
Navštíveno 31768x

auto je fiat coupe, 2,0 16VT zaklad 196hp..

jako hezký ale tohle auto má nepoužitelnou trakci v sérii natož takhle :) o nedotáčivosti nemluvim tak vlastně nechápu k čemu ti to v tomhle autě bude :) ?
vidim dobre 341 ps?
No kurva....:-)
s nedotacivosti nemam problem a s trakci taky ne kdyz se nerozjizdis pod plnym nebo na mokru... :)
supr hodnoty, fakt paráda, ale jako nismo. To auto je žeprej hrozný "křáp", teda co jsem slyšel od třech majitelů, teda vlastně už šťastných (podle jejich slov) ex-majitelů
hele coupecka delam, prvni sem mel pred 4ma rokama, tohle je moje druhe a musim zaklepat ze az na bezne opravy nic extra, on je tam spis problem ne v poruchovosti a le v servisech, za 1 to auto neznaji a nechteji ho delat, a pak musis ho mit naucene kdyz chces neco opravit.. ja sem s nim spokojenej.. nekdo andava na fiaty, jinaj na ople, ford a jine..
Díky průběhu to musí být "very funny" auto, do 3500ot nic a pak půůů a 3x takovej vykon :-)) Vtec u Hondy hadra... :-)

01.09.2011, 22:48 |
Augi crasher: jako bys nevěděl, že takto se chová každý auto s velkým turbem... ;-)
kdyz si vybavim jak se chovala Lancie 2,0t 16V s pouhyma 200PS :-) 1-hrabe na pridani i na suchu, 2-hrabe na pridani na mokru, na suchu pri razeni s plynem, 3-hrabe dost casto na mokru, pri razeni s plynem na mokru vzdy... takze se to "jen" posunulo o kvalt az dva nahoru? :-)
ale jinak cisla hezky, uzivej rychle (ten motor je totiz hrozne spolehlivej)
motory mam doma dva, jestli tenhle padne bude se resit kovanej.. a bez vyvazovaku..
Hmmm, pěkná prasárna, jen aby se nerozletěl :-)

02.09.2011, 10:33 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-09-02 10:34:45
to že se motor rozpadne o tom bych nepolemizoval, to je předem daný u tohohle typu ale proto samo má v záloze další, kovanej se rozpadne taky takže no future....
ale prostě tohle auto je známý hlavně pojmy :
1) ferrari pro chudý : tzn že to vcelku v sérii jede za pár korun, je to zpravidla v barvách ferrari (výjma hnus modrý) a je to italský..... po pár měsících je to ferrari chudýho protože servis a díly stojej hodně a že neznám nikoho
2) nedotáčivá svině : volant můžeš mít vlevo či pravo jak chceš ale tohle auto jede pořád rovně...... a propo videí je na netu hromada jak se tohle chová na silnici, okruhu či amatér rally kde si nějakej vůl nemoh vybrat lepší auto než tohle a skončej vždycky někde v lese neb jedou 50 kola v rejdu a auto tvrdohlavě jede rovně do lesa :) většině sériovjech konkurentů tohle auto je schopný ujet rovně ale na okreskách ani za mák :)
ale výkon slušnej a chování většího turba či většího tlaku je normál že to zabere vejš.... ten dvoulitr nemá sílu to turbo roztočit aby táhnul "vocpod" :)
ja z tebe nismo vazne nemuzu..:D kolik si coupatek mel? asi moc ne kdyz je znas jen v cervene a modre barve..:) a rovne to v zatacce jede jen kdyz jedes pod plnym plynem to je pak ridic vul, no nic jdu tam dat vse seriove aby se nerozletel motor a nebyl bych trapak s ferrari pro chudyho.. :)
Asi jsem divnej,ale mě se tohle auto vždycky líbilo.
Jo to mne se to auto taky vzdycky libilo,v par takovych sem jel a jizdni vlastnosti super(na predni nahon)
Jinak klobouk dolu nad vykonem a co vim tak tyhle motory nemely se spolehlivosti problemy takze preju hodne stastnych kilometru.
Fiat a podvozek super? Ještě jsem takovýho fiata nepotkal... Motory od Fiatu jsou super, ale tím to končí...
to me bavi jak vsude ctu na netu od "odborniku" jak ma tohle a tamhleto auto na picu podvozek a ze to nezataci, nesedi, nebrzi... ale nepotkal jsem uz dlouho ani naky uplne smejdsky auto co by se stylem jizdy priblizovalo k nakejm z jeho limitu.... jako ze by byla moznost ze se projevi nedotacivost atd....
s timhle fiatem sem teda nejel, ale pochybuju ze to bude nejak vyrazne odlisny co se vlastnosti tyce od podobnejch vozu jinejch znacek tzn 200ps predokolky...
jasne tenhle vykon navic bude pod plnym trhat pedni kola asi i na trojaka, ale tak to uz je vec pilota, to delaj vsechny takhle prefouknuty kary.
a treba zavery ze to auto je na nic kdyz v nakym amaterskym rally vylitne mimo drahu? copak to je nejaky auto na rally? tam ve srovnani se ctyrkolkama nebo NA predokolkama je jasny ze takovyhle auto pojede jinak a bud i jinak obtizny s nim neco zajet.. ten samej problem by byl pri pouziti nakej baworaku, nissanu SX apod... taky by se valely po pangejtech...
me se ten graf libi, na naky super casy zajety na okruhu/oblibene trase to nebude, ale bude to efektni svezeni... ostatne na to stejne tyhle brutalne prefoukly auta povetsinou jsou.. si nedelam moc iluze ze ruzny ty m3,supry apod stroje s velkejma turbama a 700+ps zajedou nekde na okruhu neco rozumnyho...
a co tam mas za turbo a kolik to tlaci? snad ne k16 ;)
tlak pri mereni 1,35 turbo je cina T3/T4

turbo z ciny? To dal kamos na kappu 5v turbo a vydrzelo 14dnu:)
no tohe je z USA ale bude to zrejme to same co cina.. me uz jezdi rok..:)
Mě se to zamlouvá, máš víc fotek auta třeba?
neco bych tu mel.. takhle sem ho koupil, uplna serie bez sebemensich uprav

tady sel prvne motor ven, delal sem novou spojku, Walbro, svicky, zvedal tlak paliva a nakej ten cip

vyfuk a tuning nalepky +20hp..:D

vyfuk an nove turbo..

