Fuel consumption 21.0/11.4/14.9 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions 356.0 g/km
Carfolio Calculated CO2 ? 357.60 g/km
Power-to-weight 156.88 bhp/ton
o 03.12.2009, 11:11 | signum
Můj skromný názor: Xenon ztratí při rozjezdu,protože to buď zareaguje ESP,nebo když ho vypne,bude hrabat a je jen otázka,jestli to dožene.
Nismo docela by mě zajímalo jak by dopadl ten můj lenochod proti té tvé raketě z USA,tak jestli se nebojíš,tak se ukaž v Zaječí.
A k tomu touaregu,no nevím.Žere o dva litry míň,tak jestli to někomu stojí za ty problémy s motorem ?
o 03.12.2009, 11:18 | signum
Nismo,zas to máš blbě,já mám sport paket a maximálku mám 230 km/h :o)
o 03.12.2009, 11:19 | tykeev
ty jo, 203 max mi přijde nějak málo na takový auto a motor, ne? ... i když teda oni i u obyč Fábky uvádí max 165 a jede to 190 :-)
o 03.12.2009, 11:22 | mrazik
tykeev vzdyt to ma aerodynamiku otevrene skrine proti vetru.
o 03.12.2009, 11:27 | tykeev
to mrazik:

o aerodynamice vím, ale vím, co umí obyč Sharan/Alhambra/Galaxy s 1.9 TDi motorem, tak se mi nechce věřit těm rychlostem u silných X5
o 03.12.2009, 11:31 | signum
mrazík evidentně ví o čem mluví :o)
o 03.12.2009, 11:32 | Nismo.Power
otevřená skřín proti větru :))) lol.....

zase tak hrozný to neni ale odpor to samo má a má to 2.2t váhu resp. 4,4 je těžší samo než nafta ale asi o 30-40kg...
o 03.12.2009, 11:33 | Escudo
těžko říct, taky máme na SUV max 175km/h v papírech a do 120 mil což je omezovač to táhne tak, že by to šlo bez problémů hodně za :o)
o 03.12.2009, 11:44 | xenonman | Upraveno: 2009-12-03 11:45:58
jen dodam nekoupil jsem si x5 abych mel auto na zavodeni a muselo to jezdit 250km/h, to co od toho auta ocekavam mi poskytuje, jinak opravdu zajimava debata opet, vzdyt je to deneska uz stare auto, trochu lepsi nez felicie :-)
o 03.12.2009, 11:49 | RedBaron
Krouťák je dobrej tak do marketingovýho prospektu, koně jsou koně a ty ženou auto vpřed. Pokud nebude chyba někde jinde, pak to musí vyhrát ten benzínovej osmiválec.
o 03.12.2009, 11:55 | Alííí
"otevřená skřín proti větru" . . . ROFL jako prase, to někdy použiju. :-DDDDDDD
Ale asi jako xenon, za chvíli se tu někdo bude chtít prát, přitom buďte rádi, že máte pohodlný auta na vysokym podvozku, a nedrkotaj vám zuby jako nám-pubertálním tunerum s neonama na podvozku... :-DDDDD
o 03.12.2009, 11:56 | luda551
xenonman : nerekl bych lepsi jak felicie,ale jak trabant ano :D
o 03.12.2009, 12:17 | Nismo.Power
RB : tak tak.... ale ta stará verze má opravdu velice špatnej průběh výkonu a celkově je prostě lenochodná takže proto sázim na naftu.... jinak koně jsou koně to řikám taky, krouták je k ničemu resp. ten řešej jen lidi s ropou kdo má víc :)

dan : jasný že to je spotřebák.....ale výzva to je dobrá ;-))))
o 03.12.2009, 12:33 | FSAL
hm, to sem zvedavej, cca pred pul rokem xenon tvrdil, jak jeho X5 jede mnohem lip, nez tato konkretni benzinova 4,4 a az ted to chipnul (nebo znova?), hmm, no kazdopadne ted uz to musi souperit i se stihackama :)

osobne sazim na benzin
o 03.12.2009, 13:11 | kozlustechnykus
benzin powaaaa :))
o 03.12.2009, 13:55 | .mycTD
taky sazim na benzin
o 03.12.2009, 13:55 | signum
To slim: akce se přesouvá na sobotu po vystřízlivění,kdyžtak mi písni na telefon a řeknu detaily.Nechci to psát sem,ať tam nepřijde 300 lidí :o)
o 03.12.2009, 14:04 | muSlim
2 signum: no v sobotu neviem neviem, ja budem na severe moravy, skôr tá nedeľa sa mi hodila... ale pre istotu písnem :oP
o 03.12.2009, 14:18 | mrazik
Jen aby xenon nedopadl jako tady pan na videu :
[ Link ]
o 03.12.2009, 14:42 | hanzz
mrazík: Než jsem to dočetl dolů, tak jsem si říkal, že sem musím dát tohle video :)


... jinak bych si taky vsadil na benzín...
o 03.12.2009, 14:54 | Lucni.konik
nj, není nad přehřátou naftu..........a dostatek oleje:-))
o 03.12.2009, 15:27 | muSlim
2 mrazik: pokračovať v ceste, podraďovať pri veľmi malej rýchlosti, nechať chcípnuť, to vie snáď každý dízelkaufer už zo salónu :o)))
o 03.12.2009, 16:17 | xenonman | Upraveno: 2009-12-03 16:18:56
fsal my všíchni vime, že patřila tvému tatovi neboj a proto je to nej, to je preci jasne,ale bejt to 4,8 je to jine kafe spotreba stejna vykon lepsi...

se stihackama jeste ne ona x5 nema jeste kridelka
o 03.12.2009, 16:28 | Luke-Jeep
tak tam asi neni ten pocit cucha a bezpeci :-D
o 03.12.2009, 16:29 | lukee_cz
...a v pondeli pribude do tohodle tematu nova fotka :-)
[ Link ]
o 03.12.2009, 16:33 | FSAL
xenon: asi by sis to mel precist znova, o tom, komu to auto patrilo, sem tady vubec nezminoval ...
o 03.12.2009, 16:56 | Dragster
Vsázím na benzín, sece není krouťák tak velkej, jako ropa, ale benzín ji pojede. Signum nedej se.
o 03.12.2009, 18:07 | crestik
koně jsou koně to řikám taky, krouták je k ničemu

průser je, že výkon není nic jiného, než přepočet Nm vs otáčky...šlápni na plyn při max Nm, a pak při max kW, kdy to půjde rychleji do otáček, hmm? Max výkon jen udává zrychlení na daný rychlostní stupeň. Mít auto, co má tisíc koní někde v otáčkách brusky při minimálních Nm, tak budu čekat dva roky, než se to tam vyhrabe.
o 03.12.2009, 19:00 | Dudelina
Jako Crestik.
Viz. článek o této problematice: "...Laicky řečeno: moment dává zrychlení, výkon určuje maximální rychlost (prosím nebrat zcela doslova). "

[ Link ]
o 03.12.2009, 20:09 | Nismo.Power
výkon je nejdůležitější věc stejně , je sice logicky vázanej na krouták ale směrem rovne jede při stejný váze a odporu vzduchu to co má víc koní tudíž je schopno vyrobit víc práce..... krouták je nepřímo danej výkonem motoru a pak taky typem zdali to je nafta nebo benzín.... nafta má hlavní hendikep v tom že nemá otáčky ale dohání to kroutákem v nízkejch ot kterej ale zpravidla je velkej jen v určitym rozmezí zatimco u benzínu je rozloženej líp.....
dál samo se krouták odvíjí ještě od toho ydali je motor přeplnovanej nebo atmosférickej samo, přeplnovanej má výhodu že maxima dosáhne logicky dřív protože nemusí konat zápornou práci tudíž záporný koně při sacim cyklo....
ale třeba elektromotor je super věc protože má maximální výkon i maximální krouták dostupnej od 0 do max otáček ....
každopádně i tak zůstávám u toho že proti týhle verzi 4,4 to vyhraje předimenzovaná nafta.....

