Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Bilstein B8 dat bez dorazu?

 o Navštíveno 36580x o
o 02.04.2012, 09:02 | CervinVega
Mam vnitrni dilema s tvrzenim vyrobce, ze B8 tlumice maji integrovane dorazy, neumim si to dost dobre predstavit, protoze oem jsou velke a dlouhe, takze pri "rane" se to zbrzdi na pomerne velke vzdalenosti... B8 jsou kratsi nez standard tlumice, takze misto pro nejakou vnitrni brzdu ci gumovy doraz je jeste mensi...
vite nekdo, jak je to konstruovane? mam se na oem dorazy vyprdnout? bude problem s Bilstein prachovkou, bud bych dal to ci ono, oboji nejde... jde mi o to, aby to nebylo nejaky pofiderni reseni a za pul roku vytekle tlumice, pote co mlada trefi nejake vylepseni ceske silnice...


o 02.04.2012, 10:18 | .mycTD
otazka je, kde jsou kratsi?
podle doporuceneho snizeni jsem nabyl dojmu, ze cast pistnice (ktera trci ven) bude tak o dva cm kratsi a streva zustavaji stejna.
ale live jsem to zatim necheckoval.
o 02.04.2012, 11:04 | CervinVega
jj, jde mi ty dorazy (oem tlumice maji na pistnici plast prachovku + penove vyztuzene dorazy), ktere na B8 nejsou a je tam jen vrapova plastova prachovka po cele delce venkovni casti pistnice...
takze kdyz jdou "do kolen", maji mit nejaky vnitrni doraz, ktery si neumim predstavit (asi to funguje, ale radsi bych to videl :-) )

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.04.2012, 11:06 | CervinVega
oem s dorazy

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.04.2012, 11:51 | Vasekkch
Takto vypadá konstrukce H&R-Bilstein upside down

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 02.04.2012, 12:14 | CervinVega
cool, dikes... takze tam doraz je, mel by byt dostatecny a neni potreba tam bastlit ty seriove...
o 02.04.2012, 13:29 | muSlim
2 CV: dávaš B8 na E39? Poreferuj potom :-)
o 02.04.2012, 17:04 | CervinVega
jasan, dam vedet, doufam, ze to nebude moc tvrdy...
o 02.04.2012, 23:47 | Meda
Co te ty B8 na E39 vysli? Dej pak vedet, taky me to zajima :)
o 03.04.2012, 11:58 | CervinVega
do 20, zalezi jak velkou slevu ti kdo udela, normalne chteji i 7tis/kus na predni, kolem 5-6 zadni
o 09.06.2012, 10:53 | CervinVega
uz jsou tam :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 09.06.2012, 22:17 | martan01
Vybiram tlumice pro dodavku. A nevim zda Bilstein ci Sachs?
o 01.08.2012, 12:10 | CervinVega
tak B8 nejspis pujdou pryc nebo vymenim pruziny, protoze kombinace progresivnich Eibachu a mega tvrdejch B8 nejde dohromady, auto je podivne mekke a pritom tvrde (v najezdu mate pocit houpnuti a nasledne poskakovani)...
pritom s M pruzinama si to lidi chvali, tak bud jsou moc mekke pruziny nebo nevim...
bud dam Koni Sport, ktere s Eibachama fungujou nebo zkusim M pruziny ci Intrax (na ty taky v tehle kombinaci pejou chvalu, doufam, ze to nebude stejnej ulet)...
o 03.08.2012, 09:32 | RedBaron
Já jsem byl na E46 megaspokojenej s Eibach Pro Kit + Koni FSD, obzvlášť na rozmlácených okreskách to neskutečně fungovalo a drželo, měkkej první kousíček propružení na ostrých nerovnostech, přitom velmi tuhá reakce na přesuny hmotnosti a zhoupnutí auta. Bohužel kvůli nájezdu do garáže a nepříjemnostem s parkováním mimo garáž (kuna, prokousané všechny hadice chlazení, některé i 2x) jsem naházel zpátky k FSDčkům sériový M-Paket II pružiny a to už tak super svezení není, jsou tvrdší od začátku a auto se podstatně víc naklání.
o 04.08.2012, 11:57 | CervinVega
naklaneni vlivem tvrdsich pruzin nepobiram, nemelo by to by naopak?
o 06.08.2012, 22:32 | Addict
To poskakovani Honzo,ktere popisujes,je pomerne znamy jev prave pri kombinaci Bilstein B8(B6) a Eibach,v prurezu snad celou modelovou radou BMW (rikali mi o tom zakaznici uz cca 7 let zpet pri pouziti na jejich e36 apod).
o 09.08.2012, 22:52 | RedBaron
CervinVega: Ony ty sériové M-Paket II pružiny nejsou celkově tvrdší, jenom oproti progresivním Eibachům mají podstatně tvrdší začátek dráhy, tzn. že všechny ostré výmoly a záplaty jsou podstatně víc cítit a auto má i větší tendenci odskakovat, s Eibachy jsem naopak odskakování neznal i při hodně rozbité silnici. Přitom ale ty sériovky mají další černý puntík, protože už někde v první třetině propružení jsou zřetelně měkčí a taky je na nich auto o něco vyšší, a tudíž třeba při přehazování auta z levé do pravé zatáčky a zpět zdaleka nemají hmotu a setrvačnost auta tolik pod kontrolou. Takže zatímco Eibachy nechaly auto dosednout s přesně odměřeným propružením, které jen přimáčklo gumu k silnici s okamžitým využitím maximální přilnavosti pneu, tak sériovky už to s náklonem a přesunem hmotnosti auta přeženou tak, že gumy trakci překročí a auto se trhne. Není to nic neřiditelného, ale jistoty je v tom podstatně míň.

