Navštíveno 10001x
07.01.2009, 16:31 |
Kesam Tohle to jsem si vytvořil svařil kamoš vysoustružil.
Jde mi o to nechtělo by to tam dat nějakou hadici někam ne že by stím těch 60 koní nějak mávalo aby mi to ten filtr nesetřáslo bo něco co?
Serte na OT že je to k hovnu :-)Mě se to líbí a od grenu to stojí asi 3 litry a je to nějaka spllácanina hadic a trubek takhle to mám za 0.00,-
07.01.2009, 16:33 |
Kesam Je tam všechno funkční podle originálu podtlak na brzdy a z motoru přepad nebo co to je na ty plyny.
07.01.2009, 16:34 |
Kesam Ta trubka je jenom natřená nějakým sajrajtem to musím vodrbat až se to vyleští tak to bude pěkný :-)
07.01.2009, 16:35 |
Kesam Tady je origo placka.
07.01.2009, 16:37 |
Kesam Filtr tam pak pujde jinej tenhle mám od Perfecta:-)
jko a stou cenou jsem kecal vyšlo mě to na 14kč cena imbus šroubu 3ks a podložek:-)
07.01.2009, 16:39 |
Kesam Jde mi o to jestly to tam mžu zavařit na tvrdo jako celek ty roury a pak jí někam chytit třeba.
07.01.2009, 16:52 |
Kesam up??? jedu do Budějc tak až tam budu tak tu chci nějakou radu :)30 min !!!
radši si ten motor umej:-P Ale jinak pěkná práce
07.01.2009, 17:18 |
kucik Co řešíš, svař to do jednoho kusu,když tam nemáš žádné ohyby a celé to tam v klidu nandáš a pak tu trubku upevni k hrnci,ať ti to tam nějak kvůli vibracím neposkakuje a je to.Jinak ti lakýra zapomněl asi nastříkat kapotu zespod ne?:-)
07.01.2009, 18:04 |
Kesam kucik já sem mu říkal že ji budu stříkat do jine barvy zespodu takže je to tak jak jsem chtěl.
Tedka mi tu fotřík tvrdí že to z jednoho kusu dělat nemam že ty vibrace filtr schodí a co tam dat hadici? od toho celku jak je v kuse nahoře místo té roury???
07.01.2009, 18:06 |
Kesam Tak mám to dát na tvrdo nebo ta hadice????
07.01.2009, 18:07 |
Kesam ruffrider v klidu na tom se začne neboj :-)
Asi bych ten spoj realizoval pruznou spojkou. A taky nevim, jestli se ti tam nekde uvnitr nebudou delat nejaky viry, myslim vireni vzduchu a pak uz ani tech 60 kobyl nebude chtit jet...
07.01.2009, 18:13 |
Kesam tappaja: Myslíš jako tam dát nějakej vlnovec nebo kus nějake hadice gumové jo?
07.01.2009, 18:57 |
kucik No máš asi 3 možnosti jelikož jsi to saní udělal o větším průměru,než máš zbytek trubky:1. hodíš tam gumovou redukci,abys to napojil pak tou užší.2.navaříš tu užší natvrdo k té širší.3. uřízněš tu širší a uděláš to celé z užší.Dle mého názoru 2. možnost není asi nejvhodnější,jelikož skokem změníš průměry trubek,tak aby to nedělalo bordel.Filtr ti spadnout nemůže,vždyť bude k trubce stažený tou kovovou páskou ne a zas takové vibrace motor mít nemůže a ani nemá,aby něco setřepal
07.01.2009, 19:01 |
Kesam Ta trubka je v pruměru o 1cm no tak to zase nejni takovej skok ne?
07.01.2009, 19:07 |
kucik No nevim právě,aby se právě nezpomalil nasávaný vzduch a nedělalo nějkaý bordel s mícháním směsi nebo tak něco.
07.01.2009, 19:12 |
Kesam Vždt podle originalu to je podle mě širší ta roura
07.01.2009, 19:14 |
Kesam Hele a co to chytit tady ještě tam navvřžim přimo na tu trubku ješt plech a našroubuji k termostatu.
