Navštíveno 48340x
Zdravím,chtěl bych názor místních specialistů na design :D
Stavím si takovou menší hračku:
[ Link ] A zasekl jsem se na lakování.
Osobně se rozhoduju mezi černou(víc se asi na tu stavbu hodí,ale podle mě tak potom nevynikne rám atd)
A zelenou(Takovou tu pěknou metalízu co mají 2jkové Fábie RS)
Zelená taky, pak modrá jako mají RS Oktávky bych to viděl no a pokud nenápadnější, tak tu černou :-)
08.09.2012, 12:43 |
AR zajímavá stavba. Jak to budeš nakopávat?Roztlačením nebo nějaký startérek? Nebude se na tom fest nepohodlně sedět?
Udělám si tahovej startér,kterej nebude napevno.
Budu ho mít v batůžku :D
A sedět na tom moc nebudu.
Je to jen tak pro radost.Max někam na srázek dachlů :D
Motor jsem si skládal doma v obejváku :D
Hodně zajímavej projekt :) jinak barvu zelenou nebo černou,ale k tý by se hodilo trochu pozlacenejch dílů.
No k černý právě mám v plánu pořídit zlatý bowdeny.
[ Link ] A pak si sehnat zlatou folii,tu nastříhat,nalepit na černě nastříkanou bázi a nakonec vrchní lak.
pujde to vubec utáhnout rukou?
Myslíš startování?
Je fakt že to má po výbrusu a snížené hlavě docela kompresi.
Na roztlačení taky nic moc,když hlava z 210 nemá dekompresor.
Budu si muset s tím ručním udělátkem nějak poradit :D
08.09.2012, 19:52 |
AR hele a co to natáčet nějakou klikou jako staré auta? Hodit to na stojan, prdnout tam kliku místo šlapátek a zatočit? ;-)
No vždyť přesně tak to budu startovat :D
Jen místo kliku budu mít tyčku s provázkem :D
Ono se to musí roztočit s řádným riffem aby to chytlo.
A to jen přes kliku nedám.Bych se utočil :D
ta cerna je nejlepci, a nebo stribrna s matne cernyma doplnkama, kolama, vyfukem, riditkama atd atd. Jak mely Nortony nektery.
08.09.2012, 20:04 |
AR No tak tos potom musel slušně zvednou KP, tuhle babettu jsem startoval i rukou za šlapku a šla nakopnout
jinak k tématu, za mě černou se zlatými doplňky
AR: No mám tam válec a sníženou hlavu z 210.
Navíc šlapky už nevedu :D
A zatím vyhrává černá se zlatou...
Zlaté doplňky se dobře shánějí.Od šroubků až po řidítka :D
Moc se mi na té bábě líbí ten zadní ráfek z MZty :D
Naživo to je opravu pěkný.
Jen jsem ho musel lehce odfrézovat po obvodu.Abych nasadil pincek plášť :D
pěkné, moc se mi líbí ten motor, máš zhruba spočítáno kolik v něm máš, a v celým projektu?
Hrubé shrnutí toho co jsem pořizoval.
Ložisko 6004 C3 (x1): KC 49.00
Ložisko 6203 C3 (x2): KC 52.00
Gufero motoru 15x24x7 (x1): KC 14.00
Gufero řadícího bubnu 28x38x7 (x1): KC 18.00
Gufero motoru 17x28x7 (x2): KC 14.00
Gufero řetězového kolečka 20x30x7 (x1): KC 14.00
Gumová průchodka kabeláže motoru (x1): KC 25.00
Izolační vložka sání B207 (x1): KC 21.00
Těsnění kolena výfuku Babetta (x1): KC 8.00
Těsnění mezi karburátor a koleno Babetta (x1): KC 4.00
Těsnění plovákové kom. Babetta (x1): KC 10.00
Tlumící guma válce Babetta (x4): KC 16.00
Vedení řetězu vedlejšího (x1): KC 17.00
Zátka nalévacího otvoru oleje-kovová (x1): KC 20.00
Cvrček zadního kola (x1): KC 96.00
Čepička indukční cívky (x1): KC 12.00
Filcová vložka kola (x2): KC 8.00
Fibrová podložka 14x20 (x1): KC 2.00
Kladka šponováku řetězu (x1): KC 22.00
Klínek šlapadel (x2): KC 12.00
Koncovka lanka - šroubek (x3): KC 18.00
Manžeta př. vidlice Babetta (x2): KC 29.00
Rozeta B207 - 35zubu (x1): KC 185.00
Řetěz sekundární 112 článků (x1): KC 249.00
Řetěz startovací Babetta 82 čl. (x1): KC 76.00
Těsnění palivového kohoutu (x1): KC 10.00
Páčka dekompresoru (x1): KC 64.00
Ložisko 6001 2RS (x2): KC 45.00
Matice M12x1,5 samozajišťovací (x3): KC 12.00
Pružina bowdenu př.brzdy Bab. (x1): KC 8.00
Pružina brzdových paken Babetta (x1): KC 10.00
Koncovka lanka - šroubek (x2): KC 18.00
Pero krytu zapalování Babetta (x1): KC 14.00
Sada těsnění Babetta 207 (x1): KC 54.00
Těsnění sání B207 (x2): KC 4.00
Uzamykací zátka nádrže Babetta (x1): KC 197.00
