Navštíveno 33626x
Takže jsem nahlédnul do jedné garáže a nšel tohle, je to dost špionážní, takže fotky nic moc. Kdo pozná co je to za auto?:o)
06.07.2006, 09:29 |
20bad nejaka mala děfka s ohromnym motorem:-))))Panda?
škoda 110 R ..... ale motor škdofka asi není co? :o)
06.07.2006, 10:28 |
orsi to bude urcite neco od NASA :))))
Myslim, ze nejaky Rapid nebo R-ko...
Typnul bych to na R-ko... A motor nejakej koncern??
vypadá to na rapida.
jinak dodám že už tu něco podobnýho jezdí.. S110R předělaná na 130RS celý ornžový taky s motorem z audiny.. a lítá to na amaterskejch autocrossech... nehorázný peklo
06.07.2006, 12:33 |
Topča Rčisko jj Nemáš víc foto??
BINGOOOOO :O))
Ano kdo tipov R-ko, měl pravdu, mám ješte jednu fotku, je to masakr udělané, ten člověk co to staví ví co chce a co dělá, Screm mě+l úpravdu je v tom 4,2 audi V8.
Víc fotek nemám, fotil jsem tajně:o))
06.07.2006, 15:06 |
Topča To bude roztahovat stíhačky na krátkym letišti????
naaaaadhera
ted bych rad slysel ty co tady vecne hlasaji jak stare skodovky patri do srotu.
s tý starý škodovky tam nezbyla ani kastle takže nevím o jaký škodovce tady kdo mluví :o)
06.07.2006, 16:54 |
DITR ty krávo to je moc toto
Zephyr_Killer: To tvrdím taky a jestli tě tohle tak rozjařilo, tak nevím. Tohle je škodovka asi jako můj děda poslanec :o)
ehm, tak tohle se opravdu komentovat nedá-tohle musí roztrhat na kusy každého co mu vstoupí do cesty:o))
06.07.2006, 20:21 |
FXS mazec jako prase, bude to asi slušný letadlo :-)
06.07.2006, 21:09 |
paia tohle krotit, to musi byt hroznej masakr, stacilo, kdyz znamej mel tatrovacnej osmival ve stovce, to auto jelo bud porad jen rovne, nebo jen ve smyku.
víte co mě fascinuje ? Proč třeba vymejšlení Veyrona trvalo tak dlouho, stačí vzít 40 let starej pekáč v garáži do něj navařit vodovodní trubky zajet na vrakáč najít co největší a nejtěžší motor co tam najdem nacpat ho do toho ježka v kleci obalenýho plechama a supersport je na světě ... jak prostý a jednoduchý ...
tohle lakoval roleček kvasiny. chtěl jsem to tam vyfotit ale pak jsem si řekl že nevyzradím projekt. a ono je to tu :-)
07.07.2006, 10:55 |
Kapka (M)
asi jako hrabě...tohle je teda auto na to aby si dal spinty...a mohl říct že ma ve škodovce xxx koni..ale na ježdění to vubec nebude...veškerá váha na zadku,uplne lehký předek atd....mam pocit že by ho vykleplo kdejaký malý dravec na silnici...Cupra,VTS atd....stacilo by si dát zavod na normální silnici mezi dvě městy cca 50 km,kde je normální silnice se zatáčkama...
07.07.2006, 11:02 |
Machča | Upraveno: 2006-07-07 11:07:11
no co jako treba to bude plnit stejnej ucel jako Rko VR6 400m a dost
Kapka : auta na rallye ,DTM a formule snad porovnavas s autama do normalniho provozu.
S timhle tezko nekdo pujde do provozu ale spis to bude pouzivat jako prave pan co ma to Rko VR 6 takovej malej dragster :-)
ne tady jde o to jak každej hodnotí jaká to bude pecka jak to vydrtí naprosto vše apod ...
Kapka: videls nekdy jaky auta jezdily skupiny B? nebo kde ma motor vetsina supersportu? ze by uprostred nebo vzadu?
Souhlas s Marem
Je to sice pěknej projekt vypadá to i na hodně podstivou prácičku ale rozhodně bych tu nekřičel jakej to je ultimát - Možná tak na české scéně ale jestli chcete obdivovat nějaký sprintový bestie tak se podívejte co dělaj třeba japonci se svejma autama.
monstrózní a na sprintu to asi pofrčí.... :)
jinak jako mára s veyronem a jako kapka :))
08.07.2006, 00:16 |
out u-green: no jo,ale tohle už je trochu extrem...s tak těžkým zadkem a lehkým předkem bych si netroufl jet jinam než na sprint, kde je těžká prdel vyhoda že ti zatíží hnaný kola, do zataček bych se s tím ale nepouštěl....
skupina B měla V8 ???? hehehe asi ne co :o)
Mar: "stačí vzít 40 let starej pekáč v garáži do něj navařit vodovodní trubky zajet na vrakáč najít co největší a nejtěžší motor co tam najdem nacpat ho do toho ježka v kleci obalenýho plechama a supersport je na světě ... jak prostý a jednoduchý ..." vždyť v améru takhle dělají skoro každý custom auto..........
