Navštíveno 11533x
JR se rozhodl pro upgrade? :o) jinak luxus!
25.02.2009, 12:18 |
ddawe na kolik to cca vyjde s praci? šlo by o světla seat ibiza "98 H1+H1
25.02.2009, 12:20 |
Skury Dane, můžeš pak ukázat fotku na autě? ;)
Opět a zase mazec :) na autě by mě to taky zajímalo jak to bude vypadat
kua JR to rozjel:o) ale pekny:-) porad premyslim jestli na VW Polo 9N dat xenon nebo ne:o( delal jsi to nekdy primo na polo?
Klobouk dolu Dane... Opet parada!
25.02.2009, 18:08 |
TROY v čem spočívá to retro? .)
a razem ma escort hodnotu 2x vyssi..DDD
retro spociva v tom ze se jedna o auto z roku 92 preci jenom 17let je uz pekna doba :-)
26.02.2009, 12:19 |
JP To pokovení je původní, nebo je nějak zrenovovaný???
No, ještě toho sraní s elektrikou, co? Utáhne to tu H3+přesmyk clony? Nebylo by kvůli elektrice schůdnější udělat čočku-potkávací(místo H4) a čočku dálkovou(místo H3)? Vim, jak u esca "hoří" pojistkovky a páčky na ovládání světel. Každopádně bych rád viděl foto na autě - zkuste dodat. Tuším, že na autě to bude vypadata jak simposon v tranzu.
sehnal jsem za dobre nove lampy steré byly celé ko, je k tomu uplně jiná elektroinstalace a pripojuje se primo na baterku...
27.02.2009, 22:38 |
Smrada (M)
Jenom to bude na takle starym aute divny. To je jak necira na novem aute
27.02.2009, 23:53 |
clown nahodou Shade 120 s cirou vypada jak luxuska ... :o)))
tohle nebude JRa .., ten by to delal asi jinde :o)
06.03.2009, 09:00 |
R19 sorry za OT ane neví někdo kde jenom vybrousit skla?
takhle to vypadá na autě
nebo takhle
hifimaniak: to je ale lesteni poskrabanych svetel, ne zbrouseni vnitrni casti :-)
nemračil bych........kor na MK6. Vypadá to hrozně s kombinací toho oválu uprostřed.
Pokud sezenete dobrou cenu tak sada Bixenonu 3000,- krouzky, cocky, ballasty po par kilech a pripadne zatezovy modul pro nektere auta(napr VW T5) taky par kil. Vybrouseni a vylesteni svetel 500 za obe svetla u obycejneho sklenare kde si to necham i delat ja. Predelat to zvladne potom uz kazdej kdo rozezna svetla od ostatnich veci na aute a dokaze si precist manual = prace max pres vikend pokud je nekdo uplnej antitalent.
Tady nabizi ceny od 6599,- (zalezi na aute) za samotne bixenony s příslušenstvím +1000,- za vybrouseni jednoho svetla tzn celkem nejakych 8599,- nehledete na VW T5, kde je u nich cena 15 000,- bez dph a clovek sam si to udela ani ne za polovicnu cenu. A xenonman nedělá čistě broušení jedině komplet. Bohužel lidi jsou blby a za tu cenu to koupi.
kkthxbye
WS: ono to bude asi tim ze je pouzita HID projector sada :-)
10.03.2009, 19:10 |
xenonman | Upraveno: 2009-03-10 19:13:49
tak WS me uplně rosekal, to je přesně ono je jedno co tam das hlavne že je to xenon :-ú
až udělaš tu samou lampu co nabizím ze těch 15tis tak mi napiš a nepiš tu hlouposti ...
cena 6599 mas za sadu kompletní sadu vč vodotěsné elektroniky ne nějaké použite jebky z prnví bouračky co ti přísla pod ruku a hlavně na sadu más pak 2 roky záruku a nejpodstatnější věc bez řiznuti do paraboly
a za 500 ti někdo něco vybrousí zvlaště tak velké sklo řekni kterej chudák to děla za ty penize a ja mu budu davat praci prosím kontakt na mail děkuji
u těch kroužku podstatná věc je to zářivka živostnost 25tis H tu samotnou nekoupiš pod 1000 za pár ale ses proste pašák že to máš tak zmáklé :-)
10.03.2009, 19:11 |
xenonman | Upraveno: 2009-03-10 19:14:15
ps vw t5 nemá žadný zatěžový modul odborníku :-)
White Snake: dalsi blbecek.. viz ,,kkthxbye,,
Lucni.konik - kdyby jsi pořádně četl nebo aspoň něco znal tak by jsi věděl že to není MK6 ale MK5 rozdíl je dost velikej
11.03.2009, 10:56 |
White Snake | Upraveno: 2009-03-11 10:58:01
Milý Midnite, doporučuji ti předem si něco zjistit než se začneš ohánět nadávkami o někom koho ani neznáš....
Napsal co se dá sehnat pokud člověk něco málo o tom zná, stačí chvíly hledat na internetu, párkrát zavolat a je to. Nejsou to žádné bludy, kdo po tom touží ať si to najde.
Nikoho zvás nenapadlo, že když používají tak drahé a údajně kvalitní díly a jejich hlavní zisk podle stránek to vypadá, že jsou xenony. Kolik lidí si nechá takto upravit světla? Hadám, že jich moc nebude, tudíž mi nějak nesedí jejich údajná pořizovací cena a prodejní cena = tak malý zisk? Doufám, že na prodejně nemáte vysoký najém :)
mílý Flede, kdybys znal escorty, tak MK5 se vyráběla od 90 do 92, MK6 od 93 do 94 a MK7 od 95 do 2000( kombíky poslední kusy). To, že v UK označují evropskou MK6 jako MK5A je jejich ostrovní záležitost. MK6 se oproti MK5 liší jinou haubnou - ovál uprostřed a jinými zadními světly - kulatějšímy s mlhovkou v pátých dveřích. K tomu ještě výztuha karosérie.MK7(poslední generace) se liší oproti MK6 jiným přepracovaným předkem, jiným interiérem, použitím ABS na všechny kola( né jen předek jako u MK5+6). U některých motorizací i použitím RJ verze 5.
Tvá přední haubna s oválem pochází z verze MK6. Světla se používali pro RS2000, x3ri a cosworth verze. Na delfína(lidové označení MK7) bys je nenarval - musel bys předek přepracovat na verzi MK5 nebo 6).
Nezlob mě kluku:-))
11.03.2009, 11:18 |
mrazik | Upraveno: 2009-03-11 11:20:21
Fled doporucuji ti nastudovat tuto historii nez zacnes hazet moudra :
[ Link ] A opet se potvrdila ma slova, ze jakakoli uprava zevnejsku na escortu je predem ztracena a hnusna. K escortu MK5 nebo MK6 se hodi naraznik z RS2000 nebo XR3i s mlhovkama a blinkrama. Ty jsi z escorta udelal nevzhlednou obludu.
V jedne veci mas pravdu a to v rozdilu mezi MK5 a MK6 - bezpecnostni vyztuhy ve dverich, jinak konstruovany predek kvuli bezpecnosti, kufrove dvere jine a delene zadni lampy. Tech detailu tam je vic, tyhle jsou nejvice videt.