Navštíveno 22548x
08.02.2010, 22:32 |
Kesam
08.02.2010, 22:35 |
Kesam
08.02.2010, 22:35 |
Kesam
ani VT nepotřebuješ, určo to bude lepší :-))))
08.02.2010, 22:38 |
Kesam A chlapy když mají v nabídce et jenom 35 a 15 budou mít větší límce ty s et 15??? Já mužu vzít ET obojí mám podložky 15mm.
08.02.2010, 22:39 |
Kesam Vid:-) Tedka jsou za super cenu tak nebudu nic vymejšlet a příští tejden je od Tykewa objednám.Zapíšou mi je do TP když je knim typovej list a je to 15/6,5 palce asi ne co:-( naperu na to 175/45
08.02.2010, 22:46 |
cendler | Upraveno: 2010-02-08 22:48:31
límec mají stejný, ale vzal bych si ET35, protože pak se s ET-čkem můžeš hrát(myšleno podložky), pokud budeš mí ET15 a budou ti hodně lézt ven, nic už stím neuděláš
jinak za mě nevím nevím, na tvém autě, to bude nic moc, v malém rozměru zaniknout, ve velkém 17 a víc, to už je něco jiného
08.02.2010, 22:51 |
Kesam Na větší nemám motor brzdy místo v blatníkách:-)
s tím motorem píšeš pěknou pí*ovinu, to jako s většíma kolama jak s 15" se ti ti nerozjede nebo co???? stejně jezdíš na srazy jak posraný,určitě nezávodíš, tak vo co de? pokud dáš 15" tak si stejně moc nepolepšíš.....
s tebou je to někdy marný :-((((
08.02.2010, 22:58 |
Kesam 15ky jsou akorát se podiv což o to se rozjet ale zastavyt taky nějak musíš :-)
Kesam: tak si pak odvzdušni brzdy :-P
a brždění není o kolech, ale o mezikuse mezi volantem a sedákem, to si uvědom!!! ;-)
08.02.2010, 23:03 |
Katy osobne se mi ty kola libi vic jak KT5.
08.02.2010, 23:06 |
Kesam Brzdy jsem dával nové kotouče drážkované a na těch keskinech ani hovno brzdilo to na píču.
Ty brzd nekonstruovaly na kola těžké jako hovado a velké to si taky uvědom mede.
08.02.2010, 23:09 |
Kesam Nevím uvidím asi jo límce.
pri stejnych hodnotach budou mit kola s ET15 vetsi limec
08.02.2010, 23:16 |
Kesam Určitě Miku?
urcite... ale beru to tak, ze ty kola jsou naprosto identicka, je nesmysl to co napsal cendler tj. ze kola budou stejny pri rozdilnym ET
diky ET se posunu stred alu a vyleze to o 2cm vic ven... proto se posune / zvetsi limec oproti ET35
08.02.2010, 23:19 |
MiniMike | Upraveno: 2010-02-08 23:20:02
double
08.02.2010, 23:24 |
Kesam Takže lepší budou et 15? když vyhodím podložku tak tam sednou a budou ještě víc zalezlé než keskiny co??Keskiny měly ET30 podložku 15 mm,ale zduvodu že se tam těch 8 palcu nenacpalo a opřelo se kolo o tlumič tak jsem musel dát tu podložku koukni z boku a řekni.
08.02.2010, 23:26 |
Kesam
takto vypadaji v realu 6,5x15 ET38
ono se takto radi dost spatne, ono srovnavas ruzny sirky rafku, zalezly to urcite bude, pokud bude stejny ET, ale rozdilna sirka, tak to zalezle bude a podlozkovat budes muset stejne, aby to nejak vypadalo ;-)
08.02.2010, 23:33 |
Kesam Takže myslíš spíš to ET15jo??
jinak jestli je u tech DOTZu rozdil mezi ET15 a ET35 by mohl rici tykeev.... je mozny, ze budou vypadat uplne stejne, a to diky tomu, ze ET15 bude mit k sobe jakoby podlozku....
| MiniMike: píšeš blbosti, límec bude naprosto identický jak u ET35 a ET15, tohle sem řešil již dávno a přímo z prodejny kol, když sem se ptal na keskiny mi tohle přesně sedělili, to se s tebou budu klidně hádat , tak tu prosímtě kesama nepleť ;-)
08.02.2010, 23:37 |
Kesam Ted jsem z toho jelen a nemuže to být středama kol kde jsou šrouby že tam bude víc masa jako o 2 cm více ??