...jenze kdyz dva delaji totez, neni to vzdy totez...
for Chadzi: hlavně si za základ vezmou něco co ten V8 mělo a ne upocenej litr to Ti, ale jaksi nedochází viď ? :o)
08.07.2006, 20:46 |
Chadzi | Upraveno: 2006-07-08 22:23:46
Mar: Taky pravda.....Ale kolik z těch předělávek mělo v té době tolik koní.(Narvou tam ty jejich prasácký motory s turbama většíma jak hlava):-)
Maradeur: vezmeme li v potaz ze tohle auto naslo inspiraci ve 2000MI(T), zda se ti to porad takova kravina? asi jo vid? skocna.
kolik měli koní ? třeba 400,některý 600 vše továrně, hlavně Ty auta maj rám :o)
for u-green: no tak teď si mě dostal teda no jo to je krutej nářez jako prase - jsi blázen nezlob se na mě co jsi tímhle jako dokázal ? Naprostý prd nebo snad 2000MI mělo V8 ? Nemělo ... Mělo snad motor vážící to samý co zbytek auta ? Neměl ... Příště než začneš plácat přemejšlej - díky ....
jak sem rek je z toho zjevny ze auto bude plnit ucel 400 m a dost doufam ze tam namontuje aspon padak
Mar: to jo.... ale oni to postaví z čehokoliv......a pokud to auto mělo v té době v základu 400-600koní tak kolik z toho dostanou teď po x letech....
Mara: krom toho ze neumis precist mou prezdivku :-) nevadi... motor audi V8 ma hmotnost 750kg? wow. uz mlcim.
u-geen: těma 750kg myslíš celou váhu auta? myslím že se závodní odlehčená kastle(bez motoru) může rovnat váze toho motoru..........
hádáš se o píčovině a sám víš jak moc meleš hovna .... motor má váhu kolik 300 převodovka, náprava poloosy atd atd ... kolik asi má ten motor a zbytek origo z eRka ? kolik z tý 2000MI kterou jsi tu úplně bezrozmyslu vytáhl ? Nechápu co tady proboha řešíš za kokotiny .... Napřed jsi se uvařil na skupině B, s kterou jsi začal tohle monstrum porovnávat pak jsi to porovnal se supersportama - nejsi náhodou vožralej ? Pak nechápu proč jsi zas vytáhl 2000MI ty vole to už jsi asi pod drogama .. pochopíš že vše co jsi s tím srovnal k tomu má daleko jak raketoplán ke koloběžce ? Chápeš, že ty auta navrhl někdo kdo tomu rozumí je konstruktér, stojí za tím řada techniků a návrhářů, testy, okruhy a ne, že nějakej jouda tam napáchá co ho napadne. Neříkám, že to není zajímavý a obdivuhodný, ale proboha prober se !!!!
kliiiiiid Jirkooo, se divim, ze te to tak vytaci.
Už i Marauder ví, že V8 nezatáčí :o)))
mar: klid...:-)
myslím že se všichni shodnem že to R-ko pojede sakra dobře ale bohužel asi jen rovně..........ale to je přece jedno............ a soudit to auto ještě před tím než je dokončený by asi nikdo neměl .........
09.07.2006, 03:16 |
Proffesor_W | Upraveno: 2006-07-09 03:17:03
mZ28: hehe, kdo vi, treba az sezenes jednou tazny na STS tak se na nejakym sprintu potkate a uvidis jak spatne jsou na tom ty supersporty z garaze :-)
heh..
no inspirace v 2000MI to možná není , spíš bych to viděl tady na to:
[ Link ]
09.07.2006, 10:53 |
u-geen | Upraveno: 2006-07-09 10:55:59
Honza2.0 16V: mno me slo o ten motor uprostred, a ne o to, jesi je tam R4 nebo V8 :) ale to je jedno.
