
Navštíveno 46237x

Tak už k nám na servis přijíždějí první cvakající 3.0 tdi nové generace a to ještě dříve než jsme čekali :OD
Audi A8 3.0TDI 184kw, rok výroby 2013, najeto 60000km
Po startu se ozývá chrastění a cvakání ze zadní části motoru.Diagnoza, špatný olejový napínák řetězu :o)

Bohužel oproti starému typu motoru se musí kvůli aretaci vaček sundat ventilová víka.

Preventivně jsme radši vyměnili i kluzné lišty a řetěz, který je nyní jeden celý v kuse oproti několika menším řetězům na starém modelu.


12.02.2015, 22:33 |
mr.brain | Upraveno: 2015-02-12 22:34:28
Že mělo problémy s tím napínákem HTP... no budiž. Že je mělo i TSI, to už moc ok nebylo (i když tam to bylo spíš nekvalitním rozvodem). Ale že po 60 tkm a dvou letech tohle začne odcházet i na top modelu koncernu (nebo alespoň tak VW gruppe presentuje Audi), to je docela mazec :)

12.02.2015, 22:34 |
rebel hm a rozmejšlel nad 3,0 tdi :( a když vidím motor ven tak jdu blejt velebnosti
Po 60 000km dobry no :(
A tady je ta pomsta německých konstruktérů, vyměnit čerpadlo bude zajimává výzva :o) Jinak pokud chcete vyndat turbo nebo dpf filtr, automaticky motor ven :ODDDD

Není se co divit, když pomalu dvoumetrovej řetěz napíná napínák o velikosti toho co je v htp :OD no řekněte, nejsou to čůráci :OD
Tady ještě foto dpf, ktery je prostě nevyndatelný aniž bych nevyndal motor.

no ty kraso... v jakejch cifrach se tak cca pohybujem sakum prdum, jestli to neni tajny...,?

12.02.2015, 23:16 |
m.j. jen dotaz, vy jste origo servis Audi?
To je prece ten vyvoj, hlavne ze to bude mit misto peknych budiku displej a bude to kůůl :) Jde to do sracek totalne...
Cena komplet 35000kč, je v tom ta rozvodová sada, olej, filtr, chladící kapalina, servokapalina, těsnění, plnění klimatizace, doplnění automatu, geometrie a práce.
m.j. nejsme origo Audi, avšak postupujem dle přesných postupů audi a používáme originální přípravky, nářadí a materiál.
tak to jeste neni tak nejhorsi cenovka na tolik veci...

12.02.2015, 23:23 |
m.j. ptal jsem se jen proto, že moc nechápu, proč člověk s autem evidentně v záruce nejede do origo servisu, kde by to měl zdarma
trebe nejezdi na garancky..
Upad ti motor, asi vitr, Machale...
To je sila!
No pěkná práce :) Ale cena je fakt dobrá, to čumím...
m.j.: záruka je dva roky, máme rok 2015, tohle 2013, mě to vychází :)
Jako, ze by se to vysralo tejden po zaruce jo :-)
Tam je řetěéééééz, to se neměníííí :-D :-D sorry..... vzdycky kdyz tohle od nejakyho radobymechanika slysim, tak si vzpomenu na tohle :-D
pekna cena, i kdyby to v Audi slo na kulanci tak se na tu cenu nedostane....
Co na to říct..... už vím: 'náskok díky technice' :-D :-D :-D Válku prohráli, o Sudety přišli, pivo mají jako chcanky, chovat se neumí, demonstrace nadřazenosti rasy pomocí bezúčelného agresivního designu se jim taky nedaří....ale jsou vynalézaví, dají to všem okolo 'sežrat' třeba takhle :-D Vždyt je to přeci nejúžasnější stroj ve vesmíru, má na masce 4 kroužky,táhne vocpoda a jede za 4,3334567 litru ropy na sto, no ni, ovečko ze stáda jásej, kupuj, servisuj, kupuj jako výhodnou ojetinu :-D Kdepak, všechno to jde dopekel, těžce a sakra rychle,je to hnus a bude hůř, zaplatpámbu za těch pár manufaktur, conemají krédem ojeb zákazníka a obchod s emisníma povolenkama....
njn, holt to jsou ty dnešní bastly a je jedno, kdo to vyrobil :(
třeba moje rok staré auto už má za sebou výměnu převodovky
Radek.613:
Rychle jdu prodat koncernove auto. Kurnik ale co misto toho? Frantika? Itala? Nebo snad Rumuna? Co radis, prosim te?
Uz vim, koupim si nadauto Hjundee.
Camron: jak Ti můžu radit, když už dobrovolně koncern vlastníš apoužíváš. To už jsou všechny rady zbytečný :-D :-D :-D
Ale to je velice sikovne odkloneni odpovedi na mou otazku :). Stale by mne zajimalo, co z novych (rekneme do 4 let stari) vozidel bys doporucil, aby se to nekazilo?
Proste ne kazdy je zastancem starych pastik, ktere zde urcita skupina clenu propaguje. A z novych vozidel je uplne putna, kam sahnes, takze ty tvoje vylevy jsou uplne mimo.
Ja jsem prosel dlouhou cestu, kdy jsem se odklonil od Skodovky, abych se k ni zase po letech vratil, protoze i kdyz neni bezporuchova (a co je?) tak me proste vyjde nejlevneji.
Práce je to pěkná, nicméně trochu OT,
1) zakazník dojel do Porsche Smichov, kde mu řekli, pane máte to po zaruce z vysoka na Vaá kašleme, oprava u nás 100tis :-)
2) měl se sebrat doject do Neměcka, kdy mu dají náhradní auto a řeknou ano pane vyřešíme to pro V8s bezplatně :-)
at jde tady značkovej servis někam, už marně čekám několik let kdy to bude tady v CZ lepší a furt nic
Mno jo, lidi chcou ať jede a nežere, EU chce Uero5/6, tak je to holt plný kurvítek. Až tyhle auta budou starý, tak nebudou rentabilní, ani kdyby jezdili na vodu, ale to jsou vlastně třeba všechny starý A8, když na to přijde. Osobně mě to netrápí, A8 a podobný jsou sice pojízdný obyváky, ale kupovat to je holý nesmysl - teda pokud nepočítám firemní reprezentaci na lízačku, kdy se to pak dá protiúčtem a předchozímu vlastníkovi je putna, že se to bude srát :)
Stejně sem zvědavej, pro co za 10 let pudu do bazaru. Už teď je problém sehnat kombíka v benzínu ...

