
Navštíveno 8162x


03.01.2011, 08:57 |
slama Umí někdo přenastavit jednotku z halogenu na xenony, aby mi svítili.
mám tady chytré činské krabičky a funguje to také, 500,- na obě strany, řišil jsem blikání na roku výroby 2002 a pomohlo to

03.01.2011, 11:58 |
slama Copak nejde na diagnostice změnit nastavení na xenony? U audi to takhle šlo.
no problém je spis ta diagnostika umí to velká a cenově to tady prý dělají v praze 1000, az 1500,- to si musíš rozmyslet

03.01.2011, 12:11 |
slama já už tam nechci víc chytrých krabiček, už teď tam mám chytrou krabičku na tu clonku bixenonu. Achjo...zlatá audi

03.01.2011, 12:26 |
FBS zlatej trabant, dynamo, baterka, motor a 4 dráty. Vraťme se na stromy...
kondenzator v GM Elektronics za 50,- Kc, takze 100,- na auto... pohledej na googlu, je toho mraky jak na to (na + a - k puvodni H7, pozor na polaritu kondiku), funguje to spolehlive bez kodovani a "krabicek"...

03.01.2011, 12:52 |
slama jak to může fungovat? Kondík se mi nabije a pak nemá žádnej odběr. A navíc je potřeba ho potom zase vybít.

03.01.2011, 13:12 |
slama Volal jsem do BMW a tam řekli že diagnostika stojí 570kč. Ale jestli to umí změnit mi neřekli, protože to zvedl nějakej kravaťák.
omfg... bud si nech poradit nebo delej jak myslis...
[ Link ]

03.01.2011, 13:43 |
slama Hmm... zajmaví. Tak já to zkusím.
zasahy do elektroinstalace nebo nějaké pájení ,v žádném případě tohle nedoporučuji!! to snad v dnešní době dělaj snad už jen čunata, v BMW moc dělat nechtějí, ale mohli by určitě lepší cesta pokud nechceš nic dodávat je jít cestou nakodování RJ a máš to originál,
xenonman: cece kdyz je to udelany ciste tak mi prijde skoro lepsi poradne zapajeny do el. nez cinska chytra krabicka kde je to samy jen obcas samej studenak apod...
pokud je možnost sel bych cestou originál a tady ta možnost je, ale je to čistě každého věc je to jeho auto takže necht se každy rozhodně sám...

04.01.2011, 07:33 |
slama Tak s kondíkem to svítí :-)