09.07.2006, 15:09 |
gigo uzuvíráme sázky?.........půjde na zadní? :-)))
Každopádně to bude trhat asphalth:o) To bude bijec na supersporty:o) Veyrone teš se:o)))))))
A nebo WRC počesku:o)
Masakrózní:o)
10.07.2006, 11:54 |
AR no by me zajimalo co si MarauderZ28 mysli o tomto...taky stara plecka skodovka a motor z VR6ky... ;)
o tom sme se bavili už na TF nevím nelíbí se mi to, bude to jistě zajimávý, ale jízdní vlastnosti to bude mít naprosto na hovno ... dle mě ...
13.07.2006, 00:10 |
Escudo | Upraveno: 2006-07-13 00:15:34
Trošku se teď vrátím o pár řádků zpět.....
Někdo sem dá fotky auta očividně postavený za jistym účelem nějakym hobbystou, kterej asi nebude jezdit s tím 30km do práce a pak pro týdenní nákup, vy se tu pak hádáte co to dokáže a v čem to bude horší. Řekl bych že kdyby autor příspěvku věděl, co se potom bude řešit, nikdy by to sem nedal :o) Tak já se přidám...je to auto na nic, protože v lese bych tomu totálně nandal s Nivou, teda kdybych jí měl, taky mám v Mazdě větší kufr , vůbec se mi nelíbí čalounění a nejspíš to nebude mít ani klimu s elektrickejma okýnkama. Zase by se s tím mohl dobře táhnout karavan bez podřazení do kopce... Zkrátil bych to, majitel je očividně mentálně postiženej a ve svém volném čase dostal od hnutí Duha příspěvek na Rko a V8, takže to svou logikou dal dohromady a teď tohle.... - Takhle mi to tu občas připadá!!!
Prostě si myslím že to bude moc pěkná hobby rarita a člověk kterej jí dělá asi ví proč, až bude chtít vyhrávat, tak přestaví majinko jiný auto, navíc tahle zábava se nám ještě předvede, počkal bych než něco začnu vykřikovat.
MarauderZ28: Vzhledem k tomu jak mluvíš o amerikách a jejich sériovejch výkonech, tak o tom asi něco budeš vědět....Předpokládám i to, že se jim do zatáčky moc nechce, nezlob se, ale ty jejich neřízený rakety jsou nádherný, zvukem, zjevem atd, ale co se týče jízních vlastností jinde než na rovince, jsou totálně v pr. Vždyť ještě nedavno cpali všude tuhou nápravu dozadu k náhonu... Je to to samý jako tohle Rko.....Jsou i světlý výjimky jako je Viper atd.
Ještě malý dodatek, tímhle příspěvkem bych spíš rád vrátil debatu někam do úrovně, kde se budeme bavit o tom, že je to docela hustá kombinace...Ne se hádat a urážet jak malý Jardové, souhlas?
13.07.2006, 09:22 |
FBS naprosto souhlasím s escudem, ale přišlo mi zbytečný to sem psát...
Sám stavím auto (podle některých uplně na hovno, nevýrazný s blbejma jízdníma vlastnostma), ale stavím ho, a stavím ho pro sebe, teď je někde ve fázi holokastle připravované na lak, a tyhle řeči mě docela odrážejí. Nadruhou stranu kolik lidí odsud totálně rozebralo auto do šroubečku aby ho kompletně zrekonstruovali, vyvařili/opískovali kastli, dali novej pěknej lak, zrepasovaný kola, nový pneumatiky, nový všechny čepy, silentbloky, nový těsnění kolem posranejch dveří, zkrátka vše co bylo jen malinko načatý, tak nový.
Není to jen o tom hledat chyby, ale i ocenit odhodlání, stovky hodin práce, navíc tyhle ty škůdky budou na sprintech vždy na prvních pozicích (pokud je dostaví).
for Escudo: zajímavý že ty jejich neřízený rakety z tuhou zadní nápravou vyhrávaly třeba okruhový závody .... navíc to co tu píšeš neplatí už několik let u Corvette třeba několik desetiletí, novejch sportovních aut co maj tuhou je tam dneska pár co bys spočítal na prstech jedný ruky ... to je ten nějvětší omyl Evropanů co neustále papouškujou dokola to co slyšeli od svejch dědů :o)))
k těm hádkám: nehodnotil sem vůbec snahu majitele naopak sem řekl, že to je zajímavý a obdivuhodný, ale reagoval jsem na komentáře některých přítomných, který hned věděli, že to je supersport ....
