
Navštíveno 93168x


25.12.2011, 22:57 |
Kesam Jelikož jsem se nedostal na to minulej rok tak letos už jo. Lamináty jsem prodal a už morduju new body kit laminovat umím tak ted jsem se dal do vaření plastu.

25.12.2011, 23:00 |
Kesam

25.12.2011, 23:01 |
Kesam Nárazník fiesta futura vytažená a zahlazená díra na tažné oko a zavařená díra na osvětlení SPZ


25.12.2011, 23:01 |
Kesam Samozřejmě new koncovka


25.12.2011, 23:04 |
Kesam

25.12.2011, 23:05 |
Kesam

25.12.2011, 23:06 |
Kesam

25.12.2011, 23:06 |
Kesam

25.12.2011, 23:07 |
Kesam předek základ fiesta asi 2000r.v zuženej na hloubce zavařená díra na tažné a vršek sem tam mordoval dneska z nové fabie :-)


25.12.2011, 23:08 |
Kesam Pak jsem také obměnil prahy


25.12.2011, 23:10 |
Kesam puvodně na VW golf 3 plastové takže sem je taky pokrátil a svařil monoliticky spojil s karoserií a zahladil na obou koncíxch do podběhu je nanešen polyruetan přelakovatelný nebude se odlupovat lak od kamínku.


25.12.2011, 23:10 |
Kesam

25.12.2011, 23:11 |
Kesam Kufer s přimračením a osvětlením SPZ.


25.12.2011, 23:12 |
Kesam Tady jsou vytuněné zadní pružinky :-) takže zadek je asi o 11 cm dolu

no konečně to bude vypadat jako normal clean fiestáááá, ne ta divočina předtím ;-) jen tak dál

25.12.2011, 23:13 |
Kesam Až se tam nabije 60 kilo tak to bude přesný:-)


25.12.2011, 23:15 |
Kesam V motoráku zmizí pár věcí leštěná převodovka alternátor a všechno co je tam z hliníku plus nějaké to zahlazení a zlacení.Koně žádný :-) Jo to pujd poslední na řadu. Pak lakovna a seru na to :-)
prej "seru na to" :-D
no, možná tak půl roku a pak přijde Fáze 6 :-DDD
furt je to malo polozeny a ty to vis :)

26.12.2011, 00:57 |
Kesam tykeev ne ne už fakt ne už mě to nenaplnuje :-)
Proffesore: To bude ložený dost ještě předek srazím o závit :-)

26.12.2011, 13:48 |
kucik Nevim, jestli je dobrý vařit plasty od forda s plasty o d škody. Když jsem si nechával svařovat nárzaník z mazdy s oktávkou, tak mi řekl, že to nebude nikdy držet na 100%, protože oba mají jiné složení. A jsem teda zvědavý, jak ten přední doladíš do roviny. Laminátem by to bylo mnohem jednodušší a rychlejší.
neni to špatna volba ten p narazník? vše kolem světel hranate a narazník kulatý
Nárazníky super, ale když už to tak kucháš, tak to chtělo zahodit i ty přední světla... Bude to to poslední co mě tam bude vyloženě vadit a bude to kazit dojem z auta.
jako Tuner.... světla vyhoď
chlubit se něčím jako seřezáním pružin mi hlava nebere...tuning jak pi*a
Honza: to uz do nej hustime dlouho, ale pochybuju, ze ho to presvedci :-( je to skoda, melo by to nejakou hlavu a patu :-(
:D ja hlavne nechapu jak muzes byt spokojenej s tim motorem :D Kdyby jsi tam mel alespon 1,6 zetec... ale tohle je k nicemu. Na druhou stranu jestli mas vanu vysoko tak, ze ti pod ni sotva podleze chroust tak motor ani netreba :)
Nevřis: A čemu konkrétně to vadí pokud je to rozumné snížení?
ten předek by to chtělo origo fiestu (to jen aby ses nenudil) ...
kříženci už moc nefrčí :o)

27.12.2011, 09:16 |
r0mik | Upraveno: 2011-12-27 09:17:26
Rysuje se to krasne. Jen jako kluci vyse, origo predni svetla at je to uplne echt :) Jsem zvedav na finalni fotky, jak moc bude lezet na tech BeBeeSech:)

27.12.2011, 11:02 |
Alííí Seš stejnej úchyl jako Luke-Jeep, a ve finále skončíš na old-style origo stavu sraženým na zemi... Ale klobouk dolu, já už bych to dávno hodil do sběru. :-D
Zmena vzhledu auta je krok spravnym smerem, souhlas s ostatnimi, vzdycky jsem psal ze tohle auto by se mi spis libilo v serii, max trochu vycistene a zahlazene, asi starnu :O)
K tomu snizeni a pruzinam - pokud je to 11cm jen na pruzinach prijde mi to kamikaze tuzing hodnej majitelu skodovek, ktery si to muzou dovolit protoze to auto ma lehkou predni cast.
Na tom bych fakt jezdit nechtel, i kdyz u auta stavenyho na show jako je tohle se asi jizdni vlastnosti neresi, stejne jako to jak se s tim porovnaji tlumice, moznost serizeni vznikleho odklonu apod...
Ja mel na civicu zluty koni, dal jsem na ne nejaky levny sport pruziny, auto si misto 4cm sedlo o 7cm, a do mesice byly oba predni tlumice v hajzlu. Pak jsem dal Eibach pruziny, snizeni bylo jak melo byt, podvozek fungoval slusne, pote co mi kluci udelali vzadu vestavbu s muzikou jsem naopak musel zvysovat aby auto stalo rovne, pac ty kila navic tam byly vcelku znat.
Aliii: me do toho netahej ja tam na aute nemam original vubec nic - i kdyz to vypada ze ano ;-) a hlavne ja to mam staveny tak aby to i fungovalo a jelo ;-)
to Tuner#2..uřezat pružinu o 11cm je rozumné snížení ? jinak jako H-Honza
evidentně patříš mezi ty, kteří maj rádi tyhle upravy. Když už něco takovýho, tak si necham na míru udělat pružinu. Nestojí to takovej randál, aby to nezaplatil.....ono je to stejnak jedno u tohodle auta, pač ten předek s těma světlama bude stejnak paskvil i kdyby ty pružiny uřezal o 20cm ...
jediný čím se posunul blíž jsou ty origo nárazníky a prahy ...bohužel tohle mělo být už dávno
Nevřis: I kdyby tu pružinu říznul o 20cm, tak pokud k tomu adekvátně vyřeší doraz a píst v pístnici nebude hodit mechanicky na konec ani při propružení, tak čemu to užíznutí vadí? Pružina takovým zkrácení zvrdne a dělat na takové auto jiné pružiny asi fakt nemá smysl...
P.S.: Když už mě někam chceš řadit, tak si napřed zjisti fakta, já jsem v pérovně celkem častý návštěvník, ale ono pokud děláš jenom jeden pár a ten Tě stojí 3,5 - 4tKč tak to taky moc sranda není, obzvlášť když už máš na autě třetí sadu různých pružin a máš předek a zadek...

28.12.2011, 22:20 |
Nevřis | Upraveno: 2011-12-28 22:20:56
nemyslím si, že k těm říznutým pružinám přizpusobí doraz a tlumiče ...
nebudem se tady handrkovat :) mě tyhle upravy prostě neberou.
Nevřis: Hmm, takže vlastně nevíš co tě na tom vadí, zřejmě asi jen princip. Smutné...
nech si tyhle řeči prosím pro někoho jinýho pane chytrej.
Výrobce tu pružinu dělá jen tak od oka vid ?? počítá s tím, že si ji každej podle potřeby kdykoliv zkrátí a ona bude fungovat.... po seříznutí si určitě zachová stejný vlastnosti co?? jako maximální sílu, kterou má pružina vyvinout, nebo maximální zdvih. Ale to jsem opět u tvého psaní, jako je doladit doraz a tlumič...ne každej přizpůsobí zbytek, aby to fungovalo jak má!

28.12.2011, 23:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-28 23:16:46
Nevřis: Tak si znova v klidu přečti můj dotaz. Na ten jsem nedostal pořád odpověď a opravdu nevím co je na rozumném zkrácení tak špatného?
Pokud "tuner" bude prase a koupí třeba KWčko a sešroubuje ho na max. ideálně ještě s vyřazením jedné matky aby to bylo co nejvíc na zemi a COOL, tak to taky nebude stát za nic... Podvozek je vždy o sladění celku a pokud auto snížím, musím upravit i další věci jako záklon, odklon, sbíhavost a v neposlední řadě se zamyslet jak moc to můžu snížit abych nezasáhnul příliš do dynamické geometrie apod. ale rozumě zkrácená pružina je to nejmeněí zlo.
BTW: Víš vůbec jak se změní její vlastnosti? Nebo taky patříš do skupiny, že jeden závit fuč a pružina je total jiná a navíc měkčí?
Ja su jenom teoretik v tomhle, ale podle mne , kdyz prece urizne pruzinu z jejiho mekciho konce, tak se tvrdost pouze zvysi, nebo ne? preskocis ten mekej konec a jdes rovnou na tvrdej.
Navic. Ja si myslim, ze kesam uz pomalu bude mit snizeni nesmyslne, takze je uplne jedno jestli na tom reze pruziny, zavratnyma rychlostma se to auto pohybovat nebude. Je to na oko delany, stejne jako 99% vsech "hellaflush" "stance" a kdo vi jakych jeste povozu. Kesam stejne uz chape, ze jde mimo, skonci tak, ze to proda, nebo preda dal v rodine a pujde do VW uplne od podlahy.

29.12.2011, 08:36 |
Nora Nevřis, nastuduj nejdříve strojnictví a mechaniku, pak se tady velívej. Uříznutí pružiny není ani z technického a ani mechanického hlediska problém, jde dopočítat jaké ta pružina bude mít síly a mez maximálního bezpečného stlačení. a Zkracováním pružina opravdu neměkne.

