Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fabia WRC a brzdy II

 o Navštíveno 19492x o
o 12.10.2012, 19:20 | Pluto
Jelikož zadní brzdy dělaly trošku ostudu těm předním, tak jsem se rozhodl pro lehký upgrade.
Motat se tam budou chlazené kotouče o průměru 312mm:

foto k příspěvku  od Pluto



o 12.10.2012, 19:21 | Pluto
Bzdit to budou třmeny o Octavie II RS:

foto k příspěvku  od Pluto

o 12.10.2012, 19:21 | Pluto
Pomocí destiček ATE:

foto k příspěvku  od Pluto

o 12.10.2012, 19:22 | Pluto
Zítra začne renovovací a instalační práce :-)
o 12.10.2012, 22:23 | Tuner#2
Pecka pane!
o 12.10.2012, 23:18 | hifim@ni@k
To už jsou pěkné kotoučky.
o 12.10.2012, 23:59 | Olda
To by šlo :) Ale nejsou ty třmeny náhodou z O1 RS? protože dvojky maj zadní třmeny pro plný kotouče. Tudiž držáky jsou úzké a větranej kotouč by se do nich nevlezl :) Ty 312ky kotouče už nějakou tloušťku mají a jedničkový třmeny by je zkously v poho. Jinak chválím :) Jde to dobrou cestou.
o 13.10.2012, 00:02 | Tuner#2
JJ Olda má dobrou poznámku, je to tak. Nechápu jak těžší auto mohlo dostat jen jednoduchý kotouč? Mě to na autě stačí tak, tak a to mám 2/3 váhy... Šetří se kde se dá.
o 14.10.2012, 00:48 | Pluto
Tak se zatím odkládá. Jsem netušil, že OII je taková "socka" a nemá chlazené zadní kotouče jako OI :-(
Olda to napsal přesně. Mě nenapadlo to po koupi zkouknout, měl jsem za to, že OI RS to měla, tak že OII RS to bude mít taky. No nic, jdou na prodej a sháním OIRS třmeny :-)
o 17.10.2012, 13:15 | tj
Nechapu proc je dozadu takovej problem nevetranej kotouc??? Ja mam predek 312mm 4 pistek trmen, zadech jednoduchej nevetranej 300mm kotouc a takovej piditrmen a brzdi to jako krava... dopredu budu davat 335mm kotouc a lepsi desky, dozadu taky jen lepsi desky a stejnej kotouc a nebojim se ze by to pod cca 400k nemelo stacit... kolik budes na ty fabce jezdit ze tam chces dat takovy monstrum??? podle me jen naprosto zbytecnej narust neodpruzenejch hmot a jeste budes mit problem pokud tomu pravidelkne nedas naprdel ze se ti nebudou zadky obrzdovat .... podle me uplna zbytecnost...
o 17.10.2012, 22:31 | Pluto
Tak dnes jsem si pokoupil helmu na sobotní závody:

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.10.2012, 22:31 | Pluto
Lehce jsem jí potůnil:

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.10.2012, 22:32 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 17.10.2012, 22:33 | Pluto
Zítra se dokončí, musím nechat vyřezat nápisy.
o 18.10.2012, 13:24 | Harryp
Pluto: pošli fotku ložnice. Mám takový pocit, že bude v zajímavých barvách Škoda Motorsport :-)
o 18.10.2012, 18:33 | Pluto
Tak helma dolepena. Byla to první složitá věc, co jsem polepoval a musím se pochválit, celkem se zadařilo:

foto k příspěvku  od Pluto

o 18.10.2012, 18:33 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 18.10.2012, 18:34 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 18.10.2012, 18:34 | Pluto
Jinak doma to mám normální :-)
o 18.10.2012, 21:34 | RON
To znamená v koupelně koberečky ze slzičkového plechu a místo křesel v obýváků Recara? :)
Jinak jako vždy, krásná práce!
o 18.10.2012, 21:44 | Tuner#2
Paráda, na jaký závod se chystáš?
o 19.10.2012, 09:23 | Pluto
:-) Jdu si zajezdit zde: [ Link ]
o 09.12.2012, 21:40 | Pluto
Tak jsem konečně sehnal zadní třmeny z OIRS - nové:

foto k příspěvku  od Pluto

o 09.12.2012, 21:40 | Pluto
Tak jsem je hned polil barvou:

foto k příspěvku  od Pluto

o 09.12.2012, 21:41 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 09.12.2012, 21:42 | Pluto
Teď už jen posadit na 312mm chlazené kotouče a jedeme :-), nebo spíš brzdíme...
o 10.12.2012, 08:35 | Pajk
Jak to tam narveš? Kdo dělá adaptéry? MD? Jsem to kdesi viděl, ale nevím kde právě. :/
o 10.12.2012, 13:06 | Pluto
Do 18" kol s ET 20 a 40mm podložkou v pohodě :-) Adaptéry si udělám sám...
o 10.12.2012, 15:42 | Pajk
Mě nejde o kola, ale jak to narveš do třmenu.
o 11.12.2012, 00:29 | Vasekkch
Zbytecnost na fabku a nebude to fungovat. Kouknete jaky brzdy maji treba wtcc auta.
o 11.12.2012, 11:23 | Pluto
Proč by to nemělo fungovat??? Nestavím wtcc, ale auto pro mou radost...
Pajk: Do třmenu v pohodě, OIRS má vzadu chlazené kotouče...
o 11.12.2012, 11:28 | Vasekkch
Obávám se, že budeš mít přebržděný zadek, ale takový expert na to nejsem. Novější koncernové hothatche co mají 345mm přední brzdy, tak zadní chladáky mají jen 4kolky 310mm. Předohraby Leon Cupra, OIIRS mají zadky nechlazené 286mm.
o 11.12.2012, 11:48 | Pluto
Sice bude průměr 312, ale brzdná (účinná) plocha bude jako u 286mm kotouče. Destičky budou origo OIRS...
o 11.12.2012, 11:49 | Tuner#2
Vasekkch: Zrovna O2RS bych tady moc jako etalon nedával aneb nechápu poč auto těžší a výkonější než O1RS nemá vzadu chlaďáky jak tako to měla starší verze? Pokud to bude přebržděné, tak jedině pak omezovač tlaku, ale je fakt, že pak už je to kontraproduktivní.
o 11.12.2012, 12:06 | tj
Ja v tomhle souhlasim s vaskem, z vlastni zkusenosti na mem Meganu predek 312 na 4 pistku zadek neventilovanej 260mm kotouc a jednopistek, brzdnyho ucinku mraky, pri ostrym brzdeni i tak ma obcas snahu me zadek predbihat... podle me je to zbytecny monstrum a zbytecnej narust neodpruzenejch hmot.. mozna wow efekt dobry jinak nic moc
o 11.12.2012, 12:40 | Vasekkch
Tuner#2: protože chladáky jsou u předohrabu zbytečné, nejvíc brzdné síly jde na předek. OIRS měla sice chladáky, ale 256mm. OIIRS má nechlazené 286mm. Koukni se na WTCC auta. Vpředu mají 343mm větrané 4pístky a vzadu plné 280mm dvoupístky jak z motorky.
o 11.12.2012, 12:57 | Tuner#2 | Upraveno: 2012-12-11 12:57:58
Pluto: Účínná plocha desek je sice stejná, ale na větším průměru a tím pádem s vyšší účiností brzdného momentu.

