Navštíveno 59881x
Mám možnost nechat si nastříkat auto plastidipem za poměrně zajímavou cenovku, ale jelikož s tímto materiálem, či technologickým postupem nemám vůbec žádné zkušenosti, chtěl bych znát rady či názory jestli ano či ne...
Uvažuju o tom z důvodu toho že si budu muset stejně nalakovat kapotu, kufr a prahy, tak proč to rovnou celý neudělat touto metodou.
auto bude celoročně garážované (vyjma srazů atd) v zimě nejeté, takže by to až tak extra trpět nemuselo.
za každej postřeh díky
23.12.2012, 23:02 |
kis za mě ano, ale myslím si že je to lepší udělat na lak nebo aspoň zaklad tam musíš dat nvm jak to tovje auto vypadá
24.12.2012, 01:44 |
FBS kis: máš reálné zkušenosti? Protože co jsem se s plastidipem setkal, tak je to až extrémně náchylné na škrábance. je na tom vidět každý otěr.
Tak proc si tech par plechu nenechas nalakovat normalne kdyz to stejne nebude nikde jezdit atd? Za mne jsou vsechny tyhle sracky v podobe ruznych folii a techdle plasticdipu na nic, kor kdyz to mas na auto ktery mas jen na vikendy tak proc to neudelat poradne, lakem, nez nejakou radoby nahrazkou.
24.12.2012, 09:50 |
tragicomix | Upraveno: 2012-12-24 09:51:33
nachylny to urcite je, drobny skrabance jdou hadrikem rozlestit vetsi poskozeni jde opravit lokalne ..
nicmene za cenu dipu celyho auta nenastrikas lakem ani kapotu pokud vemu v potaz pripravu atd., teda za cenu co to ma/muze mit deywis :)
24.12.2012, 12:51 |
TROY zkusim najít jeden článek polskej - kluk si nechával udělat na test blatníky
24.12.2012, 18:05 |
kis pravě proto řikam aspoň zaklad musí být pěknej už jsme to davali na kola
asi tak, pokud si nekdo mysli ze ma hnusny auto a dip mu to spravi tak je hrube na omylu ... existuje i dip zaklad tzn. neco jako plnic, ale ty prachy by pak za to uz nikdo nedal stejny je to s leskem ..
25.12.2012, 19:16 |
MAX Jeden díl nalkovat v lakovně (aspoň u nás) stojí 1600Kč.
Cena za přípravu bude stejná jak u DIPu tak u laku..
Problem s dipem je takovy ze to nejde poradne nasledne myt. Mel jsem tim kola a jak se do toho dostal zhavy prach z desticek tak konecna.
tak možná kola a tím to končí :D
ale když si čtu zkušenost Vasekkch...tak ani ty kola :D
ja nad kolama uvazuji do dipu ale ja kto ctu tak ani nad tim uz moc neuvazuji ale libi semi ze jak seto nelibi jen sloupnes a mas kola zase v puvodu
Znamemu to dokonce sezralo lak na kolech :D
na kola bych si to osobne nedal ani ja, ale jen z duvodu ze jsem prase a hned bych jim dal pusu obrubnikem .. jestli se nekomu hrejou desky tak ze z nich lita zhavej prach tak je asi taky neco spatne ..
zejtra nahodim video z wapky a mycky at chytrakum zavru papulu :)
29.12.2012, 00:27 |
TROY vasek
:-) tak s tim lakem to je přesně ten případ poláka :-) akorát co jsem našel tak to smazal prý nedělal dobrou pověst firmě v polsku :), ale jak psal problém byl v tom, že neměl jejich podklad. Prostě to nastříkali a za 2 měsíce to začlo žrát lak a původní lak dost zmatněl.
Papulu si zavirej komu chces. Proste to je sracka. Stejne jak folie nejruznejsiho druhu.
uvedom si, ze zijes ve svete kde se ne kazdymu chce vyhazovat desetitisice za novej lak, takze lidi hledaj mozny alternativy jako je folie nebo dip ..
to je jako kdybys rekl ze LPG je shit, ale az bue stat benzin 100,-/litr tak si ho namontoval do auta .. jen srovnani
DIP audi a3
dalsi DIP vw golf mk4
pred a po
jen mě vcelku zaráží pročto někdo rve na auto s celkem ucházejicím lakem..viz ten G aA3nahoře..
treba prave proto ze je uchazejici :)
Ale pak to auto vypada jako s neuchazejicim :)
kolik stoji takovy dip auto ,jak se tohle udela ...ja mam folie auto doma uz 3 rok max spokojeni..
zvazujem dipnut ram na motorke,ma niekto skusenost?
