Navštíveno 25226x
02.05.2011, 11:23 |
Kamil O kolik jsou kola vytažený ven? To je masakr...
kolo je 10x18cm, et+55 a 6cm podlozka...guma je 225 na 30...
02.05.2011, 11:40 |
TROY předpokládám,že to bude jezdit na podvalu
02.05.2011, 11:40 |
nome hmm pěkné HáTéPé
kdy by to mělo jezdit ? držím palce
To spíš někoho položí, je to bomba počkam si na celek
to TROY: má to kola, motor, brzdí to a nemám tak široký podval, takže po ose...
to nome: 1.6. mám jet lakovnu a 1.8. bych měl jet na brzdu na slovensko, tak snad v tom srpnu to třeba pojede.
Neříkám termín, ať pak zas nevypadám za vola, kyž to neklapne ...
02.05.2011, 11:48 |
Diner To vypada na slusnou bestii;-) dobrej Carmageddon;-)
r8
tak to je slušná deviace..
Pěkný :)
Podvál bych neřešil, to je problém majitele, ale spíš nechápu, kde s tím pak jezdíte, když na pružení to má pěkných 0,5cm :-D
02.05.2011, 12:37 |
PlusOne | Upraveno: 2011-05-02 12:38:10
Osobně se mi moc nelíbí kola, která jsou vylezlá úplně mimo obrys auta. To nejen tady, to obecně. Je v tom asi dost práce a peněz, což oceňuju, mít koníčka je důležitý ;-) Když to má jezdit po ose, asi to bude potřebovat technickou...
nez technickou spise resim jak tech 400 koni prenest na kola...
Tak to je chutovka, klampiar musi byt velmi sikovny. Kolko je tam odhadovany vykon, bude tam aj samosvor? Klobuk dole.
moc práce, která se určitě cení, ale můj šálek kávy to není...
02.05.2011, 12:48 |
Zephyr | Upraveno: 2011-05-02 12:49:29
nez technickou spise resim jak tech 400 koni prenest na kola...
možná obout gumy jaké na ten ráfek patří a trošku to pomůže......
sry až pak jsem si všiml že píšeš o převodu na kola a ne na asfalt.
nicméně nechápu co s těma "A"čkama pořád všeci blbnete ;-)
02.05.2011, 12:50 |
PlusOne | Upraveno: 2011-05-02 12:52:51
manolo:
400 koní je teda údaj, ze kterýho mi padla brada, ale jseš si jistej, že performance úpravy se snesou s tímhle druhem stylingu? Jde mi o tlumení, světlou výšku, profil gum, a podobně...
no 400 koní úplně k ničemu, kde to chceš využít??? maximálně na brzdě a machrovat s tím na sraze na papíře, jinak absolutně k hovnu, když to ani nevyužiješ a myslím ,že sprinty s tím určitě jezdit nebudeš :-D :-D
02.05.2011, 13:07 |
manolo | Upraveno: 2011-05-02 13:08:51
- špéra je...
- podvozek je plně stavitelný...
- áčka vznikly rozšířením a gumou
to mishan: k cemu bych to chtel vyuzit? rad bych poznal limity toho auta i toho motoru. Motor stavime s jednou firmou, ktera se venuje performance upravam. Nikdo nerika, ze to musi jezdit na onech 400koních, ale muze to jezdit treba na 330ti. Hlavně ať ten průběh a funkčnost je optimální a spolehlivý.
4x4 haldex prevodovka z S3 se mi tam nevesla, abych udelal ctyrkolku. Je treba zalaborovat...
a jezdit to bude, jeste to vyramujem at vylezu kdyz to poslu do lampy :D
Můj vnitřní cíl je podělat kolegovo porsche 997 :D
02.05.2011, 13:08 |
Pajk Ty sváry jsou divný, domácí výroba? :D
To je GT3071R že? Co je už udělaný s motorem? A co máš za vstřiky, svíčky, výfuk atd?
02.05.2011, 13:31 |
Meda Ty kola maji limec rozsirovany, nebo je to takhle brutalni normalne :)?
