
Navštíveno 10352x


09.09.2012, 13:03 |
kucik Ahoj, řešil jste už někdo problém s těžkým řazením? Vyložřeně se s řadící pákou peru,aby tam padla rychlost, přitom to nejde přes zuby. Myslel jsem si, že řazení bude zatuhlé, tak jsem to trozebral, promazal a chodí to krásně, ale řadí se špatně. Jedná se o 626 GD 2.0 16v. Zkrátil jsem řadící páku asi o 10 cm nad kuličkou a 16mm pod kuličkou přidal, ale to nemůže mít takový vliv na sílu řazení, nebo? Říkal jsem si, jestli to nebudou synchrony nebo něco se spojkou, ale vůbec se v tomhle nevyznám. Díky za rady. Nechtěl jsme to dávat do ostatních, protože tam by to za chvíli bylo až dole.
Me se tohle stalo, kdyz jsem vymenil prave razeni za zkracene

09.09.2012, 20:45 |
kucik Dělalo mi to i před tím, proto jsem to rozebral a zároveň udělal i zkrácené řazení a jde to pořád stejně blbě, takže tím to nebude.

10.09.2012, 20:00 |
Komba možná jsem to překoukl,ale máš řazení lanovodama? jestli jo,tak bude problém vnich.Když je vypojíš,tak jsou skoro rovný a půjdou hladce,ale jakmile se někde nahrbí,tak to bude váznout.Tohle jsem řešil jak blbej se spojkovým lankem jak idiot.Zapojený to nešlo ušlápnout a odpojený to bylo jako nový ;) ... možná se pletu,ale viděl bych to tak.

10.09.2012, 20:14 |
kucik Bohužel (bohudík) mám řazení řešený tyčí.
určite na tom bude mať podiel aj skrátenie radenia. Aj mne po inštalácií "shortshiftu" ide radenie ťažšie ako OEM. Hold pákový efekt-fyzika nepustí :P