Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Mafianova nova kara!

 o Navštíveno 2707x o
o 05.01.2008, 11:11 | Thullo
Asi me mistni clen Mafian25 zavrazdi, az to obevi, ale nechapu, ze to tady jeste nedal!
Vcera jsme dovezli starou - novou karu! Pro ty, co by to nepoznali je to Ford Probe 2,2 Turbo 12v s elektricky stavitelnou tuhosti podvozku a dalsima vychytavkama, co ani dnes nova evropska (hlavne ceska) auta nemaji!
Zaradil se tak k nam Probe Pozitivnim a jakmile se to malinko poladi (18´ kola, cerna skla a kousek k zemi) bude to letadlo jak hrom!

Samotneho me to moc prekvalipilo v jakem to je zachovalem stavu a jak to jede!

foto k příspěvku  od Thullo



o 05.01.2008, 11:29 | venito
stejne jak sem ti to napsal na probeklubu ti to napisu i sem:
musim uznat ze uz jenom jak krasne licuje kapota a svetla to vypada ze to nebylo nikdy ani stouchle, to vypada ze je to vic nez super koupe! gratuluju mu a zavidim!
Jak je na tom podvozek, elektronicke stelovani tlumicu a spodek celkove? bylo to garazovane nebo uz to semtam kvete? jestly ste to uz teda mely na zvedaku...
o 05.01.2008, 11:33 | venito
Skoda ze to nema ve full digitalu, ale i tak v tom aute je pohodli jak rikas co dnesni nemecke wageny neznaji -hlavne spolehlivosti a prostorem ridice
o 05.01.2008, 11:44 | Thullo | Upraveno: 2008-01-05 11:48:26
No, Mafianovi25 se ten digital stejne nelibi :o) ale jinak mazec kara
(obrazek vkladam, neb neco zkousim)

foto k příspěvku  od Thullo

o 05.01.2008, 11:57 | Dave1984
nevidím punčošky :-D
o 05.01.2008, 12:05 | kucik
hele mám mazdu 626 coupe,což je vesměs stejné auto až na kastli a myslim,že 18" tam nepůjde,mám tam 17" a 215/40 a už tam teda moc místa mezi miskou tlumiče a gumou není. A jestli můžu malý dotaz: vím, že ty probečka hodně znáš,tak jestli bys neporadil jaký je pro to nejlepší motorový olej,já tam leju 5w-40,ale co mám knížku,tak tam tento olej ani nemají napsaný,tak jestli bys neporadil.dík
o 05.01.2008, 12:17 | Thullo
2 kucik:
Clovece, nevim, jestli se tam ty 18ky vejdou, ale snad ano - uvidime! Kdyz tak dame jine, ale myslim, ze i jako u mych 2jkovych probe vzdy zalezelo na profilu pneu a tak jsem tam z 16tek vykouzlil 19ky jak nic :o) - tak snad to klapne! Dam vedet

Co se OLEJE tyka, tak ja bohuzel na jednickovy probe netusim. Necham si poradit od kamarada v servise, kde ted auti je - pak ti to rad povim.
o 05.01.2008, 13:39 | dddd
Thullo: musím reagovat na vychloubání se s nejakou regulací podvozku, kterou nemaj český auta,jestli si myslíš,že je to nejaká výhra , tak si troufnu tvrdit, až se to vysere, tak si nové nepořídíš:) stejně ,jak 3000GT všechny možný i nemožný elektronický vymoženosti,ale pokud nejsi pracháč,tak finančně majitel vykrvácí viz. třeba nivo u bmw, ale prosím neber to nijak zle
o 05.01.2008, 14:05 | Thullo
2 dddd:
Ne nejde o to, ze bych se tim chtel vychloubat, ale ze uz v roce 1989 co se toto auto delalo, to tam bylo. Stejne jako u kamaradove 850 Ci z 1990 byla 6ti stupnova prevodovka a elektricky se odtahujici volant pri nasedani atd... proste tehdy to tam bylo - samo, ze jakmile se to posere, je to racha, ale koukam, ze ty dnesni auta - hlavne KONCERNY maji ve vybave PRD a to za co priplacis je stejne slaby odvar ve srovnani tady s temahle prkotinama :o) sam mam FABII - vim co pisu - s PROBE se to srovnat neda ani omylem a to ma 17let vyvoje naskok!
o 05.01.2008, 14:32 | hanzz
ono právě někdy méně znamená více, ale samozřejmě u koncernu je to méně už dost extrém :))
o 05.01.2008, 14:35 | dddd
jo to máš uplnou pravdu, když jsem vyděl poprvý ty odjížděcí pásy nebo tak něco dělaly to, už je mnoho let a hodně jsem čučel, no a s těma příplatkama, taky hnus i za druhej airbag se připlácelo do FI
o 05.01.2008, 14:49 | Thullo
JJ to je to co je smutne kluci...
(zase vkladam obrazek, neb neco zkousim)

