Navštíveno 8034x
02.03.2015, 17:53 |
macek | Upraveno: 2015-03-02 17:53:51
02.03.2015, 18:46 |
hawai Proč by ne, vypadá to slušně. Mít navíc 300 litrů, čas a vědět že to jde postavit na značky, tak by to mohlo být zajímavý :-)
jestli jsou to real fotky, tak to nevypada zle
NJ tohle je tady od nepaměti a nikdy jsem nepřišel na to co vede někoho k tomu udělat z Pontiacu F40 apod. zvěrstva...
No zvenku jeste buduz ale ten intros a motor, to je trága
03.03.2015, 08:44 |
AR jasný taky nechápu proč někteří dělají ze Š130 Spyder 550 a pak se tím ještě chlubí na srazech
03.03.2015, 16:57 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-03 16:57:32
AR: Ty seš fakt KRETÉN to už slušně napsat nejde...
Opět srovnáváš nesrovnatelné a pokud Tě přijde F40 na podvozku Pontiacu (auto absolutně proporčně mimo ať se na to podíváš z jakéhokoliv úhlu) stejné zvěrstvo jako Jirkovo spider, tak se dál nemáme o čem bavit.
No jasně, za to Schade je proporčně se Spiderem jako vejce vejci :)))
03.03.2015, 18:51 |
AR | Upraveno: 2015-03-03 18:56:02
jj postavit vedle sebe spyder a š130 tak má běžný pozorovatel problém rozeznat rozdíl jak jsou ty auta identický
03.03.2015, 18:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-03 18:57:05
walish: Ano, myslím, že Banham 550 je s originál spiderem pro řadu lidí k nerozeznání od originálu obzvlášť po tom, co je v něm řada dílů a detailů z originál vozu. Navíc je to originální kit se slušnou historií.
Pokud tohle chce někdo schazovat na úroveň F40 postavené na Fieru proporčně absolutně mimo, tak fakt nemám co dodat...
03.03.2015, 18:57 |
AR no tak sme doma on je to přeci originální kit tak to potom jo
Jenže ty v jedné větě napíšeš, že to nikdy nepochopíš, jak to někdo může dělat a hned v té následující se rozplýváš nad tím, že někdo ze Š130 udělá Spidera a ještě na to použije "originální kit".
Asi to uzavřeme tak, že důvod, proč se staví kopie všichni známe, no a některé jsou prostě lepší a některé zase horší. Bodka
03.03.2015, 19:24 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-03 19:25:04
Pánové moment...
Já jsem odsoudil zvěrstva typu dělat F40 z Fiera, které jsou proporčně absolutně mimo. Nikde nepíšu, že mám všeobecný odpor ke kopiím a stavbám replik AC Cobry, Lotusu seven apod. Pokud to je proporčně, tvarem, rozvorem i koncepcí pohonu podobné a nebo stejné s originálem, nemám s tím problém a mnoho replik je faktastických včetně tohodle spideru.
Ovšem repliky supersportů, které nemají ani shodnou koncepci u mě teda rozhodně obdiv nesklidí...
Chápu, že v tom nevidíte rozdíl, je opět příležitost si rejpnout a kopnout, nicméně tím ukazujete už poněkolkáté svou hloupost a molost podsouváním něčeho co jsem nikde nepsal. Nicméně AR to opět napsal jen tak ;))
03.03.2015, 20:21 |
AR Ale jo jasně chlapče, teď si nám to nandal. Hodí se tu link na repliku audi a ještě nedokončenou, proporčně vypadá jako origo, ale měřit se mě to nechce, ale ty to otočíš na ferko z pontiacu a zazdíš to tím že když se to udělá ze shades tak je to přece ok...ale jinak zapalování dobrý, chytneš na drc ;)
Replika vždycky bude replika, byť vypadá sebelíp... Pokud se navíc jedná o kit na auto, které na originál (kromě koncepce - předkolka, zadokolka, 4x4) vůbec nemá po stránce výkonu, funkčnosti náprav atd. tak je to podle mě nefunkční bastl možná lahodící nečímu oku.
Anebo ten Banham 550 má přes 80 kW? Určitě ne... Takže na oko pěkné, asi jako ta R8 (když člověk nejde po detailech), ale do originálu to má opravdu daleko.
03.03.2015, 20:54 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-03 20:55:28
mr.brain: Prej funkčnosti náprav :-)) Možná budeš překvapen, ale Škodovka má nápravy na vysoké úrovni (což potvrdila jak 130RS na rallye i okruzích, tak později 130LR a nakonec 130L/A) a troufám si tvrdit, že po této stránce je min. na stejné úrovni (ne-li lepší u zadní nápravy) než originál. Motor je v tom 1,3 na webru. Na brzdě to nebylo, ale dle konfigurace tam 100 - 110HP je. Co tam máš dalšího?
