
Navštíveno 74138x

zdravím,je tu někdo,kdo zkoušel dát tento motor z golfa 5ky 4x4 do octavie II?
Do kufru OII se ten motor vejde bezproblému.
Souhlas s Radkem, my jsme s brachou vezli V8 small block, takze jo.

21.01.2009, 13:10 |
TROY :)
to sa vejde aj pod kapotu,mě hlavně zajímá zapojení konf.sys.
takovejch lidí tady bude opravdu hodně...nabízí se otázka, proč by to někdo dělal??:-)
pro 300k ve 4x4,a pro to že to moc lidí nemá.otom je tuning ne?odlišit se
Myslim, ze za ty prachy co bude stat uprava si muzes koupit z fleku Quattro od Audi.
ale otom to není.koupit sito může každý.a od audiny ten výkon každý čeká,ale od oc.?mě jde o tuning=koníček

21.01.2009, 13:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-01-21 13:37:23
Timon.z: A je Tě alespoň víc než 15? Já jen že takové podobné dotazy máme i u nás na fóru. Tam každou chvíli chce někdo 1,8 Turbo do 120cky a přitom na té 120 neumí ani vyměnit olej. Takže buď se napřed o autech něco naučíš a uděláš si to sám (všechno jde a ani tohle není nereálné), když je to koníček a nebo na to rovnou zapomeň a kup auto s vysněným motorem.
zase ale znehodnotit O2 to chce hodně peněz.... jak to pak přihlásíš? jak to prodáš? co policajti? To bych spis koukal po autě za par slupek kam ten motor dáš a postavíš ho od základu... Ale zase jestli jsi tak za vodou ze Te to trápit nebude , tak je to tvoje věc... Jinak Ti odpovím: ne, takového člověka tu nehledej.

21.01.2009, 13:46 |
Etien (M)
jako Tuner#2.... a to se nestava casto ;-)
je mě 27 nebojte,nejsem nějaké děcko co neví co dělá.a olej měnit umím,živím se opravou a tuningem.toto auto bude sloužit jako reklama moji práce a jako předjezd na rally sk.motor,nápravy a kabelový svazek už mám hotové.byl i první start.ale trápí mě ty dveře.nemůžu sehnat jednotky do dveří z golfa,tak hledám na netu někoho kdoto možná řešil.ale ta odpověd mi stačí.jsem tady nový a nevím kdotu je.vidím forum,tuning,tak jsem to zkusil

21.01.2009, 13:59 |
TROY tohle je prioritně autohifi klub
Pokud tě zajímá taková zástavba tak běž na škodahome nebo na vw klub
myslim si že O II s R32 udělá dost slušnou reklamu pokud se povede a řeči typu nemá to smysl jsou fakt OT, přecejenom je to česká značka která tu má nejvíc fandů a pokud z toho někdo dostane 300PS+ na 4x4, tak toho bude za chvíli plnej internet a časopisy.
vím,jsem fanda i na autohifi,pročítám to tu každý den už dlouho,ale ta sekce tuning tu je,tak proto ta otázka.šak chlapi onic nejde...a chápu vás,nedělá to každý a otěch 15letých mám taky zkušenosti,tak se ani nedivím

21.01.2009, 14:12 |
Kesam jo tak tomuhle já nerozumím.-)
mimochodem na civilní ježdění mám upravený C1(rádio jvc,repro hertz,2xsub hertz,2xzes.rodek,a jeto v aktivu)prostě koníček

21.01.2009, 14:14 |
Skury Tak když to máš v podstatě hotový, tak hoď nějaký fotky. :) To ti to stojí jen na těch dveřích?
jo stojí.mám přislíbené ty jednotky,ale kdo ví.chci stihnout valašskou zimu.ve 4du do dílny tak něco vafotím

21.01.2009, 14:22 |
Skury Vejfuk good. :)

21.01.2009, 14:44 |
Skury Na 3 válce jeden svod? To asi moc nebude pobírat řj, ne?
Není tohle náhodou OI po faceliftu? OII vypadá trochu jinak. Leda že by jsi za OI bral starou Octavii z 60. let :-) Jinak se těším na další foto, hlavně motoru.
ten výfuk je na octávě.na c1 je v sérii,kvůli manželce
ta fotka oc je 1ka,máš pravdu,to sem to tu dal jenom tak,taje už prodaná.aktuální foto večer

21.01.2009, 14:51 |
Skury Tak sem hoď pak fotky auta, o kterém je řeč. O O1čce řeč nebyla, ta nás nezajímá. :)
a už to zase začíná. to sem dal jenom tak :-D
no párkrát to tu už bylo..
nebudu ale nevěřící a počkám si na fotku s O II s motorem R32
zeptej se na skodahome. tam ted někde byl inzerat na OII RS udělanou na 300PS