29.12.2011, 11:16 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-29 11:16:54
Profesor_W: Pochybuju, že na Fiestě má Kesam progresivně motané pružiny a i kdyby je měl, tak je blbost je řezat ze strany měkkého (to tam má svou funkci!!!) ale řezat zásadně z "tvrdé" strany (pokud jde o progresivní pružinu motanou v kuse a ne skládanou ze dvou s mezipodložkou).
Nora: JJ přesně ;-)
Tyhle tvrzeni o tom ze zkracovani pruzin je uplne normalni a neskodne, bez ohledu na to zda se resi cim je treba prave fiesta osazena - zda je pruzina linearni nebo progresivni atd. jsou tak trochu postavena na hlavu, fakt bych je necekal od Honzy, kterej si s tim svym podvozkem na Skodovce hodne vyhral, vcetne toho ze si nechaval vyrabet pruziny na zakazku. Pokud to bere tak, ze Kesamova fiesta je proste srazovej brichoplaz u kteryho se neceka zadnej podvozkovej tuning a jde jen o estiku, tak bych to pochopil, jinak ne...
Ctu si tohle vlakno a uvidim ze se bavime ne o jednom zavitu, ale minimalne dvou, a ne o snizeni o 3cm ale o 11cm, stejne jako tu nepadlo jedinny slovo o adekvátnim vyresení dorazu a pistu v pistnici, takze proste normalni prasarna pro me :O)
Sam jsem kdysi tenhle tuzerskej pokus se zkracenim pruziny nechal udelat na jednom aute - na zadni naprave, o ten neskodnej 1 zavit, a neposoudim zda bylo auto tvrdsi, ale vim ze zadek byl nestabilni, nachylnejsi na rozhoupani, proto bych se do nejakych podobnych pokusu na aute - co ma i fungovat podvozkove - uz nepoustel.
H-Honza....aspon jeden :)

29.12.2011, 17:10 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-29 17:12:09
H-Honza, Nevřis: Tak znova...
Padli zde silná slova: "chlubit se něčím jako seřezáním pružin mi hlava nebere...tuning jak pi*a"
Já na to: "A čemu konkrétně to vadí pokud je to rozumné snížení?"
Na tohle jsem nedoslal dosud fundovanou odpověď...
Jediné čemu by to mohlo vadit, je dosedací plocha pružiny. Pokud je dělaná na speciálná zakončovací závěrný závit apod. ale jinak opravdu nevím co je na uřízlé pružině z technického hlediska špatně? O to mě tady celou dobu jde a ani jeden z Vás neumí podat fundovanou odpověď...
Já mám na svém autě pružiny taky uřezané, přední o závit (pravda tam jsem si nechal schválně vyrobit jeden závěrný navíc) protože mě to musí sedět v ramenu, ale vzadu mám pužiny o půl závitu z každé strany. Než jsem se k tomuto pro mě dokonalému stavu po testech různě tuhých pružin dostal, tak jsem jezdil několikrát na uřízlých pružinách a nikdy nebyl žádný problém. Celou dobu tady píšu, že se bavíme čistě o pužinách a tom proč je to prasečina? Pro mě je větší prasečina když si nějaký šampón koupí drahý podvozek, sešroubuje ho na max. a nic víc neřeší hlavně že Áčko na gumě "leští" lem blatníku. To je horší než člověk co doladí vejšku pružinou a k tomu upraví dorazy, zkusí jaká je rezerva na propružení a zajede min. na geometrii případně zapřemýšlí co s tlumičema...
mam to marny, mam to marny, mam to marny...
co si vlastne predstavujes pod pojmem "rozumny" snizeni?
11cm? to uz je podle me hodne dolu, nevztahuj si to porad na zlutku, o te tu proste rec neni!
Me to proste v TOMHLE pripade nepripada moc "rozumny", protoze i ten tlumic ma snad nejakou pracovní delku, kdyz takhle seriznu pruzinu, tak tlumic nemusi fungovat spravne, ma snad taky neco jako tlumici charakteristiku kde se s drahou o nkolik cm kratsi nepocita, natoz desitku cm.
Co resi doraz? Ze tlumic vydrzi o chvili dele a bude plnit svoji funkci aspon pri vyveseni kola, kdyz uz tam pri propruzeni bude k nicemu?
Neni proste tlumic a pruzina taknejak ladenej k sobe, a pokud se jedno nebo druhy zmeni nejakym smerem - zmekne nebo ztuhne, nebude ten celek fungovat hur? Toho bych se ja bal...
Proste na show and shine ok, na sbirani desetinek vterin na okruhu tak zvoli nastavitelny podvozek, tot vse, nicmene o okruhovym jezdeni tenhle projekt proste neni no.
kdyz vezmu v potaz tenhle projekt, kterej jsem uz kdysi oznacil jako bastl, a kterej se ted zacina celkem rysovat, tohle je proste pro me zase krok spatnym smerem.

29.12.2011, 19:49 |
Kesam Já sem tady někde psal že jsem uříznul pružiny o 11 cm???
ten podvozek je už originál 6 cm a 5cm tomu dodaly ty pružky jak sem šmejknul 2 vinty nemám to na závodění ale abych se stím doplazyl na sraz auto nikde nejezdí jinak.

29.12.2011, 19:56 |
Kesam Ted jsem dovezl zadní nárazník z nové Corsy abych prodloužil ten zadní.
jak jsi k tomu cislu dosel jsem nevedel, ted mi to jejasny... k cemu to auto stavis jsem pochopil :o)

29.12.2011, 20:36 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-29 20:36:59
H-Honza: Sakra já to nevztahuju na Žlutku, já to vztahoval na obecnou poučku tady od Nevřise, že řežání pružin - tuning jak p*ča a s tím já zásadně nesouhlasím, vím co udělá zkrácená pružina, několikrát jsem v pérovně byl, vím jak se vyrábí, vím co je štosování a jeden pár jsem si nechával i odměřit jak moc se změní po zkrácení. Nevřis ani Ty jsi nedokázal oponovat v čem se ta pružina tak zásadně změní? (to že se musí/mělo by se přizpůsobit xy věcí kolem to je jasná věc), debata byla ale čistě o řezání...
Kesam: Jsem si říkal, že přece nemůžeš mít tak velkou ruku aby to na fotce bylo 11cm... NJ to sou ty rybáři ;-)))))

29.12.2011, 21:19 |
dedo Tuner#2: ale jazdné vlastnosti "určuje" pružiaca jednotka tj. tlmič+pružina, a keď chceš zmeniť jedno, musíš aj druhé, lebo inak to bude horšie. A tu v tomto prípade sa mení len jedno...A vlastne aj vo väčšine prípadov keď sa režú struny, možno preto p..a tuning. Ak vieš ako to zmení charakteristiku a veľkosť prepruženia a všetko ostatné, a dáš tomu adekvátny tlmič, to je potom o inom...No podľa mňa je jednoduchšie v tom prípade dať rovno štelovák. Ak je to vozidlo netypické, tak tam asi iná cesta nie je, ale to tiež vo väčšine prípadov rezania nie je pravda... Inak k prestavbe, vidím posun k lepšiemu, predné svetla vymeniť za normálne z Fiesty a bude to konečne opäť auto .

30.12.2011, 00:02 |
Nevřis | Upraveno: 2011-12-30 00:02:57
bavil jsem se o seřezání pružin ..prostě tohle ne ..aspon dnes už ne ...zbytek kdo a co k tomu přizpůspbí je věc druhá...ale i tak, si nemyslím, že je to krok tím
správným směrem....chovejme se tu jako děti! fajn...

30.12.2011, 01:58 |
Kesam ¨Dedo to bych musel zase celé od začátku já tam upravoval uplně všechno jen abych tam dostal tyhle lampy abych to nemusel mračit tak sem volyl tyto světla.
Kdyby byl podvozek od JOMU za 5 litru tak si ho koupím ale tohle taky neni žádná sláva a stál mě 13 litru a štelovák to nejni chtěl jsem to posadit prostě ještě níž a ne zase kvuli tomu kupovat drahej podvozek značkovej když JOM a spol ho nedělají na fiestu se neděla vubec nic.
Tuner jasný pohoda :-)

30.12.2011, 09:25 |
MiraF Pokud se mohu k tomuhle vyjádřit,tak Kesamova Fiesta není dle mého gusta(slušně řečeno)ale každý z nás si to ladí dle sebe.
Ohledně řezaných pružin,dle mě,řezat pružinu 11cm(jak tady bylo zmíněno)je docela prasečina,NE pro tu pružinu,ale pro samotnej tlumič + uložení tlumiče.Jak tady někdo psal a myslím,že když už Kesam narval tolik peněz do té Fiesty,tak bych si nechal navinout pružiny(osobní zkušenost) dle mích požadavků a k tomu případně doladil tlumiče(délku pístnice,tuhost atd.)
Změna délky pružiny nemá vliv na změnu charakteristiky pružiny(kromě progresivní,tam to funguje jinak).
Kesam:
Práce hodně a jsi i šikovný,ale styl bych dle mě řídil jiným směrem a neplač tady nad tím,že na Tvou Fiestu neseženeš podvozek za 5t.(já to mám podobně s Fuegem,koupenej blue JOM stav.na G I a spodek předělat na origo uchycení Fuego)

30.12.2011, 11:06 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-30 11:10:00
Nevřis: Jako dítě, které umí akorát nadávat a nepodá žádné pádné argumenty se tu chováš Ty ;-)
MiraF: Při vší úctě píseš nesmysl... Nově namotaná pružina neřeší vůbec ni, pokud jí dramaticky nezměníš i tuhost. Změny v řádech jednotek N/mm na autě vůbec nepoznáš. Měl jsem udělané pružiny +10% dneska jezdí +80 a +90% zadek to už znát je.
Změna délky pružiny nemá vliv na změnu charakteristiky pružiny - tohle prostě není pravda, zkrácením pružiny jí přivrdíš!!! Navíc pokud jí vezmeš třeba jeden závit, tak to přitvrzení není žádné drastické a je v řádech jednotek N/mm což ale záleží na konstrukci pružiny a počtu činných závitů a to je to k čemu jsem se chtěl s Nevřisem dostat. Bohužel ani jednou neargumentoval fakty a jen dokolečka nesmyslně předhazuje, že je to p*čovina...
Ale jak vidím, zde asi nemá cenu fakt nic psát, možná by to chtělo návštěvu v pérovně, pak by se snad někomu rozvítilo...
Kesam: Hele sežeň sériovou kapotu, zbytek dovaříš tak jak to bylo, stejně to budeš lakovat, tak to už konečně udělaj pořádně do čisté stylu s BBS kolama. S těma světlama to bohužel bude pořád tuzing bastl a bude Tě to štvát časem víc a víc...
Kesam v podstatě vždy šel svou cestou, ale nakonec došel k tomu co jste mu zde radili. To je prostě vývoj. Stejné to bude i s těmi světly, takže jsem také pro, udělat to najednou.
Za mně +1 pro vrácení původních světel :-)

30.12.2011, 13:09 |
MiraF Tuner:
Při vší úctě a Tvé práci,tak si to přečti znovu:
"nechal navinout pružiny(osobní zkušenost)",samozřejmě tužší(v mém případě a na Fuego o 80% předek a o 100% zadek proti sport.pružinám B&G -35/-35mm),tohle jsem měl na mysli,...
ohledně té pružiny,pokud to není progesivní,tak po celé délce pružiny,kterou Ti někde navinou bude i když ju budeš krátit po 1cm,bude tuhost stále stejná!
Tohle jsem právě řešil s tou firmou co mi to dělala,protože jsem ju chtěl taky zkrátit,aby šla misek,jak dole na nápravěm,tak nahoře.
Třeba máš jiný názor,nechám si poradit,ale tohle je má zkušenost a tuhost nově navinutých pružin jsem cítil okamžitě!

