Navštíveno 35006x
Ahoj,
může mi někdo poradit jestli se dá dát laďak na diesela? :-)
Jedná se o Passata B6 1,9 TDI
Jestli jo tak jaky???
A jaky bude zvuk???
u diesla 1,9tdi asi nikdy neuděláš žádný hezký zvuk . Jen bude více slyšet pískat turbo
max. trubku az do konce - nic lepsiho nevymyslis...
<OT>
jen bych si zde,pri teto prilezitosti, dovolil podotknout, ze pojmem 'ladeny vyfuk' se primarne rozumi soustava odladena vykonove, nikoli na zvuk, jako piano ;-)
pak muze dochazet k ruznym vykladum smyslu jak dotazu, tak i odpovedi
</OT>
zvuk to nebude mit, jen hrozny.. ,,kamarad,, si daval ladak na golfa stejne motorizace a propadak
zvuk se vubec nezmění i když tam máš tohle:-)
když vyndáš kat a dáš trubku a jen zadní díl ,tak to má takovej zvuk - u tdi se nedá nic moc vymyslet
[ Link ]
02.08.2009, 15:51 |
JP Nechápu lidi co si místo auta s motorem koupěj 1.9TDI a pak se ten beznadějnej zvuk snažej dohnat takovou prasárnou, jako vyndání katu.
to já taky. i když sám jezdim v TDI, tak by mě v životě nenapadlo něco dělat s vejfukem, maximálně koncovku. se zvukem se smiř
tak pokud se chce někdo dostat nad 200PS, tak kat je jedna z věcí, která dolu prostě musí, nemyslim že by to někdo dělal kvůli zvuku...
BTW já mám sériovej vejfuk s laděnym koncem od ATU a změna ve zvuku nulová, možná to má mírně lepší odezvu od plynu
04.08.2009, 08:37 |
Pagoš To chce poladit nějaký koně a on už z toho pak nějakej zvuk poleze :)
mycTD: u motoru s turbem je zbytecny zabejvat se nejakym "ladenim" vyfuku... za turbem je z hlediska vykonu nejlepsi uz jen hola roura...
Zajimava varianta je vyndani katu.
O kolik se zvýši výkon? A neuškodí to motoru nebo turbu?
jediný čemu to uškodí je životní prostředí a ti co pojedou za tebou si budou muset zapínat vnitřní cirkulaci, aby se neudusili. tyhle úpravy u naftaku absolutně nechápu
A nemas nahodou B5 facelift ona si to lidi hodne pletou prej je uz i B7 ale nikde jsem ji jeste nevidel a to prodavam VW 5let
tak nafta dokáže hulit i s katem a dokáže jezdit bez kouře i bez katu . Jde o to kdo ti dělá chip na dané auto . mě z auta šel dým jak s katem , tak bez a bylo mi to jedno . Lepší TDI než trabant , nebo stará škodovka
ano, tobě je to jedno, ale tomu za tebou už tolik ne. poslední dobou potkávám dokurvených tdi čím dál víc...
a to sám v naftě jezdim
2 Kindlik: s tým si dovolím nesúhlasiť. Aj gazolín svojím spôsobom vonia, ale nafta proste smrdí a štípe a sekal by som ruky "úpravcom", ktorým to je jedno a jazdia s čiernym zadkom auta... :oP
Asi to nakonec nechám tak jak to je. Už ted když mám chip tak to trochu huli...
i nafta může mít zvuk,třeba sousedův Chevy s naftovou V8 zní moc pěkně..
tak to co tu mnozí zas popisujou , mě snad TDI nedělalo . Nikdy jsem neměl okouřenej zadek u auta . Nafta smrdí , s tím souhlasím . jen jsem reagoval na to , že když se vyndá kat , tak že to hulí !! máme doma Superba 2,0 tdi dpf a Tourana 2,0tdi a obě auta jsou seriové a obě hulej jak moje bejvalé načipované Toledo zbavené ekologie . Jinak souhlas s tím, že nafta smrdí . U benzínového auta se dá stát , u nafty je to fakt hnus
tdi dpf vám hulí jako nachipovaný tdi? to bych okamžitě hodil na servis. kámoš měl novou grand vitaru s filtrem pevných částic a ten měl vejfuk čistej jak benzíňák
Luke: všechny koncernový 2.0TDi hulej když na ně dupneš bohužel
tak mě načipováný TDI taky nehulilo nějak závratně . Pokud tam není nějakej buranskej chip , ale něco co je dobře odladěné , tak to není žádnej stres . Jak píše Escudo , zatím sem nejel s TDI od koncernu , které by nehulilo . Včera jsem jezdil s Oct II 2,0tdi také DPF a také hulí :D
08.08.2009, 05:17 |
Satas No já sem to kuch od předu do zadu a u V6 TDI to má docela koule.....