08.02.2010, 23:37 |
mishan | Upraveno: 2010-02-08 23:38:36
přesně jak píšeš, rozdíl v ET bude pouze u dosedací plochy kola, u ET 15 bude více materiálu, než u ET 35 nikoli v šířce límce.... jak se mylně domnívá Minimike
mishan: pokud budou stredy uplne identicke, stejna masa v miste naboje, a bude jen rozdilne ET, tak nemuze byt limec proste stejny, za tim si stojim.... u tech DOTZu to vypada tak, ze bude masa u ET15 a ET35 rozdilna, takze limec bude u obou variant stejny, ale i tak bych asi v jeho pripade sel do ET15
tady jedna fotka na VW Bora, a kola jsou 17
mishan: nikoho nematu, psal jsem u identickych stredu (tj. vcetne stejne masy materialu)....
08.02.2010, 23:40 |
mishan | Upraveno: 2010-02-08 23:42:39
Minimike: ano pokud budou,to je logické, ale tady je to řešeno 100% množstvím materiálu u dosedací plochy..
tak pak nepiš, že čendler píše nesmysly ;-)
08.02.2010, 23:43 |
Kesam Udělá mi někdo to VT na Fiestu díky :-)))
Tykew už m ze mě asi nafouklou hlavu z mojich otázek,ale nějak mi nešlape icq tak ho nemužu nahnat ¨:-)
mishan: jak jsem psal, ty kola jsem v zivote v ruce nedrzel... ale podle co jsem hledal je to dohnany materialem...
takze pro Kesama - je jedno jake bude ET limce budou stejne
mishan: ja si za tim co jsem napsal stojim... staci to lepe definovat :-) pokud by mi nekdo rekl, ze je jedno jaky ET si dam, ze bude limec porad stejny, tak jako laik nebudu chapat proc to tak je....
jinak se cendlerovi omlouvam, nepsal nesmysl
tak tak, ale vzal bych raději ET35 abys to mohl nahnat podložkama
pokud by chtel, aby to vypadalo stejne musel by davat 4cm podlozku, jestli jsem to dobre pocital :-)
08.02.2010, 23:50 |
Kesam 4cm podložku na et 38???Na to tam nemám ani štefty :-)
tak ono to jde jednoduše spočítat, vzdálenost od dosedací plochy po lem, dopočítáš si šířku ráfku a ET a vyjde ti přesně bod, kde ti bude končit kolo,jaká bude vzdálenost od tlumiče atd.. tak, jak sem počítal Borbety na golfa a ty vyšly uplně přesně tak, jak sem chtěl a byla mezera mezi tlumičem a lemem ideální....
rychlo vt
08.02.2010, 23:56 |
Kesam MiniMike: díky na to jsem tu čekal :-)Vypadá to dobře.
08.02.2010, 23:57 |
MiniMike | Upraveno: 2010-02-08 23:57:26
tak na 8" si mel 15mm podlozky, takze si byl na 8" s ET15
pokud budes mit 6,5 s ET35 ... tak ti schazi 2cm k tomu, aby si mel 6,5 s ET15, ale stale ti bude schazet 3/4palce k tomu, aby si to mel jako predtim....
takze se dostavas skoro na 4cm podlozku...
jestli se pletu, nekdo me opravte....