30.12.2011, 13:15 |
MiraF ...jinak souhlasím s těmi světly,pak bych vyměnil za origo zrcátka,prahy + přední + zadní nárazník + další maličkosti,ale jak říkám,dle mého vkusu a názoru!

30.12.2011, 13:21 |
Kesam Origo to to nárazníky vypadají na hovno :-)
Jedu si to svojím směrem a zase nevím proč tu někdo píše znova že sem ty pružiny uříznul o 11c m :-) Origo sníženej podvozek od Super sport už byl 60mm ted sem se dostal na nějakejch 11cm cca s tím že sem uříznul 2 vinty. A předělávat uchycení taky asi nejni dobrý nebo jo???

30.12.2011, 13:22 |
Kesam Světla si nechám do zálohy kdyby mě to příští zimu mělo ještě bavit :D
MiraF: Pokud máš pružiny namotané tak, že máš více zakončovacích závitů, tak ano zkracuješ bez změny tuhosti pružiny, ale pokud se zkrácení děje v činné části pružiny, tak rozhodně každý uřízlý kousek jde tuhost nahoru! Pružina je v podstatě zkrutná tyč a zkus v ruce ohnout 2m tyče v průmětu 10mm a zkus to v ruce s 0,5m kouskem. Prostě čím víc uřízneš, tím větší tuhost pružiny bude... Pokud někdo do je vyrábí tvrdí opak, asi by to měl přestat dělat ;-)
Na obrázku je ukázka pružiny s více závěrnýma závitama na každé straně jeden navíc.


30.12.2011, 17:04 |
Nevřis | Upraveno: 2011-12-30 17:06:03
Tuner#2...
Chceš mít nižší auto a super jízdní vlastnosti? Ser na nějakej podvozek či sportovní pružiny. Kup flexu a řízni...
bavíš mě :)

30.12.2011, 18:58 |
Nora Tý woe, Nevřis, máš vůbec občanku?? Vůbec, ale vůbec jsi nepochopil, co ti tady T2 se snaží vysvětlit. Už sakra pochop, že ti nenastinuje jak se bude chovat celý podvozek, ale na jakém principu funguje pružina.
Docela vtipny komenty. To asi pochopi i dite ze zakladky kdyz se koukne na fotku kde jsou 2 pruziny a je krasne videt NECINNA dosedaci plocha :)

30.12.2011, 19:24 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-30 19:24:18
Nora: Díky.
Na víc a další vysvětlování už nemám sílu a to se tady ještě někdo snaží bejt vtipnej na můj účet s rusákama, který vezmou pružinu na půl a složí Ladu na dorazy - to je samo špatně, ale o to v diskuzi nešlo...

31.12.2011, 00:26 |
dedo Tuner#2:Mne si neodpovedal,lebo si si vytiahol len jednu vec, ale podvozok a jazdne vlastnosti nie su len o pruzinach a ich tuhosti....A myslim ze tu na to naraza viac ludi, ze jedna vec je urobit pruzinu tvrdsiu, ale musi byt k tomu adekvatny tlmic, lebo podla mna(nie nie je to odborny argument)ma tak tvrda pruzina ine naroky na tlmic, ale o tom iste vsetko vies... Ja sa stale ucim, rad by som sa poucil aj o tomto, tak ak by si nasiel cas a chut(ale aj ktokolvek iny), mohol by si to trosku rozpisat, a skusit nam to povysvetlovat, a najlepsie formou, ktorej by sme aj mz amatery porozumeli

31.12.2011, 00:39 |
Kesam Nismo sekal snad 3 vyntíky aten to má na závodění :-)

31.12.2011, 00:42 |
Kesam V CB na to máme silnice na to plazení včera byli chlapci z SD teamu fotit asi nejniží auto na ji Honda civik podvozek rame TEIN tuším že si to snad nechal poslat z japonsaka včera u mě byl nehorázně nízo blatníky se vytahujou za jízdy.

31.12.2011, 00:50 |
Kesam nejedná se o VT :-)


31.12.2011, 00:57 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-12-31 01:00:50
dedo: Samozřejmě, že ideální je to sladit jako celek, to jsem už i psal, ale od začátku řeším pouze tu samotnou narážku na to uříznutí pružiny což byla a je totální blbost a neznalost toho kdo to napsal... Přitom spousta noname firem dělá pružiny -35mm a udělají to stylem tuhost sériovky a volná délka -35mm a hotovo, podle toho to namotaj. "tuner" je spokojen, auto sedne níž, ale že má stejnou tuhost pružiny a že to častěji chodí na neupravené dorazy je fuk. Ale takový Nevřis bude spokojen, neb má pružiny na míru kratší o 35mm a "značkové". Přitom když fikneš origo pružinu o 35mm tak máš stejný výsledek ba dokonce i trochu lepší, neb ta pružina malinko změní tuhost do + plusu.
Co se týče tlumičů, tak tvrdší pružina víc kmitá, tudíš sériový tlumič to neudrží a brzo se vyběhá, protože chodí sice po menší dráze (pružina auto nepustí tak zhoupnout) ale zato častěji "zakmitává" a proto rychle odchází. Při snížení je taky třeba řešit doraz a řešit případné následné měnší vyvěšení ramen, je třeba min. zajet na geometrii a přejít nastavení, případně si pohrát s uložením ramen a nebo celou jejich konstrukcí. Např. na Feldě aby se zvětšil záklon se ramena rozříznou a vloží klín a celé se to zavaří. U pár lidí zde prasečina, ale jezdili to takhle i Áčka a je to vyhlášená úprava na lepší odezvu řízení a vedení stopy v zatáčce. Já mám třeba posunuté uložení ramen na nápravnici... Každé auto vyžaduje něco jiného a v podstatě i hodně záleží na co bude auto využíváno, jiné nastavení je pro běžný provoz kde jde i o životnost ložisek a gum a jiné je jezdí na kopci či okruhu...

31.12.2011, 11:29 |
Nevřis | Upraveno: 2011-12-31 11:33:20
Tuner#2... Na dosedací plochu v misce (či místo na nápravě) a samotné přizpusobení dotočení pružiny( její vytvarovaní) není potřeba dodělat??? o tohle mi šlo.... Bavím se ted o téhle uřezané pružině ... Neříkám, že to nemusím fungovat ale tahle pružina bez dalších uprav prostě fungovat nebude. Já bych se bál abych při pruletu zatáčkou nezustal na jedné straně o par centimetru níž nedej bože někde ve škarpě.....
"pouze tu samotnou narážku na to uříznutí pružiny což byla a je totální blbost a neznalost toho kdo to napsal
(:
co ještě ??

31.12.2011, 12:20 |
Kesam Nevřis se koukni jaké má ukončení ta origo pružina? Uplně stejné jako když sem jí uříznmul jestli ti jde o to dosedání sedí tam jak má :-)
Nevřis: O tom jsem už psal zde 29.12.2011, 17:10 a vždy to záleží na konkrétní konstrukci a předpokládám, že ještě pořád je mezi námi pár lidí, co používají to co nosí na krku... Koukám že už nevíš kudy kam a navíc nečteš co píšu...
Navíc vyskočení pružiny z uložení se dá zabránit hned několika způsoby, třeba vnitřním vedením, nebo podvázáním, ale znova opakuju o tom moje původní poležená otázka nebyla...
Kesame tak to bud rad, máš o práci mín :)

31.12.2011, 22:40 |
Kesam Tak zavařené oko na tažné A doladěná maska v pondělí snad dodělám rohy a jde se modelařit s kitem :-)

02.01.2012, 07:27 |
MiraF Tuner2:
"Prostě čím víc uřízneš, tím větší tuhost pružiny bude" - tímto mi chceš říct,že když si nechám navinout pružinu dle sériový,ale bude tužší o např.80% a bude mít délku 50cm a budu ju řezat čím dál víc,tak tuhost té pružiny mi vyleze až na 160% oproti té sériové? - to je holej nesmysl!
Navíc sám jsi tady řekl,že tuhost pružiny kterou si někdo nechá navinout o pár procent nepoznáš,tak jak víš,že když uřežeš sport.pružinu o kolik Ti ztuhla?To seřežeš až na půlku,abys sis myslel,že bude o dalších 50 - 1000% tužší?
Navíc když ji budeš řezat,tak jak u Kesama,když si koupil sport.podvozek -60/-60mm a ty pružiny ještě seřezal + dalších 5cm,tím pádem jak píše mu auto sedlo o 11cm,že ten tlumič mu to pobere?Už jsem to tu psal jednou,i když budeš řezat sport.či sériovou pružinu,tak s ohledem na funkčnost tlumiče,délku a dráhu pístnice.

02.01.2012, 07:39 |
MiraF Kesam:
"blatníky se vytahujou za jízdy" - to má být jako frajeřina?Od toho Teinu bych čekal to,že to spustíš až dolu(tak jak chcou kluci z SD teamu) a tuhostí to dorveš až tak,aby jsi nemusel vytahovat ty blatníky za jízdy!(aby to pak nedopadlo takhle?)
Navíc ten Tein se dá koupit i v DE


02.01.2012, 08:04 |
JR Cely to cist nebudu, ale Tein se da koupit i u nas.

02.01.2012, 14:09 |
Kesam Když má zalezlé kolo v blatníku že nejni vidět guma tak bohužel :-)
kesame máš víc fotek toho civica?
Petura na FB si najdi SD Team a tam najdeš nějaký fotky civica :-)
MiraF: nepodsouvejk mě prosím co jsem nepsal. Přečti si 28.12.2011, 22:01 a nebo ještě léve celý topic znova a ukaž přesně příspěvek kde nepíšu pravdu...
Jinak ANO, zkrácením jakékoliv pružiny, které zasáhne do činných závitů (a ne jen do ukončovacího jako jsem si nechal vytvořit já viz. foto) změní tuhost pružiny do plusu!!! To jak moc, záleží na její konstrukci/ stoupání drátu a počtu činných závitů...