foto k příspěvku  od Thullo

o 05.01.2008, 15:29 | MarauderZ28
problem je ten že USA ford není EU koncern takže se tam nemá co vysrat a i kdyby tak se to koupí za pár šprdlíků na vrakáři ... takže to výhra je a hodně velká ...
o 05.01.2008, 15:30 | MarauderZ28
18" kola ? proboha proč by se tam nevešly záleží na profilu gumy a ne na velikosti ráfku ...
o 05.01.2008, 16:23 | kucik
2 Mar.:Fakt?-jak je kolo vysoké ti snad udělá jeho průměr+guma ne?Já mám 17"+gumu 215/40,což už je dost nízký profil a jelikož tlumič má dost velikou misku,takže kus kola je pod ní,tak si myslim,že větší se tam nevejdou,protože tam tolik místa už nebude,nezkoušel sem to,ale je to moje domněnka podle toho jak sem to měřil.Jestli to tam dostanou,tak jen dobře,bych to tam pak taky hodil:-)
o 05.01.2008, 17:52 | Briann
Probe je opravdu dost povedene auto,elektronicka regulaci neni vazne nic extra,bezny ridic to ani moc nepozna,ale kazdopadne je to tam a repase jednoho tlumice s elektronikou stoji 2T kc takze zadna darda a samotnou elektroniku sem jeste envidel.Jinak 18tky je vazne dost uz 225/40/17 dost skrtaj,samozrejme to resi male povytahnuti a zavalcovani lemu....
o 05.01.2008, 19:23 | Mikele
to thullo - vypada to opravdu moc hezky a zachovale uz se nemuzu dockat az to uvidim na vlastni bulvy ;-)
o 05.01.2008, 20:15 | .mycTD
to spasovani dilu je po tech letech fakt mazec, na lemy bych asi nesahal.
o 05.01.2008, 21:30 | Nismo.Power
vypadá fakt jak po důchodcovi :) tuhost maj i evropský auta dnes ale na ten rok co to je tak to teda neměli výjma amíků :)

Briann : nemáš lehce ujetý ET ? :) tam se dle mě taky daj vpoho když budou mít správný ET :)
o 05.01.2008, 21:30 | Nismo.Power
vypadá fakt jak po důchodcovi :) tuhost maj i evropský auta dnes ale na ten rok co to je tak to teda neměli výjma amíků :)

Briann : nemáš lehce ujetý ET ? :) tam se dle mě taky daj vpoho když budou mít správný ET :)
o 06.01.2008, 08:56 | venito
jak rikam, jednicku s takovym netknutym predkem sem nevidel:) a i lestenky maji dycky jedno svetlo jinak nez druhe, staci sejmout na ceste zajice a uz to nikdy nesedi jak ma -osobni zkusenost
Sedel sem uz v GT co melo zarezle motorky na tlumicich, ale jak rika briann -originalni vydrzi 15 roku a 200 000km, takze po teto dobe dat za repasi jednoho 2t Kc me prijde hodne dobry vysledek, a cena repase se rovna cene bezneho tlumice, takze konkretne problem tlumicu bych u GT neresil protoze se dela problem z neceho, kde problem neni
o 06.01.2008, 09:00 | jp1
takové jsem měl před pár lety, sper kára a super prostor, kdyby chtěl nějaké díly, tak mm to samé stíbrné trochu bourané. Přeju mnoho šťastných km :-)
o 06.01.2008, 11:55 | Scream
No nevim, měl sem mamzdu 323turbo a ta to elektronický nastavovaní tuhosti mela taky. Nevim jestli už spolo paktovali v tyhle dobe, ale asi jo, když jsou tam pouzity jiny díly. Samozrejme mi to nefungovalo a kdyz mi to zjištovali v mazde, tak se to prej zesralo nejpozdeji do 3 let. Novy tlumice s perama staly x desetitisíc. Nějakym zazracnym zpusobem se mi to podarilo rozchodit, musel sem pouzit dva levy zadní tlumice a pretesnit pár věcí,ale mužu s klidnym svědomim říct, že to byl jeden z hlavních duvodu prodeje a že uz nikdy nic akovyho nekoupim. zlatý klasick teleskopy. Jinak auto vypada opravdu zachovale. Congratulations, Jednou sem teda mel moznost se tim svezt, neni to spatny, ale od 2,2 turbo sem cekal podstatně víc.
o 06.01.2008, 12:18 | Thullo
2 jp1:
Mozna by bodly nejake fotky, pokud mas - zkus pln na mail: ljanata@volny.cz

2 Scream:
Ano, muze se to podelat, jak jsem ale rikal, to je proste vedlejsi - kdyz to prestane fungovat, proste se to bud poresi levnejsi variantou, nebo se na to vyprdne, neni to nezbytne nutne - ale jako bonus to rozhodne tesi!
A co se vykonu 2,2 Turbo 4 valce s 12 ventilama tyka, je to slabsi, ano - srovnanim s take 4valcem o dokonce nizsim obsahu 2,0 s Turbem co ma Mitsubishi Lancer Evo, nebo Subaru Impreza WRX Sti - neda se to. I motor audi 2,3 V5 Turbo - 169kW - to je mazec a v S4ce to jede jak hovado, ale proste tohle auto (probe) je daleko starsi a musim rict, ze jede slusne a hlavne, oproti Nissanu 200SX (priblizne stejne auto) kde je motor 1,8 Turbo a ma vyssi vykon nez probe, jede mnohem lepe nez probe, u probe je zase motor, ktery je DRZAK!!! Neni nijak extra nahoneny na vykon, ale ver mi, ze to jede hodne solidne a nemusis furt odstavovat auto, ze se ti vysralo predimenzovane turbo atd, jako je tomu u jinych aut. Netvrdim ale, ze to je NEJLEPSI AUTO NA SVETE - jsou lepsi, ale jsou cenou nekde UPLNE JINDE! :o)
o 06.01.2008, 12:34 | Scream
No je fakt, ze ty tlumice se daj vymenit vzdycky, to jo. Ja s tim u takovyho exota mel trosku vetsi problem. Kamos mel starý 200SX a bylo to rychlejs jak to probe. O spolehlivosti mluvit nebudu, nebo neverim ani jednomu z tech aut. Je jasný, ze sti a evo jsou auta nekde jinde, ale kdyz si oprásil Audi V5, tak to je dle me jeste starší motor. za ty pachy co to stojí to ale bezesporu zajimavy je. Velka je jen skoda, ze je to FWD.
o 06.01.2008, 13:26 | Thullo
To ze je to FWD je bezesporu skoda - bylo by to rozhodne zajimavejsi jako RWD :o) kazdopadne ma to mlady kluk jako sve prvni auto a i tak mam male obavy, aby nezvlcel :o) no - celkove shrnuti - za cenu, za kterou jsme jej poridili, nekoupis ani slusneho FAVORITA :o) coz jen podthuje, ze jsme volili dobre dle zdraveho rozumu
o 06.01.2008, 13:30 | jp1 | Upraveno: 2008-01-06 13:32:16
zatím jsem našel tuhle, zkusím ve větší velikosti, motor, převodovka a kola už nejsou :-)