O tlumičích od Bilsteinu jsem slyšel různé věci, jednou chválu, jednou stížnost, ale sám jsem odjakživa preferoval Koni, každé auto na nich bylo jako úplně jiný stroj, snížila se nedotáčivost a i s hodně měkkými standardními pružinami (ne-M-paket) odvedly hodně dobrou práci, k tomu velmi dobrá spolehlivost. Nepamatuju se, že bych je na nějakém autě pak už měnil, vždycky jsem ho na nich prodával.
o 10.08.2012, 07:54 | CervinVega
to jsem asi nechtel slyset, ze mam vymenit nove tlumice :-) nejspis to tak dopadne, protoze tohle je ojeb, nezkousnul bych to ani na coupe, natoz na 5ce :-)
o 26.09.2012, 22:08 | CervinVega
nakonec problem neni v podvozku, ale v CR silnicich, Rakousko, Nemecko a Italie super, vcetne passu (tam to nemelo chybu) a dalnic (krom casti v De-a la nase D1-ta je definice zla) :-)
o 09.07.2013, 14:04 | CervinVega
tak mam pocit, ze PP tlumic to ma za sebou, divne v nem nekdy tluce pri urcite-pomale jizde a venkovni teplote, pri snaze s nim otocit pres matici v hornim ulozeni vzdoruje a dela chroupave zvuky, nove jeste zacal rezonovat v nizkych otackach motoru...
za ty kacky bezva kauf :-)
o 09.07.2013, 15:56 | cupra.165
Počítám ,při reklamaci ti povi..to víte, české silnice,nesmíte s tim tolik drncat..stejně jako je tomu u žárovek :-/
o 10.07.2013, 09:32 | CervinVega
LP predni lozisko kola od Meyle vydrzelo asi rok a 12tis km, ty B8 maji max 25tis a jsou citelne mekci (coz mi zas tak nevadi, ale ukazuje to na opotrebeni)...
o 10.07.2013, 10:11 | muSlim
No a vyber si niečo... :-( Ja tam asi prdnem Sachs Super Touring dozadu, iné podvozkové diele našťastie nepotrebujem zatiaľ (vďaka pôvodnej pre niekoho až nezmyselnej cene auta, všetko bolo menené) :-)
o 11.07.2013, 09:36 | Nismo.Power
třeba za mě tak na céčkový omeze mám nějaký starší bilsteiny v kombinaci s HR pružinama.... efekt to má asi stejnej jako vyšel zde s B8 .... prostě auto je relativně měkčí, při pomalym přejezdu nerovnosti se zhoupne ale při rychlejší jízdě a nějakym většim houpáku na silnici je to auto tvrdý jak kámen a doslova je schopný skoro skočit ze silnice, na rovný zatáčky pecka,na hrbolatý se zdá že to tlumí rychle a kontakt s vozovkou skoro pořád ale sem tam to uskočí lehce.....