02.01.2012, 20:42 |
Kesam SD team budějcká sebranka je nás asi 10 kousku.

02.01.2012, 20:44 |
Kesam Dneska jsem zavařil SPZ. A nějaké věcičky dodělal.


02.01.2012, 20:45 |
Kesam

02.01.2012, 21:32 |
kucik Tak to jsem zvědavý, jak tohle dopadne.Vždyť to bude kitu a kitu. Sedí ti na tom vršku vůbec úhly? Nevypadá, že by to plynule navazovalo.

02.01.2012, 21:59 |
Nevřis | Upraveno: 2012-01-02 22:00:50
měl si raději dát pryč ty hnusný světla co jsi tam už kdysi napasoval, než takhle dodělávat nárazníky.
..že tě to ještě baví :)

02.01.2012, 22:05 |
Kesam kucik:Neboj to sedí jak prdel na hrnec.Lepší než ten posranej laminátk kterej se10krát do sezony dával do kupy tphle škrtne a jede se dál bez problému.
Nevřis:baví nebaví no :-)

07.01.2012, 16:27 |
Kesam Dovařené rohy a podběhy nemám moc čas.

Tou sedou veci v pozadi, bych si tak tipnul... :o)

07.01.2012, 17:27 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-01-07 17:27:55
Tweety_xx: za cca 400kč se dal dokoupit nástavec na horkovzdušnou pistoli určený ke svařování plastů.
Potom už jen sehnat třeba kus nárazníku z konkrétního vozu (aby byl stejný materiál), z něj udělat pásky a zkoušet.
edit: je lepší kvalitní pistole s plynulou regulací teploty

08.01.2012, 16:03 |
Kesam Ty pásky sou na píču lepší je ten profi drát 1 kilo stojí cca 1500kč mám na to horkovzdušku.S plynulou regulací jak teploty tak prudění vzduchu s nástavcema ne za 400kč ale za 1ks 1200kč jedna je žehlička tu moc nejedu a pak klasickej pruduch 8mm a jeden 7mm. Ta pistole stála 6000kč v kufru a je tam ještě něco na opravy chladiču nějaké sítky atd. mám tam možnost 6 programu které se uloží atd.

08.01.2012, 16:04 |
Kesam
Zajímal jsem se o to kdysi, už je to možná 10 let.
Ten profi drát je univerzální na na všechny typy plastů?

08.01.2012, 18:14 |
Kesam Neni každej je na něco jiného.PP,ABS,atd

08.01.2012, 18:19 |
gizmi | Upraveno: 2012-01-08 18:20:18
Jaj horkovzdušky sem si nejdřív nevšiml, ale ted už to rozvedl i kesam.

08.01.2012, 20:04 |
Kesam Pěkně tam vystoupil na pumpě :-)

08.01.2012, 22:25 |
Pluto PP drát bych mohl sehnat slabší a silnější, teď přesně nevím průměry...

09.01.2012, 00:59 |
Kesam já mám 3mm a pak 5mm
Čím víc to sleduju, tím víc mě vadí ty SVĚTLA. Změň to dokud je čas... ;-) a to myslím upřímně, žádné rejpání.

09.01.2012, 01:06 |
Kesam není cesta Z5 :-)

15.01.2012, 14:32 |
Kesam Večer new fotky :-)nárazník už vypadá jako nárazníkovej celek.

16.01.2012, 21:12 |
Kesam

16.01.2012, 21:13 |
Kesam
mno není to zlý, ale mám z toho takové všelijaké pocity... asi všichni budou řvát na ty světla :-D

16.01.2012, 22:34 |
Kesam No jo no co se dá dělat :-)

16.01.2012, 23:36 |
dedo daj prec tie svetla, fakt...
No nevím, předtím to alespoň mělo nějakou komplexní myšlenku související se světly ale teď????Jsem zvědav na finál, avšak s těma lampama sdílím stejné pocity jako většina zde...
Tak tak, předtím to byl tun(z)ing (každá si dosadí dle sebe) a tak nějak to šlo zkousnout, ale dělat decentku na BBS a nechat tam tuhle hrůzu to fakt ne :-///
Pěkne jedeš :-)
Jinak světla neřeším jak psal není cesty z5 ... ale co třeba to ve finále bude pěkný..
Mě zase příjde ten předek suchej...
Možná Kesam staví koncept pro nějakou čínskou továrnu, Long Dyng Fysta...no, dost znevažování..třeba to v laku bude fakt dobré...
rozebrat svetla a fouknout do barvy, cerny, modry, ten chrom je fuckt desnej...

17.01.2012, 11:04 |
dedo no svetlá do čiernej by mohli pomôcť...

17.01.2012, 20:12 |
Kesam Dneska mi volal frajer že přestavuje Mk3ku na předek jako já takj jsem mu říkalm kdyby si stím přišel hned po sezoně tak to máš bez práce bych ti to sundal.
Nebudu dávat jiná světla.
Nevím kolik zvás tady někdo něco takového dělal,ale já vím že to nejni prdel to nejni jenom o blatníkách a kapotě.
Mě ty světla zas tak nevadí aspon je to jiný. Ale fakt bych zvážil dát je do černa.
dyk to pisu, nepisu vymen svetla, ale zmen svetla...
Clovece s timhle naraznikem me to uz tu 306tku pripomina :D

18.01.2012, 21:55 |
Kesam Jako je rozlepit a ty chrom paraboly stříknout do černa jo??
JJ to kolem, nechat jenom ty paraboly co odráží světlo.

18.01.2012, 23:38 |
Kesam A to by chtělo i zadkky asi ne??

20.01.2012, 01:12 |
Kesam Skury by mi tam je mohl skusit čapnout kurwa nevypadají špatně.ty 1ní a ty červeno černé takay v pohodě ty už jsem scháněl a v autokely vyprodáno.

21.01.2012, 18:35 |
Kesam Tak v 1nu jsem vyházel něco z auta.Alternátor,termostat,táhlo na spojku,a pumpu tu sem nestihl.

21.01.2012, 18:35 |
Kesam

21.01.2012, 18:36 |
Kesam

21.01.2012, 18:36 |
Kesam Tady komplet.


21.01.2012, 19:01 |
Kesam Ted se du odměnit v týdnu pokračujeme ještě musím poslat šrouby na zlacení a něco na chromy :-)

21.01.2012, 20:34 |
kucik Co používáš za sadu na leštění a čím se ti daří leštit složité tvary a ruzné záhyby?-já se tam tím kotoučem zaboha nemůžu dostat.
Kucik: rukama na to nešahá :-)

22.01.2012, 14:02 |
kucik C.A.R.L.O.S. nechápu.
kucik:Je to strojně leštěný.

22.01.2012, 15:07 |
kucik | Upraveno: 2012-01-22 15:08:16
Aha, netušil jsem, že Kesam koupil tu "vířivku" nebo co to je s těma granulema.

22.01.2012, 16:19 |
Kesam Tohle jsem dělal ručně.
To je fakt leštěné? Co to je za materiál? Ta páčka.

22.01.2012, 19:51 |
Kesam Hliník no :-)

22.01.2012, 20:35 |
Pajk Ty zadní lampy bych dal ty černý, odkaz 2. A předky by chtěly upravit do stejnýho stylu a bude to pěkný.

22.01.2012, 22:33 |
Kesam já nevím no.

25.01.2012, 22:36 |
Kesam Tak 50 šroubu a podložky na zlacení a něco mín na chromy víko řemenice atd plus nějaké plasty na zlacení zítra odesílám.
U koho chromuješ? a na kolik to vychází? A přípravu děláš ty, nebo si ji dělaj sami?
mam tu pro tebe Malike kamínky dva saky chceš ?

26.01.2012, 20:59 |
Kesam Hele jaké máš? Kdyžtak se stavíme.
Chromy a goldy u Lukase :-)Fabia scene nebo profi scene jede.
18:36 ta první fotka kolik krabiček lm padlo na altík??

28.01.2012, 11:39 |
Kesam Klasek dej na sebe tel :-)
Lukin nevím co je lm nebo co to je? Jo takhle jo tak to padá tak 1 deně no :D
:-)

.mycTD: to je ono tak jsem to myslel

09.02.2012, 20:31 |
Kesam TAk sem začal zase krapet se kolem té kasičky motat :-)
A nalakoval jsem prahy zítra tam naházíme s carlosem snad dveře a ještě naleju zadní vrata.Musím to hodit na kola a šoupnout stím abych se dostal k tomu zadku.

09.02.2012, 20:38 |
Kesam

09.02.2012, 20:38 |
Kesam

09.02.2012, 20:40 |
Kesam
Co s tou hrankou? to přijde rozleštit?

09.02.2012, 22:46 |
Kesam Jo co jiného :-)

09.02.2012, 22:57 |
petis Ti to udelalo docela schod vid. Jsi mel přilepit horní část lepenky a spodek přehnout nahoru. Pak to neudělá žádnej schod a je to jen zaprášený od barvy:-)
Nahodíš pak foto po rozleštění?

10.02.2012, 18:06 |
Kesam Jo dobrá rada petis dík.

10.02.2012, 18:07 |
Kesam Dneska sme tam naházely vrata s Carlosem.


19.02.2012, 13:55 |
Kesam TAk předek jeden závit a dole ten doraz krapet prodlouženej tak sem někde ještě o 2,5cm dole na předku to stačí.

19.02.2012, 13:56 |
Kesam
v rychlosti cerné kryty světel...

ty lampy musis fotit bez blesku, ale za me asi lepsi.
řekl bych, že s těmi černými je to určitě lepší.

20.02.2012, 19:28 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2012-02-20 19:36:45
No ja si pockam az to bude cely v laku, ale myslim ze k tem bilejm kolum a lestenejm limcum a komplet svetlymu interieru (vsechno zlatis a chromujes ;-) ) ta cerna ve svetlech asi nebude uplne to pravy...

20.02.2012, 20:24 |
Kesam Já si taky myslím že nechám ty chromy :-) Tak dneska jsem začal sekat řezat a vyhazovat věci z motoráku :-)

20.02.2012, 20:25 |
Kesam

20.02.2012, 20:26 |
Kesam

20.02.2012, 20:30 |
Kesam Tomu držáku se fakt nechtělo,ale musel musel za každou cenu :D

.mycTD: myslím že ty světla jsou VT i bez blesku
A co je dát do barvy kastle?
ty svetla jsou fakt sileny, to je skoda :( Ale dat je do barvy kastle je zajimavy napad :)
Jojo uz jaem to o te barve kastle psal jinam... To by bylo asi jediny co se pro ne da udelat
Ono by to chtělo udělat asi VT na složeném autě, byť se starým nárazníkem.