foto k příspěvku  od jp1

o 06.01.2008, 14:02 | Thullo
2 jp1:
Chlape, to vypada dobre - prosim te, jestli nekde najdes foto Interieru, bylo by prima! Pokud by se daly i nejake mechanicke veci (homokynetak atd) to by me taky zajimalo. Dekuji - ale at to tady nezasirame, jak rikam, klidne do maila:
ljanata@volny.cz

Diky THULLO
o 06.01.2008, 15:29 | MarauderZ28
Tenhle Mazda motor je hlavně postavenej jako NA a teprve dodatečně na něj Mazda naprasila turbo navíc funbgující velice zajímavě neb můžeš jet klidně 220 a turbo se vůbec nesepne a nebo jet 90 na plnej boost ... Nicméně stačí nasadit škrtidlo na vzduchování rybiček do akvária a jede to jak debil ... sám sem to měl a jezdilo to fakt krutě ....
o 06.01.2008, 15:30 | MarauderZ28
navíc je neskutečně prasecky udělaný vedení vzduchu z turba do intercooleru (kterej je teda značně mini) a zpět do motoru takže i tohle je značnej srážeč HP ...
o 06.01.2008, 15:49 | Mafian25
omlouvám se ale to s tím turbem vůbec nechápu,tak co je potřeba udělat aby to jelo v pohodě .a aby se to pořádně chladilo??díky za radu
o 06.01.2008, 15:56 | dddd
220 bez turba megalol, ten Marauder dělá asi v cirkuse:))
o 06.01.2008, 16:46 | out
dddd:amerika wole tak se nediv:-)))
o 06.01.2008, 17:03 | MarauderZ28 | Upraveno: 2008-01-06 17:05:10
for dddd jsi idiot nebo debil ? myslíš si že 2,2 motor nedokáže jet 220 ? to není ta Tvoje koloběžka ale auto ... Probe GT II 2,5 jede 240 naprosto vklidu a je to NA motor. Když vůbec nevíš o čem meleš tak radši drž pec blbečku a neztrapňuj se ... Možná by ses mohl zamyslet a pak třeba pochopíš, že Vmax vozidla není vůbec danej tím zdá má nebo nemá turbo ... překvápko viď ? :o))))
o 06.01.2008, 17:03 | MarauderZ28
a OUT je opět jako vždy OUT neb Probe je až na kastly Japonec - to je překvápko stupide viď ? :o)
o 06.01.2008, 17:05 | dddd
marauder: kolik ti je 5 let :)))
o 06.01.2008, 17:06 | MarauderZ28
no 5 je asi Tobě když máš názory dítětě který ví, že auto má 4 kola a volant a to je tak max znalostí, který o daný věci má stejně jako Ty ...
o 06.01.2008, 17:07 | dddd
začni se chovat normálně nebo jsi z Bohnic či co?
o 06.01.2008, 17:09 | MarauderZ28 | Upraveno: 2008-01-06 17:11:35
for Mafian - pokud nešlapeš nějak extra na plyn turbo se vůbec nesepne a celý auto pak funguje jako NA a to až do svý max rychlosti a je jedno jak jí dosáhneš jestli pomalu po rovině a nebo rychle z kopce, ale to turbo bude stále vypnutý, pokud zadupneš plynovej pedál do podlahy bude se chovat auto jako každý jiný auto s přeplňovaným motorem ...
o 06.01.2008, 17:10 | MarauderZ28
for dddd s idiotama se normálně jednat nedá ...
o 06.01.2008, 17:44 | dddd
marauder: no tak to jsi snad nemusel, možná by ti pomohl psycholog nebo psychiatr, nevím zkus se obrátit na odborníky, možná vyřeší tvůj problém, zdá se že se ti stalo něco,ale netuším co a to teť dáváš sežrat nám všem okolo
o 06.01.2008, 17:45 | Mafian25
ještě dotaz co je NA not avanlibe???jekože nedostupne??
o 06.01.2008, 17:53 | dddd
A naturally-aspirated engine or (often incorrectly referred to as) normally-aspirated engine (or "N/A" - aspiration meaning breathing) refers to an internal combustion engine (normally petrol or diesel powered) that is neither turbocharged nor supercharged.
o 06.01.2008, 17:55 | JR
dddd: Marauder ma pravdu, delas tady ze sebe debila. Jel si nekdy v tom aute? Ja jo a ono to fakt funguje ....... prekvapeni