každopádně pocit že PP tlumič taky KO, dělá to podobný zvuky jako cervinovi, po zahřátí se při otáčení kolem cuká a skřípe.....
o 26.07.2013, 23:39 | jackobo
zajimavy téma, tak se sem lehce při*eru.
mam na svy historicky e36 taky B8 (resp. teda celej kit B12) a to chovani je vazne zhruba takovy jak pise NP nahore. Ale na dobry asfaltu (kterého je u nas asi tak 1,5487%) pecka.
Bohuzel jelikož jsem ted po navratu z DV zjistil, ze mi tece jeden zadni tlumic, byla nutna vymena. Abych to nejak neprznil, rozhodl jsem se opet pro par B8 na zadek.
Takze kdyby někdo shanel Bilsteiny, mohu s klidnym svědomím doporucit tento shop [ Link ] - super jednani, ochotny, rychly, za 2 dny jsem je mel doma. Cena kc 2200,- /ks, coz si myslim, je krasne ;)
o 26.07.2013, 23:49 | muSlim
2 jackobo: nič v zlom, ale shop by som osobne doporučoval v tomto prípade hlavne po zažití nejakej reklamácie. Ono tieto webshopy majú nanešťastie väčšinou taký postoj že síce zalevno zoženú, ale nebodaj po 5k km za nimi prídi že vytiekli... Tým samo nechcem haniť osobne tento shop, bral som u nich tiež jednu prednú sadu B8 a dve zadné sady B6 Sport na E39, ale počkám si. Síce by som najradšej keby sa nič nemuselo reklamovať, ale keby nebodaj hej, tak vtedy sa uvidí aký luxusný je ktorý shop :-)
o 27.07.2013, 00:08 | jackobo
2 muSlim: ano, to mas recht, mozna jsem se s tim doporucenim trochu unahlil. Nicmene z toho jejich jednani a vubec pristupu jsem mel dobrej pocit, tak jsem se asi nechal trochu unest a zminil je.
Kazdopadne doufam, ze nebudu muset zjišťovat jejich skutečnou kvalitu prave tebou zminenou reklamaci ;)
o 27.07.2013, 00:13 | CervinVega | Upraveno: 2013-07-27 00:15:37
Tak ten z toho webu mi taky náramně radil, s odstupem času moc nevěděl o čem mluvi, jinak by ty B8 nemohl doporučit u tak malého snížení, což se ukazuje jako největší problem+ty Eibachy.
o 27.07.2013, 01:13 | muSlim
2 CervinVega: nám poradili Nemci že ekvivalent k origo kombu S220 a S227 je práve B8, teda B8 a dozadu B6 Sport (čo je skrátená B8, alebo naopak, už si nepamätám presne) a sedí to, kamarát to má na svojej E39 komplet, jazdné vlastnosti +/- rovnaké ako boli za mlada :-)
o 27.07.2013, 10:36 | CervinVega
Ty B6 jsou prave normální délky, ty B8 u malého snížení dělají z velké časti ten muj ojeb efekt:-) na kvalitni silnici je to pecka, na rozbité citis, jak jsou krátké dráhy propruzeni nahoru a v dusledku se to chova divne nervozně... a ze by to bylo jako série mpaket - ptal jsem se jej konkretne na tu moji kombinaci a tvrdil, ze to bude stejne, což neni ani vzdáleně...
Beru to jako studijní materiál :-)
o 27.07.2013, 11:04 | muSlim
2 CV: myslel som M Paket ako náhrada oritgo tlmičov za predpokladu že na aute sú M Paket pružiny (proste komplet auto M Paket a znížený športpodvozok s nivom origo, a prehodíš len tlmiče za tieto, malo by to odpovedať). Hej hej, tak nejak som myslel, jedno z dvoch je skrátený ekvivalent toho druhého :-)
o 27.07.2013, 12:02 | CervinVega
No určitě z tech dvou brát leda ty B6, osobně už bych šel do Sachsů Advantage nebo Koni Sport...
o 27.07.2013, 12:49 | muSlim
Nemec povedal že ekvivalent je práve dopredu B8 a dozadu B6 Sport. Ja som tam chcel hodiť Sachsy, ale neboli nikde skladom, navyše potrebujem len zadné, predné sú v peknom stave (85%), tak som vzal B6 Sport. Kamarátovi sme zas prehodili komplet, dopredu tie B8 a dozadu B6 Sport, tvrdé to je tak isto ako bývalo, na nepeknej ceste to je proste poznať že mu to vadí, na peknej ceste to je zas 2 tonová lokomotíva v koľajoch :-)
o 28.08.2014, 09:23 | CervinVega
update---
pri ceste po jižní Italii pravej predni B8 "klektal" jako totálně KO kulák v ramenou (samo vůle žádná), pri prijezdu do CR a teplote pod 20 stupnu absolutni ticho, neuveritelné...
auto normalne tlumi a funguje...
za tepla je to uz slyset i pri rychlosti do 50km/h, predtim to bylo jen pri popojizdeni do 20km/h...
na jare dam nejspis Koni Sport, tohle je fakt mrsk :-)
o 29.08.2014, 20:16 | assassin
Ja vybiram co na 36ku ... A nevim .... Porad mam spadeno na korejskej HSD .... Libi se mi konstrukce a na zahranicnich webech ma super reference. Ale par lidi co ma zkusenosti z driftu mi to vymlouvaj, ze radsi nakou z tech nizsich rad bilsteinu, kw .... Kombinace kw s utlumem a stelovaci topmounty uz je ale asi dvojnasobek ceny auta a navic sem nejsem presvedcenej o tom ze budou makat lip nez ten korejes - ten teda neni taky zrovna levnej ... Tzn ne jako TA apod kopem desitky...

