Navštíveno 24461x
Omlouvám se za fotky, neměl jsem po ruce foťák...
Nechci z toho motokáru, ale série je moc komfortní a náklony velké. Starý 21,5, nový 27mm Eibach, vzadu oem M5 e39.
Výměna je trochu porod, protože je nad nápravnicí, která se musí svěsit. Měl jsem to u Bychla, protože se mi to nechtělo dělat, tamní odborníci prohlásili, že to tam nepůjde a že to nebude fungovat. Neměl jsem slov... cca 3 hoďky a je tam, samo napodruhé se to dalo podstatně rychleji, je tam hodně krytek, plastů a pod, které překáží...
23.10.2011, 00:25 |
Shr3k Bychl vše při starém... :-) stále kvoká, stále kvoká...
23.10.2011, 00:34 |
JR Rozumná úprava ... bohužel spousta lidí vůbec neví, k čemu to je :)
Ty uz ses Honzo vratil k vrtuli?
dneska projeto cca 150km, stabilizátor bych hodnotil 10 z 10ti, nic negativního nevidím, auto daleko lépe reaguje na volant (otočení znamená nyní i okamžité zatočení), náklony se zmenšily, komfort stejný, celkově se zpevnil pocit z řízení a ovládání auta... kdo váháte, neváhejte, stojí to za to (Eibach antiroll kit sada je na většinu aut)...
Vašek-jasan, uzil jsem si TDi by VW, kde je jedinym zdrojem zabavy duneni motoru a nizky vyskyt u pumpy... mam 530iA a jsem spokojenej...
... a pružiny a tlumiče série ?
24.10.2011, 13:32 |
tappaja | Upraveno: 2011-10-24 13:39:14
Mas to ulozeny v polyuretanech?
Jdu kouknout na Eibach co by to stalo na moji plecku...
Hmm, tak maji, predni 26mm a zadni 23mm (serie 23 a 19)
Hmm, tak 320 EUR, ulozeni je u toho.
Predtým si mal sériu, alebo M-Sportfahrwerk?
hmm,hezky...
a koukam,ze stary dobry navrat k e39,predpokladam face...proste to auto ma stale co nabidnout,vim to take..o)) proste pomer vykon/cena je paradni
24.10.2011, 14:03 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-10-24 14:03:36
Hezká práce... Já šel z 16tky na 20tku v tvrdým uložení a spokojenost. Pár lidí co ví proč to řešit tady taky ještě je ;-)
série byla uplně nejslabší verze stabíků-komfort podvozek... tlumiče přijdou Bilsten B8+Eibach pružiny -30/20mm... uložení je guma oem M5, zadní je taky komplet M5 e39... je to komfortní, tichý, bez rázů a pazvuků...
25.10.2011, 02:28 |
Meda Mas zkusenost s temi Bilsteiny B8? Na M5 bych rad vymenil tlumice, neco trosku tvrdsiho, nez original Sachsy, ale preci jen s tim litam kazdy den po Praze, takze zadny extrem..
Dotaz.. origo stabík mám 23mm .. další varianta je od H&R 26 a 28mm.. do jakého spíš jít?
Mam zkusenost jen s oem Mpaket, ty B8 jsem nakonec bral kvuli snizeni, udajne jsou stejny s B6 (ty jsou nezkracene)... napisu az je nahodim...
-ad prumer: co mam zkusenost z e36, tam byl poznat rozdil i o 0,5mm... zalezi hodne na pruzinach... taky je dobry, ze mas 2 polohy na stabiku a posunem to muzes pritvrdit/zmekcit (o malo)... zalezi co od toho clovek ceka, ja bych sel klidne to toho silnejsiho, kdyz to bude v gume, s powerflexem radsi ten slabsi :-)
Do powerflexu to bude si myslim nutnost protože origo guma se tak velká dělat nebude. Mám v plánu i powerflex/superpro do ramen.
silentbloky by mely byt v baleni
podle dostupných info se taky priklanim k tomu, ze je to soucasti baleni
je to logicke
26.10.2011, 13:26 |
JR HR to nekdy v baleni ma a nekdy ne. Treba u Oktavky jsou, ale u Fabie uz ne a musej se brat Powerflexy.