21.02.2012, 14:53 |
Alííí Kes@m je ďábel ! :-DDD

21.02.2012, 21:24 |
Kesam Dneska jsem trochu modeloval zase :-)


21.02.2012, 21:26 |
Kesam Asi ty drátky do světel navrtám nějaké dírky zspodu a tudy až k paticím aby tam nečouhaly. Jediný co mi dělá problém je bohden na kapotu ten tam asi bude vidět.

21.02.2012, 21:33 |
ebeerman | Upraveno: 2012-02-21 21:38:59
A co zkusit vnitřek světel do bílé?
Jinak ti fandím,kus práce:)
btw: ještě by mě zajímalo proč ,,tuning,, světla povětšinou mívají tyhle mezery na koních?


21.02.2012, 22:35 |
Kesam Hele to nevím mají no :-)

27.02.2012, 21:05 |
Kesam

27.02.2012, 21:05 |
Kesam

27.02.2012, 21:06 |
Kesam Zítra pokračuju tohle tohle modelaření mě i docela baví :-)

28.02.2012, 20:04 |
Kesam Dneska jsem udělal ty hlavní kapsy sundal uhlíkovej filtr a přesunul do blatníku. Zítra to povařím a natřu zespodu.O víkendu bych to chtěl nalakovat komplet.Zítra mi přiveze Davi RS chladič z G1 takže mi odpadnou 2 hadice od expanzky :-) Jo a v pátek přivezu z lakovny zadní vrata :-)

28.02.2012, 20:05 |
Kesam

28.02.2012, 20:05 |
Kesam

28.02.2012, 20:06 |
Kesam

28.02.2012, 20:08 |
Kesam A jelikož mě tu,už nikdo ani nekritizuje tak na vás seru a tohle vlákno končí a založím za 14 dní new :D

28.02.2012, 20:45 |
kucik Ten uhlíkový filtr vyhoď úplně, ušetříš další hadice a bez toho to taky pojede. Já to taky vyhodil.

28.02.2012, 21:02 |
Kesam Proč ho vyhazovat když ho šoupnu z nosní 20 cm vedle do blatníku a hadice do podběhu?
Pěkná práce, jen to průběžné bodování bych změnil na celo svar...klidně i po částech na přeskáčku kvůli zamezení pnutí a křivení...

28.02.2012, 21:30 |
Kesam Myslíš že to bude lepší???

28.02.2012, 22:06 |
Kesam Sice ty zámky měly bejt chrom ale to už je ted jedno taohle je tak pulka věcí ještě řemenice víko chromy atd.


28.02.2012, 22:09 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2012-02-28 22:12:31
200 :-)
Když chceš kritiku tak opět připomenu omalovánky a absenci tuningu... ;-) ale stylingu je už slušný množství no :-)

28.02.2012, 22:18 |
Kesam No jasný :D dyt o to my jde :-) o styling.
Mě se to líbí, hlavně sem zvědavý na foto motoru před a po.

28.02.2012, 22:37 |
Kesam JO po víkendu možná bude :-)

29.02.2012, 20:05 |
Kesam Dnes něco povařeno.


29.02.2012, 20:06 |
Kesam

01.03.2012, 19:37 |
Kesam Dneska jsem nakoupil kabely v práci si vzal pořádnej ze svářečky pořádnej k baterce nakoupil husí krky v sobotu to natahujeme :-)
pekna prace a jaka bude barva motoraku? Bila?

03.03.2012, 01:02 |
Kesam JO bílá motorák převodovka a modrá nějaké ty věcičky okolo táhla starter a nějaké držáky já sem takovej kokot že sem to dneska cele rozrubal a láknu soi to znova všechno :-) Do 00:30 dneska jsem zatáhnul no převodovku jsem si dával poprvé vživotě ven.:-)


03.03.2012, 01:03 |
Kesam

03.03.2012, 01:03 |
Kesam

03.03.2012, 01:04 |
Kesam

03.03.2012, 01:05 |
Kesam Zítra natahujeme kably pod blatníkama s pantátou :)

04.03.2012, 16:47 |
Kesam Včera sem se vožral dneska nedělám nic ale je to nafoukané.


04.03.2012, 16:49 |
Kesam Tohle sem tenkrát tak nějak vynechal tak sem to udělal až ted no :-)


04.03.2012, 19:13 |
AR nebude tam te modré moc?

05.03.2012, 16:23 |
Kesam Nebude to co tady je je 10 cm od silnice takže až dole v utrobách budou vidět jenom kousky.

05.03.2012, 21:07 |
Kesam Dneska jsem dovařil poslední díry nakonec jsem jich dělal asi více než je zdrávo ale aspon to bude top.
Zítra budu muset z práce dotáhnout elektrickou fortunku a dobrousit nějaké svárky a už to budu rovnat kitem.

06.03.2012, 09:54 |
schimi | Upraveno: 2012-03-06 09:55:12
Klobuk dole Kesam, velmi dobre to vyzera. Si sikovny synek:-)

06.03.2012, 23:25 |
Kesam Ted jsem už v Praze zítra Brno do neděle na to nesáhnu :( Musím někde vidělat.

23.03.2012, 16:08 |
Kesam

23.03.2012, 16:09 |
Kesam Ta mi dává zabrat ta převodovka.

23.03.2012, 16:10 |
Kesam

23.03.2012, 16:12 |
Kesam

23.03.2012, 16:13 |
Kesam

23.03.2012, 16:13 |
Kesam

23.03.2012, 16:14 |
Kesam Tedka na to jdu vletět poslední tahy kitem a dobrý :-)
za mě luxusní práce, vypadá to hodně dobře.

23.03.2012, 21:59 |
Kesam Tak příští týden dojdou Goldy a chromy tak už bych to chtěl mít v laku kurwa :(
no makej makej, sezona už je za dveřmi :-)

24.03.2012, 21:20 |
Kesam Spíš už začala dneska jsem dovařil přední příčku a dotáhnul ty plechy co jsem tam navařil abych uchytil světla ke krajum myslím že to vypadá lépe.

24.03.2012, 21:21 |
Kesam

24.03.2012, 21:21 |
Kesam

24.03.2012, 21:22 |
Kesam

24.03.2012, 21:23 |
Kesam Práce jak na kostele kurwa příští rok si tam nahodím celoleštěný kola a seru na to už.

24.03.2012, 22:06 |
Kesam Ne fakt :-)

25.03.2012, 17:06 |
Kesam

25.03.2012, 17:07 |
Kesam

25.03.2012, 17:22 |
AR jak se libi motoru ten bordel co tam pada? ;-)
taky mě napadlo to stejné...

25.03.2012, 20:28 |
Kesam AR:Jakej bordel? Koukni se na fotky nahoře ted jsem to odkryl když jsem to fotil po vyfoukání a vysávání..

25.03.2012, 20:52 |
kucik Tak koukám, že blatníky už nepůjdou sundat, to není dobrá volba.

25.03.2012, 22:19 |
AR hele tvůj boj ;) jen to vypada solidně zajebané prachem.
blatniky nejdou už od výroby sundat...takže to bych moc neřešil :)

26.03.2012, 20:58 |
Kesam AR: Tak tzo vypadá asi jenom pro tebe já tam nic nevidím.
kucík jak píše karlos fiesta je má od výroby vařené. bohužel.

01.04.2012, 00:05 |
Kesam Tak dneska sme tahaly ty kabely docela voser.

01.04.2012, 09:53 |
AR tak se holky předveďte a hoďte fota ;)

01.04.2012, 20:53 |
Kesam

01.04.2012, 20:53 |
Kesam

01.04.2012, 20:54 |
Kesam

01.04.2012, 20:55 |
Kesam Všude krky nějaké nastavovačky bez uhlové vrtačky by sme to asi nedali. Natahalo se to za příčkou a všechno nosníkama.

01.04.2012, 20:56 |
Kesam

01.04.2012, 20:56 |
Kesam

01.04.2012, 21:00 |
Kesam

01.04.2012, 21:01 |
Kesam

01.04.2012, 21:02 |
Kesam

01.04.2012, 21:03 |
Kesam

01.04.2012, 21:04 |
Kesam To spodní nosník na příč.

01.04.2012, 21:06 |
Kesam Tady celej no snad už to naleju do pátka a začnu to skládat.


01.04.2012, 22:46 |
Kesam změna na kolech menší.


04.04.2012, 22:04 |
Kesam

04.04.2012, 22:05 |
Kesam No zítra nebo v pátek doladím nedostatky a už to budu skládat.

poslední fotka těžkej gangsta?

04.04.2012, 22:29 |
Kesam To víš :-)

04.04.2012, 22:38 |
Alííí Pantáta tuner, a Kesam pořád stejnej šílenec... :-D
Držim palce, woe. ;-)
Teda ty kola, respektive pokličky pecka. O to víc mě se*ou ty světla!!! :-/ :)))
Nic proti gustu ale jakej ma smysl zahlazovat a kitovat 80% motoraku? To uz je docela dost uchylarna ne? :D
Jsem zvedavy na vysledek :)

06.04.2012, 16:41 |
Kesam Tuner díky :-) Lepší jak hroty.
crazyape to je něco co u nás ještě moc lidí nemá spíš to jedou ve VW scene. Když se koukneš nahoru tak je tam baterka plno kabelu děr prolisu takhle to bude vypadat lépe.
Já už nevím kam zajít tak doufám že je toto poslední.

06.04.2012, 16:42 |
Kesam Jo volal pan lakýrník že mám nalakovaná zadní vrata po 2 měsících :D takže pro ně v neděli jedu a ted sem konečně sice na 3 pokus nalil dobře převodovku.
v té jedné bravě to vypadá fakt super. Sem zvědav až to bude nastrojené.

07.04.2012, 00:21 |
Kesam No snad to bude příští týden pak se budu ještě jebat s nárazníkama a je to :-)

07.04.2012, 18:25 |
Kesam Tak natažíno kabeláž do světel vedena spodem takže nikde nic extra nečumí.