21.01.2009, 19:39 |
Kesam Sakra to je koní pořád :-)
Timon.z: nazdar skoro sousede z Valach :-))))

21.01.2009, 20:01 |
zipp tyjo, já stejně nvm...octa a 4x4.. moc bych to 4kolkou nenazýval ;-)
tak tady jsou ty slíbené fotky

15 palcové kotouče

haha panove ted vam asi spadla celist co? :D

21.01.2009, 20:53 |
Timbo mozna jo ale proc sou na tom aute nemecky prevozky? kdybych neco takovyho stavel doma a pak to zase nastrojoval tak bych je tam uz zpatky nedaval ne?
chtěl bych dodat žeto tady nedávám proto abychse vytahoval,ale abych dokázal žesi nevymýšlím.dělám to hlavně prosebe.jo a už mám ity dveřní jednotky,takže o víkendu bude asi výjezd.ještě mě čeká nějak zalaminovat ty budíky,protože jsou kapku jiné a nesednou tam,ale toje už prkotina
ty značky ještě zůstaly na nárazníku,v pátek to jdu přihlásit,prkotina
hezký, má to někdo na nějakých webovkách tuhle přestavbu?
tobych taky rád věděl,dalo to dost práce asi 14dní až kolikrát do noci.teď sem dodělal upevnění kardanu.už sato blíží ke konci.jenom doufám že napadne na valašku sníh
Wow.. Sikovnej, obdivuju a drzim palec..
děkuju,chci dosáhnout toho aby to vypadalo žetotam je od výroby
tahle úprava asi nebude zapsaná v TP co?
Klobouk dolů,taky jsem čekal,že to bude nějakej fake,ale raději jsem nic nepsal. Přeju ať to rychle a kvalitně dotáhneš do zdárného konce

21.01.2009, 22:09 |
kucik Počkej a to jako 1.6 byla ve 4x4,nebo to jsi taky předělával?

21.01.2009, 22:10 |
Mika ..klobouk dólu, a ať se to podaří dotáhnout do konce :-)
tosem taky předělával,nápravy,jiná nádrž kvůli haldexu,místo pro kardan,topení,je toho dost,hlavně proto že koncern má všude řídící jednotky a všechno musí komunikovat a být funkční
Timon.z: nic proti, pěkná práce ,ale asi máš hodně peněz a hodně času co? ;-)
ani ne,sem zavřený v dílně 16h deně.práce nad hlavu,ale zas jsou aspoň ty peníze.tohle auto může mít každý kdo si koupí novou octávku,a žejich unás jezdí.z německa dovezeš buchlu karu,splašíš komponenty a zjistíš že cena je asi kolem základní ceny oc.takže sato dá
klobouk dolu, jestli to bude hodit tak jak ma
taky jsem si necim podobnym prosel...
drzim pesti 8)
p.s. znova bych uz do toho nesel :D
taky držím palce. Ale proč sem už nepřispívají najednou posměváčci jako např Tuner 2 a někteří jiní. to DSG fakt schvaluju nedá se to s manuálem a jeho rychlostí srovnat. pak snad už jedině sekvence :-)
tak to potom ju, má ho tam. Já jenom že takových expertů už tu bylo víc a většinou z toho nic nebylo. Tak držím palce
takto tady po chvilách pročítám,a ani se nedivím žemě nevěřili,je tady těch perliček dost,namátkou škodovkář "myslim"a jeho astra-escort.ale aspoň mame smích
jo vypadá to fakt dobře, dej fotky až to bude v kupě hotové...
posměváčci asi docela sklapli když viděli ty fotky a už sem nelezou, chytráci.
timon: škodovkáře neřeš, ten je v 90% případů mimo
vím, že jsem s tím už trapnej, ale je škoda že to auto není použitelný pro běžný provoz - tím myslím schválené a v TP zapsané úpravy :o(
jezdit "se strachem" kdy, kde koho potkám a bude mě za to p*cat, na to bych neměl nevy ...
Petura: je reseni.. v DE se to zapsat da a jako dovoz ti musi zapsat vse co je v puvodnim nemeckem TP.
Taky jsem nad tim uvazoval, ale nakonec jsem se na to vykaslal... nestalo to zato.
Tady bych to resil pres DE. A nemel by byt problem. (teda pokud je k motoru doklad o nabyti)
P.S.: Ja mel "jen" 1.8T s upravama, misto 2.0
Tak to jsem fakt nečekal. Omlouvám se za nedůvěru a skláním hlubokou poklonu.