Vaše problémy na mojí hlavu ;--D
MarauderZ28: máš pravdu že se v poslední době spousta věcí změnilo k lepšímu, jenže to je stejně jen kvůli vlivu Evropy, pokud bude mít dneska někdo kdo má peníze chuť závodit, tak si koupí Itala, nebo luxusnějšího Němce, pokud to bude někdo kdo má rád kity, tak Japonce... Amerika bývá až v pozadí, opět říkám, že to beru trošku globálně, jsou tam samozřejmě automobilky které se můžou poměřovat s Evropou a budou i lepší, ale ty vyroběji pár kusů na zakázku. Není to tím že by to neuměli, je to tím, že jejich trh je na to zvyklý, proto se v Japonsku vyráběly vždycky různé verze pro různé kontinenty. Když byly pro USA, měli měkčí podvozek, brzdy, to nemluvím o 95% automatech bez zrychlujícího účinku. Měli spíš větší a stabilnější motory bez výkonu, než nadupaný vysokootáčkový motorový pily... Je to prostě jinej trh, neříkám že jsou blbý
13.07.2006, 19:19 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-07-13 19:24:20
globálně to ber tak, že sériová Vette Z06 za 1,5 mio vyklepne auta 15x dražší :o))) ale je fakt že tohle je něco co se povedlo snad víc než sami chtěli ...
2 MarauderZ28
klidne si mazte me prispevky, ja nic sprosteho nenapsal, ale rikat necemu takovemu jezek v kleci a hadat se s u-geenem, ktery vo tom bude vedet nekolikrat vice nez vy mi prijde jen k zasmani :-))))))
ze ma nekdo penez jak sr*cek neznamena ze rozumi autum a myslim, ze jste nazornym prikladem
13.07.2006, 23:48 |
Juris ....sakra pořád na to koukám,ale fakt mi to nepříjde jako vodovodní trubky :o))))
Ty vole to jsou kecy,to je hrozný.
At si každej staví co chce ne? A nemusí to nikdo hned tak hanit
...mě taky vůbec nebere nějaký Camaro nebo co :o)))))
uz tady po nekolikaty troubim ze konkurence pro 110VR6
14.07.2006, 06:41 |
TUNER Mě rozhodně nepřijde že by to mělo mít těžkou prdel a mělo to jezdit jen rovně...Nevim,ale motor před nebo nad zadní nápravou mi nepřijde jako něco tak strašnýho.Jestli je to to co myslim,tak majitele znam a už před tim tam měl motor s 200 koňma,ale za zadní nápravou + komplet brzdy z RSa (novýho)) atd..Myslim že tohle bude zajímavý řešení a že se nemusíte bát že by to někde podcenil.Možná to nebude jenom na sprinty....
for Juris koukám, že jsi další kterej nečte - nevím že bych někde něco někomu hanil nicméně ohradil sem se proti názorům několika přítomných ... kolikrát to budu muset ještě napsat aby to lidi pochopili ?
jarda: na zamindrákovaný ubožáčky s komplexama méněcenosti a chudoby reagovat vážně nebudu ....
14.07.2006, 08:55 |
Juris MarauderZ28: neboj čtu si to pozorně než něco napíšu :
07/07/2006 01:12 MarauderZ28 (M)
víte co mě fascinuje ? Proč třeba vymejšlení Veyrona trvalo tak dlouho, stačí vzít 40 let starej pekáč v garáži do něj navařit vodovodní trubky zajet na vrakáč najít co největší a nejtěžší motor co tam najdem nacpat ho do toho ježka v kleci obalenýho plechama a supersport je na světě ... jak prostý a jednoduchý ...
ano a není to snad pravda ? nebo mi chceš tvrdit, že to vážně takhle funguje ? že se jeden den vyspíš a druhej den se vrhneš se svářečkou a vyrobíš si supersport ? fascinuje mě jak jste každej mega odborník přez konstrukci aut jakto, že už někde něco nenavrhujete nevyrábíte ?
jinak to co sem jsi postnul nemá nic společnýho s napadáním majitele auta a jeho výroby jak už sem psal a napíšu to Teda pro Ty méně chápavý opět znovu - je to jistě obdivuhodný a zajímavý. To co si sem dal je jen vyjádření pro Ty co psali jak je to mega a jak to mega pojede ...
2 14/07/2006 06:57 MarauderZ28 (M)
zase se projevila inteligence :-))))))
2 MarauderZ28 (M)
vite jak je presne rozlozena hmotnost?
vite jake tam jsou napravy, popr s jakyma upravama?
o tom aute vite uplny prd jen ze to ma motorek, ktery jak ste uvedl ani nevite, ze je uprostred:-)))) za zadni napravou a uprostred je trochu rozdilek, ram urcite take nebude snizovat bezpecnost atd.
abych to schrnul, jste vysazenej na skodovky a tim to hasne....
me se ameriky kupodivu take libi, ale jsme v CR, byt v rusku tak mam tky oblibeny zigulaky atd. a nido mi to nevezme.......
komplex chudoby tak nejak nepocituji a nijak se nechlubim tim co mam
1, vy snad víte jak je rozložená hmotnost, vy víte jaký jsou nápravy ? asi ne ... tak jak pak můžete usuzovat, že je to správně ? víte naprostý prd, ale pasujete se do role naprostýho vševěda ...