mafian: NA = nepreplnovanej motor (to jako bez turba) :-)
o 06.01.2008, 18:01 | Mafian25
aha díky moc
o 06.01.2008, 18:06 | Mafian25
aha díky moc
o 06.01.2008, 18:07 | MarauderZ28
for dddd - pokud sis nevšiml stupide, navezl ses do mě jako první, navíc absolutně nevíš o čem meleš, ale hlavně že jsi něco žbleptnul abys ukázal jak jsi hustej ... takže jidiný cirkusový představení jsi tu předvedl Ty ...
o 06.01.2008, 18:07 | Mika
to Mara, ale že máš stále snahu se hádat. Kde pořád bereš tu sílu chlape :-))
o 06.01.2008, 18:10 | dddd
dobře beru to ,ale vysvětlete mi prosím, jak vymáčknete z auta,které má cca 150hp reálných 220km/hod bez sepnutí turba? Velmi silně pochybuji , že na 5. rychlostní stupeň pojede bez sepnutí turba 220 i , kdyby jste se na to rozjížděli půlhodiny?nebo turbo zapíná až při třeba cca 5000 ot/min?
o 06.01.2008, 18:10 | dddd | Upraveno: 2008-01-06 18:12:02
omlouvám se skočilo to dvakrát
o 06.01.2008, 18:12 | Luke_288
tak když i moje oktávka se 105konma jede po rovině reálných 190, tak proc by 150konový auto nemohlo jet 220?
o 06.01.2008, 18:21 | dddd
přesně jako Mika, dalo by se říct, že mám tvé povýšenosti plné zuby, přečetl jsem toho od tebe dost a dost za dlouhý čas,a v něčem pravdu máš to je jasný i tvá práce je uchvatná třeba na tom Firebirdu ,v jiném jistě ne a jestli si myslíš,že jsi nějaký bůh, tak na to sice někoho nachytáš,ale je fůra normálně myslících lidí, které nedostaneš, z tvých hádek vyplívá jedno, když ti někdo něco vyvrátí okamžité máš jinej argument ať už k tématu nebo ne a takové lidi nesnáším. Jistě jsi zkušenější to beru, leč jakým sprostým výrazem to dáváš na jevo je hnus a myslím, že je tu fůra lidí co to ví,ale nechtěj si dělat zle
o 06.01.2008, 18:23 | dddd
Luke achjo proč? tam šlo o to turbo jestli se sepnutím či bez, proč sem pleteš nejakou oktávku?
o 06.01.2008, 18:24 | Thullo
Pro dddd a dalsi takove:
Kdyz jsem v tom aute jel domu, nechapal jsem, ze to je tak zdechle, kdyz jsem pedal jen lechtal a bylo fuk na jaky rychlostni stupen - kontrolka turbo boostu byla jako zmrzla! Raficka se zacala hybat, az jsem dal tzv. kickdown - rapidne se zmenilo i chovani vozu - je to v podstate jak pise Marauder - dokud ten pedal neni na zemi, jakoby turbo nespinalo a auto se chovalo jako 2,2 Atmosfera a to i na 5ty rychlostni stupen. Tudiz bych ho zase tak moc nepodcenoval toho kluka naseho usatyho :o)
o 06.01.2008, 18:26 | Luke_288
dddd: protože ty se pořád oháníš konma, ale jak je výše napsaný, tak asi u tohodle auta když nedrtíš plyn a šlapeš citovku, tak se turbo nesepne, tak proč ne?
o 06.01.2008, 18:34 | MarauderZ28
mno tak já včera po dálnici jel s posranou 1,4 180km/ hod takže stále nechápu co je tak nepochopitelnýho, že 2,2 jede 220 ... nicméně na Probeclubu byla fotka z radaru 258 km/hod Probe 1 GT ...
o 06.01.2008, 18:41 | MarauderZ28
for dddd - můžeš mi ukázat chudáku kde sem se choval povýšeně než jsi napsal že dělám v cirkuse ? nechápu čemu se divíš ... kdyby ses choval normálně budu i já na Tebe reagovat normálně, Ty sis začal tak tu přestaň pindat jak sem strašněj a povýšenej, když Ty sis to vykoledoval naprosto vědomě ....
o 06.01.2008, 18:50 | Mafian25
ale to probe 1 gt muselo bejt nějak upravené ne??
o 06.01.2008, 18:55 | dddd
milý zlatý Maraudere: já to beru, omlouvám se za cirkusáka,ale ty nadávky si můžeš odpustit a je sice hezký,že to auto jede , jako atmosféra, tak pak tam to turbo nemusely dávat:)
o 06.01.2008, 19:15 | MarauderZ28
ty jsi hlupák ... něco jako akcelerace Ti nic neříká ? nebo si myslíš, že turba se do aut dávaj kvůli maximálce ?? hehehe to je mega gól ....
o 06.01.2008, 19:15 | MarauderZ28
for Mafian - plnilo to místo 9 PSI - 11 PSI
o 06.01.2008, 19:28 | dddd | Upraveno: 2008-01-06 19:29:02
Marauder: takže stejně máš nejakej mindrák jak sleduju a né malej, možná zě tě šoustal otec , když jsi byl malej nevím,ale tvé chování si zaslouží analízu
o 06.01.2008, 19:44 | dddd
1988–1992 GT 2.2 L (2184 cc) F2T turbo I4 145 hp (108 kW) at 4300 rpm 190 ft·lbf (258 N·m) at 3500 rpm 7.5 15.8 131 mph (211 km/h) , ale již mně nebavíš:( jasně,když to rozhulákáš a pak vyřadíš tak tam bude 220 bez turba uplná pravda ,už mlčím máš pravdu
o 06.01.2008, 19:52 | Mafian25
sorry chlape nechci se nikoho zastávat ale jíž v techničáku mám napsanou maximálku 220 km v hodině tak nevidím důvod proč ti pořád nejde do hlavy že to nemůže jet tolik, i kdyby to tolik nejelo tak mě osobně to vůbec nevadí, tak nevím důvod proč by jste do sebě měli pořád rejt
o 06.01.2008, 19:53 | .mycTD
dddd:mindrak mas, zda se, ty. vsichni ostatni tu resi probe;-)
o 06.01.2008, 20:22 | dddd
protože to není o Probe,ale o Marauderovu přístupu ke všemu a skoro ke všem, nejaký Probe je mi uplně ukradený třeba ať jede 250km/hod auto je to docela pěkné a na svou dobu i pokrokové
o 06.01.2008, 20:26 | .mycTD
nevim o jakym pristupu tu mluvis, ale nez jsi tu zacal prudit, tak tady resili akorat to probe.
o 06.01.2008, 20:31 | dddd
tak ty jseš Marauderovo nochsled či co, přečti si jeho dlouhosáhlé hádky kvůli píčovinám tady na foru a neumíš číst, jsme se hádali,že to Probe nepojede bez turba 220 a ty příjdeš s tímhletím to bych brečel
o 06.01.2008, 20:38 | .mycTD
dddd: ...jsem jen cekal na nejpadnejsi looserovskej argument NAUC SE CIST!!! opakovat, ze picoviny jsi tu zacal resit ty, pac se tu resilo probe asi uz nema smysl.

