Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Nastaveni vyskove stavitelneho podvozku

 o Navštíveno 11030x o
o 18.01.2013, 22:34 | cupra.165
Poradte zkusenejsi prosim nejoptimalnejsi nastaveni vyskove stavitelneho podvozku. Podvozek ma nastaveni od -20/-80mm . Auto bych rad mel spise vys,ale zase tim udelam vetsi prepeti pruzin a podvozek bude jako sutr.Je nutne mit na tlumici obe pruziny? viz obrazek Pomuzu si vyndanim te slabe pruziny ci zanechanim nejak?

foto k příspěvku  od cupra.165



o 19.01.2013, 11:17 | Petura
Tuner2 ti napíše, že správného nastavení docílíš na vahách, což je pravda, ale sám jsem nastavoval přeměřovnáním výšky auta (lem blatníku - zem) a zbývající závit na tlumiči
o 19.01.2013, 12:01 | TROY
:o))))))) pokud nějakej ten stance :) tak to stoč na max, vyřezen nosník, nasad áčka, udělej odklon 5° vzádu a nazdar

Ne pokud nemáš možnosti vah apod tak prostě od oka ;)
o 19.01.2013, 13:40 | Kesam
Dolu na maximálku :)
o 19.01.2013, 23:58 | Tuner#2
Petura: Přesně tak, pokud nejsou váhy (ve speedpru je kluci půjčujou na 1 den za asi 800,-) tak vyšroubovat všechny stejně a pak to ještě zkorigovat na rovné podlaze výškově na autě. Osobně bych se ale věšího snížení nebál, máš to celkem vysoko teď. Pomocnou pružinu určitě nechat...

TROY: Proč jen odklon vzadu? Je to cool? Bože můj... :))
o 20.01.2013, 00:22 | cupra.165
Od jednoho kluciny mam tip na nastaveni trosku jine nez serie.
Předek:
záklon: +4.5°
odklon: -1°
sbíhavost: 0

Zadek:
odklon: -1.5°
sbíhavost: 1/16"
o 20.01.2013, 10:33 | JR
Sroubovanim misek nedelas vetsi prepeti pruziny, ale proste menis vysku ulozeni a tim i vysku auta. Pomocny pruziny urcite nechat. Vejsku nemerit od blatniku k zemi, ale od blatniku ke stredu kola.
o 20.01.2013, 11:35 | Lukaash
Ohledne vysky a predpeti pruziny ... plne souhlasim s JR, predpeti zvysis jedine, pokud vysroubujes podvozek na max a zacnes stlacovat pruziny v nezatizenem stavu, coz je hloupost ...
o 20.01.2013, 19:30 | Tuner#2
cupra.165: Ty hodnoty jsou více méně standart pro takovou svižnější jízdu po okreskách. nevím jak moc tvrdé máš uložení ramen nápravy, ale třeba na okruh bych se nebál jít klidně i do většího odklonu a zkusil bych i malou sbíhavost na předku. Jinak v zásadě souhlas, ale stejně je to o osobních pocitech z jízdy a každému sedí něco jiného ;)

Předpětí nezvětšuje, možná se to takhle venku na stole zdá, ale pružina se zatížením vahou auta stlačí daleko víc a stlačí se úplně stejně ať je miska nahoře a nebo dole. Auto přece váží pořád stejně a pružina je stlačená v obou případech taky stejně, takže miskou fak děláš jen světlou výšku auta ;)
o 21.01.2013, 13:41 | TROY
tuner
jo je to cool :)))) já si ted na zadek objednal odklony na 3°:)
o 21.01.2013, 14:27 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-21 14:28:06
TROY: Jaký to pak ale má smysl? Objenej si je i na předek a na jaře můžem v Mostě vyzkoušet co snesou ty Vaše Áčka na gumách ;)
o 21.01.2013, 15:02 | MiniMike
Tuner#2: Honzo, u nej to nevadi, on s tim autem stejne jezdit nebude :))))
o 21.01.2013, 15:44 | Tuner#2
MiniMike: To je pravda, slyšel jsem, že má trojku Golfa, ale nikdy a nikde jsem ho ještě neviděl ;)))
o 21.01.2013, 17:53 | TROY
:O)))) jednorožec hoši ;)
o 21.01.2013, 19:36 | Vasekkch
Pri jak velkem odklonu uz se zacinaji zjizdet vnitrky?:)

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 22.01.2013, 01:15 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-22 01:17:16
Vasekkch: To záleží hlavně na využití auta a také na nastavené sbíhavosti. Ta se nejvíc projeví na úbytku gum, odklon samotný až tolik ne. Já jezdím v předu odklon 2°15" a vzadu kolem 3°. Když jedu jen rovně po dálnici, tak je guma ohřátá hlavně na vnitřku a opravdu má tendenci mizet jen vevnitř když jsem byl třeba v Německu a jel dlouhou trasu jen rovně. Na druhou stranu na okresce při hodně svižné jízdě je guma už ohřátá rovnoměrně a na okruhu jsou odklony ještě malé a mám víc spečený venek gumy.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3414 sekund.