spojka a setrvak

motor uz po druhe venku

rovnou poradnej ic

nove kola

takhle ted vypada..

mini sraz..

vstriky co sem ted daval..

vymena vacek..

tady sem si hral s folii

a v zime bude taky co delat..:)

cr4sh3r fiat dobrej motor na par vijimek sou to sipace nejhorsiho kalibru
všechno dobrý ale jenom néé prosím folii
coupé sou hezký, výkon je tak hezkej ale jenom né fíata :)) nemam ty znacky proste rád a nikdy bych si ho do domu nepustil ikdyz se mi coupe moc líbí. Ale tobe držim pěst.
cr4sh3r: A teď tu o perníkové chaloupce :-))
coupe se mi moc líbí, ale asi ta spolehlivost bude horší..
Jinak takovýmhle úpravám motorů fandím, ale sám bych do toho nešel, pořád upřednostňuju aspoň trochu té životnosti :-))
to je divný co že 17 let starý motory se sypou, kor když maj všechny najeto kolem 150 tis. :-))
Hm, koukam koukam, dobry dobry, ale co to mas za gumy? A rozmer kol? To vypada jako serie. Ja mam o nejakych 100 koni mene a seriovy gumy mam 235/40/18. S takovym vykonem je pak ta trakce vazne problem.
tenhle motor je dobrej tak možná v puntu , pak je to teprve zajimavý (:
kola jsou originalni z 20VT R16, prijdou mi ze proste na tohle auto sedi a je to 100krat lepsi nez nake tuningove kola co jsou s pevnosti uplne nekde jinde, pneu 205, zadek 215, jeste sem s tim nejel, teprve dnes si pro to jedu..:) takze reference hodim vecer zda se v tom nezabiju..:D
nocarret u fiata nemusi met ani tlik najeto nevim jak tyhle coupe ale vsecky brava bravo palio a tyhle sracky sem uz neco zazil motor ko a nemeli zdaleka ani 100nakrouceno fiat je tim vyhlasenej
nocarret: No nevím, ale motor, starý klidně 20let, by měl vydržet daleko víc..
Divne, ze srovnatelné oply,fordy nebo nedej bože toyoty najedou 3kila než začneš slychat o problémech několika majitelů o lágrech... U italských zázraku techniky je to po 120tis km bez tlaku oleje úplne bežně .-)
Jeden za všechny - motor FS2 (nebo FS) - do 5kil km o něm nevíš, pokud teda měníš olej. Nejvíc mě dojímají motory TS od AR.. A úplně nejvíc zázrak zvaný 2.0 TS - po 100000km motor udělá pápá.
to: vinzek fa a lichka: Já to nebral z pohledu spolehlivosti. Funkčně jsou ty motory prostě dobrý, jsou živý, rády se točej a zvuk maj pěknej. Ale to ostatní už tam nefunguje. např. podvozky má fiat hrozný. To že se to všecko sype je věc druhá.
cr4sh3r je hezky ze to ma dobrej zvuk a rado se to toci ale mohlo by se to tocit aspon o tejden delsi nez prevracenej kolotoc
funkčně dobrý? aby něco mohlo "fungovat" tak to mosí držet pohromadě :-) V tom případě by vlastně měli konstruktéři toho motoru dostat vyznamenání - stvořili skvělý motor -> nehledě na to, že se sype.
By mě zajímalo kolil vás v tom jelo, to je zase halda keců, jak to auto jezdí nejezdí.. Kamarád to nějaký pátek má, povozil mě v 2.0 20V LE, trakce? Tak logicky jako u každýho auta,když někdo neumí jezdit a dá tomu plnej kouř na startu (ANO pravda, HRABE)je to teda nahovno.Budem potřebovat asi nějaký doplňek asistentu..Jinak bych řekl, velmi slušný zrychlení, kola nehrabala (asi můj šofér umí řídit). Nedotáčivost? Nepostřehl jsem, do zatáčky si najížděl ideálni stopu a pouštěl i plyn (je to snad divné?) ...Podvozek nemůžu soudit, nemá originál. I když GTV s multilinkem mělo lepší,ale zase jiná původní cena. Záleží také na co Thepyroman auto má,jestli na okruhy nebo rally (já myslím, že ani na jedno)... Poruchovost jsem od něj zatím neslyšel (neříkám, že s tím má naježdíno nesmysl,má to jako druhé auto) Já ovšem si stojím za tím, že záleží na předchozím majiteli, jak se k autu chová a dává mu co potřebuje....Ty řeči jak se motory serou a TS 100tis.papa.. zase ta sama dokola.= 1)majitel, 2)olej znám spousty co mají více najeto....
Woofers:
Chtěl sem koupit AR 156, tak sem se na TS motory informoval a ze všech stran se ozývalo -> 2.0 jede ale sere se. Bavme se taky o porovnávání ceny za častý servis. Ten motor totiž potřebuje každých 75000 nové rozvoďáky (super výmysl dát tam dva), ten super Selénia olejíček a ještě ho kontrolovat - protože u AR je přeci normální, když žere olej... Nejspolehlivější motor z té slavné řady TS co se montoval do 146 a 156 je asi 1.8 TS.
Bylo by dobré držet se faktu, že nakolik je zážitek ten motor 2.0 TS řídit, tak pořád je ten motor nespolehlivý. Jo, design 156ky je skvělý, to auto žeru. Stejně tak Fiat Coupe a taky mu fandím, ať mu to drží, auto vypadá skvěle.
Lichka
Motor se sere, protože tady koupíš akorát olítanej,uhoněnej vrak o kterej se nikdo nikdy nestaral..Druhá věc co se sere? Olej žere, co to je žere? Pul litru? litr?
Já nevím, já ho měnim každý rok (ne jako těm,kterým to nejezdí), takže tento problém neřešim... Jinak cena rozvodu je podobná jako u jiných aut s tím jestli ho měním v 75 nebo 90, to už mi fakt netrápí... Jinak se servisem s tebou souhlasím, jsou ty auta na udržbu dražší. Zase ale je to model od modelu.. Jinak auta krásná to máš recht. Jinak ti díky za tvé zkušenosti a názor.Jinak ten Fiat musí jezdit jak kráva
mě dojímaj ty videa vždycky jak je někde corvette a proti tomu nějakej uplnej šrot.... asi tak v polovině případů je majitel vette naprostej debil co ani netuší jak se s tim rozjet, jednoduše prostě s vette hodíš kilo vklidu za 3,5s tzn. trakce jako kráva a to auto zmizí z fleku s dvouma čárama za sebou, tady jste měly rozjezd skoro stejnej přičemž tahle FWD kdyby se nějakym opravdu zázrakem dostala na kilo pod 6s tak bych se snad divil protože na to prostě neni dostatek trakce což platí u tohohle auta dvojnásob,prostě budeš hrabat jak divej a trakci začnejch chytat někde od 100 dál kor s těmahle kolama a normál gumou.....
pak má člověk sledovat bandu mamrdů (myšleno dieselpower) že jejich O1 4x4 f čiptuningu totálně zpráská corvette přitom vette má takový trakce že by jí monstrézně udělaná O1 mohla ujet leda na prvních 10-20metrech a opět je to o tom že vette vlastní vůl co neví jak se s tim rozjet takže závěrem sem chtěl říct že v čr je "všeobecně známo" že vette nejede a ujede tomu lehce poladěná O1 či coupé protože to někdo někde někdy viděl na pyčosraze jak to jelo na sprintu.....
a sere se to nesere to je jedno, prostě u těhle aut je to vlastnost a každej si to s tim kupuje že ví že ten motor je papírovej, každoročně půlka coupéclubu a půlka s13 klubu nejezdí protože sou kaput, z tý půlky je jedna půlka porucha normální a druhá půlka zasrala údržbu, z pojízdný půlky půlka taky nejezdí neb upravujou.... to je prostě standardní koloběh.... a AR sem netahejte ty se prostě serou to nikdo nevyvrátí a neni to údržbou bůhůžel....
jak řikám výkon slušnej na ten motor jen prostě ten motor by moh bejt v jinym autě pak by to bylo o něčem jinym..... IC hezký... myslim že ho znám :)
ja si na fiat ani AR stěžovat nemužu měl sem třeba AR 156 sw 2.4jtd 103kw origo a auto jezdilo furt a krasně měla nalitanych cca 200 000 a bez problemu, neměl sem problem se držet audi A6 3.0tdi fiaty to stejny měl sem bravo jtd aji benzin a jtd mělo necelich 500 000 a taky bez problemu akorad rozvody olej a vahu vzduchu tot vše
Nismo.Power:
Nesrovnavej fiata za 70pětek s corvettou... Každý auto je úplně o něčem jiném, to je jak srovnávat john deer a avii...Že tu corvettu řídil amatér,tak řídil.. no a?