08.04.2012, 03:00 |
Kesam Z vašeho OT jsem se jenom hodně zasmál a co dál??
Ukážete mi aspon vaše káry na kolech? které sem možná dělal já? jedna pusinka když nemám co dělat pro místní borce od tuning fochu.Až to nahodíš doma vrtačkou hod mi echo mám pro tebe kšeftík :-)


08.04.2012, 03:03 |
Kesam Jako vždy spíš samej tuner od fochu každej něco a ve finále hovno padcne 10 000 a končíme.
Trochu OT, ale dobra prace :-)))))
JAko Proff, taky jsem ho nejak nepobral :D

08.04.2012, 12:10 |
Kesam Cos nepobral? Včera jsem se narval a tady máš fotku kol na fiestu :-)

08.04.2012, 12:10 |
Kesam Tak 10 300 :-)
na fiestu? ty kola maji 5 der Kesame :D

08.04.2012, 18:56 |
kucik To je lehký mrsknout kola do leštičky a nechat ji pracovat :-)

09.04.2012, 16:54 |
Kesam kucik: Ono je lehký tady napsat to co jsi napsal :-)

09.04.2012, 16:56 |
Kesam TAk zase nějakej krok kupředu včera asi ve 23:00 jsem přivezl od lakoše vrate ještě je musel přeleštit.Stihnul u toho dát 3 jointy,ale frajer :-)staví zrovna rat roada kabina s Ifi :D


09.04.2012, 16:57 |
Kesam Expanzka po upravách se také vešla za příčku a dostala maskovací kabát :-)


09.04.2012, 16:58 |
Kesam

09.04.2012, 16:59 |
Kesam tady jsem jí láknul asi z 1 metru sprejem co jsem našel docela pálil bez rozprachu.


09.04.2012, 17:00 |
Kesam A poslední kabeláž už tam je všechno tak jsem zadělal poslední díry v příčce to je asi vše.

a jak budes kontrolovat vodu, pripadne dolejvat? :-)

10.04.2012, 08:24 |
Olda šak s tím jede jen občas :)
MiniMike na to najeti na karu to da i bez vody -)))
vinzek: :-D :-D :-D
beztak to bude dolejvat petkou od spolujezdce :-)

10.04.2012, 22:40 |
Kesam Mini to si odměřím na klacík a je tam dírka tak 5mm takže asi nějakou hadičkou :D
Jako na podval jo?? :-) neblázni to nejni muj šálek kávy.

11.04.2012, 23:07 |
Kesam Tak dneska poslední nastřel plniče a broušení zítra to naleju do bílého kabátu.

13.04.2012, 23:18 |
Kesam Mini sem v prdeli jelikož mi to steklo jako kráva takže dneska jsem to olétával s žiletkou :( Ale zase duvod si konečně koupit tu mini pistolku kvalitní a proč ne rovnou setík už jich mám kurwa.

13.04.2012, 23:21 |
Kesam

13.04.2012, 23:22 |
Kesam TAdy 1 pokus uchvátal jsem to,ale což aspon bude pěkná vrstva. :-)


13.04.2012, 23:24 |
Kesam Altík ještě dojde nazlacená matka a podložka. Krom toho Leštění laku chromu a zlacení dostal new ložiska a uhlíky.


14.04.2012, 12:47 |
Nora co to jsou za pistole?
nesmíš to stříkat, když si nakalený :-)))))))))))))))) a na co kupovat set? stačí jedna pořádná, co udělá práci za dvě, tu mám já :-)
jak si to myslel olétával s žiletkou? to jako ty kapky odřízneš a rozleštíš? :)
mishan ale aby to za neco stalo potrebujes aspon 3 pistole na lakovani jednoho auta -)) jedna poradna lehne na plnici barvu to pak uz jen naplive o laku ani nemluvim -))

15.04.2012, 13:53 |
Kesam Hele koupil jsem si prostě pořádne pistole a ty co mám doma to se nedá srovnat stímhle vercajkem. Jinak pistolí mám asi 5 kousku každá je na něco.

15.04.2012, 21:24 |
Kesam No tak pistolky obě makaly a pohodička 3 vrstvy alkytonu a ani jedna steklinka štelování hodně na pohodu.šteluju si tlak vzduchu rovnou na pistoli to na tamtěch nemám. Malá tryska 0,8 velká 1,4.


15.04.2012, 21:25 |
Kesam
Jedeš pěkně :-) už aby to bylo co?
cos to mel za pistole ze si nemel stelovabni vzduchu
prace super jako vzdy -))

15.04.2012, 21:48 |
mishan | Upraveno: 2012-04-15 21:49:58
vinzek fa: no nevím co tu tlacháš, ale já sem už nějaké auta nastříkal a stačila mi pouze jedna pistole, vše naprosto ok, takže mě tu prosímtě nepoučuj, díky ;-) stačí jen nemít v rukách nasrané :-)
mishan rofl tolik polivky si nesned co ja mr.... vystrikal tak nerikej ze jednim kverem je to best
ale nono, tady někdo machruje... až se práší :-) neházej tu ramenamaa prosímtě :-D
prostě to jde a víc se tu s tebou hádat nemíním
ja nerikam ze to nejde ale jak to pak vypada zejo -))

15.04.2012, 23:15 |
petis Kesam: máš to moc pekný. Pistole jsou od Aircraftu??
minipistole je dobrá, škoda že jsem koupil od Maggo a ta stříká nakřivo:-)
mishan: My víme že máš profi nejlepší pistoli na svetě:-)))

15.04.2012, 23:17 |
Kesam No něco na tom mishan bude nebo když přijedeš do lakovny tak tam běhá lakýra s jednou pistolkou?? Asi ne co jedna je na špryc další na plnič a něco má na lak a na sinták nebo mění trysky já jezdím k borcovy kterej tam má 10 bouchaček a ještě jsem ho neviděl že by auto napálil 1 pistolkou :-) Tu malou jsem koupil kvuli tomu že je malá a dá se sní dobře dostat do nedostupnejch míst 1 bouchačku mám na sinták starou kovofinišku. A Primu mám na plnič kterej v podstatě brousí vnitřnosti pistole při stříkání.

15.04.2012, 23:19 |
Kesam petis ted nevím možná jo 3800kč na krámu cena kufru jak je.Ale mám to za pusu od kamaráda kterej tam dělá dal mi super slevu :-)

15.04.2012, 23:20 |
Kesam To vyčistit je sranda má to jinej vnitřek takže pohodička.

17.04.2012, 00:29 |
Kesam Tak zítra by to mohlo vrčet sakra.


17.04.2012, 00:30 |
Kesam
j eto mazec covece hlavne si priprav tu karu at to muzes vozit -)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
copa ty svody ty takhle necháš?

17.04.2012, 15:01 |
kucik Koukám na datumy a pořád mi nějak nejde do hlavy, že ti to nikde neudělalo praskliny. Alkyton tvrdne min. 3 dny, mezi stříkáním vrstev má být 24 hod. a i tak pokud je tam větší vrstva, tak to popraská a ty už tam máš po dni našroubované šrouby, které se do barvy zaručeně musí vymáčknout. Buď já měl blbý alkyton a nebo na to musí být nějaký zlepšovák.
petis: to já ale netvrdím :-) tak proč to tu píšeš, nechápu :-)
Kesam jede!!! :-) pěkná práce jako vždy, palec

17.04.2012, 23:31 |
Kesam Ty šrouby jsou tam jenom nandané mede :-) Ještě je to měké když se opřeš prstem je to vidět ale dá se to vyžehlit dávám tam ředidlo mede které se do toho má lejt ale schne to déle no.

17.04.2012, 23:31 |
Kesam Jo a dneska jsem to krapet opatrně poskládal :D


17.04.2012, 23:32 |
Kesam

17.04.2012, 23:34 |
Kesam Ještě ty vejfuky natřu hamrem na kamna ten drží jako kráva.


17.04.2012, 23:35 |
Kesam Tady kablíky


17.04.2012, 23:36 |
Kesam A tohle když viděl pan otec tak mi řekl že sem kretén :D

Je to supr! Jen bych ještě poleštil ty krycí plechy a sání do podobného lesku jako je ten filtr ode mě :D

18.04.2012, 16:05 |
Kesam Ten filtr pujde pryč :-) Plechy se budou upravoat a samozřejmě přeleští ted jdu nastavovat hadice :-)
Kesame, krasna prace a co zbytek veci, uz mas z lakovny?
a jinak jak ti psalo uz vice lidi, koukej neco udelat s tema svodama :-P
pěkné, ale jebat bych se s tím nechtěl :o)

18.04.2012, 23:03 |
Kesam Nárazníky ještě nemám :-)Ty jsou nahrubo.

18.04.2012, 23:07 |
Kesam Tak dneska už vrčela hned na poprvé :-) Všechno běhá jak má dokonce i klakson.


18.04.2012, 23:10 |
Kesam Ve světlech se museli vyměnit diody k těm parkovačkám jelikož odešli taiwanci se stím moc neserou. Zítra dělám kastlík pod kufru na baterku takže flexa a hurá díra do podlahy :-).


18.04.2012, 23:11 |
Kesam Jo a montáž vrat nemužu najít tlačítko co sem koupil na vraku na elektriku kurwa.

motorák krásaaa fakt kus práce :-)jen tak dále...
Bez toho konusu to vypada divne. Vypada to ze i s timhle naraznikem budou vcelku ladit svetla. Jsem zvedavej na celek :)

20.04.2012, 00:27 |
Kesam Tak dneska odskok na kufr po 5 letech doskládanej interier kromě muziky:D složil jsem to na fofra zítra jedu na sraz k WCS do Plzně tak nahodím foto aspon s Plničovejma nárazníkama :-)

20.04.2012, 09:23 |
Mikoň ty jo, když mi to vyjde, to se asi přijedu juknout naživo :)

22.04.2012, 21:48 |
Kesam TAk prvních asi cca 500km za náma a nic moc když sem dojel do plzně tak mi tam vylétla nedotažená hadice na pumpě to byla pohoda dolili utáhli a jelo se dál a o 200 metru dál jsem nečuměl a u nějakého GESu jsem trefil díru jako kráva snad 10 cm hlubou takže zahlazení na tlumiči udělalo to co mělo no :( cestou domu jsem natankoval u nějaké punpy noname a auto nechce vubec do vyších otáček nevím proč než jsem natankoval tak pohoda 200 kiláku vklidu když jsem vyřadil tak šel motor do otáček normálně a pak chvilku taky.
Trhlo se to? Barva popraskala?
Nebyla to pumpa v obci Chválenice na konci po levé straně?

22.04.2012, 22:20 |
Kesam Tuner prasklo to kolem dokola bylo to tou dírou jelikož sme to okukovaly když vylétla ta hadice a pak přišla ta rána ještě musím kouknout na vnitřek kola to byla mrda strašná. Vyrvu to frézou a přetáhnu znova bude to držet ale ne takové mrdy.

23.04.2012, 23:38 |
Kesam

23.04.2012, 23:40 |
Kesam Tak místo hrotu a zadní vrata nárazník ve čtvrtek Lak.


