Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > xenony bez čoček - důkaz místo slipů

 o Navštíveno 29159x o
o 13.02.2011, 02:23 | Eidy | Upraveno: 2011-02-13 02:27:26
Jelikož tady panuje názor, že xenony bez čoček VŽDYCKY oslňují, chci vám ukázat, že i bez čoček lze výbojky provozovat a zároveň nesvítit všude kolem. Jedná se samozřejmě o HID sadu namísto klasických H4 žárovek.
Jelikož světlomety vrhaly nepříjemné světlo směrem nahoru, musel jsem část skla přelepit, abych odstínil nežádoucí světlo. Teď je podle mě vše v pořádku.


o 13.02.2011, 02:23 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:23 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:23 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:24 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:24 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:24 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:24 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:24 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:25 | Eidy

foto k příspěvku  od Eidy

o 13.02.2011, 02:29 | ruffrider
a co na to švestky? zakrytá činná část světlometu...
IMHO ta RZ na hraně nárazníku pěknej hnus
o 13.02.2011, 02:45 | Eidy
ruffrider:
1) Je to čerstvě nainstalovaný, čili reakci příslušníků neznám.
2) Děkuju za názor ohledně RZ. Kam bys ji dal ty, aby nezakrývala chladič?
o 13.02.2011, 02:45 | škodovkář
A kam jí má asi dát?
o 13.02.2011, 03:18 | ruffrider
a hele, ozvěna... :-)
dal bych jí do těch míst kde bývá originál, neříkej mi že to zakryje takovou plochu že je to znát...
o 13.02.2011, 09:06 | Kindlik
to je teda úlet... raději bych světla kuchnul a dal tam čočky.
o 13.02.2011, 09:12 | dj.DEKL
Lepší by bylo sehnat výbojku určenou do paraboly... ale lepší než nic a oslňovat.

foto k příspěvku  od dj.DEKL

o 13.02.2011, 09:15 | HIGHTOWER
:-D :-D :-D :-D
Tak to je masakr
:-D :-D :-D :-D
o 13.02.2011, 09:19 | mr.brain
V dnešní den, mne už asi nic nepřekvapí :)
o 13.02.2011, 09:30 | dj.DEKL
OT: možná jo :o)

foto k příspěvku  od dj.DEKL

o 13.02.2011, 09:38 | DJ.UFÍK
zahradni hadice a vetracek od PC? to snad neeeeeee......
o 13.02.2011, 09:41 | Petura
OMG :o))))
o 13.02.2011, 09:42 | Rajdlos
doufam, ze to je jenom vtip
o 13.02.2011, 09:42 | DJ.UFÍK
drc pasky jsou nejlepsi!:o)
o 13.02.2011, 09:53 | Tuner#2
Pokud by dal čočky, tak by musel někam dát vybrousit sklo aby se zbavil rýhování a dle mě by opticky autu silně ublížil. Zalepený světla mají i auta z Anglie a dle mě to opticky až zas tak neruší jako kdyby tam byla hnusná čočka...

Co se týče chladiče, tak nevím co se Vám nelíbí, víte snad o nějaké sahaře, která by byla na výšku 10 - 12cm?

Myslím, že Eidy má jako jeden z mála uděláno auto naprosto dokonale funkční a ten podvozek by mu mohlo závidět 99% místních kecálků což dokazoval v Mostě... Kdo byl ví...
o 13.02.2011, 09:54 | Tuner#2
Co se týče značky, tak si myslím, že lépe opravdu nešla...

;-)

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 13.02.2011, 10:01 | dj.DEKL
Auto super, ale větráčky moc nechápu... ty vážně něco uchladí?
o 13.02.2011, 10:08 | Nora
stačí dát ventilátory z motorky, mají vlastní malé sahary a určitě by to vypadalo líp
o 13.02.2011, 10:13 | Hráďa
jistě že uchladí, uchladí PC pomůže při náporu...
je vidět že český člověk si dokáže poradit a vymyslet i z toho pověstného hovna bič. Vím že spousta věcí lze koupit jako profi a funkční ale zase to vyvažuje hrozná cena...
takže já velice fandím při úpravách starých aut - sám velice dobře vím co to obnáší
o 13.02.2011, 10:23 | Rajdlos
ano spravne si to napsal Hrado, spoustu veci jde koupit funkcnich, vetracky od PC s minimlanim prutokem vzduchu na naporovem chladici to opravdu nebudou :-DDD
o 13.02.2011, 10:24 | Eidy | Upraveno: 2011-02-13 10:32:30
dj.DEKL a další: A jak víte, že tam ty větráčky ještě jsou? Byla to zkouška a už je tam dávno 190mm SPAL. A navíc foto přední nápravy a spoileru zevnitř už je taky dávno neaktuální.
A pak je tu několik dalších reakcí, jejichž význam mi uniká.
Zahradní hadice? Ano. Je to s podivem, ale voda z toho neteče. Asi proto, že je vodotěsná.

ruffrider: RZ má na výšku cca 10cm a chladič 20cm. Copak jsi měl z matematiky na základním stupni?

Nicméně zpět k tématu. Cílem bylo ukázat, že HID provozovat lze, pokud se příslušně upraví další věci, jako třeba sklo.

Tuner2: Dík za snahu. Něco takovýho jsem tu ale čekal ;)
o 13.02.2011, 10:31 | JR
Nechci pomlouvat, prace na tom bylo urcite dost, ale ventilator s montaznim prumerem 109mm existuje ;)
o 13.02.2011, 10:39 | mishan
já radši psát nic nebudu, bo bych se u toho musel smíchy popadat za břicho :-))))) LOL jak prase
o 13.02.2011, 10:46 | Eidy
Tak buď mlč úplně a nebo se poděl.
o 13.02.2011, 10:51 | mishan
proč? nechci na AHC rozdělávat Flame, protože by tu byly zase hádky atd. a už vidím , jak se tu Tuner číslo dvě čertí a strašně se tě, jako kamaráda zastává, ne díky, tohle zapotřebí nemám, prostě si pěkné auto dokurvil jakýsima černýma polepama světel!!! jelikož xenony tam vůbec nepmají co dělat, toď vše.... zdar...
o 13.02.2011, 10:57 | Eidy
mishan: Tak pokud bys porovnával s origem, tak asi 60% dílů tam nemá na mém autě co dělat. Čili nevím co řešíš.
o 13.02.2011, 10:59 | mishan
no pokud vím, řešíš tu xenony, ne jiné díly na autě, tak nevím, kam tím míříš??? bavme se o tom, co tu prezentuješ prosím, ano???
o 13.02.2011, 11:11 | Honza2.016v
podoběn přelepenejch světel jsme tu viděl jezdit dost.. zejména na vozech dotaženejch i UK za hubičku...
o 13.02.2011, 12:13 | Kesam
Ten přelepenej světlomet je divnej,ale auto je nádhera!!!
o 13.02.2011, 12:22 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-13 12:24:42
Eidy: NJ to je AHC klasika... Jen bych ty kecálky chtěl vidět, kdyby někdy vytvořili auto s takovým množstvím funkčích úprav jako máš Ty - to by to mnohdy dopadlo...