03.09.2011, 20:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-09-03 20:53:38
thepyroman: Parádní hodnoty...
Nismo.Power: Tomu pekáči z Ameriky ujede kdejaká Škodovka :-D Vette zrovna nějak extra trakci nemá, když je motor vepředu, respektive cca. uprostřed.
[ Link ]

03.09.2011, 21:29 |
JP Tywoe, to je zase perel:DD
Nismo jel jsi v Coupé vůbec někdy? Mě přijde že jsi Coupé viděl jenom z rychlíku, jinak nechápu jak můžeš napsat že má problémy s trakcí v sérii? Já naopak neznám předokolku za podobnou cenu (nebo třeba za 2x tolik), která by měla alespoň trochu srovnatelnou trakci jako Coupé a to zaprvé díky viscodrive diferenciálu a zadruhý díky poměrně těžkýmu předku (proto ta nedotáčivost, víme). Na suchym dobrym povrchu si na jedničku s plynem na podlaze dobrý 16VT na dobrejch pneu ani nehrábne (mluvim o přidání plynu za jízdy, ne o prudkym puštění spojky při rozjezdu - pak samozřejmě hrabe snad cokoliv).
"servis a díly stojej hodně" - to už je fakt konec světa tohleto:DDD. Napiš prosimtě který díly na to stojej hodně, ať se po 6 letech vlastnictví toho auta poučim. Spotřebák na to stojí jak na Tipo a nespotřebák už dneska neni problém sehnat za směšný ceny, přestože jsem ho nikdy moc nepotřeboval. Já dělal třeba pár věcí 14 dní zpátky - namátkou zadní tlumiče 1500,- oba (kayaba), přední Brembo kotouče+destičky něco kolem 3500,- komplet (zadek je asi za 1500,-), ta strašlivě drahá Selenie Racing stojí 270,- litr... Ještě prosimtě napiš že to hrozně hnije a bude to tady kompletní...
Jinak nepochybuju o tom že Corvette dá "vklidu" stovku skoro o vteřinu rychleji než udává výrobce, přecejenom je to americký auto a ty to maj s těma sekundama jinak:D
TwinSparky to jsou taky strašný pekáče, ten můj má 120tkm (=o 20tkm přežívá svojí smrt a pořád se netváří že by chtěl v nejbližší době umřít, hajzl) a žere skoro litr oleje na 10tkm. A pořád se to sere, nedávno jsem zrovna musel vyměnit olej a filtry... krám jeden Italskej.
[ Link ] (totálně neschopná nezatáčející popelnice, podvozek na hovno a tohleto támhleto...)
Nismo.power: Asi tak, akorát já to nechtěl psát na plnou hubu..
Tuner2: Dobře mu dala na prdel :D
NP na tech videiich mam obute sliky jen tak pro upresneni ale ty to urcite vis, ze to sme vubec pisu..:D
Tuner#2: jenže taky by si měl napsat, co v tom Pavel má a kolik škodivka váží :o) Mě v tom svezl když tam měl TT chvíli a se základním výkonem a nechápal sem už to.
JP: "(totálně neschopná nezatáčející popelnice, podvozek na hovno a tohleto támhleto...)" Souhlasím, je to patrné z videa..
A k té předokolce, svez se třeba Focusem RS, tam poznáš jak má podvozek fungovat.
Fordik je to v nadpisu skoda 120 580HP-)))

