
Navštíveno 21365x


01.03.2011, 18:53 |
Mafox Občas to spadne na 3 a teď naposled se mi zdálo že dokonce na 2 válce. Udělá to tak 1x-2x za měsíc, po vychladnutí motoru je to opět na nějakou dobu OK. Nejčastěji k tomu dojde stylem motor má nízké otáčky, začne se jakoby dusit, cukat - šup a je to na 3 válcích.
Začíná mě to hodně štvát a rád bych to pořešil, nějaké nápady na co se zaměřit? (svíčky i kabely sem měnil - bez úspěchu)
Za každou pomoc předem děkuji.
dnešní VAG
Model: 1J - VW A4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
3 Nalezeny chyby:
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-10 - - - Sporadicky
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-00 - -
17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
P1176 - 35-00 - -
Readiness: 1010 0101
starší VAG
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1C - VW NB
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
2 Nalezeny chyby:
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 1010 0101
skusit vymenit z ineho auta riadiacu jednotku zapalovania alebo ako sa to vola (ten elektronicky rozdelovac odkial idu svieckove kable)
jasisoft: rozdělovač se tomu řiká
u znymeho tyto symptomy vyresila nova zapalovaci civka
vetsinou to delaji gumove okrouzky v plastovem sani,prisava to falesny vzduch.Jedna guma stoji 200kc
u 1,6 tohle asi tak z 99% cívka..... někde naprasklá zpravidla a je to spojený s vlhkostí ....
a nebo vstřikovací tryska

02.03.2011, 16:01 |
Mafox Se sáním to nebude, mám přímé ale dělalo to i před tím.
Nemá někdo představu co může stát ten rozdělovač, případně cívka?
Kdybych měnil cívky, udělat všechny 4?
Cívka + rozdělovač - kupovat nové, nebo obhlédnout vrakáče?
Jinak v minulosti se to vždycky vrátilo do normálu po vychladnutí motoru (Válec č. 1) tentokrát to udělalo ale na 4. a už to vypadá totálně kaput. V pondělí du do servisu tak uvidím co poví tam. :/
civka taky sem ted tatovi menil mel 2ko po cca 14 dnech odesly druhe dve. Takze vymenit vsecky...
jestli tam maš civku jednu tak tim to nebude ale myslim že tam maš na každy valec jednu tak muže byt i tam renonc a nebo vstřik

05.03.2011, 11:37 |
Mafox Mám tam jeden zapalovací modul pro všechny válce, takže čekám že bude špatný ten. :/
to asi ne malo kdy se podojí jeden výstup no uvidíš

10.03.2011, 13:23 |
Mafox Tak naštěstí to byly jenom kabely. :)
no vidíš nejlevněší varianta:-)

31.05.2016, 21:56 |
Lubak | Upraveno: 2016-05-31 21:59:25
Mám doma Golfa IV r.v.2004 - 1,6 16V 75kw.
Auto občas trošku škubalo, tak se vyměnily svíčky (Bosh), po prvním nastartováním motor šel nepravidelně, po přidání plynu se motor dusí a přestane reagovat po chvíli na plyn.(začne svítit EPC) Vyzkoušeny zpět staré svíčky, to samé.
Diagnostika (VAG) ukazuje chybu č17961 - snímač nadmořské výšky. Setkal se někdo s něčím podobným? Případně jak na výměnu? Pokud jsem dobře hledal tak čidlo by mělo být vzadu pod sáním, v takovém plastovém bazmeku? Dá se rozebrat a vyměnit samostatné čidlo?
Ještě jedna aktualita, pokud je auto studené nastartuje vcelku ok, ale jakmile se ohřeje na místě a pustí se větrák, případně mech. zapne klimatizace tak okamžitě auto padá do nouzáku a rozvístí kontrolku EPC. Vypnu klíček, EPC většinou zapne a jakmile opět pustím klimu nouzák a EPC svítí