07.01.2009, 20:05 |
kucik Pod čidlo bych to nedával,navařil bych tam "účko" a přišrouboval na druhou stranu k hrnci přes samořezku
Sání! je na motoru, logické je tedy ho přichytit na motor, samořezka do karoserie bude mít jepičí život a to uchycení navíc přenese vibrace agregátu přímo na karoserii, chytat to sání napevno kamkoli ke karoserii je blbost, musí být pevně uchceno k motoru, který je vůči karoserii pohyblivým členem....
07.01.2009, 20:53 |
Komba Když to budeš dávat v jednom kuse svařený a s filtrem,tak si myslim že to bude celkem větší páka a bude se to třást.Proto bych to pořešil ještě uchytem někde uprostřed trubky k nějakýmu agregátu či volnému šroubku....toť asi nejjednoduší a pruměr by to chtělo všude stejnej;)
07.01.2009, 21:26 |
kucik Radek.613: zajímavý,já mám třeba už z výroby váhu vzduchu,což vlastně znamená taky vývod ze sání přichycenou k držáku,který je uchycený pod šrouby uložení tlumiče a ne nikde na motoru.
heleď, není to z kovu chyba? Však ono se to bude pěkně zahřívat a to je na škodu.... Já co jsem měl část sání z hliníkových trubek, tak to bylo teplejší jak když tam byl plast.
Je to blbě vidět,ale mám to chycený (přes gumovou podložku) v plechu u vrchního uložení.
Kuciku, a ta váha vzduchu je nepružně spojena zároveň se sáním motoru i s karoserií? Natvrdo, bez jakýcholiv pryžových mezikusů, vložek, silentbloků, gumových lůžek pro šroubky? Tomu nevěřím, prohlédni si tu konstrukci pořadně....
07.01.2009, 22:41 |
kucik No jistě že je spojena přes gumovou podložku,ale proto sem taky Kes@movi psal,že by tam měl dát gumovou redukci a nebo když to udělá jako jeden kus,tak pak ke ksatli to hodí na gumu přes to účko,co jsem navrhoval
asi jako radek, když bys to chytal ke karoserii tak jedině místo tý dlouhý trubky dát nějakou samco hadici nebo prostě nějakou vyztuženou tlakovou ..... když ne tak to svař s rou trubkou a nechto tam jen tak neb ten motor má dost pohyb když jedeš takže by se ti to vymrdalo cobydup
Každopádně, pokud chytat ke kastli, tak pružnej mezikus nebo přes silenblok, ale určitě sjednotit průměr trubek!! i 1cm rozdílu tam bude dělat strašnej bordel v prodění vzduchu
08.01.2009, 13:26 |
Kesam Tak jsem to svařil v celek ještě tam musi pak naměřit držáček a navařit ho tam a uchytím to k motoru je to male ale cele to váží tak 1,5kg.Origo filtr mam taky vstup 3 cm a na konci je šiška jako prase tak jak to muže dělat bordel?
08.01.2009, 15:15 |
Kesam Tady to je ještě tam musím nměřit ten držák. a je to tak co ? vypadá to dobře ne?
08.01.2009, 15:15 |
Kesam
08.01.2009, 15:16 |
Kesam
mě se na tom líbí že si to všechno děláš sám za minimální peníze a hlavně ti závidim že na to máš čas a dílnu ..... :) nicméně to rozšíření ti tam opravdu bude dělat neplechu ale na tom výkonu ti to může bejt buřt asi :)
08.01.2009, 15:50 |
Kesam NP: Díky jo tak stím výkonem jsem to už psal jde mi o estetiku takže jsem dosahl čeho jsem potřeboval :-)
Prej dílnu to je mega depo kolejových vozidel DKVCB a to k té svářečce musím ještě 1km jet na vozíku.Za 2 roky si jí koupím domu to naměřiš odvezu svařím přivezu naměřim odvezu svářím to je na hovno takhle to dělat :-(
abych pravdu řek tak se mi to moc nelíbí je to všechno taknějak křivý chápu že to musí bejt vytvarovaný podle prostoru ale takhle mi to připomíná jako by to doma někdo splácal z pár trubek co našel v kovošrotě protože mu starej filtr upad ale jinak sem zvědavej jak to bude vypadat až to bude naleštěný a na místě. Něco mi tam prostě nesedí,chtělo by to zlepšit .hlavně ten přechod mezi tou širší částí blíž u motoru na tenčí trubku.