04.09.2011, 13:17 |
dedo cr4sh3r: Nechcem sa zastavat fiatu, ale zase porovavaj porovnatelne, lebo ja by som mohol povedat ze 458 italia ma lepsi podvozok ako FF rs, a ma to taku istu vypovednu hodnotu....platies si pojmy s dojmamy
kamo
dedo: nepletu, psal že: "Já naopak neznám předokolku za podobnou cenu (nebo třeba za 2x tolik), která by měla alespoň trochu srovnatelnou trakci jako Coupé"
A já takový auto znám, Focus RS
JP: Hmm, skvělé to auto, když po 120000km potřebuje nové tlumiče :-)) a přední brzdy a zadní kotouče :-)
A jestli nechceš vzít na vědomí fakt, že 2.0 TS je v 95% případů díra na prachy, pak je tahle debata zbytečná..
To že do něho cpeš prachy a říkáš mu že je "spolehlivý a nesere se" - tak on se nesere právě proto, že do něj leješ penízky už dopředu.

04.09.2011, 16:01 |
dedo kupe stoji polovicu z ceny FFRS???
dedo nevim co resis furt s tim fordem lepsi motor nasracku po 100litrech nez kazdou jizdu fordem tam a vlakem spatky -)))

04.09.2011, 17:22 |
dedo ja len ze porovnavas auto z roku 2009 a auto ktore ma podvozok z roku 1993
Nie je to trosku mimo?
A je jedno ci je to ford, ale fiat alebo embecka

04.09.2011, 17:31 |
cr4sh3r | Upraveno: 2011-09-04 17:32:21
dedo: Ty znáš jen jeden Focus RS co? A to ten co dávají v TV a na obrázkách všude, že? :-))
ad Tuner2 : voe ;-))
ad JP : jel jednou, never more a never more nechci :)
ad video tvoje tak v týhle mačkanici je to o řidičovi vždycky, na rovině měl víc síly aby skoro tomu strašnýmu Unu ujel ale jinak v zatáčkách tam kvílel pořád a uno jelo jak prd...
tzn jak sám píšeš tak těžkej předek a nedotáčivost.... trakce je prostě špatná, možná s tim použitim slicku dejme tomu ale prostě i přes to tvoje úžasný visco to prostě neumí přenášet sílu na silnici.... zkus si někdy třeba rozjezd proti swiftu gti a poznáš to sám že neni třeba mít lsd aby se to rozjelo mnohem svižnějc ale mít dobře uloženej motor a lehký auto né těžký auto s těžkym motorem a špatně danym že to zatáčí jako bys neměl tlumiče ale trubky od lešení....
ad moje pointa s vette tak ta se týkala řidičů kokotů a všudypřítomnejch následnejch drbů o tom jak tohle či tamto auto je neskutečně hustý že vette (berte jako příklad" neměla zádnou šanci) ....
lze demonstrovat kupříkladu na jednoduchym příkladě viz video.....
[ Link ] (obě auta vypadaj že moc úprav nepobraly či žádný....)
audi S2 : pohon 4x4 a jakkoli si myslíte že je to auto hustý tak tenhle americkej pickup zaručuju že je hustčí
GMC Syclone : taky pohon 4x4
řidič audi věděl dobře jak jí udělat dobře na rozjezd zatimco tupec v GMC si ani nepřečet manuál od auta v kterym se píše jak dosáhnout "boost launch" a k čemu to vlastně je dobrý.... myslete si jak chcete že je německý Quattro dobrý neřikám že dobrý neni ale nelze ho rovnat pohonu 4kol v GMC ať je to Syclone nebo Typhoon obojí sou auta shopný s určitym výkonem atakovat 2s z 0 na 100 a celkově jejich "boost launch" i se sériovym autem zahambí veškerou dobovou konkurenci at se jednalo o nějakou 4x4 nebo ferrari.... stejně tak dobře zahambuje dodnes všetšinu rychle akcelerujících aut a z praxe mu stačí jen lehce poladit tlak a jeho čas na 100 se rapidně snižuje....
tolik k řidiči onoho GMC neb nevim proč si kupuje takovýhle auto když pak ani neni schopnej podržet brzdu a plyn dohromady a místo toho čeká na start kdy dá plnej.... i přesto musim říct že GMC nedalo kůži bez boje.....
a ještě jeden trapnej test od japonců.... nádherně je vidět že v Typhoon ten japonec první rozjezd netušil jak na to a přišel na to až ve třetim .....
[ Link ]
jen pro pobavení limit toho gmc.... samozřejmě nepotřebuje takovej výkon jako to auto má aby dosáhlo toho času neb s tim výkonem nikdy nejde na plnej plyn ...
[ Link ]
Nismo.Power jsem zastance audi to pominem neznam uvedenej tip us vozu ale z pravfidla amici maji v autech motory o obsahu 5a vice litru kdezdo audi s2ma 2,2 az americani udelaji auto s vikonem jako japonci nebo nemci ale z obemem do 2,5litru tak se to da srovnavat pokud se pletu rad si prectu tvoje vysvetleni
thepyroman: Parádní práce;) Jediné,co by mě tam štvalo,by bylo to čína turbo,ale tak pokud to fouká...:)
vinzek fa se tváří,že sežral všechnu moudrost,ale psát se ještě nenaučil,takže na něho kašli,stejně jako jemu podobné:)

