
Navštíveno 12059x


03.12.2012, 21:14 |
Máchal 80 | Upraveno: 2012-12-03 21:15:47
Takže zas začíná zima a tak pokračuju v rozdělaném projektu GSX. Podařilo se sehnat velice zachovalej kus, motor byl rozloženej v pěti krabicích, ale jelikož GSXo s 6bolt motorem,samomosvorem v serii a v takhle zachovalým stavu se dá už těžko sehnat, rozhodl jsem se do toho jít.
kompletní go hlavy, nové dříky ventilů, kované ventily...


03.12.2012, 21:31 |
Máchal 80 | Upraveno: 2012-12-03 21:32:19
Jelikož je spodek motoru kompletně od výroby kovaný a snese bez známek újmy 450hp(písty,klika,ojnice) tak teď ještě přijdou na řadu nové pístní kroužky,cometic těsnění pod hlavu,ARP štefty hlavy a pouze pro jistotu ARP ojniční štefty, spodek motoru co se ložisek týká a vůle kliky, tak dle povolených limitů výrobce i po dvaceti letech a 200tisíc km vykazuje parametry nového,což je veliká úspora a hlavně když jsem auto kupoval, měl jsem největší obavy, jak na tom bude spodek a však jsem byl velice překvapen :) Takže se může pokračovat dál
Další věcí co je teď v plánu:Komplet FMIC,16G turbo a 630ccm vstřiky + 255ka palivová pumpa.Epromka s eliminací fuelcutu na 2bar(rezerva) a safc2 apexi na doladění směsy,timer a wideband sonda + 2G MAF
Tady malá implementace 2G 350hp FWD kterou jsem prováděl minulej týden :)

Dárce :)

A tohle bylo předchozí moje 1G s 1,8 4G37 motorem

Eclipse to je moje dloholetá vášeň asi tady jako jednoho člena Probečka :)
Dost dobrá práce pane a klobou k dolů! Máš můj obdiv...
Moc hezky se na to dívá, jak se s tím mazlíš :)
Člověk musí bejt hold trochu úchyl :D

16.12.2012, 02:16 |
MAX mám teď taky zajímavý motor od Mitsubishi - 4G63, takže tomu set-upu fandím! :)
Tohle je ale taky 4g63trojka ,nee? ten blok se podle mě dělá už od sedumdesátejch let až do dnes(evolution) ,asi sice s nějakejma upravama ..... já mám teda 4g63 ve starionu 86 ještě s osmiventilem a jednbodvou stříkačkou ale v tý době to musel bejt šlágr :o)
to MAX: jo 63 jsou super záležitost
to trueno: jo 4G63 se dávala až do EVO 8, takže velice úspěšnej motor, na kterým se dá perfektně stavět,hlavně ještě když máš verzi 6bolt(mám) takže je pak o zábavu postaráno :) Když jsem měřil boční vůli kliky,vůle ložisek,tak i vše má po 2Oti letech tovární tolerance,což už svědčí o velice dobré kvalitě a najeto cca 200000km.
To se delalo i 4x4 nebo ne? Co bude za podvozek a brzdy?

16.12.2012, 21:49 |
MAX jj, až se trochu vzpamatuju, tam mu asi taky dopřeju drobné poladění.. Turbo by si zasloužilo nějaký oddech a tak.. :-)
to Proff: Ano dělalo se to i ve verzi 4x4 což mám taky :)navíc dle vinu, kde je i číselně udána cenová kategorie, které byli od 1 až po 6 dle stupně výbavy, tak moje gsx je 5, což znamená samosvor v předu i vzadu, tempomat, klima, abs,vše v elektrice, anatomy . Kategorie 6 měla pouze navíc koženný interier buď v bílé(většinou usa u verze talon) evropa byla v černé.Jinak brzdy budou z 3000gt twin t. a podvozek už je koni s nastavením odskoku a nižší péra předek i zadek o 6cm se střední tvrdostí,ohledně zachování komfortu, nebude to auto na okruh, pouze taková rychlá hračka pro radost :) Hlavně se mě na tom autě líbí to,že to není tuctovka a i po dvaceti letech to vypadá a hlavně je, stále raketa a co je další věc, v této verzi skoro k nesehnání :)

18.12.2012, 09:11 |
erix7 (K)
hezky moc