Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Sání rada :-)

 o Navštíveno 10001x o
o 07.01.2009, 16:31 | Kesam
Tohle to jsem si vytvořil svařil kamoš vysoustružil.
Jde mi o to nechtělo by to tam dat nějakou hadici někam ne že by stím těch 60 koní nějak mávalo aby mi to ten filtr nesetřáslo bo něco co?
Serte na OT že je to k hovnu :-)Mě se to líbí a od grenu to stojí asi 3 litry a je to nějaka spllácanina hadic a trubek takhle to mám za 0.00,-

foto k příspěvku  od Kesam



o 07.01.2009, 16:33 | Kesam
Je tam všechno funkční podle originálu podtlak na brzdy a z motoru přepad nebo co to je na ty plyny.

foto k příspěvku  od Kesam

o 07.01.2009, 16:34 | Kesam
Ta trubka je jenom natřená nějakým sajrajtem to musím vodrbat až se to vyleští tak to bude pěkný :-)

foto k příspěvku  od Kesam

o 07.01.2009, 16:35 | Kesam
Tady je origo placka.

foto k příspěvku  od Kesam

o 07.01.2009, 16:37 | Kesam
Filtr tam pak pujde jinej tenhle mám od Perfecta:-)
jko a stou cenou jsem kecal vyšlo mě to na 14kč cena imbus šroubu 3ks a podložek:-)
o 07.01.2009, 16:39 | Kesam
Jde mi o to jestly to tam mžu zavařit na tvrdo jako celek ty roury a pak jí někam chytit třeba.
o 07.01.2009, 16:52 | Kesam
up??? jedu do Budějc tak až tam budu tak tu chci nějakou radu :)30 min !!!
o 07.01.2009, 17:00 | ruffrider
radši si ten motor umej:-P Ale jinak pěkná práce
o 07.01.2009, 17:18 | kucik
Co řešíš, svař to do jednoho kusu,když tam nemáš žádné ohyby a celé to tam v klidu nandáš a pak tu trubku upevni k hrnci,ať ti to tam nějak kvůli vibracím neposkakuje a je to.Jinak ti lakýra zapomněl asi nastříkat kapotu zespod ne?:-)
o 07.01.2009, 18:04 | Kesam
kucik já sem mu říkal že ji budu stříkat do jine barvy zespodu takže je to tak jak jsem chtěl.
Tedka mi tu fotřík tvrdí že to z jednoho kusu dělat nemam že ty vibrace filtr schodí a co tam dat hadici? od toho celku jak je v kuse nahoře místo té roury???
o 07.01.2009, 18:06 | Kesam
Tak mám to dát na tvrdo nebo ta hadice????
o 07.01.2009, 18:07 | Kesam
ruffrider v klidu na tom se začne neboj :-)
o 07.01.2009, 18:11 | tappaja
Asi bych ten spoj realizoval pruznou spojkou. A taky nevim, jestli se ti tam nekde uvnitr nebudou delat nejaky viry, myslim vireni vzduchu a pak uz ani tech 60 kobyl nebude chtit jet...
o 07.01.2009, 18:13 | Kesam
tappaja: Myslíš jako tam dát nějakej vlnovec nebo kus nějake hadice gumové jo?
o 07.01.2009, 18:57 | kucik
No máš asi 3 možnosti jelikož jsi to saní udělal o větším průměru,než máš zbytek trubky:1. hodíš tam gumovou redukci,abys to napojil pak tou užší.2.navaříš tu užší natvrdo k té širší.3. uřízněš tu širší a uděláš to celé z užší.Dle mého názoru 2. možnost není asi nejvhodnější,jelikož skokem změníš průměry trubek,tak aby to nedělalo bordel.Filtr ti spadnout nemůže,vždyť bude k trubce stažený tou kovovou páskou ne a zas takové vibrace motor mít nemůže a ani nemá,aby něco setřepal
o 07.01.2009, 19:01 | Kesam
Ta trubka je v pruměru o 1cm no tak to zase nejni takovej skok ne?
o 07.01.2009, 19:07 | kucik
No nevim právě,aby se právě nezpomalil nasávaný vzduch a nedělalo nějkaý bordel s mícháním směsi nebo tak něco.
o 07.01.2009, 19:12 | Kesam
Vždt podle originalu to je podle mě širší ta roura
o 07.01.2009, 19:14 | Kesam
Hele a co to chytit tady ještě tam navvřžim přimo na tu trubku ješt plech a našroubuji k termostatu.

