Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Pro Drtiče,Pardala apod.....

 o Navštíveno 22572x o
o 05.02.2012, 20:11 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-02-05 20:13:23
možná i pro homokládu MilaVW ;-)
(nejedná se ani tak o vzkaz)

nic světabornýho, prostě jen dvě dnešní videa ;-)

[ Link ]


Tady je co koukat tak od 1:30

[ Link ]


o 05.02.2012, 20:18 | Honcke
Nismo maly OTčko-tam je to z kopce jako kráva:D
Ale abych jen nehanil,jede to docela:) Co je tam za motor?
o 05.02.2012, 20:24 | Nismo.Power
Honcke : jasan vim ;-) Původní záměr byl takovej že si jen udělám videjko s akcelerací ale trochu se to zvrhlo když sem zjistil že tenhle kus nemá omezovač :D
chtěl sem natočit jen fuelcut na 240ti a jak sem viděl že hovno tak sem přiblížil na budíky a držel to dál..... zkoušel sem to pak i po dálnici na rovině a dá to taky a jede to +/- stejně žádnej velkej rozdíl ;-)

Motor snad ví každej zde na foru ne ? :D 4,6L V8 Northstar
o 05.02.2012, 20:26 | M.a.R.i
260 to má omezovač? Podle otáček by to mohlo valit i 280 :D
o 05.02.2012, 20:30 | Nismo.Power
nemá omezovač, jen tam končí cejchování tacho, zastavila se tam ručička a i digi ukazatel což sem čuměl ;-) otáčkama a pocitově to dalo ještě tak +5 za to ale pak už překážel focusRS :)
otáčkama by to auto jelo určitě 300 mít na to sílu což nemá..... přeci jen těch 235 to jelo na trojku ta 4ka je tam udržovací kvalt :D
o 05.02.2012, 20:32 | Proffesor_W
A to vse se spotrebou C1 citroena, kvalitou Rolls Royce a poruchovosti toyoty hilux :)
o 05.02.2012, 20:33 | M.a.R.i
Proffesor_W: :D
o 05.02.2012, 20:35 | Nismo.Power
Proff : jo přesně tak ;-)))

ani hovno v pátek sem natankoval za 2,3k a timhle prasotempem sem ujel 450km a tankoval znovu :D
kvalita že si nestěžuješ a poruchovost na těch najetejch 85k zatim pouze přetěsnění víka kufru a vyměněný tyčky na stabíku ;)
o 05.02.2012, 20:38 | MiniMike
Nismo: tobe zase auto po 2 letech jezdi :-) je fakt, ze si sem dlouho nedaval zadny reporty z fiesty... ze by si motory dal do tohodle ;-) joke
o 05.02.2012, 20:41 | Proffesor_W
MiniMike: Po dvou letech? cece, mne kdyz netesni kufr tak mi auto porad jezdi :D
o 05.02.2012, 20:42 | Nismo.Power
Mini : no jak už sem tu psal tak moje dvě si "vypůjčil" jeden kokot takže soudeček.....

tohle je ten třetí co máme doma resp. ten nej co je vůbec v ČR tohohle modelu ;-)
o 05.02.2012, 20:43 | Nismo.Power
Proff : tak buď rád že nemáš e60/e61 v sedanu tam když netěsní tak máš auto doslova na odpis :)) tady se jen dělala vlhkost což bylo nepřípustný ;-)
o 05.02.2012, 20:44 | Jozzo
chtel bych videt ty hodnoty spotřeb :D
o 05.02.2012, 20:45 | tappaja
Priste GPS prosim. Navi nebo [ Link ]
Ale upaluje pekne, to jo.
o 05.02.2012, 20:46 | MiniMike
Nismo: tak to je jina... ja mel za to, ze ti kleknul motor, pak ti to nekdo objel korunou... a od ty doby jsem to prestal sledovat :-)

a Fiestu s Omegou jeste mas? :-D
o 05.02.2012, 20:46 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-02-05 20:49:38
Jozzo : řikám že sem ujel 450km což když přeženu tak se jedná o 15,5L když bych bral že sem jel do prázdný což sem nejel ;-)