Ne jako fakt mě nebaví tady něco obhajovat jen proto, že zde píše jeden kokot a vybírá se co se mu hodí do krámu viz. jeho vykonstruovaný příběh v 20:21 ;)
03.03.2015, 21:01 |
gizmi | Upraveno: 2015-03-03 21:01:37
Škodovka má nápravy na vysoké úrovni (což potvrdila jak 130RS na rallye i okruzích, tak později 130LR a nakonec 130L/A)
V tom případě Citroen má nápravy nejlepší na světě (což potvrzuje Loeb, zeeeee)
:D :D :D
Promin, ale v tomhle ma AR pravdu. Kdyz 1 a 1 je 2, tak proc tomu tak neplati vzdy? Navic uplne zbytecne chytas na poprve jak pise..
gizmi chce bejt zas chytrej až na to, že 130L/A má třeba nápravy, kinematiku a geometrii v podstatě sériovou. To je "trochu" rozdíl od WRC s kterým Loeb jezdil, které nemá s Citroenem nic společného...
tunere, ber to tak, ze nekdo konecne postavil moderni audi s analogovejma budikama.
.mycTD: Pokud vím, R8 má analogové budíky...
03.03.2015, 22:10 |
AR a co takhle k tomu postavit jako chlap co? nebo jak tu bylo vedle jako gentleman? Vzit ten konacek....
03.03.2015, 22:27 |
mr.brain | Upraveno: 2015-03-03 22:28:21
Tohle nemá cenu.
edit: měl jsem tu rozepsanej dlouhej příspěvek, pak jsem si uvědomil jak tu vypadá poslední rok diskuse s určitými lidmi a nakonec jsem to radši smazal.
Opovazte se sahnout tomu Tunerovi na cokoliv co se tyka skodovek!!!
Protoze to jste hned vsichni kreteni..
ja bych to napsal jinak, nekdo tady da odkaz na repliku r8 a debata skonci u 120 tky :) musim se tomu smat opravdu kvalita debata.
u te repliky r8, dostat to do nejake podoby je nesmysl a hlavne pokud se nepletu stejne to nemuze podle me na silnici ne? tohle preci nemuze dostat technickou ani homologaci
pro vetsi vernost by to chtelo i cely interier
o motoru skoda mluvit pac je asi ucelem jen vzhled nikoliv jizdni vlastnosti
zaverem podle me to dostat do pouzitletlne podoby vyjde na tak na 500 tis a kdyz budes hodne dlouho hledat a shanet za 750-800 tis mas original tak k cemu je to dobry :)
04.03.2015, 08:21 |
schwaboid | Upraveno: 2015-03-04 08:30:47
04.03.2015, 08:33 |
gizmi Tuner#2: Tuner pres sve skodovacke bryle prehledl vsude usmevacky :D :D :D Ach joooo, s tebou vubec neni sranda :(
Schwaboid: ted aby si Tuner bezel pro prasky :D :D
04.03.2015, 15:25 |
mourl Tak spíš jde o to že ten Spyder a Lotusy,Kaipany atp. jsou ofiko stavebnice, které mají hlavu a patu.Ale vzít nějaké fiero nebo Peguota 406 a vysochat z toho R8 :D to je fakt postavený na hlavu.
04.03.2015, 17:07 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-04 17:08:43
mr.brain: Máš pravdu, plivat na něco co neznám a hledat na googlu umí každej, bohužel jseš zcela mimo...
badczech: To píšeš ty, já tady nadával pouze Radimovičovi a to není jen tady, ale i na jiném fóru neustále do kola...
mourl: Děkuji, už jsem ani nečekal, že zde někdo napíše post co bude mít hlavu a patu. Ostatní se sem seběhnou jen aby si zase mohli "kopnout" a je zajímavé, že jde vždy o stejné nicky :))
Jen poslední vsuvka. Možná jste přes rudo před očima z mého nicku přešli tento post:
"03.03.2015, 08:44 | AR jasný taky nechápu proč někteří dělají ze Š130 Spyder 550 a pak se tím ještě chlubí na srazech"
Pokud v tom nikdo nevidíte naprosto nechutné a nepřípustné napadení Jirky Z. a jeho Spideru, tak Vás za kretény označím klidně taky. Tohle nenapíše rozumný a soudný člověk... Jirkovo Spider je ozdobou každého srazu a peněz je v tom nasypáno tolik, že by za to klidně i ta origo R8 byla. Takže tohle srovnávat s F40 na Fieru může fakt jen blb...
04.03.2015, 18:08 |
AR koukám hezky vztahovačný ;) mám dojem že nějaké napadení tam vidíš snad jen ty, ale to bude tím že žiješ v tom paralelním světě jak si již několikráte předvedl, nebo snad nějakej ten jirka je jediný kdo má tuto repliku? Měl jsem dojem že jich vzniklo vícero když se to vyrábělo jako kit a dalo se běžně koupit...ale jo žij si svou konspirační teorii dále.
ps: srovnávat hotové auto s rozestavěným je taky docela úlet ale budiž, někdo to asi dokáže
To jsi psal ale ty o tom Fieru :-))) a hned 3x
Radimoviči ty seš fakt pako. Teď z toho chceš vycouvat, žes to myslel obecně? Až do loňska to bylo jediné auto v ČR a bylo jediné, které se na srazech objevilo. Od loňska je tu i druhé, ale zatím bez přihlášení a probíhá na něm renovace. Pokud bys to myslel obecně, tak zbytek je v Anglii a nějak nevidím tu souvislost s chlubením po srazech...
schwaboid: Však to nikdo nepopírá a pokud bys četl pořádně nemám problém s replikou obecně, ale to jsem psal už včera v 19:24 a psal to tady i mourl...