Kesam: nz ;-)
08.02.2010, 23:59 |
Kesam No ty keskiny měly et 30 plus 15mm podložku.
ach jo zase 15ky :-(( jam pise nahore mishan mas to jen jako sou kar a srazovku tak je jedno jestli to tech par km rocne ukroutis na 16 nebo 17kách urcite by to vypadalo hned brutalnejs, na brzdy se vyser hold budes brzdit o 20 metru driv a vic jak 100 s tim stejne nejezdis a do blatniku se to vejde taky sem mel na filce na zkousku 17ky. Pri tvem snížení bych na to idealne videl nejaky 16ky alespon 8mi palce s profilem 40 nebo 45 ale urcite bych se nebal ani tech 17tek. U tebe jsou kola to jediny co tomu chybi k dokonalosti :)
to cendler:
na té Boře jsou 8x18" 5x100 ET32
dej tam aspoň 16" ;-) 15ky jsou na kočárek :D
08.02.2010, 23:00 mishan napasal: Kesam: tak si pak odvzdušni brzdy :-P a brždění není o kolech, ale o mezikuse mezi volantem a sedákem, to si uvědom!!! ;-)
Na to jsi mishane přišel jak? Rotační hmota Tě nic neříká? Na brždění i na zrychlení a zátáčení má hmotnost kol dost podstatný vliv.
dokonce brutální vliv bych řek, vzhledem ke zvětšování a vzdalování těžiště od osy se odstředivou silou všechno násobí, nesčítá :o)
T2: to jo, ale těžší kolo dožene větším tlakem na brzdu, takže to ve skutečnosti zastaví uplně stejně. Proto mu připadá že to nebrzdí...šlápl stejně, jak byl zvyklý u lehčích kol.
09.02.2010, 11:59 |
Katy ja když vidim teď tu fotku z profilu - dala bych tam taky 16" , kor když maš tak udělaný lemy a místa tam na hlavu ;)
a brzdy na 16" jestli konstruovany nebo ne,... kecy. ja nemam problemy, akorat jsem dala dražkovany a lepší desky ! neboj se toho... at nevyhodis prachy z okna nebo za rok fakt nekupuješ 16" (nejen vlastni zkusenost).
to Kesam:
osobně bych taky volil 16".
Akorát na 16" už není Fiesta otypovaná.
09.02.2010, 12:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-09 12:14:50
crestik: Do určité míry máš pravdu, platí to v malých rychlostech a malé rotační rychlosti, ale ve vysokých když brzdíš na limitu s 14kg kolem je třeba 20kg kolo sakra znát v rozdílné délce brzdné dráhy, nemluvě o zrychlení a jízdních vlastnostech v zatáčkách...
Ale když Katy říká, že to na svém závodním Špuntu nepoznala, tak to asi bude pravda :-O
jasný, stačí víc přitlačit, že mě to hned nenapadlo....asi jsem vyhodil 8k za brzdy zbytečně :o)))) a vlastně při akceleraci je to úplně to samý, stačí víc šlápnout na plyn
09.02.2010, 12:36 |
Kesam Tuner má pravdu sme jeli po dálnici a ve 130 jsem musel na brzdy kvuly bouračce před náma a nemohl jsem ty keskiny vubec zastavyt očima za kámošem s astrou :-)
A co tam dám za 15 do předu 16 dpo zadu tam je místa hafec:-) vepředu je to akorát.
09.02.2010, 12:37 |
Kesam A proč se dělají lehká kola na závodní auta když je to jedno kolik to kolo váží brzdí stejně a stejně se to rozjede :-))????????????????
09.02.2010, 12:46 |
Skury 9x16 ET30
09.02.2010, 12:46 |
Skury 9x16 ET15
09.02.2010, 12:47 |
Skury Límce stejný... :)
Ale je to kolo od kola, podle mě má brácha, tak i candler/mishan pravdu. :) Záleží na úhlu pohledu. :)
09.02.2010, 13:34 |
Matco Kesam: neutracej zbytecne za 15" kola. dej na to 17", uvidis, bude to velky rozdil ve zhledu. a jestli mas problem s brzdama, myslim si, ze je jednoduche a neni drahe je zvetsit. vetsi kotouc, sehnat si aspon dvoupist trmen, pak sikovny sousruznik ti udela adapter. a rozdil mezi 15" a 17" kolama na tak malem aute, co se tyce brzd, nemuze byt moc velky rozdil. kdyz to porovnam od kamose civica(stejna velikost auta) ma tam 18", brzdy tam jsou jak z hracky(230mm), tak to brzdi uplne normalne. dokonce i tech 90 ponicku co tam pod kapotou ma, to utahnou vpoho. hlavne sirka kola dela ten rozdil.