Tappaja : chtěl sem ale neměl sem nic u sebe jen telefon a když tam zapnu GPS a pustim HUD tak zase nemám čim točit :D

Mike : ne to bylo jen těsnění pod hlavama nic neobvyklýho či katastrofickýho, akorát si nesmíš pronajmout dílnu se zmrdem no.......
fiesta žije, přemejšlim že jí prodám někomu na rallybazoš nebo tak....
omega daily driver
fiestu nahradil G3 GTi Low&Slow ;-)
Jediný auto co je fakt na kaši je supra takže na tu asi fakt už mrdám ;-)
o 05.02.2012, 20:49 | Jozzo
nismo: říkáš ,ale nevím nádrž,vím celkovou cenu ale kdo to má počítat v neděli večer :) jinak jestli 15,5 tak to je hodně pěkné
o 05.02.2012, 20:50 | Nismo.Power
je tam 70L +/- autobus.....žil sem v omylu že omegu mám taky 70L akorát ta jebka má 75L :))))
jedinej problém je že dvoulitrová omega žere mnohem víc než tohle :D
o 05.02.2012, 20:50 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-05 20:53:55
sorry za OT. Nějakej vyzkoušenej program co změří zrychlení pro Android a dá se tomu věřit? Včera jsme zkoušeli z bratránkem na iphone nějakou GPS aplikaci s headup displejem, nastavili tam pípání při stovce a zkusili změřit zrychlení podle stopek, ale jednou to vyšlo 6s po druhý 8s a po třetí 14s :). Přijde mi, že GPS není moc přesná, přitom to bylo mezi polema, tak signál dobrej.
o 05.02.2012, 20:54 | Nismo.Power
v telefonu nic moc GPS samozřejmě.....sou tam čipy s dost pomalym refreshem ale jde to.....
HeadUp používám v androidu a konkrétně proti iphonu to pracuje bezvadně..... hodim to před sklo a nádherně to promítá na něj a okolo černo, s iphonem je to trapný zaprvý to neni ve skle skoro vidět a zadruhý místo černý svítí šedivě takže to vypadá v praxi na pytel....

jediný dobrý na změření je prostě nějakej driftbox apod...
o 05.02.2012, 21:05 | M.a.R.i
ok, díkes. Jak se ta androidí aplikace s headup jmenuje? Díky
o 05.02.2012, 21:16 | muSlim
Ťažko to väčšina hodnotí podľa videa, pravdupovediac aj mňa prekvapilo dosť hutne, keď ma pred pár rokmi Nismo zviezol. Tá veľryba sa nezdá... :-)
o 05.02.2012, 21:35 | Nismo.Power | Upraveno: 2012-02-05 21:38:03
Mari : GPS Hud Pro...... kdyžtak můžu odzálohovat APK na mail ;-)

muSlim : No věř tomu že kdybych tě svez s timhle tak to je zcela jinde to auto....
tenhle magnetickej podvozek je fakt hustej rozdíl kor když má jeto co má jeto.... náklony do zatáček proti CVRSS naprosto minimální, reakce na řízení v případě "pila jízdy" sou naprosto okamžitý a přesný, .... Magnaride i absorubuje při brždění potápěče (ponoření předku).... a hlavně příjde mi to jako by ten software v řídící jednotce podvozku byl nějaká poslední revize neb stability control naprosto neskutečně rychlej....
žkoušel sem kruháč u globusu kterej má tak 15m průměr a auto odladilo boční náklon skoro okamžitě a sou tam letní gumy tak sem schválně cca ve 30ti přidusil volant a aniž by začly pištět gumy tak auto jen během asi půl sekundy podřadilo z dvojky za jedna a vyhodilo otáčky a srovnalo se.....
nevim který auta ještě maj tenhle systém nouzovýho podřazení neb STS bylo první ale je to fakt impozantní to zažít v praxi ;-)

nacož sem si vzpoměl na reklamu s tim spojenou :) [ Link ]
o 05.02.2012, 21:40 | Nismo.Power
tak třeba tuhle reklamu sem snad ještě neviděl :)))

sranda..... skoro tak přehnaná jako ta reklama na 300ZX s tou stíhačkou:)))