Ojnice kompletní Babetta (x1): KC 598.00
Tyristor zapalování GYT (x1): KC 396.00
Návlek rukojeti levý Simson (x1): KC 34.00
Návlek rukojeti plynu Simson (x1): KC 34.00
Kabelová koncovka neodrušená,malá (x1): KC 19.00
PVC páska černá (x3): KC 15.00
Svíčkový kabel 0,5m (x1): KC 15.00
Svíčka N15C Brisk (x1): KC 40.00
Bowden plynu Babetta rychlopal (x1): KC 41.00
Průkazka Babetta 207 (x1): KC 42.00
Svornik válce Bab. (x4): KC 19.00
Štítek rámu černý Babetta (x1): KC 80.00
Tlumící guma válce Babetta (x2): KC 16.00
1 x 6203 Hadička benzínová PVC 5 (6203) = 12,-Kč
1 x 6348 Filtr benzínový XL Moto (6348) = 34,-Kč
1 x 6455 Sítko palivového kohoutu Babetta (6455) = 37,-Kč
1 x 5212 Ložisko kuličkové přední vidlice Babetta (5212) = 73,-Kč
1 x 5001 Kolečko řetězové z-12 Babetta 207 (5001) = 130,-Kč
1 bowden Alligator LY 666 1metr
8847 6 33,00 198,00 0,00%
2 převodník KHE 5mm 42T
637 1 390,00 390,00 0,00%
3 koncovka Alligator HPA09 1ks zlatá
9020 6 10,00 60,00 0,00%
4 koncovka lanka IPA-03 10ks zlatá
6123 2 10,00 20,00 0,00%
5 lanko Force řadící nerez 1ks, blistr
10571 1 29,00 29,00 0,00%
6 lanko Alligator nerez brzdové 1ks
1327 2 35,00 70,00 0,00%
Ráfky 500
Řidítka 200
Výbrus plus gripy 800
Pneu 1090
Takže sumasumárum něco kolem 8 tis jen za díly....
A to jsem možná ještě na nějaké drobotiny zapomněl :D
Za ty 2 roky těch 8 tis není tak znát...Kupovat to naráz tak se asi poseru :D
Nehledě na to že řetězy,řetězová kolečka a další díly co jsem nepoužil prodám dál.
Motor samostatně (hlavní díly)
Jehlová ojnice-600Kč
Výbrus-720 Kč
Tyristor-400 Kč
Svíčka,těsnění,ložiska,gufera- Tak 500 Kč cca.
Plus sehnání válce,hlavy,kolínka a karbce z typu 210.
vypada pekne, za me cerna matna nebo hneda metaliza s kremovyma linkama/napisama
dal bych cernou, nebo nejakou tmavsi cervenou.
dal bych cernou, nebo nejakou tmavsi cervenou.
Tak jsem zabádal ještě a našel tuto stránku.
[ Link ] Líbí se mi barva na 3tí stránce-Hnědá Marrone.
A k tomu zlaté doplňky a případně linky.
Černá se mi líbí asi nejvíc,případně jako další eventualita by se mi celkem pozdávalo něco černo hořkočokoládovýho a zlatý detaily(v podstatě jako Ondrero)resp.pár odstínů trochu jako plechovka od AXE..
Chlapy jelikož dělám defakto motokolo,tak mě napadlo že bych mohl udělat upgrade brzd.
Dal bych si na to hydraulický kotoučovky z bajku.Co říkáte?
Udělat držáky třmenů a přichycení kotoučů na náby je pohoda...
Dopředu 203mm kotouč a 180mm dozadu.
to je motor z 207 jednokvalt? skoda,210 se delaly nektery i s nakopavackou a myslim ze stella ten motor mela jen s nakopavackou
13.09.2012, 19:05 |
AR kaczaba: jj ty nové byly i s nakopávačkou
Tak motor s tou nakopávačkou je typ 225.
Máme jednu v garáži :D
Tu ale ladit nebudu.Páč je v původním a top stavu.
kotoucovka z bajku to IMHO neda kvuli hmotnosti, resp asi pujde brzo srat ten kotouc(ek)
Teorie....
Mám 13 kilového horáka.
K němu tak 8 kilo bagáže když jedu na výlet.
Jezdím často na výlety.
Tzn 21 kilo co často jezdí a brzdy jsou ok.
Mám na tom 203 a 180 kotouče.
A z kopce kolikrát valím 60 a prudce brzdím.
Stačí prstíkem :D
Babettka bude vážit 3O kilo.Pojede max 40.
A tak 2 krát do roka.
To znamemá že ty deore 203 a 180 kotoučky určitě chvíli vydržej :D
[ Link ] já myslím,že slušné brzdy z kola to v pohodě poberou .... jen bych řekl,že by asi byl problém se škrtáním kotouče - uchycení kotouče na náboj,vůle v náboji z babety atp. - většinou nebývá mezi destičkou a kotoučem mezera ani milimetr ...
držím palce - vypadá to dobře ... k té barvě - černou s chromem.
15.09.2012, 22:19 |
Ondrero | Upraveno: 2012-09-15 22:20:12
Tak jsem přidal new fotky příprav na rámu.
Bystřejší si všimnou upraveného plechu pod nádrž(Zúžený a udělaná větší díra pro karbec).
V rámu udělaná díra pro lanko na plyn.
Krytky na šrouby na zadní tlumiče.