Rád bych poukázal na to, že není moc lidí v ČR, co by zkusilo víc sad pružin, tlumičů a nastavení geometrie včetně odklonů, záklonů nápravy v kasli apod. To, že se v čechách hodnotí jen vnější vzhled, to je bohužel tragická vizitka pohledu českého "tunera" na úpravy auta...

Ještě co se týče větráčků co vím jsou tam jen na stání v koloně, jinak to náporák uchladí bez problémů sám. Takhle to mám řešené i já, větrák pouštím ručně jen při stání v koloně.

A co se světel týče, asi moc lidí nevidělo tohle viz. foto. Naprosto běžný jev a přesně to napsal Honza2.016v

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 13.02.2011, 12:34 | mr.brain | Upraveno: 2011-02-13 12:37:24
Tuner: tohle vlákno bylo založeno za účelem hodnocení přestavby xenonů, že prý to vždy oslňovat nemusí. Tak bych to taky bral, nikdo neřešil jaký to auto má nebo nemá úpravy, já ho třeba vidím poprvý v životě, takže zbytek kromě světel nekomentuju... Pokud vím, nejsme tady v UK a pokud vím dobře, tak zakrývání činné plochy světlometů je zakázáno. Takže by to neprošlo ani u PČR, ani na STK a i kdyby to nakrásno pak sundal, tak to stejně bude oslňovat. Vyleštit se to nemůže, protože by to vypadalo blbě (s tím souhlasím) a tohle je taky řešení/neřešení.

A k tý HIDce, já bych si to na auto nikdy nedal, a abych si na světlo lepil nějakej štítek, to už tuplem ne. Ale když se to někomu líbí... Takže jako mishan, Eidy sem hodil foto jak se popral s HID sadou, někdo je hold trochu mimo a řeší umístění RZ a pak se to tu zvrhne v OT o technice celýho auta a hlavní pointa v tý samolepce na světle zanikne.

Edit: ale abych to celý nehanil, tak podle mne do těhle aut xenony prostě nepatří, ideálně prostě origo halogen a bude to vypadat dobře. Jinak škůdka pěkná, uchycení hadic k chladiči by šlo teda předělat radikálnějc, ale což. Hlavně, že to funguje.
o 13.02.2011, 12:43 | Tuner#2
mr.brain: Beru Tvůj názor, ale celý auto jsem tu nezačal řešit já, ale ostatní, já jen reagoval na značku, chladič, větráky, hadice... Vše má svůj smysl, hadice např. kvůli častému vyndavání nápravy, trubky tam bejt nemůžou.
o 13.02.2011, 14:44 | mishan
no, takže mr.brain to vysvětlil i za mě a naprosto přesně!!!
o 13.02.2011, 16:14 | Nismo.Power
tak on ten xenon v čočce taky funguje tak že háže rovnou kousek před auto a na silnici ti vytvoří ostrou linii před tebou a v dáli ostře řezanou linku v pravo vyzvednutou opět ostře, soráč ale už jen při pohledu jak tomuhle září celá plocha světla, toho fleku kterej to dělá na vratech tak to prostě na silnici udělá opět jen dva světelný koláče a upřímě pochybuju že to ty proti tobě jedoucí nepiznaj neb bys asi musel přelepit celou spodní část skla aby se nahoru neodráželo vůbec nic...
ale jinak na fotce hezký auto až na to že ty možná 20w větráčky a káblbandy na zahradní hadici to trochu degradujou :)

ad hid tak prostě v parabole fakt nejdou a tohle to rozhodně nevyvrátí..... já se ted cejtim jak kokot neb mám bixenon čočku za nevybroušenym origo sklem, tohle je prostě stejně xkrát horší...

opravdu bych tam hodil žárovky tak trochu se žlutym nádechem a to by k tomu sedlo jak prdel na hrnec ! :)
o 13.02.2011, 17:08 | Petura
NP: jenže halogen není kůl :o)
o 13.02.2011, 17:09 | PlusOne | Upraveno: 2011-02-13 17:10:30
Pokud všechno řešíš metodou pokus/omyl-> pořádné konečné řešení, tak OK, to se dá pochopit leccos, hadice, i ty větráčky - nějak se to koneckonců odzkoušet musí.

Nicméně, trvám a budu trvat na tom, že xenon v parabole, nadto ještě s mřížkovaným sklem, je prasárna. Jak určitě víš, žárovka má nějaké svoje ohnisko, takže světlo, které vytváří, se odrazí od paraboly, resp. jejích odrazivých ploch, a přes mřížku vybroušenou ve skle je následně tohle světlo projektováno a usměrňováno. Instalací xenonové výbojky se ale výrazně posune ohnisko, čili se i zkreslí "výsledek" projektovaného světla, o nějakém usměrnění světelného toku nemůže být ani řeči - takže souhlas s Nismem, nečekám, že se mnou bude někdo souhlasit, anžto jsem o tom přesvědčoval už X lidí, a každej se na mě díval jak na blbečka...
o 13.02.2011, 17:57 | cuir | Upraveno: 2011-02-13 18:02:18
jak uz bylo napsano. Nemas rizeni ani svetla na druhe strane cili samolepky v cinne plose svetlometu nemaji co delat.
Davat na auto xenon jen protoze je to zrovna IN a lepit tam samolepku o ktere nikdy nevis kdy upadne a az ti upadne tak to stejne nepoznas ,protoze vzivote nemuzes docilit takoveho prechodu svetlo tma.
Byl bych velice rad kdyz by si nasel tmavou zed a se svoji upravou svetel s nasazenyma xenonama na ni presne takhle posvitil. Pak sem dal tvoji fotku a pokud bude tvuj vysledek stejnej nebo jeste lepsi tak pak zavru hubu , omluvim se ti a uznam ,ze tvoje uprava ikdyz nelegalni zapricinila to ,ze auto neoslnuje a myslim ze nebudu sam. ovsem abych rekl pravdu uz z fotky v garazi je zrejme ze tam mas dost velkej presvit svetla, cili dost pochybuju o tom ,ze dosahnes takoveho vysledku.