2, motor v tomhle autě rozhodně není uprostřed a rozložení váhy už vůbec ne
3, na škodovky vysazenej nejsem, ale je mi jasný jak se tohle místních škodofkářů strašně dotklo
4, komplex chudoby máte neb, když máte potřebu zmiňovat mojí finanční situaci o který a, víte hovno b, hovno Vám do ní je, jste jen závistivej ubožáček
5, nechápu co má americký auto společnýho se stavbou motoru V8 z Audi do Škodovky - opět zas komplex a potřeba sem napsat co má Marauder za auta
6, pokud tohle někdo bere že je to moje vysazenost proti Škodě je blázen neb bejt tohle v Žigulu, nebo třeba VW Polo nebo nevím - nenapadá mě teď vhodný přirovnání napíšu to sem zrovna tak
14.07.2006, 18:48 |
zazaa ze Vas to kua bavi ....
Vrata proste vzal V8 a dava ho do Rka .... trubky rozhodne nejsou vodovodni takze z toho "jezka v kleci" nevypadne a az to pojede tak se uvidi ne ?
nejvis me fascinuje jak z par mizernejch fotek kazdej hned pozna k cemu to bude a nebo nebude :)
2 zazaa
souhlas ja se taky nerad hadam, ale zacal prvni s nesmyslama.....
nazve me vsevedem, no nevim, kdo si na nho hral, staci si to precist - pokud nepredelal sve pispevky, ja nemam cas to cist znova.....
jinak presne jak pises
214/07/2006 10:10 MarauderZ28 (M)
vim co je zavist, opravdova a nikomu bych ji nepral, kdyby jsite bydlel v nasi ulici, tak v noci vsichni duchodci kolem vyjdou a upali vas... usuzuji tak z toho, co delaji me - nescetne propichanych gum, obejity auto korunou a proc?, ze mam ne 1 ne 2 ne 3 ale 4 auta a to jsou to jen ty s sipem ve znaku, takze nic zavidenihodneho......
jo a kdyz clovek neco napise, tak to neberete jako celek, ale vybirate si z toho co se hodi na to reagujete .... nejste novinar bulvarniho platku??? pro ne je to totiz typicke vse prekrucovat a vic sem nebudu prispivat, nema to smysl
tu je neco pro Vas, at muzete trochu pokyvat hlavou a treba najit noveho pritele :-)
[ Link ] doufam jen, ze jsem Vam udelal radost a bylo mi potesenim
já aspoň nejsem ubožáček kterej jako první začne řešit kolik kdo má a co má jako Vy ... nechápu proč mi sem pleskáte nějaký nesmyslný stránky Vy si v nich asi libujete že je tak dobře znáte ...
fakt mě zůstává hlava stát nad tím, že někdo má neustálou potřebu řešit co mám, nebo kolik mám, nebo předhazovat mi nesmyslný keci o tom jaký auta mám rád nebo nemám rád ..
1, obojí je pouze jen moje věc
2, nejsem fakt tak debilní hnidopich abych sledoval ostatní a nutil jim keci o tom, že třeba nesnášej ameriky, nebo nesnášej japonce a házel jim nějaký připitomělý www, každej ať si má rád co chce to je jeho věc
3, v celým postu sem neřekl proti Škodný ani slovo, ale pak vyleze nějaký jelito a začne mě přesvědčovat o opaku, nezapomene poznamenat kolik aut má on a jak jsou na něj lidi v ulici zlý - jděte fakt s osobníma věcma někam nezajímáte mě, nezajímají mě ani Vaše auta ani Vaši pouliční důchodci.
Mar: ale zase uznej jak zacinaly vsechny ty Buggati, Lamborghini, TVR, Noble a ostatni ... z 90% to byla podobna parta magoru co proste vzali doma svarecku a zacali stavet supersport ... veyron je mrdka co mohla vzniknout za par mesicu kdyby s ni nechteli jet 400.