22.01.2009, 11:04 |
Skury Tak to je super práce. :) Držím palce.

22.01.2009, 11:23 |
Alííí Petura: Myslím, že to, kdo mě kde bude "prc*t" je vedlejší. Průser nastane až když s tim do někoho lupnu na křižovatce, a začne se to řešit přes PČR. :-(
Jinak klobouk dolu, každej kdo dá do jakýhokoliv auta jinej motor než tam má být je u mě frajer, a tohle? ÚCHYLNOST. Jen bych v to asi osobně neměl takovou důvěru, ale kdo chce kam...?

22.01.2009, 12:25 |
Timbo v tomhle stadiu uz na to muzes zapomenout i v DE. od 1.11.08 plati novej zakon a vsechna prihlasovana auta krome novych se musi pri prihlasovani predvest na dopravnim inspektoratu kde se provadi neco podobneho ceske evidencni kontrole. takze ted uz je pozde kdyz uz "ho tam ma" ted uz to auto v nemecku neprihlasi.

22.01.2009, 12:26 |
Timbo jo jinak abych taky jen nemlel- nice work. drzim palce at se vse povede a vse slape jak ma.
hezka prace...
btw, jak to bude vychazet vykonove proti seriove RS?
Kus práce .. re5pect. :-o

22.01.2009, 13:00 |
Etien (M)
hmmm...
hezký hezký, nicméně jakožto ukázku práce bych právě ukazoval něco uplně jinýho a nějakej větší motor jinýho brandu, tohle je pořád z koncernu do koncernu :) nicméně aspon se trochu odlišíš a mohlo by to i jet :)

22.01.2009, 16:31 |
Kesam TZy kráso nechci to napsat ale musím DOBŘE TY!!! :-)
tak sem doma,dneska sem udělal kardan nahotovo,nahodil palubovku(aj s upravenýma budíkama),koberec,a postavil to na kola(zatím 17").zkusil sem aj popojíždět,ale seděl sem na špalku,takto moc nejde...

pro .mycTD:seriová RS má 200k apo čipu s rozumem tak 225k. R32 má 257k a po čipu,výfuku,filtru,vaček,úprava spalovacího prostoru a snížení hlavy bude asi 280-290k.nechci ho nějak moc šponovat.dost velký rozdíl bude ale v Nm,ale chceto na brzdu.
no a hlavni rozdil bude ve zvuku....
Verunka je Verunka ;)))
Nedá se náhodou za pětinový prachy naladit stejně silný 1.8T?
Teda 2.0 TFSI, jsem zapomněl že je to dvojková :o)
dá,ale neměl by takový krouťák,je dost poruchový a hlavně takový výkon jenom na předek je naprd.krátká II se nedělá ve 4x4,jenom kombi
koukam tady to zpousta z vás nechápe tady nejde o to vyždímat z octávky ten a ten vykon ale o to natransplantovat tam neco uplne jinyho aby lidi čuměli c oto sakra vubec je a že je to hodně dobrý!to je jak kdybych ti řek že zvuk se z auta da taky dostat za minimalni penize když si navrtáš vejfuk tak proč tam kupovat laděnej koncák za 2 litry..
jo a zapoměl sem že to bude hozené do vizáže RS (sedáky,nárazníky,křídlo,volant)
já si stejně myslim že bys byl větší machr nacpat tam třeba LS1 a hodit to jenom na zadek, pak bys byl zcela určitě za machra neb tohle je pořád koncern a tam tě nepotká tolik svářečky a potíží , LS1 by v tomhle mělo taky trochu jiný Nm a 500hp máš základ kterej se dá hnát ještě dost daleko :) dle mě by se tam ten motor vešel vpohodě, musel by si jen trochu upravit příčku mezi světlama , šoupnout chladiče resp. koupit závodní chladiče rovnouty nepotřebujou tolik místa, vymlátit trochu tunel pod palubkou aby se vešla skříň a upravit palubovku :) ale to je jen nápad tohle taky neni špatný takže nic proti :)
Nismo dokdu tam nebude V8 s vykonem raketoplanu pri startu, tak nebudes spokojenej, co ?
Timon koncernu nehovim, ale tohle je na hlubokou poklonu. Jen tak dal a hlavne at to jede bez problemu.
toje pravda,ale auto bude sloužit i na rally,nedokážu si představit že pojedu 3nuly se zadokolku a na záda mě bude pak dýchat S2000.4kolka je prostě 4kolka.kdybyto bylo na drift tak tojo,ale i pouhých 280k stačí nad hlavu.500k nikdo nevyužije.tohle auto bude jezdit normálka po cestě,technicku si udělám sám,a ostatek...při normální kontrole nikdo nepozná cotam je
Nismo.Power: co rovnou motor ze 747ky? :-) To bys mohl být spokojen
pěkná práce .-) gratuluju nicméně mám informace že pár nabušených OII s nějakým hrozným motorem vyjelo rovnou z fabriky neví o tom někde něco?