A hoodně vyztužený doraz na přední tlumiče.(jen ho dopilovat trošku)
Plus momentka při kutění.Všimněte si výrazu zelenáče na telce :D
[ Link ]
Tak jsem si udělal model brejlí na Simsoňácké tlumiče.Už jen splašit dural a při noční si to vyrobit :)
Tím se hnu dál,když budu mít konečně tlumiče přidělaný.Potom řešit uložení kola,brzdy atd....
ty rchní brejle jsou divný
mrkni jak to je na simsonu
je to plné a díra jen na šroub
někde to obhlídni
co brejle z simsona napasovat na racera i s předním kolem
tam by mohl jít brzdič z MZ-ty
ale tu jsem neměl na rozdíl od simsona kterého jsem vlastnil
25.09.2012, 21:05 |
Nora ještě chvilku tam budeš skládat těžší a těžší komponenty, až budeš muset přidělat zpět šlapátka aby jsi to vůbec rozjel...
Dovolím si oponovat ohledně váhy.
Ty brýle jsou děravé právě kvůli váze.
Budou 2x lehčí než Simson brýle.
Budu stáčet o 2 mm kluzáky a řezat o 200 mm trubky.
Aby to nebylo jak chopper :D
Brýle ze Síma navíc nejdou použít na Babettu.
Babetta nemá tu spojovací trubku,ale jen šroub.
Inspirace-brejle:
[ Link ] Vyhodím bubny i s paknama. Vzadu uřežu záchyt reakce.A budu na skoro stejné váze s neporovnatelným účinkem brzd a taky jde o imidž samozřejmě :D
Vlastně vše co jde nahradím duralem (EN AW 7075)
Samotnej kotouč z MZ váží jako komplet brzdy z kola.
Tak další ořezávka rámu (držák zámku,brzd.reakce).Teď je ten rám 100% symetrickej :D
Udělané polotovary brýlí.Už jen rozříznout a udělat ještě odlehčovací prvky...
Brýle jsou 6mm utopené a ta kapsa je o 1mm na průměru vetší mež miska.
Aby se na ložiska dostávalo co nejméně bordelu.
Doraz brejlí je vyvařenej a zpevněnej.
Už jen seříznout a odlehčit šavle...
Na papírmodelu jsem odlaďoval dorazy na brejlích(vytočení řidítek).Aby pak byly trubky 1cm od nádrže...
[ Link ]
pokračuj , zajímavý to je
Tak a stěžejní práce je za mnou.
Zkrátil jsem o 90 mm trubky(musel jsem si znova udělat zápichy a dírky atd) a zkrátit pružiny.
Tím že jsem pružiny zkrátil ,tak jsou akorát tuhý na ten 80 mm zdvih a kluzáky nejdou na doraz.
Kluzáky jsem stočil o 2 mm.Takže jsou fuč ťukance,zašlej povrch a zbavil jsem se vybrání pro držáky blatníku.
Suma sumárum jsou oba tlumiče o 800 g lehčí než sériovky.
Sériovej tlumič má cca 2 kila.Já se dostal na 1600g
Kompletní original Babetta přední vidle váží něco málo přes 3 kila.
To znamená že jsem úplně někde jinde s dizajnem,fukčností a bez velkého nárůstu váhy...o necelé kilo i s brejlema.
[ Link ] A ještě váhám jestli řidítka jen posadit na domky jak jsem to měl, a nebo jestli je nerozříznout a neudělat je ala Cafe.
Pěkně skloněný dolů a nakloněný k sobě.
Co myslíte?
Tak nějak vyřeším řidítka.
07.10.2012, 19:54 |
Nora Čéče kdo by to byl s těma vidlema řekl...
řidítka dobrý, pokud si je uděláš dvoudílné, tak si můžeš seřizovat i sklon.
ještě vyfrézuj horní brýle jako máš na tom návrhu s řidítkama
No já to mám právě zatím udělané na klasické domky na řidítek zhora.
Ale cafáče to mají právě rozděleně jako to mám na posledním modelu.
A ty řidítka jsou štelovatelné ve všech směrech..
Hore-dole a k sobě-od sebe.
Tak už řidítka nemám jen v Autocadu.
Konečně pořádnej café prvek :D
Super. Udelej vic kusu:-)
10.10.2012, 09:01 |
AR Hele a zkoušel si na tom už sedět? Sedadlo bude v klasickém umístění nebo s ním taky šoupneš? Protože takto bys byl solidně z kopce a tipuju že na záda pošušňáníčko ;)
No mám širší sedlo z BMX a mám ho až dole jak končí rám...
Takže sedlo je zároveň s horní brejlí.
Ale hlavou se mi honí že odfiknu ten pahýl co vede od tlumičů nahoru a tam dám nějaké udělané sedlo.
Bylo by na šířku těch tyčí.
Ale to by zase bylo daleko níž než brejle.
Nehledě na skrčený nohy ala minibike :D
10.10.2012, 10:37 |
AR No právě, když to posuneš níž tak si budeš kopat kolenama do brady ;)
Ták a kotouče jsou doma...
Už jen našetřit na brzdy :D
Pomalu se to začíná rýsovat.Jen tak dál :)
Kurnik motor z báby má 9 kilo....Ten pitbike tak asi 25 :D
Ale zase asi 12 kilo jsem očesal od sériové Babetty. Takže celková by se váha vyrovnávala se sériovkou.
Jen je jinej poměr koní :D
Tak na rajčeti jsou obrázky připravovaného přidělání kotoučů na bubny.
Skutečně jednoduchá redukce.
