
Navštíveno 12223x


07.12.2012, 20:43 |
kucik Chlapi, zkoušel někdo dělat komaxit třeba na ramenech, když už tam měl silentbloky? Jakou teplotu vydrží siláče případně jiná guma na autě? Je jasný, že nic s ložiskem do komaxitu nesmí, protože by vytekla vazelína, ale nalisovaný případně navulkanizovaný (např u motoru)silentbloky?

07.12.2012, 22:53 |
Hanes dovede to roztavit i silonový futra co jsem měl v kdyvce na motorce, pokud se dají ty silentbloky vylisovat tak ven s nimi, ale zakrýt díru, barvy je velkká vrstva a musel bys hodně škrabat aby ti tam šly zpět. Tam kde to není možné budeš muset zvolit jinej postup, asi nalakovat standartní barvou, nebo otryskat a jako celek pozinkovat-to gumě nic neudělá.
Ono i to opískování generuje teplo a samozřejmě tlak, mám zkušenost že to zničilo nové silenty, i když se pískař snažil. Navzdory tomu se začaly "odlepovat" z pouzdra...

08.12.2012, 20:47 |
Jozzo Nejaky prakticky duvod proc tohle tak riskantne podstupovat snad jen na vystavni auta se kteryma by se nejezdilo ?

08.12.2012, 21:01 |
kucik Jde o to, že jsem ramena opískoval, nalisoval nové silenty, nalakoval, ale i když se s autem jezdí jen v létě a v zimě stojí schované, tak prostě kamínky udělaly své a ramena jsou otřískaná a znova začínají porezávat. Nápravy a věci bez silentů jsou už teď v komaxitu. CHtěl bych do něj hodit i zbytek, jenže jakmile budu vylisovávat silentbloky, tak je po nich a navíc, kde jsou navulkanizovaný, tak to ani nepůjde. Pískování "brokama" té gumě neudělalo vůbec nic, ale nevim, jakou by vydržela teplotu, tak jestli to někdo už taky ze zvědavosti zkoušel.

09.12.2012, 08:33 |
Hanes s komaxitem to bude ještě horší, tam se odlupují celé kusy barvy když do toho chytneš kamínek, nebo si nechtěně škrtneš, já ho kvůli těmo špatným zkušenostem na nápravové věci přestal dávat.
No a pískování silentbloků, mám svůj pískovací box, vše si pískuji sám, to co píše angličák mě nepotkalo,ale asi u průmyslové pískovačky se to sátá může.

09.12.2012, 11:04 |
kucik Jenže těm kamínkům bude trvat delší dobu než ten komax odtřísknou. Jsou tam 3-4 vrstvy a je to tvrdé jak sviňa.

09.12.2012, 12:24 |
Hanes to že jsou tvrdé je právě ten problém, na povrchu to je sice hladké,ale jakmile do toho klepneš tak se to odlupuje, navíc čím větčí vrstva tím to je horší, jakmile se to odťukne tak ta rez leze pod barvou a odloupne se to celé.
Já to řeším opískováním, epoxidovou dvousložkovou základovkou a normální barvou , je sice menší výber v odstínech,ale i po letech to nerezne a drží.
já mám podvozek lakovaný alkytonem a je to v pohodě. alkyton je takový kěkčí a pružný a ty kamínky odráží.

10.12.2012, 19:37 |
kucik Alkytonem jsem to měl teď a mě nepřesvědčil, čekal jsem, že bude odolný a není.
A měl jsi pod tím i základ pro alkyton? Já sem otryskal, dal základ pak barvu a v pohodě. Na podlaze pod tím mám ještě to gumové Body a tam je to naprosto bez problémů.

11.12.2012, 20:37 |
kucik Základ přímo pro alkyton jsem nedával.

16.12.2012, 07:56 |
Buča Když pískování a komaxit, tak jsme dělávali, že se nechalo otryskat a nabarvit se starým silentblokem, který se poté ořízl aby se neodlupovala nová barva a nalisoval nový.
přesně jako Buča, komaxit udělat se starýma silentblokama a pak je opatrně vyndat ven