09.02.2010, 14:09 |
SIS 17tky už budou velký, já jsem pro 16tky ty budou akorát:)
Tady je to samej fyzik co asi na tomhle předmětu ve škole chyběl, jinak si nedokážu vysvětlit jak může dělat rozdíl v rotační hmotě hlavně šířka disku a ne jeho průměr?
09.02.2010, 15:19 |
kucik To Tuner#2: Tak samozřejmě,že na jízdní vlastnosti nemá vliv jen rotační hmota,ale snad i valivý odpor, přičemž ten závisí snad na šířce disku a zároveň šířce pneu.Pokud vemeš,že tam teď má 15" a šířku 8" a dá tam 16 nebo 17" ale šířku jen 6,5 nebo 7",tak tam nějaký podstatný rozdíl v hmotnosti nebude.Navíc jak píšou osttaní, tohle auto není stavěné na závody a blbnutí jako tvoje šáde.A když se na to auto podíváš tak ty 15" vypadájí prostě směšně s těma obříma díram v podbězích.
09.02.2010, 16:10 |
Kesam Vzadu je díra no,ale v předu neprostrčíš do bodběhu ruku je to snížený o 6cm obě nápravy.Jsem zrovna u spokyho pak ti pošlu večer fotku předního kola z profilu.schválně jsem dal pryč ty keskiny abych tam dal něco menšího ušího lehčího.Co tam dám 16ky na 7 palcu to jsem tam kde jsem byl a ještě gumy na 35 profilu to budou dražší jak kola a zase se tam smydlej předky po sezoně na to seru.
kucik: Ano valivý odpor má částečně vliv na zrychlení a zatáčení, ale řekl bych zhledem k tomu o čem taky je řeč zcela zanedbatelný.
Kesam: Ty jsi fakt nenapravitelnej, nechápu jak můžeš sject kola za sezónu? Já mám v předu odklony přes 2°, vzadu víc jak 3° a nic takového se neděje. Když jsi auto snižil, tak samozřejmě musíš na geometrii a popřípadě upravit uložení tlumičů či ramen když to nepůjde v rámci sériových možností nastavit.
Tunere, nesrovnávej pořád sebe a svojí šáde, stavěnou na závody s kesamovou leštěnkou panebože!!! kor když kesam ví, že mu to brzdí blbě, tak si prostě bude dávat pozor, v ničem jinem to není a myslím že rozdíl mezi 15" a 16" budou tak 2-3 kila na kolo, a pokud má blbé brzdy, nemá na cestě co dělat ;-)
09.02.2010, 17:21 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-09 17:22:51
mishan: Kde v mojí otázce na Tebe bylo srovnání Fiesty se škodovkou? Pokud dobře čtu psal jsem to stejně obecně jako jsi to psal Ty a když tohle vlákno si přečte někdo neznalý, tak nabyde dojmu, že řešit hmotnost kola je opravdu k ničemu. Alespoň já jsem z Tvých příspěvků takový pocit měl.
BTW Fiesta jde udělat nádherná i na 13 - 14" kolech a pak to bude i podvozkově funkční a ne se pořád vymlouvat na špatné brzdy nebo geometrii. Všechno jde, jen to holt není plug and play, ale chce to víc času a myšlení a pokud teda chcete mermomocí velký kola, tak ale rovnou se upgradem brzd. Psát tady blbosti jako že on bude jezdit pomalu, dávat si pozor atd.? Kde to jsme? Pak se nedivím že tuning srazy u nás vypadají tak jak vypadají. Mě už se hodněkrát stalo, že jedu v poklidu na dálnici a najadnou dálnice stojí a opravdu i z těch třeba 120km/h co zrovna pohodově jedeš máš co dělat aby jsi to ubrzdil. To je mžik, tak je Vám nějaké předvídání k ho*nu.