6ti šroubky M6 jí utáhnu k bubnu na krev a šroubky zalepím.
Pak celé kolo šoupnu do stroje,vyrovnám a vyfrézuji tu kytku,díry a osazení.
Tím by měl být kotouč co nejvíce souosej s bubnem.
[ Link ]
Koho zajímalo jak přidělám kotouč k bubnu,tak mám pár nových detailních fotek na Rajčeti.
Prácička to byla pohodová a myslím že nějakou pevnost to má.
jak mi ty riditka vs. brejle prijdou jak z LEGO Technic, tak toto je cista pracicka.
No je to taková stavebnice pro pokročilé :D
M12 plus M8....
To je parada,zlaty cesky rucicky. Uprimne zavidim
Ale to nejlepší mě teprve čeká...Pořídit brzdy a na ně vykoumat držáky.
To bude výzva :D
03.11.2012, 13:05 |
Losky Máš u mě obrovský obdiv za tvou šikovnost. Tiše mohu jen závidět...
Když by jste chlapi viděli jak moc je to vlastně jednoduché...
Jsem to nesochal na klasice :D
Zajimave mas vyreseny riditka v hlave mam podobnou stavbu a ziditka takto chci resit..jinak delam na 5osce takze uz mam par drobnosti doma:-) ale ohledne tech riditek te budu kontaktovat.
04.11.2012, 11:29 |
Losky Pro někoho, kdo není z oboru, tak je pro mě tohle úžasný. Fandím lidem co mají představivost a šikovné ruce. Jinak co se týče té barvy, taky bych vybral tu čokoládovou. Osobně jste mě tady inspirovali a asi na jaře nechám Vstroma hodit do nějaké takové barvičky:)
To je přesně ona :D
[ Link ] Tahle barva to prostě zkazit nemůže.
05.11.2012, 17:38 |
Losky tak touhle barvou opravdu nic nezkazíš. Opravdu bych ještě přemýšlel nad tím tam dát někam ještě tu krémovou
Pěkný. Když je k dispozici soustruh pro vlastní účely, tak to jede samo :)
Jen tak dál.
05.11.2012, 20:06 |
hawai moc se mi líběj ty matky na druhý fotce, teď taky dávám něco dokupy a nějakej atyp by se mi hodil :-) byl bys ochotnej mi taky pár udělat? velikosti bych ještě upřesnil :-)
Tak řidítka musí projít předěláním...
EVO 1 stojí zaprd a ty řidítka když se protáčí dolů i když se pořádně utáhnou.
Takže musím udělat EVO 2 :D
Je to domáááá
Kvalita jak blázen.
Ale je vidět že se s tím obráběním neserou.
Je to na pár místech jak po hrubování :D
Ale asi je to efektní záměr.
Hope dela takhle snad vsechny modely ... vypada to dobre a zaroven setri naklady :-) Dve mouchy jednou ranou.
Ach joooooo
Tak musím udělat znova redukce na kotouče.
Musím je udělat o 3-4 mm širší.
Měl jsem to stavěné na Deore třmeny.
Ty Hope jsou širší a nejsou zaoblený takže překáží drátům.
Takže držáky se prozatím odkládají :D
Papír model na adaptéry :D :D
[ Link ] Blížím se pomalu do finále :D
17.11.2012, 17:52 |
Tendr tj, fakt vymazlený
Tak brzdy jsou na svém místě...
Držáky se musí ještě dodělávat.
Vyfrézovat odlehčovací kapsy a celkově je zkrášlit :D
Nicméně to brzdí pěkně a kotouče škrtají o destičky jen minimálně.
Byla to ale nechutná piplačka odladit aby vše na sebe bylo kolmé a v s ose.
Odlehčení na zadním držáku...
Nemůžu se dočkat až bude nalakovaný rám.
To pak bude vypadat jinak.
A hlavně to chce fotky za denního světla.
Ten blesk na tom materiálu vytáhne všechny škrábance.
A vypadá to nepěkně oproti skutečnosti.
23.11.2012, 03:17 |
Jozzo jak tam drzi cely ten drzak toho brzdice vzadu?? vidim ze je chytly jen na ose a dale?
podle posledni fotky, se mi zda, ze dole je na drzaku hrana, za kterou se drzak opira o rameno, nebo ram, nebo co to je to cervene ;-), takze s nim neni mozne otacet, presto ze drzi jen na ose. uplne spodni hrana - aspon mi to tak pripada
Myslíš záchyt reakce?
Zepředu je vyfrézovaná drážka přesně na výšku a šířku té kyvné vidlice.
Takže je to posuvné kvůli dopínání řetězu.
Jen musím ještě na té vidlici odbrousit kousek toho rádiusu co překáží v posunu dopředu.
pocitam ze jozzo se ptal, kvuli tomu ze se boji aby se drzak neotacel na ose. jestli to mas nejak pridelany na to rameno, tak aby se drzak nebyl schopny otocit, tak je to podle me v pohode ;-)
Takto to je vidět lépe jak to funguje...
jojo tohle jsem myslel, jasne, super ;-) myslim ze to bude stacit i jako odpoved pro jozza ;-)
23.11.2012, 11:58 |
Jozzo jo tak uz mi to dava smysl,dik :)
Tak až na zkrácení hadiček mám brzdy hotové.
[ Link ]
No supr tak brzdy jsou na místě co bude následovat dál ?Pěkně se na to koukam :)
No honí se mi hlavou jak přidělám hadičku k zadní vidlici.
