Navštíveno 26666x
Zdravím našel jsem téma ,, viz nadpis " A chci se zeptat, jestli by to mělo cenu nechat odstranit? Plusy, mínusy, zkušennosti??
-
[ Link ]
na jakém autě
jinak u mě ANO, sám jsem ho vyndaval
-lepší výkon od nízkých otáček
-nižší spotřeba cca 0,5l/100km dolů
- vyndaná věc co tě někde nechá a stojí to mraky peněz nové
No taky uvazuji ze ho vyskubnu. Prozatim problem nedela, ale obcas se ozve. Mam 1.9 kod BLS v passatu.
Nazor na to vylozene nemam. Jen ze to pak vice kouri :-/
octavia 1.9 TDi 81 + chip neudělalo by to nějaký nepořádek??
kurňa, tak koukám, jestli ho tam vůbec mám :D !!?? :D
09.01.2013, 07:11 |
Lu82 no u tehle motorizace pokud maš jedničkovou octavku tak ho na 99,9% nemáš, do jedničkovych octavek se vubec v prvo výrobě nedaval
09.01.2013, 07:14 |
Marťas1 | Upraveno: 2013-01-09 07:22:50
jestli je to opravdu Octavia 1,9 TDi 81kw, tak ho 100% nemáš.
Jinak obecně: dokud filtr funguje bez problémů, tak bych ho asi nechal být. Jakmile začně zlobit, ven s ním. Ale dobře vybírat kdo to bude dělat!
pokud jezdiš krátké vzdálenosti, po měste filtr pevných částic je prostě věc, která tě tam bude brzdit a vadit, v horším případě otravovat neb se furt ucpává, jinak pokud nechceš dělat nic pro ekologiii tak vyndat a viz ti nademnou :-)
čekám kdy se ozve mě. posledních pár měsíců jezdím s naftou jen po městě, krátké postrky a zatím nic. ale vyndavat nebudu
ups u mě teda velký sek u té mojí octy I :D :D , alespoň další informace a poznání :)
10.01.2013, 18:19 |
macek Hlavne si ho nenech vyndat u jedny dobre znamy firmy tady v Praze za 18 tisic co rekli me:-)) nektery hovada totiz nemaj paru o tom co si za to rict
to je pravda, u nás se to dělá za 1/3 téhle ceny :-D
10.01.2013, 19:43 |
Marťas1 | Upraveno: 2013-01-10 19:44:04
macek: 18 klacků?! tak to jsou fakt hovada!!!
no jo, v Praze je blaze, ale draze :D
Každý svého štěstí strůjce. Venku v civilizovaných zemích vám na mobilní technické kontrole odstavi auto a pokuta není z nejmenších. Domů jedete s odtahovkou.
podle ceho pozna mobilni technicka kontrola odstraneny DPF?
11.01.2013, 21:36 |
Komba chce to sehnat kontakt na tohodle borce :D
[ Link ]
11.01.2013, 22:41 |
golfista hanz | Upraveno: 2013-01-11 22:48:05
ty vole ten se toho neboji.. hlavne dejchat ty sracky se vsadim ze nema ani ten nejobycejnejsi filtr na hube... jinak filtr urcite ven je to pi.ovina k ničemu nevidim jediny duvod proc to nechavat v aute.. samozrejmne je hovadina ho uriznout a navarit trubku ale jsou firmy co se tim zabivaj ze auto se chova normalne a nikdo nic nepozna dokonce i kontrolku ti napoji aby zhasinala jako kdyby tam byl filtr..
.mycTD: má koncovku výfuku hodně černou od sazí a zakouří, když ho prošlápneš řekl bych z pohledu amatéra, ale oni mají určitě nějaký analyzátor.
ja chapu rozdil mezi dieselem s filtrem a bez. jen mi neni jasne, jak zjisti, ze tam ma byt?
Že tam má být lze poznat z databáze typů, neboli kódů motorů. K té má přístup každý technik ME. Fyzicky se pak stav věci zjistí podle objemu sazí v nasátém vzorku z výfuku (bacharachova metoda bohatě stačí a prokáže i bez jakýchkoliv analyzátorů skutečný stav). DPF není p*čovina, ale vyslovená nutnost pro provoz dehťáků v osídlených aglomeracích. Při jeho vyndání doporučuji nechat si dodělat trubku vedoucí část spalin před kabinový pylový filtr, aby nebyl řidič ochuzen o ten správný čichový a zejména zdravotní vjem, který nám ostatním kolem sebe vyjmutím DPF distribuuje....
13.01.2013, 11:59 |
Komba Jde o to,že mnoho lidí není pořádně poučeno o tom co to vlastně je a někdo vůbec netuší že to na autě má.Stačilo by jednou za určitý kilometry nastolit režim vypalování nebo jezdit pravidelně na regeneraci do servisu.Pak by to fungovalo bez problému a ušetřila by se i příroda a peněženka.