23.01.2009, 18:51 |
/// MiŠeL /// | Upraveno: 2009-01-23 18:52:25
MATTESS:co jeden aspoň dva :-))
Já už se musím jen smát. Proti Nismo zlatej škodovkář, tam to jde alespoň omluvit věkem :-D

25.01.2009, 12:52 |
Kesam MRDA!!!!!!!
takže oct.je skoro hotová,chybí pár blbostí.všechno se podařilo udělat na 100% funkční,i přesto že to je v plné výbavě.ta jízda stojí zato,plný plyn a nářadí co bylo na zemi se rázem octlo v kufru.bez 4x4 by ten výkon fakt nemněl význam.ty rozjezdy s tím zvukem,tosem ani nečekal.oproti RS II tohle doopravdy tahá.jdou znát Nm-ry

Timon.z: ošefuj nějake video :-)

25.01.2009, 15:32 |
Syrup pecka, vyborna prace... taky bych zceknul nejaky video... hlavne ten zvuk :)
dej pak vědět kde se budeme moct pokochat na živo, jestli pojedeš nějakou akci, jako jestli všechno jde jak má tak: 1***
při chvili zkusím něco natočit.já moc na akce nechodím...
KARLE,TY jsi prostě KANEC........
DIAGNOSTIK:nazdar,no šíříseto nějak rychle,už mně volají lidi i na mob.takový ohlas sem nečekal...
Velká gratulace, snad se potěstí a uvidima hlavně uslyšim naživo. Palec nahoru
Tohle jsem si nemoh nechat jen tak pro sebe prece:)
v pořádku,spoň smese zviditelnili:)předem se omlouvám že odepisuji na sms tak pozdě

26.01.2009, 18:26 |
fredh tak už sem hoď nějaký video

26.01.2009, 21:54 |
Mááša sehr gut, ja! :) moc hezká práce... videjko by bodlo..
sem rád,že se vám to líbí.takže videjko bude až příští týden.dneska semse zabýval dolaďování maličkostí
zítra příjdou na řadu budíky

hotové řazení

Kdo umi ten umi kdo neumi ten čumi.
Pěkny

01.02.2009, 13:42 |
Pajk V tomto roce má vyjít facelift RSka. Nemá tam být náhou tento motor? Mám dojem, že jo.....
co jsem slyšel já,tak němci by nepřežili kdyby oc.měla něco co golf.co vím určitě tak 4x4 sedan určitě nebude.uvidíme co bude,ale i kdyby jo,tak se pustím zas do nečeho co budou škodováci čumět.
užsemi ozval člověk co chce do golfa R32 nejsilnější benzin z audi.Víc ale zatím neprozradím.uvidíme co ztoho bude

01.02.2009, 15:48 |
JP Hehe, pěkný, tohle bych chtěl taky umět:-)). Ještě dolepit dozadu znáček 1.6 FSI...

02.02.2009, 19:51 |
trlon Mooooc pekná práce

02.02.2009, 21:03 |
JP Co ten původní motor z OII nacpat do C1?:-))
to je jak nasraná lokomotiva, nehoráznost :-)

02.02.2009, 23:08 |
trlon | Upraveno: 2009-02-02 23:08:56
kuci pekný videjko:-))
To je cesta na kohutku že?
Taky jezdíte na borůvkové knedlíky jako my:-))))
ááá, tadysi někdo udělal výlet na kohutku na boruvkové knedle, celkem vás obdivuju jet po také uzke cestě s takovým výkonem :-)

02.02.2009, 23:20 |
trlon Můžem nekdy dát scuka pokud by to šlo:-)
Tobych rád videl naživo a poslech si ten božský zvuk
My sme nakohůtce jako doma:-)))
v sobotu stím jedem valašsku rally,tam nás uvidíš.je vás hodně cobyto chtěli vidět,a nedáseto stihnout.takhle nás uvidíte všichni
tak to si nesmím nechat ujít :-)
startovní číslo 124,místo mazdy

02.02.2009, 23:33 |
trlon Ok tam budem 100%
Kdyžtak dáme v depu řeč

02.02.2009, 23:58 |
Kesam Ty kráso to je delo :-)
JP:pro C1 je vplánu motor+pohon 4x4 z posledního modelu suzuki swift
mno masakr, ten zvuk je brutální :o)