no a samozrejme s tou cernou izolackou to vypada vazne sexy :D :D
o 13.02.2011, 17:57 | cuir

foto k příspěvku  od cuir

o 13.02.2011, 20:09 | cuir
muze mi nekdo vysvetlit proc byl mnou uploadnutej obrazek smazanej ???

foto k příspěvku  od cuir

o 13.02.2011, 20:10 | cuir
takze sem ho postnul jeste jednou an stejne misto...doufam ,ze se jednalo o nejakej error serveru a ne o nahubkovej system.
o 13.02.2011, 22:13 | haskyvr6
Vyjímečně souhlasím s NP, dal bych tam nažloutlý halogen, to se k autu z téhle doby hodí víc. Xenon to kazí a ty přelepy? No fuj! Jinak funkční úpravy chápu a nemám s tím nejmenší problém. Auto je moc pěkné ale xenon v éru s izolačkou nebo co to je na světle je hnus!
o 13.02.2011, 23:19 | TUNER
Taky nějak nechápu proč za každou cenu cpát xenon někam kam nepatří? Tolik snad v noci nejezdíš...a když pořídíš kvalitní žárovky,myslim že poslouží taky dobře. ;-) Ty nálepky jsou prostě vidět,nesedí tam a policie to asi moc přehlížet nebude........jinak s nima můžeš problikávat zdejší kecálky na okruhu v Mostě,až tě budou v zatáčkách brzdit ))))
o 14.02.2011, 00:51 | Raimmii | Upraveno: 2011-02-14 00:51:59
souhlasím jak s Nismo.Power tak PlusOne... jednou to do toho světla není stavěný, a ani nějaký kus černé pásky nic nevyřeší... možná to bude míň oslňovat ale to je tak vše, to že svítíš na garažové vrata neznamená že to v provozu neoslňuje a svítí jak má... jinak auto pěkné... ;-)
o 14.02.2011, 08:22 | Akordýsek
Za mě za auto palec nahoru!
Všichni tady furt řvou xenon , xenon a když si je někdo dá a řeší to jinak než ostatní , prostě podle sebe.Od toho tuning přece je , být odlišnej!Tak se to zde haní a hádá a řešit že má blbě spz (sám nevím kam jinam by ji měl dát) , to už mě přijde jako dětské nemoci..
o 14.02.2011, 08:46 | Dave1984
odkdy slovo tuning znamená být odlišný? já myslel, že to je od slova tuning - ladit, tzn. upravit auto aby mělo lepší vlastnosti! To, že je člověk jiný se pozná podle jiných úprav a to se rozhodně nejedná o tuning, ale o tuzing :-DD

jinak za mě xenony tam prostě nepatří a nedával bych je tam, bude to přitahovat jedině policajty a dle nového zákona tě pošlou na nejbližší STK, tak aby ti za ty úpravy nevzali techničák ;-)

jinak škůdka moc pěkná ;-)
o 14.02.2011, 10:18 | badczech
Kazdy to jednotlivy vlakno na tom skle toho svetlometu to svetlo rozptyluje.. Takze i kdyby jsi tam dal dvakrat tolik ty pasky tak to nepomuze a bude oslnovat... Auto je to moc hezky a tenhle bastl to pekne kurvi....
o 14.02.2011, 10:32 | M.a.R.i
Jak už jsem psal jinde, měl jsem 2roky na P405 (dvouparabolový světla) Hidky 4300k, najeto k 50tkm a ani jednou mě nikdo neprobliknul,že bych oslňoval, ale nejspíš si vymýšlím, když to tady čtu :D:D.

A k erku, je naprosto libový a ukázal se tady závistivej čecháčckej národ, kterej řeší každou píčovinu, aby cizí auto strhal...
o 14.02.2011, 14:53 | Harryp
To M.a.R.i 10:32: Prosím Tě, když už zmiňuješ ten národ, tak se prosím zamysli a začni psát opravdu česky.

A teď k autu. Nemám jediný důvod mu to auto nějak hanit, ale souhlasím s tím, že takový "tuning" světel je mimo mísu. Ty stahovací pásky to tak nějak pouze umocňují a sám majitel uvádí, že už tuto část má řešenou jinak. (možná by mohl postnout nové fotky této části)
o 14.02.2011, 15:33 | mishan
M.a.R.i: no tysi to tu teda rozsek, napsat takovou pí*ovinu..... o závisti, bože můj :-(
o 14.02.2011, 23:19 | Eidy
Tak jsem ještě upravil stínítka tak, abych se obešel bez té "oblíbené" nálepky.

foto k příspěvku  od Eidy

o 14.02.2011, 23:20 | Eidy
A schválně jsem porovnal HID s H4 a ohniska jsou úplně stejně.
H4

foto k příspěvku  od Eidy

o 14.02.2011, 23:20 | Eidy
HID

foto k příspěvku  od Eidy

o 14.02.2011, 23:24 | Eidy | Upraveno: 2011-02-14 23:27:20
A taky jsem vyfotil současný větrák.
Co se týká stahovaček, tak ty tam jsou pořád, nicméně v plánu jsou nové trubky v hliníku, kde si to představuji líp. Ale zpět k tématu.