08.01.2013, 21:55 |
crazyape | Upraveno: 2013-01-08 21:57:24
Hmm spis jak to potom vypada podtim dipem...videl jsem par fotek treba aplikace na kolech jak to spodni lak uplne naleptalo a to se fakt potom vyplati tuhle nadheru srat na cely auto.... a uz vubec nechapu jak si nekdo muze G4 s peknym modrym lakem naprskat tuhle antimoderni cernou matnou. Jeste kuzi na kapotu, zalepit svetla a muze se s tim vyfotit
15.01.2013, 17:49 |
JP ta Ibiza vypadá jak vosa:D
ty jses taky vosa myslim .. na bombone :D
nechapu proc mi byl smazan prispevek, sebe ani svoji firmu nijak nepropaguji, dal jsem pouze fotku jak vypada auto pred a jak po aplikaci pro lidi kteri se rozhoduji zda do toho jit ci ne .. pokud toto adminovi vadi nevim proc nesmazal i predchozi fotky ..
samozrejme mate v oduvodneni krasnou vetu "Posouzení charakteru příspěvku je plně v kompetenci provozovatele" takze si se mnou muzete akorat vytrit zadnici, ale kdyz uz tak bych rad znal duvod ...
Mě by zase zajímalo, kolik ten plasti dip teda vyjde na to celé auto? Např. ten Golf.
Když má někdo známého, co mu to krásně nalakuje za 20-25.000,-
Druhý známý mu kvalitní folie udělá v ceně od 17.000,-
Tak kolik stojí toto DIPování???
Protože třeba folie jsem já zavrhnul právě pro ten malý rozdíl mezi cenou folií a cenou laku...
Díky za info - Thullo
03.04.2013, 11:02 |
TROY napiš comixovi víše kolik ti udělá cena :))
dip je hrubej
ted jsem jedno auto videl, sundavali to, lak dojebanej
folie je rychla a snadno opravitelna oproti dipu
lak je lak, o tom zadna ale casove je to nejhorsi
kor s kompletni zmenou na jinou barvu kdyz budes strikat vnitrky
foto asi nemáš,že? vcelku by mě to zajímalo jak to může doprznit původní lak
03.04.2013, 12:54 |
TROY měl jsem kdysi odkaz na polský forum kde to kluk testoval na autě - pak to musel stáhnout :(
Nepoužil nějakej primer kterej by tam měl být a tak to jakože naleptalo ten lak :(
primer je picovina, podle me je to spise prumyslove pouzitelne
dip je hrubsi a vzdycky bude, nesrovnatelne s folii .. nereze se vsak do auta, sundani mnohem jednodussi nez folie a hlavne UV stalost!
"dipovali" jsme spoustu aut, co mam info tak nejvic v CR a velmi mnoho samostatnejch dilu jako strechy, kapoty a veci do int. a nic se nam nevratilo ..
pokud je poskozenej puvodni lak pod dipem tak to bud neni dip a nejaka jina sracka nebo je odflaknuta prace (vlastni zkusenost s materialem z SK)
teď jsme to lakovali dipem, stačí trochu hned jsou škrábance, navíc to chce bílej základ, protože na červenym autě byla šmoulová modrá nakonec fialová
18.08.2013, 11:24 |
AR google je mocný ;)
18.08.2013, 12:41 |
Jozzo :-D
18.08.2013, 15:26 |
AR a už je to fuč ;)
02.09.2013, 12:52 |
cavon | Upraveno: 2013-09-02 13:00:10
zkoušeli jsme dip a nic moc výsledky
1. Výrobce nechce nic garantovat, takže dávat to na nejaký dražší auta je dost risk
2. aby šla snadno sundat, nesmí se použít primer (ale pak je možný, že někde držet moc nebude)
3. pokud použijete primer, může se stát, že ji někde nesundate, navíc hrozí narušení podkladového laku.
4. Světlý tóny fakt moc nekrejou
5. povrch mi příjde dos náchylnej na šmouhy a poškrábání
Zatím jsem žádnou výhodu oproti fóliím nenašel, nejčastější argument, že se neřeže do auta je kravina! Do auta řežou jen pitomci!
1. ani ne tak výrobce jako dodavatel pro ČR, nám taky tvrdili jak je dip odolnej a první kontakt s naftou a čao :) museli jsme si najít vlastní řešení a vychytávky těchhle nedostatků
2-3. proč bys proboha použil primer?? děláš snad nějaké ocelové konstrukce nebo něco z čeho to neplánuješ nikdy sundat?
4. opět platí, že si musí člověk kterej to dělá sám vychytat mouchy :) ne, že stříknu jedno auto a hned sem dám recenzi jak je to na piču :) nám kerjou i světlý barvy super :)
5. to je fakt a s tím neudělá nikdo nic .. šmouhy se daj v pohodě rozleštit mikrovláknovým hadrem, škrábance jedině přestříknout sprejem v barve ..