Tuner#2: nechám tě u toho, nebudu tu vyvolávat flame, jen sem chtěl kesamovi vysvětlit, že jestli 15" nebo 16", rozdíl je minimální a auto bude vypadat o 100% lépe, end...
mishan: Psal jsi rozdíl 2 - 3kg na kolo a to už udělá opravdu hodně. Jak říkám, ty jsi psal obecně, já taky a to co jsi napsal s tím prostě nemůžu souhlasit stejně jako s crestikem.
09.02.2010, 18:12 |
maxov Kesame pokud tam chceš dát fakt zas prtavy 15ctky,tak se na to vykašli a jdi levnější varintou 13ky s nějakou velkou pneu...nechápu ,že to tak vypipláš a zazdíš kolama
tak jak nemůžu souhlasit já s tebou, schválně bych dal 15" a pak 16" kola o kolik by byla delší brzdná dráha, myslím že by to bylo minimum.....ale to je jedno, nestojíš mi za to, abych se s tebou dohadoval....
09.02.2010, 18:19 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-09 18:20:47
mishan: Myslel jsem, že od toho je diskuze a hlavně, že se bavíme jako dva dospělí lidé, jak vidím podle toho dovětku asi jsem se s dospělostí u jednoho z nás spletl...
Kesam: Sorry za OT.
prostě já mám svůj názor a ty svůj, oba si myslíme, že máme pravdu a nikdy nedojde ke kompromisu, tak proč to tu budeme kesamovi zasírat??? ale když si o mě myslíš, že sem dítě, nechám tě při tom ;-)
Kesam: s 15" si nepolepšíš, spíš si myslím že to zanikne. ty KT5 jsou fajn ale jestli new kola tak dej 16ky. A výmluvy na motor a brzdy jsou už ,,trapné,, . Jezdíš jen na srazy a stejně určitě nezávodíš (ani to nejde :) ).. Takže jestli ses s autem m*dal tak dlouho tak kola dej 16"
jako midnite, pokud už je to taká leštěnka, tak to 15" zabiješ a je škoda to takhle zkazit :-((
09.02.2010, 18:50 |
zorro Mrknu sem na fórum tak jednou za 2 měsíce a pokaždý se tady řeší kola na ten modrej krám...když si Kesame nemůžeš vybrat, tak na to dej plecháče, ušetříš čas ztracenej zakládáním těhle ztracenejch témat, VTčkama, vybíráním na netu a můžeš se věnovat spíš bruslení, což Ti, podle fotek, jde určitě líp než tunění...nic ve zlým...
noo koukám že flame jak prase..:-D ale tak jako myslim si že kesam se stejně rozhodne podle sebe jak ho znám :-DD.Ale za mě bych tam dal taky 16" na ty tvoje popojíždky to bude uplně v pohodě a bude to jěště o kus hezčí :-))
Zorro:koukám že si to rozsek,ale tak pokud tě to tak štve ty témata co se tady řešej tak je jednoduchý řešení to nečti...
co tyhle jsou to 16 to by šlo ne?
[ Link ]
09.02.2010, 19:35 |
zorro CARLOS: z čeho si usoudil, že mě to štve? Dal jsem pouze Kesamovi jednoduchou radu, vyjádřil jsem názor jako ostatní...
zorro:no usoudil podle toho cos napsal,a navíc tenhle topic byl zalozenej kvůi VT :-P ale jinak dal bych to neřešil..
Za mě pořád ta stejná sra*ka ... poud to budou pořád 15" tak z bláta do louže :-D dej tam 16x9 a máš klid
Dej tam 16",17", brzdy z RSa a máš to :o)
09.02.2010, 22:09 |
Kesam Tady předek akorát nepotřebuji aby mi tam něco odíralo barvu v podběhách.
09.02.2010, 22:17 |
Kesam Brzdy by nebyl problem co jsem koukal na Ford fans tak z RSa tam prej třmeny normálně pasují.A cena taky dobrá tak já ještě prokoumu.
Tweety xx: Jo parádička nemáš volnejch 20 klacku na pučení :D.
Jen tu konzuljtute čtu všechno.