ad mrazik : nečet jsem teda diskuzi ani popis ale přesně to popisuje ono předimenzování..... zkroucená hlava a míchá se voda a nafta a hurá je z toho parní lokomotiva :)


jinak pure horsepower race....
co auto to jiná ves ale výkon je prostě výkon :)
[ Link ]
o 03.12.2009, 20:25 | Dušan
s pevným startem sázim na V8, benzín nemusí hned odřazovat + naftě nefoukne turbo a má po parádě. Na letmý start než se benzín rozkouká bude nafta v hajzlu! Kdy bude výsledek? :o)

o 03.12.2009, 20:32 | luda551
pokud se naftak poroucha jako na videu kupuju předem 2DVD se sprintem :D
o 03.12.2009, 20:45 | Nismo.Power
to je pravda..... další sázky můžem pořádat na to kdo dojede do cíle :)))
o 03.12.2009, 21:19 | Smrada (M)
Signum, pocitejte s nama, takze pred jedenactou na to zapomente
o 03.12.2009, 23:39 | imax
Jako Nismo, az na to ze ani elektromotor nema maximalny kroutak od 0 otacek do maxima. Kazdej typ elektromotoru ma jinou momentovou charakteristiku, ale souhlasim ze na Drag race je to nejlepsi volba.
o 04.12.2009, 00:02 | axetom
kluciii chce to video pak:)
o 04.12.2009, 00:38 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
verim ze ten modrookej blondak porazi prachace ve sprintu, jeho odhodlany vyraz mluvi za vse :-D
xenonmane tres se! :-D

a jestli to neda tak bude nas brat tyden na obedy :-P

foto k příspěvku  od kral007 (eXtrem-audio.cz)

o 04.12.2009, 02:23 | signum
Zdařilá fotomontáž.Původně byl v telce přírodopisný seriál o vorvaních.
o 04.12.2009, 08:14 | muSlim
2 kral, signum: LOL!
o 04.12.2009, 08:20 | Smrada (M)
No a ted tam mas bobry no :-D
o 04.12.2009, 21:07 | Nismo.Power
hrdej pohled signuma při pornu je fakt dobrej :)))
o 05.12.2009, 03:20 | Luke-Jeep
Kua už jen par hodin!!! :-))
o 05.12.2009, 05:12 | macek
No ta 4,4 je lenochod jak prase Xenon ho udela bych rekl
Jezdil jsem s X5 AC Schnitzer 3.0D cca 280 PS a docela to oproti ty 4,4 jede takze jesli Xenon nema levy nohy tak je vitez:-))))Fandim nafte:-))
o 05.12.2009, 05:31 | zipp
Luke-Jeep: jj, už fakt jen chvilku :-) jsem zvědav
o 05.12.2009, 15:15 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
A je po sprintech
zverejneni na videu
o 05.12.2009, 18:45 | Luke-Jeep | Upraveno: 2009-12-05 18:46:04
o 05.12.2009, 18:54 | Luke-Jeep

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 05.12.2009, 18:54 | axetom
ty pisku tam paska je paradni:D
o 05.12.2009, 19:03 | M.a.R.i
Pokud jsem dobře pochopil,tak vyhrál benzín? Jsem dost překvapenej, myslel jsem,že to bude mnohem vyrovnanější a spíš bude mít navrch nafta.
o 05.12.2009, 19:04 | axetom
ty pisku tam paska je paradni:D video husty:D
o 05.12.2009, 19:09 | Dušan
gz k vítězství, prostě sem na ten benzín sázel! V8 nepatří do starého železa...
o 05.12.2009, 19:11 | tappaja
Dost slusny video! Na ten fofr je to paradne zpracovany.
o 05.12.2009, 19:14 | tappaja
Koukam Jara z fora :o)
o 05.12.2009, 19:26 | PAVELK
ty lidi nějak zestárli :-)))))))))))
o 05.12.2009, 19:56 | mishan
video parádní..... :o)
o 05.12.2009, 20:56 | gizmi
Xenonman: a ja ti tak fandil:( Kde je chyba? Takovej kroutak, to mi nerikej..je tam opravdu? :D
o 05.12.2009, 21:03 | Nismo.Power
hezký video..... každopádně xenon má zajistý někde problém jinak mi tam takovejhle náklep příjde fakt divnej :)
o 05.12.2009, 21:10 | luda551
nj takže se potvrdil mýtus :D
že diesly je línej a na benzin nema:-)
(sice tomu moc neveřím,ale z videjka to tak vypada)
o 05.12.2009, 21:20 | Phitypaldy
Taky jsem veril benzinu :-)
Jinak je to v Popicich na letisti, ze?
o 05.12.2009, 21:26 | cendler
no jak jsem to četl, taky jsem si říkal nafta vyhraje, ale to video je ukrutné (jinak sláva autorovy, za rychlost a super zpracování, moc hezký), podle mě to zase chipoval nějaký profík a řekl je tam tolik a tolik a ono ve skutečnosti vééélky prd
o 05.12.2009, 21:33 | Nismo.Power
cendler : na tomhle cipu nic nezkurvíš protože je stejně dělaj bez brzdy a celkově snad nevim kde by čipovací firmy ladily čip podle výsledný mapy z brzdy a podle toho šahali do mapy aby se přiblížily potřebám toho či onoho konkrétního motoru, dneska se na to nehraje takže přijedeš zaplatíš hoděj ti tam s notesu mapu kterou si tam stejně můžeš hodit sám s potřebnym kabelem a sw + mapou z internetu a jedeš domu...... jinak tahle mapa je s 3,0d opravdu mocná ale samo každej motor jí nemusí zkousnout a může se třeba rozpadnout což je muj soukromej názor že u xenona se něco podobnýho už odehrává neb z videa mi to příjde jako by mu záměrně dával náskok takže bud je chyba mezi sedačkou a volantem nebo v mapě motoru .....
ale nadruhou stranu jsem velice rád že bengál vyhrál samo takže nafta do kamen :)
o 05.12.2009, 22:09 | Lukaash
N.P : ad firma - DieselPower
o 05.12.2009, 22:19 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-12-05 22:20:16
já myslel že ABC :)) co se kvalitních čipů týče tak cimbu..... ale škoda že jen škoda :)
o 05.12.2009, 22:33 | axetom
anfta do kamen?:D to benzin se hodi leda tak na cisteni skvrn
o 05.12.2009, 22:38 | clown
jako fakt necekany vysledek :o) gratulace ..,

Nismo .. cipem nic nezkazis, ale znas Xenon Tuzing .., vis jak nektery jeho auta dopadly :o)
o 05.12.2009, 22:38 | cupra.165
Ten naftak nevypada na ten vykon udavany...
o 05.12.2009, 22:42 | muSlim
2 clown: |_ () |_
o 06.12.2009, 00:09 | Nismo.Power
axetom ..... aspon vidíš že benzín utře všechno :)))

clown : pravda pravda

cupra : moje řeč :)
o 06.12.2009, 00:21 | Rudi
na Cimbu bych už Nismo moc nesázel, doba už je bohužel jinde a v Cimbu spíš zaspali
[ Link ]
o 06.12.2009, 00:30 | Nismo.Power
rudi : hezký hezký :)
o 06.12.2009, 01:03 | .mycTD
signumovo vitezstvi ve stinu stejnojmenne zinkovny :D
zrejme ta 4.4 neni az takovy lenochod, jak tvrdi google, nebo je nekde chyba ;-)
o 06.12.2009, 04:32 | pepe689 | Upraveno: 2009-12-06 04:33:37
hmm a pak ze je Meresjev mrtvej ,,vítej zpět Alexandře Xenone Petroviči
o 06.12.2009, 09:39 | Escudo
zaprvý výborný video, fakt dobrá prácička, zadruhý jsem rád že můj odhad byl správnej, zatřetí jsem nečekal, že ten náklep bude až takhle drtivej :o)
o 06.12.2009, 10:02 | Freerider | Upraveno: 2009-12-06 10:03:30
Já jsem teda čekal, že to bude vyrovnanější, nedokázal jsem si tipnout, ale tohle mě teda hodně překvapilo. Mně připadá, jak kdyby ta nafta byla v sérii bez chipu.
o 06.12.2009, 11:16 | Dušan
jestli je nafta manuál musí častěji přeřadit, na rozjezd mu ujede i slabší benzín protože má krátkou jedničku, může se stát že z rozjezdu nenatlačí turbo (nedojde mu hned že chceš závodit) a budeš jako šnek. Na pružné zrychlení jako je třeba předjíždení nemá srovnatelný benzín šanci. Ale zároveň při předjíždění mě dost vadí použitelné pole otáček a to, že musím občas uprostřed předjížděcího manévru přeřazovat protože mam vytočeno 4K rpm.
o 06.12.2009, 11:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2009-12-06 11:36:12
Tak tady si Nismo dost vedle, např. Brázdil, Čepek a další ladí přímo na motorové brzdě a třeba tam kde jsem byl měřit já, ten ten člověk měří jak před, tak po zákroku a dokáže tam i lecos upravit.