03.02.2009, 10:00 |
zipp zvuk je krásnej
do čeho bych si trošku rýpnul, tak ta zelená barva rádia - naprosto neladí se zbytkem auta

03.02.2009, 10:45 |
Alííí Ty kokso.
klobouk dolu fakt nadhera

03.02.2009, 16:59 |
zipp ten zvuk je fakt úžasnej
konečně octávka, co pojede. má pěknej zvouček, jen škoda že na videu neni moc vidět

03.02.2009, 18:23 |
zipp už vím, co mi ten zvuk připomíná...calibráckou V6ku.. :-)
Kdy to pujde na brzdu??? Jinak samo gratulace, nadherna prace...
nevim jestli půjde,číslama se nějak neřídím,spíš jakto jede.
Nemám rád tak nějak VW koncern celkově a potažmo mi nevoní i škodovky, ale klobouk dolů - takovejhle performance tuning se mi líbí-práce, myšlenka.
paradicka panove, super prace.
Skoda, cislo by mne docela zajimalo, protoze jak to jede na vlastni kuzi asi nepoznam:-))))))
tak motor je seriovej asi ne to sani to je 00 nic, takže neni důvod brzdit
Noc:
22/01/2009 19:43 Timon.z
pro .mycTD:seriová RS má 200k apo čipu s rozumem tak 225k. R32 má 257k a po čipu,výfuku,filtru,vaček,úprava spalovacího prostoru a snížení hlavy bude asi 280-290k.nechci ho nějak moc šponovat.dost velký rozdíl bude ale v Nm,ale chceto na brzdu.
ondra:ono jeto těžko,kdybych napsal 280k,taktito stejně nic neřekne,protože 280 v octě a280v BMW je rozdíl.(převodovka,kola,Nm atd.jelikož série má psaných 257k,tak na brzdě má o9.5k víc než je psané.když tu napíšu 280k má,tak tobybyl čert aby ne:)

03.02.2009, 21:29 |
nocarret | Upraveno: 2009-02-03 21:31:57
aha pardon nečetl jsem celý .-)
vidím špatně, nebo je ta fotka jak tam stojíte tři před autem focená za auto lukáš v RpR??? :-)
jo je,diagnostik dělal geometrii.(ten vpravo)
Timon: No, neco by mi to mozna trosku reklo, vim jak jede Octavie RS s cca 220 PS, ale to je jedno;-)
Vim co dokaze udelat i vaha a rozdil mezi FWD a AWD u stejne vykonneho auta.. Je to sakra rozdil.. Tady muzu srovnavat napriklad Mazdu - a to Mazda 3 MPS (260 HP / FWD) a Mazda 6 MPS (260 HP / AWD) - a rozdil je sakra citelnej, jak v jizde, tak i na spotrebe..
Pro upresneni, ze neberu papirove udaje - obojim jsem najezdil cca 2t km...
právě,koně nejsu všude stejné,a hodně lidí zapomíná i na Nm.Teď sem řešil člověka co nemoch pochopit že motorka má obsah 1000ccm a výkon 170k a prý proč ho nemůže dát do škodovky.že šak 170k
:-))))))))))))))))))))))))))))

04.02.2009, 06:55 |
hanzz Tohle už asi chce opravdu rozumnět autům :)
Jenom otázečka, v tom je asi Haldex, co?
Timon.z : obdivuju te ! mas neco co asi nikdo v republice nema a to se mi libi, odlisit se prijit s necim novym to je super.. velka gratulace..
golfista hanz:mně neobdivuj,jásemto jenom dělal.majitel je karel(ten uprostřed)
hanzz:ano haldex,při zatažení ruční brzdy za jízdy se odpojí

04.02.2009, 17:37 |
Syrup Timon.z: naopak si myslim ze obdiv patri tobe a ne majitelovi, protoze on to sice platil, ale tys to zrealizoval ;-)
tak tohle bych rád někdy viděl naživo ...
jj presne to je jako ten kluk z tuning magazinu jak stavel toho 5tkovy bavoraka on nic neudelal jen solil prachy.. ale udelat to a vymyslet to tak aby vsechno chodilo tak jak ma to je frajerina..
to zas karel je majitel,který tým žije.nemůže každý vědět všechno,toje jasné.třeba hodně věcí ví,hlavně jaké auto má jakou řídící jednotku,coajak komunikovat,atak.mysa tym doplňujem.jestli myslíš bezouška,či jakse jmenuje,tak ten člověk ví akorát cosi přečte,nebo co odkoho slyší.chlubí se cizím peřím.zeptejseho jak změřit kompresní poměr aje vprdeli.proč myslíš žemá tak málo kamarádů?
to Timon.z:
tak tenhle poslední tvůj komentář naprosto chválím
bod 1) naprostá pravda (nemůže každý vědět vše)
bod 2) ještě větší pravda (Bezouška a jeho "um")
:-))

05.02.2009, 08:06 |
golfista hanz | Upraveno: 2009-02-05 08:10:23
nevim jak se jmenuje ale je nesympatickej, neprijemnej takovej namyslenej frajirek... to bude asi on. jj jasne to je pravda no tak to jste super tym kdyz jste dokazali tohle stvorit..