04.09.2011, 21:33 |
JP cr4sh3r: pěkný Coupé 16VT dneska koupíš za 50-60tkč, tak mi prosimtě milej chytrolíne sežeň zachovalej Focus RS za 120, nebo třeba za 150 ať nežeru... koupim ho třeba hned zejtra. Mimochodem vyvracel jsem tvrzení, že má Coupé trakci na hovno proti jinejm předokolkám - to že někoho jako protiargument napadne 5-6x dražší a konstrukčně o 10 let novější auto už o něčem vypovídá, nebo ne? Kdyby to bylo tak strašný, tak napíšeš první auto co tě napadne a máš hotovo.
Lichka: Dopředu cpeš prachy? Z čeho jsi takovou blbost vydedukoval? Já na tom motoru nikdy nedělal nic jinýho než svíčky, rozvody, oleje a filtry. Jo a bylo potřeba zalepit jednu hadici. Co z toho tě u jinýho auta nepotká? Jestli bereš jako "cpaní prachů dopředu" i výměnu oleje, tak to potom jo, věřim že máš auto který ujede na olej 100tkm a všechno bude jako nový, takže do toho "dopředu prachy necpeš".
Zaprvé Coupé nemá najeto jenom 120tkm, to patřilo k Alfě a zadruhý po 120tkm na českejch silnicích má špatný tlumiče skoro každý auto. To že je většina lidí mění až když jsou úplně na kaši a nedá se to udržet na silnici neznamená, že jsou do poslední chvíle OK. Taky jsem je tam mohl nechat ještě třeba 100tkm a ono by to "nějak" fungovalo, nicméně v zimě jsem jeden tlumič popravil megadírou v Kralupech (ráfek+pneu zcela KO). To je právě přesně ono - 4 z 5 aut starších 10 let v ČR jsou neudržovaný vraky, pak se v tom nějakej odborník projede a hned je schopnej psát kategorický závěry o celym modelu, největší experti typu vinzka dokonce o celý automobilce.
Nisma nebudu komentovat, to je zase shluk blbostí, místy dokonce protiřečících si blbostí:D
Jenom hodim video k tomu jak je ta "trakce prostě špatná", dál už tenhle nesmysl komentovat nehodlám:D
[ Link ]
walish : jako v tom mu fandim, jedině dobře že ukazuje že i s čínou to jde a pokud jí tam má fakt už rok (nevim kolik km) tak to je naprosto super práce..... každej se jich bojí to dá rozum ale tak hrozný to fakt neni.... většina staveb s čínou odejde stejně proto že ten kdo to staví je vůl a odtokovou trubku např. postaví proti směru jízdy nebo někam nahoru a pak se diví že to samo neodtejká a upeče ho :D
vinzekfa : voe zaprvy tip a vikon ma bejt s y :)
zadruhy můžeš vklidu nahodit wikinu a podívat se do je GMC Syclone a Typhoon zač....samozřejmě o těch autech tady v čr nemá 99,98% obyvatel nejmenší páru což je samo chyba, myslej si že nejrychlejší velký auto je leda Q7 v V12TDI kterou by stejně zbaštil i starej syclone z roku 91 či klasickej Ram SRT10 ale klasika jen němci zase budou tvrdit jak maj tohle a tohle a maj to první a že to jede takhle a nikdo nemá na to oni sou fakt dobrý nutit lidem nijak nepodložený fakta a kvalitách jejich povozů......
ad tvoje teorie o "pravfidla" obsah 5 a vejš to máš easy, samozřejmě dělaj i malý objemy jen to nevíš, po malejch objemech dělaj "small block" a "big block" + pár dalších který tě nazajímaj ale.... konkrétně syclone má malej small block 4,3L V6 motor takže prcek vyloženě.... od určitejch CUI začíná bigblock ale to je v tvojí mluvě od cca 5,7 vejš...
ad tvuj postřeh o výkon/objem tak to má jednoduchý vysvětlení.... kdo chce výkon tak potřebuje objem, dolovat to z malýho objemu je od počátku chyba a nevede to k dobrýmu konci.... větší objem s relativně malym výkonem tak z toho se stává většinou těžko utahatelnej motor a hlavně má všude velký rezervy..... malej objem je samo napruženej už od výroby a to nedělá dobrotu..... nebudu řikat konkrétně 2,2 pětiválec to je nejlepší motor kterej vůbec kdy u audi vzniknul...
tudíž nesrovnávej objem ale auto, objem ničim nenahradíš to je časem prověřený pořekadlo...
a hlavně neřikej amíci a objem, chvilku sleduj co brázní silnice třeba od mb a bmw..... udělej si statistiku a zjistíš že jedna polovina bude 3,0l nafta a druhá polovina bude kupř. mb500/550/600/55/63/65 bmw 45/50/60/m...... tim jen chci říct že nesouhlasim s názorem 9 z 10 čechů který si myslej že "amíci" auta jen velkej objem jako nikdo jinej na silnici a že to žere trávu kolem silnice.... přitom nikdo nemá ani páru kolik žere AMG mercedes kterejch denně potkaj vklidu stovky a pokud víš kolik tak žerou tak tě můžu ujistit že spotřeba americkýho auta je vpohodě.....
takže závěrem udělat malej motor s velkym výkonem neni problém , zvládnou to jak amíci tak němci tak japonci..., samo italové taky aby se někdo nebouřil...... problém je v tom že malej motor s velkym výkonem naimplantuje do auta jen debil a o tom to je.... jenže automobilky ze sebe musej dělat debily protože trh jich je plnej takže proto tu sou sráče jako 1,4tfsi (turbo pyčo mega kompresor nasa voe) stejně jako americký 1,6 ecoboost apod verky.... já prostě malýmu motoru s velkym výkonem nefandim protože z praxe ve většině případů dokáže několikrát větší objem žrát to samý ba dokonce míň než malej stejnou jízdou....
u par lidi se pousmeju a prehlidnu...
Nismo.Power dobra furt si ale srovnal nesrovnatelny dej do toho us auta stejnej motor jako ma audi a razem ta tezka krava nepojede
ze velkej obsah zere stejne jako malej s velkym vykonem je me znamo
jinak diky trosku za osvetu k americkejm autum ale stejne me nepresvecilo je chvalit nejlesi je stejne marbella -)))))))
JP : no ani mě nekomentuj to nemá smysl.... jen mi zkus logicky vysvětlit jak je možný to co se stalo na tom videu ?
zkus se podívat jaký má to jeho coupé a prvotní "odpich"
[ Link ] následně koukni na nějaký E9 je jedno jaký a podívej se na odpich tý 4x4
třeba náhodně a představ si to evo vedle coupe a kde by tak asi bylo evo když by se coupe rozjíždělo.....
[ Link ] takže jsme opět u toho..... řidič eva zaspal a pak ho dohnal nebo to je prostě jen trotl co se neuměl ani trochu rozjet ? kdyby uměl tak je jedno že coupe bude mít 1000hp ale to evo mu ulítne na prvních 50-100metrů tak jako tak.....
takže pokud tim coupe zajíždí 12,5 tak to je fakt úctyhodný na takovej pekáč s FWD, netušim jakej výkon ale na ten čas musí po rozjezdu jet co mu kola stačej protože ta FWD prostě na rozjezdu ztratí nejvíc takže taky bude mít asi slicky a výkon tak 350+...
ale nikdy opakuju nikdy na startu neveme evo nebo jinou obdobnou 4x4 klidně sériovou ta mu vždycky na chvilku ukáže hodně záda dokud nezačne mluvit výkon (k váze)což je parametr kterej jako jedinej jede kupředu (nejede tam krouťák-dieselpower hovada čadící)
jen pro upresneni to video jak si sem ted nismo dal to neni to same co dlo to evo..:)
vinzek : proč by po swapu motorů nemělo jedno či druhý jet ? jen upřesnim Syclone váží 1555 a S2 váží 1520... RS2 1600kg.....tak i tak syclone je krapet mladší než audi přišla s jejíma autama a když ho kdysi dááávno testovali tak 0-60 naměřily 4,3 a 1/4m za 13s..... trochu přidám ještě info o RS2 0-60 4,8 a 1/4m 13,6..... mě to příjde dost impozantní na pitomej pickup na vození slámy :)
pyroman : nenašel sem to samý tak sem vzal náhodný....
ono to je jedno, tak i tak odpich eva z místa je hodně krutej takže na to každá FWD i kdyby měla slicky na všech 4rech může zapomenout.... i sériový evo má dost výkonu aby prohnalo naplno první kvalt takže je jedno kolik zrovna má koní prostě to auto vystřelí z fleku, proto je mi otázkou proč ten vedle coupe tam nebyl....pro info sériový evo zajede taky myslim 12,6 nebo tak nějak.... za vhodnejch podmínek samo....
no nic naplat ale ten deutsche pekac tomu stejne natrh prdel -))
a jéje tady někdo nepochopil pointu :) se správnym řidičem si myslim že série vs. série můžeš rovnat Syclone k RS2 pokud by Syclone krapet neujel na startu..... dál už by RS2 určo pomalu dotahovala díky o trošičku lepšímu poměru váha/výkon .... takže jak řikám S2 nemůže udělat Syclone pokud bude za volantem člověk ne idiot.... nemůžeš z toho vinit auto když za to nemůže že mu majitel utrh ostudu....