A co se týče Cimbu, tak žádná škoda že dělá jen Škodovky, neb lepší čip na Škodovku 100% udělá Motor Excel a hlavně u atmosféry se musí šáhnout i na vačku a hlavu jinak čip nepřidá vůbec nic.
o 06.12.2009, 11:40 | clown
no ona ta 4.4 nedostala oceneni motor roku jen tak ..
poznatek, ze to nejede, je klasika od lidi s TD, auto nema kroutak jak krava ..

muj otec taky neustale tvrdil, ze kamaradovo Galaxy v TDI jede jak krava, ze muj benzin nejede, stacilo tomu nalozit .., on totiz turboefekt je to, co lidi maj za to, ze to auto proste jede ..., ale ze to v lepsim pripade konci ve 130km /h to uz nevidi, protoze oni tomu autu nedaj :o))
o 06.12.2009, 11:59 | Dragster
Benzin je benzín, věřil jsem mu od samého začátku. Nafta není špatná, ale nemá na to jinak už by dávno Loeb a daší jezdili s HDI.
o 06.12.2009, 12:19 | Pavel 528
tak koukam jako blazen,byt jsem tomu od zacatku neveril,ale jsem jen a jen rad,ze to takto dopadlo...o))
a opet se mi potvrdilo to,ze mi nafta do domu nesmi..o)))
o 06.12.2009, 12:34 | macek
Xenone neco je spatne jinak to neni mozny:-((((
o 06.12.2009, 12:40 | Martyn
Ja to rikal:)
Benzin je benzin a kone jsou kone, gratulace! Ale ze to bude az takovyhle rozdil bych nerekl hmm..
o 06.12.2009, 12:53 | ruffrider
gratulace, jako ten náskok benzínu byl brutální...
o 06.12.2009, 13:59 | FSAL
hehe :)

good video
o 06.12.2009, 14:18 | Nismo.Power
každopádně to chce brzdu u xenona..... pochyboval bych že tam bude víc jak cca 235hp.... a bylo by docela adekvátní tohle udělat a zveřejnit to tady protože jinak tohle tipování bylo docela o h :)))
o 06.12.2009, 14:33 | xenonman | Upraveno: 2009-12-06 14:42:37
tak asi tak, signumovi GRATULACE i kdyz co za divadlo musel kolem toho udelat mi prislo ze mu je -náct :-)

clowne -ty ses u me clovek, kterej akorat leze lidem do zadku takze ty si moje jmeno do huby urcite neber, moje auta? hlavne ze ty si na tom svem pekaci ses schopnej neco udelat sam, nesnasimm lidi co akorat pomlouvaj, jestli myslis ibizu tak to jsem prodal cloveku kterej ji znicil a prodal pod cenou dal, ale o tom ty vis uplne kulove a zamidrakovene keci ktere sem vůbec nemaji nic spolecnoho se zavodedim dvou bmw si nech do jineho spolku
omlouvám se za to, že mi to ujelo, ale takovéhle lidi proste nesnasim

zpet k bmw vs bmw
co do rozjezdu jeden zakladni problem - prevodovka...
proste tam kde ja jsem musel radit signum furt
zrychloval a diky tomu jsem nemel akceleraci jakou bych si pral, ale co nebal jsem se toho a jsem rad, ze jsem to mohl porovnat.tzn prevodovky jsou asi trosku rozdilne a jinak zprevodovane nebo diferak, ale to jen hadam

co do cipu 160kw - 196kw - na brzde jsem opravdu nejel, takze kdo vi kolik to ma koni nicmene porovnani s klasickou 160kw naftou to jede o hodne lip...

a jak jsem rekl se svoji bmw spokojen jsem a to je asi to nejdulezitejsi pac ja jsem majitel toho auta :-)

tzn zaverem gratulace signum

zaverem dodam spotřeba bmw 3,0d v automatu u auta, ktere vazi 2,5-2,7tuny- 7,5 litru / 100km a to jsem jel celkem svizne, to se vychloubal smrada, ze ma spotrebu u sveho rychleho sipu 7,5l/100km :-)
o 06.12.2009, 15:00 | Nismo.Power
záživnější by to bylo mít oba automat pak by se vyloučila chyba uživatele :)
brzdu to chce protože to auto samo o sobě ani těch 160kw nedá bude to někde pod... + jestli si to koupil už s nějakym zmrvenym čipem tak ten moh motor spíš dokurvit a proto ti tam ted kvalitní čip udělá možná tak 170kw....
spotřeba fajn ale divný že tohle nebere ani 5er který si řiká v praze 10+ a kombinaci tak 8-9 .... že by klasická bmw BC chybka a realita krapet jinde ? :)
Smrada má PD to žere at je kde je asi nehledně na váhu :)
o 06.12.2009, 15:07 | xenonman | Upraveno: 2009-12-06 15:08:59
nismo oba sme jeli automat :-)

po praze mam klasickou spotrebu 10,5 litru

pri tom cipovani se zjistilo, ze auto bylo pred tim serie tzn nic sem diky cipu nedojebalo,
o 06.12.2009, 15:11 | xenonman | Upraveno: 2009-12-06 15:13:40
duplicita sorry
o 06.12.2009, 15:13 | HIGHTOWER | Upraveno: 2009-12-06 15:14:58
myslel jsem si, že by ho dieslak mohl dát a nebo prohrát o míň, ale je tedy vidět velký rozdíl mezi motory. Zpracování videa super, obsah taky a Xenone, nic si z toho nedělej, spotřebu máš pěknou a hlavně, že ty ten rozdíl nečip/čip cítíš a je to lepšejší :-)
o 06.12.2009, 15:16 | Nismo.Power
tak aspon že automat :)

každopádně i tak bych zkusil brzdu protože takovejhle náklep by ti ta 4,4 nadělila možná kdyby jsi to měl v sérii, něco máš v tom autě kaput prostě :)

co se převodů týče tak sázim na to že tam pude pouze jinej diferák :)
o 06.12.2009, 15:19 | Escudo
to asi ne, ta 4,4 by měl bejt takovej ten tupej US automat jako máme my, čili dlouhatánská 1 i 2, nafta bude kratší podle mě, ale to jen hádám podle toho co se tak píše
o 06.12.2009, 15:20 | xenonman | Upraveno: 2009-12-06 15:22:17
nismo to by ti, ale rekl pocitac, auto bylo v servisu bmw na kontrole a vymene běžnějch veci žhavičky atd a podle jejich vyjadreni jede vice nez dobre...
o 06.12.2009, 16:25 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
vy ve vyslednu je to jasny, vyhralo BMW :-D
o 06.12.2009, 17:07 | Nismo.Power
dan : to neni směrodatný , neni servis bmw jako servis bmw většinou to je spíš žumpa jako porsche praha.... kolega v autorizáku dělal a něco o tom ví :) každopádně počítač by ses divil co u toho auta dokáže všechno neříct :)


kral : to je slovo do pranice :)) ale škoda že jsem tam nemoh bejt mohlo to bejt zážívnější ale přece jen 4kolka je zlej soupeř na rozjezdy :)
o 06.12.2009, 18:04 | Smrada (M)
Dane nezlob se, ale ty Tvoji spotrebe nemuzu verit. Jestli Ti neocipovali i palubni pocitac :-D (joke). Ja jsem cestu tam jel 140-160 za 6.4, zpet 130-140 za 6.1. 7.5 nedam ani kdybych jel celou cestu s plynem na podlaze. Za 7.5 jezdim v lete v dopravnich zacpach po Praze. Jo a sip taky nemam :-D
o 06.12.2009, 18:06 | Smrada (M)
Jo a jeste ja mam celkovou hmotnost 2 tuny, takze taky zadny "veliky" rozdil
o 06.12.2009, 18:14 | Escudo
celková znamená včetně Smrádi :o)
o 06.12.2009, 18:15 | Luke_288
já bych tomu věřil, když s A6 3.0 TDI jde jet za 6,9 a průměrem přes 100km/h...
o 06.12.2009, 18:48 | tappaja
Asi bych se zapsal na spritmonitor.de, byl bych tam s nejnizsi spotrebou mezi 3.0d X5.
o 06.12.2009, 19:17 | Luke_288
aha, koukám na to, tak na X5 je to vážně nějaký divný
o 06.12.2009, 19:31 | hanzz
výsledek mne nijak nepřekvapil :)


... a jak to tu někdo psal, spousta lidí si subjektivně myslí, jak jim ta nafta jede, jenom proto, že to na moment jakoby zatlačí a u toho hrozivě řve a duní. Ale při tom skutek utek :)
o 06.12.2009, 19:48 | píďa363
pokud se někomu zdá spotřeba jeho vozu koncernu VW vysoká, neb mě kontaktuje. uděláme mu spotčebu třeba 3,9L na 100 km (prostě se jen zadá jiný vzorec na sčot průměrné spotřeby) toť k spotřebě paliva dle BCP. kalkulačka je přeci jen pravdivě¨jší.

