Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > GSX projekt 300+

 o Navštíveno 12061x o
o 03.12.2012, 21:11 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80



o 03.12.2012, 21:14 | Máchal 80 | Upraveno: 2012-12-03 21:15:47
Takže zas začíná zima a tak pokračuju v rozdělaném projektu GSX. Podařilo se sehnat velice zachovalej kus, motor byl rozloženej v pěti krabicích, ale jelikož GSXo s 6bolt motorem,samomosvorem v serii a v takhle zachovalým stavu se dá už těžko sehnat, rozhodl jsem se do toho jít.
o 03.12.2012, 21:16 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:18 | Máchal 80
kompletní go hlavy, nové dříky ventilů, kované ventily...

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:19 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:20 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:21 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:21 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:22 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:23 | Máchal 80

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:31 | Máchal 80 | Upraveno: 2012-12-03 21:32:19
Jelikož je spodek motoru kompletně od výroby kovaný a snese bez známek újmy 450hp(písty,klika,ojnice) tak teď ještě přijdou na řadu nové pístní kroužky,cometic těsnění pod hlavu,ARP štefty hlavy a pouze pro jistotu ARP ojniční štefty, spodek motoru co se ložisek týká a vůle kliky, tak dle povolených limitů výrobce i po dvaceti letech a 200tisíc km vykazuje parametry nového,což je veliká úspora a hlavně když jsem auto kupoval, měl jsem největší obavy, jak na tom bude spodek a však jsem byl velice překvapen :) Takže se může pokračovat dál
o 03.12.2012, 21:41 | Máchal 80
Další věcí co je teď v plánu:Komplet FMIC,16G turbo a 630ccm vstřiky + 255ka palivová pumpa.Epromka s eliminací fuelcutu na 2bar(rezerva) a safc2 apexi na doladění směsy,timer a wideband sonda + 2G MAF
o 03.12.2012, 21:45 | Máchal 80
Tady malá implementace 2G 350hp FWD kterou jsem prováděl minulej týden :)

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:46 | Máchal 80
Dárce :)

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:50 | Máchal 80
A tohle bylo předchozí moje 1G s 1,8 4G37 motorem

foto k příspěvku  od Máchal 80

o 03.12.2012, 21:51 | Máchal 80
Eclipse to je moje dloholetá vášeň asi tady jako jednoho člena Probečka :)
o 04.12.2012, 07:54 | Thullo
Dost dobrá práce pane a klobou k dolů! Máš můj obdiv...
o 04.12.2012, 08:01 | Milhauzz
Moc hezky se na to dívá, jak se s tím mazlíš :)
o 04.12.2012, 21:25 | Máchal 80
Člověk musí bejt hold trochu úchyl :D
o 16.12.2012, 02:16 | MAX
mám teď taky zajímavý motor od Mitsubishi - 4G63, takže tomu set-upu fandím! :)
o 16.12.2012, 06:54 | trueno
Tohle je ale taky 4g63trojka ,nee? ten blok se podle mě dělá už od sedumdesátejch let až do dnes(evolution) ,asi sice s nějakejma upravama ..... já mám teda 4g63 ve starionu 86 ještě s osmiventilem a jednbodvou stříkačkou ale v tý době to musel bejt šlágr :o)
o 16.12.2012, 16:37 | Máchal 80
to MAX: jo 63 jsou super záležitost
to trueno: jo 4G63 se dávala až do EVO 8, takže velice úspěšnej motor, na kterým se dá perfektně stavět,hlavně ještě když máš verzi 6bolt(mám) takže je pak o zábavu postaráno :) Když jsem měřil boční vůli kliky,vůle ložisek,tak i vše má po 2Oti letech tovární tolerance,což už svědčí o velice dobré kvalitě a najeto cca 200000km.
o 16.12.2012, 21:26 | Proffesor_W
To se delalo i 4x4 nebo ne? Co bude za podvozek a brzdy?
o 16.12.2012, 21:49 | MAX
jj, až se trochu vzpamatuju, tam mu asi taky dopřeju drobné poladění.. Turbo by si zasloužilo nějaký oddech a tak.. :-)
o 16.12.2012, 22:29 | Máchal 80
to Proff: Ano dělalo se to i ve verzi 4x4 což mám taky :)navíc dle vinu, kde je i číselně udána cenová kategorie, které byli od 1 až po 6 dle stupně výbavy, tak moje gsx je 5, což znamená samosvor v předu i vzadu, tempomat, klima, abs,vše v elektrice, anatomy . Kategorie 6 měla pouze navíc koženný interier buď v bílé(většinou usa u verze talon) evropa byla v černé.Jinak brzdy budou z 3000gt twin t. a podvozek už je koni s nastavením odskoku a nižší péra předek i zadek o 6cm se střední tvrdostí,ohledně zachování komfortu, nebude to auto na okruh, pouze taková rychlá hračka pro radost :) Hlavně se mě na tom autě líbí to,že to není tuctovka a i po dvaceti letech to vypadá a hlavně je, stále raketa a co je další věc, v této verzi skoro k nesehnání :)
o 18.12.2012, 09:11 | erix7 (K)
hezky moc
o 20.12.2012, 15:11 | Proffesor_W
...a dál? :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3208 sekund.