Nechci nic vařit a ani žádné stahovací pásky.
Zároveň žádné velké hroudy :D
Tak fakt nevím :D
A pak mě čeká příprava rámu a nádrže na lakování.
25.11.2012, 10:40 |
Nora provrtej vidlici a veď hadičku vnitřkem...
sleduju to tady od začátku a pěkně se na to kouká, ale vždycky sem se chtěl zeptat co znamená ten název Beretta-Café racer to je nějakej styl nebo si to tak pojmenoval?
Na co je to nakonec určený? Na silnici nebo nějakej trial. Sorry za blbej dotaz, ale o tutom nemám ani páru
Kadel
Nora: No takhle přes díru v rámu už mám řešený plynový lanko.
Ale ty kapalinovky je sraní rozebírat :D
Beretta je výrobce zbraní.
Má babettka je taková střela,že se Beretta hodí :D
A Cafe-racery jsou závoďáky z dávných dob.
Na co je určený? Převážně na koukání :D
Vedení hadiček rámem by bylo efektní ,ale radši bych opravdu nabodoval pár uchytů.
Když já právě nemám možnost bodování :D
Takže to vypadá na vrtání.
Tak a mám konečně přidělaný pancéřovky.
Asi už budu dělat jen samé drobotiny :D
[ Link ]
Pěkný. :-) Bude elox nebo to necháš přírodně?
Jako hodně hodně jsem nad tím přemýšlel.
Samozřejmě by to šlo asi do zlaté.
Zajmavý :)
Jenom, počítal si s pohybem kyvky? Se mi zdá zadní brzdovka celkem naplá, aby se nepřetrhla ;)
Jojo to je odzkoušený.
Když jde kyvka nahoru tak se ta hadička nenatáhne ale jde do oblouku.
A dolů níž nemůže kvůli dorazům v tlumičích.
Konečně jsem se pustil do rozety.
Jako polotovar jsem použil převodník z BMX.
Chtěl jsem tu rozetu nechat černou,ale při frézování poslední kapsy mi ten kus vylítnul a samozřejmě se odrbal...Takže jsem jí musel ofrézovat i na čelech .
Pak mě ještě čeká vykoumat pastorek na motoru.
Origo nemá zuby na řetěz z kola.
Více foto na rajčeti :D
muzu se zeptat proc davas retez kola?
Navic neni ta puvodni rozeta mensi v prumeru? Moc si to uz nevybavuju ale byla neco malo vetsi nez ten brzdovej buben ne? Takhle to bude vic do pomala ne?
Kadel
No jde především o váhu...
Origo ocelová rozeta váží to co moje rozeta s bike řetězem dohromady.
Nehledě na nechutně těžký origo řetěz :D
Ten BMX řetěz co tam chci dát je dělanej ne velkou zátěž,takže by měl ten nájezd km o mám v plánu absolvovat vydržet :D
A zpřevodování chci spíš do síly.
Radši pojedu 30 místo 40 ale do kopce nebudu utíkat :D
no je fakt, ze kdyz sem na tyhle babete obcas jel do nejakyho prudsiho kopce tak sem ji musel slapkama pomoct no (nevim jestli byla spatna spojka nebo to bylo normalni nevim), coz tobe nehrozi no.
Kadel
Tak co je novýho ?Dlouho nebyl žádnej post :)
No poslední práce byla zkracování hadiček k brzdám a dělám na vedení plynového lanka...Takže nic akčního :D
Musím počkat na řetěz a budu pokračovat dál...
Tak další díl je ready.
Už jen zkrátím a snýtuju řetěz a mám sekundár hotov.
[ Link ] Teď začnu stavět stojan.Už mě nebaví mít babču opřenou o postel :D
Díky :D
Konečně mám prskoleta na co postavit.
Už jen udělat koncovky ze silonu aby se stupačky neodíraly a trošku poladit vzhled.
Jen seženu nádrž (ta co mám je nechutně rezavá vevnitř) a může se připravovat na lak.
18.01.2013, 08:40 |
assassin | Upraveno: 2013-01-18 08:42:12
ondrero, paradni. taky bych bral doma CNC, ja musim vsechno na klasice :(
redukce na brzdy je dobra piplacka, to znam :)
Ty jooo ale taky na jakou to děláš strojovnu panečku.
Až bude bába hotová ,tak určitě budu mít chutě upravit i GSX 550 :D
Stojan už je funkční a zbývá doladit štyl.
Komplikovanost vrchní části je z důvodu seřizovatelnosti vůči naklápěcím stupačkám.
Můžu ladit řidítka,stupačky, výšku sedla.
Ale posaz bude vždycky děsnej :D
ondrero: suzuki tl1000/gsxr750srad/haybusa - origo ctyr/sestipisty jsou slabe/problemove, takze sem delal redukce na brzdic z yamahy r1 - na origo montazni body totiz jdou pridelat uz jen aftermarket brzdy a ty uz stoji balik a je jich malo...
gsx550 uz je ctyrvalec ze jo? ja mam rozdelanyho kaface, no spis scramblera z GS450/GSX400 ktera ma siluetu podobnou jak ta gsx550, jen od dva valce uzsi motor :) nemam na to ale moc cas. az zacne stavet tak sem hod fotky, bude to v tvem pojeti urcite hodne zajimavy.