03.04.2012, 16:34 |
CervinVega | Upraveno: 2012-04-03 16:38:03
snizeno prezutim na 235/45 letni z 225/50 zimnich... jak na to koukam, asi dam i podlozky, je to nejaky utopeny :-)
tlumice a ostatni hejblatka na napravy budou nasledovat...
chce to proste 18ky,to je pak akorat...o]]
04.04.2012, 10:13 |
CervinVega | Upraveno: 2012-04-04 10:14:53
Pav- ne3er, 18 jsou tezky a tvrdy, jezdim s tim mlada kolem komina po pr5elnich cestach, tak jsou i ty R17 na hrane
tap- na otocku se tu ukazu, jinak az do vanoc, pokud se nic nepodela :-)
jasny,no ja prave ty 17ky vymenil za 18,ale neni to nijak uplne extra znat...nicmene zimaky 16 byla parada..o)))
B8+Eibach na aute, pocity rozporuplne, tlumice jsou uz moc tvrde na normalni jizdu, auto ma skoro snahu poskakovat (neni to vylozene tvrdy, je citit, ze se to snazi perovat, ale je to tuhy uz moc), pri tlaceni na pilu je to parada, pri 120 na rozje_any okresce se to chova ve svem zivlu, sedi to perfektne a pocitove i lepe funguje nez pri jizde na klobouka... uvidim, az udelam geometrii, jestli se to zlepsi (menil jsem i 6 ramen, vsechny ulozeni a pod) nebo si do te doby zvyknu :-)
Nevieš náhodou, B-koľko je ekvivalent origo tlmičov M Sportfahrwerk?
B8 ma byt dle prodejce... Jinak po geometrii se to zklidnilo, ale porad to ma do plavneho podvozku daleko,na špatne silnice a pomalou jízdu nevhodné...
Stejnou zkušenost jsem měl u Superba.. B8 tlumiče a H&R brka. Rychlá jízda bomba, pomalá jízda tendence odskakovat. KW varianta 2 nastavená na třetinovou tuhost byla jiná lahoda. Ted mám na OIIRS H&R Monotube a super, jen zadek by nemusel být tak tvrdý. Zvažuju koupit na zadek žlutý KONI a nastavit si tuhost.
tlumice, pruziny, termostat (jeste puvodni 2002, je el rizenej-meni teplotu motoru podle zatizeni/vykonu a zacal zustavat zavrenej, coz je dost prusvih-studenej chladic a teplota jde hore, uhnily v nem ty draty), vyfuk, ramena, ohrivac bloku motoru a hafo spotrebnich drobnosti...
ohrivac v detailu, na 240V do spinane zasuvky, rano za pul hodky ohraty blok bez emisi, mozno samo pichnout i v praci a na cestu zpet mit opet predehrato gratis :-)
Remus ma decent zvuk jen pod plynem, zadny hucak jsem nechtel, kdo chce vetsi rachot, bude spokojenej uplnym vynechanim celeho koncoveho tlumice, zkousel jsem to a i tak je to relativne tiche... jak bude cas, vyhodim seriove svody s katama hned za nima a dam sportovni s katama pod autem, je to dost velky rozdil ve zvuku i projevu motoru
s novyma ramenama, ulozenima, gumama a pod je z toho komplet jine auto...
09.06.2012, 11:15 |
muSlim | Upraveno: 2012-06-09 11:16:23
Pekné! Termostat aj mne chcípol, už čaká v kufri na výmenu, len sa k tomu dostať. Našťastie teraz auto nejazdí tak sa mi nič neskurví jazdou :-) Ramená a spol. dávaš originál?