05.02.2009, 08:22 |
Lufas Fakt moc pekna prace... klobouk dolu...

05.02.2009, 09:24 |
fredh pekný, udělejte nějaký videjko s řáděním na sněhu, dokud je

05.02.2009, 12:31 |
xid Mazec.... Hluboce se skláním.... Ten zvuk paradicka... Nemam slov...

05.02.2009, 15:26 |
Alda Je mazec si tenhle thread precist celej od zacatku.
Z usmevnyho placani o kravinach a zbytecnostech se vyklubala paradni a obdivuhodna sikovnost!
Parada, nikdy bych to neudelal ale rozhodne obdivuju. V6 je V6!
Bezouška je celkem v klidu, potkal jsem ho asi 2x v Mostě na okruhu a celkem se s nim dalo mluvit.
nejak mitu nejde dát fotky...
Mazec work.Krasnej zvuk..trha me to koule.-)
Ti co nebyli na stopě tak o hodně přišli okta fakt jela !!!
kua ten zvuk je PORNO!!!! nádhera

09.02.2009, 10:45 |
Kovi. čoveče hluboká poklona..jsi opravdu mazák a celý váš tým
včera jsem byl na valašce a do té doby to auto neznal,ještě jsem se na něj díval před startem v depu a říkal jsi další RSo hraboš.
ale pak jak jsme tě viděli na trati tak prostě ten zvuk nás nenechal chladým a od té doby po tom autě pátrám,celou cestu zpátky jsme přemýšleli co v tom kurva muže bejt za motora že se sedan vubec s haldexem nedělal,ještě ráno mě to leželo v hlavě až do této chvilky :-)
fakt parádní práce za užasný čas.
at ti slouží
gratuluji.
děkuju a sem rád žese vám auto líbí.jinak 26místo absolutně,takže dobré na civil.auto
no ono to nebude jenom autem, ale taky řidičem ..
jestli to je týden-dva seskládaný dohromady, tak se řidič s autem nemohl sehrát na 100% ...
ono to auto nato má,ale nechcem ho dorasobat,třeba subaru jede natvrdo a po závodě jde na repas,myho umyjem a vnedělu do kostela.jasem neměl ani rozpis,jelisme na oči.řikam,závodění je už na hřebíčku,teď už je jenom zábava,žádné stresy.vdílně je už pohárů dost.a Petura má taky pravdu

09.02.2009, 20:55 |
Augi Chlape, respekt!

12.02.2009, 00:00 |
pivos Zdravím Timone, gratuluju k výsledku na Stopě a mám dotaz, je u toho vašeho DSG řazení i tlačítkama pod volantem nebo jen na řadící páce? Jinak to vaše auto u nás v kanclu způsobilo pěkné pátrání co je to za motor, byli jsme z toho zmatení už od pátečních seznamovaček, ten zvuk motoru je k tomu autu velmi netypický :-) Zdraví copilot z č 93 Audi S2
ahoj,děkuju.tak řazení je zatím jenom na páce,ale mám vplánu jak dude čas udělat na volantě,sice ne tlačítka,ale pádla ve stylu ferrari.

12.02.2009, 18:29 |
trlon Noo jak v novém pasatu:-))
třeba to bude trochu pasovat

25.02.2009, 00:10 |
Oli nejvic se mi libilo jak si v druhem videu ridic v 6te min odechl ze uz je nakonci. bolelo me srdce za nej jak bylo slyset ty vyjete koleje mlatici o spodek auta brrrrr.
výfuky a "prodloužení"střechy

...

...

ja si rikal co je to za blázna na ty ceste a on to byl karel :-)).jak ste to projizdeli bez vejfuku.tak to auticko je vazne masakr.Timon z.je hodne sikovnej na auta ale i na muziku do nich, muzu potvrdit.

14.05.2009, 23:29 |
Midas tak jako k té Octě není třeba komentář....
luxus...fakt...masakr...
hurá na policejní R36 :-D
...

...

...