Tak teď už jenom aby šly otáčky do těch 11-12.000 a máte dokonalý auta... Nežerou, nehulej, jedou jako sviňa, výbornej zvuk ......... :-))))
taky hulí,mam focus rv2007,1.8TDCi a huli len ked mu dupnem na krk. Pri normalnom jazdeni mesto/dialnica nic. Je to normalne?
taky že poslední kocernove vozy TDI PD třeba O2 neprojdou emisema po 4 letech
08.08.2009, 19:07 |
Dušan mě C-max 2.0 nehulí ani řádně naloželej, prostě filtr fugluje. Auto už má lehce přez 100k natočíno
no ja filter nemam a focus ma 49oooKm.
Obě fotky jsou z Příbrami (ostré sprinty, 8. 8. 09)
04.08.2009, 09:19 | assassin: tak ona i roura ma nejakou delku a prumer...
11.08.2009, 10:43 |
gizmi Miluju kdyz se do diskuse o vyfuku na TDi pripoji lide co hlasaji okamzite jak nafta smrdi, jak to huli, atd.. Jezdete si v benzinu a odpustte si ty hlody proboha. Ja mam taky na prilezitostne jezdeni benzinaka a na bezne naftu. A co jako? Ty rozbroje jsou fakt nemoc nekterych jedincu uz..proboha nekdy to chce zapojit taky mozek;)
k tematu:
1. pokud ti jde o zvuk - nedelej to
2. pokud ti jde o to pomoct ostatnim upravam, prirovnam to k vymene filtru..;) Ja na svem GIVku krome ostatnich uprav vykuchal vyfuk az po konec a tam nechal serii vyfuk, protoze byl jako novej. Vcelku se doporucuje co nejrychleji dostat vse ven, takze vykuchat, dat holou trubku a hotovo. Pocitej s tim co je videt na videu tady, ze se ti ozve turbo a bude piskat z vyfuku :o) (tedy jen kdyz mu slapnes a pustis pedal driv..funguje to zvukem jako bowko:o) )
3. co se tyce huleni, tak doporucuji nekterym jedincum precist si jak funguje filtr pevnych castic, protoze po 100t je funkcnost nekde jinde nez u noveho auta a osobne jsem nepozoroval zadnou zmenu v kourivosti oproti predchozimu stavu. Jak rikaj kluci z DieselPower, pokud to nekdo naladi rozumne, tak nafta tolik nikdy hulit nebude. Jezdi mnoho rozumne poladenych TDi co nehuli vic nez v serii. Pokud nekdo chce ale zdimat kone, tak pote uz ano..;) Konkretne me GIVko je upraveno pomerne hodne, ale s rozumem a kourivost je dle meho v limitu (kdyz jde pedal na podlahu, tak zahuli vice nez serie, to ANO, ale nikoliv nejak extreme)..uvidime az se swapne turbinka.. :o)
gizmi: Proti naftě nic nemám,ale nafta opravdu smrdí...
mycTD: jo z hlediska vykonu cokoliv za turbem je restrikce, takze rouru co nejkratsi... prumer je otazka.. kdyz bude o moc vezsi nez kolik jde z turba je tam v prudeni ztrata skokovym zvetsenim prumeru...
ale i tak je to uz celkem jedno...
Ty novy naftaky vubec nesmrdej, neni to pomalu ani cejtit, pripomina mi to jak lehce hur spaleny LPG :)
11.08.2009, 21:24 |
gizmi Rustapha-659: ja nerikam ze nesmrdi, ale pripomina mi to obdobi prvni tridy kdy bylo "moderni" rict za vsim "vole" a nebo pravda, ale "smrdis" :o)) Zkratka demence a vypovidaci hodnota nula:o) Me je trebas uuuuplne jedno ze nafta smrdi, protoze nejsem blazen abych to vdechoval u vyfuku :o)
12.08.2009, 09:11 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2009-08-12 09:13:49
gizmi: Jo jako "dementní narážku" to chápu :o) v tom souhlasim a u výfuku bych taky nebyl :oDD ..ono úplně stačí jen stát chvilku vedle auta s puštěnym motorem.
..a jinak i diesel může mít pěknej zvuk :oP
[ Link ]
tady by to ještě něco sneslo :o)ale ta fajfka se mi líbí :o)
[ Link ]
Lukin.xxx: co to je zas za hovadinu, že O2 TDI PD neprojde po 4letech emisema? v zime jsem dělal STK a emise a prošel jsem uplně bez problémů...
Tak ja se tu zeptam taky jestli nekdo odpoví ????.
Takhle mam 2.0 tdi a staci mi jen nejak udelat zvuk bez toho Abych daval do hajzlu kat, stacilo by podatate vyriznou jen stredovy tlumic a na koncovym dat treba jiny tlumic vic jak rouka nez jako banka co tam jsou u oktavek