
Navštíveno 6636x

Tak jsem si dneska "splnil sen" a změřil výkon na válcové brzdě abych pořád nemusel říkat, že tam je zhruba xx koní. Výsledek mě potěšil, byť se tady jistě najdou tací, co mají stejný výkon na volnoběh :-D Sériový motor z Felicie má 68HP na vícebodovém vstřikování, já mám 88 - 89HP na karburátoru, což je nějakých 65 - 66kW výměnou vačky, výfukem a úpravou hlavy. Z původních 33kW 105tky je ale slušný nárůst a jsem s výsledkem spokojen. Opět mohu jen doporučit vačku a nebo i kompletní úpravu motoru u firmy motor-excel.

Graf

Tak pokud to máš změřené a dosáhl jsi tohodle výsledku tak gratuluju. Jak jsi psal nárust to už je slušný.

28.09.2008, 23:57 |
cira Na škoduli slušnej výkon, gratuluji.

29.09.2008, 00:00 |
Augi Na škodověnku pěkný. Gratulace.

29.09.2008, 00:03 |
Skury Honzo, kde jsi měřil? Taky budu potřebovat. ;)

29.09.2008, 00:03 |
Kamil fakt pěkný

29.09.2008, 00:04 |
Skury A jinak gratuluji k výsledku. I když motor s původním origo motorem nemá toho moc společnýho. ;)
hezké . Jinak po dlouhé době škodovka , na které není hafo blbostí a má slušnej výkon .
Díky všem.
Skury: Kupodivu v Plzni :-D TUNER má případně kontakt přes někoho v prácí. Jak jsem byl v euforii tak jsem si zapoměl vzít vizitku. Ještě teď mě píská v uších z toho kraválu :-)
na šádku pěkný :)
pří slovu Motor-Excel-Tuning si vzpomenu na jednoho zaměstnance co měl přidělenýho Focuse starýho a všude samý nálepky , nádechy, potahy prostě všechno ala bauhaus a všude nápisy motor excel tuning :))
pěkný a jak je to se spotřebou po těhle zásahách???
Spotřebu jsem měřil jen párkrát na dálky a třeba letos Maďarsko bylo kolem 7 litrů, loni Přerov tam a zpět 800km (čistý jízdní čas 7hod 45 min) za 7,5l. Kolik to bere když se du svést po okolí to raději ani nechci vědět :-)

29.09.2008, 15:04 |
fredh ty oranžový blinkry jsou pěkný, oproti těm bílejm, co si tam měl dřív

29.09.2008, 15:32 |
PL113 Kdyby takhle hezky a rychle jezdily všechny šáde...
fredh: Díky, to seš asi první komu se to vyloženě líbí, většina bylo pro starou verzi:
[ Link ]

30.09.2008, 13:59 |
Rudi konečně normál šáde, ale s good motorem, to se mi líbí!

30.09.2008, 16:07 |
Kesam To me předjedeš :(
když už to dáváš do "původního" vzhledu, sežeň i nějaký dobový kola-možná by to vypadalo ještě trochu líp:)
Kes@m: Nebyl by jsi první ani poslední co to nemůžou skousnout, že je předjela 105tka, ale daleko raději se jdu svést na okresku bez provozu, kde se perfektně uplatní podvozek.
Honza2.016v: Dobový kola to skoro jsou, nejsou zrovna nejmladší a mě se ještě pořád líbí. Je pravda, že třeba ARCčka bych na tom taky snesl, ale to není na naše silnice plné děr a musel by na tom být balón aby to vyplnilo mezeru v blatníku a to zas nechci. Ty 15" jsou na to tak akorát, ani těžký a velký a ani malý.

02.10.2008, 11:10 |
fredh mě se fakt líbí, hlavně že tam nemáš nějakej lak ala měňavka, takový lidi nechápu. Krásná žlutá, ať si tě taky někdo všimne, když už vidí jen zadek auta.
Tuner#2: Pěkné hodnoty, než budu dávat na jaře seriovku, tak ho také zkusím, abych vůbec věděl kolik ta šteftárna měla výkon.
pekna prace ale ja bych ty blinkry nechal bile je to hezci a jinak gratulace...

05.10.2008, 11:09 |
Satas Moc hezká šádice.Žádnej vyspojlerovanej blud.
prosím k tomu měření měl jsi tam ventilátory nebo je to takový to měření na hulváta?
Takhle má podle mě vypadat opravdovej tuning,zdvojnásobit výkon a zvenku to nechat na první pohled nenápadný... ne jako někteří co navěsí po celým autě p.čoviny a motor maj vydechlej..
blinkry se mi víc líbí oranž, tu masku taky 50/50
All: Díky
Dragster: Tak to jsem taky zvědavý.
nocarret: Brzdu přesunul ze zahrady na stálé místo teprve nedávno a ventilátor ještě nemá. Ale díky tomu, že to byla původem 105tka, tak mám spínač na větrák předělaný na ruční. Navíc mám na expanzce víčko na větší tlak, termostat 88° a teplota se za celé měření (měřilo se 4x) vůbec nezměnila.
to máš dobrý mě by se muj mazlik upek .-)
nocarret: Říkal, že ventilátor je už v řešení, bez něj by opravdu jiný auta měli problém.
Hlavne turbo auta s IC budou mit mensi vykon bez poradnyho fukaru, jako maj treba na Jarove, ten kdyz zapnou, tak by odfoukl nezabrzdeny auto ven z dilny :-)

09.10.2008, 21:46 |
Kapka (M)
Motor Exel zname dobre..taky mame od nich udelaneho Pickapka...1.6 s vackou a udelanou hlavou a uprava ridici jednotky..a lenoch to ted zrovna neni...jinak gratulace ke krasnemu grafu
RadekFM: Tak u aut s IC je to ventilátor dost podstatný, to je pravda, ale moje měření by nějak neovlivnil.
Kapka: Díky

10.10.2008, 09:06 |
cuir ahoj..prosim te jak mas ten tachometr pidelanej? myslim tim kam si dal magnetek a ten snimac. Me napadla jedina vec a to je -magnetek nalepit na rafek a snimac pridelat na konzoli a tu konzoli se snimacem dat na tlumic. To cele na zadnim kole. Ale realita je jaka? diky moc.
Čidlo je na vyrobeném držáku na převodovce a magnet na poloose přilepený oboustrankou a pro jistotu je v něm zářez a je to přepáskováno elektrikářskou páskou, aby neuletěl. Přikládám foto pro lepší představu.
[ Link ]