Tak to je parádní přestavba, klobouk dolů! :-)
proč se mi z videa zdá že to auto je nějak líný ???

11.11.2009, 04:21 |
JP neni tam LS1 no...
Nismo:to se ti jenom opravdu zdá.
a kdyby přeci,tak jako nápravu sem si vzal do parády Mitsubishi GT3000 s 365kw.(auto pro tátu)
a kdyby i to bylo málo,tak víc už opravdu neumím:)
Timon.z: auto pro tátu, no LOL :o)))
no,odjak živa měl sporťáky.bylo jich 32,od legendární matry po kdejaká letadla.vždycky co vím chtěl našláplu GT3000-vku.
obvolal sem pár lidiček a auto je už 3měsíce z japonska unás pod plachtou.
jeho auta najedou tak 600km ročně.jeto srdcovka,žádné machrování
2 Timon.z: nahoď potom fotky Miciny! Tá ma zaujala :o)
až příští týden,stavím dílnu a chci to do pátku stihnout dozdít,vydrž

11.11.2009, 18:50 |
Kesam Ty kráso to jede jako prase a tam nemáte rám nic jo??
co vím,tak rám tam není.já už nejezdím,osamostatnil jsem se,mám postavenou svoji dílnu.R32ku jsem asi 2měsíce neviděl.

12.11.2009, 17:41 |
trlon heém:-))))
a nebyl si nahodou tak treba v košicích na rally-))
máš na podvozku pod motorem nějakou ochrannou lyžinu? Měl bys případně fotku?

28.11.2009, 11:24 |
Kesam :-)
jen tak mimochodem timone co ta 944ka? :-)

28.11.2009, 11:35 |
Vonox micinu seeeem .:)
hodně slušná a odvážná práce! Uznale pokyvuju :)

02.12.2009, 18:38 |
trlon nezapotil se ten tiptronic natech slicích? :-))
Tet už to má i nový čumák...
Tady je....se spožděním...


10.02.2010, 21:20 |
dddd auto pro tátu:))))))))))))))))))
koukám pán má asi stále problém s pamětí, neb pořebuje takle jednoduché číslo :D

10.02.2010, 22:16 |
Pajk Korupce je super! :) Jsem rád, že je to tak, jak to je. Jestli schválí zákon, že si budem moct značky kupovat, už to nebude ono! :D

10.02.2010, 23:49 |
Pluto Pajk: Proč korupce? Nesmíš se moc dívat na TV. Já mám SPZ 3C4 5556 a jen jsem prostě při přihlašování auta řekl slečně, jestli bych si mohl vybrat nějaké číslo, tak mi hodila krabici na stůl, já 5 minut hledal a vybral si tuto. Nestálo mě to ani korunu navíc, prostě jsem jen poprosil :-)

no ono na malym meste to mozna jde... :-)
no... mam 6T* 1111 a vim, ze nemit znamosti, tak bych to na aute nemel :D
Jj, malé město. V Praze by mě poslali víš kam :o)

11.02.2010, 11:33 |
Lefi jj nenechali by tě rozhodně hledat spz 5 minut když tam čeká další stovka lidí :)))
flame sem rozpoutat nechtěl...
jinak za mě moc ne, původní O2 byla lepší.
Pluto:
ty woe, co to tam máš:-) ??

12.02.2010, 09:40 |
zipp za mě určitě změna k lepšímu

12.02.2010, 11:38 |
Pluto Zdeny60: Co máš na mysli?
Zdeny myslí jistě tu lavičku pro důchodce :o)
Malý UP. Jak se asi má? :)
jsem viděl na rally jesenik jako předjezdec :-D
A hele i majitel žije :-D Nějaký aktual video? Zajímavosti z provozu? :) Jezdí stále i jako civil nebo už jen rally a vrchy?
já s tím člověkem už nebývám,takže nevím nic nového.sem tam to auto potkám na cestě to je vše

09.11.2012, 04:01 |
Jozzo a co auto pro otce?
už má místo toho zas lotuse(asi 14dní).
jinak 944ka sa nedodělala kvůli penězům a po r32ce sem si udělal pro sebe feliciu pick-up v tdi 200ps(prodaná)pak volvo v40(prodané)pak golf 4 kompletně postavený(prodáno)a teď mám bmw e46(se staví) a prodal sem C1 a místo toho mám ještě mazdu CX-7 s postaveným motorem na 477psů
tady pár fotek,nic sem nefotil detajlně

takhle dopadla lamela když sem jí naložil o 200kobyl víc.z motoru je teď 2.6ka twin turbo 477koní