Jinak grtaulace signumovi. čest xenonovi (jiný by to sváděl na použité pneumatiky, nekvalitní naftu, horší vzduch a podobně)

Jen pokud majitel nedží v ruce výpis z brzdy, nevěřím ani za mák nějakm číslům.
o 06.12.2009, 20:05 | Luke-Jeep
tak nakonec to nastesti takhle nedopadlo ;-)

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 06.12.2009, 20:17 | Pavel 528
LJ:ROFL
o 06.12.2009, 20:18 | dj.DEKL
:o))
o 06.12.2009, 20:23 | tappaja
:o))))))))))
o 06.12.2009, 20:34 | ruffrider
to je dobrý:-D
o 06.12.2009, 20:47 | Midnite
LJ: :D
o 06.12.2009, 21:41 | signum | Upraveno: 2009-12-06 21:42:37
Takže asi tak: Celou tuhle akcičku jsem bral jenom jako vyplnění programu pro účastníky zájezdu.Ale díky výrokům jistých zdejších členů jsem se do toho trošku obul ( proto taky profík na video a dvě kamery,díky Jaro. ) Já osobně jsem autu věřil,ale samozřejmě jsem byl na startu dost napnutý ( proto taky ta neskrývaná radost po dojetí sprintu.Omlouvám se Dane,nechal jsem se unést ) .A všem veřejně říkám : 'osmiválec je super motor a lepší je už jen 10-ti vál.' :o)
Jinak teorii o pružným zrychlení tak nějak chápu,že nafta s větším krouťákem musí mít větší zrychlení,ale z tohoto sprintu se mi zdálo,že jsem se pořád od Dana vzdaloval. Takže můj závěr zní: ' lepší osmivál v otáčkách,než nafta s ukrutným krouťákem.

Ještě si nemůžu odpustit :o)

každopádně bejt to proti 4,6i tak bych řek že to ropák nemá šanci :) ..... 4,4i natož ta stará je opravdu lenochod :) ta novější co má nějak 315hp by asi byl adekvátní soupeř:)

ale ta stará verze má opravdu velice špatnej průběh výkonu a celkově je prostě lenochodná takže proto sázim na naftu....
o 06.12.2009, 21:48 | signum
Motto na závěr : - Jenom Nismo.Power dokáže zvážit auto,jen když se o něm píše na fóru





4,4 je těžší samo než nafta ale asi o 30-40kg...
o 06.12.2009, 22:06 | Nismo.Power
spotřeba nespostřeba smráďo nic si z toho nedělej... ono taky X5 váží něco kolem 2,1 -2,2t takže to taky takovej nákladák neni s tim že to má celejch 4,6 metru dýlky :))))

hanzz : jj pravda pravda..... to je přesně to co u lidí s naftou nechápu a takhle nějak si to myslí většina naší republiky resp. sou odvařený z toho jednoho krátkodobýho zátahu ale to že to celkově nejede to je nezajímá :)

LJ : hustý :)))))

signum : jasný rejpej si jak je libo mě to netankuje .... každopádně nic to nezmění na tom že v autě máš opravdu nejhorší variantu 8miválce kterou tam můžeš mít ...samo neřikám že ten motor je špatnej to chran bůh ale prostě je to ta nejvíc lenochodná varianta ......
bejt ta akce znova tak opět budu tipovat na 3.0d s čipěm ale nemůžu vědět kdo v jakym má stavu motor a prostě zdá se mi že xenon to má hodně špatný tzn. obrázek od LJ nebude daleko od pravdy :)))

a co se vážení týče tak to je snad jasný že Chuck Norris zváží auto podle fotky ;-)) ale logicky ta V8 bude těžší jinak se toho na autě moc nelyší ač 4,4 mívaj větší kola :)
o 06.12.2009, 22:15 | Nismo.Power
heled Chuck Norris se splet a dal mi chybný informace :) s tou V8 je to těžší jen o 10kg teda s tou starší.... s tou novější 4,4 to je 35kg :)

jinak nedával bych na youtube zavádějící informace o tý 3.0d dokud to nebude ověřený z brzdy :)
o 06.12.2009, 22:25 | macek
Ac vetsinou nesouhlasim s Nismovejma komentarema tak ted mu musim dat za pravdu:-))) Vidim to stejne jako on
Signum s tou tvoji X5 jsem jel a nejom s tou tvoji takze vim jak ta 4,4 jede a proste se mi to stejne nezda u Xenona je proste nekde chyba jezdil jsem dost s kamosovou X5 3,0D AC Schnitzer a rikam ti ze ta by ty 4,4 dala on totiz neni cip jako cip:-))))zda se mi ze Xenon se toho asi trochu bal nevim nevim:-)nerikam ze ta 4,4 jede tak spatne ale ten 3,0D AC Schnitzer taha teda dost brutalne:-)
o 06.12.2009, 22:38 | signum
Nismo a co volitelná výbava jako třeba Nivo,tažné,webasto,šíbr,el.sedadla a rázem je to 100kg.Tak jsem to myslel.
A na youtube jsou informace od majitelů vozů,tak v tom problém nevidím.

A Marcel... bez komentáře.Snad jenom,domluv to s kámošem a je to jasné.
o 06.12.2009, 22:45 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
a ono bude jeste asi tak 30kg v tlumeni vsech dveri :-)

jasny ze nafta se stejnejma konema bude mit navrch na rozjezdu a pak je vyhoda kratke drahy ve prospechy nafty

vyhoda benzinu je ze tahle od zacazku dokonce, benzin umi vic nez velkej tak od 2500-3500rpm :-)

na tahle lina V8 v 6000rmp ma taky jeste tah i kdyz jede 200+kmh
o 06.12.2009, 22:47 | Nismo.Power
jasný výbava udělá ale tu chuck norris pozná z fotky pravýho předního kola ;-))) né prostě V8 je těžší motor a většinou ssebou samo V8 táhne větší výbavu protože to neni pro sociály (pro sociály je 3.0d ;-)) )

a to domluvení sprintu od macka to by asi nebylo od řeči a stálo by to za to :) já bych si samo tipnul opět na naftu pokud její údaje budou reálný né jako ty co má dan :)
jak řikám jel jsem sice novější 5er ale zato to bylo Xd takže těžší a 4x4 ala X5 takže vim co dokáze udělat ta očipovaná 3.0d a ta kterou jsem cca před měsícem jel tak ta měla z brzdy opravdu necelejch 290hp a něco přes 700nm..... ano je to lehce novější než má xenon ale vpodstatě žádný hrozný změny ten motor nedoznal určitě :) tohle prostgě z videa vypadá jako by tam xenon neměl přední sklo (otevřený skříň proti větru) :))
o 06.12.2009, 22:59 | macek
Signum ok skusim to dohodnout ale potom ty saze z toho tvyho predniho okna budes mejt dost dlouho:-))))
o 06.12.2009, 23:03 | Nismo.Power
macek :)))
o 06.12.2009, 23:04 | macek
A Kraliku nechce se mi hledat to video AudiQ7 TDI vs BMW M5 a tam neni moc vdet ze ta nafta pri vetsich otackach nestiha:-) naopak majitel M5 od startu az do konce vidi jenom prdel Q7 TEDEI:-)))))))
o 06.12.2009, 23:24 | Nismo.Power
tak to zase nemůžeš srovnávat V12 TDI který má od série výkon u krouták vs. auto který od série výkon nemá jen má v určitejch ot. krouták a po čipu by mělo mít i výkon nějakej (někde v nějaký otáčce) ....