BTW co mas za stroj (tu frezku)? doma/v praci? ja bych chtel do dilny neco poridit, ale furt nevim co...
a software CAD a CAM pouzivas co?
No něco takového z toho jde udělat :D
[ Link ] Jinak vše dělám v práci.
Na takovéto podobné starší chrchle.
[ Link ] Nicméně je nejvíce volná a určená spíše na kusovky atd.
Software nemám nic extra. Jen Autocad 2007.
Ale pro moje účely je naprosto dostačující.
Mít možnost CAM na mašině no tak to by vůbec bylo maso a radost dělat :D
Muj sen je si nekdy postavit bobbera z BMW R65... ale az po caprice...
To můj sen je mít sériovou GSX 1400....
Takovej ten mega naháč :)
Nebo akčnější SV 1000.
Tak jsem splašil za 300 kaček bezva nádrž bez koroze a přidávám fotky té svojí hrůzy co jsem měl :D
vzit nadrz naplnit matkama sroubkama a atd plud odrzovac a bud si pohrat kvrdlat s nadrzi a nebo ji hodit do michacky pervektne obalenou, takhle jsem to udelal a cca 4 roky bez koroze :-)
jako Luboš. Kolega si takhle čistil lahev na potápění. Nasypal do toho nějaké jeté destičky z fréz, upl to do soustruhu a nechal to celou noc převalovat na malé otáčky.
Jojo tento postup znám...Ale mě to přišlo jako moc práce,když jsem mohl mít za 300 kaček jinou :D
Přeci jen to není Pérák :D
Tu orezlou nádrž nevyhodím, třeba se bude někdy hodit.
24.01.2013, 16:12 |
hawai Už jsem se načistil něco nádrží, ale nikdy by mě teda nenapadlo to strkat do míchačky :-O to slyšim prvně. vždycky pěkně ručně, matičky+benzín do nádrže a kvrdlat kvrdla a kvrdlat
Mám pěknou knížku o renovacích motorek a tak míchačkovej systém popisují taky :D
26.01.2013, 18:32 |
Ondrero | Upraveno: 2013-01-26 18:32:37
Rozebíračka a bude následovat lakovačka :D
Nooo, tak jsem dneska poprvé hrábnul horkovzduškou a špachtičkou na sundááávání starého lakování :D
Noo to budou prodávat moje děti až tu už nebudu :D
Tak to mi zarid predkupni pravo nez odejdes:-)))
Jinak to je super. Jsem zvedavej na finale
Dám do lakování všechno :)
Každou jamku nebo nedokonalost musím zahladit.
Ale pořád nevím jak udělat styl.
Vím na 100% barvu...Ale jak udělat linky...nápisy...
Na plech :D
16.06.2013, 22:41 |
Etien (M)
tohle me baviii ;-)
17.06.2013, 07:41 |
AR ala nějak si zpomalil tempo ;)
17.06.2013, 13:02 |
Pajk Tak ještě má 14dní do prázdnin. :)
17.06.2013, 13:14 |
AR Jako že by nakonec zabral jo ? ;)
Nooo co se týče strojařiny, tak to mám vše během chvíle :D
Ale lakování....To trvá :D
Na plech 2
Díly v plniči
Zítra se ubrousím :D
04.07.2013, 18:26 |
vypuk Čekal jsem "Na plech 2", že tam někdo bude ležet na zemi :-D
04.07.2013, 19:35 |
Alííí Luxus prace. Ty az se vrhnes na prestavnu auta, to bude hotrod jak vysitej. :-)
Nooo bába bude hotová....
A co dál? Mě tohle bude bavit pořád :D
Otázka je co bych mohl udělat :)
Takže zjednodušeně...
Šmirgl 40-60 na drsnění plechu plus odbroušení zbytků starého laku.
Tmel se skelným vláknem na větší nerovnosti plus broušení.
Jemný tmel na vyhlazení plus broušení šmirglem 240-320.
2 složkový plnič.
Broušení 240-320.
Plnič
Broušení 240-320.
Jemný tmel na úplnéé zdokonalení :D
Plnič
Broušení 240-320-600 a 1000 pod vodou.
A už jen báze a lak :D
Snad poslední 2 fáze nepokazím :D
Tak konečně nalakováno.
Více foto na :
[ Link ]
09.07.2013, 19:49 |
hawai dobrej výběr barvy, moc se mi líbí. už máš rozmyšlený linky?
vypada to dobre, linky bych videl asi zlate.
Já hlavně netuším jakou technikou bych je měl dělat...
Já to nejdřív složím a pak uvidím jestli bude další stajlingovej postup třeba.
Třeba méně bude nakonec více...
youtube a PINSTRIPING
...ale chce to pevnou ruku :-)
Hmmmm tak tahle technika nebude nic pro mě :D :D :D
Na stojanu konečně.
Teď už jen v klidu nastrojovat :)
Nějaké detaily....
Péra na hlavě pérujou :D
25.07.2013, 09:30 |
RON Linky pro třasorukké - aneb jak to dělám já: elektrikářská uzolačka (ta se mi osvědčila nejlépe) a oblepit si linkovaný prostor. Přetřít malým štětečkem trochou barvy se zlatým pigmentem a ještě za "živa" odtrhat izolačku.
25.07.2013, 09:32 |
RON foto hýr:
25.07.2013, 09:33 |
RON
25.07.2013, 09:36 |
RON Ve výsledku to vypadá, když to odtrháš opatrně za "živa", dost reálně. Přeji pevné nervy :)
No ještě mi chybí vyrobit víčko nádrže a nápisy.