23.04.2012, 23:42 |
Kesam Rezerva klasika,ale novej kastlík zítra ho zavařím krapet musel uhnout nosníček podlahy,ale ten zítra přivařím do toho lastlíku takže dobrý je to jenom výztuha kufru dělal jsem to do 22:30 dneska jsem němel moc času.


23.04.2012, 23:43 |
Kesam

23.04.2012, 23:44 |
Kesam ďurka

To vypada jen na fotce, nebo tu barvu zadnich dveri vubec nechytil? :-O

24.04.2012, 10:21 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-04-24 10:22:15
JJ vypadá to tak, to je dost častý problém. Já si nechal domíchat barvu už asi 3x (zatírám tím opískoané prahy od slicků) a pokaždý jiný odstín a to bylo na více místech s profi váhama a stejně prd... Měl jsem sebou zrcátko, odstín seděl přesně na terčík ve vzorníku, ale výsledek jinej...
Proto jsem říkal, kuchnout do toho, origo světla a znova polejt ;)

24.04.2012, 23:40 |
Kesam Ona prej ta ralka je na hovno v tom že když dá víc vrstev tak to změní odstín no auto má 2 a na vrata nachcal 3 no a je to 4 roky po laku.A svítí na to jenom na srazech tak nevím no.

24.04.2012, 23:41 |
Kesam Tak je tam


24.04.2012, 23:41 |
Kesam Jedna zespodu


24.04.2012, 23:43 |
Kesam Zatažený jak jinak než polyruetanem nic jiného nepoužívam zíra tam narvu zesilovač ana večerní směně opět poleju nárazníky at už je to komplet

24.04.2012, 23:43 |
Kesam

25.04.2012, 10:50 |
kucik Možná jsi to měl ještě před zalepením natřít základovkou, přece jen to bude náchylné na na vodu.
Jojo tohle je spatne, zakladovka, vrchni nater kterej ti to uzavre a potom pres spary PUcko... takto to funguje na 100%. Jinak k tem vratum, nebylo lepsi je cele zbrousit a znovu hodit do plnice a pak do barvy aby prechod nebyl tak videt kdyz jste uz vedeli ze je to takhle nachylne?

25.04.2012, 12:30 |
.mycTD | Upraveno: 2012-04-25 12:30:57
motorak vypada dobre, naraznik taky. vrata bych striknul znovu a prevodovka mohla mit jinou barvu, bo takhle to trochu vypada, ze jsi to lakoval nastrojene.
vim, ze s ty tim moc nejezdis, ale v beznem provozu by ti ta baterka do roka vypadla na silnici :-)
Hehe po 4ech letech je problem s barvou? A cim vic vrstev tim jina barva? Bože to sou kydy :-) me namichali i 20 let starou vybledlou fialku co sem mel na broukovi puvodne - a bez jedine chybicky... Stejne jako po 3 letech mi dostrikavali 1/4 brouka v te modre metle a taky nepoznas rozdil... :-)
Jinak to pekne shrnul .mycTd
Luke-Jeep: A jak je teda možný to co jsem psal já? Jednou mícháno v lakovně ICI kde mě dělali auto, podruhé ve Standoxu a potřetí v Plzni kde na to má taky údajně slušnou mašinu? 2x jsem sebou měl i díl z auta, dle vzorníku to sedělo podle čísla jak prdel na hrnec, ale namícháno bylo pokaždé jinak. Jednou sytější, podruhé světlejší... Možná je to i tím, že si nechávám míchat vždy jen do skleničky což je malé množství?

25.04.2012, 17:49 |
Pajk Ono je trochu rozdíl tmavá metla barva a žlutá nebo pastelová modrá.
Výfuk moc trčí. Jsem zvědav na předek.
Pajk: L-J psal, že mu udělali i tu fialovou což taky byla pastel barva, ale to že třeba žlutá a třeba i myslím červená je "problém pro lakýru" jsem už slyšel.

25.04.2012, 18:02 |
petis | Upraveno: 2012-04-25 18:04:48
nevím jak ty kesamovi vrata, ale já když stříkal Pandu tak vnitřek je oneco tmavší než venek, ale jen proto že vnitřek nebyl v plniči, ale jen přebroušená origo barva a venej klasika plnič. Ale mě je to fuk na ´´parádu ´´to nemám:-)) A barvu jsem míchal nadvakrát, ale u jednoho borce.

25.04.2012, 18:29 |
Pajk Já měl za to, že je to metla, už se nepamatuju. No je to problém, to je jasný. Stříbrná metalíza třeba taky. Na tmavých barvách to nejde tolik vidět.

25.04.2012, 23:30 |
Kesam Dneska jsem namíchal barvu tam kde jí nechal namíchat lakýra kterej to auto stříkal A ted jsem to nalil a zdá se mi to tmavý jak ty vrata ještě skusím auto rozleštit no.

25.04.2012, 23:31 |
Kesam Základovkou jsem to natřel dneska ještě to pak natřu zespodu alkytonem vejfuk se ti zdá když si stoupneš ke kufru a koukneš dolu tak nejni ani vidět.

25.04.2012, 23:35 |
Kesam Jo a převodovka má jinej kod barvy takže je krapet tmavší. A baterka nemuže vypadnout bo je z 2ky plechu a má přesazení 3cm takže troho bych se nebál. A jak píšete to auto nedá ani 5t ročně za 7 let má 30t :-)

26.04.2012, 00:07 |
Kesam Ne nemužu si pomoct ale zdá se mi to tmavší do píče furt uvydím zítra no.


26.04.2012, 00:07 |
Kesam

27.04.2012, 00:12 |
Kesam No mám takovej pocit že ten nárazník je světlejší jak ty vrata :-)


27.04.2012, 00:12 |
Kesam

27.04.2012, 00:13 |
Kesam Něco sem poskládal wofr sem nerozchodil kurwa :(


27.04.2012, 00:14 |
Kesam Bíle koberce až na sraz.:-)

zajímá mě to ještě ze předu jinak si myslim že pěkný krok vpřed.

30.04.2012, 12:34 |
MiraF ...pěkná práce,jen některý věci se k sobě nehodí,ale to už jsem psal(zlatý šroubky,bílý středy a leštěný límec),ještě bych to dal ještě dolů ...navíc ty kultovní kola z 90tých let se k tomu celku MOC nehodí(hladky styl,moderna světla,introš)
Když člověk nehraje tak je to divný, jinak zadek se me libí. A co předek?
Jako celek pecka jde vidět velký kus práce jen tedy za mne ... nějak mně tam neseděj ty zadní světla nevím proč ale neseděj je to ovšem jen můj názor jinak teda palec nahoru

01.05.2012, 19:09 |
fica ahoj,máš to pěkný,v každym případě se to bude líbit i nelíbit

02.05.2012, 22:04 |
Kesam Na předku jsem začal dnes opět dělat snad o víkendu to nalakuju.

03.05.2012, 22:44 |
Kesam Tak upravené decentně plechy v motoru nalakované třmeny chladič lambda paroží už nejni rezavé poklice na rezervičku upravená takže sedí ale nejni origo na RM A aby se tam v podběhách vyjímaly ty zlaté šroubky tak jsem přeláknul i podběhy vyndal a narýsoval si novou zadní příčku dneska to byla kratší směna no viz foto

03.05.2012, 22:46 |
Kesam Trochu zkrácené a na vejfuku obloučk k termostatu


03.05.2012, 22:49 |
Kesam Poklička vlevo je sice BBS ale ne přímo na RM po zmenšení věnečku se vleze a matka zacvakne do kola je to na rezervu do kufru až najdu ten emblem co jsem někam zašantročil tak ho tam dám.


03.05.2012, 22:52 |
Kesam Paroží natřeno barvou na krby od hamra drží to jako pes to už mám odzkoušené. lambda na bílo :-)chladič taky.


03.05.2012, 22:54 |
Kesam Třmeny jsem vzal taky už byli dost zažloutlé tak jsem je přetáhnul 1 vrstvou a řemenici spodní taky nešla vyndat na chromy.


03.05.2012, 22:56 |
Kesam A přejel jsem i podběhy aby se tam ty goldnšruby vyjímaly :-)


04.05.2012, 11:49 |
kucik To už neletí- stříkat plastové podběhy. Já je potahoval bílou koženkou :-)

06.05.2012, 00:58 |
Kesam Jo kuži tam měl alííí už před 4 lety :-)

06.05.2012, 00:59 |
Kesam Tak sem polakoval příprava na leštění atd.


06.05.2012, 01:00 |
Kesam

06.05.2012, 01:01 |
Kesam

06.05.2012, 01:02 |
Kesam Zítra je vyleštím krapet jsem je upravil.


06.05.2012, 02:22 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-05-06 02:22:47
Motorak si vyhladil, svody natrel, k cemu teda potrebujes ty plechy? Sak je to k nicemu a bez teho to bude vypadat o dost lip, ser na ne, nedavej je tam.

06.05.2012, 09:51 |
AR no nevím ty plechy mě tam nějak nepasujou....je to jak pěst na oko

06.05.2012, 11:54 |
Kesam Ty schovávaj ten bordel co tam je je tam strašně drátu a hadiček zezadu a na těch svodech být nemusi no to je pravda.
parada :-) jediny co tam porad vypada divne sou ty plechy na motoru tak sem zvedavej co s nima vymyslis :-)
Kesam: a co ta fotka zepredu? :-)
Kesam ta barva na svody je toto?
[ Link ]
Kesámku: plechy sundej a předělej i hadičky, trubičky apod. Pak to bude ještě větší paráda.
Jako ostatní. Ty plechy dolů.


09.05.2012, 21:16 |
Kesam Tam je toho jako kráva dneska jsem nějaké kable nacpal ještě za příčku ale pořád je to hnusný takže plechy nechám.

09.05.2012, 21:17 |
Kesam Twety jo to je ona to drží jako kráva natři to nacvilku to nahod na 10 mminut pak natři znova a máš pokoj

09.05.2012, 21:18 |
Kesam Momentálně jsem v garáži a pořád intenzivně pracuji :-)Nárazník snad o víkendu momentálně nemám ani na KIT :(
Kesam: OK, je ještě pro ověření. Ta barva je pak matná?

11.05.2012, 00:52 |
Kesam Jo je

14.05.2012, 00:45 |
Kesam

14.05.2012, 00:46 |
Kesam

14.05.2012, 00:47 |
Kesam Zavařil jsem tu drážku po celém obvodu a zakitnul


14.05.2012, 00:49 |
Kesam nějaké pozlátko ještě zítr posílam další věci poslední šroubky atd. A zde je ten pruser :-) Musel sem to vyfrézovat až na kov doufám že už takovou díru nepotkám sakra.

nárazník vypadá docela dobře :-)

14.05.2012, 23:53 |
Kesam Jen ho dodělat už kurwa.,

21.05.2012, 23:41 |
Kesam Zítra ho dávam do plniče ted mám volněji takže do konce týdne bude lak.