04.03.2015, 18:43 |
schwaboid | Upraveno: 2015-03-04 18:43:48
Tak četl jsem to celé několikrát. S Fierem jsi začal ty, pak ty a pak zase ty. No, to je dohromady třikrát. Nikdo jiný o Fieru nepsal, čiže tvoje věta " Takže tohle srovnávat s F40 na Fieru může fakt jen blb..." byla asi nasypání si popela na hlavu....
04.03.2015, 18:55 |
AR Poku to bylo na mě....tak prosím uvést řádek kde je uvedl že píšu o CZ srazech, že píšu někom z CZ a nějakém pro mě neznámém jirkovi, ale jo nejspíš máš pravdu ty jako vždy
ps: z ničeho necouvám, nemám důvod jen jsem naznačil dvojí metr - škoda modla vs cokoliv jiného povl
Ja bych postavil z R8 repliku skody 130!!!
04.03.2015, 19:11 |
gizmi Prófa: jenze ta by nefungovala tak jako 130tka original...vsak to tu vsem kretenum pise, ze 130 mela super techniku a podela to vsechno.. ;)
Tunere, možná by stálo za to, aby sis vytáhl hlavu z prdele a začal se chovat jako běloch.
Je vtipé pozorovat kolik se tady ještě seběhne lidí co si s chutí kopnou :)) Bohužel tu hlavu z prdele by tady měl vytáhnout někdo jinej co si nevidí do huby...
Ale jo, příště si rýpání Radimoviče nebudu všímat a žádá debata nevznikne, neb to, že ze 130tky dělala anglická firma Spider 550 tu prakticky nikdo nezná. Jistě, teď tu všichni houfně napíšete jak se s Jirkou Z. znáte a že znáte do šroubku i jeho auto, ale já nic jiného ani nečekám :)))
04.03.2015, 19:48 |
AR a tady milé děti vidíte co děla s lidma nekvalitní fet :-D
Trochu se vám do to flamu vetřu. Ač je na tý R406/8 jistě odvedeno spousta dobrý práce a zahučelo do toho spousta peněz, taky tomu moc nerozumim. Dělat z předokolky a motorem vpředu zadokolku s motorem vzadu je fakt podivný. Supersport je o výkonech a to tohle neni. Mít R8, kterou natře nachipovaný TDI bych fakt nechtěl. Na druhou stranu, když budu mít veterána, tak klidně můžu jet 20km/h a stejně budu stylový a néé pozér. To jen můj skromný osobní názor.
btw. nevim, jestli to delate proto, ze se jedna o repliku, ale stejne bych se v pripade porsche drzel radeji tradicniho vyrazu spyder ;-)
Jirku Z. neznám a nijak mě to nemrzí, protože je mi úplně ukradený. Že jsi ty označil jeho výtvor za skvost(všichni víme proč) nic neznamená. Nemáš žádný objektivní názor, všude jenom cpeš tvoje škodovky miliónových hodnot, protože znáš pouze 3 vraky, co stojí někde ve stodole a kdo nezná nějaké tvoje kamarády a neuzná, že škoda má lepší podvozek než Porsche (což několikrát dokázala na agro srazu v horní dolní, kde se navzájem asi kouříte nebo co), tak je kretén. Nevím, co se Ti v životě stalo nebo pohnulo, ale od určité doby se chováš jako arogantní sebestředný kokot a není s tebou v ničem rozumná debata. I v příspěvku o fazolích si schopný to překroutit na to, že ve 120tce chutnají lépe.
mycTD: Pardon, moje chyba.
04.03.2015, 20:30 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-04 20:33:51
walish: Ten kdo se poslední dobou chová jako sebestředný kokot jseš Ty, stačí se podívat na tvoje posty, kdy snad každý je mířen proti tomu co píšu.
Tak ještě jednou a naposled abych tady vyvrátil ty sračky cos proti mě napsal...
Adam Radimovič tady zcela cíleně napsal sračku, na kterou jsem si dovolil reagovat s urážkou (i když u něj to snad ani urážka není vzhledem k tomu co předvádí tady a na virtu a byl na to upozorněn už od řady lidí) není.
To, že srovnává nesrovnatelné tady potvrdil i další člověk já opravdu vidím zásadní rozdíl v F40 na podvozku z Fiera, která je proporčně, jízdně i výkonově zcela mimo originál. Naopak nic nemám proti replikám AC Cobry, Lotusu seven a nebo právě proti tomuhle krásnému Banhamu 550...
A teď fakta:
mr.brain tady napsal, že replika by měla mít základ z kterého vychází stejně funkční podvozek a výkon motoru (alespoň 80kW - zřejmě si na googlu našel, že originál měl 81kW :))), jinak je to o ničem.