09.06.2012, 11:21 |
CervinVega | Upraveno: 2012-06-09 11:32:20
Slim-origo nebo prvovyrobu davam na kde to ma smysl, ramena jsou ATP, na 7er je lidi hodnoti dobre, jestli na nich nenajedu dalsich 200tis km me fakt netrapi... cela sada stala snad 5tis (komplet predni/zadni naprava, menil jsem jen co bylo ko-obe ramena vpredu, vzadu ty horni, ulozeni stabilizatoru jsem menil pri jejich vymene, zadni tycky uz byly taky na odchodu)...
naraznik jsem hodil dole, protoze to jde rychle, je pak vsude hafo mista a pri vymene termostatu jsem rovnou vytahnul chladic a vsechny vycistil (mezi AC a vodou je na servo a automat, drzi se tam bordel)... vedle tehlice lezi ten ohrivac s kabelem a koncovkou v ramecku z narazniku, sroubuje se na blok pres teplovodivou pastu...
jo a mam psat, ze jsem menil olej, kapaliny a natankoval plnou, jak tu obcas na foru frci? :-)
origo tlumic je jak novej, nedavno menenej, hodim na nej nerez koncovky a jeste nekomu udela sluzbu :-)
shit fotka po snizeni, byl jsem doma na otocku a nebyl cas krom rodiny a znamejch skoro na nic :-/
Paráda, dobre vedieť, dík za info. Už to máš tak nízko ako sportfahrwerk, hneď to vyzerá lepšie. Mne osobne to na šport podvozku nepríde tvrdé, dokonca ma prekvapilo aj to že zmenou zo 17" na 18" som nepocítil prakticky žiadny rozdiel. Neviem ako to robia súdruhovia, ale šport podvozok je komfortnejší o desiatky % než sériový bol na 3.0R Legacy, z toho fakt nechápem :-)
njn, asi ze me stava starej fotr, na serii to prejelo prah a jen se tak zhouplo :-)
jeste me napadlo, ze jsem udelal blbost s tema zadnima dorazama/prachovkama, asi to k tomu prispiva (pri zatizeni to vzadu sedne uz na doraz, zkusim je seriznout), nechtel jsem nechat pistnici otevrenou(nechapu, proc pri te cene tam Bilstein neda prachovku-wrapovku)
Recaro Style s Klima paketem posunulo feeling z auta zas o kus dal, ted mám pocit, ze to řídím a ne, ze jsem vezen :-)
Helmut od kterého jsem vydrazil konzolu byl asi veselá kopa, nebo byl rozcarovany z 1€, zkratka mi přišla bez jedné časti, ale s adapterama pro trpaslíky jako bonus... Dil jsem vyrobil a dneska cvičně snížil o ten extra distanc:-)
A něco málo hifi taky proběhlo:-)
Ty plast ozvucnice by mely dostat cenu za sofistikovaný výrobek k ničemu a zlosti jako prémii... origo repro nehraje, lepší se tam nevejdou, vedle je hafo mista v platu, nechápu důvod tohohle experimentu...
Ses do toho Honzo pustil. Ty krasne sesle bude mit i spolujezdec?
Jj, jen musím koupit nebo vyrobit konzoli, není úplně jednoduchá kvůli uchytu pasu a místu, aby to nějak vypadalo... no a el, aby šel airbag a el stav volant..
Dneska jsem zvednul Vmax o 12km/h :-)
19.04.2014, 21:59 |
AR CV: co to máš za šikovný zvedáček tady: 09.06.2012, 11:13 | CervinVega
Nussbaum, nezabira místo, jen potrebuje hlubokou jámu na ty pistnice (tuším 1,5x0,5x2m).
