
Navštíveno 12729x


25.01.2010, 09:49 |
Alííí Jak jinak než přes zimu, v létě na to není čas čekat, když všichni jezdí...
[ Link ] Kola převzatý o vánočních svátcích, a minulý týden hotovo. Sněhová kalamita mě napínala, ale tenhle víkend jsem si pro to už dojel... Spokojenost je veliká.


25.01.2010, 09:50 |
Alííí

25.01.2010, 09:51 |
Alííí

25.01.2010, 09:52 |
Alííí
popravde origo vzhled se mi moc (vubec nelíbil ) ale po vylešteni supr , moc pekne na co to prijde ?

25.01.2010, 09:54 |
Alííí Jinak kola jsou BMW M5, 10x19". Na pneu se ještě čeká, a víc už si nechám pro sebe až bude komplet nastrojeno... :-P

Alííí: Krása, právě jim posílám moje DOTZy, teda prozatím pouze jedno kolo abych věděl jak to bude v reálu vypadat

25.01.2010, 09:56 |
Alííí Přijde to na muj novej černej pohřebák, VW Multivan T5. Ale samolitr ještě musí projet klempírnou, lakovnou, a chvíli čekat na vyjetí na silnici.
Muzika už duní (králík a jeho firma Extrem Audio už zapracovali), podvozek, světla, spojlery... Nechte se překvapit... :-)
Jinak v Budějovicích se Štěpánovi na zahradě válí MOC zajímavý věci... :-DDDD


25.01.2010, 09:58 |
Alííí

25.01.2010, 09:58 |
Alííí

25.01.2010, 09:59 |
Alííí Tak to je vše, nebudu to tu zasír*t. :-D
Jen vřelé doporučení všem, co s leštěním ještě váhají... ;-)

jen zasírej, to jsou pěkný obrázky:-)
Jinak ty kola pěkně prokoukly, to jsou repliky?
jen se zeptám... nemají ta kola na Mulťáka moc malou nosnost?
jen doplním, že Aliiho kola jsou focený pro přelakování tj. maj trochu nižší lesk ale jsou použitelný v denním provozu bez nutnosti udžování a přelešťování.
luda551: pošli mi mailem kontrétní požadavek který ti nacením.
Více info na www.LESTIMEKOLA.cz

25.01.2010, 12:18 |
Alííí tykeev: Snad to vydrží, někdo to vyzkoušet musí, ne? :-)

25.01.2010, 12:30 |
slama Dudu_481: Jak jsi připravil kola pro lakování, resp. čím odmastit aby lak držel ale abych nepřišel o lesk?
Pustil jsem se do leštění sám a teď vím že to byla blbost. V límcích jsem udělal hluboké rýhy, které mi zaboha nejdou vybrousit. Oddělal jsem vrtačku a těch peněz co stáli šmirgli, pasty a kotouče než jsem přišel na to který fungujou a i přesto to je pakárna. Ale teď už to dotáhnu dokonce.
[ Link ]
Kolik to tak stoji 4 kousky?
Mne se to ALii nejak nezda....,ze ty pred nama tajis M3 nebo M5 :-D
opravdu má Multivana ;)
Alííí - moc pěkný kolečka :) budou slušet

25.01.2010, 14:51 |
Alííí D-door: Mrkni na web:
[ Link ] maj tam i podrobnej ceník.
cupra.165: Hele tak toho bych se nebál, netajím se tím, že 4 kola jsou pro mě až moc, a ze zadního náhonu bych měl trauma. Neudržel bych se, a měl bych to pak drahý. :-D

25.01.2010, 15:28 |
Kesam njn když jsou na to mašinky tak to je výsledek.
Pecka všecno ta převodovka je nádherná.
slama: celý technologický postup strojního leštění a následného přelakování pochází z továrny BBS v DE. Vše musí být dodrženo a pak je výsledek takový jaký má být. Je ti asi jasný, že mě to stálo hodně úsilí, času a peněz dodstat z němců postup, používané materiály, provozní časy a teploty... takže tyto info si nechávám pro sebe.
Límce ti můžeme samozřejmě vyleštit ručně - už na fotká je vidět, že v nich máš ještě spousta direk po oxidaci. Takže nám stačí jeden střed a sada límců.
Můžeme je také vyleštit strojně a následně přelakovat čirým lakem. Potom je budeš mít bez údržby.

25.01.2010, 17:29 |
slama Jaký je rozdíl mezi ručním a strojním leštěním? Nevím, teď už si to asi dodělám sám, už mě to stálo dost peněz a nemám na to abych je teď dával leštit. Nebo by to třeba bylo levnější když už jsou kola rozebraný a z toho nejhoršího vyleštěný a pak bych si je zase složil? :-)
no mezi tím strojním o kterým mluví Dudu a ručním je rozdíl obrovskej...