Nejsem žádnej eko člověk,taky mam naftu a čistou trubku,ale mam starýho diesla,kterej toho tak nenasmrdí;D
Když někdo má tak vyndat na načipovat ;-) Jak se říká: No smoke, no fun! ;-D Těch pár DPF v osobních autech zeměkouli nezachrání!
Jde take o to, jakou emisni normu dane auto plni. Pokud maximalne Euro4, pak po odstraneni ty emise v pohode udela, ale pokud ma Euro5, pak po odstraneni emise neudela. Aspon takovou mam informaci.
17.01.2013, 15:51 |
Zdenek (A)
Pruserem DPF je to, ze o tom bezni lide malo vedi, co to je, k cemu to je, jak to funguje a jak se k tomu chovat. Prodejce o tom radeji pomlci, aby se nahodou kupujici nezacal moc ptat a treba si nerozmyslel koupi. Nekde psali, ze v Nemecku se zacinaji zakaznici soudit s prodejcema, ze jim nikdo nerekl, ze s tim nesmi jezdit prilis moc kratkych couracek. V principu ale mit tam neco, co odfiltruje svinstvo... proc ne...
Dokud ale nekdo nevymysli DPF, ktery se nebude ucpavat, musi lidi vedet, co v aute maji a co to dela. Treba takovy Chevrolet Cruze ma na budikach kontrolku, ktera se rozsviti, kdyz probiha vypalovani filtru. Neni to zadna uplna zachrana situace, ale aspon vim, ze probiha vypalovani a ze bych se mel nejak snazit ho neprerusit. Neskodila by ani signalizace, ze DPF zacina byt zaplneny a bylo by dobre auto protahnout nekde sviznejsi jizdou. Jenze pro automobilovy business je lepsi, kdyz se to posere a zakaznik zaplati za novy filtr neskutecnou raketu :-(
Zdenek : přesně jak povídáš, stačila by blbá kontrolka, nebo hláška, co vím, tak u kamionu se dá podívat na kolik je zaplněný a kdy bude regenerace, což u aut není
17.01.2013, 20:57 |
MaxxT haskyvr6: to je nazor jako prase :-) nechal bych ti jezdit kamiony pod okny, treba bys zmenil nazor.
Jako Zdenek a cendler: Chybí kontrolka nebo jakékoli info co se zrovna děje a jak dlouho má člověk jet, aby regenerace proběhla 100%. Auta jsou přecpána elektronikou, ale toto nikdo nepořešil smysluplně.
macek: Můžeš bejt prosím konkrétnější s tou pražskou firmou? :-DDD Když se to vezme kolem a kolem,tak říct si za to můžou co chtějí,jde spíš o to,najít pak kavku,která jím to bez breptání vysází na prkno cash.. :-)
18.01.2013, 12:53 |
clown Zdenku ..., uplny souhlas .. :)
taky jsem potkal taxikare z praglu, OII FL, social edition, DPF ko po 16tkm :( ,
autorizak si rekl 40t .., proste v tomto pripade se mu nafta nevyplati
18.01.2013, 17:09 |
macek Rustapha hadej je dost znama hodne se tu o nich pise:-)))
Kvízy chodim řešit každou sobotu do www.pod-zvoneckem.cz nikoliv na AHC.. :-D
28.09.2014, 15:21 |
Alig Zdravím..řeším zrušení filtru pevných částic na P 407SW...motor 1.6HDI
Našel jsem,kde by to udělali,ale mám to trochu z ruky..Je to Peugeot Kly Mělník..Má s nimi někdo nějaké zkušenosti?? Byl bych radši,kdyby to zmáknul někdo z Jihu čech.. Musí se zrušit filtr-vyčistit a přetěsnit vstřiky a chtěl bych u toho rovnou udělat rozvody. Kdyby někdo věděl o někom z jihu,prosím o kontakt. Zatím díky
Trošku to tu oživím, jaké máte praktické zkušenosti v roce 2018 na emisích s odstraněným fitrem? jedná se o auto s Euro 4. Zejména mě zajímá moje chyba u "readiness components-incomplete", jestli je to důvod v nepokračování měření, nebo to může technik "ignorovat" (ty readiness).
Díky
Jasne ze vykuchany filtr u naftoveho srace je duvod pro nepokracovani v mereni :-D Doporucuji cestou ze stanice ME (na podvalu samozrejme) zakoupit a instalovat rozsireni vybavy typu HVKOC, aby byl pocit z odstraneneho filtu intenzivnejsi :)
Osobně doufám, že ty technické vymýtí auta bez filtrů