17.07.2006, 00:15 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-07-17 00:37:20
co na to říct rozdělil bych to do několika skupin
lidé co semnou nesouhlasí a nebojí se mi to napsat tady na foru
lidé co sou hrdinové šílený na tom škoda foru ale tady sou za slušňáky
lidé stejný jako pan jarda_ kterýmu děsně leží v žaludku co mám, neřeší to zda mám nebo nemám pravdu, řeší co mám nebo nemám prostě zavistivci a takový lidi seru popravdě hrozně moc rád
lidi co uvažujou a je jim jasný že prostě tohle super sport nikdy nebude (zajímavej počin hodnej obdivu rozhodně ano)
lidi co řeší že nemám rád Japonce (i když sem jich několik už vlastnil) a nově teď sem zas nepřítel škodovek, fakt mě to baví jaký fámy vznikaj, ale s tím nic dělat nebudu a nehodlám ...
zajímavý jak každej si bere do huby jakej sem fanatik do US aut, ale když si někdo dovolí něco říct proti škodě - a navíc nepřímo hned se na něj sesypou naprostý magoři, co ani nedokážou oponovat faktama, ale nějakejma smyšlenejma sračkama :o)
toť vše co na to říct ... jo a popravdě nechápu někoho kdo si myslí že tohle bude váhou 50:50 to je opravdu hodně velkej snílek, když si myslí že chladič s vodou a nádrží vyváží mega motor s mega převodovkou mega nápravama a mega rámem kterej je zejména vzadu ... popravdě nikdo tady nebyl schopen napsat opak toho co sem napsal já, myslím technickou stránku a ne ubohý napadání ohledně majetku, kterej rozhodně není ani zdaleka takovej jak se prezentuje (bohužel) ...
17.07.2006, 00:24 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-07-17 01:00:52
ještě sem si to dovolil načrtnout ten motor začíná někde kde je ta červená čára, jasně je vidět, že rozložení váhy bude naprosto jinde než uprostřed ...rozložení váhy bych viděl dle mě cca asi takto:
na zadní nápravě
motor 290 kg (s náplněma)
skříň 60 kg (nevím co tam bude takže odhad)
rám 40 kg
náprava, poloosy apod 60 kg
vejfuk 20 kg
celkem 470 kg
přední náprava
nádrž 60 kg
náprava 40 kg
chladič 20 kg
palubka 20 kg
celkem 140 kg
střed
řidič 80 kg
sedačka 20 kg
celkem 100 kg
jistě sem hodně věcí opomenul jak na jedný tak na druhý straně,ale jen pro hrubou představu ....
for Prof: za TVR a Noble stojej max profíci takže tohle bych bral jako mega urážku co jsi sem napsal, ostatní zas měli zkušenosti ze závodů a stavbou závodních aut :o)
primo ze stranek TVR:
TVR was established in 1947 by Trevor Wilkinson. The first cars were specials using the drivelines from production cars, tuned and installed in a lightweight TVR chassis with minimal bodywork to maximise the agility and power-to-weight ratio, which remain TVR virtues to this day.
s tim noble sem to ale prehnal :-P
17/07/2006 00:15 MarauderZ28 (M)
no je to zajimave, to me jeste nikdo nerekl, ze nekomu neco zavidim, treba jsem se spatne vyjadroval, ale uz jsem psal vyse slo me o vyrazy:
jezek v kleci, proc tka nedelaji supersporty
ram z vodovodnich trubek, to me dostalo max.
hadani se u-geenem
uvahy o jizdnich vlastnostech o cemz tu nebyly info
to jednani bylo dost povysene, tak me to jen nastvalo, ty ameriky Vam mozna zavidim, ale spis v dobrem slova smyslu, ze jsem to sem napsal jak napsal bylo nastvani a ne zavist
ja se nepretvaruji a rikam co si myslim vzdy a vsude, jednam az moc na rovinu a casto s tim mivam problemy
17.07.2006, 23:02 |
zazaa MZ28: ten motor bude zacinat spis na urovni konce dveri ....
pokud tam je audinacka spajzka jako ze asi jo tak co si pamatuju unasece pro poloosy sou cca 15-20 cm od priruby pro motor takze v kazdem pripade motor nelezi NA zadni naprave ale celou svoji vahou pred zadnima kolama a zatezuje tak obe napravy s jinou prevodkou to bude podobne
to same ram 90% ho je mezi napravama
predni naprava 40kg je mozna tak ramena s napravnici a cepama, pridej si kotouce, trmeny, tlumice .....
takze ten pomer nebude zas tak tragickej jak pises .... proste tezky na zadek to bude, ale ten pomer nebude horsi nez u seriove skodovky
for zazaa - třmeny, kotouče a tlumiče máš i vzadu takže 0 od 0 pojde ...
a podívej se na druhou fotku nahoře motor začíná dost daleko od konce předních dveří ...
známej dal bigblock do starýho camara místo smallblocku a stalo se z toho neskutečný těžítko na předek a ten poměr rozhodil daleko míň než tady ...
No Vráťovo erko bylo vždy super, ale tohle bude vážně mazec...