Jinak super, vsichni mu to pomlouvate, musi za tim byt strasna prace a ikdyz s tim nebude jezdit kazdy den do prace, urcite si vyuziti najde..
to Pajk
- svody i s downpipe jsou dělané na zakázku, downpipe ma prumer 76mm
- turbo je gt3071r
- kované ojnice
- vstřiky 630ccm bosch
- pumpa walbro
- sani prestavene na 76mm prumer a velky konus
- odstraněné sání sekundárního vzduchu, egr ventil, přidán ventil na vracečku paliva
- je třeba doladit IC k tomu turbu a pár hadic
Svíčky jsme zatím neřešili. Kolega v leonu jezdi s tímhle na 410koních. žádné další úpravy nedělal. Kolega v oktavce převrtal motor na 2.0litr jinak stejné úpravy...
rád si nechám poradit, nejsem bůh a bohužel hodně věci musíme zkoušet anebo hledat po netu. Chtěl jsem sací parohy od ABD třeba ale nevejdou se mi.
Kdyby ty ojnice nebyly kované, tak se dá jezdit kolem 310 - 320 koní.
to MEDA na hrkání do práce mam CC. Stred kole je odriznutej, limec je vysunutej ven a privarenej...
práce strašná ano, výsledek taky...
podělat 997..... jóóóó to je lol :))) u tohohle zjevu budeš leda machrovat že to hrabe ve 150ti jak prd, akorát ze 150 na 160 to bude trvat 10sekund zatimco 997 tam bude za 0,5s :)
to Nismo.Power - nejel jsem v tom ještě, nemůžu soudit. Jel jsem ve fabce co měla 300koní a fungovala a co píšeš v tu chvíli nebyla moc pravda. A špéru neměla...
02.05.2011, 14:32 |
Pajk Jsem si říkal, že je mi to povědomý, to je turbo od Škodíka... Jinak vstřiky jsou Siemens, né Bosch. Škoda, že už je máš, mám na je na prodej. Svíčky mám Denso Ik24 kdybys chtěl. Jako zajímavý to bude, to jo. Ale co mi říkal Škodík, když měl GT28čku při 324PS, tak to hrabalo na 4 - měl 6q převodovku. Těžko říct, co to bude dělat, v ČR budeš první s takovou Fábkou. :D
to rozšíření je až moc...ale jinak s moturkem držím palce! Prace každopádně hezká! :)
to Pajk: vstřiky jsem kupoval Bosc. Turbo je od jeho bráchy to sedí. Ted tam kuba ma tu gt30tku se stejným vybavením atd akorat to prevrtal na dvoulitr a vali to pry neskutecne. Ohledně těch svíček mi pisni na manolo@manolo.cz a zkusíme se domluvit.
No, nikdo se na to ještě nezeptal, nebo jsem si toho třeba jenom nevšiml - barva je v plánu jaká??
02.05.2011, 15:18 |
Kesam mASAKR ....
Pekny, takove prestavby zeru :) A drzim palce, trakce bude sice na hovno, ale zatah bude neskutecnej.
02.05.2011, 15:31 |
Pajk | Upraveno: 2011-05-02 15:32:08
Převrtal, ale zatím jezdí do 3000 otáček, pač to zajíždí, takže jakej je v tom rozdíl myslím ještě moc neví. Ještě chce cosi najet a točit do 5000 a pak soft. Jako jsem zvědav na jeho koňovitý výsledek. Ale tvůj projekt se mi líbí víc, protože je netradiční. Držím palec aji na noze. :)
02.05.2011, 16:37 |
Aegis OMG,:)
Pajk - svíčky jsme domluvili. Napiš mi co chceš za ty pumpy ať to kdyžak nabídnu kolegovi...
PlusOne - nějak tak přemýšlím že celá kára, vnitřek, vneějšek dám do šedého matu a rám, turbo, brzdy dám do vykřičené zelené...
to auto sleduju fakt dlouho a jssem na to zvědavej...je super, že do toho takhle jdeš ikdyž se to auto nedá využít....nenech se odradit ¨chytrejma¨ lidma ;)
zpracovani pekny, vysledek strasny, je to tak moc rozsireny ze to neni pekny
400PS na FWD bude urcite k necemu :-)
ve finale kdyby sis koupil 996tku tak to vyjde levnejc :-D
za mě masakr zezadu to vypada jak motokara a rozhodně je toto mnohem lepši jak ty octavky a pasaty na 19" kolech a folie na oknech a v tom 1.6 55kw nebo tdi 66kw
02.05.2011, 19:41 |
ivls odvaznej projekt - doufam, ze dotahnes do konce
02.05.2011, 20:18 |
Kesam No show car to bude asi jednou dobrej ale pochybuji že to rozšíření cliftonum vysvětlíš :-)
02.05.2011, 21:15 |
imax drzim palec ... libi hodne
úplně jsem se vrátil o 7-8 let dozadu, kdy jsem v garáži trávil večery a překopával golfika .o) radost z každý píčoviny - prostě koníček - je to pecka - jen vydržet a dotáhnout to do finále !