ale i tak tédéí q7 nevyhrála :)

a až bude chuck norris velkej tak si koupí taky otevřenou skříň proti větru made by cadillac a můžem sprinty opakovat :))
o 06.12.2009, 23:40 | macek
Hele Nismo je mi to celkem jedno pro me bude vzdy lepsi nafta nezli benzin ja na to koukam trochu jinak a tech aut uz jsem par mel a takovy ty blby reci nekterejch pubertaku ze nafta patri do kamen atd neberu vazne spousta lidi co tu pise takovy blbosti takovyhle auta videla stat tak akorat na parkovisti:-)))))
o 07.12.2009, 00:00 | signum
Ty na to taky příjdeš macku, neboj :o)
o 07.12.2009, 00:20 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nafta je skvela na dlouhy jizdy, na kazdodeniho delnika, ale pokud ches za volantem vyziti tak Ti to nafta nenabidne
o 07.12.2009, 00:20 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nafta nebude nikdy rozsahen otacek jako benzin co se da tocit
o 07.12.2009, 00:38 | macek
Hele vy dva svacinari neserte me ja kdyz byl takovy mlady kure jako vy co se potrebovalo masirovat pred kundickama tak jsem mel taky takovej nazor a Signum neboj ja uz na to prisel uz to mam davno za sebou:-))kdyz ty jsi jeste cucal mliko tak.... radsi nebudu dal nic psat:-)))spise na to ty casem prides ze zivot neni jenom o tom:-))uspokojovat se jizdou nakym zasranym benalem co zere i travu kolem silnice:-)))
o 07.12.2009, 00:42 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
a jsme u toho ze kazdej od toho che neco jinyho :-D
o 07.12.2009, 00:54 | macek
Kraliku jasne a vo tom to je:-)))))ale ve finale stejne zjistis ze to je na nic vsak vis co tim myslim:-))
o 07.12.2009, 01:02 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
mne to zatim bavi, silnej benzin je fajn, po naftovem aute tak uplne netouzim, ale taky s tim nejezdim obrovske mnozstvi km a kazdy den a v tom je rozdil

signum je ta vyjimka potvrzujici pravidlo :-D
o 07.12.2009, 01:04 | macek
No ale je jezdit a jezdit:-)))
o 07.12.2009, 07:09 | hanzz
...na naftě je zajímavá pouze spotřeba ... a po 200t ještě zajímavější servisní náklady :)

o 07.12.2009, 08:00 | Zephyr
Jako hanzz. macku nejmladší už nejsu, naftou už jsem jezdil a skončil jsem opět u benzínu. Pokud se chce člověk povozit není jiná volba. Snad ještě nitro... :-) Prostě ta nafta fakt patří do kamen.
Pokud ale máš auto jako dělníka, potom tě plně chápu.
Já osobně se na spotřebu nikdy moc nedíval. Vím že mám nádrž na měsíc a to je vše co potřebuju vědět. Ani mě nenapadlo měřit ujeté Km a počítat spotřebu. Teď mám 2,4 benzína a ten mi žere ještě míň než předchozí 1,5 benzín. Takže jsem vlastně zachránil pár drnů u silnice :-)))
o 07.12.2009, 08:01 | Escudo
tak dohodněte sprinta :o) třeba bych se stavil s Chevym a Nismo s Caddym, bylo by to zajímavý srovnání i když by chevy dostal jednoznačně na zadek, má 100 asi za 8,2s, což by nějaká ta délka auta byla...
o 07.12.2009, 08:11 | Martyn
Luke_288 eh za 6,9 s 3,0tdi jo?:) tak to je dobra utopie, tahle mrcha zere vic nez muj 3,0 biturbo benzin:o) vyzkouseno v realnem zivote - na okreskach stejnym stylem s audi 8,5 vs. bmw 7,6l:o) asbsolutne nechapu, zere to jak prokople (kombi, automat a quattro).
Sorry za OT:)
o 07.12.2009, 11:19 | muSlim
Spravte to niekde reasonable a prídem aj ja :oP
o 07.12.2009, 11:43 | Martyn
Jinak kdyz bude neco vetsiho sprint fun tak se taky stavim:)
ale na zimnich zadnich 205 to asi nebude zadna hitparada:D
o 07.12.2009, 11:55 | Nismo.Power
Slim : magistrála v 0:00 ? :))))))

macek.... pro tebe možná, ale pokud chceš od auta vyžití tak nafta neni východisko, pokud chceš od auta vyžití za náklady meší nebo rovno naftě tak benzín s LPG..... ropa dochází nafta neni palivo budoucnosti stejně tak jako né benzínovej motor ale naftovej motor nepředěláš na nic jedině na řepka + nafta.... benzínovej motor má nespočet možností alternativních paliv v tom vidim budoucnost....takže v době kdy ty shodíš svoje tdi ze skály tak moje auto se vesele předělá na LPG/CNG/E82/vzduch....
ale proti gustu žádnej...... když ti to ted vzhovuje tka si tim jezdi... pro mě prostě si jen kopa sazí na silnici s nesmyslnym turboefektem...... zajímavou spotřebou ale zpravidla jak píše hanzz zajímavějšíma nákladama na servis po 200k :))
dle mě když vezmu průměrný auta srovnatelný tak se benzín výslednejma nákladama skoro srovná s naftou, když to vezmu v dnešních autech kde rozdíl mezi naftou a benzínem na spotřebe dělá standardně kolem 1L u měnších motorů tak myslim že neni o čem diskutovat a už vůbec ne v případě LPG v novym menšim autě kde nafta zpravidla stojí víc, jede hůř ale dlabe třeba 5,5/100 benzín líp jedoucí dlabe 6.5/100 a po LPG si na 3,2/100 a pak kde jsou výhody nafty když je dražší a náročnější na servis :)
o 07.12.2009, 12:01 | Nismo.Power
a ještě spešl pro xenona..... včera jsem na tohohle mickey mouse narazil na smíchově :)

vypadalo to jako special equipment pro X5 přímo..... hustý tykadla... uplně si řikaj o to dát tam xenon :)

sorry za kvalitu foto...

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 07.12.2009, 12:02 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 07.12.2009, 13:12 | tappaja
Nismo, uz si nekdy videl autobus na CNG-LNG-LPG?
Jedinej duvod predelavani benzinu na LPG je to, ze to zere jak hovado ve vsech rezimech, nebo myslis, ze je to ekologie? A i LPG se rafinuje z ropy, takze je otazka, jestli se to da nazyvat ekologickym a jen diky nezdaneni je cena takova, jaka je.
Provozu na LPG fandim, je to takovy cistejsi, ale sere me ten smrad a nemoznost parkovani v podzemi. To je pro me dost zavaznej duvod, proc bych do toho nesel.
o 07.12.2009, 13:13 | Luke_288
martyn: a kolik jsi toho s tou audinou najezdil? máme jí doma třetí rok v tiptr, najeto ke 160tis km takže o tom autě něco vim. pokud jí šlapeš, tak je ta spotřeba jinde, ale pokud nasadíš na 90tce 100km/h a na dálnici 140km/h, nemáš těžkou nohu a nenecháváš to furt řadit, tak se dostanu i na míň. tohle bylo s autem se 4ma lidma, rakví na střeše a plným kufrem. s prázdným a vysloveně defenzivní jízdou se dostanu i na 6,5l.
takže slova jako utopie apod nejsou na místě...
fakt je, že otec říká, že mu přijde, že si sedla až po nějakých 150tis km.
o 07.12.2009, 13:18 | macek
Zephyr nadrz na mesic?:-)))))))))) to ti akorat ten benzin v nadrzi zvodnati:-)) to toho moc nenajezdis:-))
Od takovejch lidi teda sedi POKUD SE CHCES POVOZIT NENI JINA VOLBA prosimte nechtej me rozesmat. Jinak koukam ze je to tady samej zavodnik:-)) a chytrejch az do prdele co maj najeto miliony km ze vsema moznejma autama a plno skusenosti:-))
o 07.12.2009, 13:40 | Nismo.Power
tappaja : autobus na CNG LPG ??? děláš si srandu to si vážně žádnej neviděl..... já se po nich nekoukám ale hnedka ráno co jsem jel do práce jsem potkal dva..... bílej autobus s nápisem ekobus a "jezdím na zemní plyn" ... žere to mín než nafta a je to ekologičtější celkově a předělává se jich stále víc....

jedinej důvod předělávání ??? proč lidi teda předělávaj i malorážky jako punto, htp, felicia apod. jebky který žerou kolem 5-7L .... asi proto aby nejezdily za 7 ale za "3.5" ...nejt to 10-20procent tak to nikoho nezajímá ale poloviční náklady nejsou vůbec špatný ne ?