Na to jsem napsal, že Rapid 130 má podvozek na stejné úrovni jako původní Porsche, ba naopak má ten podvozek lepší! A ano, ono ho má lepší, neb původní Porsche mělo vzadu kyvnou nápravu (viz. foto), která poměrně zásadně mení geometrii a odklon kola narozdíl od vlečné nápravy s nezávislým zavěšením jako má Rapid (130tka obecně). Tudíš Banham 550 má opravdu lepší jízdní vlastnosti než originál. To není žádný důkaz z agro srazu jak zas urážlivě poukazuješ pouze na svou blbost a neznalost daných aut...
Druhý fakt byl motor, který si s originálem co do výkonu v ničem nezadá, takže opět logická a pravdivá reakce na rejpanec od někoho, kdo o tom ví hovno a jen to hovno plácne do placu aby mě "setřel"...
Nikdy a nikde jsem nepsal, že 120cka je nejlepší auto na planetě, to z toho uděláte vždy překroucením faktických a technicky nevyvratitelných postů. Je mě z některých jedinců špatně...
Ty vole, vždyť tady nikdo F40 na podvozku Fiera nekomentoval ani nesrovnával, byl jsi to jen a pouze ty a to už 4x!
A dál se ani nemá cenu už k tomu vyjadřovat, to si tam povídej na Argo srazech a ano, teď to myslím urážlivě, protože takovou tvář a reklamu tomu děláš jen a jen ty. To, co řekneš ty nebo nějaký tvůj kamarád, co má ve stodole Š120, tak to je pravda a nic jiného a motoristický svět od vás čerpá inspiraci. Tak to tady prezentuješ v každém postu, do kterého píšeš, ať už se týká čehokoliv. A ano, už je to proti Tobě a jak sis všiml, nejsem sám, ale velká většina. Já jsem Tě měl rád, ale to, co předvádíš, to je opravdu neuvěřitelné.
04.03.2015, 21:02 |
AR OT: tím že komolíš/měníš mé jméno se mě pokoušíš urazit? Pokud jo tak zbytečný pokus.
Ad tvá sračka, F40 tady dokolečka vytahuješ jen a jen ty a krásně překrucuješ posty ostatních.
A ad. nějaké upozornění, ano máš pravdu našlo se několik lidí co mě utvrdili v názoru na tebe, bohužel pro tebe.
walish: Poslední věta mě málem rozbrečela :)) Kdyby byla od někoho, koho si můžu vážit, asi bych se zamyslel, ale když to napíše někdo kdo technické fakta má jen ohranou písničku o agro srazech...
AR: Jako Adam Radimovič jsi vystupoval na virtu před tím než sis změnil nick na aDAm, takže nikde nevidím žádné komolení jen to, že se asi rád schováváš pokaždé za jiný nick. A to, že neumíš přiznat jak tvůj první post co vše rozpoutal byl opravdu myšlen (a že to byla cílená provokace) jen dokazuje co seš zač...
S originálem možná tak do výkonu. V tom zbytku? Naprosto odlišná konstrukce s 3x uloženou klikovou hřídelí a OHV rozvodem proti boxeru (jestli se nepletu tak je ve Spyderu motor 547), s DOHC rozvody a vzduchovým chlazením... Navíc Spyder je z 50. let a Rapid 130 druhá půlka 80. let 20. století. Víc nemám co dodat, platí pořád co jsem psal nahoře, na někoho je tady lepší nereagovat a v poslední době to na Tebe, bohužel, platí 100%.
žrát fazole ve 120ce je hovno, ale suprově se v tom prcaj ovce.... přední packy uvázat do zadnich pásů, prdel napasovat mezi sedačky... otevrit stresni okno prostrcit ven svoji hlavu jedna noha na zemi u ridice spolu s ovčí v holince na druhy strane u spolujezdce to samy, nasadit a jedem.... :-) P.S. co takhle se na takovyhle diskuse vysrat... me uz pomalu pripada ze to tady je jak v jedličkárně... a nebo se nudíte jako prase že máte čas řešit po večerech takovýhle hovadiny? na jednu stranu me to docela bavi čist, ale když se nad tim zamyslím, tak je mi docela i stydno...protoze to k nicemu nevede, nadavate si do prasat a kreténů a výsledek nula..
06.03.2015, 05:50 |
walish | Upraveno: 2015-03-06 05:53:22
Samantus: Pleteš se. Kreténi jsme všichni, kromě jednoho, protože neznáme Jirku Z. a jeho best of repliku Porsche Spyder, která je o mnoho lepší než originál, díky komponentům ze Š130 a "originálnímu kitu na vytvoření kopie" :)))
Ad ovce - možná si právě vymyslel adekvátní reklamu ke značce do TV :)
EDIT: Jo a nechápu, jak to můžeš srovnávat s F40 vytvořeného z Fiera!
Jsou repliky, které jsou opravdu zajímavé, precizní, vkusné a technicky funkční a proti takovým nic nemám. A pak je ta druhá kategorie, která je přesný opak, směšná, technicky degradující vzor a ty opravdu nechápu proč vznikají
Souhlasím s tím, že to Fiero je fakt hnusný, ten Banham je hezkej. Ale o to tu původně nešlo.