08.01.2009, 19:47 |
Fipo tak na ten přechod,hoď zvrchu ještě nějaké gumové koleno,myslím,že by to mohlo vypadat lépe a o tomhle "podělu" budeme vědět jen my z AHC :-)
proč to děláš kovový, vždyť docílíš úplně opačnýho efektu..
09.01.2009, 12:59 |
Kesam kamil306:nechápu a je to hliník
09.01.2009, 13:01 |
Kesam praalien: :D ty seš frajer jestli máš doma na to mašinu která stojí pár desítek tisíc a matroš a hlavně jestli sní umíš zacházet tak proč ne lolku.
co nechápeš, že to tahá teplo mnohem líp jak plast? A cíl je dostat do motoru co nejstudenější vzduch ne?
kamil: jenže než ten vzduch zjistí, že by se mohl ohřát o to sání, které může mít max tak 50-60 stupňů, tak už dávno letí spálený výfukem ven...
a pak ses probudil viď:-)
souhlasím s kamilem...by se pak nevymejšlely všemožný předehřevy sání na zimu,když by to ten vzduch ani nedokázal zjistit,že letí horkým sáním...
10.01.2009, 15:37 |
Kesam To se nestači podle mě ohřát ten vzduch ani hovno.
ježiš, tak po jízdě na ten paskvil šáhni a pak dej vědět..
11.01.2009, 14:36 |
Kesam kamil306:máš něco lepšího?
Vyřešila by to termo omotávka(ne ta na svody:) A nemusel by jsi ladit vzhled:)
12.01.2009, 09:53 |
Kesam Jo jenže jedu vzhled takhle to dopadlo už mám držak hotovej a jenom naleštit a je to mám objednane kotouče pastu o vikendu sáni ven karbec termostat atd co jre hlina tak ven.
12.01.2009, 09:54 |
Kesam Ještě musím pokrátit hadici k chladiši o 5cm aby se neopírala o ten filtr.
re : kesam
pokud si to pozorně přečteš tak si všimneš že nikde netvrdim že sem mástr a že mam na všechno nářadí to tvrdíš ty . podle mě aby člověk mohl poskytnout oběktivní kritiku nemusí bejt největší machr na světě tak sklidni hormon , prostě sem vytknul že bys to měl ještě doladit že tomu něco chybí a že ten přechod z široký na tenkou trubku nevypadá hezky že to chce pořešit líp tak sorry.
měl jsi namysli nápad nebo v autě? Mám kit druhé generace od KN...z plastu;-)
těm pár poníkům co máš, to stejně asi neublíží, ale nech si umejt motor:-)
13.01.2009, 14:46 |
Kesam No nápad. Tam jde o to že tam tu rouru prostě nedostaneš musí bejt stejně placata jako je origo z plastu neni tam žadnej prostor jsou tam táhla a lanka nedostaneš to tam ani kdyby si se posral.
Umeju si to sám než stím budu dál něco dělat.
13.01.2009, 14:49 |
Kesam pralien: reagoval jsem na tohle sory :takhle mi to připomíná jako by to doma někdo splácal z pár trubek co našel v kovošrotě protože mu starej filtr upad .
Koně tam nepotřebuju na sraz se stim dojede.
docela dobrý na domácí výrobu. ale moc hezký to vzhledově není a vypadá to docela mohutně...
14.01.2009, 11:20 |
Kesam oproti té serii je to docela prcek.
Re: kesam
tak jasný s tim počítám a nahlížim na to jen jako na vzhledovou úpravu. dotaz - praxe může bejt jiná ale na fotkách to vypadá jako by se to dalo celý udělat z jedný dlouhý trubky od filtru k motoru bez napojování a dokonce i nějakýho velkýho ohejbání až na jeden ohyb u filtru, proč si to udělal ze 2 ks a ještě k tomu jinak velkejch ? neber si to zle ale když sem to poprvé viděl tak mě hned napadlo že ti nevyšla trubka - tj to, na co sem narážel s tim kovošrotem.
14.01.2009, 17:10 |
Kesam Prostě to tam nejde no jsou tam táhla mam trubek dost se neboj.