LPG je čistější, neusazuje v motoru sračky, motor má celkově tišší chod a náklady na provoz mluvěj samy za sebe... smrad.... nepozoruju u těch novejch systémů nějakej hroznej smrad, většina naft smrdí mnohem víc ač nějaký dobře naladěný mi regulérně voněj ale těch moc neni.....
parkování v garážích je pouze přežitek .... LPG je prokazatelně několikrát bezpečnější než nádrž s naturalem pokud chodí na revize tzn je v dobrym stavu což platí i na nádrž s naturalem že musí bejt v dobrym stavu a né někde uchcávat nebo vzlínat.....

ad získávání LPG tak tady konkrétně to neni jedinej způsob získávání a dá se to i jinak což ropu prostě neobnovíš ani jinak nezískáš....

vodík se taky dělá z ropy neb kdyby se měl destilovat tak to bude stát majland takže vodík taky neni palivo budoucnosti....

já fandim jedinýmu efektivnímu řešení který je teď použitý u chevrolet volt/opel ampera..... to mě příjde bezvadnej ekologickej pohon auta....
o 07.12.2009, 13:51 | Nismo.Power
tappaja :
např. Most-Litvínov má MHD autobusy už jen plyn.... ostatní kraje vč. prahy v tomhle směru pokračujou neb úspory proti naftě jsou tam hodně velký a proč jen tak házet peníze z okna vid ? :)
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
o 07.12.2009, 13:56 | hanzz
N.P: Akorát tu elektriku získáváš zase většinou z uhlíkatých fosilních paliv :)

Rozhodně deriváty ropy svoje poslední slovo jako palivo pro automobily neřekly a jen tak neřeknou. Současné "zelené" trendy jsou jenom nafouklá módní bublina.


Macek: Já toho taky moc nenajedu. Okolo 7-8t ročně. Takže benzín je pro mě jednoznačná volba. Kdybych měl nalítat ročně 30t km a výš, tak už řeším dilema nafta vs. LPG a asi bych šel do šestiválcové atmosféry na LPG. Ale to je čistě věc priorit. Někdo se udělá při dehtovým turbokopanci, někomu dělá dobře lineární zátak do 6,5t otáček :)
o 07.12.2009, 13:58 | tappaja
To s tim autobusem byla otazka pro tebe, kdyz si psal, ze "naftovej motor nepředěláš na nic jedině na řepka + nafta."

Tim smradem jsem myslel to, kdyz proste povoli nejaky tesneni nebo proste casem neco nekde uchazi, pri kontrole, serizeni, vycisteni servisak foukne neco nekam do sani topeni, tak to proste smrdi. Ne nadarmo to pouzity "osmradovadlo" v plynu je nejvic smradlava latka na svete...

S prezitkama na me nechod, ty te do garazi nepustej.

K tomu obnoveni, z ropy se delaj ruzny produkty, jeden je LPG, druhej je NAFTA (a dalsi milion dalsich veci - treba plasty) Neobnovis nic, at spalis naftu nebo LPG.

Obnovit muzes jak naftu, tak i LPG z veci, ktery jsou vyrobeny z ropy, treba z tech plastu-plastovejch lahvi, nedavno tu nekdo daval "domaci" recyklator plastu, ze kteryho jako produkt tekla prave ta nafta...

Na vodik ti sere pes, stejne jako na vsechy podelany hybridy, ktery zanechavaj jeste vetsi uhlikovou stopu nez kdybys jezdil celej zivot V8.
o 07.12.2009, 14:00 | Lukaash
NP : Tapp to asi myslel obracene, ne?
o 07.12.2009, 14:04 | macek
Nismo neboj ja svoje jak rikas TDI shazovat ze skali nebudu ale jeste ho dobre prodam ale ty to budes prodavat hure:-))))
nikde jsem nepsal ze je nafta palivem budoucnosti to ty tady zase delas zbytecnej rozruch:-)) psal jsem to pouze pro to ze mi neprijde moc efektivni jezdit s autem co zere jako krava ma velkej obsah atd par KM mesicne ale to je kazdyho vec. Ja takovejch lidi potkavam dnes a denne po Praze dost a mam na to trochu jinej nazor. Kdyz takovyho blbce potkas u pumpy a tankuje za 200kc do ty svy benzinovy rakety tak se musim smat a ze takovejch je dost:-)))treba minulej tejden u Horaka na Pankraci masirka s A8 4,2 bral za 200kc sedl do toho a hned plnej kotel tak to dojel tak akorat do Argentinsky k pumpe a znova :-))))))ale asi mel super pocit ze ma benzin co JEDEEEEEE:-))
a prosimte nepresvedcuj me co je dobry a co ne to ja moc dobre vim
o 07.12.2009, 14:07 | Nismo.Power
jo takhle s autobusem...... to pak jo :)

utíkající profesionalně namontovanej plyn je něco jako utopie.....

přežitek je, jsou státy kde to dávno zrušily.....

co se obnovení nafty týče tak samo je krok jak to dostat zpět ale je to spíš science fiction neb pak by tu vzniklo něco jako je v madmax touha po benzínu a ve vodnim světě touha po hlíně.... prostě výroba by byla drahá a nepokreješ tim ani malinkatý procento světový potřeby....

zemního plynu je dostatek :)
o 07.12.2009, 14:32 | macek
hanzz a to ja jsi psal ( a jak to tu někdo psal, spousta lidí si subjektivně myslí, jak jim ta nafta jede, jenom proto, že to na moment jakoby zatlačí a u toho hrozivě řve a duní. Ale při tom skutek utek )
Tak na to tlaceni mam basak a ten rev a duneni jak rikas stejne neslysim takze mi to je putna.Kup si poradnou muziku do auta a je to:-)))
o 07.12.2009, 15:07 | hanzz
macek: Doby, kdy jsem si do auta musel dokupoval muziku jsou dávno pryč, nyní si raději koupím auto, který obstojně hraje už v základu :)

o 07.12.2009, 15:09 | muSlim
Jazdil som s 81kW Passatom skoro 4 roky... teda viac nejazdil než jazdil... kupované so zhruba 150k km, serviskou, jasnou históriou... pekné že to papalo 5-6/100 prípadne 8-9 pri tlačení, ale každý rok repas čerpadla, trysky, 1x turbo... predával som u 335 tisíc s veľmi dobrým pocitom. Teraz mám 180kW Legacy, jazdím s tým skoro rok, papá to za dlhodobý priemer 12 a ja mám ústa od ucha k uchu. Stojí ma to ešte o niečo menej než Passat stál aj s tými opravami a super spotrebou. Za rok najazdím zhruba 50 tisíc a vôbec ma to nesere, lebo mne už nafta (teda aspoň koncerňácka) do domu nesmie...

