Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > bmw e36compact-sjižděni vnitřnich hran přednich pneu

 o Navštíveno 11363x o
o 25.06.2012, 19:01 | tibor1266
nazdar, nevite někdo čim byto mohlo byt žesemi sjiždi vnitřky přednich pneu?na geometrii mi řekly že mam špatny odklon a žejeto spusobeno sniženim předni napravy .předek mam snižen o 60mm.


o 25.06.2012, 19:07 | Kmoda
A ty nevěříš tomu co ti řekli na geometrii??

o 25.06.2012, 19:09 | mr.brain | Upraveno: 2012-06-25 19:13:47
Ano, je to odklonama :) musel bys krátit rameno anebo upravit uložení tlumiče k těhlici.

Ještě je otázka stavu nápravy... Tj vůle atd,atd,atd. + to co píše králík :)
o 25.06.2012, 19:12 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
a taky zalezi na jakejch salamech jezdis
jak moc je treba odlisny ET od originalu
jestli ro mas vypodlozkovany atd...
o 25.06.2012, 19:19 | Kmoda
Asi by ti pomohlo něco takového [ Link ]
o 25.06.2012, 19:21 | Skaletonz
Zdravim. Kdyz to vezmu podle sebe(mam -50mm) tak mi prijde, ze je to takovy rozumny maximum. Vpredu jsou jen takovy lehci acka. Ja nedavno jeste o 1cm zvysoval a ted je to v pohode. Casem mi totiz zmekly pruziny a pri zataceni to obcas ve predu skrtlo. Takze za me urcite zvysit, jestli to jde.
o 26.06.2012, 12:53 | .mycTD
kdyz na geosce reknou, ze se gumy sjizdi kvuli spatnemu odklonu a jdou od toho, tak bych jim taky neveril, bo i s nestandartnim odklonem se da sbihavost nastavit k obecne spokojenosti. jen to chce holt trochu snahy.
samozrejme je predpoklad, ze jsou ty odklony na obou stranach stejne a na napravach nemas vule.
takze muzes:
a) dostat odklony do normy a seridit geo dle tabulek
b) najit fachmana, ktery udela sbihavost na tve odklony.
b2) najit nekoho se snizenou e36, kdo uz to vymyslel pred tebou :-)
o 26.06.2012, 13:10 | Lukasino
Není to sjíždění vnitřních okrajů prostě a jen důsledek toho snížení? Moc do toho nevidím, ptám se, ale 60mm dolu už není málo :o)

Takovej rychlej náčrtek :D

foto k příspěvku  od Lukasino

o 26.06.2012, 13:20 | .mycTD | Upraveno: 2012-06-26 13:22:00
je to samozrejme dusledek toho snizeni, ale urcite ne 'proste a jen', bo vsechno souvisi se vsim. takze do normalu se to da zase dohnat ruznymi zpusoby a je treba zvolit ten nejvhodnejsi (nejjednodussi).
o 26.06.2012, 13:58 | Lukasino
No ale i pokud bude sbihavost takova jaka ma byt, tak se to stale muze sjizdet kvuli tem odklonum, nebo se pletu?
o 26.06.2012, 14:06 | mr.brain
Ne, nepletes ;)
o 26.06.2012, 14:07 | Vasekkch | Upraveno: 2012-06-26 14:07:59
Odklony se sbíhavostí nemají co dělat. Můžeš mít perfektní sbíhavost, ale velké odklony, takže se ti stále budou sjíždět vnitřky gum více. Nevim jak má E36 řešenou nápravu, ale bud se to řeší upravou ramen, horního uložení nebo uchycením tlumiče na těhlici.
o 26.06.2012, 17:04 | .mycTD
a co je to ta 'perfektni sbihavost'?
pro tento pripad (jezdeni po silnici) to bude takova, pri ktere se ti ty gumy nebudou sjizdet, akorat jeji hodnota je pro kazdy odklon jina.
o 27.06.2012, 14:01 | mikevr6
mne rikal kamos ze na e36 se daji koupit v bmw excentricke srouby a tema se pak da odklon upravit,ale neni to z moji hlavy :)
o 27.06.2012, 14:35 | pbjun
Sice mam focuse, ale take se mi po snizeni o 40mm zacaly sjizdet gumy zevnitr, vsude na geometrii mi tvrdili ze se to neda vyresit jinak nez vymenou pruzin za originaly. Ale pan ke kteremu ted jezdi vsechny nase fordy udelal sbihavost tak ze se gumy zevnitr nesjizdi, nevim jak, ale funguje to :) Takze zajed na nejakou geometrii kde Ti to nastavi spravne na Tve auto.
o 27.06.2012, 14:42 | Lucni.konik
pbjun: jo, takhle "dogeometrovaného" fakana mám taky, problém? V zimě se to na ledový plotně nedá udržet. Auto, když najede na plotnu, okamžitě jde do smyku - prostě ustřelí, páč je nastavená sbíhavost. Já osobně bych se na to vytnul......holt když to snížil, tak musí počítat s tím, že bez větších investic do horního uložení tlumičů se budou sjíždět vnitřky.
o 27.06.2012, 14:50 | .mycTD
tak fakan je rozhodne dobrej etalon pro vyzkum jizdnich vlastnosti.
se treba vyrobcum divim, ze pro ruzne sport packety udavaji alternativni nastaveni geo a nereknou ti, ze si mas propilovat ulozeni mc phersona.
o 27.06.2012, 14:58 | Lucni.konik
fakan=Fofo MK1....neboli paznecht
o 27.06.2012, 15:07 | mr.brain
Tak nevím jak jsou uchycený tlumiče k těhlici u tohohle BMW, ale šlo by to opravit i tak jak psal .mycTD... tedy propilovat držák na tlumiči aby se dala těhlice vychýlit víc ven a tím by šel ten odklon taky měnit (vyzkoušeno, funguje, jen je to celkem náročné při seřizování na přesnost).
o 02.07.2012, 08:52 | assassin
No zadnou jednoduchou metodou tady odklon upravit nepujde, tehlice je nahore klasika sroubem s osou ve smeru jizdy, dole jsou ale 2srouby kolmo, takze jde dat podlozky dole a odklon zvetsit, excetr sroubem nahore, nebo pilovanim tehlice se ty dolni srouby vyvraci, tzn technicky uplne spatne reseni.
o 02.07.2012, 11:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-07-02 11:36:36
Správně už to tady naznačil 26.06.2012, 17:04 .mycTD a pbjun...

Odklony alespoň takové, které se dají docílit pouhým snížením auta nemůžou za sjetý vzorek ke straně, za ten vždy může nevhodně zvolená sbíhavost. Ta se musí upravit dle toho snížení a je to o laboraci. Záleží jestli je to předokolka, nebo zadokolka + na konstrukci nápravy a jak moc se mění dynamicky geometrie při pérování. Z toho to chce vybrat nějaký kompromis aby se guma zbytečně v přímém směru nedřela o asfalt... Nic jiného v tom není. Sám jezdím odklony přes -2° v předu a -3° vzadu a gumy v pohodě i přes to, že v sérii má bejt odlon +1°
o 02.07.2012, 18:27 | pbjun
Lucni.konik: tak to mas nekde chybku... V zivote sem focusa neutrh na zadku, vzdycky jde po cumaku ze zatacky a to jeste ne nejak katastrofalne a vzdy v docela vysokych rychlostech, v zime pohoda, zadne problemy, na tomto setupu mam najeto pres 150tis km a nemel jsem jediny problem...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3727 sekund.