mmch moje 150PS atmosfera na 220km/h taky nepotrebuje extra kopec, takze bych tomu i veril.
o 06.01.2008, 20:44 | Mafian25
for dddd: ja nevím o co ti pořád jde??
o 06.01.2008, 20:53 | Mafian25
tak se tady uklidni,
o 06.01.2008, 21:08 | kucik
to dddd: probe 1 se dělalo buď 2.2 12v nebo 2.2 12v turbo-obě auta pojedou těch 220,ale veliký rozdíl bude v akceleraci a kroutícím momentu,ty hodnoty cos psal výše sou sice pravdivý ale při plném sešlápnutí plynu.Už jak psal thullo tak když ten plyn jen tak lechtáš tak turbo nesepne a je to taky dělané kvůli spotřebě.Tuhle bitvu jsi asi prohrál čeče,protože hned tvůj první příspěvek byl omyl
o 06.01.2008, 21:34 | dddd
dobře neberte to zle, omlouvám se všem a maraudrovi zvlášť
o 07.01.2008, 01:41 | MarauderZ28
ouky douky
o 07.01.2008, 09:08 | out
marz28: komik od přírody:-)))
PS:nezklamal si:-)
o 07.01.2008, 11:33 | MarauderZ28
for OUT ano ono je nejlepší vlastní blbost pak skrejvat za trapnosti jako že jsem nezklamal apod, ale to že jsi utřel díky vlastní blbosti ví teď celý AHC :o)))
o 07.01.2008, 11:41 | Scream
Ja s tim 220 teda nejel, ale vzhledm k tomu, že se jedná o turbo motor a ten šnek je přidělanej na svodech a v 220km/h to auto asi taky točí nějaký otáčky, ve kterejch to turbo uz musi nejak fungovat, připada mi taky dost divný, že to nemá žádnej tlak. Je jasny, ze pri lochtačce bude malej, ale nerikejte mi, že když tam poradnej budík, tak že se s tim dostanete na maximalku, aniž by rucicka tlaku lezla prez nulu. Jestli jo, tak je to važně nějaký zvláštní.
o 07.01.2008, 11:50 | MarauderZ28
ano je to tak prostě udělaný ....
o 07.01.2008, 11:54 | Lucni.konik
Jen OT. s mojím autem 2,0 (atmosféra) 150hp jsem jel 230 real(dál mě nepustil omezovač., real rychlost spočítána dle vzorce) celkem bez větších problémů. Proč by to probe nemohlo jet tolik?
o 07.01.2008, 12:06 | out | Upraveno: 2008-01-07 12:06:46
marz28:nevím sice o čem ted mluvíš, ale povídej.
o 07.01.2008, 12:29 | Luke_288
nechápu, proč se vždycky najde někdo, kdo i přesto, že je problém vyřešenej má potřebu zas rejpat a rozdělávat oheň
o 07.01.2008, 12:49 | out
luke_288: problem vyřešenej není protože se tady stále tvdí blbosti. motor dopovanej turbem o 150k jet 220km/h na pul plynu bez sepnutí turba nemuže...
o 07.01.2008, 13:12 | Luke_288
ok, hádej se tu dál když tě to baví
o 07.01.2008, 14:16 | Dudelina
Zajímala by mě konstrukce. Srovnání s normal atmosférou taky není úplně košer, když turbomotor bude mít menší kompresi a přitom musí bez turba taky nějak jet.
Není tam proměnná komprese? Jinak by to bez turba měla být lemra, ne?
o 07.01.2008, 15:12 | out
luke_288:co mě baví je arogantní, agresivní, vulgární prase plivající všude, kde se nebere jako hotová věc...
o 07.01.2008, 16:47 | Briann
Abych to uvedl na pravou miru,tak Probe ma turbo s lektronickym boost controlem,coz v podstate zanmena ze sepnuti nezalezi na rychlosti ale na potrebe vykonu,takze ty se na tech 220km/h dostanes s plnym turbem ale pak si to auto bez rpoblemu udrzuje rychlost bez potreby podpory turbodmychadla a toto je fakt ktery mohu bezproblemu potvrdit.Jinak prosim divat s ena kone je naprosto nepdstatne....148Hp ale 260Nm kroutak ktere auto ma takovy kroutak??treba mitsubishi starion 2.6turbo..par koni ale brutal zatah diky kroutaku..
o 07.01.2008, 18:38 | Scream
Brian: no tohle už je jiná,ale mám pocit (pročítat to kvuli tomu znova nebudu), ze tu nekdo tvrdil, ze se na tech 220 dostane a pojede bez turba. a to je trochu neco jinyho. Turbo neni vetrak, aby se spinal tlacitkem. taky pojedu 220 na uplne minimalní tlak s centimetrem plynu, ale rozhodne se na ne nedostanu, aniz by se mi pohla rucicka tlaku a benzinovy auto, kterypri tyhle rychlosti asi točí prez 5000ot to turbo nejak roztoceny mít stejne musi. Neriakm, ze velkej tlak, ale nejakej urcite.