03.05.2011, 06:49 |
Petura | Upraveno: 2011-05-03 06:53:08
to rozšíření mohlo být o polovinu menší a bylo by to i hezčí .....
místo tlumičů budou jen trubky nebo jsou blatníky pohyblivé? nevěřim tomu, že tam je dostatek místa aby si to při propérování neškrtlo
jinak jsem taky zvědavej na finále
03.05.2011, 10:29 |
hanzz To už má rozchod větší, jak rozvor, ne? :)) Každopádně ti přeju, až to pošleš do lampy, abys nikoho dalšího nevzal s sebou...
Taky mě hlava nebere tyhle performance úpravy a takový vzhled a nefunkce podvozku a kol :-///
Těm co mi drží palce a podporujou moc děkuji, je fajn vědět, že snahu někdo ocení.
Těm co jen mluví, co vše nebude fungovat bych rád viděl v akci.
Nevím proč by podvozek měl nebo neměl fungovat. Nemám problém ho zvednout ani shodit ještě níž. Obdobě nemám problém nastavit odklon předních kol pokud to bude potřeba či odskok tlumiče a jeho doraz. Jelikož jsem v tom autě ještě nejel, nemůžu setup dát z hlavy a mám to takhle zhozené. Šířka auta je podle mě výhoda, bohužel ne s těmito ráfky. Ale pokud tam šoupnu druhou sadu kol, tak nevidím problém...
Budu velice rád za každou radu, za každou pomoc, ale poslouchat jak je vše špatně od lidí co mají doma 100koníkovou 1.6 v oktávce a pořádně nic nenaladili nebo nenajezdili mě moc nebaví. Prosím tedy o věcné komenty, líbí, nelíbí, pokud nelíbí proč ne že nebude fungovat to či ono, nebo tak nebo tak. Nejel jsem v tom já, natož nekteri z vas co chytre radi.
Dneska cisteni bloku motoru a mereni trubek a vyroba novych hadic...fotky vecer nebo zitra.
dik
Jen tak dál pane. Jsem na to moooc zvědavej. ;-)
Zrovna u Tunera bych nepsal, ze je to "nouma" kterej o tom vi kulovy ;o)
03.05.2011, 13:29 |
Pajk Jak zítra? Večer! :)
03.05.2011, 13:42 |
fredy mě se to líbí, myslím že to bude vypadat dobře, jediné co se mě nezdá je opravdu ta šířka zadních kol, je to až příliš, ale jak říkáš, pokud tam dáš jiné kola a bude to méně vystrčené, tak to neřeším :) Co se týče barvy - já bych teda do takové šediny asi nešel, co udělat třeba hnědou, modrou metlu, tmavě červenou metlu? i ta žlutá lambo je moc pěkná...
Ja drzim palce,mne se to libi moc,je to jak fabka na okruhy a je videk kus prace za tim vsim a aji motor bude super.Taky bch chtel mit neco takovyho v G2 :)) Ale zatim musi 16V stacit.
03.05.2011, 13:44 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-05-03 13:48:38
manolo: Tak třeba já se svým autem jezdím pravidelně do Mostu na okruh, loni jsem si sjel slalom a když bude v budoucnu čas, tak snad dám i nějaký ten kopec.
Co se týče Tvého auta, tak se mě líbí úpravy na motoru byť meta 400HP se mě zdá dost odvážná, ale neznám celkovou konciguraci a budiž přeji dosažení takové krásné mety...
To co se mě rozhodně nelíbí je podvozek, kola a gumy. Auto je až příliš rozšířené a je rozšířené nesprávným způsobem. Pokud by jsi šel do rozšíření formou trubkových náprav a posunutí nábojů kol směrem ven, tak proč ne, ale řešit to nesmyslným ET kola a 6cm podložkou je prostě špatně!!! Osa otáčení kola nebude rozhodně procházet středem kola a to bude mít dost podstaný vliv na řízení a chování auta v zatáčce.