04.09.2011, 22:39 |
JP Nismo: No to je hezký že jsi vzal náhodný video auta o kterym tady vůbec neni řeč (mimochodem zaspal na startu, to snad vidí každej)... To na videu je atmosféra, visco maj jenom turba.
A pro pořádek, tim videem jsem samozřejmě vůbec nechtěl říct, že má Coupé trakci srovnatelnou s hi-tech čtyřkolkou typu Eva, ale to, že má prostě trakci hodně dobrou a v předokolkách těžko hledá soupeře. Normálně by mě to vůbec nenapadlo, ale vzhledem k těm tvejm okázalejm pindum o tom jak je na tom konkrétně v tomhle hrozně špatně (pořád mi chybí ještě hláška o tom že Fiaty hnijou, i když by mě víc potěšilo kdyby to napsal Lichka se svejma Mazdama v profilu:DD) jsem si prostě nemohl pomoct.
stejně dobře víš že tu píšu objektivní věci a fakta.... a píšu tu snad o fiatech jak hnijou ? :) možná kolem 90týho roku a fest ale teď o nich píšu sice hodně špatnejch věcí ale ne že hnijou.....
tak ok, sou auta s horší trakcí ale nemá smysl sem dávat teda video nějakýho překopanýho 20vt proti sériovýmu evu co zaspalo sekundu na startu :D jak řikám swift taky nemá žádný lsd a prostě umí se rozjet dobře....proto se taky v amatérech apod používá hojně kvůli podvozku zatimco coupé tam fakt jen tak neuvidíš a když jo tak vyletí ze zatáčky kvůli tomu jak si psal vejš :)
seru na vás du spát :)
Nismo.Power nerersime jesi zaspal nebo nezaspal vyhrany je vyhrany -))))

04.09.2011, 23:41 |
JP Nismo a objektivní věci a fakta, no nezlob se ale nejde to dohromady, ač si to myslíš ty a s tebou i pár ostatních tady:D. Ano, často je vidět že máš s něčim zkušenosti a napíšeš k tomu víceméně popravdě jak to je, nicméně máš tendenci dost věcí hodně přehánět a vyjadřovat se i k tomu, s čim reálně žádný velký zkušenosti nemáš. Ta trakce u Coupé Turbo je toho ukázkovej příklad.
Když ti přijde že to Evo tak hrozně zaspalo, tak třeba tady je jiný video s tvojí oblíbenou zadokolkou S13, která Coupé na startu ujela sotva o půl auta...
[ Link ] Nebo tady třeba zaspali asi úplně všichni a Coupé (mimochodem slovo překopaný bych pro něj zase nepoužil) se svojí tragickou trakcí jenom souhrou všech náhod vedlo od prvního do posledního metru:DD
[ Link ] Jinak to že s Coupé nikdo nejezdí rallye je vážně zarážející, když je to auto který je už od rýsovacího prkna zamejšlený jako relativně velký, těžký komfortní GT s podvozkem kterej měl bejt hlavně levnej (ne dobrej, to samozřejmě moc neni - od toho byly jiný auta jako třeba GTV).

05.09.2011, 05:47 |
Honza2.016v | Upraveno: 2011-09-05 05:50:15
hehe to video s tím civikem vs. coupe co sem dal nismo, tak tam jede s coupe můj táta poprvý v životě na slickách a místo na signální světlo se soutředí na vůbec nějakej start...
motor 2.0 16v atmosféra... čas v této jízdě 14.4s a 1km 26s.... civic dostal na 1km šišku, díky pozdnímu startu táty byl ale na 1/4 míli o chlup lepší...
JP: Ano, nejsem zabedněný a zcela přesvědčený o své neomylnosti a tudíž uznávám a vím, že Mazdy hnijou, krom jedné Mazdy (626) byli hnilé všechny. No a?
Nikde sem nepsal o tom, že Fiat nebo Alfa hnije.
Jinak samozřejmě že motor 2.0 TS je ten nejspolehlivější motor na světě, spolehlivější než benzíňáky od Toyoty či Mazdy. Proto je AR známá svou spolehlivostí.
Kdy už pochopíš, že UZNÁVÁM že ten motor jede skvěle, ano je to požitek s ním jezdit. Ale není spolehlivý.
Toť můj poslední příspěvěk do debaty o AR motorech TS, nebaví mě házet hrách na zeď.