26.10.2006, 15:06 |
D-O-M Nemuzu pomoci, ale Marauder je nefalsovany imbecil.
27.10.2006, 00:50 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-10-27 00:52:40
hmm afektovanej škůdkař přišel ....
co blbnes, Dom jezdi v brutalni RX7:D
já že na TF chtěl kupovat Rapida :o)
Tak to trochu oživíme. Vráťa už jezdí a je to fakt mazec. Pár věcí bych udělal jinak, ale stejně na to čumím s otevřenou hubou :-)
zezadu
3
a nakonec motor 4,2 V8
Zadek ble, jinak to nevypadá zle
16.06.2008, 12:38 |
Syrup tak tim zadkem to totalne zabil
kua zase jednou celkem slusny auto, na to co to je za lego...
Jinak jako Syrup, mel to nechat jako original, tyhle svetla z ITR bo co to je jsou hrozny a cely to dost kazej, stejne jako par detailu, ktery by se mi spis libily spis kdyby odkazovaly na pribuznost s Rkem nebo treba RSkem...
16.06.2008, 20:07 |
MaxxT skoda tech zadnich svetel z MR2.. sam mam MR2, ale tohle bych si tam nedal.. jinak by to mohlo i moc pekne jet.. skodovky neuznavam, z tohodle moc ale ani skodovka neni, motor moc peknej.. :-) nekdy bych to rad videl nazivo..
předek celkem pěkný, zadek je takovej divnej......
17.06.2008, 09:59 |
Alííí Jako všichni.
17.06.2008, 18:10 |
Kesam Vypada to kurewsky dobre.
Tak o víkendu jsem se svezl v tomhle autě a je to neskutečný peklo. V poslední kunfiguraci to hlavní co vím. Motor uprostřed V8 4,2 z Audi, čip na brzdě 390HP, mechanická sekvence, 4 x kotouč myslím 330, 4 x 8mi pístek od Kábrta, kompletně vyrámováno, motor na rámu stejně tak i podvozek, tlumiče a pružiny zakázka HP sporting. Jízdní dojmy fantazie. Připadal jsem si jak v nějakém supersportu, jeli jsme i po špatné cestě, auto má skvělý podvozek a ještě lepší brzdy. Jsou tam dvě pumpy přes vahadlo natvrdo bez posilovače a brzdí to opravdu famózně. Určitě se tady najde zas halda pochybovačů a pisálků, že by za to mohl mít jiné auto, ale pro mě je to zážitek na celý život :-)
Tady ještě jedna z famózního příjezdu všech tří aut majitele :-)
nevím, ale nejsem z toho nějaký hotový. Jen snad jednou pochopím tyto úpravy
Midnite: Zrovna od Tebe jsem nic jiného nečekal. Ještě dodám, že pár věcí se mě na tom autě taky nelíbí, ale kdo zná celou historii, vývoj a anabázi tohodle auta (mimochodem první Škodovka co tady v ČR měla 1,8T 20V z Octavie) nemůže mít nic proti...
tak až na ten zadek proč ne.... přestavba dobrá a když to někoho baví topit peníze v tomhle tak proč ne...
ikdyž dneska takovej motor má cenu 10-15, rám a kastle udělaj šikovný ruce, lak stačí mít známý.... brzdy budou tučný ale zase Kábrt kvalitka... ono to nemusí bejt vcelku tak drahý spíš to laborování ale když je čas což nasvědčuje datum prvního postu tak to jde ;-)
BTW kde to vzalo 390hp ? to je spíš S8 ne ? :)
Tuner2: proč? neříkám že není šikovný a že na tom není moc práce, která je kvalitně udělaná. Jen prostě na to nejsu
S tou cenou - nevím zda to tady někdo pobere, ale je v tom skoro dva míče což teda mám zprostředkovaně a může to být JPP. Všechno je uděláno opravdu profesionálně a lecos si Vráťa nechal udělat, takže třeba rám a celá nosná konstrukce je od Dlouhého co staví rámy do WRC, S2000 apod. Ono to pak kurevsky vyskáče když to staví profíci to mě věř a lak opravdu není jen tak někde z garáže. Ohledně výkonu netuším, to jsme nějak neřešili, ale tak v základu to má 350HP, takže s otetřeným sáním a výfukem je to s dobrou mapou dle mě reálné.
ja si pamatuju podobne udelany Rko, mel ho tady Jandos, skoro bych rekl ze tohle je ono... Mel vzadu svetla z mercedesu, nejdriv to jezdilo snad s nejakym motorem z fuega turbo, a pak v tom byl snad saab turbo, ale to je par let zpatky, to jsem jeste taky jezdil Rkem.