Ale jinak už je složená.
06.08.2013, 15:26 |
AR Tak kde sou fotaaa? ;)
Tak tady jedna nepěkná fotka z mobilu...
06.08.2013, 21:09 |
Jozzo léto běží v plném proudy a ty nedrandíš? že ty to máš jen na výstavku :D
Alfred Víčkok :D
Start kit mega Torx :D
Přes toto by se měl ten motor startovat.
Už jen vykoumat jak to startovat :D
16.08.2013, 10:08 |
AR to chceš nějak nakopávat či kliku a točit? ;)
Jojo takhle bych to nějak bral.
Jako roztáčet káču přes špagát.
Jen to musí mít volnoběžku aby se mi to neprotočilo v ruce :D
16.08.2013, 10:44 |
DaveF tak si tam udělej řemenici napevno a špagát budeš mít v kapse, tohle je sice hezký ale nějak mě nenapadá jak to vyřešit :-)
16.08.2013, 15:57 |
AR Tak na ten řemen snad žádnou extra upravu nepotřebuješ ne? By stačilo aji kdybys ten řemen namotal na ten setrvák a škub ;)
Tak ono se to nejspíš ani startovat nebude.
Ale tak chci to mít vše funkční pro pocit.
Žádný Potěmkynovi vesnice :D
Potuněný stojánek :D
23.08.2013, 22:33 |
dalio už ten stojan je frajeřina ....... krásná práce orle
Teď záleží co myslíš :D
Když poslední reakce je stojánek :D
24.08.2013, 09:57 |
AR ondrero: spíš to byla asi narážka na to že to nebudeš startovat ;)
No jasně, že jsem myslel to startování :)
Odlehčený kryt na řetěz a emblémy na nádrž....
Jsou sice trošku masivnější,ale o to zvýraznění myšlenky jde :D
Master of Babetts konečně v novém bytě :D
Podestlána alcantarou a dokonce jí mám doma schválenou od drahé polovičky :D
Tenhle topic mě baví - jak sledování stavby, tak ty hlášky, které ze stavitele padají :)
Ručičky šikovný, klobouk dolů :)
08.09.2013, 16:43 |
Tendr To bude jen dekorace?
Tak konečně opět něco co se týká Beretty.
Už dávno jsem věděl ,že chci mít u babči fotoknihu s fotoseriálem přestavby.
No a zrovna dělám na podstavci.
...
11.10.2013, 16:41 |
Jozzo to bude vystavená ve vitríně na metrovém podstavci otáčejíc se dokola ve světle reflektorů? :D
11.10.2013, 20:19 |
AR řek bych že to je stojan na tu jeho fejsbukknihu ;)
11.10.2013, 21:05 |
koren jako fakt hezky, ale porad se nemuzu zbavit dojmu tvorby "z prdu kulicku". i tak ale fandim...
Musíte to brát tak, že mě baví hlavně ta výroba té dané věci.
A je jedno jestli dělám klikovku, nebo stojánek na fotoalbum :D
2 měsíce čekání, nahánění a Brooks je konečně doma.
Je to luxusní záležitost. Jak sedlo tak i balení ....
Takže už mám England brzdy a sedlo :D
Lauf EVO 2 :D
Master Of Babetts
26.10.2013, 08:26 |
hawai hezký :-) ještě by to chtělo video jak to jezdí :-)
Tak a Bábuš je co se týče výroby 100% ready. Už mám v plánu jen poladit ten hnusnej plastovej kryt zapalovaní.
Na to ale postačí kudla a barva.
.
31.10.2013, 21:54 |
xSam Ondrero, ty jsi fakt pacient:-))))
Ale opravdu klobouk dolu, je to fantastická práce.
Btw: pojede to někdy, nebo to bude sloužit jen jako dekorace???
31.10.2013, 21:58 |
xSam A myslím, že by tomu slušelo nějaké světlo:-) A blatníky by taky nebyly od věci:-)))
zajímavý
ale některý věci trochu nechápu - nedokážu to popsat ale jakoby nesourodost
provedení precizní
xSam: Jen jako dekorace
Blatníky a světlo....to už by bylo moc nooobl :D
Midi34: Tak to trochu rozveď co přesně je nesourodý.
Každý názor mě zajímá.
Další malá úprava....
19.11.2013, 22:51 |
hawai tu díru bych ještě zadělal plexisklem. taky by to nemuselo vypadat špatně :-) jinak super
Jojo to bylo v plánu :)
Jen místo plexi jsem si nechal vyříznout sklíčko.
To se nepoškrábe a je stlačený mezi těmi kroužky a nemělo by prdnout.
Krásný :-) budeš dělat blatníky?
9z10 lidí mi je doporučuje :D
Takže asi budu muset něco vymyslet.
Detail....
Přidané foto dokončené elektriky a vedení paliva.
Už mi chybí jen editovat páčku na kohoutku a nějakou pěknou koncovku na sytič.
[ Link ]
60 šroubků....
60 duralových zlatě eloxovaných imbusáků o různých délkách a průměrech.
Taková porce by mi měla přijít příští týden.
To je už jen takový zlatý hřeb na konec.
Protože někde mám oceláky ve zlatém pozinku, někde modrý pozink, na motoru dokonce staré šrouby na šroubovák :D
Plus snížení váhy o pár gramů :D
Jsou to jen detaily, ale ty rozhodují o celku...