13.02.2015, 10:52 |
Petura | Upraveno: 2015-02-13 10:53:54
Milhauzz: za deset let se to všechno tak dosere, že budeme kupovat funglovky a za tři roky to půjde všechno do šrotu...
BTW: co ten Accord Tourer? ten tě nebere? mám 2,0i-vtec s LPG a pohoda
kola dolů, motor ven :)
xenonman: možná máš pravdu, jenže každý značkový servis musí skákat jak dovozce píská a to bez výhrad (nedělám sice v Audi, ale zkušenosti s tím mám bohaté) holt nebývá to tak černobílé
Čím se bude jezdit za 10 let? Soudě dle aktivity cykloaktivistů jen na kole...
za 10 let budem dobrovolně asi kupovat elektro auta, protože spalovací motory budou snižováním nákladů a hlavně euronormama dokurvený naultimo
nechapem, naco po CZ/SK niekomu treba auto s viac ako 200 konmi... aj tak mozte jazdit len 130 :(
Takze nechapem, naco ludia chcu viac vykonu ako pred 10 rokmi... vtedy jazdil sharan alebo T4 s cca 130 konmi uplne obstojne, teraz ma kazda mala pixla 150koni.... naco??? do mesta?
Troska pridas plyn a mas 80 na tachometri a 200euro v keli....mozno aj s papiermi. jedine miesto, kde sa da pridat, je neobmedzena dialnica, ale tam tiez len skaces medzi "spomalovacmi"co v lavom pruhu idu 160-180 a nepozeraju do spataku
noclue:
..zátah? Výkonová rezerva? Akcelerace? Dobrý pocit? Zvuk lahodící uchu? Láska k 6-8-10-12 válcům?
Nechapu, proc vsichni jezdi autem. Driv stacil kun nebo vul.

13.02.2015, 17:33 |
CVakk Ono i ty koně (zvířata) jsou rychlejší a pomalejší a jet na koni 130 už taky bude nebezpečný ikdyž by "jel" i 250 :)

13.02.2015, 23:17 |
capo mr.brain - promiň, ale máš nějakej problém s jízdou na kole? pro tvou info, v ČR je 6,4 mio kol, aut je asi 6,7 (včetně užitkových). Nemyslím že by to byl nepoměr který by umožňoval nějaký jasně zdůvodnitelný zastávání se jenom jedný strany.
Jestli to měl být jen vtip, tak se omlouvám.
A k tématu - perfektní námět na diskuzi. Smůla majitele? Ale je to typický případ? Nemyslím si. Kolik se takových aut prodalo? A kolik jich má takový problém? Nicméně nepopírám realitu, to riziko tu je...
Tak auto je nakonec 2012 po zaruce, kulance byla v reseni, ale zakaznika znechutili jednanim a pristupem, nehledene na to ze od nas ma nahradni auto zdarma.Kdyz se vratim k vyse popsanemu, tak co se tyce kvality a spolehlivosti, ano vsechno jde s kvalitou dolu na druhou stranu jezdi k nam 2011, 4.2 tdi, najeto 180000km a bez problemu.Kdysi jsem byl na skoleni v Kosmonosich a byl tam nejakej nacek, kterej primo rikal, ze cilem je vyrabet auta, ktere se dozijou maximalne 180-200000km, protoze je potreba delat obraty.Zaverem i kdyby se ten retez menil kazdejch 30k, tak je to vsem jedno, protoze je to koncern a budou to stejne vsichni kupovat i kdyby to mělo tři kola, protože na Hjonde holku nezbalite :-D
absolutni vysmech zakaznikum
Parodie na známý seriál Slunce, seno...
Paní nženýrka, peněz jak šlupek, auto má z tuzexu, rozvody řetězem... :-))))))
Měl bych jeden jediný dotaz: co vedlo německého konstruktéra, aby navrhnul rozvody dozadu?
Děkuji za osvětu.
SLušná práce.
Mě by zase zajímalo, kolik času na tom člověk stráví, když to přijede poprvé na dílnu.
Je to pokus/omyl, nebo k tomu máte montážní postupy od VW?
Camron:
tiez jazdim v lete denne do roboty s 8valcom >400ponikmi. Mam rad ten zvuk.
ale ako som pisal, pri tak hustej premavke aka je, to auto mam fakt len pre pocit a zvuk. A akceleraciu si uzivam len ked idem von z mesta na trojpruzkovu dialnicu... Inde by som bol hned mimo zakon. ;(
Mal som moznost viezt a zviezt sa vo vselicom od 911 cez M cez SLS cez v12 vantage po upravenu corvetu. super. ale na normalnej ceste tie auta nevyuzijes.

