
Navštíveno 2768x


22.03.2007, 17:59 |
dolph čau. Mam takovy maly problem a prvne bych chtel vedet vase nazory cim to muze byt.
Mam feldu 1.3Mpi rv 1997 najetych poctivych 100 000km....minuly rok v lete jsem mel prasklou hlavu. nova se nesehnala tak jsem ji nechal zavarit prebrousit a asi o 1-2mm snizit.. tim to ASI zacalo. felda nedrzi otacky .. pri startu (studeny motor) to skace od skoro nuly az po 2000ot/min. myslel jsem ze to bude klapka.. tak jsem to rozebral vycistil a prd.. dela to porad .. potom druhy problem.. kdyz je motor zahřátý tak to nestartuje . musim se sešlapnutym plynem.. pak to hooodne pomalu chytne.. byl jsem na VAGu a hlasilo to chybu lambdy.. to vymazali ale pořád to samé a při znovunapojení na VAG chybu lambdy už nehlasilo.. myslel jsem že to může být i svíčkama.. vyndal jsem je a svíčky (měl jsem je tam cca 3měsíce) byly uplne totalne černé vlhké a smrdeli benzínem..vymenil jsem je a jel jsem do servisu znovu "prej" mi sestelovali vstrikovani ale h***o . . dela to porad... po nejake dobe jsem kontroloval svicky a opet byly cerne jak briketa.. ale v servise je vsechno OK...JO a z vyfuku mi brutalne smrdi benzin... tak jsem v koncich.. nevite nekdo cim by to mohlo byt?? pristi mesic mam technickou a rad bych prolezl :) předem díky za rady :)
to vypada na spatnej predstih a nebo se to ulejva-jde tam moc benzinu, ale proc?:)
Každopádně když se čistila klapka a pokud se odpojovala, tak by se měla přes vaga uvést do základního nastavení.Jinak bych to viděl na zapalovací lištu co je nasazená na svíčkách.

22.03.2007, 21:17 |
roman tím snížením hlavy máš úplně rozhozený tlaky ve válcích.to ti asi nedělali v servisu,co?
Zkontroluj si kolik mas na cidle teploty motoru, kdyt to bude v poradku , tak se podivej na vahu vzduchu -VW s tim maji problemy a jestli je tam vaha od Bosch tak to muze byt tim( teda jestli ji tam mas) - naposled jsem delal na Skodovkach kdyz jeste meli motor v zadu. Hlavne nezapomen reset ECU do zakladnich parametru aby to melo z ceho brat zakladni udaje. Nekdy to musis dat na VAG kdyz mas dlouho odpojenou baterku , protoze si to nemuze najit parametry na volnobeh.

22.03.2007, 21:33 |
dddd no a víš jakou to mělo kompresy před a po upravě ubrat 2mm je hodně, měl sis zkouknout na kolik to vyletí, ale 2 mm se mi zdá brutálně moc
Jako už někdo nademnou.Udělej přes vag základní nastavení klapky.a taky otlakuj motor.

23.03.2007, 07:00 |
TUNER Jako dddd,pokud jsi to vzal o 2 mm tak tu hlavu vem a hoď jí do šrotu....seš blázen???
Snižuje se o pár desetinek a né milimetrů....Na hlavě je značka kam až se dá hlava snížit,počítam že jestli jsi tu hlavu vzal o 2 mm tak už tam žádná značka nebude.
Jinak jetejch hlav na tyhle motory je dostatek,nejlépší jsou buďto z feliny MPi 50 kW nebo z favorita 136X kterej má taky 50 kW.
Mají nejširší kanálky a po lehkym upravení přibude pár kobylek.
Zde je tabulka změn kompresního poměru E v závislosti na snížení hlavy válců U, parametr V určuje výšku na střed ventilů.
Je to sice pro favorita 136,ale je to hodně podobný,takže aspoň vidíš kam jsi se mohl dostat s kompresí.... ;-).