Kesam: fakt dej 16" a uvidíš sám, že to bude nejlepší volba, špatně ti tu určitě nikdo neradí ;-)
09.02.2010, 22:21 |
zorro Kesam: když zvolíš správné parametry kola - šířka, ET disku + šířka, profil pneu, tak ti nic nemůže odírat barvu ani v 17"...
09.02.2010, 22:23 |
Kesam Jdu kouknout na ford fans nedávno tam někdo prodával třmeny a kotouče na RSo.Prej díry sedí jen zaměnit.
09.02.2010, 22:32 |
Kesam Už jsem tam psal jednomu borcovi co má na prodej nějaké závodní 260x24 mm Předky nějaké destičky brutální a má tam i kotouče na zadek tak se uvydí.Když dá za dobrou cenu tak je vemu asi.
10.02.2010, 08:46 |
TROY ))))))) kup RSa
Slovy jednoho klubáka:
"Co nejede, není potřeba brzdit" :-)
Jestli na to ty DOTZy hodláš obout, tak rozhodně v 16".
10.02.2010, 10:56 |
Kesam PlusOne:To muže říct jenom blb.
10.02.2010, 10:59 |
Kesam Tedka mi tu v práci tvrdí zase mafiáni že to nejni možný že je tam v prdely pumpa že to na kola nemá vliv tak jsem na ně koukal a když tam jeden řekl že mu to na elektronech 18/8 225 jede rychleji jak na 16/6,5 195 tak jsem radši nic už neříkal a šel jsem pryč.
10.02.2010, 11:08 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-02-10 11:08:36
Neuvedl jsi profil gumy, ale je jasné, že obecně na 18" kolech mu to opravdu jede rychleji co se týče třeba maximálky z kopce dolů a nebo třeba z pohledu toho, že při 3000rpm na pětku jede místo 120km/h na 16" třeba 130km/h na 18" ale určitě to auto nemá s 18" lepší zrychlení, brzdnou dráhu a lepší jízdní vlastnosti.
Kesam: jj finance jsou věc druhá.
10.02.2010, 15:30 |
Kesam Tuner2:Jo tak to nevím má to na 1,6ce boře.
to Kesam:
obecně to může dost ovlivňovat i obvod použité pneu. Pokud bude mít větší obvod pneu, tak max rychlost může být vyšší, ale zrychlení horší.
Motor totiž při např. 3000 ot/min otočí kolem jen x-krát, ale díky většímu obvodu je ujetá vzdálenost delší.
Z toho tedy plyne
- vyšší max rychlost
- horší akcelerace
Pokud ale zachová obvod pneu a rozdíl je pak jen v šířce gumy či váze disku, je pak sice teoretická rychlost stejná, ale díky většímu valivému odporu širší pneu a větší hmotnosti disku to bývá v neprospěch většího (hlavně tedy širšího) kola.
Nevidím v tom ale žádný zásadní problém, jedná se většinou jen o jednotky procent rozdílu.
10.02.2010, 16:38 |
Kesam tykeev: koukám 185 na 40/45 na r16 nějak nejsou co?
Kesam: jsou 195/40 nebo 195/45.. 185 na neco asi neni... to by si pak musel treba 165/45 nebo 165/40 :-)
jinak ohledne 16" si sezen nekoho v okoli a vyzkousej to, aby si mel predstavu ohledne ET a celkovyho dojmu... neni nic jednodussiho ;-)
10.02.2010, 16:58 |
Kesam no tak to bude problem asi nikoho s fordem neznám :-(
10.02.2010, 17:00 |
Kesam to skončím na těch 15kách asi nakonec :-( jsem viděl někde na inzerátu ibizu a tam měl 185na45r16
v pružém zrychlení na jeden kvalt to bude horší, ale např čas 0-100 se o něco třeba zlepší, bo jí dosáhne na 2jku, kdežto na malých kolech by musel, střelím, v 80ti dávat za 3. Takže dva "řadící časy", dvakrát odpojovat motor od kol :-P
kesame: promiň, ale tím to auto zabiješ a bude to stát za hovno. Jestli nemáš peněz tak raděj našetři na 16ky dej pneu aspoň 195/40-45...