Nekdo nakej napad?
o 31.08.2014, 20:51 | Scream
Jackobo: Nemusíš se bát. Reklamace se řeší úplně standardně, jako bys to koupil v kamenný prodejně. Dělám tam a myslím, že přístup k zákazníkům je velmi dobrý a že to kolikrát dá zabrat....
Assasin: O HP Sporting si nepřemýšlel? Já měl na civilu racing set, kterej sem měnil za KONI set a i když byl papírově 2x tvrdší, byl pohodlnější, líp tlumil ostrý nerovnosti a auto fungovalo mnohem líp. Až budu kupovat podvozek na novej projekt, HP je jasná volba.
o 07.09.2014, 13:15 | assassin
Scream: hp a protlum jsem taky uvazoval, ale bojim se ze to bude 50+ tzn vic nez cena auta... Coz bych teda asi zkousnul kdyz by to bylo podle mych predstav - ale uz riskuju dost penez :)
Taky vlastne nevim kolik by to stalo a je mi blby jim volat vytahnout z nich nabidku na moje pozadavky a pak treba rict ze koupim jinde ... Tusim ze jsem i cetl ze hp ma vyrobni kapacity naplnene a ze je to na dlouhe lokte...
Nejlepsi by bylo svezt se s autem co ma hp a s jinym co ma treba to hsd a porovnat ... Ale to je asi nerealny...
Me po asi trech mesicich dorazily clanky na vyrobu lehky aku (olovena byla KO tak jsem mel i zaminku na vymenu) a tudiz by mohl projekt zase pokracovat...
o 07.09.2014, 14:08 | Scream
Protlum je cenově vysoko, HP podle me v pohode. Kdyz ti je ale blbý někam volat a chtít nabídku, je to těžký .-)
o 07.09.2014, 17:18 | P.E.T.R
Nastavitelný podvozek s nádobkama od HP je cca 35t Kč, ale je to samozřejmě podle typu auta, takže tam napiš nebo zavolej a domluv se. Protlum je cca od 50t Kč.
o 08.09.2014, 20:29 | assassin
Scream: takhle sem to nemyslel, ale nechci bejt jako ti co vsude s necim otravuji a pak nekoupi..

A je necim opodstatneny cenovy rozdil protlum Vs HP? 50 mi taky jeste neprijde tak zly, cekal jsem to horsi. Jen fakt nevim na zaklade ceho se rozhodnout... J
o 14.09.2014, 17:34 | -Hans-
HP a Protlum maji dost podobny ceny. Zalezi na reseni. Bez / s nadobkami, pripadne nastavitelnost...
o 13.01.2015, 15:28 | CervinVega | Upraveno: 2015-01-13 15:29:21
update - v zime zacal tlouct levej, pri vetsim properovani to vypada, jak kdyby byl vyteklej a narazel kov na kov... po otepleni zas normalne funguje bez pazvuku :-)))
o 18.02.2015, 07:57 | CervinVega
Tak v nich zjevne mrzne proniklá voda přes nefunkční těsnění... Objednal jsem Sachs Advantage, což má být jako oem Mpaket a ten má s Eibach fungovat...
o 24.02.2015, 19:42 | CervinVega