out: no to co tvrdis ty bbych se neodvazil tvrdit, protoze to dle me je blabol a nevidim jedinej duvod, proc by to na pul plynu neslo. Asi se spíš domníváš. Jen tak mimo. Vetsina turbo motoru ma i pod krivkou krouticiho momentu lepsi prubeh nez NA motor. takze je dost pravdepodobny, ze to probe s turbem pojede lip i v otackach nez naplno zabere turbo než atmosfera.
o 07.01.2008, 18:44 | Scream
doufam, ale ze si to pri svejch hvezdnejch teoriich ale zase nevylozis tak, ze kdyz vemes probe 2,2 12V a Probe 2,2 12V turbo, ze kteryho se turbo sunda, tak ze podle me bude ryhlejsi to s tim sundanym turbem.......
o 08.01.2008, 08:28 | out
scream: konečně aspon nějake vysvětlení než jen blbý praskaní hubou. že motor bude mít jinou charakteristiku při plnění atmosferickým než při plnění přeplnovanem je jasný, což je to daný právě tím přeplnováním, jinou charakteristikou...ale at se vrátím na začátek, nevěřím ani tomu že se na tu rychlost bez fouknutí dostane, ani tomu že se na te rychlosti udrží. at beru v uvahu na tu dobu perfektní aerodynamiku, odpor vzduchu je při te rychlosti obrovskej....220 byl přestřel....
o 08.01.2008, 08:38 | MarauderZ28
já ti klidně budu tvrdit, že se na maximálku dostanu bez toho aby se pohla rafička na turbu to auto sem měl 4 roky takže to vím 100%
o 08.01.2008, 08:40 | MarauderZ28
oute ty jsi fakt kripl bože můj :o) hovádko co si nejdřív myslí že Probe je USA auto pak tu mele sračky aniž by to auto viděl jen z dálky .... k takovejm stupidům nemůže bejt člověk slušnej i kdyby moc chtěl ....
o 08.01.2008, 08:46 | out
briann: krouták je u toho motoru krásnej, ale proč myslíš že je právě tak velkej? díky tomu přeplnování? potom, ale aby toho kroutaku to auto dosádlo musí co?
je to jako u turbomotoru co z nějakýho duvodu musí mít přiškrcenej výkon a vše se to tlačí do optimalizování kroutáku, ale potom se to turbo nezastaví...
o 08.01.2008, 08:50 | .mycTD
out: nema cenu si s tim lamat hlavu, kdyz jsi ten motor nikdy nevidel. z toho, co tu potvrdilo nekolik lidi (elektronickej boost control) je pravdepodobny, ze to turbo bude mit nejakej obtok. pak je samozrejme mozne, ze se ani pri plnem plynu netoci.
o 08.01.2008, 08:54 | out
marz28: 05/01/2008 15:29 MarauderZ28
problem je ten že USA ford není EU koncern takže se tam nemá co vysrat a i kdyby tak se to koupí za pár šprdlíků na vrakáři ... takže to výhra je a hodně velká ...
jen mluvím tvou řeší at si aspon trochu rozumíme...
japonská technologie dotažená amerikou k dokonalosti, je to tak lepší?
o 08.01.2008, 09:00 | out
mycTD: nebudu říkat, že ten motor znám a rozdělal sem ho dvakrát, ale fyzika dle mě platí pro všechny.
o 08.01.2008, 09:14 | .mycTD
out: to jiste, ale roli hraje trochu vic aspektu, nez obsah. zalezi treba, kolik tlaci to turbo. jsou biturbo motory s kompresnim pomerem na hranici startovatelnosti, nebo motory, kdy je tam turbina vicemene pro legraci. tim je treba dan vykonovy rozdil mezi obema rezimy.
pokud tyhle konstrukncni detaily neznas, tak tu nemuzes takhle tvrdohlave propagovat zadne dogma. navic proti lidem, co to auto znaji. a je jich tu nekolik, neni to jen marauder.
o 08.01.2008, 09:41 | out
mycTD: konstrukční prvky ted nechme stranou, vysokoškolsky vždělaných strojařu z oboru nás tady moc nebude, teorie je vicemene jasná a myslím že všichni tady víme co a jak. s par autama v ruzných rychlostech už sem taky jel(dokonce i to probe sem jednu chvilku kočíroval, ne tento motor, ale bylo s ním srovnání) a proto ikdyž někomu v dnešní době rychlosti 220 příjde jako nic, je to docela let a ten vzduch docela brzdí...
nejde o to kolik lidi tady to auto zná, at se mi přihlásí jeden co tolik jel a turbo bylo mrtvý(přijede na moravu a ukaže mi to, rad se poučím a v případě sveho omylu rad zaplatím naklady)
jak sem říkal jelikož sem probe taky měl, spíš bych se ani nějak nebal tvrdit, že ta rychlost je pro to auto maximalní a ne že si jede s rezervou...
o 08.01.2008, 12:42 | Thullo
V tomhle ma OUT asi pravdu ze - tak ci onak, zkusit by se to melo a jsem presvedcen o tom, ze to Mafian25 zkusit chtit bude! Vzhledem k tomu, ze jsme take z moravy, radi te pri tomto pokusu OUTe uvidime (jsme severni morava - Ostrava) chce to dlouhou cestu a pomalicku to auto rozkulat a to az do te doby, nez se zacne hybat raficka TURBO BOOSTU - myslim, ze to bude fer - a uz se tady nehadejte, jste jak mali kluci :o)
Jen nevim, kdy to bude - ale asi nejdrive tak za 14 dni - dame vedet. Zatim se davaji do kupy brzdy a celkove auti davame do pucu.
o 08.01.2008, 13:50 | Briann
Myslim ze v Probe se take trochu vyznam a musim ve vetsine pripadu dat za pravdu Marauderovi,s tim dosazenim maximalky bez boostu si opravdu tedy jist nejsem,ale to ukaze ten Vas test.Jinak Probe je perfektne udelane auto s mnoha super vychytavkama a je neskutecne konstrukcne jednoduche na tak stare a vyspele auto.Velko zavadou jsou prevodvky ktere,predevsim u modelu GT jsou poddimenzovane a moc toho nesnesou.