Osvit doleva nahoru je oproti továrním xenonům větší, to bez pochyby. Nicméně obraz tvořený oběma zdroji je zcela identický, pouze u HID je vše silnější přiměřeně většímu výkonu. Jsem přesvědčenej, že třeba při použití 100W žárovek, by byl rozdíl oproti HID zcela minimální.
Jen pro vaši informaci, za poslední 2 roky jsem najel 700km a polovinu z toho na okruhu. Za tmy jezdím minimálně, ale díky nižšímu posazu a pozici světel je v noci fakt dost špatně vidět a jen doufám, že silnice je tam, kde si myslím.
o 14.02.2011, 23:27 | Eidy
tak znova

foto k příspěvku  od Eidy

o 14.02.2011, 23:39 | cuir
Eidy: tve upravy a snahu o to aby si neoslnoval chapu ,ale nikdy to nebude ono. Myslim si ,ze pokud chces jit cestou xenonu tak bude nejlepsi kdyz svetla prestavis na cocku.
ohniska takto z blizka na stene vypadaji stejne ,ale v tom je prave ten forek. Ony by stejne vypadat nemely. u xenonu je ten presvit smerem nahoru nezadouci a to je prave to co oslnuje protijedouci auta. schvalne si to zkus nekde na vrata garaze z vetsi dalky a porovnej svuj vysledek s tim co sem ti sem uploadnul za fotku ja. Jinak me je uplne jedno ve vysledku co s autem delas. je minimalni sance ze se potkame na silnici ,kor kdyz tohle mas jako vikendovku a na okruh. Ale proste se snazim rict ,ze tve snazeni je sice fajn. Je to lepsi ne clovek co to do parabol da a sere na to uplne ,ale furt to neni z meho pohledu ta spravna volba. Ono totiz presne kvuli lidem co to zacli rvat pomale aji do parkovacky se to zaclo tak resit a sprisnily se pravidla hry. Zavedla se povinna nivelace a ostrikovace coz si myslim ,ze je zbytecne. Dle mne staci cocka a dobre serizene svetlo. Problem je ten ze se vdy najde nekdo kdo to nacpe tam kam to proste nepatri.
Sam mam nizke auto a paraboly podobne tem tvejm. jen je amm hranate. Sviti to vic tmu nez svetlo ,ale proste je to starej vergl to moje auto a lepsi to nebude tak v noci jezdim holt pomalu. Kdyz se s tim dalo jezdit pred deseti lety tak si rikam...v cem je to auto jine ? v nicem...tak prizpusobim rychlost tomu abych mohl reagovat i pri tom ,ze mi svetla sviti malo oproti novejm autum. Ani nevis jak rad bych tam ty xenony dal ,ale proste nechci oslnovat , protoze predstava ,ze nekoho oslnim a on to kvuli me narve do skarpy tak bych asi nemel klidne spani.
Ja planuju dat xenony do pridavnejch dalkovejch svetel ,ktere mam na aute od vyroby. Myslim ,ze timhle nikomu neuskodim a kdyz budu potrebovat tak si prisvitim. Prijde mi to lepsi reseni nez to mermomoci lamat pres koleno a davat to vylozene tam kde to vadi a nepatri to tam. takhle to budu mi tam kde to nepatri ,ale nevadi to tolik.
o 14.02.2011, 23:39 | Eidy
A otázkou je, zdali rozdíl na fotce H4 x HID není dán pouze barvou světla. Fotky jsou dělaný na manuální režim, čili nehrozí ovlivnění automatikou foťáku.
o 14.02.2011, 23:40 | Rajdlos
No vida, ze se vesel :D
o 14.02.2011, 23:44 | Eidy | Upraveno: 2011-02-14 23:45:36
cuir: Takovouhle konstruktivní kritiku beru. Dřív mi to nevadilo a světla stačila, ale poslední dobou jezdí spousta aut co oslňují (čímž se nechci obhajovat), ale třeba fábie z fabriky oslňuje víc, než kdejakej tuner a to se pak těžko jezdí. A když nevidím na silnici, nevidím ani díry, které úspěšně přibývají a to se mi nelíbí. Kdyby byly silnice jak mají, tak bych tohle určitě neřešil.

Rajdlos:ale vidíš, že i 190mm větrák má přesah. Stejný je i nahoru.
o 14.02.2011, 23:47 | LukeFab | Upraveno: 2011-02-14 23:47:43
to tam máš i automatický naklápění,že to nebude oslnovat?Ja bych na tom autě nechal radši klasiku,nerval tam nějákou čísnkou hidku
o 14.02.2011, 23:54 | Eidy
V autě žádný náklad nevozím, kufr je případně vpředu, posádka (max. 2 lidi) sedí uprostřed a podvozek je dost tuhej.
Ale absenci naklápění tím omluvit nelze.
o 15.02.2011, 00:26 | M.a.R.i | Upraveno: 2011-02-15 00:27:15
Harryp: Pardon, tak čecháčskej, a myslím,že česky umím velice dobře. Zde na fóru bych řekl, že patřím k elitě :D

Mishan: četl jsem jenom prvních pár příspěvku a přišlo mi to tak. Eidy se tu snaží něco dokázat/vyvrátit a ne být jenom keyboardwarrior,tak by se to mohlo trošku ocenit. Jeho erko vypadá velice hezky a určitě s ním byla hodně práce a je vidět, že je dělaný s citem a myslím si, že si nezaslouží strhat za pár nedodělávek.
o 15.02.2011, 02:59 | badczech
Jestli teda najedes za rok po silnici 175km a jeste k tomu v noci minimalne, tak to tuhle HID prestavbu nechapu vubec....!
o 15.02.2011, 09:05 | Harryp
To Eidy: No vida, ten fofrník už vypadá lépe. :-)

To M.a.R.i : Očividně ses nepoučil.
o 15.02.2011, 09:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-15 09:36:37
badczech: Myslím, že to Eidy napsal dost jasně zde: 14.02.2011, 23:24. Kdo neseděl tak nízko a neviděl jak svítí sériové eRko tak neuvěří...

14.02.2011 23:19 => Eidy - paráda! Takže už to funguje i bez samolepek?
o 15.02.2011, 10:21 | assassin
me se na tehle starejch autech ty hidky nelibi, na prvni pohled pak cloveka napadne ze proti jede tuzink kara. treba na e36kach ciry skla,hidky nebo AE... vypada to komicky kdyz se stary auto snazi vypadat moderne... ale kazdej ma asi jinej vkus.
o 15.02.2011, 10:33 | Eidy
Pokud na auto dám něco moderního, je to pouze kvůli funkci samotné, nikoliv kvůli vzhledu. Z moderní doby jsou tam pouze tlumiče, pneu a teď světla. Jinak je vše klasika.