14.02.2015, 12:26 |
Jozzo Dudelina ...stačí pořádně číst
12.02.2015, 23:20 | M.Á.R.A.
m.j. nejsme origo Audi, avšak postupujem dle přesných postupů audi a používáme originální přípravky, nářadí a materiál.
Mára blázinec.
Ale upřímně, co je to 180 nebo 200tkm? Vzdyt to jsou 4 - 5 let pravidelnyho provozu? Pokud si kupuju takovy auto, tak s tim budu litat preci kazdej den a proto si nekoupim Dacii Sandero, abch jezdil pohodlne a diky vyssi porizovaci cene i levne.
Masakr, masakr, masakr. Kurvy Německy.
Kamarad co si koupil Rapida 1,2TSi uz ho ma rok a pul a zacina mu tam neco klepat. 37000km :/
To je fakt jak s kazetakama od vietnamcu tohle...
Dudelina: v tomhle případě by měla metoda pokus/omyl nedozírné důsledky :OD Mam za sebou cca 8 těhle rozvodů ještě na starých 3.0 TDI a všechny v pohodě, respektive na tom neni co pokazit, když to dělá člověk podle přípravků a postupu.Jediný co se může stát, že se ty prsa špatně nalepí a teče z toho olej, nasadit je zpátky včetně nasunutí simerinku na kliku jsou trošku nervy :o)

16.02.2015, 11:29 |
Ravo To Zdeny60:
Někde jsem četl, že rozvody u převodovky míň namáhají klikovku či co...no prostě je to něják "lepší" když odebíráš tu sílu nutnou pro pohon rozvodů od spojky/setrváku než na druhé straně motoru.
A rozhodně je to lepší pro servisní síť...dá se udělat a vykázat víc práce (kola pryč, motor ven) ;-)

16.02.2015, 19:15 |
Jozzo A díky tomu zase mohli ubrat materiálu a ušetřili pro sebe a mohli to propagovat že je lehčí :D.
tak jsem zjištoval info, je na to svolávací akce, oficialní cena této práace je 112000,- přez Audi, tzn Audi o tom ví a opravuje to gratis na garanci
Tak tohle teprve nasere ;)
Jooo, každý kroužek něco stojí :-D :-D :-D
xenonman opět se potvrzuje že je lepší pozjišťovat ve víc servisech co a jak případně se obrátit rovnou na výrobce
Ale tady se píše, že auto bylo po záruce...
svolávačky řeší i po záruce, viz u VW vstřiky kde je měnili dodatečně
A tento problem nema jen audi a6, ale i a8 a pokud a6 tak dle meho usudku do toho pada a7 protouze to jsou totozny auta a hlavne motory :)
V rámci té svolávací akce se mění pouze a jen ten napínák.Nehledena to jak jsem psal výše, nepujčí vám náhradní auto zdarma, arogantní jednání a o kvalite práce v autorizovaných servisech mluvit nemusím :-)
Tohle je A8 a samo že motory jsou totožný.
xenonman: tož musím u toho mojého korábu taky zjístit. mám 1/2012, 59000km, 3.0tdi, 245ps, 7q
tak na moji A7 (180kw / 7q tiptronic, quattro) svolavacky byly v roce 2012 na vymenu kusu kabeloveho svazku + nejakeho ovladaciho ventylu topeni. Jinak nic neevidujou. Vyjadreni Audi AutoHeller Ostrava (dnesni Porsche)
Kamaradovi odesel TSi motor - klasika retez preskocil, motor v prdeli. Vzdy jezdil do aut. servisu, ale auto uz bylo po zaruce. A dostal co ? Fakturu na 60 tisic za opravu. A protoze byl spokojenej, koupil tam nove auto s motorem 1.2 TSi. Holt lide jsou nepoucitelni.

25.02.2015, 20:51 |
Rudi S tím TSIčkem to měl i známej, najeto 40, řešeno už 2x v záruce a najednou se definitivně potkal půl roku po záruce. Nakonec se to uhrálo ještě záruku, s tím, že práci kolem 20tis. museli zaplatit.