[ Link ]
o 05.02.2012, 21:45 | Nismo.Power
ještě že mám tu omegu :D

tohle je fakt moc
[ Link ]
o 05.02.2012, 21:48 | Lukasino
Nismo, co znamena pridusit volant a nouzovy podrazeni? To jsem nejak nepochopil :)

Kazdopadne upaluje to paradne teda ;)
o 05.02.2012, 21:54 | Nismo.Power
ty si nekouk na tu první reklamu ;-) anglicky umíš tak vo co ti jde :D
prostě když s tim vletíš do zatáčky moc rychle a auto už neni schopný samostatně zatočit tak ti okamžitě podřadí na nejnižší možnej kvalt a pustí stabilizaci..... ta stabilizace sama o sobě je super ale to rychlý podřazení a "podržení" kvaltu to tě fakt vytáhne z tý zatáčky šílenym způsobem..... něco jako ten hoax že tě FWD vytáhne když máš nedotáčivej....tak tady to je opravdu funkční už sem to xkrát užil ;-)
o 06.02.2012, 00:19 | Kesam
Jede to no :-)
o 06.02.2012, 13:38 | Mila
Pro ty, kteří stále žijí v přesvědčení, že nismo není člověk, ale bůh, přináším skandální odhalení... Nismo je prostě obyčejnej moula :-))) (jo a nenechte se zmást, že je vysokej, to má jen sedačku vypumpovanou nahoru) :-D

foto k příspěvku  od Mila

o 06.02.2012, 13:45 | Lukasino
NP: jo vidis, diky, to prvni jsem nejak preskocil :o) zajimaci teda

Mila :D :D
o 06.02.2012, 15:30 | Nismo.Power
Mila : hod mi jeste ten original na mail ;-)
o 06.02.2012, 17:05 | Drtič
Sakra, už se těším, jak mi pojede taky. Čerpadlo je na cestě.
o 06.02.2012, 17:17 | muSlim
2 Drtič: si si istý že čakáš na čerpadlo do Cadillacu? Ten sa predsa nesere... :-D
o 06.02.2012, 17:27 | Nismo.Power
Slim : už si viděl auto na LPG kterýmu by neodešlo čerpadlo v nádrži ? ;-)))
o 06.02.2012, 20:40 | HIGHTOWER
[ Link ] .. když tak tohle má HUD, má 0-100, pak i vzdálenost no a nebo tohle - [ Link ] .. - tam lze nastavit jakou vzdálenost či do jaké rychlosti to má počítat a mám to i plno další fce :-)
o 06.02.2012, 20:42 | P3RF3KT
Pěkné pokoukání :) máš tuto verzi [ Link ] nebo tuhle [ Link ] ?
OT: porovnání s mojí verzí vozu čistě automatické. Mám to tam automaticky nastavené, takže to neřeš :) Jen mě překvapují ty hodnoty V/Max u jednoho 240 u druhého dokonce jen 203km/h
o 06.02.2012, 20:50 | choze
Mila -dobre ty :)
o 06.02.2012, 22:24 | muSlim
2 P3RF3KT: blesku, však v každom videu je názov STS :-)))
o 06.02.2012, 22:42 | M.a.R.i
Kurna, stejne je to kara a porad si rikam jestli jsem ho tenkrat nemel vzit misto lexe. Libi se mi, ze sts je sportovnejc pojaty. Ale kdyz jsem ho videl poprvy na zivo, tak me to strasne odradilo. Nevim jestli jsem mel blbej den a nebo vypada na fotkach lip nez ve skutecnosti :-D. Pritom jsem se byl podivat na velmi peknej kousek, modra metla se svetlou kuzi
o 07.02.2012, 07:53 | Escudo
asi sem dám taky video :o) a nebo založíme videothread, ale to spíš na jaře když tak koukám z okna
o 07.02.2012, 08:57 | muSlim
2 Escudo: no na Teba som ale zvedavý, to je pravda... :-)
o 07.02.2012, 13:20 | Escudo
já to přihlásim až na jaře, ale sériovej AT je třeba tady