Tuner#2: Jo, samolebky jsou pryč.
o 15.02.2011, 10:37 | gizmi
Asi me tu kazdej umlati, ale me se tohle proste nelibi. Kolik techto aut jezdi v takovem stavu? Kez by majitel dostal rozum a z auta sundal tuning a postavil to na Vckove znacky. Zrovna tohle vozitko je takova mala ceska chlouba a podle me je velka skoda na to davat veci jako drzaky kapoty, xenony, atd.. Ale proste jen muj nazor. To auto je krasne takove jako vyjelo a skoda znej delat supersport kterym NIKDY nebude.
o 15.02.2011, 10:44 | Eidy
gizmi: 1) Díky mě mají origo eRka větší cenu :)
2) Chci auto, které hezky vypadá a zároveň jede a pokud možno jiné než ostatní.
3) Jel jsi někdy v originálním eRku? Je to krásně pohodlný auto, ale jízdní vlastnosti po sportovní stránce jsou zoufalý.
4) Přiznávám, nemám peníze na 308 GTB, 911, Caterham atd.
o 15.02.2011, 11:34 | Tuner#2
gizmi: Originál eRek je spousta, ale takhle vkusně, vesměs dobově upravené a fantasticky fungující auto, které na okruhu kosí i Porsche bys hledal jak jehlu v kupce sena. Taky mám auto v neoriginál stavu a vůbec mě to neflustruje, ba naopak vždy mě těší svezení v něm...
o 15.02.2011, 11:44 | Vencaf
auto jako celek je příklad opravdového tuningu, xenony beru jen jako jeden nesprávný krok ze série pokus-omyl, já bych to tam rozhodně nedával..
o 15.02.2011, 12:08 | MATTESS
gizmi: líbit se Ti nemusí, pro mě je radost tohle auto vidět a zažít v akci. A myslím, že hodně škodovkářů to hřeje u srdce když vidí, jak se před ním musí sklonit o dost silnější auta :-) O tom by s originálem mohl jen snít.
o 15.02.2011, 13:55 | hanzz
Super eRko! Ale jako N.P, vyser se na xenóny a dej tam naopak žlutý žárovky a bude to kult! ;)

o 15.02.2011, 13:57 | Midnite
vše není o autech, ale taky o řidičích, na to nezapomeňte
o 15.02.2011, 18:01 | gizmi
Mattess: o tom aute toho moc nevim, muj pohled byl spis branej jako pokus o rekonstrukci stareho auta (foto motoru nevidim) a proto ty vyhrady k par vecem
Tuner#2: vkusne ?? To bych u auta nerikal - kazdeho nazor na kazdy produkt ;)
Eidy: 1. to je fakt :D Jen aby hodne lidi neslo tvou stopou a nebylo jich jeste mene:) Podle me Rko v peknem dobovem stavu je skoro pohadka :( Bohuzel..
o 15.02.2011, 18:12 | Losky
Mě se autíčko líbí. Moc pěkný
o 15.02.2011, 18:13 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-15 18:15:06
gizmi: Jsem mimo snad ve všem co tady píšeš. Eidy nedělal rekonstrukci starého auta, ta už proběhla před 10ti lety co to dal do laku, ale posledních 10 let dělá jen a jen úpravy funkční jako třeba nápravy do unibalů, jiná zadní náprava, vlastní geometrie, pružiny, nastavení tlumičů, strmé řízení, jiná kola (nedobová) a na nich semislicky atd. atd.

Ano dle mě to dělá vkusně...

Pohádka? Asi jsi dlouho nebyl na Škoda srazu, originál eRek čím dál víc přibývá, což je dobře, ale jaksi to zas vyvrací ten Tvůj příspěvek.

Aneb když o daném autě a nebo tématu zhola nic nevím, tak k tomu ani nekafrám ;-)
o 15.02.2011, 18:24 | gizmi
Tuner: neznamena ze kdyz neco nevim, tak nemam pravo se dozvedet - chapu ze jsi zamrzl v jine dobe, ale ta uz je pomerne dlouho pryc ;) a jeste neco - vyper si pak limecky na hnedo, myslim ze Eidy je dost starej aby odpovidal sam i bez sveho rejpaveho poskoka..

To ze na srazu vidis par kousku neznamena ze jich pribejva.. ;) To je jako bych o kamaradovo prelude capri rekl ze jich je cim dal tim vice :D Proste kravina zkreslena tim ze se o tyhle vozy zajimam..

o 15.02.2011, 18:43 | Losky
Nevím, proč by každý měl vést veterána do stavu doby, kdy se prodávalo jako nové. Možná má větší cenu, ale mě osobně erko přijde sériový jako takový neslaný nemastný:(
Hlavně už v tý době to lidi tunily a snažili se mít odlišnosti, tak proč né takhle. Je to krásně decentě udělané a věřím, že plno lidí i z postarší generace se za tímto autíčkem rádo otočí. Pořád lepší, jak když tam někdo cpe lamináty, křídla atd, tomu pak říkám prznění veterána, ale tohle je jen decentně laděné erko. Jen můj názor:)
o 15.02.2011, 21:07 | cuir
Eidy: jj chapu...fabie je kapitola sama pro sebe. Myslim ,ze xenony u me v dalkovejch to vyresi. Kdyz jede neco proti tak se snazim cumet na krajnici na bilou caru. Ale ruku na srdce...kazdej se do tech svetel obcas podiva a pak nadava jak to tomu curakovi brutalne sviti a oslnuje :D Kazdopadne je fajn jak sem psal...ze nejsi vylozene lhostejnej a aspon nejak to resis. byt to nebude nikdy dokonaly jako origo cocky...o prestavbe na cocky si neuvazoval?
o 15.02.2011, 22:00 | Eidy
Zase se to tu nějak rozjelo. Takže...
O přestavbě jsem neuvažoval. Resp. uvažoval, ale tím stylem, že v žádném případě. To se mi nelíbí.