20.04.2014, 08:32 |
AR koukám že i za luxusní cenu ;)
trochu lituju rozhodnutí pustit se do M paketu... druhovyroba nesedi (diry mimo, otvory na PDC o 1mm mensi, po nasazeni prohnuty vrsek), lakyrnici klasika ("stribrna neni problem" - "pane, ta ma 7 pododstinu, potrebuju vicko" - "no to je tema vodou reditelnyma barvama" - "to je tim zaslym lakem, to si musite nechat prelestit cele auto"...)...
fail dne :-)
bohuzel M naraznik ma trochu vedle otvor pro vyfuk a nebylo jak a kde to na miste resit, tak provizorni fix (stejne budu menit koncovky, tak wtf :-) )... samo je to pojistene luxusnim vrutem do dreva napric, nafotim priste :-)
Jirkovi diky za neuveritelnej saport .-)
hmm,to je presne to,proc jsem se u bejvale e39 nechtel do Mpaketu poustet a predelavat to,protoze origo je nesehnatelnej a kdyz tak rozjebanej a za nesmysl a kopie jsem cekal,ze bude tento voser....takze toto absolvovat je hruza
nehlede na to,ze to bude vzdy poznat,ze to neni origo....
proto jsem radeji vymenil auto uz s Mbalikem origo zvenku i uvnitr..o))
fail v detailu :-) musim posunout cely tlumic a nahodit nove koncovky, tohle je trochu moc kreativni :-))
behem kurwovani nad replikama plastu z Kelly (plastove nadkoli a kryt pod motor - jdu oboje vratit, je to nepouzitelne, leda tak do souteze "Detska tvorivost") jsem objevil zdroj podivnych pazvuku pri startu. SAP - pumpa sekundarniho vzduchu litala ve svem drzaku dle libosti, vsechny 3 silentbloky odlepeny.
Jo a repliky M narazniku taky velka vasen dostat na auto, aby to nejak vypadalo. Na sirku jsou zjevne delsi, tak po zmacknuti do origo bocnich drzaku dojde k vybouleni horni hrany... asi priprava na rozsireni auta... nemam slov...
16.06.2014, 13:42 |
cupra.165 | Upraveno: 2014-06-16 13:46:07
Ty si Honzo vyhrajes koukam :-) To je docela porod. Stoji to vůbec za to? :-)Koukam vevnitř ještě mitace dreva,pujdes v interieru do hliniku nebo to tak nechas?
Nestoji, ale rozhodl jsem se a v pulce to nehodim do AAA :-)
a je to levny, komfortni a sport svezeni, navic je to z velke casti novy (dily), nebourany a bez koroze... nehnijou mi v tom penize, pojisteni je ok, kdyz to nekdo ukradne, koupim si jiny, klidne spani :-)
drevo je specialni dvoubarevna edice a real, jako ostatne vsechno drevo v Bmw (a mam pocit ze i v Audi a MB, minimalne ve strasich radach tomu tak bylo), hlinik se mi zas tak moc nelibi, mozna jeste Yellow birch, Pappel, Arizona nebo Bruyere club :-)
[ Link ]
clovece,to co si sem dal nevypada zase tak spatne :-) Když se to vylesti do lesku je to good. Stejne koukam,to je kua kombinaci,neskutecny. U subaru si muzu o tom nechat jen zdat :-D
16.06.2014, 15:39 |
AR mno nevim nevim zda to chlapci dělali opravdu ze dřeva, leda by se u 39ky plácli přes kapsu ;) některé díly možná jsou ale vesměs bych řek že je to imitace.
2 AR: tomu ver že u nich to minimálne do E39 bolo z dreva ;-)
16.06.2014, 17:45 |
AR volanty a řadičky ok ty jsou i na e34 ale ty lišty na dveřích mě nepřipadají. ale třeba to od 39tek zlepšili.
2 AR: pripadať ti to nemusí, ale je to tak :-)
16.06.2014, 17:47 |
AR v tom případě to bude strašně teňoulinka dýha. ale nepitval sem to ;)
Je to dřevo tak 3mm silné na alu liště, zalité cca 1mm vrstvou laku...