[ Link ]
o 07.02.2012, 16:15 | Nismo.Power
mnoooojoooooo :)

kurveta je kurveta....

ale srab určitě nejel od 0 ;-)

nicméně když vemu jednoduchý stopky tak
C5 AT
0-100 : 5,2
0-160 : 10,5
0-200 : 16

takže čekal bcyh lepší časy ale stejně super, corvette určitě STS ujede ale hlavní rozdíl bude někde od 150ti kde už začne bejt poznat váha/výkon a tvar auta :)

STS stopky :
0-100 : 5,5
0-160 : 12,5
0-200 : nevim ale řek bych že STS by mělo tak 180 když ty 200 nebo možná víc :)
o 07.02.2012, 18:58 | Escudo
Vette zase nejela z kopce :-))))) STS v serii asi kilco za 5,5 neda, tomu neuverim. Ostatne pockej si par tydnu a pak to prubneme
o 07.02.2012, 20:25 | P3RF3KT | Upraveno: 2012-02-07 20:26:19
furt to sts ma bez par kilo dve tuny a ,,jen' 300 koní takže si myslim že těch 5,5s 0-100 je trošku ůlet :)
o 07.02.2012, 21:41 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-07 21:43:03
Tak podle stopek tomu i věřím :). Skutečnost třeba bude 6-6,5s. Mně to taky podle stopek vychází u Lexe 6s a podle výrobce má mít za 6,9s. Ale myslím, že za 6,5s by stovku dal.
o 07.02.2012, 23:56 | Nismo.Power
těch 0-100 je měřený na rovině...... možná tacho přeměří tak o 2-3 na to kilo ale prostě těch 5,5cca mi na stopách vyšlo, sou tam letní gumy takže ne asi ideální trakce... ostatní STS mi jely tak kolem 6 až 6,5 na sto měřeno dostkrát....tohle bílý prostě jede líp a má lepší trakci
třeba tady video modrýho sts z roku 08 , tam stopky cca 5,8s
[ Link ]

Novější STS maj 5,5s už i psaný a motor je stejnej jen o 25hp víc a RWD s lepšim automatem.....

z kopce byla jen ta maximálka a kopec to neni nějak velkej rozhodně.....
o 08.02.2012, 06:51 | tappaja
4.6L, DOHC, 32 valve STS V-8 300 hp @ 6,000
Performance
0-60 6.7 seconds

Moh bys jim poslat vysledky, ale to bys jim asi zrujnoval tabulky a poslal k ledu i STS-V se 469 konema
[ Link ]

A jinak jako Escudo...
o 08.02.2012, 06:51 | Escudo
on už tohle někdo naštěstí změřil, pokud stopuješ 5,5, tak buď nadržuješ a nebo je někde něco špatně :o)