Co se týká schopností podvozku a mých rukou nechám na posouzení jiných. Podle mě mám coby řidič ještě dost co dohánět. Hodilo by se nějaký školení.

Tuner#2, MATTESS: hezky se to čte, dík :)

Co se týká Tunera#2, je tak trochu rejpal, ale jen proto, aby uvedl věci na pravou míru. A v podstatě není nic jiného, než velký patriot Škodovky a proto píše co píše. Já ho znám dost dobře.

ERek v originálním stavu skutečně přibejvá. Lidi zjistili, že vytuzenejch jich už je dost a proto spíš oslní fabrickým stavem.

Že z tohohle auta nikdy nebude supersport je na slunce jasný. Ale jak se říká, všechny ženský na světe neo*ukáš. Ale můžeš se o to pokusit :D
Stejně bych mohl argumentovat, že ze života stejně nevyvázneš živej, tak proč se o něco snažit. Prostě proto, že člověk chce. Je to tom, že si myslím, že zvládnu některý věci líp než ostatní, vím jak na to, tak proč to nezkusit a popravdě se s tím i nepochlubit.

A ačkoliv jsem původně vůbec nechtěl, aby se tu probíraly další věci na autě, kdosi tu chtěl foto motoru. Není to žádnej brus, ale ostudu taky neudělá.

foto k příspěvku  od Eidy

o 15.02.2011, 22:29 | tommas | Upraveno: 2011-02-15 22:32:17
auto znám z virtu a je to jedno z nej "erek" v CZ... jeho vyjímečnost je právě v tom, že není jako všechny rozšířený tím RS laminátovým paketem, ačkoliv u něj se jedná o dobovou úpravu.
A jako všechny upravovaný auta prochází určitým vývojem, tedy nemá cenu hodnotit dočasný ventilátor na chladiči.
btw, u svého litříka se taky nemám v plánu držet 100% originálnosti ;-)
o 16.02.2011, 02:25 | M.a.R.i
to Harryp: Pokud seš tak striktní v pravopisu, tak se tady na fóru asi moc nenudíš :D.
o 16.02.2011, 02:40 | M.a.R.i
to Harryp: A nebo narážíš na to,že tu nikdo Eidyho auto nepomlouvá a špatně jsem to pochopil? Ale asi to nemá cenu řešit. Lezu sem většinou večer a nemám náladu se zbytečně nasírat nad kravinama.
o 16.02.2011, 10:42 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-16 10:44:16
gizmi: Nejsem ničí poskok, ale nemám rád, když někdo píše lži o daném tématu navíc v oboru mě velmi blízkém a to že tady jen umíš kecat a rejpat si už několikrát ukázal... Originál eRek za poslední 3 - 4 roky přibylo bych řekl o 100% neli víc... Prostě lidi dospěli k tomu, že stavět z eRka jakousi repliku 130RS s laminátama, které se pak znalci smějí, že to má v lepší případě vlečku v horším případě kyvnou nápravu a další neoriginální věci prostě nemá cenu (postavit dobrou repliku 130RS je o půl mega a víc) a tak staví originály. To je prostě fakt a jak vidíš potvrdil to i Eidy.

Eidy: Občas rejpu, ale zrovna gizmi je člověk co se mě za každou cenu vždy snaží něco vyvrátit a přitom snad i on sám musí vědět, že nemá pravdu... Sorry za OT.
o 16.02.2011, 13:10 | Harryp
To M.a.R.i: Není to o striktní češtině, ale o tom, že když tady obecně napíšeš o diskutujících něco ve smyslu "závistivej čecháčckej národ" , tak to proboha napiš alespoň česky. :-)
o 17.02.2011, 21:53 | Davi-RS
For Eidy jak silny mas ty HID ? taky o nech premejslim ;) jinak Rko chvalim krasny !!
o 17.02.2011, 23:02 | Eidy
Davi-RS: 4300K
o 08.05.2015, 18:46 | markos
Náhodou som naďabil na tento starší topic. Ja dúfam, že takýto ľudia vymyzli z ciest, pretože za toto by som bral do smrti vodičák, techničák, a kompletne všetko. DO auta natrieska dotyční mrte peňazí a nemá na kúpu čočiek z vrakoviska a lepí pásky na sveltá? Keby to bolo z roku 2005 , ešte zavrem oči, ale 2011?! KLADIVO A ROZTRIESKAT TI KOMPLETNE SVETLÁ!!!!!!!
Ako má vyzerať cutoff (to čo tu neexistuje a nidky v takej lampe ani existovať nemôže)

foto k příspěvku  od markos

o 08.05.2015, 18:56 | Jozzo
to je co za fotku ?
o 08.05.2015, 20:55 | Tuner#2
markos: Kdyz uz po letech vytahnes tema, tak by to napred chtelo si ho precist... Jinak jsem moc rad, ze Eidyho eRko nezmizelo a naopak se z nej stal jeste dokonalejsi stroj nez v dobe psani tohoto postu.
o 08.05.2015, 21:10 | markos
Fotka je z hidplanet. JE to ukážková výzoru xenónovej technológie, teda ako to má príklade vyzerať. A prečítal som si zbežne celú diskusiu. Má krásne auto, uznávam tieto "staré stroje", pretože majú hodne čo do seba. Ak za ten čas dosiahol vzhľad svojich xenónov do tejto podoby, nemám k tomu jedniného slova. Ak nie, pevne verím, že tam má späť halogény.
Som rád, že polícia po týchto veciach už ide, a samozrejme poisťovne sa o to nemenj zaujímajú. V nemecku/ rakúsku Vám zoberú auto, ak to neodstránite na mieste, resp. zabráania pokračovať v jazde. NEchcem byť "ten zlý", ale za mňa toto na cesty proste nepatrí.

