
Navštíveno 11939x

Konečně je doma.Chystám se na nějaký malý údržby.Zkusit motor trochu vyčistit+brzdy+celková údržba.Máte někdo nějaké tipy(například jo,je dobrý vyčistit intercclr,udělej to,a to, pak třeba proplachové oleje při výměně.mám to něčím propláchnout?Olej,jaký kdo používáte?Olej jsem nechal nakonec,podívám se na recenze,ale vždy jsem kupoval hlavně aby to mělo specifikaci,a značku jsem nehledal)
Díky za tipy.
PS:co říkáte na Ate?Teď mám kotouče K.O.Brzdy origo VW,ale naplech.Tak snad rozdíl poznám ne?:)
Nebo by se vyplatilo připlatit na Bremba?Ale zas nemám závoďáka že jo..
Jo auto Octavia 1.9TDi 81kw.

žrout destiček ;) kolik jsi dával?
k čemu jsou ty drážky dobrý?
Jinak spíš si počti a poptej se tady:
[ Link ]
Jak to tam vidíš všechno tak dohromady 3.8k
Drážky by měla snad ty desky pořád rovnat,vyhazovat bordel ,a hlavně prý odvádět plyny mezi deskou a kotoučem který vznikaj při extrémních teplotách:)

06.06.2013, 12:17 |
AR to máš vklidu ;) mě přišlo ATE minulý týden na celý podvozek - předek, zadek, desky předek a zadek, k tomu ještě nějaké polské pakny na ručku a ještě nový chlaďák hella a měl sem to za 13 a nějaký drobný, což ještě fajn cena, kdybych to bral přímo od soudruhů z renocaru tak jen vodní chlaďák mě vyjde na 9t (místo 5ti) ;)
jakože brembo dražší tak lepší ? ani hovno .....
co mám zkušenosti s powerdiscama tak bezděj velmi dobře, asi tak uplně stejně jako starline sport ......
starline sport nežerou destičky a vrtání vůbec asi nijak nepomáhá chlazení stejně jako na vozech MB....... power disc žere destičky naprosto kurevskym způsobem ale zase výhoda že se nedá destička "upéct" neb jí to vždycky vodrže zpěčenej materiál během chvilky takže zádný pískání brzd apod.....
na 81kw oktávku si myslim že to je uplně jedno protože jakákoliv rychlost kde by jí neubrzdily sériový brzdy je už "špatně" .....
Nismo dík za komentář,já nejezdim nějakou kládu,ale občas to sešlápnu,a on neni takovej problém ty sériový brzdy upíct.Dáš 3x za sebou 130-20 km/h a pečou se:)
Jinak nemá někdo nákres s rozměrama na zátku když budu chtít vyřadit egr.Zátku mi vyrobí kámoš na laseru,tak kdyby chtěl někdo náhodou taky,řekněte:)
Jinak pokud dobře chápu,zaslepím co jde z výfuku,místo egr dám rouru,ale jde mi tam nějaký lanko edněkud pokud se nepletu.Co s ním?
když budou sériový brzdy nový tak je upečeš zcela stejně rychle jako tyhle nový :) pak s ubejvajícím obloženim destičky a tenčim kotoučem je tenhle proces samozřejmě mnohem rychlejší :)))
A řekni mi co s tim lankem od EGR ano?:)
Mě vydržely desky na Powerdiscích cca 40t km na E46. Účinek brzd mi přišel normální, spíš mě srala i ta hlučnost při brzdění. Jinak ty drážky jsou spíš pro parádu.
Broušení těch desek bylo trochu slyšet.
Mám stejnej názor jako Kubis, mám powerdisky plus kermicky destičky od ATE a když se brzdí z větší rychlosti na menší(třeba 130 na 50) tak to prostě slyšíš jak ty drážky hučí jak se dře destička o kotouč. Je to spíš jen na efekt, moc velkej přínos v tomto případě nemají. Příště kupuju origo hladký kotouče. Jinak ale brzdí dobře, pětkovýho bawora E60 to ubrzdí solidně, krom toho hluku na ně nic špatnýho zatím říct nemužu.