
Navštíveno 15937x


03.12.2005, 13:58 |
Cormi Zdravim, při projetí zatáčkou slyším uvnitř auta pískání od předního kola. Takový pískání, jaký je slyšet u starých křápů a tak mě to zaráží, když se jedná o Golfa 4, rok výroby 2002, najeto 42000km. Nevíte někdo, kde může být problém - ložisko, čep... ? Díky
jestli to dělá v zatáčce to zatížený kolo, tak by to mohlo být ložisko

03.12.2005, 16:23 |
JR nejsou sjety desticky?

03.12.2005, 17:21 |
Cormi Je to od zatíženého kola. Když mě čeká z jara STK a generální prohlídka, tak to do jara můžu nechat, žejo? Ale koukám, že bude drahej servis - bude se toho hodně měnit... :-(

03.12.2005, 17:38 |
clown se mi libi ... mam G4 trilety a nemam 1000kc na lozisko ...
s tim budes jezdit tak dlouho, ze ten servis bude fakt drahej, az se diky tomu pokurwi jeste neco .. :o)) asi jsem hypochondr na auta, ale pri 50 tkm rocne to asi jinak nejde, sem v servisu co 2 az 3 mesice, radeji vymenim napr. uz piskajici desticky nez zazit proslapnuti desticek, kdyz vypadne .. :o))
jako clown... řeknu to takhle, už jsem párkrát jezdil s dost vohnilým autem, ale díly na podvozku se měnit musí, to je to co tě drží na silnici a de facto při životě. Vyměnit a basta.
mno nez to tady zacnete odborne rozebirat asi by to chtelo vedet presneji odkud a jakeho typu je to piskani..........
;o)))

03.12.2005, 19:17 |
RedBaron | Upraveno: 2005-12-03 19:18:36
H-Honza: Mně to řekne mechoš když mám problém, přijedu k němu na zdviž a on to prohlídne. Ještě nikdy po mě nechtěl kačku za to, že řek "máš v prdeli ložiško". Pokud děláš podobné diagnózy na dálku, budeš asi fakt šmat :o)))
mno jo, ja se s Tebou nepru... piskani u "zatizeneho" kola muze byt i geometrii, podhustenou pneumatikou apod. Ale to bych to bral stejne jako ostatni, myslim ze neni problem sundat kolo a podivat se na desticky, na to jak je sjeta nebo oskakana pneu a pak se daji delat zavery.
Jinak souhlasim s tim ze pokud nekdo koupi G IV snad neni asocial a je schopny tomu autu doprat servis a dily ktere mu nalezi......

03.12.2005, 19:45 |
clown | Upraveno: 2005-12-03 19:46:50
ja uz jsem ve stadiu, ze neco zacne klepat, ci co .. ja zvednu telefon, kdy jim tam dam auto .. a ze si ho vecer vyzvednu .. maximalne mi zavola, je v haji lanovod (coz uslysim pristi tyden, protoze ma asi poskozenou izolaci a zamrza rucka kdyz auto 2 dny stoji) .. uz to beru jako nutne investice ..
i kdyz je fakt, ze letos sem menil neplanovane jen cidlo klima (2200) a stabilizator napravy (800) po te, co jsem vzal diru po kanalu .. ted ten lanovod (500 kc ??) ...
jinak proste jezdim bezne na servis po 15 tkm na oleje a naplne a pod ..
jenze auto nemam jako zabavu, ale auto na sebe vydelava

03.12.2005, 21:08 |
Cormi Ne, chtěl jsem jenom, aby ste mi řekli, kde může být problém. Co se týče ložiska, tak letos v létě tátovi hučelo ložisko u Subaru Legacy - u pravýho zadního kola a najezdil s tim dost kilometrů - určitě tak 10 000 km a bylo to úplně v pohodě - jedinej problém byl hučení v zatáčkách. Jde o to, jestli je to velkej risk - počkat s tim do března a najezdit nějakých 1000-2000km nebo to okamžitě řešit, ale pochybuju že ta sranda vyjde na 1000,- Kč...

03.12.2005, 21:14 |
clown cepy rizeni 500,- komplet naprava 2200,- lozisko 1044 kc
(autokelly)
na autokelly se zvysoka vys*r tam jsem kupoval jejich slovy "prvovyrobni" cepy a sly do kytek po 20tis. Nedam dopustit na originalni dily, zlatej skoda servis kam jezdim :-))

03.12.2005, 21:38 |
clown >nc .. to byl priklad ... ceny jsou podobny .. , pro VW dela cepy tusim TRW ..
z hlavy nevim .. mozna bude vedet KUBA .. ja chtel jen rict, ze to nejsou petitisicove opravy . i kdyz, pokud si servis rika 1500 na hodinu ... tak je mozne vse :o))
musim souhlasit, ze original je original, nejaky "original" lozisko kola z Elitu mi na honde zacalo zase po 20 000km pohukovat, nechal jsem si z USA poslat origo z hondy a mam svatej klid.
Nicmene k veci, je to piskani nebo hukot??
Já třeba zase nemám nervy na to, aby mi pískalo něco v kole a já s tím do jara jezdil, to fakt ne :o) Jestli to bude ložisko, koupit SKF, to určitě žádnej šmejd není a dost možná je tam i z výroby.
for Cormi
H-Honza má pravdu, když se jedná o hukot jsou to pravděpodobně ložiska, ale pokud Ti to kolo píská je to jinej problém. Já sem měl to stejný na G3 a odstranil sem to na laserové geošce :-)

04.12.2005, 08:46 |
Cormi Je to pískání, hukot sem zažil u táty a to je ložisko, u mě to píská. Po přezutí na zimáky kola malinko hází při 120, tak zkusim napřed geometrii, doutáhnout šrouby na kolech a když budou i pak problémy tak se rozebere vše pod přednim kolem a koukne jestli jsou destičky a ložiska v pořádku.
hoši ale ruku na srdce koncern a třeba i takový mercedes nejni zdaleka co bejval.taková G2 nebo stará W124 byly držáci ale ted se to vče sipe z východu viz naše ekonomika a takhle to dopadá(mladá dělá pro hodně automob. firem tak to mam trošku vočíhnutý :-(