Jediným argumentem je cena podle mě, která je oproti folii poloviční a možná rychlost, nevím za jak dlouho maj foliáři polepený celý auto ale dipem jde zvládnout všechno prakticky za jedno dopoledne.
18.09.2013, 17:48 |
cavon Primer nám doporučovali, zvlášť na místa, který jsou vystavený extrémním změnám teplot (třeba kolem chladiče apod)
Záruka je pro nás nezbytná, protože riskovat na autě za 18 Mega prostě nejde.
tragicomixi, vypadá to že s tím máš bohaté zkušenosti, měl bych pár otázek:
1) jak je to s děleným designem viz obrázek
2) na kolik dip celýho auta vyjde? Třeba oktávka combi
3) Odkud jsi, že bych se přijel mrknout
18.09.2013, 18:09 |
cavon nebo tenhle, kombinace černá modrá bílá
18.09.2013, 18:10 |
cavon
Plasti Dip nemá z daleka takove vlastnosti jako folie a v technických listech podle státu California je to výrobek vysoce toxicky koncentrovany a obsahuje rakovinotvorne latky .
[ Link ] [ Link ] www.folienaauto.eu
videl jsem několik dipu sundanych z auta a nebyl to pekny pohled, na druhou stranu mit zářezy po nozi po instalaci folie není taky koser
o vlastnostech dipu a folie se bavit nemusime, je to naprosto odlisne a toxicky je i maso z tesca :)
je pravdou ze jsme dip na vetsinu aut davali nez sundavali, ale z tech co to slo dolu s lakem problem nebyl ..
deleny design neni problem, vice prace - vice penez .. jsme z Prerova
Nemáte někdo vyzkoušený tohle? Je to za poloviční cenu jak plasti dip
[ Link ]
A na kolik vjde dipování takovýhleho supa nebo octavky ???
LukeFab:
Kámoš to omylem koupil nastříkal s tim kola. Dva dny to vydrželo xD
Je me z te folio/dipo manie na bliti... Jak si to nekdo muze dobrovolne dat na auto?
tuner: kupis auto, ktore je podla tvojich predstav, akurat ma napikachu farbu... folia to vyriesi :)
noclue: Pokud je to spotrebak, tak vyhozene penize, neb na barvu to nejezdi a pokud to ma byt srdcovka, tak opravdu nevidim jediny duvod, proc to nedat do lakovny...
Já důvod vidím a monžná je jich hned několik. Buď jako ochrana laku na novém autě, nebo když ti nějaký kretén objede klíčem auto a lakovat 5 dílů vyjde jako celá folie nebo dip. Akorát že v případě celofile bude barva pěkná a jednotvárná. Když budeš lakovat díly na autě třeba 12 let starém, nebude nikdy ten odstín na všech dílech stejný. Takže svý opodstatnění to určitě má :)
No ona folie oproti laku má omezenou životnost. Navíc když si spočtu cenu profi polepu včetně rámů atd + následný pečlivý odstranění, tak jsme na ceně kvalitního laku :-) Nikdy jsem třeba nečetl jak dobře se dip sundává třeba po 5 letech. Každopádně jako dočasný oživení nějákých dílů dip chápu, apíš je mi na blití už z černých matných aut :-)
no ja som sa rozhodol pre 3m foliu, nakolko po od straneni mam na aute orginal lak a v pripade predaja nemusim nikomu vysvetlovat, ze nebolo burane, len sa mi nepacila farba...
Tuner#2: je to další možnost kromě lakování. Chápat to nemusíš. Prostě se s tím vnitně smiř, že to existuje a někdo si to na auto dá, a je po problému :-)
crestik: Po problemu bude tehdy, az lidi jako ty pochopi, ze jsem vyjadril svuj nazor a rozhodne se nechci vnitrne smirovat s necim s cim nesouhlasim a je me to tzv. proti srsti. Od toho je tu diskuze, vyjadrim svuj nazor a nevidim duvod z toho delat nejaky problem, ktery za tim vidis ty i v dalsim topicu...
jak se plasti dip myje?
chtěl bych si na autě pohrát s barvama a na čas zakrýt chromované doplnky + změna barvy kol
Petura - taky ty chrom prvky na Accordu nemusim, prijde mi to laciny a jak z jineho auta... na kliky bych dal urcite folii, aby to chvili vydrzelo...
tak aplikace plastidipu mi přijde pro mě osobně jednodušší než folie, takže proto se ptám... maska, kliky, hagusy, znaky a chtěl bych to i s kolama, ale zajímá mě jak to je s tím mytím - hlavně kola?
jaký je povrch plastidipu, hladký nebo porovitý? krom fotek a videií jsem ho ještě jinak neviděl