[ Link ] shanim originalni kit na prestavbu R8 na P406 coupe :-)
Kadel
walish: Koukám aspirant na AR#2... Nic z toho co píšeš v posledním postu netvrdím, opět jen překrucuješ fakta.
Only_One: Přesně tak...
"Škodovka má nápravy na vysoké úrovni (což potvrdila jak 130RS na rallye i okruzích, tak později 130LR a nakonec 130L/A) a troufám si tvrdit, že po této stránce je min. na stejné úrovni (ne-li lepší u zadní nápravy) než originál"
"Pokud v tom nikdo nevidíte naprosto nechutné a nepřípustné napadení Jirky Z. a jeho Spideru, tak Vás za kretény označím klidně taky." - Předtím bylo napsáno jinak, ale budiž. A ne, napadení nějakého Jirky nevidím, protože ho neznám, jen vím, že se nějaké pokusy Š130->Spyder dělaly.
A dál? Nic dál, nebaví mě to s Tebou, něco napíšeš, sám sebe hned v dalším postu popřeš a pak jen kopeš kolem sebe. To tvoje aspiranství si nech, sám si aspirant...Budu už Tě ignorovat, nemá to cenu, prokaž mi prosím tu stejnou laskavost. Dík
Me to prijde povedeny - 90procent majitelu ma r8 na efekt a ne jako supersport a ta replika zrovna tenhle efekt udela taky...
Srovnani s tim spyderem podle me neni uplne mimo - podobnej efekt na laika u obou aut, ale chovani a charisma tipuji uplne odlisne (neridil jsem ani jedno) a to ze replika bude "lepsi" na tom nic nemeni
Me by ta replika prestala zajimat hned jak bych slysel motor...
Dukaz vysoke urovne vozidla na zaklade sportovnich uspechu taky asi neni jednoznacnej - v te dobe mely sportovni uspechy i nase notocykly, ale nebylo to pokrokovou konstrukci - technicky byly spise dost pozadu...
To same treba mini - sportovni uspechy a podvozek neni zrovna hitech... Prvni 2t saaby? Atd atd...
Nadsenci a odbornici typu tunera me inspiruji - do te doby nez ztrati odstup a nadhled... A to bych rekl ze uz tady trosku nastalo..
06.03.2015, 17:01 |
Pluto Jak u blbečků na dvorku..... nic jinýho se ke spoustě debat na tomto foru nedá napsat...
walish: Nějak nevím kde sám sebe popírám, prosím konkrétně, neb z citací vůbec nevím co myslíš...
assassin: Ty jsi to auto slyšel? Myslím, že bys byl hodně překvapen, když to byl projet v Běšinech na hlavní, tak i v kempu jsem měl husinu a nebyl jsem sám. Co se týče úspěchů a hlavně jízdních vlastností Škodovek, tak stačí chvíli naslouchat John Hauglandovi v nějakém videu kde mluví o svém působení u Škodovky. Rozhodně to není o tom, kam to chceš svrhnout ;)
06.03.2015, 17:41 |
Lufas
Tuner#2: ty si jak škodovka v zimě, taky čapneš na jedno cvrnknutí :D Ano, rejpe se tady do tebe, ale proč? Protože se necháš, hned startuješ a do všeho vždycky zatáhneš škodofky :D Tak jestli chceš mít klid, ser na to a nereaguj... Jo, a ještě si prosím už vytáhni tu slepici ze zadele... :)))
06.03.2015, 19:08 |
CRK worm03: prej slepci ze zadele :D
Lufas: co sem rveš nějakýho malýho tlustýho cigoše, do pitche!!
Mě se teda nelíbí, jak tady Tuner#2 napadá Fiero.
Je to naprosto nechutné, nepřípustné, nečestné a nesportovní.
Jo a jestli se mnou nesouhlasíte, tak jste samozřejmě kreténi.
Kluci, co chcete abych vám na to řekl?
06.03.2015, 19:44 |
gizmi ...a kdo nezná nějaké tvoje kamarády a neuzná, že škoda má lepší podvozek než Porsche (což několikrát dokázala na agro srazu v horní dolní, kde se navzájem asi kouříte nebo co), tak je kretén. + "tak i v kempu jsem měl husinu a nebyl jsem sám" me naprosto rozstipalo :D :D :D :D Manzelka se divila, proc se tu gebim do monitoru :D
Tuner: pro odlehceni: dneska si tak v pohode tankuji u jedne benzinky naftu a najednou mi naskakuje husina od zvuku... prijel Kopelent starsi (resp. tata) s vyramovanym FAckem, 2 skorapky, nadherna dobova kola, vylezl s usmevem od ucha k uchu a sel tankovat.. :)) Rekl bych, ze uspechy skodovky jsou hlavne v lidech. Toho chlapa do dneska vytahnout z KITovky (ktera zajizdi pekne casy jak s motorem taty, tak po vymene s motorem syna) a posadit do Lancera, Eva, nebo neceho takoveho, tak ho nikdo nesesadi. Proste PAN ridic, ktery dokaze zajet prima casy i na trikolce..
