Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Ostrá vačka

 o Navštíveno 14138x o
o 30.07.2011, 20:08 | jardajuzik
Kde nechat udělat vačku na e30 325i? Auto bude sloužit především na okruhu občas nějaký ten boček, vrchy ne... Půjde zbrousit původní?


o 30.07.2011, 20:59 | petr-a3
nechaval jsem si delat kompet upravu tady super domluva cena a termyn zavolej a poptej se.... [ Link ]
o 30.07.2011, 21:02 | petr-a3
jinak co me majitel rikal 80% firem co toto dela to vozi jemu... nevim co z toho je a neni pravda rozhodne to jsou profici
o 30.07.2011, 22:19 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-07-30 22:24:09
Pavlíček a kvalita? LOL...

Už alespoň umí vačku tepelně upravit po broušení? Kamarádovi přebrus od Pavlíčka totálně zničil zdvihátka.

Pokud vačky, tak Čepek [ Link ] nebo Petr Krejbich [ Link ]
o 30.07.2011, 22:22 | Proffesor_W
Krejbich je dabel, videl jsem o nem nejakej dokument tomu bych to sveril.
o 31.07.2011, 17:30 | Honza2.016v
kluci co nechávali repasovat vačky u pavlíčka maj zkušenosti takový, že je dobrej, ale musíš mít tento postup:

nějakým způsobem se ti poškodila vačka- repase u pavlíčka- zamontovat do motoru, vyměnit olej a auto rychle prodat... ty vačky nevydržely ani 5000km.. tudíš je jasný že chyběla jakákoliv povrchovka.. proto ta "Super" cena... přebrus je zřejmě podobnej případ.. takže pokud někdo chce cenu kolem 500,- za palec tak to není moc (to je vč. povrchovky/ tepelný úpravy)..

někteří u něj brousí vačk do stříkaček an lepší profily-a tady jsou reference kladný.. jenže co chceš, když soutěžní stříkačka najede za rok max 5-10 motohodin během soutěží a treninků...
o 31.07.2011, 17:59 | mladej | Upraveno: 2011-07-31 17:59:59
Já mám osobní zkušenost s Pavlíčkem dobrou. Nechal jsem od něj opravit 2 palce na vačce dovaření+nabroušení cca 400Kč palec + 1700Kč nitridace vačky v autě je skoro 4 roky bez sebemenšího problému. V zimě byl motor rozdělanej a vačka bez sebemenší známky opotřebení.
o 31.07.2011, 23:02 | Rajdlos
Jo jo Krejbich umi, mam hodne kladnych referenci od zakosu.
o 01.08.2011, 08:09 | jardajuzik
a jak na tom bude motor vykonove. kolik to tak prida, a kdyz neprida, tak se prubeh dost zmeni. aby mi nepraskali furt koníci, když auto bude většinou sloužit pro jízdu bokem... nejlepší bude nechat motor tak jak je... čip, sportovní vložka a svody.. tot muj nazor. nevím, poradte...
o 01.08.2011, 08:14 | Rajdlos
To zalezi na ostrosti vacky. Ale u NA je to i narust 10-15% pomoci vacek. Akorat nastaveni VANOSu u BMW neni zrovna uplne koser. Resil jsem to s jednim zakaznikem presne u tohohle typu motoru a vacek DBILAS DYNAMIC.
o 02.08.2011, 05:45 | Honza2.016v
vanos, vtec a podobný chujoviny je dobrý úplně vyřadit a dát časování natvrdo...

sice příjdeš o něco co zmíněnej systém nabízí, ale usnadníš si velmi život při ladění v použitelným pásmu že... nestavíš přece motor pro každodenní jízdu do penáče pro rhlíky, tak co se děje pod 4000 tě zas tolik nezajímá:)
o 02.08.2011, 14:35 | Kesam
S Krejbichem jsem mluvil telefonicky a poradil dost v zimě mu jí posílám :-)
o 02.02.2012, 13:24 | r0mik
Na kolik orientance vyjde prebrouseni u p. Krejbicha? Jen t vim zda si nechat prebrousit origo, nebo koupit nove. Diky
o 02.02.2012, 13:34 | mikevr6
takovej hloupej dotaz,mam vacky shrick na vr6 bohuzel saci se zlomila vejpul,je mozna nejaka oprava nebo podle ni prebrousit seriovou vacku?
o 02.02.2012, 13:49 | Zdenek (A)
Priostrit vacku znamena ji prebrousit??? Ostrejsi vacka prece musi rychleji otevirat, aby byla co nejdrive otevrena a zase co nejpozdeji a co nejrychleji zavirat. Tim se prodlouzi doba maximalniho otevreni ventilu a lepe se plni valce. Pak to ale znamena pridat na vacku material..... :-o
o 02.02.2012, 13:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-02-02 14:07:48
Zdenek: Já mám přebrus a vačka má:

1. Jiné časování
2. Větší úhel otevření a jiné náběhy
3. I větší zdvih ventilu...

Jde o to, že jí obrobíš celou i na "nefunkční" ploše. ;-)

Tady ještě pro názornost obrázek...

[ Link ]

o 02.02.2012, 14:09 | Tuner#2
Jinak pokud je zlomená, tak svařit a srovnat - otázka je co to bude stát a zda to u té konkrétní vačky půjde to Tě odpoví oba pánové z mého příspěvku nahoře.
o 02.02.2012, 14:26 | mikevr6
Tuner2:dik skusim se zeptat ty vacky stojej jinak 18tycek:)
o 02.02.2012, 15:08 | Zdenek (A)
Tuner#2: Aha! Jasne! Ten rozdil se pak kompenzuje zdvihatkama...
o 02.02.2012, 15:13 | Tuner#2
Zdenek: ;-)
o 03.02.2012, 09:05 | kucik
Jelikož jsem v tomhle úplný laik, tak se chci zeptat:- když se tohle (přiostření) provede s vačkou (u 16v respektive se dvěma), tak na co 1 vačka přijde a jaké jsou další nutné zásahy do motoru, aby to fungovalo správně a jaké laborování je třeba? Je nutné znát nějaké hodnoty toho přiostření, nebo je to u všech stejné, co spotřeba, výdrž motoru při takovém zásahu? Díky
o 03.02.2012, 12:55 | CervinVega
e30 325i zadnej vanos nema, nevim co by se tam resilo, proste vymenis vacku a hotovo...
o 04.02.2012, 13:54 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-02-04 13:55:28
kucik: Pokud měníš vačku, tak to chce rovnou min. upravit i hlavu, sání a výfuk aby jsi to větší plnění využil + přeprogramovat soft pokud jde o stříkačku a eventuleně vyměnit vstřiky. Vše je to jen o tom o kolik je ta vačka ostřejší, zda je to jen lehcce a jde jezdit na "sérii" a nebo zda je to čistě už na závody. Jinak logicky s posunutím výkonu a točivého momentu do vyšších otáček motor více trpí, musí být lépe vyvážen a jeho výdrž nebude tak jako u série.
o 07.02.2012, 23:32 | jardajuzik
m20b25 sla pryc poridil sem m52b28 :) na vacku nezbydou penize =)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3632 sekund.