Ja osobne mám jasno :o)
o 07.12.2009, 15:28 | Martyn
Luke jj mame to doma druhy rok, neco uz jsem s tim taky nalital:)
Je problem ze jsem s tim jel tuhle total nalozenej, litaly mi stoly v kufru, sedivej pan v prorezly felde mi dramaticky ujizdel a pak z toho vylezlo 9 litru / 100? OMG takhle bych jel s bavem za 7:)
o 07.12.2009, 15:57 | Luke_288
nevim no, pak asi práce s nohou. já s tim autem umim jet za 10 i jak píšu za 6,5-7. ale není to město, pouze mimo...
o 07.12.2009, 16:25 | Luke_288
jinak teda aby nedošlo k mýlce, tahle spotřeba se mi povede 1x do roka, když jedem na lyže, jinak nikdy, normálně se jezdí o dost víc...
o 07.12.2009, 18:02 | Martyn
Joo tak jasne, je rozdil za kolik auto jet "umi" a za kolik opravdu jezdi:o))
ale dost OT uz, tohle sem fakt nepatri:o)
o 07.12.2009, 18:28 | Nismo.Power
Martyn : přesně tak..... a o tom to je :) moje taky umí těch 7,7 a proto jezdim za 14 protože na to seru že to "umí" :))
o 07.12.2009, 19:51 | Zephyr | Upraveno: 2009-12-07 19:53:33
macek> hehe tys mě pobavil :-)))) Ono jsou i auta, s kterýma se jezdí výkendově a těm ta nádrž na měsíc stačí ;-) Není to můj případ ale jsou i takové případy. Jak jsem psal víše je to věc priorit. A nesnaž se mi tvrdit, že může být ropák zábavné auto, když se to nedá ani pořádně vytočit.....
Já osobně co od auta požaduju je, aby mě bavilo s ním jezdit. Jestli do něj naložím skříň, nebo jen bedýnku je mi úplně u <->. Když něco potřebuju převézt, tak si půjčím auto které to převézt zvládne a ne že musím mít za každou cenu doma almaru pro případ, že bych něco někdy náhodou potřeboval odvézt... Velké auta se mi prstě nelíbí.
Pro mě auto znamená pořádný motor, ideální rozložení hmotnosti atd....
Netvrdím že ho mám, ale aspoň jsem se částečně k tomu přiblížil. A jak psali nademnou je něco jiného když najezdíš ročně třeba 50tis. To už se potom ale nebavím o autě, ale o "užitkovém vozidle", byť se pohybujeme po stejných cestách, ale každý od toho chceme něco jiného.....
Holt prostě i přez svůj věk ještě nejsu zaprděný dědek, který si hraje na to že sežral šalmounovo ho*no a nestydím si přiznat, že mě ježdění baví. Hlavně že když se tady pak dají fotky z Essenu, nebo ze Sema tak i ti skalní TDI slintají blahem a opjevují vystavené kousky, ač drtivá většina z nich je právě benzínová ....
Končím nemá to cenu....
Omluvám se Pavlovi a Danovy za OT
o 07.12.2009, 19:58 | píďa363
už se tu někdo s někým popral?
o 07.12.2009, 20:04 | Kislik
jeeee muzu taky sprintovat? :-) jede se o flasku? :-)
o 07.12.2009, 20:06 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jesli jede kislik tak mam tip na viteze :-P
o 07.12.2009, 20:09 | Kleneex
no ty jo tady se to rozjelo :-DDDDD
o 07.12.2009, 20:14 | Kislik
budeme soutezit komu to driv sezere plnou nadrz :-)
o 07.12.2009, 20:18 | Kleneex | Upraveno: 2009-12-07 20:19:53
tak to nehraju!!!
Protoze to vyhraje Nismo!!!
Totiz Nismovo zere vic benzinu nez ten blbe Ford Bronco od Chucka Norrisa a ten zere vubec nejvic ze vsech :-D
o 07.12.2009, 20:21 | Kislik
no mozna by to bylo zajimavy s tim vycucem nadrze :-)
o 07.12.2009, 20:24 | Luboš1
muzu se zeptat????neni to letiste u mikulova???,nebo tam nekde???
o 07.12.2009, 20:27 | Luboš1
ja jen ze jsme tam meli pred dvema toky sraz z opel clubu:-)
o 07.12.2009, 21:56 | schwaboid
Jděte s naftou do ......
o 08.12.2009, 11:17 | RedBaron
Já se k tomuhle rozštípnutí dostal až teď, nepřekvapuje mě výsledek. Jenom se musím usmát nad těmi poznámkami, že v naftě máš aspoň pocit že to jede. Jak je vidět, foukavej pocit je k ničemu, důležitý jsou koně i když tak netlačí do sedaček a táhnou plynule od volnoběhu až do omezovače :o)
o 09.12.2009, 01:19 | signum
Tak bohužel Macek nějak nemůže sehnat toho kamaráda s upravenou X5 3,0D AC Schnitzer 280 koní :o) .Takže všichni koho zajímá 280k v naftě vs 286k v benzínu mají smůlu.Ale my asi víme,jak by to zase dopadlo.
o 09.12.2009, 20:58 | schwaboid
Zase by jim to žralo míň :-))))))
o 10.12.2009, 08:45 | luda551
kdyz sme u ty spotřeby tak ja tedka z winter car vyjel nadrž za 350km :D takže pozor! je to 75koní
o 10.12.2009, 14:25 | Briann
necetl jsem to cely, ale fakt nepochopim lidi co si koupi diesela a delaji s toho supersporta...proste ne...
o 10.12.2009, 14:37 | tykeev
to Brian:

z diesela není třeba dělat supersporta, diesel už supersportem je :-))) minimálně od doby tédéíčkových octavií :-D
o 10.12.2009, 14:40 | Vencaf
asi ten mackův kámoš nemá 200 Kč na naftu :-D
o 10.12.2009, 16:16 | macek
Vencaf to mas pravdu nema ma jenom dva hotely a tri herny v Praze tak na naftu mu uz nezbejva:-(((
o 10.12.2009, 16:19 | Luke_288
ajaj, a je to tady...ten má tohle, ten zas tamto, není to snad jedno?
o 10.12.2009, 17:02 | macek
Je to jedno ale kdyz tady jeden pan pise ze nema nekdo na naftu a takovy ty keci kdyz o tom nic nevi.....hold kazdej nema spoustu casu se zabejvat takovejma blbostma.
Takze to uz stacilo koncim tuhle debatu o nicem
o 10.12.2009, 17:23 | FBS
holD těmto lidem co maj hotely a herny vzdávám holT
o 10.12.2009, 18:21 | zipp
já nvm, ale pořád dokola řešit něco, co je prostě fyzikálně daný...... účinnost zážehovýho a vznětovýho motoru je tak jaksi neporovnatelná...
o 10.12.2009, 19:31 | kozlustechnykus
Ono vlastne naftak ma vetsi ucinnost nez benzin, ale tady mu to jaksi nepomohlo. :))
o 10.12.2009, 19:39 | crestik
...jo no, a ten rozdíl je fakt markantní, závratných asi 6% ;-)
o 11.12.2009, 11:26 | RedBaron
Chlapík má herny a musí jezdit čipovaným chrochtákem místo sametového V8, jo? Tuhle volbu mu fakt nezávidím.
o 11.12.2009, 12:12 | Briann
redbaron, ted jsi uplne vystihl moji myslenku
o 11.12.2009, 13:19 | RedBaron | Upraveno: 2009-12-11 13:21:27
No, fakt nevím co k tomu ty lidi vede, já jezdím s 3.0d půl roku a k tomu motoru můžu řict jenom že poměr spotřeba/výkon je super, jinak to na žádný benzín nemá a už vůbec ne na ty od BMW.
o 11.12.2009, 13:45 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-12-11 13:49:41
hehe...... pokud se bude závodit o to komu to dřív sežere nádrž tak se samo hlásim :)))) i když silně bych o tom pochyboval neb pochybuju že bych byl vůbec schopněj to dostat někam na 25/100 to umí jen míla kterej všude troubí že mi to žere 26/100 přitom ted mám nějakejch 10,8 :))
3.0d rozhodně neni špatný na spotřeba/výkon ale rozhodně neni zdaleka nejlepší nebudu dál komentovat :)
ale motor jako takovej to neni špatnej.... sám jsem o něm přemejšlel kdysi v e39 :)
jinak samo věřim že řádně vočipovaná 3.0d by vklidu trápila i sts třeba v e46 nebo f01 ..... ale něchává mě to klidnym protože ten muj motor najede 10x tolik co přečipovaný 3.0d ....
o 11.12.2009, 14:14 | tappaja
A muj motor jede jeste viiiiiiiiiic! Heč!!!!
o 11.12.2009, 14:24 | Nismo.Power
tapp :)))
o 11.12.2009, 19:47 | signum
Nismo: Ale ty převodovky :o)
o 16.12.2009, 10:00 | assassin
zvlastni, ja tipoval ze na kratkou trat bude ta ropa rychlejsi, az ve vetsich rychlostech bude lepsi benal diky vetsimu vykonu, ale evidentne ty prevodovky tam delaj svoje a dost mozna by v manualu byl vysledek trochu jinaci .. to ze benzin jede od nuly dopredu mi fakt prijde divny..

videl sem v pribrami na letisti sprint mvoleska a kluka co tam chodil trenovat s m3 e36 .. michal mel v te dobe v golfu cca 220ps, ta m3 280? 300+? nevim jestli to bylo 3,0 nebo 3,2 ... michal od nuly vedl tak 200m (jasne 4x4) ale fakt dost vyrazne, bmw ho dohanelo kvuli dlouhejm kvaltum, kde bawo radil za 2, michal daval 4:) rek bych ze to tak mel i poskladany aby to vcelku bylo takhle kratky...

nebo v tech chipech neni to co se rika.. jasny pocit je v nafoukly rope jinej, to mi taky prijde v nekterejch rezimech ze mati okta 81kW TDI jede lip nez muj benz 140kW 2,8 ...

btw me ceka podobna srovnavacka mejch 190PS v 2,8benzinu vs golf TDI se 195PS v TDI ...


