Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fabia WRC a brzdy

 o Navštíveno 22861x o
o 03.06.2012, 23:53 | Pluto
Akce "brzdíme": Kotouče ATE Powerdisk 312mm už jsou doma:

foto k příspěvku  od Pluto



o 03.06.2012, 23:53 | Pluto | Upraveno: 2012-06-03 23:54:43
Desky ATE se shání po republice po skladech a brzdiče Brembo by prý mohli dorazit ve středu. Redukce už jsou na světě...

foto k příspěvku  od Pluto

o 04.06.2012, 00:01 | cupra.165
Koukam,ty ATE uz maji nejakou povrchovou antikoro upravu?
o 04.06.2012, 00:02 | Pluto
JJ, Powerdisky ano, obyč nee..
o 04.06.2012, 00:39 | Kesam
Kurwa ty sou velky :-)
o 04.06.2012, 01:08 | Fridom
Pak jestli můžeš tak písni i ceny. Zanedlouho budu kupovat taky nové kotouče a desky a tyto vypadají schopně.
o 04.06.2012, 06:33 | Nora
desky jsi zvolil standard nebo Ceramic?
o 04.06.2012, 10:08 | Pluto
Fridom: Mě vyšli na 3700,- oba...
Nora: Ještě nevím, uvidím, co se sežene :-)
o 04.06.2012, 19:58 | wefa
Na desky Ceramic jsem slyšel jen pozitivní ohlasy a údajně skoro nepráší. Bohužel já je nesehnal na mé auto, volil jsem tedy standard. Bohužel u mě neskutečně pískají...
o 05.06.2012, 00:52 | Olda
Hele já teď kupoval 280ky na oktávku i s deskama od ATE a taky maj povrchovku :) nejspíš už je teď dělaj na vše a nebo nevím, protože powery to nebyly.
o 05.06.2012, 01:18 | Jajinek
Wefa: práší uplně minimálně až skoro vůbec,mám je a zkrz toto sem je kupoval a doufal,že to bude pravda a je to tak.
o 05.06.2012, 15:09 | Chris
menis vsetko otoce, drziak, brzdic, samo kotuce, dosky, ale aj tusim gulovy cap je iny nie ?
o 05.06.2012, 17:27 | Pluto
Těhlice zůstane původní. Bude adaptér mezi těhlici a brzdič...
o 05.06.2012, 19:21 | Collin
Brzdy dobrá volba,cigára děs.. ;-)
o 05.06.2012, 19:25 | Pluto
:-) Jo, to jo. Nejraději bych je zahodil, ale nenaděláš nic :-)
o 23.06.2012, 19:30 | manolo
kdybys chtel pluto, mam 6ti pist bremba navic... 8000 za par
o 24.06.2012, 23:10 | Pluto
Manolo: Už jsem dnes namontoval 4pístky za 3000,- :-) Zítra hodím nějaké foto...
o 24.06.2012, 23:32 | Pluto
Tak jak jsem psal, brzdy jsou na autě. Zatím foceno jen mobilem, později udělám lepší foto...
Zde komponenty:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.06.2012, 23:33 | Pluto
A zde namontováno:

foto k příspěvku  od Pluto

o 24.06.2012, 23:33 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 26.06.2012, 12:58 | jardajuzik
hezký, z čeho to jsou třmeny??
o 26.06.2012, 13:15 | .mycTD
to bude nejaka Al slitina
o 26.06.2012, 13:17 | Tuner#2
Pěkný pane, tak zaject desky tak jak se má a sem s pocity z brždění ;)
o 26.06.2012, 20:35 | Pluto
brzdice jsou z Misaka evo 7...
az zajedu, tak poreferuji, ale uz ted je to proti RS brzdami nebe a dudy...
o 26.06.2012, 21:31 | Tuner#2
S tím zajížděním a zkoušením jak to brzdí opatrně, dá se na tom dost pokazit pokud deska pustí pojivo moc rychle. Tady je rada od kamaráda, který ví co říká:

Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
o 26.06.2012, 21:54 | Pluto
Díky za info, budu na nich pracovat :-)
o 27.06.2012, 07:16 | Nora
Tuner2: většina renomovaných dodavatelů má v poslední fázi výroby brzdových desek proces zvaný scorching, to je uvedení třecí plochy desky na teplotu 650-700°C a tlaku okolo 1 tuny, tím se odpaří pojivo z povrchu třecího materiálu a zároveň je plocha absolutně rovná. Např. u ATE je doporučení prvních 200km pozvolna dlouze brzdit a zase nechat jízdou vychládnout, ale neberou již ohled na desky jako takové, ale kotouče, kde ještě dochází k tepelnému zpracování materiálu.
o 27.06.2012, 10:08 | Tuner#2
Nora: Díky za rozšíření obzoru.
o 27.06.2012, 10:55 | Nora
a ještě výrobci chtějí u lakovaných kotoučů po první zkušební jízdě zpět na zvedák, sundání kol a vyfoukání barvy z brzdičů a desek, údajně to může způsobit hlučnost a vibrace brzd
o 04.09.2012, 23:42 | Pluto
Delší dobu tu nějak zaostávám :-) Tak tedy změny u mé Fabči:
1.) Máme technickou a homologaci v TP...
2.) Bremba dostaly polep:

foto k příspěvku  od Pluto

o 04.09.2012, 23:43 | Pluto
3.) Od Pavla37 jsem pokoupil Braidy v 8*18 s ET20, tak ladím podložky a už snad kola dostanu zárověň s blatníkama... Nyní OZta ET42 + 50mm podložky = ET-8 a bude Braid ET20 + 40mm podložky = ET-20 :-)

foto k příspěvku  od Pluto

o 04.09.2012, 23:43 | Pluto
Více foteček klasika u mě na webu [ Link ]
o 04.09.2012, 23:52 | Spooky1
Gratulace!
Braidy jsou super a jsou lehký celkem. ;-)
o 05.09.2012, 10:43 | tappaja
Mno ted uz mas brzdy asi zajety, ale k tomu, co postnul Tuner#2, celkem souhlas, az na ten bod 2, kdyz uz teda ohrejes desky a kotouce na teplotu, kdy se z nich kouri a odparuje pojivo, tak urcite pak NEZASTAVOVAT, ale dojet tak, az se oboji schladi na nejakou nizkou teplotu.
Tim, ze zastavis, tak si vyhrejes v kotouci "diru" tam, co se zastavej desticky.
I proto se to doporucuje delat nekde na dlooouuhhyyy rovince, kde te nezastavi semafory, protoze pak je zle...
o 05.09.2012, 11:00 | Proffesor_W
Koukam ze zajizdeni brzd se stalo vedou jak svina. Ja svoje zajel tim zpusobem ze jsem s nema proste nebrzdil hned uplne na krev ale pomalinku, zadny vyparovani, naparovani a dokonce jsem nic nedelal 10x. Cela veda je v tym jim proste hned nedat cocku zezacatku a pouzivat hlavu.
o 05.09.2012, 13:16 | tappaja
Jojo, tak to delalamoje babicka na embecku...
Performance desky (ostatne i obycejny) bys mel vyhrat na teplotu, kdy se odpari pojivo, sednou si na povrch, vytvrdi se.
Blbe zajeta desticka vydrzi treba jen pul zivota, prasi atd, takze se muzes divit, ale je to skutecne "veda"
o 05.09.2012, 16:31 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-09-05 16:33:12
A co kdyz vymenim sterace, jak je mam zajet? Nebo zarovky v blinkru? Ted jsem menil stabilizatory tak jestli nemam treba kroutit volantem 10 doleva, pak 10x doprava na 90 stupnu a pak znova na 180. A co kdyz natankuju, nemel bych na pedal tlacit nejak kalibrovane?

Brzdy sem delal na svejch autech nekolikrat a nikdy sem se neridil temahle blbostma a vzdycky vydrzeli to co meli. Dnes se z kazde kraviny dela obrovska bublina hranicici az s fanatismem a paranoiou.
o 05.09.2012, 18:59 | tappaja
A jee, tys dneska posnidal vtipnou kasi, vid?
o 05.09.2012, 22:05 | Tuner#2
tappaja: Ano taky bych to spíš raději dojel bez brzd aby teplota klesla a až pak zastavil. To je jediné s čím nesouhlasím, ale i tak se najdou nevěřící Tomášové ;))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3773 sekund.