
Navštíveno 12459x


10.07.2012, 09:15 |
CervinVega | Upraveno: 2012-07-10 09:18:59
Konkretne jde o fl Bmw e39 s pameti na sedacku (ale hadam, ze to bude u jinych aut podobne), volant a zrcatka (volant je se sedackou spojenej urcite, zrcatka nevim)... chci tam dat Recaro, ktere ma podobne moznosti serizeni (chybi el podelny posuv), vim ze je oem sicna rizena jednotkou pod ni...
vite nekdo, jak je resene nastavovani (jak si jednotka overi polohu sicny)? jsou tam krokove motory nebo nejaka odporova draha urcujici polohu?
jde mi o to, jestli je realne predelat to na novou sicnu nebo mam jen zapojit signalizaci pasu a na pameti zapomenout (to Recaro zapojim bez problemu na vsechny funkce, ma jen plus/minus a vse se ridi tlacitky na sedacce)... na nejakem foru jsem nasel tipka, co rozchodil i volant, ale bez dalsich podrobnosti...
no a kdybych se dostal na weby zacinajici slovem forum, asi by i google byl sdilnejsi :-)
tak jak to funguje uz jsem nasel :-)

a jak to teda hleda tu polohu?
sorry za OT, ale nikdy mě nenapadlo, jaký kilometry drátů jsou v autě pro jedno tlačítko memory
dalsi level dle schemat :-)

hafo legrace...

jinak maji motory u sebe controlni moduly, patrne derovane plechy s hallovym snimacem?
The actuator motors are activated by means of a control module mounted on the relevant motor.
Drive of actuator motors with semiconductor switches.
Position recording of drive without feedback potentiometer, with new "ripple-counter" system.
jak si to tak ctu, asi to jednoduse predelat nepujde, kazda vec ma kontrolni mechanismus (mel jsem myslenku, ze bych Bmw tlacitko na vyhrev napojil na sedacku a poustel ze stredove konzole, stejne tak pouzil vystup do Bmw masaze na Recaro odvetrani), takze bez zpetne vazby to ulozi chybu a vypne... treba ty masaze jsou 2 pytliky s tekutinou a pumpa to prelejva mezi nima po 10s, je tam snimac vysky a dokonce snimac zrychleni, ktery to vypne v pripade prekroceni meze (naraz a pod)... central tlacitka konzole ma svoji pamet, komunikuje po K-busu, sedacka s gm na P-busu, jesteze ty zrcatka vali z dverniho modulu nezavisle (nebo si to zatim myslim)...

15.07.2012, 21:45 |
xenonman | Upraveno: 2012-07-15 21:48:11
ja jsem tohle předělaval do audi, vše komunikovalo už po can-busu, problém nastal paměti sedaček, první věc byl třeba tapec neb zde bylo ukládání pozice, následně i motůrky na okna stahovaček v nich byla další potřebná věc, aby vše komunikovalo...iděální pro mě bylo, že všechny potřebné draty již byly natažený, pouze se pripojil sedačka na can-bus
poslední věc je přivodový drát, který byl u paměti 2x tak silnější než original a nechtělo se to hejbat dokud ten drát nebyl silnější, ale jak piši tohle bylo audi takže asi jiná ves...
ideální vyčist z auta, které to má čisla jednotk pro kontrolu a máš klid
ta Recara Style jsou oproti origo uplne jednoduche (a do e39 se nikdy nedavala), on/off tlacitka s privodem +/- ... jakmile u origo odpojim ten spinac s ridicim obvodem, vyhrev a masaze, vse se po 5s vypne... takze asi neresit nebo vse vypreparovat z origo (coz je nerealny)... dam tam na pas+propoj na volant a bude klid, nastaveni sicny neni takova tragedie :-)