Vasekkch: Tak zrovna WTCC nepovažuju za vrchol techniky a nějaký etalon a překvapují mě ty plné kotouče, ale ono taky záleží v jaké tloušťce budou. Na okruhu jsem třeba do fialova zabarvil svoje zadní brzdy a to tam mám kotouč, co má G3 vepředu. Je to tak na hraně že to nezačne vadnout, takže otázka je co s tím bude jezdit, ale je pravda, že krátká Fabka s takovým zadkem bude asi moc ;)
o 11.12.2012, 14:02 | Pajk
Pluto: jo má, ale né s takovou tloušťkou. 22:25
o 11.12.2012, 16:10 | Dragster
Ale prostě na OII RS ty brzdy tomu nestačí, hoooodně rychle začnou vadnout a i fungovat, zadek je tam největší tragédie, 3x ostré brždění a zadek jen hoří ale nebrzdí.
o 11.12.2012, 16:32 | Vasekkch
Dragster: to mi řekni jak poznáš, že zadní brzdy hoří, ale nebrzdí.
o 11.12.2012, 16:38 | Tuner#2
Vasekkch: To poznám i já na tom svým škopku, když budu hodně brzdit na okreskách plných zatáček a nebude to mít čas na vychladnutí na rovině, tak to opravdu začne vadnout a už jsem to jednou dohnal k tomu, že ze zadků se hulilo a přitom předek OK díky ventilovaným kotoučům a bylo to přesně v moment, kdy to přestalo pocitově brzdit.
o 12.12.2012, 15:04 | Dragster
Vasekkch: je to přesně jak tě napsal Honza. Osobně to poznám tak, že to vozidlo vlastním a jezdím s ním, tak vím co to dělá. Před ještě částečně funguje, ale zadek jen "hoří", ale nebrzdí. Když zastavím, tak ze zadních brzd se valí jen kouř. Prostě se ty plné kotouče nestačí tak rychle chladit. To auto je těžké a ty brzdy jsou poddimenzované. Ale na druhou stranu, jak už bylo řečeno několikrát OII RS je jen rychlejší škodovka s lepším vzhedem, není to žádné sportovní vozidlo.
o 12.12.2012, 22:44 | Vasekkch
OII RS mam skoro 2 roky a jeste se mi nestalo aby se ze zadnich brzd hulilo nebo nejak abnormalne smrdely. Predek mam 350mm.
o 12.12.2012, 23:43 | Pluto
Asi taky záleží, jak s tím jezdíš. Mě dovedou smrdět a dost se tavit i předky :-) O zadních nemluvím :-)
o 30.12.2012, 16:53 | Olda
Tak já dokud jsem měl na feldě předky 240mm větráky, tak jsem je taky mejval oranžový :) Pak sem nasadil 280 a už to je OK. Zadky mejvám modrý. tam mám jen 226mm.. v plánu byl 256 větrák z O1RS ale na to nedojde.
o 30.12.2012, 22:45 | Augi
Jako Vasekkch: Předek 345 ATE PD, zadek obvyč RS a v životě se mi nehulilo "ze zadku".

Musím se sám zasmát tomu, jak to vyznělo :-D
o 01.01.2013, 21:08 | Pluto
Tak mám hotovo:

foto k příspěvku  od Pluto

o 01.01.2013, 21:08 | Pluto

foto k příspěvku  od Pluto

o 02.01.2013, 14:27 | Olda
luxus :) palec hore.
o 02.01.2013, 14:45 | Lukasino
Nemáš foto před? :o)
o 03.01.2013, 17:36 | Pajk
Krása. :) Ten kotouč tam šel teda bez úprav?
o 13.01.2013, 18:29 | pbjun
No ja osobne vidim vyuziti pouze pri stylu jizdy leva noha na brzde a prava na plynu soucasne, pak ty zadni brzdy ukrutne trpi... Mam hloupou Fabii II kombi 1,9Tdi jako sluzebaka a muzu rict ze predni brzdy sem mel cervene jen parkrat kdezto zadni brzdy jsou rude kazdou chvili a obcas uz jdou do svetlejsich odstinu + na minulych destickach se stavalo ze prach na deskach horel malym plaminkem :D
o 13.01.2013, 18:36 | ddawe
pokud na tdi šlápneš do plynu na brzdu tak jsi bez vykonu, to nemá na mornálním autě smysl žádnej. jak dáš brzdu zavře se přívod paliva. takže tím tak leda kurviš auto, zrychleni nula...
o 13.01.2013, 18:39 | pbjun
Ano pokud to neumis tak to nefunguje. Takze kdyz chces na TDi zaroven jet pod plynem a brzdit si levou nohou tak staci zmacknout pedal brzdy jen trosicku - aby cidlo zaznamenalo ze je zmackly, pustit plyn a zase ho zmacknout a dokud pedal brzdy nepustis uplne tak si muzes pribrzdovat jak chces. Ono brzdy nebrzdi hned od prvniho mm stisku pedalu, ale cidlo to uz zaznamena takze si muzes delat co chces....
o 28.02.2013, 12:12 | Rudi
hotovo a hurá do světa?
[ Link ]
o 28.02.2013, 12:19 | Tuner#2
:-/
o 28.02.2013, 22:03 | Pluto
:-) Nevím, jestli hurá, ale pokud někdo zaplatí tu částku, tak ano. Pokud ne je pořád moje :-) Je to jen z nudy :-) Když půjde do světa, tak už mám v hlavě další projekt :-)

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3061 sekund.