foto k příspěvku  od CervinVega

o 26.02.2015, 07:52 | RedBaron
Tvl B8 dopadly neslavně? Já je s velkou pompou dával minulej rok na třícu na předek...
o 27.02.2015, 10:51 | slama
Chystám se koupit B8 a pružiny ST suspensions (-40/30mm). Jaký na to máte názor?
o 27.02.2015, 11:09 | muSlim
2 RedBaron: ono nejak tie Bilsteiny stoja poslednú dobu (alebo od rovnakého dovozcu?) za prd. Na mojej exE39 boli vzadu dané tiež B6-ky a už tečú po asi 7k km u nového majiteľa, kamarát dával tie isté B6 dozadu a B8 dopredu a už sú na hadr všetky štyri :-(
o 27.02.2015, 14:37 | RedBaron | Upraveno: 2015-02-27 14:42:20
No tak to je gól, já se nasral na Koni FSD, protože mi vydržely "jen" 35 tisíc vesměs hodně rychlé jízdy. Že by firma na tlumiče následovala smutný příklad své dceřinky FeBi, která v oblasti podvozků už pár let platí za předraženou aušusovou čínu? :-(
o 02.03.2015, 06:59 | CervinVega
Krása :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.03.2015, 07:00 | CervinVega
Lovely...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.03.2015, 07:01 | CervinVega
Sachs Advantage in...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.03.2015, 07:01 | CervinVega
Trocha Hifi tlumení :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.03.2015, 08:12 | CervinVega
No a výsledek předčil očekávání - jízda je v porovnání s B8 neskutečně komfortní, příčné nerovnosti znamenají místo obvyklého "hrc, hrk" pouhé naznačení práce podvozku, vyjádřeno číselně možná 20% původního rázu. V zatáčkách to sedí stejně nebo možná i lépe, auto se méně naklání (ale to bude spíš vliv nových tlumičů obecně), při rychlé jízdě je patrný pouze min rozdíl v kontrole auta (B8 držely i na špatné cestě auto stabilně "rovně", tyhle mají tendenci povolit "kývání")... nicméně s ohledem na celkový "oser" s B8 bych si vždy vybral radši tyhle nové, vzadu pokud umřou B8 půjdou taky Sachsy Adv.

Celkově je ta kombinace měkčího předku a tužšího zadku v pohodě, nepozoruju žádný negativní vliv na jízdní vlastnosti.

Resume = Bilstein B8 je v kombinaci s Eibach Pro kit špatná volba, pokud nechcete jezdit rallye a nevadí vám, že umřou kvůli špatnému těsnění...

Sachs Advantage je oproti nim jako vzduchovej podvozek, tlumí i pro sportovní jízdu dostatečně a stály 1/2 co ty B8...
o 02.03.2015, 08:18 | CervinVega
Ad tlumení podběhů - byl jsem skeptický, říkal jsem si, že to bude fungovat u nižších tříd, kde tlumení koberci není nic extra. Byl jsem příjemně překvapen a příležitostně udělám i zadek, je to fakt hodně poznat, prakticky mi zmizel valivý hluk ze předu, je slyšet víc motor a aerodynamický hluk (dveře by taky snesly vrstvu).
Polepený podběh pasuje bez problémů (jen kolem Webasta není žádné místo a musel jsem tlumení dát dolů - Gladen drží brutálně), nalepil jsem i kousky i přímo na plech podběhu, kde by se mohl plast dotýkat/přenášet zvuky.
o 02.03.2015, 22:01 | muSlim
Pekne. Tie Sachsy ma úprimne neprekvapili, chcel som ich tiež, nechal som sa ako polodement ukecať na Bilsteiny. Budúce auto bude ale "našťastie" na vzduchu, tak tam budem musieť riešiť iné problémy... :-D
o 02.03.2015, 22:15 | swep
Zajimave, mam eibach pro a B8 na aute takovych 40 tisic a funguje to skvele
o 02.03.2015, 22:18 | muSlim
2 swep: no len či nebude rozdiel v štýle jazdy... ;-)
o 02.03.2015, 22:21 | swep
To je fakt topim tomu docela slusne, cekam kdy mi motor klekne. Takze pokud s tim jezdite klobouka tak verim ze ti zatuhne a pak jednou kdyz tomu nalozis tak to praskne a tece.
o 02.03.2015, 22:22 | swep
Taky je fakt ze petka ma vetsi hmotnost nez trojka
o 02.03.2015, 22:23 | muSlim
LOL ty si figúrka... :-)
o 02.03.2015, 22:26 | swep
Jojo bavi me to.
o 02.03.2015, 22:33 | swep
Pro kit pruziny mam jen vzadu, vepredu jsou koni sport, eibach byl moc vysoky
o 03.03.2015, 09:17 | CervinVega
Koni Sport je oznaceni tlumicu...
nicmene nejsem sam, kdo ma stejnou zkusenost, aby to byla jen nahoda...
ten tlumic nebyl vyteklej a "normalne" tlumil (i ten ze ktereho lezlo blato se rzi), ale tesneni bylo KO... druhej (po otoceni hlavou dolu a pumpovani) strikal ven rezavou vodu...
o 03.03.2015, 20:43 | swep
Tak co to tam mam za pruziny? Budu to muset dat dohromady zase po zime.
o 02.04.2015, 10:09 | slama
Tak B8 namontovány, tak se uvidí co vydrží.