Cadillac STS 0 to 60 mph and Quarter Mile Times

1991 Cadillac STS 0-60 mph 8.5 Quarter mile 16.4

1992 Cadillac STS 0-60 mph 8.3 Quarter mile 16.2

1993 Cadillac STS 0-60 mph 7.1 Quarter mile 15.2

1995 Cadillac STS 0-60 mph 6.3 Quarter mile 14.5

1996 Cadillac STS 0-60 mph 6.3 Quarter mile 14.5

1998 Cadillac STS 0-60 mph 6.7 Quarter mile 15.1

1999 Cadillac STS 0-60 mph 6.7 Quarter mile 14.9

2001 Cadillac STS 0-60 mph 6.4 Quarter mile 14.8

2006 Cadillac STS-V 0-60 mph 4.5 Quarter mile 13.0

2008 Cadillac STS 0-60 mph 6.1 Quarter mile 14.5


No a C5 s AT by měla mít 5s, což odpovídá
o 08.02.2012, 08:45 | tappaja
Escudo googlil ve stejnej cas na stejnym miste ;o)
o 08.02.2012, 08:47 | M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-08 08:48:28
Nismo: Kolik si už těch STS měl a jaký roky? Nechápu, kde na to pořád chodíš, v inzerátech jich zrovna kopice není :).

Jinak mně třeba Lex kecá o 5km/h víc při tý stovce podle informačních radarů ve vesnicích.

EDIT: Jaktože to starší STS je na tom hůř? Když je snad o 300kg lehčí a výkon stejnej. Pochybuju, že by to dělal automat...
o 08.02.2012, 10:07 | Nismo.Power
escudo : tak vidíš když sem změřil stejnym způsobem vette z videa jako sts z videa tak kde je chyba podle tebe ? tohle STS určitě jede 100ku do 6ti prostě a tak to je...... nevim proč to vyvracet číslama z internetu když tu je video a rozhodně mu nenadržuju, samotnýho mě čas překvapil a nečekal sem ho tkaže sem rád.....

BTW ty časy na stránky znám taky a nechci rejpat do hovna ale starý STS jezděj líp protože maj stejnej motor stejnou převodovku ale sou lehčí ;-) takže 7,1 a 8,3 na sto to jako no future tam je chyba v řidiči něbo někde jinde, to auto je bezproblému schopný novějšímu.... 8,3 je holej nesmysl to by nemohlo bejt ani STS prostě (zřejmě ve vaší tabulce neni rozlišeno STS od SLS)

bílej z videa je aboslutně sériovej s naprosto originálníma gumama 235/55/17 a tacho kecá fakt jen o chlup a i kdyby kecal o 5 tak to je pořád někde na 6s .....

MARI :3ks...... jinak STS je lehčí ale reálněj rozdíl proti LS neni tak hustej jak si myslíš..... a odpověděl sis sám, o co je LS těžší to dělá ten více stupnovej automat..... STS zabijí nejvíc právě ten "tříkvaltovej" automat protože všechno do maximálky se odehrává vpodstatě na 3 rychlosti a 4tá je k hovnu..... bejt to na 5 tak to jede uplně jinak a proto nový STS sou schopný jet 0-100 za 5,5..... za 4,5 jede STS-V ale to má koně a jede pak i dál líp než C5 asi ;-)

stačí se podívat na vyfocený lístky z měřenejch 1/4m kolik tam ty auta sou schopný udělat ...na cadillacforums.com jich je vyfocenejch dost ;-)


jinak samo se nesrovnávám c corvette to snad všichni víte že by mě nenapadlo neb vim co je corvette zač , jen řikám že tam neni nijak krutej rozdíl do určitý rychlosti)
o 08.02.2012, 10:23 | Nismo.Power
jinak tady je jednoho člena z US fóra..... oturbenej
1/4m za 11,8.... koní dost ale je tam omezenej náhonem už....

[ Link ]
o 08.02.2012, 10:46 | tappaja
STS-V je zadohrab, vyvojove asi o 10 let pred C5 a o 125HP vyssim vykonem, takze seriovy C5 da si na prdel, to je bez debat.