foto k příspěvku  od Briann

o 08.01.2008, 13:51 | Briann

foto k příspěvku  od Briann

o 08.01.2008, 13:52 | Briann

foto k příspěvku  od Briann

o 08.01.2008, 14:23 | MarauderZ28
naoutovi je jasně poznat že v Probe/ Mazdě vživotě neseděl a jen tu žvatlá strašný kydy, nejlepší hláška je jeho vysoká strojařská :o))) já když si vzpomenu co nám na strojárně tloukly do škeblí a přitom realita je jiná o 180stupňů musím se jen a pouze smát ....


jinak k Probe 1 - je daleko líp zpracovaný jak dvojka to už sem kdysi psal a napíšu to znovu jednička má mosazný futra v plastech na šroubky, dvojka samořezky apod ....
o 08.01.2008, 14:38 | Briann
JJ 2jka uz neni to co to bejvalo,zvlaste Ty motory,Mazdy od roku 93 nahoru me prijdou jako japonskej Fiat...
o 08.01.2008, 14:48 | Thullo
2 Briann a MarauderZ28:
Tak vam panove pekne dekuji - ted budu od mafiana25 porad poslouchat, co ze to mam za nekvalitni kurvu japonsko/fiatovskou - se poseru... :o)

2 Briann:
Nazustalo ti neco z dilu na ty probaky? Od JP1 jsme vzali uz narazniky atd. jako rezervu, ale hodi se nam neco z naprav atd... Taky samo zadni plato BEZ DER na nesmyslene repro. Diky za info.
o 08.01.2008, 19:31 | out | Upraveno: 2008-01-08 19:33:27
thullo: mužem se domluvit, rad se nechám poučit o něčem novem, protože sem opravdu přesvědčit o tom že to nepujde.pokud si přímo z ostravy, přijel bych ti až pod nos, máme tam pobočku firmy, tak se stačí s menším předstihem domluvit, at si to nějak vykažu.
marz28:líbí se mi když nevíš z ktere do ktere, tak mě najednou perfektně znáš a vše poznáš, co dodat hold genius, nedivím se že tě na te strojárně neměli co učit...
briann: ve většině případu musíš dát zapravdu...v jakých například? jinak souhlasím, že auto je to na tu dobu fakt super, otazka je jak si ty všechny vychytávky za ten čas povedou. ale konkretně tenmhle kousek vypadá opravdu zachovale. já si pamatuji, jak to sem porevoluci začali rozní vykuci tahat z ameriky což v te době to byla fakt bomba. ted si nejsem uplně jistej, ale bylo to první auto co sem kdy viděl s již zminovanýma pojíznýma pasama...
o 08.01.2008, 20:12 | Thullo
2 Out:
Ano jsme primo ostravy, tak to je prima - cestu vykazes a pokecame. Jen pro uplnost, nejde o to tebe presvedcovat o necem - ja sam nevim jak to presne je - jen by me to zajimalo, jak to tedy je :o)
o 08.01.2008, 20:46 | venito
áááá, Briannovo byvale vrakoviste na dvore:) moc krasne fotky:)
mel sem P1 i P2 a jak rika briann, P1 byla proste konstrukcne lepsi hned v nekolika ohledech -vepredu narazove tlumice, ty palubaky a displeje me ted na P2 hodne chybi stejne tak jako elektricky polohovane sedaky (u P2 sou zase podstatne lip anatomicke s pneu dofukem) a v neposledni rade take motor ktery byl aspon u 2,2 atmosfery totalni drzak. zadne kvedlajici hydrostely, zrani oleje, nestabilni otacky volnobehu atd... kdybych to mel vsechno kde parkovat, sel bych pro zabavu z jezdeni do P1 GT
o 08.01.2008, 20:48 | out
thullo:v pohodě, mě je jasný, že když se nám to nahodou nepovede, tak to budem dělat určitě špatně:-)))
jinak dězdím k vám přes klimkovice a ostravu jako takovou moc neznám, spíš hlavní tahy. mužem prubnout tředa ten váš novej kus dalnice, ještě sem tama nejel...jen doufám, že se nezabijem:-)))
o 08.01.2008, 21:38 | Grico
mno tohle auto mam uz tri roky takze o tom taky neco malo vim, kazdopadne ten motor je neskutecnej drzak, mam natocenejch 240k km a porad slape jak hodinky a to jsem ho nikdy nijak nesetril (samo az byl motor zahratej :) ) , jinak jestli da 220 bez turba jsem nikdy nezkousel ale kdyz tlaci turbo tak je to tam za chvilku :) a kor ted v zime to jede jak blby :) a vubec to nevypada ze to ma jen 150 kobyl
jediny co na tom aute neni fakt hezky tak to je palubovka,ta se jim fakt moc nepovedla ale treba nekdy udelam nejakej facelift pac jinak to auto nema fakt chybu