Kesam: dej 16" s pneu 195-40. Já tuhle kombinaci jezdím na Felině
10.02.2010, 18:15 |
Kesam M@rtin:Kolik máš šířku disku??
10.02.2010, 18:27 |
Kesam Díky hod mi sem více fotek jaký je tam ačko :-) nebo prostě fotku z boku kolik to máš snížený hele a jak ti to brzdí??
Kesam: co pořád řešíš brždění? to auto se ti nerozjede tak aby si to neubrzdil svýma brzdama.. hledáš problém tam kde není
Kesam: mám to o -6cm na přední nápravě. No jak to brzdí to ještě nevím, skládám nový brzdy. Chlazený kotouče ATE Powerdisc 236mm pro Opel Astra 1,4 16V, destičky ATE. Trošku jsem ty brzdy pozměnil oproti sérii.
Tady na fotce je to trošku vidět
10.02.2010, 18:44 |
Kesam Jo díky moc za foto.
Midnite:Jezdil by jsi s autem které pořádně nebrzdí???
Kesam: řídil jsem v clio kde byly 17ky a original brzdy a žádný problém jsem nepocítil, jinak bych ti to tady neříkal..
10.02.2010, 18:56 |
Kesam V pátek dávám baterku a jdu to projet na 13 plechách 155/70 pak budu vědět.
10.02.2010, 19:04 |
PlusOne | Upraveno: 2010-02-10 19:07:19
10.02.2010, 10:56 | Kesam
Hele sorry, ale já nejsem ten, co tady řeší píčoviny, ale zato musí mít komentář v každým tématu, který se tady objeví, i kdyby se jednalo o výběr šprcek...
10.02.2010, 19:13 |
Kesam Brzdy jsou píčoviny jo??:))
Kesam:
Na to, že to je původně topic o kolech....:-) Přeskakuješ od jednoho ke druhému, a nevíš,co bys...
10.02.2010, 20:04 |
Kesam Tak nebudu zakládat hned nad tím druhej:-)
Kola nekupujes kazdej den, to neni jak zrcatka. Pokud 15-ky, tak nejaky kurevsky kvalitky, schmidt nebo tak neco. Ale pokud takovouhle tuctovku, tak to aspon zachran velikosti a dej jestli ne 17, tak aspon 16 ky. A nerikej ze se ti nevlezou do podbehu, to je blbost. A kdyby ne, tak je to takovy problem ty podbehy trosku klepnout?
Kesam: jo když už si teda v každym topicu a řešíš tam hovadiny(podle věčiny)tak si klidně zakládej na každou věc vlastní new topic at je tu klid :-D:-D
10.02.2010, 20:55 |
Kesam Proffesor-W:Mám vytažíno rok starej lak klepnout kam jako do zadu se to vejde určitě spíš mám strach z předku že nto tajm bude štrejchat do plastového podběhu.
Kesam nebude to se vejde a stejne v tom naloženej nejezdíš...takže bych o to strach neměl ;-)
10.02.2010, 20:59 |
Kesam To jo no spacák,stan,mladá,chlast,gril cca 90/100kg :D
přesně a to je te 90 kg i tak moc:-P takže je to jasný jo 16" :-D
10.02.2010, 21:05 |
Kesam Asi jo.
10.02.2010, 20:55 | Kesam
tak ten plast upravis. to zas takovej problem taky neni. Zeptej se pluta kde on koupil plast na podbehy a muzes si udelat i komplet novy.
10.02.2010, 21:19 |
Kesam To je Taky pravda na tom nicku něco bude jdu mu napsat :-)
Kesam: napiš mi pak prosím místo kde to koupil, také bych něco sháněl. díky
10.02.2010, 21:53 |
Kesam Jo akorát píše Tady je to kurwa pošta taky masakr neskladnej balík :-)
[ Link ]
legendy se vraci :-) Matco, Zorro, jeste chybi MarZ28 a RostaVR6 :-)
11.04.2010, 17:26 |
Lumík 18tky jestli pomůže k něčemu
11.04.2010, 17:28 |
Lumík ET 35 můžu ti klído neco změřit pokud, třeba ten límec :-)