Ale z tech tabulek to nikdo s klasikou STS neda pod 6 a pochybuju, ze zrovna N.P. jo. Mozna z kopce?
Jakmile bude termin na Hoskovice, prihlasim vas oba, budes to mit zmereny ofiko na cidla. Me zadny video z telefonu na YT fakt nepresvedci, sorry.
o 08.02.2012, 11:14 | Nismo.Power
jasně corvette je ale aky zadohrab možná slabší ale zase dost lehčí a líp krájí vzduch...... STS-V ale zase má kompresor takže jinačí průběh motoru proti vette...... 1/4m jezděj klem 12,5-13 což je podobný jako vette

video neni žádnej fejk, je to na letních gumách v -14 a je to na rovině což sem možná měl telefonem ukázat, samo je to prostě z telefonu špatně se měří start a tach omůže přeměřit ale prostě ostatní STS nebyl problém za 6,2 podle GPS a tohle je fakt mnohem agilnější a má mnohem příjemnější trakci neb ty starý když pustily "samosvor" tak to brzdilo až moc.... tohle je mnohem hladší akcelerace v tom novějšim....
video neni nijak zrychlený FPSkama nebo tak, lze poznat i podle hudby ;-)
o 08.02.2012, 11:15 | muSlim
Si požičaj niekde driftbox a zmeraj to na tom :-)
o 08.02.2012, 11:29 | Nismo.Power
ten sem měl domluvenej kdysi ale nějak na mě ten člověk zapoměl :)
o 08.02.2012, 19:32 | Escudo
dle stopek mi první video řiká tak 6,2s :o)

hele v těhle časech se dostat o třičtvrtě vteřiny dolů většinou znamená už docela radikální úpravy, nejen štěstí na dobrej kus, tak jednoduchý to neni. Když vemu, že Focus RS má stejnej výkon, normální spojku, o 400kg míň a i tak měli co dělat, aby se dostali pod 6s.

ale rád si to nechám ukázat někde na rovince, uvidíme jak moc ujedu :o)
o 09.02.2012, 18:40 | Martyn | Upraveno: 2012-02-09 18:41:37
Jak to natacis? To normalne v ruce?:o) taky bych neco zkusil, nedavno s bmw 300+:) ale drzet pritom v ruce kamreu se mi fakt nejak nechce..:D
o 09.02.2012, 19:04 | assassin
nismo: jen jestli to nebude tema letnacema a -14C :) ja myslim ze ted na tom namrzlym mi vylitne rucicka na kilo za 3vteriny jako nic :)
o 10.02.2012, 08:40 | M.a.R.i
assasin: :D, asi natočím svoje dragster ducáto, dneska taky udělalo stovku pod 3s :D
o 10.02.2012, 19:53 | Nismo.Power
Escudo : kup si stopky ;-) já to zkoušel asi 20x a průměrně sem se tady dostal k tomu co píšu a u modrýho sem se dostal na 5,8 průměrně a u stříbrnýho na 6,2.... myslim že nenajdeš většího přeborníka na STS a sám z fleku řeknu že to stříbrný jelo nejhůř prostě, modrý jelo líp než stříbrný mělo problémy s trakcí dost ale nejvíc "řvalo" ..... tohle prostě má trakci nejlepší.....


Martyn : jasně v ruce..... ono je něco jinýho držet mobil v ruce při 260ti když jedeš v cadillacu než když drncáš v bmw ;-)

no jinak omega taky umí teda do 3s to neni problém..... vklidu i tak 0-200 za 5s když dám wintermod možná ;-))))
o 11.02.2012, 09:04 | venito
Nismo: cevece na tu vahu se to nesbira spatne:) kdo jednou cichne k V8, vi co znamena slovo kroutak v celem spektru otacek, zadne 2200-3200ot