Tak některé repliky Ferrari jsou poměrně zdařilé
Tuner: neslysel, ale at to vrci jak to vrci tak si myslim ze mezi boxerem a radakem bude rozdil pomerne zasadni.
Me osobne zvuk skodovek nijak nebere...
07.03.2015, 14:11 |
gizmi Assassin: do dnes jako dite mam husinu ze zvuku otvirani/zavirani dveri u 120acitky a pak take startujici/v zime spis nestartujici Scháááááde :D :D To jsou zvuky mladi :o))
07.03.2015, 22:58 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-07 22:59:13
gizmi: "Toho chlapa do dneska vytahnout z KITovky (ktera zajizdi pekne casy jak s motorem taty, tak po vymene s motorem syna) a posadit do Lancera, Eva, nebo neceho takoveho, tak ho nikdo nesesadi"
Nějak nechápu to o těch motorech? Jakej motor táty a jak motor syna?
Jinak nesdílím tvůj názor, Kopelent st. sice jezdí moc pěkně a čistě, ale v EVU by nic zásadního nepředvedl. Úspěchy Škodovky nejsou jen o jezdcích... Ale to si tady asi nikdo nepřipustí.
assassin: Tak to už je o vkusu každého soudruha, nepopírám, že boxer má jinej zvuk, který třeba mě nebere.
08.03.2015, 08:29 |
gizmi Tuner2: pockej, to me zarazilo. Ty, takovy ZNALEC skodovek a motorsportu a nevis tak zasadni informaci, ze nejznamejsi kitovka jezdi dve kategorie a prehazuji si s tatou motor? :o) Tak to me dostava. Jinak mas pravdu, u KITa je to i autem, ale to je jiz tak prekopane a odladene, ze skodovacka je tam snad jen skica :D
...kazdeho soudruha? eeeeee??? To snad neeee, ne? :( OMG WTF UUUUUFFFF
gizmi: Ty woe, buď jsem blbější než jsem si myslel a nebo ve snaze mě utřít už píšeš jen samé hovadiny...
1. Přehazují motor? To jako stíhají v jednom závodu mezi rychlostkama si měnit motory? Ty woe, to neumí ani ve světě a tady si to střihne soukromník do půl hodiny co je mezi nima rozestup, neb mladej jede vždy vzadu a umí ho*no...
2. Já teda žiju v tom, že Láďa má auta dvě (teda krom jiných, byť toho dost rozprodal za poslední dva roky). To první v továrních barvách (na fotce v pravo) má už leta, je to tovární malej kit s 1,3 a jednou s tím byl kdysi i na srazu o normy :) Ten druhej velkej kit postupně předělával a v současné době tam jezdí sice 1,6tka (velkej kit byl dobově taky 1,6) ale 16V s výkonem někde přes 210 - 215HP...
Tady jsou obě auta vedle sebe ty ZNALČE škodovek...
P.S. Ten soudruh - neznáš film Černí baroni?
08.03.2015, 09:04 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 09:05:41
A co se týče náprav jsi opět znalostna zcela MIMO jak už jsi tady dokázal porovnáním škodovek s WRC od Citroenu...
Chlapče, taková 130L/A má nápravy jen zesílené navařenýma výztuhama, lepší tlumiče SAchs a tím to v podstatě skončilo. Kinematika a konstrukce je plně schodná s originálem a přesto to mělo velké úspěchy a díky podvozku to poráželo auta o třídu vejš...
Co se týče Feldy kit car, tohle je fotka Láďovo velkýho kitu, jak vidíš zadní náprava až na výztuhy a uložení stejná jako origo Felda. Žádné trubkové ramena, žádné nezávislé zavěšení ramen s úplně jinou kinematikou při propérování, atd. atd. Takže až zas budeš tvrdit, jak je kit zcela jiné auto, tak věř, ře není, neb konstrukčně je to pořád v podstatě série narozdíl od tebou zméněných WRC.
A to, že s kitem vyhrála Škodovka mistrovství světa a že s ním Láďa pojíždí právě Mišáky EVO je právě díky skvělému podvozku a nizké véze auta. Není to o tom, že by ve škodovce jezdili nadlidi (i když máme skvělé piloty a Láďa mezi ně taky patří o tom žádná) jako je Ufoun (Loeb) v Citroen :))
Takže příště až mě zase budeš chtít setřít, laskavě si o tom napřed zjisti fakta SOUDRUHU! :))
08.03.2015, 09:10 |
gizmi Tuner2: rozhodne se te nesnazim utrit, nemam duvod (ty jsi normalne naprosto ve vsem stihoman, nebo ja nevim uz)
1. rozhodne ne a to muze napadnout vazne jen tebe.. OMG
2. pokud jsem dobre naposledy pochopil, tak 1.6tka je venku a je tam 1.3 s kterou jezdi mladej... ;) Ze by umel hovno si nemyslim, ale hodnotim jako divak. Ty jako profi zavodnik samozrejme vis lepe..
3. nejsem znalec Skodovek a nikdy nebudu..to ty se do te role pasujes..
