
Navštíveno 6136x

Auto Ford Cougar 2.5V6.
Vetsina vyrobcu neresi motorizace (2.0 vs2.5v6) zanacny rozdil ve vaze ve me nebudi duveru(H&R,V-Maxx,TA,Cobra)
Pouze Weitec a Vogtland rozdeluji motorizace.Prvni otazka zni,zda to resit.
Otazka dva je.Pri nedotacivosti vozu je vhodne snizit predek,ci nikoloiv?
Napr. Weitec 50/30 nebo Vogtlandd 40/40.
Je to na tlumice Eibach damper pro(pruziny k temto tlumicum se nedaji sehnat)
Nevím jaký je rozdíl ve váze motorů, ale většinou je tomu i u série pružina přizpůsobena a mají různé tuhosti a nebo alespoň volnou délku.
Jinak nedotéčivé auto dělá mnoho faktorů a pouze statická výška to příliš neovlivní. Může za to koncepce pohonu, geometrie náprav jak statická, tak dynamická a to zejména sbíhavost a odklon/záklon.