Escudo jak dlouho mas krevettu? myslim ze proti A3 sis docela polepsil:)
o 11.02.2012, 16:46 | Escudo
venito: od podzimu, mimochodem idealni cas na koupi auta bez strechy :-( ted se leda tak chodim koukat do garaze. No a A3 je na zahrade porad :-) ale asi uz jsem na hothatch jako auto pro zabavu starej :-))
o 11.02.2012, 16:55 | venito
No to mi povidej, ale uz se ma oteplovat, tak zadokolky snad brzo pujdou na projizdku:) Koukal jsem na tvoje stranky a jde videt ze uz dospivas, zemedelske motory menis za cistsi, v zime chytajici a topící, v celem spektru otacek jedouci benzinove:) Takze nad audinou visi velky otaznik:)
Co myslis blbym napadem cabrio kupovat v zime? podle me je to lepsi kvuli mimosezonnim cenam, koneckoncu vetsina majitelu cabrii je parkuji v garazi a tam si pri koupi strechu muzes vyzkouset, tak v cem je problem?
o 11.02.2012, 17:37 | Escudo
no hlavne v tom, ze si koupis auto, na ktery se silene tesis a pak se na nej muzes pul roku jenom chodit koukat :-)
o 11.02.2012, 17:43 | venito
To zas neprehanej, nejde to od prosince do pulky brezna, a i mezitim jsou dny, kdy se vyjet da -to na spokojeni ducha aby vydrzel do sezony staci. Takze zadny depozit SPZ, ten pri rocnim povinnem 2600/rok na velky V8 stejne nema cenu. A nikdo ti nerika, ze musis v prosinci jezdit se sundanou strechou:)
o 11.02.2012, 19:13 | Escudo
ja jsem ji jeste ani neprihlasoval, skoncila STK stejne, takze jsem jezdil jen do odhlaseni a ted v breznu me ceka zkusebna kvuli udeleni vyjimek, par oprav a uprav, pak technicka a teprve prihlaseni. V zime proste nevyjede holka :-) na to jsou tu jiny povozy. O POV za 2600 uz jsem slysel taky, ale nedostal jsem se k tomu to najit, u koho? Ja jsem ted u aut i pres 60% bonusy dohromady za 17k rocne
o 11.02.2012, 20:31 | Escudo
tak už to vidím, ČSOB, asi museli mít nějakej problém s kalkulačkou, před dvěma týdnama jsem byl na stejnym webu a ukazovalo mi to skoro 7.ooo Kč
o 12.02.2012, 10:45 | venito
Jojo,csob,ale chce to udelat prez nekoho z STconsult,prez ne ma csob nasmlouvane lepsi ceny.takze 2600 je real. Vyjimky? Hodne stesti teda,me trvaly papiry 8 mesicu :(
o 12.02.2012, 12:03 | Nismo.Power
Pepa : kolik tě výjdou výjimky ? :))) předpokládám ranec ne ?
o 12.02.2012, 12:15 | Escudo
vyjimky asi 2k,ale neni na ni nic zasadniho, hodne tobo uz ma :-) bavil jsem se primo a clovekem ze zkusebny
o 12.02.2012, 13:07 | Nismo.Power
tak to je na pohodu..... poslední moje zkušenost byla s odhadem cca 30k za chevy G20 :D
o 12.02.2012, 19:21 | venito
asi vis jak na to, anebo mas lepsi pozici vzhledem k roku vyroby. Ja uz bych to papirove peklo podruhe nikdy nepodstoupil...
o 12.02.2012, 20:07 | Nismo.Power
venito : tak tak.... v našem případě nechtěly dát TP autu který jezdí v ČR asi od roku 98 a je ok po technickym stavu..... resp. nechtěl to dát vůbec muj známej kterýho mám na TP a tohle bylo první auto co mi neudělal.... tak se volala dekra jak postupovat (zrcátka,pozičky,pásy,budíky apod úřední nesmysly) a tam jen po telefonu prej co věc co minimum 3000 a že celkem něco přes 30 aby zapsaly výjimky do TP....
no tak se za 3,5 udělala TP bez auta jinde a jede se dál.....
o 12.02.2012, 20:17 | Escudo
venito: já ještě neříkám, že to bude všechno v pohodě :o) jen jsem se bavil s pánem co to dělá. Mám všechno předělaný, původní majitel byl pylnej a nechal to udělat nějakou firmou. Ale potřebuju výjimky na skla, světla co nemaj Ečka a podobně. Tam mi řikal, že to nebude takovej problém. Já teď budu jen předělávat přední svícení, kde je teď docela ošklivý denní. Místo toho budou switchback LED místo blinkrů a uvidíme jak budou svítit, kdyžtak je zkusim použít jako denní. Jezdit s vyklopenejma světlama nehodlám :o)))