05.01.2011, 02:15 |
Jozzo by mne zajímalo co je v té kouzelné čínské krabičce :)))
jako jednoznačne asi to co píše pavel, výhoda nic se nikam nepájí, vše se zapojuje na původní bakeláž, kdykoliv lze vráti zpět bez sebenšího poškození
jinak jak říkam jsem zastánce originálu a šel bych cestou nakodovaní RJ
Slo by kondikama ochcat i sledovani zarovek u OII? Cpat tam odpory mi prijde napyku, kdyz uz teda vymenim 21W zarovku za 3W LED, tak bych rad odlehcil baterce...
nej způsob tyhle ledky uz delaji primo s odporama takze jen nasadit a svitit mam u sebe a funguje bez hlášek
No to mi prave jako nej neprijde, kdyz uz tam dal LED s nizkou spotrebou a pak nahanet proudovej odber odporama, vis co myslim... U Astry to slapalo paradne, jen vyctenim chyb to hlasilo spalenou zarovku, ale vse blikalo, svitilo jak melo.
vsude to nakodovat nejde, takze kondik za 50,- naletovanej na +/- kabely xenon sady, zapojene do patice H7, takze ji muzu kdykoliv vyndat a dat zpatky H7 i na silnici...
a je jen dobre, ze jsi po tech xy letech pochopil, ze kondenzator je to same co ty prodavas...
pakliže ta připominka patři ku mě,
takové prasarny co ty tady radiš jednoznačně odsuzuji a tohle může poradit opravdu jen amatér a nějakej hobby bastler, tohle jako prodejce v životě nemůžu lidem doporučit (pak budeš ty ten prvni po kom se budou vozit, chybama se člověk uči že?)
pokud mám penize na originál xenon - bixenon tak už nějakou tu kačku za pořádné zapojení mě opravdu nevytrhne
tapiku, prostě to funguje, záruka na to je a diagnost. nepředěláš takže zatím jiné řešení bohužel není
hodne lidi pochopi, ze neni duvod davat 10x tolik za stejnou vec, nehlede na to, ze ten kondik se schova do svetel a nic neni videt, narozdil od cinsky krabicky...
ale treba ma nekdo rad, kdyz tam ma hafo dratu a krabicek...
no a pro ne tu jsi ty a tak je vse v poradku .-)
nechci se tu nejak handrkovat, duležité pro slamu, že mu to funguje
nicméně pár faktu ony cinske krabicky stoji cca 400,- obě tzn 10x tolik to opravdu není pominu-li fakt konektory a práce, je to už zalité vodotšsně,takže za ty penize by se s tím nikdo určitě tady nědělal
posledení a zásadní postřeh pokud sis to tu zde přečetl ja jsem napsal jit cestou jednoznačně originálu upravit RJ tzn žádné krabičky a žádné pájení kondíku nehlědě na to, že kondík reaguje na změny teplo/zima atd,
potom vyhodou pro něj při tom kodování už si rovnou mohl nechat akitovat dennísvícení tzn dálková svítí na cca 30% atd což co spíše výhoda pro lidi a šetří xenon výbojka a zaroven čočky a jejich opotřebení
500 jsi psal ty o par prispevku vyse, jestli je to za 2 krabicky neni z vety zcela patrne (mozna mi vyskocila vzpominka, jak jsi mi urputne vysvetloval, ze kondiky bouchnou a ze mas tyhle hitech krabicky za 500,- kus a ze v zadnem pripade to neni kondik) :-)
kondiky funguji od doby, kdy lidi zacali montovat HID, teplota nehraje roli (bezne je davam do svetel, neni s tim problem)...
slama chtel poradit, coz jsem udelal :-)
kodovani opravdu neni mozne u vsech aut...
- krabičky jsou 400,- 500,- dle provedení vozu samo, že pár
- kodování je samo možné ve všech autech, případně pokud neumí diganostika dokažeme přeproramovat šwaba co má tohle na starosti takže dneska se dá již každé auto upravit vč uplně nových vozu BMW
kolik stojí překódování Bmw e60?
jak je s dalším přehráním sw v servise?
pořád mi vycházejí lépe ty kondíky, už jen z důvodu úspory času...
varianta jedna vymenit celej light modul cenova 2-2,5tis
prehrani softu cca 1500,-
dle auta a opet roku vyroby
ty fakt nevis o cem mluvis... lichtmodul stoji 16tis + jsou v nem zapsane km, nemluve o nutnosti prekodovat cele auto... das jetej? kde ho vezmes za 2tis? jako kodovat jdou easy VW nebo e46/39, ale 04 nahoru se to kolikrat nepovede napoprve ani v servise...
akorat doufam, ze zas nebude nekdo na Bmwklubu psat co peknyho zazil...

07.01.2011, 15:09 |
xenonman | Upraveno: 2011-01-07 15:19:05
vím dobře kolik stojí light modul,
nabízíme to jako celek od nás originál bixenony, vč funkčního automatického naklápění + light modul + ostřiky
na bmw klubu ses předvedl maximálně akorat tak ty, kdy si do toho zapojil, že mám jen maturitu i když vůbec nechápu co to má s mojí prací společnoho, ty ses prostě borec radiš tady lidem at tady pajej kondiky na elektriku a pak všude vykřikuješ, když jsem to radil tak 4roky zpět jak je to špatné
napřed si rozmysli něž něco řekneš a navážet se můžes maximalne tak na tom tvem bmw klubu, kde ti opravdu vřele každý poradí
ono na tebe taky všudě jen pějí chválu :-), víš co, mě je to, ale uplně putna pač svůj nazor na tebe mám a to mi stačí
jinak opravdu light modul dle roku výroby auta stojí použitej kolem 1500-2tis
na e46 ještě mín třeba kolem 1tis, záleži kde ho budeš kupovat a vždy je to jen o penězich kolik do toho chce ten člověk investovat a jak kvalitně to chce mít udělané