Za další kola. Ty co máš nemají s performance co do činění, pokud jsi z toho chtěl udělat rychlé auto, tak to chce lehké nejlépe kované kola rozumného průměru a šířky což 10 x 18 rozhodně není. Takové kolo bude mít s gumou dobře přes 25kg a to máš hned 100kg rotační neodpružené hmoty + 6cm podložky k tomu = to je pořádné peklo na brzdy, řízení a chování auta... Podívej se třeba na Čajíčka, čím víc jezdí, tím víc zmenšuje kola, začínal na 17" kolech, dneska jezdí 15".
Další věc jsou gumy. Na rychlé svezení to chce mít stabilní gumu a ne tuhle nataženou šprcku. Guma má mít bok kolmo k patce a ne takhle brutálně do A, hrozí vysmeknutí z patky a nebo proříznutí boku gumy v zatáčce když se nahrne pod ráfek. Na takový výkon bych tam nejraději viděl nějaké semislicky, sám je jezdím a je to nebe a dudy proti sériové gumě...
Snad to pomůže v nasměrování...
to tuner: dik za rady, vim moc dobre ze ty napravy a kola jsou spatne. Za 3 tydny jede auto na vyramovani a klucina co ramuje rikal, ze je schopny resit napravy atd, tak se s nim urco rad pobavim. Ale se zmenou napravy jde ruku v ruce vse, zmena tlumice, ulozeni pruziny, zmena brzdice, moznost udelat treba unibalove ulozeni vzadu atd...
uvidime, je to vyvoj a vse je treba zkouset. S tim co pises se zcela stotoznuji.
03.05.2011, 14:40 |
clown na 4 hrabal i Favorit od MTX :o)))
manolo: NZ, pokud jdeš do toho až takhle, tak jsem zvědav. Kdo bude rámovat?
Němec umí hezkou práci, to schvaluju ;-)
03.05.2011, 21:45 |
ps Držím palce :), moje FII RS též čeká meta 360+ HP, tak jsem zvědavý
No tak na pana Němce jsem ještě neslyšel snad nic negativního. Tak to bude palba.
Ať si říká kdo co chce, já se těším na výsledek. Mě se zatím líbí vše včetně rozšíření. Chce to konečně zase něco nového a ne jen pozlacené kola a motory.
04.05.2011, 07:42 |
Veva kuuuuuurva, to je masakr, mám rád tyhle přestavby, jsem zvědavej na finále a hlavně jak to pojede! :-)
pojede to tak ze tomu nanda kazda seriovka na dalnici :-)
bez urazky
04.05.2011, 08:54 |
rebel no pohled ze předu dobré z boku pecka ,ale zezadu to je na mě moc a pro četníky to bude špek ,až toto potkaj na silnici .
Ale jinak vcelku zajímavej projekt a hlavně to dotáhnout dokonce aby to bylo jak má a ne jen aby se jí hulilo od gum.
Držím palce a za mě vcelku dobrý
původní orgán...
včera jsme očistili, dnes natřeme...
nemáme topení, takže zkrácení obvodu vody...
tohle snad dnes napasujem na motor :D
to Pajk: děkuji
Za mě palec nahoru, že jsi s tím konečně pořádně pohnul ! Jen tak dále ... !
když tak koukám na ty tragický fabia ramena tak pokud si je už nějak nepořešil tak bych dozadu cpal powerflex a dopředu uniball ... pokud by to bylo origo tak to za dva rozjezdy urveš :)
04.05.2011, 20:53 |
Pajk Ty jo, docela fofr na českou poštu. :D Není zač! :)
Když se dívám na to rozšíření, jak bude vypadat přední a zadní nárazník?
Dnes vytlak z turba k intercooleru...
To nismo, ty ramena jsou fakt slabe. Uvidime...
mam extermy rad. Je to zase neco jineho nez dnesni doba - skoro serie a hromada zlata. Sam mam doma taky od zakladu prekopane auto a posloucham od lidi to same, tak klidek - delas to pro sebe. Je to uchylarna, ale proc ne :-).
Jen se zeptam. Ulozeni motoru a zpevneni nosniku a tak jsi nejak resil? Bude oki? To auto se nebude kroutit jen tam kde je kaple, ale i u nosu u motoru...