foto k příspěvku  od slama

o 02.04.2015, 10:11 | slama
Snížení akorát ;) ST suspension 40/30

foto k příspěvku  od slama

o 02.04.2015, 10:12 | slama

foto k příspěvku  od slama

o 03.04.2015, 11:26 | CervinVega
a pocity? ja po vymene jen pozitivni

foto k příspěvku  od CervinVega

o 03.04.2015, 21:28 | cupra.165 | Upraveno: 2015-04-03 21:31:44
Kluci,mate je vymazleny,parada :-)
Jsem zvedavy Honzo na ty sachs tlumice,drive co si pamatuji znacka za moc nestala.

Ty B8 je pro me velke prekvapeni..to same Koni sport...ze bysla kvalita do haje? :-(
o 03.04.2015, 22:29 | Pavel 528
nemate to moc utopeny dolu?

ja mam origo Mbalik a prijde mi vyska akorat...

foto k příspěvku  od Pavel 528

o 20.04.2015, 10:34 | CervinVega
po prezuti na letni (Fulda SportControl 235/45R17) s 8x17 et20... tiche, komfortni, spokojenost

foto k příspěvku  od CervinVega

o 20.04.2015, 10:34 | CervinVega

foto k příspěvku  od CervinVega

o 20.04.2015, 19:24 | muSlim
2 CV: pecka... keď to tak vidím, mám nutkanie si zas kúpiť E39 (ale už so správnejším motorom) :-D
o 20.04.2015, 21:41 | cupra.165 | Upraveno: 2015-04-20 21:43:56
Není ten zadek nejak moc nizko? :-)
Kola jsou takova...neurazi :-)
Mival si Honzo ale mnohem peckovnejsi....
třeba tyto Pavlovo tomu sednou jako viko na hrnec...ale chápu,on mel tusim 18

foto k příspěvku  od cupra.165

o 21.04.2015, 09:41 | CervinVega
njn, kazdemu se libi neco jineho, me tyhle multipaprsky stvou kvuli myti a prijdou mi spis na ne-mpaket...
chtel jsem oem style 81, protoze 49 mam na zimni, 49 jsem mel, stejne tak 66, style 37 je R18 a to mi prijde uz zbytecne tezky... navic vetsina oem je ponekud starsiho data, takze v prodeji kolem 10tis za dobite, orvane, s KO pneu = rovnani, lakovani, nove pneu, tzn. ve finále jsem na 25tis za sadu...
tyhle jsou skoro nove, pneu nove, s montazi za 15
jako bonus jsou lehci jak oem, otazkou je, jak dlouho budou kulate, ikdyz pisou made in Germany :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 21.04.2015, 12:35 | Pavel 528
no taky mi to prijde moc dole a neni to vubec pekny...

joo,kde jsou ty casy moje bejvala 528..o))
a tady bejvala 530,

foto k příspěvku  od Pavel 528

o 29.04.2015, 10:47 | CervinVega
koukam, ze Bilstein je dela porad stejne... [ Link ] -!-!
o 29.04.2015, 11:12 | Lucni.konik
OK, bilstein si škrtám....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4512 sekund.