06.09.2011, 05:48 |
JP Lichka: No a? Jenom že celkovou korozi karoserie považuju za poněkud větší průšvih, než přidřenej čtyřválec. Motor se opraví, případně celej vymění, ale jak jednou auto začne reznout, tak už se toho nezbavíš.
Jinak nevim proč jdeš z extrému do extrému - samozřejmě že TS neni nejspolehlivější motor na světě a že Japonský zážehový atmosféry ho ve spolehlivosti překonávaj. Ty tady ale píšeš totální bludy (navíc podle toho co píšeš jen vyposlechnutý bez vlastní zkušenosti) typu "zázrak zvaný 2.0 TS - po 100000km motor udělá pápá" nebo "2.0 TS je v 95% případů díra na prachy" a k tomu házíš argumenty jako že to žere olej, který jsou z velký části mimo mísu. Co pak čekáš že ti napíše reálnej majitel toho motoru s reálnýma čtyřletýma zkušenostma, když mu ten motor celou dobu spolehlivě slouží i potom co by měl bejt podle tvejch mouder dávno na vrakovišti? Pro tvojí informaci, ta nespolehlivost TS ve 156 je daná tim, že má ten motor menší vůle (=přesnější výroba) a olej se díky tomu tolik nedoplňuje karbonem, tzn. že jeho hladina klesá rychleji (ne že ho ten motor "žere" - každej motor žere olej). To je logicky nejhorší když je ten motor novej, když už je zajetej tak ten olej často mizet přestane. No a v kombinaci s tim, že první servisní interval byl na 20 nebo 25tkm se stávalo, že majitel jezdil s novym autem bez otevření kapoty až do prvního servisu nebo do rozsvícení kontrolky oleje, která byla často vadná (Bosch), případně se rozsvítila až když bylo vymalováno. Olej během těch 20tkm ubyl dostatečně na to, aby se motor nepozorovaně přidřel a bylo hotovo. Problém je, že pak vydržel fungovat třeba dalších 50tkm, než lehnul úplně. U motorů co maj najeto přes 130-140tkm už se prakticky neni čeho bát. Statisticky se to stalo asi u necelejch 10% motorů a týkalo se to především 156, u ostatních modelů výrazně míň, protože měly jinou elektriku s funkčním čidlem/kontrolkou oleje. Mimochodem docela podobný problémy s přidíráním maj slavný oturbený pětiválce od Volva a to od 850 T5 až po nový Fordy:-)
JP: Co takhle trochu nadhled... Když něco píšu takhle, tak to zveličuju.
Ne, AR sem nikdy neměl ale asi pořád ji trochu chci (146 nebo 156). Jen tvrdím to, co mi říkali 2 automechanici (jeden tatův u kterého si servisuje dlouhá léta každé auto) a jeden můj kamarád, co dělával v auteservise tuším ve Vizovicách ? Teď nevím kde to přesně dělal. Taky sem četl články na netu, přečetl zmínky v časopisech a taky jakýsi maxitest a v neposlední řadě taky znám majitele Alfy 146 1.4 TS (už bývalý) který mi tyhle věci POTVRDIL. A to je to zařeklý Alfista (momentálně vyhlíží GTV).
Takže ty moje bludy o tom, že to žere olej, že dvě svíčky na válec je akorát díra na peníze, že u 2.0 TS se musí nejlépe každý den kontrolovat olej protože je u něj normální že je jak olejnička, že 2 rozvoďáci sou taky pěkná ptákovina atd. atd. (taky že je normální když u 146 a 156 odchází váha vzduchu)
Nic z toho co sem napsal, není můj výmysl. Taky dražší servis souvisí s tím, že Ty bys svěřil svou Alfu do rukou obyčejného automechanika ? To je prý taky normální, že každý druhý automechanik toho o Alfách moc neví proto je lepší si připlatit za specialistu (= blud? NEvím...). U Alfy je hlavní problém to, že se o ní musíš starat jinak je průser (tzn, dodržovat přesně všechny intervaly, kontrolovat, vědět...) na což většina lidí není zvyklá, protože, a to si přiznejme, když budeš srát na japonský benziňák, tak toho vydrží daleko víc. - To není můj styl, jen to uvádím do absurdity.
Pořád opakuju že proti Alfe nejsem zaujatým, jejich design je skvělý, aj se mi líbí interiér (konkrétně 146 a 156) a stejně to dopadne tak, že si ji jednou koupím. Jen prostě to mám z více stran, že motory stojí za prd. Kromě JTD, to prý je až podezřele spolehlivé na Italy..
svicky stoji stejne, jako kazde jine (coz by mechanik* vedel, kdyby je nekdy menil), interval je 100k km.
rozvodak je pochopitelne jen jeden. druhy remen je akorat od vyvazovaku, coz mi taky neprijde jako nic nepochopitelneho, ale jestli te financne vycerpa nakup remene, tak budiz.
ze je potreba auto sverit mechanikovi, ktery o nem neco vi je asi pravda, ostatne to dokladaji i tve prispevky.
.mycTD: škoda že jich je dvakrát tolik těch svíček, to že sou tam dva řemeny je pěkně blbé řešení.
Ale já sem zapomněl, že žádný problém není ten motor nemá, takže v rámci diskuze s Tebou - TS motory sou super epes rádes, žádné jiné motory nemá smysl dělat.
nerikam, ze nema problemy. jen rikam, ze meles sracky.