foto k příspěvku  od Kesam

o 07.01.2009, 20:05 | kucik
Pod čidlo bych to nedával,navařil bych tam "účko" a přišrouboval na druhou stranu k hrnci přes samořezku
o 07.01.2009, 20:27 | radek.613
Sání! je na motoru, logické je tedy ho přichytit na motor, samořezka do karoserie bude mít jepičí život a to uchycení navíc přenese vibrace agregátu přímo na karoserii, chytat to sání napevno kamkoli ke karoserii je blbost, musí být pevně uchceno k motoru, který je vůči karoserii pohyblivým členem....
o 07.01.2009, 20:53 | Komba
Když to budeš dávat v jednom kuse svařený a s filtrem,tak si myslim že to bude celkem větší páka a bude se to třást.Proto bych to pořešil ještě uchytem někde uprostřed trubky k nějakýmu agregátu či volnému šroubku....toť asi nejjednoduší a pruměr by to chtělo všude stejnej;)
o 07.01.2009, 21:26 | kucik
Radek.613: zajímavý,já mám třeba už z výroby váhu vzduchu,což vlastně znamená taky vývod ze sání přichycenou k držáku,který je uchycený pod šrouby uložení tlumiče a ne nikde na motoru.
o 07.01.2009, 22:11 | HIGHTOWER
heleď, není to z kovu chyba? Však ono se to bude pěkně zahřívat a to je na škodu.... Já co jsem měl část sání z hliníkových trubek, tak to bylo teplejší jak když tam byl plast.
o 07.01.2009, 22:15 | Mišell
Je to blbě vidět,ale mám to chycený (přes gumovou podložku) v plechu u vrchního uložení.

foto k příspěvku  od Mišell

o 07.01.2009, 22:25 | radek.613
Kuciku, a ta váha vzduchu je nepružně spojena zároveň se sáním motoru i s karoserií? Natvrdo, bez jakýcholiv pryžových mezikusů, vložek, silentbloků, gumových lůžek pro šroubky? Tomu nevěřím, prohlédni si tu konstrukci pořadně....
o 07.01.2009, 22:41 | kucik
No jistě že je spojena přes gumovou podložku,ale proto sem taky Kes@movi psal,že by tam měl dát gumovou redukci a nebo když to udělá jako jeden kus,tak pak ke ksatli to hodí na gumu přes to účko,co jsem navrhoval
o 08.01.2009, 08:26 | Nismo.Power
asi jako radek, když bys to chytal ke karoserii tak jedině místo tý dlouhý trubky dát nějakou samco hadici nebo prostě nějakou vyztuženou tlakovou ..... když ne tak to svař s rou trubkou a nechto tam jen tak neb ten motor má dost pohyb když jedeš takže by se ti to vymrdalo cobydup
o 08.01.2009, 12:53 | martin924
Každopádně, pokud chytat ke kastli, tak pružnej mezikus nebo přes silenblok, ale určitě sjednotit průměr trubek!! i 1cm rozdílu tam bude dělat strašnej bordel v prodění vzduchu
o 08.01.2009, 13:26 | Kesam
Tak jsem to svařil v celek ještě tam musi pak naměřit držáček a navařit ho tam a uchytím to k motoru je to male ale cele to váží tak 1,5kg.Origo filtr mam taky vstup 3 cm a na konci je šiška jako prase tak jak to muže dělat bordel?
o 08.01.2009, 15:15 | Kesam
Tady to je ještě tam musím nměřit ten držák. a je to tak co ? vypadá to dobře ne?