probarum zdar :)

foto k příspěvku  od Grico

o 08.01.2008, 21:41 | Grico
jo a ten origo podvozek fakt neni zadna pecka, mam tam ted kayaby tlumice a pruziny Vogtland -35mm a je to uplne o necem jinym :)
o 09.01.2008, 02:45 | MarauderZ28
tak ono kdybys koupil origo new tlumiče bude to taky pecka ono každej new tlumič bude lepší jak ten co má 200 000 natočíno :o)
o 09.01.2008, 02:51 | MarauderZ28
o 09.01.2008, 02:53 | MarauderZ28
a něco pro Thulláče :o)

[ Link ]
o 09.01.2008, 07:30 | Mafian25
zdarec hoši,jako ja to klidně s tím autem můžu zkusit,sice sem nikdy tak rychle ještě nejel ale v létě až bude sucho tak se domluvím a zkusíme to!!!!jen doufám že se nikde nerozsekáme:DDD
o 09.01.2008, 08:47 | Thullo
Kua Mare - videi o probecku jsem na YouTube videl mraky, ale chtel bych toto, co jsi sem dal cele, kde jiste o tom aute Jeremy nejak spekuluje atd... Zajimal by me jejich nazor :o)
o 09.01.2008, 13:48 | Grico
Thullo tady to mas cely [ Link ]
o 09.01.2008, 14:42 | Algol
Turbo může zabrat při 1300 otáčkách a nemusí při 6000...Mar má pravdu, bylo by to sice na velmi velmi dlouho, ale tu rychlost by to získalo....i když dle mého názoru to maximálky bez podpory turba dosáhne pouze teoreticky, prakticky se to asi nikomu nepodaří....
o 09.01.2008, 18:48 | Luke_288
ty voe, mladej jeremy :)
o 09.01.2008, 20:10 | dddd
to je kudrna mladej Jeremy:))) to je asi hodně staré video
o 10.01.2008, 09:56 | out
algor:tady to mar neupírám, nejde o tom kolik otáček to bude točit, jde o to že při tech 220 ten motor musí být v tahu a to v hodně velkým, aby překonal odpor vzduchu, ubrání plynu, aby přestalo tlačit turbo bude znamenat ztrátu rychlosti, nevěřím že pojede konstantně bez pomoci turba dál...dosaření té rychlosti asi nezkusíme nikde, takovej usek pro klidnej rozjezd asi nenajdem, ale těch 220 testnu rád:-)
o 10.01.2008, 10:03 | MarauderZ28
můžeš mi oute vysvětlit jak je teda možný že auta bez turba jezděj i 250 ? jak je možný že udejchaná 1,4 OHC jede 180 ? to přeci není možný ... v předminulým století si chytráci jako Ty mysleli, že když vlak pojede víc jak 35 km/ hod vyprchá z něj všechen vzduch a lidi se udusej :o)))
o 10.01.2008, 11:16 | out
marz28:tak tak blbou otázku bych od tebe nečekal...o maximálních rychlostech se tady přece nebavíme ne?kdyby si řekl že si s tím probečkem jen max 260 neřeknu ti ani popel, ale těch 220 bez tahu turba ti fakt nevěřím to se na mě nezlob.
o 10.01.2008, 19:46 | Mafian25
hoši ja to vyzkouším a pak se uvidí kdo má pravdu,až bude lepší počasí,ted se dává auto do cajku aby bylo krásné a já mohl konečně se svou károu jet se podívat do kopřivnice na tuning.
o 17.01.2008, 13:21 | Mafian25
marauder měl pravdu,to auto dokážet jet 220 bez toho aby to turbo seplo,jako trvalo o kousek déle, přímo 2220 sme nejeli ale jeli tak 210 a rafička turba se ani nepohla. THULLO je svědek
o 17.01.2008, 13:34 | MarauderZ28
:o)
o 19.01.2008, 20:51 | MarauderZ28
tak hlavně že má OUT tu svojí strojárnu podle který to není možný... idiot, čekal bych že se k tomu vyjádří, ale on zaujal postoj Julia Fučíka.....
o 19.01.2008, 21:45 | Driver
akorat ze 210 neni 220 a 220 tacho neni 220 skutecnych..... takze zatim tomu taky neverim.....
o 20.01.2008, 06:26 | MarauderZ28
jo aha najednou se tu budem bavit o tom zda je to 220 skutečnejch nebo tachometrovejch .. Ty jsi taky dobrej dement a rozhodně to na těch 220 dotáhne pokud bude vhodná silnice .. nicméně tady šlo hlavně o to Ty jelimane, že nepoužije po celou dobu turbo což se potvrdilo, takže drž pec a šoupej nohama .....

nejvíc mě baví jak stupidi, když setřou začnou vymejšlet píčoviny typu, že lže tachák .. to je vážně absolutní ubohost ....
o 20.01.2008, 10:46 | Driver
přečti si to znovu, tvuj nazor na nepoužití turba tu nikdo nezpochybnuje, reaguju na to, ze 220 real bez turba to dle me neda.... rad se presvědčím o opaku, ovšem bez tvých trapných urážek.
o 28.02.2008, 08:44 | Thullo
Nová světla na Mafianos Karos :o)

foto k příspěvku  od Thullo

o 28.02.2008, 11:42 | MarauderZ28
díky komu Kundelíně ....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4912 sekund.