23.03.2007, 08:40 |
jolik myslím že to bude těma 2mm,myslím že musíš změnit předstih a nejlépe 100ku benzín. nebo jak už kluci píšou jinou hlavu,je jich dost
jo mam tu na prodej celej motor vcetne 50kw makovice rv 99 a celej motor nechavam za 2tis jen tak kdyz by nehodou by si mel zajem

23.03.2007, 12:03 |
Scream | Upraveno: 2007-03-23 12:04:54
s tou hlavou sem málem spadl ze židle, to je tak když se někdo kdo si myslí že něco ví sere do něčeho, do čeho by vůbec neměl. Kup od Xenona za dvojku ten motor a mas dobry ponaučení pro příště. A newbo svojí hlavu nech sundat jeste o další 4mm, udělej zápichy na písty, at se to nekopne a zacni tam lejt naftu.....
řeknu ti jedno - ta hlava je jakž takž ok.. ale co bude špatný je krokovej motorek řízení volnoběhu , kterej hejbe s klapkou na volnoběh a řídí taky spínání a vypínání sytiče
a k tomuhle problému se přikláním díky tomu co jsi napsal o problémech se startama a pak bohatost směsi..
dost často se tenhle problém řeší na CZ fiat tipo clubu a většina tadytěch příznaků vede na krokmotr.. na zapalování byhc vinu házel minimálně, protože pokud to je MPi tak to má čidlo klepání a to ten předstih stáhne...takže tam byhc problém neheldal..

23.03.2007, 15:26 |
Lefi hhh o 2mm,neslyšíš náhodou z motoru když běží takovy nechutny cvakání :D
psal 1-2mm, osobne si myslim, že pokud by to bylo víc jak 12mm (neznampresne felcku) uz by se ohly ventily

23.03.2007, 18:21 |
jolik Scream:myslíš1,2mm ?,myslím že snížení víc 1,3 se nedoporučuje,tolik myslím má ten kontrolní,,kanálek,,.

23.03.2007, 18:53 |
.mycTD | Upraveno: 2007-03-23 18:55:32
mel jsem -2mm u Wartase.Vzpominam si, ze jsem daval svicky N17, pac na puvodni N15 to nejelo.
Jinak bych tipoval taky teplotni cidlo, jestli nejedes furt na sytic. Zkusil bych ho vypojit.
100oct benzinem taky nic nezkazis, ale to by jsi asi poznal, ze to klepe.
olik: jo, neudelal sem desetinou čárku.

23.03.2007, 22:26 |
TUNER Scream : Ne ani při těch 2 mm se ventily nepotkají.....
Ale komprese 12 je pro seriovej motor nemyslytelná...
Pro normální ježdění bych doporučil max snížení tak 1 mm,spíš míň...Ideální komprese by byla tak kolem 10,5 ;-)

24.03.2007, 00:44 |
pov otazka casu kdy vylitne ven ojnice, jeden takovy pripad uz tu byl, to samy co popisujes ty. Vymen tu hlavu driv, nez se to rozlitne. Mno i kdyz, pokud jsi s tim delsi dobu jezdil tak spodek uz asi taky dostal pekny kartac, takze to vidim na jiny motor...

24.03.2007, 11:26 |
dolph tak jsem zjistoval o kolik vlastne tu hlavu snizili.. je to presne 1mm.. snizovali mi to pres servis a v servise mi ji tam taky i montovali..
ted se vyskytl dalsi problem.. obcas kdyz jedu na 2 nebo 3 tak se auto zacne uplne dusit a straci vykon..proste zastavuje ale otacky jsou nekde na 3000 ale nejde slyset ze by tam bylo tolik otacek..normalne motor pri 3000 docela křičí :) mám tam otevřený filtr.. myslel jsem ze je to tim.. tak jsem koupil nový ale porád to delalo.. tak jsem tam hodil zpátky orig.box s filtrem ale pořád to občas dělá....