PS: znam, ale tam o boxer motoru nic nerikaji..
08.03.2015, 09:16 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 09:18:47
1. Tak když mají dvě auta, nevím proč by si prohazovali motor (jak s motorem táty, tak s motorem syna jak píšeš) :))
2. Na podbrdskej to bylo vidět krásně ten rozdíl. Ale třeba má za úkol to nerozbít a podle toho jede na jistotu. Jinak 1,6tka 16V na Podbrdskej zakukala a od té doby s kitem nikde nebyl, neb postavil eMko 120L/A a od té doby byl starej zatím vidět jen s tím...
3. znalce tady ze sebe děláš, děláš srovnání a přitom o tom víš evidentně kulový viz. poslední posty a tvé srovnání podvozků z WRC...
P.S. LOL, tohle tě musí vysvětlit někdo jinej, já už na to nemám :)))))))))
08.03.2015, 09:20 |
gizmi Toho "chlapce" si odpust a laskave se chovej slusne.
Jasny, KITovka je vlastne serie. To ze to auto stalo vic jak 3 bezna rodinna vozidla, to bude asi pozlacenym vyfukem. Nema smysl se s tebou dohadovat, kdyz jsi schopen desitky let vyvoje a zkusenosti ohodnotit jako defakto "serii". Chapu kam miris, ale presne tento extrem co tu vysvetlujes jsi napsal sam. Serie VS auto na vrchy je stejny rozdil jako auto na vrchy VS WRCcko. Ono pak uz rozdil navzajem je defakto stejny, protoze porovnavat neporovnatelne - na to ty jsi vazne expert.
08.03.2015, 09:24 |
gizmi Tuner: presne tak, nesmi to rozmlatit a to je docela slusny omezovac rychlosti.. ;) Kdyby to auto stalo par korun (jak ty rikas - je to serie za 10t penez), tak asi pojede jinak..a presne tak, 16tka padla (uz je znovu OK) a tak tam ma syn svuj motor. Alespon tu sam mas dukaz..
Ja znalec nikdy nebyl a nebudu. Absolutne me to nezajima. Ty jsi na tohle maniak a jak je videt, ani ty se neorientujes..
08.03.2015, 09:47 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 09:48:16
Gizmicku, laskave me opet nepodsouvej to co jsem nenapsal... Nikde nepisu, ze kit stoji 10tKc a ze to je serie. Pisu, ze napravy a jejich kinematika je v podstate jako serie, ale pokud te tyhle zakladni veci nic nerikaj, nesnaz se to prekrucovat... Jak rikam od padu motoru jsem ho videl jen ve 120, takze nechapu jak mohl zajet s motorem syna jak jsi psal :))) Dal netreba psat, kdo zna musi se jen smat...
08.03.2015, 09:51 |
gizmi | Upraveno: 2015-03-08 09:52:13
Tuner: zacinam te mit plne zuby. Nejprve "chlapce" a ted "gizmicku" ... jeste chvilku a zajedu ti upravit cifernik. Pokud nejsi schopen bez provokaci diskutovat, tak se muzeme pobavit chlapsky rucne. Kdo vi, treba mi minimalne na virtu a zde podekuji...
08.03.2015, 10:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 10:14:19
Prijed jsem tu dopoledne a rovnou te muzu vysvetlit co je a ce neni stejna koncepce napravy a jeji kinematika. Mam vyndane pruziny a tlumice na svem WRC, tak to jde hezky nazorne predvest. :))
Jinak je hezke jak startujes. Ty od zacatku tematu rejes (jinak se ty technicke hovna a srovnani cos tady predvedl) do me a je to v poradku. Kdyz ukazu i fotce jak vis leda tak kulovy, tak zacnes skakat jak certik... Nemam co dodat...
08.03.2015, 10:17 |
gizmi Jenze ja nestartuji na ty fotky, nebo hloupe reci o technice, ale na ta osloveni. Nejsem jediny komu to delas a proste me to vadi (coz opet nejsem jediny)..
clovek co rekne o zavodnim specialu, ktery je jednim z nejvyladenejsich aut u nas v CR, ze to je vlastne seriovka me technickyma kecama vazne nezaujme..
08.03.2015, 10:26 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 10:29:35
Chlapce se u nas na dedine pouziva bezne v hovoru (MATTESS potvrdi od nej jsem to pochytil), to by ses tady asi rval porad :)) a gizmicek je asi tak jako kdyz o me nekdo pise ten druhy v poradi apod. Skacu snad kvuli tomu jak certik do stropu? Jak nekdo takovy jako ty o me muze psat, ze startuju to nepochopim :))))
Clovek co nechape technicke odlisnosti naprav a co je a co neni seriova naprava me taky nezaujme, takze tu saskarnu asi ukoncime ;))
08.03.2015, 10:30 |
gizmi | Upraveno: 2015-03-08 10:31:13
Tuner: no vysvetlovat ti "hovor" a "psany text" asi nema smysl, vid? Radeji konec..to vazne nema smysl..
PS: aneb v praci jsem driv casto slychaval PYCO...muzu ti tak rikat?