nismo: ad to mrazikovo video.. to asi nebude nafta + voda - to by asi nestali a necumeli bezradne co se deje... podle me to jede na olej ... a asi automat tzn nejde to zadusit kvaltem (nevim jestli to s automatem treba nejde, ale oni to evidentne nevi taky)

luke: kamos s 3,0 e92 jezdi v tom tvym rezimu okreska 100,dalnice 140 snad i za min nez 7. ma 325 E92 a 318d(ten novej motor) e91 a stejnym stylem ty auta zerou max o litr jinak ve prospech dieselu s tim rozdilem ze ten ropak neumi jet jako ta 325 a ani podvozkove.. osobne nechapu jak muze byt mezi e91 a e92 takovej rozdil v podvozku, je to tim kupe/kombi nebo davaj jiny podvozky ten ropak/benzin? teda myslim tak hodne jiny...
o 16.12.2009, 10:51 | Nismo.Power
assassin : hehe.... tak pak dej vědět výsledek tvýho benzínu vs. ropy..... můžu ti z vlastní zkušenosti říct že STS vs. přečipovaný toledo asi na 200+hp jsem měl docela problém.... hlavně právě na startu díky kvaltum kde 1q mi jede 85 a druhej 145 kde on už řadil 5ku :) každopádně to nebylo fér páč mi tou dobou bučelo těsnění pod hlavou takže to nejelo ještě jak má :)
o 16.12.2009, 11:34 | assassin
nismo: no to jeho je puvodne ta 110kW verze (vsechny cerveny pismenka:) ) a chip je od mvoleska (chipforum.cz) 195PS, 440Nm (nebo tak nejak) ja si na startu slibuju dost od RWD, ze on s predokolkou bude gumovat na miste... a taky jezdi naky obrovsky tuzink pneu 18-19palcu.. ja mam origo 16..
jel sem s tim a pocitove mu to taha pekelne, ale v kratkejch otackach no... dost taky dela hmotnost, skoro bych rek ze ta e36 bude lehci nez G4 v rope...(hlavne to pak na rozdil od VW ubrzdim:) )
o 16.12.2009, 11:41 | Nismo.Power
jj přesně proti tomu jsem jel.... ARL s timhle čipem.... na 18-19" to asi bude zabitý trochu :)
o 17.12.2009, 13:38 | hanzz
zajímalo by mě, jestli si xenonman nechal někde na brzdě změřit výkon a s jakým výsledkem...

o 07.03.2011, 20:06 | MazliG
úplnou náhodou jsem tohle našel - a nikdy neviděl - pěkný .o)
o 08.03.2011, 09:42 | Alííí
:-D
Je fakt, že už tu dlouho nikdo s nikým nezávodil...
Signuméééééé ?
o 08.03.2011, 10:35 | RedBaron
Tohle téma je fajn a dost dost poučný o tom, jak zbytečný jsou řeči o krouťáku, koně jsou to co vyhrává :o)
o 08.03.2011, 10:53 | Nismo.Power
jj v tomhle poučný je, jen si myslim že xenonovy údaje byly trochu mimo realitu a že po tom čipu moh bejt rád za 400nm a možná 200koní.... ale je pravda že i série x5 jede s 3,0d fakt tragicky a i kdyby se tomu někde nahnalo 30% tak to pořád nepojede....
každopádně koně jsou koně a tak to zůstane (výjme dieselpower fóra kde jedou jen vocpod)
o 08.03.2011, 11:03 | xenonman | Upraveno: 2011-03-08 11:09:58
no věc je velmi prostá a mělo snadné vysvětlení, po změření na bzrdě 4x4,uváděný hodnoty jedné super firmy po čipování měla x5 pouze krouták 400nm a koní 206 :-) a padala do nouzáku

originál hodnoty jsou 218ps a 450nm
pak nastala náprava a měla cca 260ps a 550 nm jinak nismo plácaš tady zase kraviny 3,0d je nej motor od BMW co kdy spatřil světlo pokud je řeč o naftě

co do jiznídch vlastnosti max spokojenost, výborná spotřeba na to kolik x5 váží

samozřejmě 3,0 sd by se nikdo nebránil pač po čipu 350ps je prostě masakr o kroutaku 600nm ani nemluvě

nicméne je jasný že signumova x5 je prostě našláplá a opravdu mě pěkne převálcoval ...
o 08.03.2011, 11:29 | Alííí
Počkej Dane, origo 218 PS a 450 Nm, a po chipu od "firmy" jsi měl 206 PS a 400 Nm ? :-! COŽE ?
o 08.03.2011, 11:32 | xenonman | Upraveno: 2011-03-08 11:33:17
no je to prosté, čip ala ABC tuning s tím, že tam ještě par věci dojebali, jako to padání do nouzáku...
o 08.03.2011, 13:34 | RedBaron
Akdo to byl?
o 08.03.2011, 16:31 | cupra.165
No doufam ze si si znich neco vzal,dojeli Ti pokud se nemylim i Hondici,ze.
o 08.03.2011, 16:54 | tykeev
Dane, mám dotaz... celé jsem si to tak nějak pročetl a mám otázku:

- po úpravě řídící jednotky jsi subjektivně poznal rozdíl výkonu oproti origo stavu nebo ne?

Předpokládal bych, že jsi po úpravě cítil subjektivně nárůst a proto ses odhodlal k tomu "souboji".

Jak má BMW řešenej nouzák? U koncernu se mi to přepne tak, že se s tím do vypnutí a zapnutí nedá skoro jet. To se to dřív neprojevilo před závodem? S přepínáním do nouzáku bych soutěžit určo nešel.
o 08.03.2011, 17:51 | xenonman | Upraveno: 2011-03-08 18:00:52
jestli poznas 206 - 218 ps - nepoznáš (oprava originál ma 500nm a já měl 450nm nikoliv 400nm)
odemkli omezovač rychlosti - jelo to více

nouzak se projevoval tím, že přestalo fungovat turbo (ne vždy, ale stávalo se to dost často)

řešení vypnout a zapnout kliček

po poslední úpravě RJ jinde samo - to už fungovalo normálně závada byla, že pani přidali jen tlak turba a vstriky už nidko neřešil a pár dalších vychytávek

zavěr neřeším už tohle, nebrečím furt dokola nemá to vyznam pro mě je to uzavřená kapitola

pro zasmání takhle dokonale vypadal graf čipu

foto k příspěvku  od xenonman

o 08.03.2011, 19:19 | tykeev
ou, to je pěkná houpačka...

jasný, takhle malej rozdíl výkonu člověk nepozná.
Spíš jsem myslel, jestli sis pocitově nevšimnul, že ti výkon nepřidali.
o 08.03.2011, 19:30 | CervinVega
tak tady evidentně poznal:

06.12.2009, 14:33 | xenonman (P) | Upraveno: 2009-12-06 14:42:37
co do cipu 160kw - 196kw - na brzde jsem opravdu nejel, takze kdo vi kolik to ma koni nicmene porovnani s klasickou 160kw naftou to jede o hodne lip...
a jak jsem rekl se svoji bmw spokojen jsem a to je asi to nejdulezitejsi pac ja jsem majitel toho auta :-)

o 08.03.2011, 21:35 | crestik
RB: omg...a kde by byl výkon (což je jen přepočet Mk na otáčky) bez momentu?
...a ta starší hláška, že kroutící moment je jen marketingový tah je taky perla...Prostě kola vždycky roztočí síla a né síla za čas. To že je pak "vynásobený" Mk na kolech zpřevodováním u benzínu je druhá věc.
o 08.03.2011, 22:01 | xenonman | Upraveno: 2011-03-08 22:05:52
dá se říct, že cervin má pravdu, pač do jísté míry když Vám někdo řekne, že autu přidal 30 - 40ps, tomu člověku důvěřujete,je to člověk co čipuje auta je snadné tomu pocitové podlehnout, proto třeba i ABC tuning měl tolik zákazníků :-)

a když se mě ten člověk co čipoval ptal jeslit cítím změnu říkal jsem, že moc ne, ale opět nešlo ověřit brdzou, tak si člověk říká snad ví co ten člověk dělá :-))

nicméně jak říkám x5 3,0d 218 ps jede pěkně i tak v serii, pokud vše funguje jak má a nemám co bych tomu auto vytknul
o 08.03.2011, 22:08 | AllInOne
Za kolik se dá tak v průměru s 3,0D jezdit v té X5? Nezajímá mě 7-15 litrů, zajímá mě průměr, když člověk jede jak člověk,ale zase se neloudá.
Dík
o 08.03.2011, 22:14 | xenonman
moje x5 měla málo km najeto Praha svižnou jizdou 10,5l / 100km a to jsem jezdil zima 19tky a leto 22 kola 285/35/22 kdy šla spotřeba 0,5-1litr nahoru

dalky není problém 8l / 100km
o 09.03.2011, 21:28 | fredy
tak u BMW se nouzák projeví tak že se vypne turbo a pomůže jen vypnout a znova nastartovat??? no do řitě toto přesně to dělalo mě a nikdo mě nebyl schopnej říct co a proč to jako je!!! a to jsem měnil 3x turbo, kurva...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5337 sekund.