Ty máš C4, je to tak?
o 12.02.2012, 21:12 | venito | Upraveno: 2012-02-12 21:13:37
ono je to fakt patalie, ja poznal za tu dobu tolik lidi az je mi z toho zle...hop nebo trop, proste clovek musi otravovat cely svet, dokud to nedotahne do kyzeneho konce. Aji kdyz nekdo rekne ze to pujde za 6000, tak kolem toho bylo takovych drobnosti kolem, ze 6k byla odrazova rampa:) S US svetlama si jde krasne vyhrat, jak s prednima, tak zadnima celocervenyma, udelas si z toho evropu, aniz bys to na prvni pohled dal znat, papirove je to vporadku, ale nepripadas si jak blbecek, ktery si kvuli predpisum musel znicit to, co z te kary dela emeriku:) pokud budes chtit s necim helpnout, poradit co jak zapojit, jak na denni aby nebyly videt, klidne se ozvy.
vydumal sem nejake schemata, mam i fotky prestavby, treba by te neco zajimalo, pocitam ze elektricky sou tyto serepeticky identicky zapojene na C4 vs. C5
o 12.02.2012, 21:55 | Escudo
Hele zadek už je vyřešenej, oranžová žárovka prosvítí červený sklo tak, že výsledek je oranžovej. Co se předku týče, tak ten budu dělat takhle (krom těch oranžovejch obrysovek na boku):

[ Link ]

jsou to dvě různý barvy SMD diod na dvouvláknový patici. Pokud to nebude dostatečně svítit jako denní, tak tam lupnu kulatý čočky ve stylu origo mlhovek C5. VINko mám vyražený a v TP je uvedeno, že vše odpovídá jakémusi paragrafu. No uvidíme co na to pánové u STK, rád bych prošel klasickou cestou pro případ, že by v budoucnu přitvrdili jak se řiká
o 12.02.2012, 22:02 | venito
Jo vim presne co je to za zarovku, pouzil sem podobnou akorad "jednovlakno", tohle ti ovsem neprojde, na STK budes muset hrat mrtveho brouka co se dennich svetel tyce, obavam se taky, ze to moc svitit jako denni nebude... ty origo cocky by me osobne prisly jako lepsi varianta, hlavne to bude na silnici i zvyraznovat auto, takze se to nemine ucinkem.
To ICQ nezapinas vubec?
o 12.02.2012, 22:45 | Nismo.Power
hezký řešení, funkčně pecka ale pro náš orgán rozhodně na obtíž jako vše zde.....
o 13.02.2012, 10:23 | Escudo
Na ICQ už jsem pár let nebyl a upřímě se mi to ani nechce moc měnit :o) neni na to čas, já raději telefon nebo mail když už
o 26.03.2012, 23:35 | FlasH AHC
Nismo.Power- pěkný videjka a všechno,ale zajímalo by mě kolik máš bodů :D
Americká síla prostě
o 27.03.2012, 00:04 | Nismo.Power
co to sou body ? nevim ....nic takovýho nemám :D
o 25.02.2014, 09:56 | CervinVega
dneska jsem videl jednoho krasavce, asi posledni pojizdny kus, pobrukoval si to vesele na Evropske na 6 az 7 valcu, skoro vubec nebyla znat ta leta a utrpeni z provozu po CR :-)
o 25.02.2014, 10:40 | AR
a za koláčem Nismo? ;)
o 25.02.2014, 14:17 | Dudelina
Kde je vůbec Nismo?
o 25.02.2014, 22:22 | Pajk
No to by zajímalo i mě.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3625 sekund.