01.06.2012, 20:33 |
Kesam Já snad lžu i sobě zíta dodělávám nárazník ted sem 7 dní chrápal u vody :D

07.06.2012, 16:56 |
Kesam Tak a je to kurwa to bylo hodin za pul hodky montuju kapotu naházim tam rákosky a jedu na ryby :D


07.06.2012, 16:58 |
Kesam

07.06.2012, 17:01 |
Kesam Ještě musím pořešit SPZ asi nějake džáky zespodu nandám do té mříže to bohužel asi nepujde je až na plech nedostanu se tam.


07.06.2012, 17:04 |
Kesam Tak a ted už mám klid snad,už tohle bylo naposled laminování bych řekl že bylo jednoduší než se plácat s plastama Spodek a základ celého výtvoru je originál ford fiesta 2002 5cm pod světlama je fabie 2010 tažné oko VW vento a SPZ zahlazená asi Corsa 2009 docela splácaninka ale dobrý ne??? :D

07.06.2012, 18:33 |
Kesam Tak to mám v kupě mužu jet :-)
PECKA! Na tuhle fotky sem čekal od začátku tohohle příběhu. Na konečnou s předkem v kupě. Vypadá to podstatně líp, jen ta přímá fotka ze předu je poněkud srandovní ale jako celek určitě spoustu kroků vpřed. Ještě pak hoď fotku kompletu i s kapotou
JJ vypadá to dobře. Ale jak píše P3RF3KT, zepředu na té foto mi to připomělo pohádku AUTA. Vypadá to jako úsměv.

07.06.2012, 20:05 |
kucik Já to psal už na začátku: líbilo se mi to víc předtím.

07.06.2012, 21:23 |
Alííí Kesam je úchyl !!!! Pecka práce, klóbrc dole.
Jinak hamr na kamna a hlášky pana otce, to mě dostává do kolen... :-DDDD
Pecka :-) bez tý kapoty to je fakt luxusní :-)
A k večeru stím hnedka valil přez Veselí na pískovnu... NEvypadá to zle... :D
top top top,palec silno hore. Neveril by som ze samodomo to das az takto. Kesam je pán! ;-)

08.06.2012, 00:00 |
Kesam Díky hoši ted sem přijel z ryb tak sem to blejsknul v přístřešku. Musím doladit ten motorák a příští víkend valím na srazík :-)
Nárazník pěkný. Nějak mi k tomu nesedí ty světla, vypadají tak nějak lacině. Možná kdyby byly alespoň tmavé? Motorák vypadá lépe takto, bez těch plechů.
Kesam: jestli si to blejsknul už v celku tak šup sem s tim. Páč ta kapota to taky trošku změní.
Pěkně provedené, za mě palec hore:)

08.06.2012, 15:07 |
Kesam Perfekt nemá čas jedu na ryby :D Večer to sem hodím.

08.06.2012, 21:08 |
Kesam Tady je a jedna z ryb vercajk se mi tam vejde krásně na zadní sedačky :-)

08.06.2012, 21:09 |
Kesam

08.06.2012, 21:11 |
Kesam

08.06.2012, 21:14 |
Kesam Uplně normálně učelové auto a dám tam i spolujezde :-)


08.06.2012, 21:16 |
Kesam Ještě najdu před :-)
Já se omlouvám, ale nelíbí :( je to takové zvláštní. Ten nárazník mi přijde jak zadní z jiného širšího auta :-/
Ale jinak máš to peckově naleštěný a ty skla jsou boží, konečně někdo kdo nechá originál, než z toho dělat rakev ;o)
Ja bych ten nasavaci prostor hodil do cerne barvy
taky se mi to moc jako celek nelíbí, ale intoš pecka ;-)
Tyvole :-O Ta kapota to uplně zabila :-((

10.06.2012, 18:24 |
Kesam Proč by to měla zabíjet?
O moc širší mi to nepřijde širší vypadal o dost více ten laminátovej.
myslím že to myslel tak, že bez kapoty to bylo ještě hezký, jak se nasadila kapota tak už ne ;-) jinak určitě by taky snesly změnu zadní světla ;-)

10.06.2012, 22:28 |
Kesam Příští týden první sraz a soutěž tak se necháme překvapit :-)
Je to takové zvláštní, dost mi tam vadí mezera mezi kapotou a nárazníkem a za ní viditelné různé komponenty. Udělal jsem si v malování VT (které ani nebudu zveřejnovat) a kdybys to k tomu dotáhl, zalakoval do černa ten "úsměv" dole a zatmavil lampy, tak by to dle mého dost pomohlo...
Ale samozřejmě i tak je to na smradlavou fiestu báječný výsledek...

11.06.2012, 18:41 |
Pajk Tu mezeru by stačilo vyřešit jednou linkou jako jsou v nárazníku. :) To by nebyl problém dodělat k té kapotě ne? Jinak ty světla chcou trochu poladit, ale nech si něco na příští rok, už je to dost finální výsledek, asi už toho moc nevymyslíš.

11.06.2012, 23:34 |
Kesam Dneska jsem udělal tu novou příčku a hodil jí do laku zítra vyleštím sání a ty PLECHY co tam pujdou zpátky.No a ve čtvrtek vyměním olej filtr sundám ty modré návleky z hadic a v pátek to budu celej den mejt a valíme na Best off styling Hracholusky :-)

11.06.2012, 23:35 |
Kesam

11.06.2012, 23:36 |
Kesam

11.06.2012, 23:37 |
Kesam
Já si nemůžu pomoct :-))))))) ale ta první fotka s tou haubnou mi to připomíná veverku pizizubku. (světla oči, spojler pusa a SPZ zuby).....bo nějakýho bobra, ale práce habakuk - smekám.
Zkus tu SPZ dát jinam.......dle mě to rozbíjí ten celek blbě......

12.06.2012, 22:36 |
Kesam Nikam jinam jí dávat nebudu na srazu jí sundavám.

12.06.2012, 22:37 |
Kesam Dneska jsem počalounil zadní příčku hned tu lištu pod zámkem.


14.06.2012, 18:44 |
Kesam A tady finální podoba pro tento rok a snad už do smrti :-)


14.06.2012, 18:45 |
Kesam

14.06.2012, 19:25 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2012-06-14 19:26:34
kdyz uz jsi ten motorovej prostor tak pekne uklidil a vycistil, je tam docela dost mista, co tam fouknout neco takovyho...
[ Link ] (klidne jen stage 1 bez turba)
je pravda ze na najizdeni a sjizdeni z podvalniku :O) je to zbytecny ale byly by + body

14.06.2012, 23:51 |
Kesam To já neumím a na podvalu nejezdím jezdím po ose mede :-)

14.06.2012, 23:52 |
Kesam Límce sem přejel.

Kapota není to co to zabilo... Já to psal už nahoře a bohužel se to potvrdilo víc než 100% :-/ Škoda vzhledem k tomu co to dalo práce...
Mas to pekny, mede. Ale fakt si zaloz dalsi topic. Tenhle se uz trochu dlouho nacita:)

15.06.2012, 08:35 |
AR No nemůžu si pomoct ale ten předek tomu absolutně nesedí a je to celé nevyvážené s porovnáním zadku. Prostě jak dvě auta v pulce svařená...sry
Tuner#2: ja uz to psal tak 2 roky zpet.... je to skoda no :-(

18.06.2012, 14:38 |
Kesam Co zase ty světla???
AR: To jsem tam měl vyřezat nějaké difusory jo nebo co zase? Mě se zdá že i dost seriovejch aut má zadek čistej a vepředu díry :-)

18.06.2012, 14:43 |
Kesam Jinak jsem byl na 1 srazu letos:-) To co jsem chtěl jsem splnil medi :-)Kola jsem nečekal ale potěšili.

Miník: Však já taky ;))
Kesam: Já nevím jak už Tě to říct? Prostě s origo světlama by to byla nejlepší Fiesta co kdy v ČR někdo postavil, takhle je to bohužel jen další tuzing bastl. K tomu autu to vůbec, ale vůbec nejde a když už jsi plánoval návrat k origo vzhledu ve smyslu nárazníků, které jsi stejně xkrát lakoval a stejně mají jiný ostín, tak bych prostě šel cestou přestavby na origo předek a věř, že by to bylo 100 a 1.
Práce jsi odvedl mraky, ale ty světla a krytování motorů to pohřbilo.
jako Tuner#2: nemam co vic k tomu dodat :-) a jen bych se k tomu podepsal ;-)
ale jako, ze si odvedl kus prace a vsichni co pamatuji zacatky je to pokrok o 1000% vpred a ze si na tom nechal kus zivota tez... ty svetla by tomu jen dodali to comu chybi k dokonalosti ;-)

18.06.2012, 15:54 |
AR jako ti dva nademnou. Jinak nemyslel sem abys měl v zadním nárazníku milion děr, ale prostě mě to připadá stylově úplně jinak než přední.

18.06.2012, 16:13 |
Kesam | Upraveno: 2012-06-18 16:14:56
Hele já se to nechystám prodávat medi :-) Uvydíme co bude příští rok zatím myslím na muziku a celolak :-)

18.06.2012, 16:30 |
MiniMike | Upraveno: 2012-06-18 16:30:44
Kesam: tak to nezapomen pred celolakem predelat :)))))) a az to predelas tak ti normalne jako darek dam zadni svetla z XR2icka ;-)

18.06.2012, 16:42 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-06-18 16:43:09
Mini: Tak to už je výzva, snad ho to nakopne, protože v tom výčtu celolaku a muziky mě nějak chybí origo přední světla, maska a znak ;))
Honzo: az nas nekdy nekde potka, tak nas umlati tema svetlama ;-)))))

18.06.2012, 22:35 |
Kesam :-)z toho Xrička

18.06.2012, 23:19 |
Alííí Kesame, co bude mezi kapotou a nárazníkem?

19.06.2012, 00:12 |
Kesam Hele taková linka ale kdy to nevím jelikož sem všechny nárazníky vyházel tak tu nic nemám.

01.07.2012, 00:19 |
Kesam Kurwa tak šlape to přesně jak to šlapat mělo :-)


18.12.2012, 21:29 |
Kesam Kurwa 21 tisíckrát zkouknuto budu zakládat novej zítra jedu objednat blatíky a to co sem musel z originálu vyřezat abych mohl začít :D