06.09.2011, 14:03 |
JP Tys nikdy na žádnym autě neviděl řemen vyvažovacích hřídelí? Jinak jo, 2.000,- Kč za svíčky jednou za 100tkm mě zruinujou. Váha vzduchu Bosch odchází, to je pravda, je to totiž identickej díl jakej se dával na x dalších aut (např. 1.9TDI) kde odcházel úplně stejně. Co se týče toho kde všude jsi SLYŠEL o tom jakej je Alfa krám, tomu se můžu prostě jenom zasmát. Můžu ti dát kontakt třeba na 10 dalších lidí co opravujou auta a řikaj to taky, jestli ti to udělá dobře. Problém trochu je, že to řikaj o čemkoliv co neni "pasát nebo voktávka":D. Jinak ano, do rukou běžnýho matláka co zná akorát Octavii bych to auto už nesvěřil, stejně jako bych mu nesvěřil žádný jiný auto včetně tý Octavie. Alfu dávám do servisu kterej mam kousek od domku a kde se rozhodně na Italy nespecializujou, jenom to prostě nejsou prasata. Na běžnym servisu neni nic zvláštního, kdybych měl řešit něco nestandardního, asi bych vyhledal specialistu na Alfy. Stejně jako s Mazdou jezdim do Mazdy když se na ní něco takovýho vysype. S BMW bych jezdil k někomu kdo zná BMW. Když s jakymkoliv autem pojedeš někam kde ho neznaj s nějakou horší závadou, riskuješ zbytečnej průser. Takže na "To je prý taky normální, že každý druhý automechanik toho o Alfách moc neví proto je lepší si připlatit za specialistu" řeknu jenom to, že je taky normální, že "každý druhý automechanik toho o Mazdách (nebo si dosaď libovolnou značku kromě koncernu) moc neví a proto je lepší si připlatit za specialistu". BTW ten "specialista" většinou nestojí hodinově o nic víc, naopak ti peníze ušetří když opraví závadu a ne milion věcí okolo systémem pokus-omyl, takže slovo "připlatit" rozhodně neni na místě. K tý "olejničce" - přečti si znova můj předchozí příspěvek, třeba ten princip tentokrát pochopíš.
Jinak to že se o motor musim starat (měnit olej a jednou za x desítek tkm udělat i něco jinýho) nepovažuju za problém, to se týká každýho auta. Já na auta neseru a proto je mi úplně jedno jak dlouho vydržej když na ně budu srát, mě zajímá jak dlouho vydržej když se o ně budu normálně starat.

06.09.2011, 14:13 |
CervinVega | Upraveno: 2011-09-06 14:23:45
JP- "ta nespolehlivost TS ve 156 je daná tim, že má ten motor menší vůle (=přesnější výroba) a olej se díky tomu tolik nedoplňuje karbonem, tzn. že jeho hladina klesá rychleji..."
to jsi se rozvášnil a psal moc rychle? :-)
chapu, že pro tunery mají It stroje svoje kouzlo, taky jsem si tim prosel, proste porad mas nad cim premyslet, treba jestli dojedes, nastartujes, co koupis noveho za upadly dil a pod :-)

06.09.2011, 14:28 |
JP Jo, já jsem velkej tuner, to ses trefil:D. Zatim jsem s Italem vždycky dojel, párkrát nenastartoval díky baterce a nikdy mi z auta nic neupadlo. Považuješ to za zázrak?
korveta da na 100 za 3,5 v klidu, ale vetsina majitelu to neumi.. hmm zvlastni auto kdyz i na to jak se rozjet musi bejt specialni trenink a diky tomu jelito majitele pojezdi stejny jelito v nacipovany ochcavce :)
zima je dlouha tak si dale hraju, podarilo se mi sehnat sani z kappy 16VT, docela nadlidsky vykon..

je tam.. :) jinak do jara bych rad, AFR merak, EBC zrejme Blitz, uvidime jak budou finance, asi prijdou jeste vetsi vstriky, a dostat se nad 400HP, jestli to odmerime na tenhle vykon tak se zacne stavet novy motor, blok bez vyvazovaku, wosnery ojnice, jine pisty a prestavba na 4*4

to sani z kappy ma vetsi objem/prumery nebo v cem je rozdil?
taky jsem to chtěl napsat .... na obrázku vypadají stejně ....
Sání z kappy je variabilní
nene to je blbá fotka originál sání na tomhle motoru je zakroucený a přístup ke vstřikum tragédie tohle kappácký má ty sací roury rovný a vstřiky shora takže lepší proudění a lepší přístup hlavně. Peťa má ty sání 2 obě jsou na fotce, je to celkem nedostatkový zboží tak se chtěl pochlubit. To variabilní jedno co tam je se stejně překuchá na statický
tak sani sem daval hlavne kvuli pristupu na vstriky a origo sani je takhle..

tak nove zmeny, brzdy budou nakonec od XYZ ale kvuli nim musi byt kola R17, pneu falken, podvozek stelovak taky XYZ do mesice budou fotky..:)

kola tyhle, smoula byl darce, brzd, podvozku, kol a sedaku..

No pěkné, pěkné. Ani velké zpětné zrcátka nepotřebuješ, protože i z STS bude jenom tečka :)
na rovince každopádně :-))
Doplním Nocarreta: Ale jenom pokud Fiat bude schopen jet po vlastní ose :)))
Fiat bude po vlastní ose schopen jet déle, než všechny STS v ČR dohromady :))
ja sem měl 3. fiaty a jednu alfu kamoš ma taky fiata a ani jedno auto žadnej problem! akorad to co na jakymkoliv autě takže kdo neměl fiata tak at nechytrači. hlavně že němci z jejich slavny PD to vyhrali :DDD a pro nisma tak američani to stim zatačenim taky moc nevyhrali takže bych o coupe pomlčel. jinak coupe moc pěkny
nuze po dvou letech stani auta venku sem se konecne k nemu dostal s tim ze mu dam nove brzdy podvozek a poladim motor ktery prestal fungovat ale nejak se mi to zvrtlo a auto je kompletne odstrojene az na okna a dvere a zacne se vyvarenim karoserie at to je od zakladu plus nejake male odlehceni a upgrade..

mensi dirka

druha strana..

*

*

*

no a kdyz sem v tom tak i nejake to vylepseni ulozeni zadni napravy na tvrdaka..