25.01.2010, 18:44 |
slama Luke_288: Děkuju za vysvětlení, teď už vím že mezitím je obrovskej rozdíl.
slama:
rucni, je proste rucni, co delas ty
strojni - das veci do "pracky" a vylesti se to "samo"... rozdil je hlavne v tom, ze strojni lesteni lesti uplne vsechno narozdil od rucniho, kde lestis jen pohledovy plochy... strojni lesteni neresi nejaky zahyby a tak...

25.01.2010, 20:15 |
slama Aha, diky. Ja si prave myslel ze kdyz to delam vrtackou tak je to strojne. Proc je teda strojni lesteni drazsi? A co je lepsi?
lepsi je strojni, je dafakto 100% a proc je drazsi... protoze to neni otazka 10minut :-) a cela ta masina nestoji 10korun...

25.01.2010, 21:09 |
Kesam MM:Asi tak.Kámoš má doma takovou pračku v zámečnické dílně si jí udělal udělá výrobky naleje tam emulzi napere tam Kamínky nahází tam ty plechové výrobky točí to to tam 4 hodky a nádhera krásně čisté od okují a zahlazené má tu mašinku možná 10 let ale kolo bych tam nedal :DD
Kesam: tohle je spis piskovasni, nebo otryskovani ne? Lesteni asi bude ponekud jemnejsi, IMHO.
to Alii muzes porovnat lesk s alu ze Seata ?

26.01.2010, 01:04 |
Syrup Alii: rekl bych ze to jsou repliky, zejo? Jestli jo tak good luck, pac s replikovejma 19kama na mutlivanu, to si asi uzijes, cece ...

26.01.2010, 09:13 |
Dudu_481 | Upraveno: 2010-01-26 09:15:19
slama: MiniMike má částečně pravdu. Strojně leštěný kolo musíš vzít, částečně připravit v ruce (ne vše dokáže mašina). Pak požádáš Jáchyma a on ho hodí do stroje. Kolo stráví v mašinách průměrně 24h. Takže cenu tvoří odpis mašin (pořizovací cena = raketa), účty za elektriku (táhnem to přímo z Temelína), spotřeba tělísek (v zimě jsou to desítky kg/týden) a leštící kapaliny (v zimě hektolitry měsíčně).
Ještě se někdo diví, že je to dražší?
Pro srovnání s ručním leštěním: manželka má vyleštěný a zalakovaný i zimáky. Strojně leštěnej povrch je třeba vidět. Je to opravdu někde jinde než ruční leštění. Navíc, dokáže Váš ruční leštič tohle?


26.01.2010, 09:25 |
slama Dudu_481: Můžeš dát foto ručně leštěného, strojně leštěného povrchu a třeba i foto před lakováním a po? Začínám bejt nahlodanej:-) vrtačka už je stejně v háji, tak že bych ti to poslal...??:-) Dají se strojně leštit límce? Předpokládám že když jsou kola dvoudílný tak ano.
slama: ruční a strojní leštění jsem se nikdy nepokoušel srovnávat na fotce. Na velké ploše bude mít ruční leštění možná trochu lepší zobrazivost. Celkový povrch je ale temnější a šedivější. V rohách a zákoutích je ruční leštění samozřejmě prohrávající. Strojní leštění hliník vyběluje tzn. kolo je zářivější a povrch se stejně lesklý ve všech místech tzn. jsou dokonaly vyleštěny a kolmé rohy, všechny rádiusy atp. Po přelakování dochází k mírnému úbytku lesku. Kolo je poté bez nutnosti jakékoliv údržby. Technologicky odpovídá VW normě tj. není problém každý týden kartáčová myčka.
Vlevo kolo po laku, vpravo před lakem.

slama: každopádně tvoje límce udělat k obrazu mému znamená začít znovu. Jsou hodně sežraný a takto bych je rozhodně z dílny nepustil. Můžeme ti je udělat jak ručně bez laku tak strojně s lakem. Můžeme ti udělat i komplet kola - mám přesně tyto na dílně na ukázku. Jsou to Artec Edition?
Ceny a dodací podmínky mailem.

26.01.2010, 09:43 |
slama | Upraveno: 2010-01-26 09:44:18
jj..jsou to artec edition...tak mi pošli cenu stojního a ručního leštění a cenu přelakování zvlášt.Mejl mam pod nickem. Ale celý kola asi nee, to se mi nelíbí.