Klidne, pokud nevidis rozdil v osloveni chlapce a pyco... Ostatne bude to tva vizitka...
Ja se za svuj hovorovy styl psani nestydim, pisu tak jak bych se bavil i nazivo a pokud s tim mas problem, je pouze jen a jen tvuj ;))
gizmi: jeste chvilku a zajedu ti upravit cifernik
muzeme pobavit chlapsky rucne
Jestli to opravdu myslíš tak jak si myslím,tak děkuji.. :-) Vždy se nad tímto pobavím jak se někdo čertí a začíná to takto řešit! Tohle se děje snad na základce ne!? Tuner tě i po tvém varování opět oslovil tak jak se nepřeješ! Kdy je teda ta chvilka o které jsi psal a pojedeš tam? To jsou vždy plané nájezdy a pak nic.. Trapné chování a ještě horší,že sám víš,že nikam nepojedeš tohle řešit.. A pokud Ano,tak seš jak chlapeček ze základky.. Ted jdeš asi i po mě!?? Tuner te sám pozval tak třeba je vše jinak a už si na cestě.. Uvidíme..
08.03.2015, 11:03 |
gizmi Collin: .... mas pravdu .... :D Nejsem ten typ cloveka, ktery by to takto resil a priznavam, ze jsem vyletel jako certik :D :D Ale tak alespon je sranda :D
08.03.2015, 11:19 |
gizmi Collin: :D ale joooo.. zablbnul jsem se synem a hned ma clovek lepsi naladu.. :D
Tuner: hele na te fotce podvozku felicie - to me prijde jako uplne nejprimitivnejsi zaveseni kol, nasledne pak pises, ze diky podvozku a nizke vaze skodovka porazi auta o tridu vejs ala evo - to jses jako presvedcenej, ze tahle naparava je ten predstavitel "skveleho podvozku"?
08.03.2015, 16:31 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-08 16:33:07
08.03.2015, 11:03 | gizmi: Pokud jsi to myslel vážně, tak wau, to jsem nečekal. Za gizmíka se omlouvám (to byla z mé strany provokace), nicméně chlapče fakt používám dost čast ;)
assassin: Fotka podvozku Felicie byla na ukázku, že kit má třeba zadní nápravu v podstatě jen vystuženou sérii s prakticky stejnou kinematikou. To bylo na ukázku toho, že s dnešním trubkovým podvozkem na WRC se to nedá rozhodně nedá srovnávat a ty podvozky jsou o třídu jinde jak kinematikou, tak tlumením. Stačí se podívat na to co dělali po doskoku Béčka a jak se po skoku chová dnešní WRC. Nicméně Felda má opravdu slušné jízdní vlastnosti už na základním HP podvozku a když se jí dopřeje tovární Proflex, tak na zatáčkovité trati to směle EVU natře díky své obratnosti, váze a opravdu dobrému chování na limitu. Ostatně vítězství v MS to jen dokazuje. Řeč ale byla o tom jak moc se liší od série a já tvrdím, že moc ne (jasně, má to jiné uložení, vystužení, tlumiče a pružiny) ale základ a kinematika jsou stejné a to je oč tu běží. Taková Fabie WRC už s origem neměla společného nic... Snad pochopíš jak to myslím a nebude to jen další záminka v textu najít něco co tam není. Osobně by se to vysvětlilo lépe a hned i s příkladem.
Tohle tema peclive sleduju.Asi mi Tuner da za pravdu, ze i ja jsem s nim mel uz nekolik vymen nazoru, ale konkretne zde s nim na 87% souhlasim. :-)
tuner: nechci rejt, spis mi jde o to pochopit za cim jsou schovane ty jedinecne jizdni vlastnosti - protoze ta zadni naprava je to nejstupidnejsi co muze byt - na o1 apod kritizovana konstrukce... a pritom zda se staci tam dat poradnej tlumic? potom mi moc nejde do hlavy k cemu ruzny stelovani geometrii, kinematiky co meni odklon s propruzenim apod, kdyz kola stale kolmo na osu kejvani tak paradne funguji... nebo ma sasi felicie takovou tuhost? nejak "specialne" umistene teziste? nebo je to o tolik lehci nez konkurence? treba nez civic?
09.03.2015, 21:07 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-03-09 21:09:05
Dexter: Díky ;)
assassin: Souhlas, že to je to nejjednodušší řešení, ale i na tom řešení se dá něco pokazit a nebo udělat dobře. Na rallye obecně není žádoucí když kolo mění nějak zásadně odklon při propérování, takže tahle náprava může fungovat docela slušně. Tuhost kasle s rámem protaženým do všech uloženích je myslím slušná a co se týče hmotností, to se dá najít na googlu - na tu jsou tu jiní experti co umí najít 81kW u origo Spyderu apod. :))
BTW tady v diskuzi takový znalců podvozků a v tématu vedle o laserové geometrii se neukázal ani jeden? Je to jen náhoda a nebo důkaz planého tlachání hubou čistě jen za účelem někoho zesměšnit? :)))
Vidíš to macku, co jsi udělal? :-/
[ Link ] varovani pro T2 NEKLIKAT!!! :-)
Kadel