09.11.2012, 07:45 |
Timon.z | Upraveno: 2012-11-09 07:47:43

09.11.2012, 14:50 |
Jozzo ty snad ladíš úplně všechno :-))
dobrá práce

09.11.2012, 21:25 |
Chris jake upravy su v tej cx7 ? upravy felicie TDi ? dik
v mazdě je klika s větším zdvihem,ojnice s písty,silnější olejové šerpadlo,převrtaný blok,jiné časování vaček,silnější řetěz na rozvody,dvě turba a plno dalších "podvýznamných" věcí.
pro zajímavost:spotřeba 17l a nahoru(spíš 22),nutnost 100okt benzín,cena dílů před rokem přes 340tis,po 800km se mi zadřela klika na ojnicích,dáno silnější čerpadlo,protože turbo navíc mi ubralo tlak a dal sem nové ojniční šály potáhlé žlutým zlatem(celkem novinka v japonsku,udrží i 1200koní)už to mám tak rok a najeto 16000km.v 15000 sem sundal vanu a šálky jak nové
no a pick-up klasika,přední kotouče chlazené z wiliemsu či jak sa to píše,brzdiče z mondea,zadek kotouče golf 3 a brzdiče oktávka,motor passat 81kw(stojí víc rovně)a šerpadlo,šnek,trisky chladič,překopané na mtdi,spojka keramika,výfuk trubka,převodovka ještě kratší s rovným zubem,kola 9"tady od Tykewa.
nikdy nezapomenu na příhodu když sem namontoval motor,všecko sem měl promyšlené ale zapoměl sem že nezavřu kapotu.tak sem jezdil s dírou v kapotě a šnekem venku jak čajíček.(turbo by šlo dát dolů,ale bylo v plánu převodovka z okty na 4x4,ale to se už neuskutečnilo.měl sem ho rok a pak prodal,jel jako kráva ale hulil až sem sa styděl
300 :-)
Dost Dobrý projekty... Jen za mě skoda té 944 ;-)
jo 944 je furt pěkné auto.tata měl dvě 924 a pak jednu 944,ta je pěknější.nevypadá jako užovka
Už mám druhou 944 :-) jako winterwagen... Slouží mi jako zimní povoz už 5 let a nemůžu si to vynachválit :-)
a jak se pereš se sněhem?unás v beskydech jedině s pomníkem v kufru(táta je hrobník,tak proto ten pomník).mám na ledu problémy i s e46kou.
jinak ty si ten co má toho brouka?nebo si tě s nekým pletu?sem ho kdysi potkal projet tady unás
měl tehda takovu stylovu čepku
Su to já :-D
Jinak hodně jezdím po horách - učím ucitele snowboardingu :-) a na klid... Jak ke tam vzadu ta prevodovka tak je to poslusny - jen si musis davat bacha - umi to i nedotacivej smyk :-)
Sem tam i zapadáme :-)))


10.11.2012, 21:56 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2012-11-10 22:03:17
A jedna hodně rychlá ze dneška...
P.S.: Kde jsi mě viděl? Loni jsem vezl svatbu nekde v tech koncinach :-)

jel si přes karolinku-nový hrozenkov.tata měl jednu tu 944 hodně široku.nikdy sem to už neviděl,přitom blatníky byly plechové.supr auto až na ty praskající palubovky.nad tým sem kdysi hodně maturoval
Jj tak to odpovídá :-) kurnik musim poridit nejaky nenapadny auto :-D
Jo na jedničkové 944 (do 04/85) najít nepopraskanou palubku je zázrak :-)
ahoj psal jsem ti maila,je moznost te nekde zastihnout tel mas nedostupny
jura b.(romster) n.hrozenkov

14.12.2012, 17:50 |
Alííí Timon.z: Nezbylo ti neco peknyho z ty feldy pickup? :-)
nezbylo nic.vše si vzal nový majitel,široká kola jsou už prodaná
zbyly mě jenom fotky

...

...

...

vlastně zbylo,možná bych nekde našel palubní počítač z feldy 1.6


15.12.2012, 16:24 |
Alííí Ale ten asi na diesel nedostanu, co?
aha,máš dehta,co máš v plánu stím dělat?

15.12.2012, 16:34 |
Alííí No asi prodat a sehnat neco jako jsi prodal ty... :-)
ty bys za něj dal 98tis?asi ne,to si musíš udělat sám a projít si tím.je to levnější.nebo
vždycky neco postavím,zapůl roku prodám a zas znova.před pikoušem šel do světa žigul 2101 s motorem gaz V6,a teď sa chystám na volhu 24 s V8kou,tak si počkej na volhu až mě omrzí:)
tady ještě vysoký na užovkách,ale s pořádným motorem a zvukem