foto k příspěvku  od Kesam

o 08.01.2009, 15:15 | Kesam

foto k příspěvku  od Kesam

o 08.01.2009, 15:16 | Kesam

foto k příspěvku  od Kesam

o 08.01.2009, 15:30 | Nismo.Power
mě se na tom líbí že si to všechno děláš sám za minimální peníze a hlavně ti závidim že na to máš čas a dílnu ..... :) nicméně to rozšíření ti tam opravdu bude dělat neplechu ale na tom výkonu ti to může bejt buřt asi :)
o 08.01.2009, 15:50 | Kesam
NP: Díky jo tak stím výkonem jsem to už psal jde mi o estetiku takže jsem dosahl čeho jsem potřeboval :-)
Prej dílnu to je mega depo kolejových vozidel DKVCB a to k té svářečce musím ještě 1km jet na vozíku.Za 2 roky si jí koupím domu to naměřiš odvezu svařím přivezu naměřim odvezu svářím to je na hovno takhle to dělat :-(
o 08.01.2009, 19:09 | praalien
abych pravdu řek tak se mi to moc nelíbí je to všechno taknějak křivý chápu že to musí bejt vytvarovaný podle prostoru ale takhle mi to připomíná jako by to doma někdo splácal z pár trubek co našel v kovošrotě protože mu starej filtr upad ale jinak sem zvědavej jak to bude vypadat až to bude naleštěný a na místě. Něco mi tam prostě nesedí,chtělo by to zlepšit .hlavně ten přechod mezi tou širší částí blíž u motoru na tenčí trubku.
o 08.01.2009, 19:47 | Fipo
tak na ten přechod,hoď zvrchu ještě nějaké gumové koleno,myslím,že by to mohlo vypadat lépe a o tomhle "podělu" budeme vědět jen my z AHC :-)
o 09.01.2009, 08:53 | kamil306
proč to děláš kovový, vždyť docílíš úplně opačnýho efektu..
o 09.01.2009, 12:59 | Kesam
kamil306:nechápu a je to hliník
o 09.01.2009, 13:01 | Kesam
praalien: :D ty seš frajer jestli máš doma na to mašinu která stojí pár desítek tisíc a matroš a hlavně jestli sní umíš zacházet tak proč ne lolku.
o 09.01.2009, 19:44 | kamil306
co nechápeš, že to tahá teplo mnohem líp jak plast? A cíl je dostat do motoru co nejstudenější vzduch ne?
o 09.01.2009, 21:48 | crestik
kamil: jenže než ten vzduch zjistí, že by se mohl ohřát o to sání, které může mít max tak 50-60 stupňů, tak už dávno letí spálený výfukem ven...
o 10.01.2009, 11:42 | kamil306
a pak ses probudil viď:-)
o 10.01.2009, 12:03 | Honza2.016v
souhlasím s kamilem...by se pak nevymejšlely všemožný předehřevy sání na zimu,když by to ten vzduch ani nedokázal zjistit,že letí horkým sáním...
o 10.01.2009, 15:37 | Kesam
To se nestači podle mě ohřát ten vzduch ani hovno.
o 11.01.2009, 10:17 | kamil306
ježiš, tak po jízdě na ten paskvil šáhni a pak dej vědět..
o 11.01.2009, 14:36 | Kesam
kamil306:máš něco lepšího?
o 11.01.2009, 21:37 | Mišell
Vyřešila by to termo omotávka(ne ta na svody:) A nemusel by jsi ladit vzhled:)
o 12.01.2009, 09:53 | Kesam
Jo jenže jedu vzhled takhle to dopadlo už mám držak hotovej a jenom naleštit a je to mám objednane kotouče pastu o vikendu sáni ven karbec termostat atd co jre hlina tak ven.

foto k příspěvku  od Kesam

o 12.01.2009, 09:54 | Kesam
Ještě musím pokrátit hadici k chladiši o 5cm aby se neopírala o ten filtr.
o 12.01.2009, 19:24 | praalien
re : kesam
pokud si to pozorně přečteš tak si všimneš že nikde netvrdim že sem mástr a že mam na všechno nářadí to tvrdíš ty . podle mě aby člověk mohl poskytnout oběktivní kritiku nemusí bejt největší machr na světě tak sklidni hormon , prostě sem vytknul že bys to měl ještě doladit že tomu něco chybí a že ten přechod z široký na tenkou trubku nevypadá hezky že to chce pořešit líp tak sorry.
o 12.01.2009, 22:36 | kamil306
měl jsi namysli nápad nebo v autě? Mám kit druhé generace od KN...z plastu;-)

těm pár poníkům co máš, to stejně asi neublíží, ale nech si umejt motor:-)
o 13.01.2009, 14:46 | Kesam
No nápad. Tam jde o to že tam tu rouru prostě nedostaneš musí bejt stejně placata jako je origo z plastu neni tam žadnej prostor jsou tam táhla a lanka nedostaneš to tam ani kdyby si se posral.
Umeju si to sám než stím budu dál něco dělat.
o 13.01.2009, 14:49 | Kesam
pralien: reagoval jsem na tohle sory :takhle mi to připomíná jako by to doma někdo splácal z pár trubek co našel v kovošrotě protože mu starej filtr upad .
Koně tam nepotřebuju na sraz se stim dojede.
o 14.01.2009, 11:03 | basstard
docela dobrý na domácí výrobu. ale moc hezký to vzhledově není a vypadá to docela mohutně...
o 14.01.2009, 11:20 | Kesam
oproti té serii je to docela prcek.
o 14.01.2009, 16:06 | praalien
Re: kesam
tak jasný s tim počítám a nahlížim na to jen jako na vzhledovou úpravu. dotaz - praxe může bejt jiná ale na fotkách to vypadá jako by se to dalo celý udělat z jedný dlouhý trubky od filtru k motoru bez napojování a dokonce i nějakýho velkýho ohejbání až na jeden ohyb u filtru, proč si to udělal ze 2 ks a ještě k tomu jinak velkejch ? neber si to zle ale když sem to poprvé viděl tak mě hned napadlo že ti nevyšla trubka - tj to, na co sem narážel s tim kovošrotem.
o 14.01.2009, 17:10 | Kesam
Prostě to tam nejde no jsou tam táhla mam trubek dost se neboj.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3276 sekund.