26.01.2010, 09:45 |
Alííí martan01: Lesk na Seaťáckejch, galvanicky pochromovanejch, byl určitě větší. Tam ale nebyly pod lakem. Tady jsem je nechal zalakovat kvůli údržbě. A myslím si, že letní sluníčko dožene to, co teď v zimě není dostatečně lesklé. :-)
Syrup: Však ono to nebude tak horký, nazávodil jsem se už dost... ;-) Ale rád poreferuju.

26.01.2010, 11:07 |
Syrup Alííí: jasne, snad to bude v pohode, ale i tak, bacha na diry a vymoly ;)
Jinak zvedavej dotaz- to tam nalepsi klasickou M nalepku, na ty prazdny obdelniky? nebo nechas vytvorit nejakou VW? :))

26.01.2010, 11:14 |
clown tykeev,
hele maximalne ty kola bude mit rychle sisaty, pripadne rupnou :o) taky zalezi jak extremaci vytlumili to auto :o)))

26.01.2010, 11:20 |
Alííí Syrup: Neboj, vyhýbám se dírám a výmolum i se 165/65/13" :-D
clown: Tlumení nebylo zas až tak extrémní, a dám si bacha.
Guma na to taky nepřijde žádnej extrém, 245-45-19 si myslim utlumí dost, a komfortní podvozek H&R snad nebude takový maso, jako byl K&W 2. :-)

26.01.2010, 12:26 |
Kesam Takže pokud tam budeš šmrdlat třeba 10 hodin oxidaci ručně tak se cena 15tek dostane taky přes 15 litru ne?
Kesam: cena je daná. Kvůli oxidaci nebo poškození navyšuju cenu po předchozí dohodě a to max. o 1.000kč na sadě. Vzhledem k počtu kol co nám prošli rukama vím co a jak. Navíc není ruční broušení jako ruční broušení... :-)))

26.01.2010, 15:59 |
Kesam Jo dík za vysvětlení.Takže předpokládám nějaká mašinka do ruky:-) kde to tam máš na Rudolfově??
děte do řitě všichni, fákt :-D
Když vidim, jaká je to nádhera, začínám uvažovat o sání...
JÁ UŽ DRUHÝM ROKEM ČEKÁM NA VYLEŠTĚNÍ RESP. VRACENÍ SVÝCH VĚCÍ. SUPER SLUŽBY.

27.01.2010, 08:38 |
Dudu_481 | Upraveno: 2010-01-27 08:42:30
Newman: stačilo by poslat mail nebo zavolat přímo mě. Rozešel jsem se s bráchu a pokud si volal jemu, je to problém. Tvé věci jsou už dávno hotové.
Jinak pokud si chceš prát špinavé prádlo zde na fóru, není problém. Já se k tomu ovšem snižovat nehodlám.
Kesam: přímo v Hůrách. Ozvy se. Rád ti ukážu nějaké hotové věci. Do dílny však přístup "cizákům" nepovoluji .-)
martin924: sání a ostatní motorové věci nejsou problém. Stačí poslat fotku a pokusím se nacenit dle fotky. U motor. věci může cena kolísat - hodně záleží na kvalitě odlitku.

27.01.2010, 13:40 |
Kesam Tak až budu mít složenou fiestu tak tam zajedu já tam chodil do školy na rudolfov :-)
Třeba jsme spolu chodily do třídy :D
... psal jsem několikrát na tel 777069768 a dokonce přišla odpověď: "zítra ti to posílám" tak nevim, kde je problém a nebo pravda ?
mám na dílně ještě pár věcí, který převzal brácha. Když jsem se s ní rozešel, nějakou dobru trvalo, než se mi podařilo získat obě tel. čísla na který běžely reklamy a naše stránky. Veřejně přiznávám, že to bylo období, kdy jsem neměl plně pod kontrolo vše, co bylo na dílně. Ještě dodnes tam mám 3 různý kola, který od někud přivezl s tím, že jsou to kola na ukázku pro nějakou firmu. Jelikož se majitel do této doby neozval, nemám tušení komu ten hliník patří.
Když mi hodíš do mailu nebo klidně sem seznam věcí co ti chybí, vše zkompletuju a pošlu. Vše co bylo plonkové a nevím komu patřilo mám vyleštěné.
O.K. - asi to dohodneme po emailu - a rozhodne se nebranim spolupraci pokud to bude fungovat.
to jsem rád. Hodně jsem zapracoval na kapacitě a organizace práce takže i nyní v zimních měsících máme relativně krátké dodací lhůty.
Je mozne strojove vylestit sundane limce ?
tak jsem zvědav Alííí,jak ty kolesa na tu skříň na kolečkách nacpeš :)

29.01.2010, 15:10 |
Alííí Kája AHC Liberec: No, tak to jsme dva. :-))))
martan01: v podstatě ano. Detaily emailem.