Masakr,nádhera.Já naopak můžu Škodárny,i uznávám tyhle překopávky.
Tuner:nějaké údaje? 0-100?Hmotnost?
H-Honza: Nemyslíš náhodou Brko?
Tohle auto je odjakživa Vráti, tady jsou foto z roku 2002, ještě před tím tam měl 15" a ještě před 13" ARC kola ale vzhled auta stejný:
[ Link ]
Honcke: To netuším, ale zrychlení dostatečné na naše silnice a ten zvuk toho sání za hlavou masakr :-)
Brko ne... vubec, to byl paskvil. Takhle udelanou kastli mel Jandos, vcetne tech sroubovanych lemu na prednich blatnicich a treba vydechu na kapote...
H-Honza: Tak Vráťa má tohle postavené 3 roky, takže to být fakt nemůže čemuž nasvěčuje i datum příspěvku na začátku. Nemáš nějaké foto? Zajímalo by mě to co myslíš, pátrám ve svém rozsáhlém archivu a nemůžu si nic vybavit.
Jandos to mel v takovy bilo-tmave modra-zluta kombinaci laku.. Fotku? Uff chlape, to tezko, je to hodne stara vec, ale tusim ze to auto bylo k videni na jednech z prvnich MV.
Tak třeba srazy škodovek FCC měli letos 45. ročník a pouštěli nám tam večer videa třeba z roku 1993 takže leckterý auta pamatuju, ale tohle fakt ne, asi se s tím moc nikde neukazoval. Zkusím projít nějaký ty první války na netu. Díky.
mno delal u Karla Struppa ve Strazi, melo to nekolik evoluci, a vim ze ta posledni proste byla vcelku povedena, vzdycky jsem nad tim slintal a to bylo v dobe co tady jeste nejakej tuning nefrcel a Rko proste byla hustokara :O)
Nejspíš to bude ono, tady ve více verzích ...
[ Link ]
ty woe, tohle asi nee... tohle s tim co si ja pamatuju nema nic spolecneho
uz jsem napsal tomu dotycnymu, jestli nema fotku, pac jestli to bude ono, tak jsem total trotl mimo
29.06.2010, 13:56 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-29 14:02:21
MATTESS, TOMIK_007: Tohle je ale přece Adama Králíka co postavil pak Rapida AK47 s VR6. H-Honza psal jiné jméno.
Jj, to vm že to bylo Adama, ale jak napsal tu kombinaci barev a světla z mercedesu, tak mě hned napadlo toto eRko
Já mám rád youngtimery a jejich pro-street úpravy ale musí to vypadat jako originál a je jedno jestli ve stylu RS nebo jenom jako klasický eRko. Tohle je ale vzhledovej zprc a tuzerství, ospoilerovanej nesmysl s čočkovýma světlama na celým autě s křiklavou zelenou, prostě na blití. Za technické úpravy dávám jedna mínus, po téhle stránce asi nic lepšího vymyslet nešlo.
To je on?
01.07.2010, 12:48 |
party_boy | Upraveno: 2010-07-01 12:54:35
Když se podívám na RZtky, tak v žádnem případě to on být nemůže.
01.07.2010, 12:52 |
slama Tady vidím pod kapotou koncernový 4-válec 1.8 turbo...a ne 6-válec 4.2
Šestivál 4.2? Ale no tak :-D
01.07.2010, 12:59 |
slama | Upraveno: 2010-07-01 13:05:34
pardóón...samozřejmě V8
slama: ty fotky od škodovkáře jsou tak z roku 2002
Samozřejmě, že to je on dokonce RZ je stejná...
Stačilo si přečíst můj příspěvek kde píšu, že tohle auto začlo na 13" ARC, pak 15" kola s 1,8T 20V, pak ten motor koupil TUNER a Vráťa měl 18 T 20V z RSa a nakonec se auto po roce 2002 odstavilo a začlo se dělat na V8 4,2l.
01.07.2010, 22:03 |
zazaa ta serie 4,2 pokud je z S6 (AQJ) tak ma v zakladu 340 koni takze po par upravach tam tech 390 bejt muze
prevodovka je predpokladam manual 6q ale to neni sekvence, ale klasickej manual
jinak presne tenhle motor s prevodovkou sem vikendu poslal do sveta tak sem zvedavej kdy vyjede ;-)
zazaa: Co jsem koukal, tak záležína roku z čeho to bylo, začínalo to na 320 a končilo na 350HP když jsem to hledal. Převodovku má předělanou na mechaickou sekvenci něco jako dělá Kalmar. Do čeho to půjde? Taky škodovka?