www.retrofitsource.com ponúka VŠETKO pre dodatočnú prestavbu na xenónovú technológiu. Za 250 dolárov + nejaké poštovné sa dá dosiahnuť obrázok, ako máte hore. Nebude to homologované, pravda, ale bude to funkčné a bezpečné. Preto ma zvyčajne hnevá, ked vidím akúkoľvek snahu o úpravu halogénovej technológie, keď už dnes sú takéto nádherné riešiena.
o 08.05.2015, 21:26 | gizmi
Trvalo to 2hod :D :D :D Asi uz kolega starne :D :D :D
o 08.05.2015, 22:06 | AR
lol trošku blbá reklama ;)

foto k příspěvku  od AR

o 08.05.2015, 22:18 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-05-08 22:21:16
gizmi: Me to trvalo 2 hodiny, zato ty jsi si rejpnul do pul... Ses fakt chudacek gizmicku a pomalu me prestava bavit s tebou mluvit na slusne urovni. Uz naprosto chapu, proc te plzensti kluci nemuzou prijit na jmeno...
o 09.05.2015, 10:59 | gizmi
Tuner2: za to tebe nemaji radi ani tady :D I kdyz na druhou stranu - delas tu dobreho saska, to uznavam ;)
PS: Neustale pises "plzensti kluci"...muzes napsat prosim o jakou komunitu se jedna? S vetsinou lidi se setkavam do dneska a nejakym zpusobem spolupracujeme a chodime obcas i na pivko. Vyjimkou je pan Poslušný (nick Posero), ale to je šílený exot. A to i přes to vše, když byla možnost nějakých kravin z firmy za pakatel nebo odvoz, tak jsem mu volal a nemám problém s ním mimo virtuální svět komunikovat. Ono dost lidí má dneska problém rozlišovat virtuální svět a realitu. Ja se na net chodim bavit a obchodovat ;) PS: na rozdil od tebe ja na nejaky ten srazik Plzenaku i jezdim - ty mas vizitku takovou, ze uz ani nejezdis jinam nez na Skodovacky :D Tak si tohle odpust :D
o 09.05.2015, 11:06 | AR
gizmi: Není to náhodou Timur a jeho parta? ;)
o 09.05.2015, 11:47 | Tuner#2
Gizmi: Ja zde mam dost pratel a to, ze sem uz rada z nich nechodi aktivne a rejou zde porad ty sami neni duvod psat, ze me tu nemaji radi...

Co se tyce saska, opet si treba staci precist zdejsi diskuzi, podivej kolik se naslo blbecku co se Eidyho autu posmivalo z ruznych duvodu a pritom ani v jednom pripade neznali duvod takoveho reseni. Takovy lidi jsou u me sasci co krom plivani na foru neumi nic jineho...

A co se tyce plzenaku, tak nebudu jmenovat to klukum neudelam. Nicmene psat ze ja mam vizitku takovou, ze jezdim jen na skodovacke srazy - jo to je teda fakt spatna povest (smajlik oci v sloup). Ja jezdim na akce, co pro me maji smysl a taky se to musi schodovat s mym volnym casem. Kdyz jsem delal v Plzni do 18hod+ tak se blbe stihne dojet 25km pro auto a jet zpet. Takhle jsme dorazili jednou s TUNERem ke GESu a uz tam nikdo nebyl... Tvoje argumenty na urovni decka z MS me dokazou fakt pobavi :))
o 09.05.2015, 12:07 | gizmi
Dalsi urazky :D To jsi cely ty :D

Kluky nebudes jmenovat, ale existuji :D :D Taky dobry :D :D Na to ti reknu jen jedno - nikdo z nich me v realu nezna a ani ja je znat uz nechci. Z tech lidi jsem si vybral par jedincu (vetsinou ty s rozumem) a s tema se stykam i nadale a dokonce jsou mezi nima i oba moji kamaradi od aut (schvalne takto napsano, protoze pratel ma clovek mnoho, ale kolik z nich jsou kamaradi). Od Fordu Lamik, od Italu Hondzik, od Hond Ozzik, Dawee, Blue, atd. (precijen je to ma srdcovka), od Skodovek Monty a mraky dalsich. Ano, nestykam se s Tunerem, nestykam se s Troyem, Frantou, atd atd.. ale ani jeden netusi cim se zivim, kde bydlim, nezna me konicky, atd. Takovych lidi zarazenych jako "známí" znám mraky a je mi uprimne jedno, jestli si o me neco mysli, nebo neco rikaji. Naopak me to velmi tesi, ze me s nima probiras :D :D Dekuji mnohokrat, protoze ja si na tebe krome AHC vspomnel jen pri poruse plazmove TV (to uznavam - mimochodem jen tam neco rezonovalo a opraveno v prodlouzene zaruce - pry casta chyba u nich, ale brano sportovne, alespon mi to znamej tady na Petrohrade i vycistil). No a kdyz nad tim premyslim, tak jinak opravdu ani na zachode ne :D :D :D

Jestli jsi prijel ke GESu v noci, tak to je opravdu divny, ze tam nikdo nebyl :D :D Pobavilo :D :D
o 09.05.2015, 12:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-05-09 12:36:42
Dalsi urazky? Mozna by ses mel zamyslet kdo s nima v tomhle obnovenem tematu zacal ;))

Co se tyce tvych kamaradu, tak ano kdyz jsem kdysi zminil pred jednim zda cetl to cos tenkrat plodil na tuning foru, tak se rozesmal a rozpovidal o tom jak te v Plzni uz nikdo nemusi... Jinak nemam potrebu se o tobe bavit, tohle je uz nejaky patek a jak vidim podle zdejsich reakci za posledni mesice, mel opravdu pravdu ;))

Co se tyce GESu, tak nevim kolik Tobe zabere casu jizda za mesto 25km, prevleceni, vymena auta a jizda zpet? My s TUNERem jsem tam byly neco po osme hodine... Druhy den jsem jsi psal s Davidem Braunem a byla mala ucast a diky zacatku akce v 17 se to rozpustilo brzo. Ale chapu, ze ty v tom vidis zase neco vic a mas potrebu ze me delat blbce co jezdi na sraz o pulnoci ;))) To jsou fakt argumenty malyho fakana :)))
o 09.05.2015, 13:55 | gizmi
:D :D Kde jsem urazel? Ja jen ciste konstatoval. Ty jsi samej chudacek, blbecek, blbec, decko ... zkratka TVA UROVEN .. v pohode, zvykl jsem si :D :D

:D :D helet, s tebou je to marny.. ja ti tu vysvetluji rozdil v pojmech "znami", "pratele" a "kamaradi" a ty napises "Co se tyce tvych kamaradu.." OMG... :D :D Jinak jestli to byl nekdo jako ty, ktery ma problem rozlisovat virtualni a realny svet (u tebe je ten problem ocividne v obou svetech - v jednom to prozivas a v druhem jsi zamrzl v jine dobe), tak to bez komentare. Jinak k tomu vsemu jeste:
1. takze ted napises, ze to bylo jiz davno :D :D :D
2. takze ted napises, ze to byl nejaky mrmla - jeden clovek :D :D :D Vazne me bavis..