Objednány new výpletové dráty....budou se komaxiovat.
Ty orezliny stříknuté sprejem fakt néééé :D
A nové hliníkové ráfky. Simson-předek a MZ-zadek.
Ty otloukánky co tam mám, musí pryč :D
07.02.2014, 21:11 |
hawai A seš si jistej že komaxit je na dráty to pravý? pokud budeš dělat jen dráty, tak bych je stříknul normálnim lakem. Komaxit ti při utahování může popraskat a odloupat se. Pokud ale chceš lakovat celý kola, tak nejdřív vyplést a potom celý dát do komaxitu už vypletený. taky jsem to tak dělal
Nooo když se neoloupal sprej...
To byl počátek a dělal jsem to na hulváta.
Nebylo v plánu dělat stavbu na výstavy :D
Ráfky budou leštěný a náboje taky. Niply jsou broušený až na mosaz a dráty jsou nejhezčí černý.
07.02.2014, 21:19 |
hawai právě že normální lak je ,,měkkej,, a když se dráty při utahování kroutí, tak ten lak to zkousne. kdežto komaxit je tvrdej a jakmile se drát trochu zkroutí, tak ti praskne a začne se loupat
Ouuu....No a co chemicky načernit?
07.02.2014, 21:27 |
hawai tak s tim zkušenosti nemam, ale podle mě to by taky šlo. Já osobně bych to asi stříknul černym sprejem, maximálně to zalakoval bezbarvym lakem a je to. výsledek bude stejnej
Právě jak ty dráty jsou dole zahnutý do 90°. Tak tam se mi barva loupe.
Ale je to sprejem no...
Prodám veškerou kramárnu co zbyla po stavbě babeťáka.
Ideálně když by někdo vzal všechno.
Většina dílů nových.
Přední origo vidle na babettu jsou po repasu a jsou tam daleko lepší futra než co se prodávají, plus horní držák řidítek.
Vidle na Síma také O.K.
Atd...
Cena dohodou.
[ Link ]
Prodám veškerou kramárnu co zbyla po stavbě babeťáka.
Ideálně když by někdo vzal všechno.
Většina dílů nových.
Přední origo vidle na babettu jsou po repasu a jsou tam daleko lepší futra než co se prodávají, plus horní držák řidítek.
Vidle na Síma také O.K.
Atd...
Cena dohodou.
[ Link ]
Dám k tomu zadara nějakou plechařinu z babetty, výfuk, šlapací hřídel, řidítka,tlumiče atd atd.Joo a taky zadara pláště a ocelové ráfky. Prostě se chci zbavit všeho :D
Dám k tomu zadara nějakou plechařinu z babetty, výfuk, šlapací hřídel, řidítka,tlumiče atd atd.Joo a taky zadara pláště a ocelové ráfky. Prostě se chci zbavit všeho :D
Dám k tomu zadara nějakou plechařinu z babetty, výfuk, šlapací hřídel, řidítka,tlumiče atd atd.Joo a taky zadara pláště a ocelové ráfky. Prostě se chci zbavit všeho :D
Černý zinek přesně podle představ :)
Tak dneska jsem jí dovezl na místo činu :D
O víkendu se uvidí jak si vede.
05.03.2014, 22:32 |
AR xixi to vypadá jak hračka mezi těma ostatníma ;)
Čas letí, už jsou to skoro dva roky co na tom makáš a přijde mi to jako bys začal nedávno :)
Ano, pěkně sis vyhrál.
Info k soutěži by bylo?
06.03.2014, 08:25 |
hawai | Upraveno: 2014-03-06 08:30:54
Jak to máš vyfocený takhle z dálky, tak mi k tomu nějak moc nesedí to sedlo. Jasně, vim že je to styl ,,alá babeta,, , ale možná by tomu víc slušel nějakej malej ,,lavor,, stylu jako je na motorce vedle. klidně i světle hnědej aby to ladilo se zlatou co na tom taky máš a kontrastovalo s hnědou. Ale to je muj subjektivní názor. někdo bude třeba nesouhlasit :-)
edit: ještě otázka- Co to všechno obnáší dostat vlastní motorku takhle na výstavu?
Hmmm organizátoři si ji vybrali na focení.
Škoda že jsem u toho nebyl.
Sedlo mi taky moc nevoní vzhledově, ale je to Brooks :D
Mám v plánu si udělat vlastní. Nějaké duralové a do toho zakomponovat kůži.
Zítra tam pojedu na půl dne na čumendum, pokec a hlavně vyhlášení soutěže.
Jinak stroj přihlásit je jednoduché.
Stačí na stránkách podat přihlášku.
[ Link ] Když se motorka líbí, tak jí zaregistrují.
Tak alespoň bedna :D
Možná by to bylo lepší, když by se hodnotil stroj a né prestiž majitele.
Je to těžké, když se bodují chlapy co se už znají mezi sebou :D
No ty voe 3. misto! Parada ne?
gratulace, taky si myslím že super výsledek
Super vysledek, gratulace!
Díky moc
Škoda že se účastnilo jen 10 motorek :D :D :D
super vyraž do států s tim :-))
gratuluju
viděl jsem na vlastní oči v pátek na výstavišti, moc pěkná práce ;-)
07.12.2017, 11:21 |
jedla je to už dlouho, ale hned jsem si na tenhle projekt vzpomněl :-)
[ Link ]