Ja si nepotrebuji menit auta, protoze muj vozovy park me zvlada vozit vsude - asi bude nekde chyba v tvem specialu. Navic me ted muzes potkat spis na jedne stope - souhlas, doprava v Plzni je porad horsi a horsi, tak to resim takto. Jinak z tebe opravdu nic delat nemusim, ver mi, ze si se svym slovnikem stacis sam. Takze po 20te jet na sraz, ktery zacina v 17:00 :D :D Nevadí.. me by to proste nenapadlo, opet rozdil v osobnosti..;)
o 09.05.2015, 14:16 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-05-09 14:19:02
Gizmi: Pokud ty jsi jen konstatoval, tak i moje texty tak jde oznacit. Klidne tak muzem slovickarit to te jde ;))

Co se tyce pojmu znami, pratele a kamaradi, nechapu co na tom chces nekomu v mem veku vysvetlovat? Na to jsem prisel hned po puberte asi jako kazdy clovek a realny svet a zivot to nauci kazdeho aniz by mu o tom nejaky gizmi musel delat prednasku (navic jeste blbe, neb teda ja mam spoustu kamaradu, ale jen par z nich jsou pratele o ktere se muzu oprit - tady mas nejak popletene pojmy)...

Me moje auto taky odveze vsude, ale rozhodne bych ho nenachal na ulici s podelnym parkovanim v Plzni pres cely den. A na sraz k norme a nebo k Bolevaku jsme taky tak jezdili a odjizdelo se az za hluboke tmy. I David me rikal, ze to byla skoda a ze jsme se minuli o cca. ctvrt hodiny a rozpustilo se to pro malou ucast.

Nevim jak podle tohodle jde soudit osobnost? To je zas moudro :)))
o 09.05.2015, 15:49 | gizmi
Ukoncim tuhle pohadku.. ;)

foto k příspěvku  od gizmi

o 09.05.2015, 20:50 | markos
Tak toto som chalani akože nečakal...sorry, ale takéto hádky som myslel že sú iba na Slovensku, asi som sa mýlim. Skôr ma zaujímalo ako majiteľ tie svetlá dal do poriadku....dík
o 09.05.2015, 21:54 | gizmi
Markos: vsude je chleba o dvou kurkach :D Jinak jukni na posledni komentare majitele, nakonec to opravdu skoncilo dobre ;)
o 13.05.2015, 09:48 | Eidy
markos: Příště si to nejdřív celý přečti a pak se rozčiluj ;) Výbojky jsou poladěný a mimochodem čočky jsem nechtěl, protože za origo skla je to nesmysl a čirý skla nechci, protože to neladí k autu.
o 13.05.2015, 12:34 | markos
Eidy: Môžem poprosiť o fotku cut off, ako to vyzerá doladené? Neberte to prosím ako rýpanie, len by som to rád videl.

Dík :)
o 13.05.2015, 12:40 | Eidy
markos: Fotku nemám. Kvůli tomu nikam speciálně nepojedu a ani nevím, kde bych ji měl udělat, aby tam byla stěna a současně dost tma.
o 15.05.2015, 08:53 | CervinVega
tohle vlakno ma potencial! schazi uz jen vycet lidi, kteri nejsou kamaradi... :-)
[ Link ]
o 26.05.2015, 17:35 | rcman
Ahoj lidi.

Téma jsem tady pročetl a trochu mě překvapilo že je v celu nedávno obnovené... Nerad bych zakládal podobné.

Rád bych si na své auto namontoval tuhle sadu [ Link ]
Pokud jsem to dobře pochopil, tak rozdíl mezi Xenonem a Bi-Xenonem je vtom že že bi-xenon má oproti xenonu funkci přepínání mezi světla dálková a potkávací...

Někde na začátku tohoto tématu se řeší ňáké patice a posunutí žárovky ve světle. Ze sady která mě zajímá jsem pochopil že v podstatě jen prohodím standartní H4 žárovky za ty bi-xenony. Samosebou po zapojení ballastů.

Kdo stím má zkušenost a řekne mě, zda se ty světla pak dají doladit tak aby správně svítila a neoslňovala??? Nebo se to do lampy na starém autě nedá nikdy správně nastavit???

Děkuju za odpověď.
o 03.06.2015, 23:51 | Eidy
markos: Postačí takováhle fotka? No vlastně musí :) Kousek od brány je pouliční osvětlení, takže tam nemám úplně tmu. Ale pro ilustraci snad dobrý.

foto k příspěvku  od Eidy

o 04.06.2015, 14:22 | markos
Eidy - díky za foto. Myslím že tu je možno zavrieť oči. Ideálne to nie je, ale zas na druhú stranu musím uznať že jazdiť, keď človek nič nevidí, sa proste nedá. Mal som sám halogény po životnosti, a bolo to peklo. Po kúpe origo xenónov pociťujem oveľa vyššiu bezpečnosť v noci. Okej, niveláciu nemám, rozhodne však netreba podcenovať nastavenie výšky.

Mimochodom, ako to riešiš ty? (nastavenie výšky)
o 04.06.2015, 15:04 | Eidy | Upraveno: 2015-06-04 15:05:07
markos: Nastavení výšky popravdě neřeším. Vzhledem k využití auta, kdy jezdím 99% sám, maximálně se spacákem a botama v kufru a vzhledem k tuhosti pružin si myslím, že to opravdu není třeba. Navíc případná zátěž způsobí nepatrné snížení předku a tedy i snížení světel na rozdíl od většiny aut, kdy světla začnou jít nahoru.
Mimochodem včera se mi po letech stalo, že jsem jel v noci a musím říct, že nižší posez je opravdu znát. Oslňovalo mě vlastně každý auto. Obzvláště náklaďáky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.8478 sekund.