
Navštíveno 11030x

Poradte zkusenejsi prosim nejoptimalnejsi nastaveni vyskove stavitelneho podvozku. Podvozek ma nastaveni od -20/-80mm . Auto bych rad mel spise vys,ale zase tim udelam vetsi prepeti pruzin a podvozek bude jako sutr.Je nutne mit na tlumici obe pruziny? viz obrazek Pomuzu si vyndanim te slabe pruziny ci zanechanim nejak?

Tuner2 ti napíše, že správného nastavení docílíš na vahách, což je pravda, ale sám jsem nastavoval přeměřovnáním výšky auta (lem blatníku - zem) a zbývající závit na tlumiči

19.01.2013, 12:01 |
TROY :o))))))) pokud nějakej ten stance :) tak to stoč na max, vyřezen nosník, nasad áčka, udělej odklon 5° vzádu a nazdar
Ne pokud nemáš možnosti vah apod tak prostě od oka ;)

19.01.2013, 13:40 |
Kesam Dolu na maximálku :)
Petura: Přesně tak, pokud nejsou váhy (ve speedpru je kluci půjčujou na 1 den za asi 800,-) tak vyšroubovat všechny stejně a pak to ještě zkorigovat na rovné podlaze výškově na autě. Osobně bych se ale věšího snížení nebál, máš to celkem vysoko teď. Pomocnou pružinu určitě nechat...
TROY: Proč jen odklon vzadu? Je to cool? Bože můj... :))
Od jednoho kluciny mam tip na nastaveni trosku jine nez serie.
Předek:
záklon: +4.5°
odklon: -1°
sbíhavost: 0
Zadek:
odklon: -1.5°
sbíhavost: 1/16"

20.01.2013, 10:33 |
JR Sroubovanim misek nedelas vetsi prepeti pruziny, ale proste menis vysku ulozeni a tim i vysku auta. Pomocny pruziny urcite nechat. Vejsku nemerit od blatniku k zemi, ale od blatniku ke stredu kola.
Ohledne vysky a predpeti pruziny ... plne souhlasim s JR, predpeti zvysis jedine, pokud vysroubujes podvozek na max a zacnes stlacovat pruziny v nezatizenem stavu, coz je hloupost ...
cupra.165: Ty hodnoty jsou více méně standart pro takovou svižnější jízdu po okreskách. nevím jak moc tvrdé máš uložení ramen nápravy, ale třeba na okruh bych se nebál jít klidně i do většího odklonu a zkusil bych i malou sbíhavost na předku. Jinak v zásadě souhlas, ale stejně je to o osobních pocitech z jízdy a každému sedí něco jiného ;)
Předpětí nezvětšuje, možná se to takhle venku na stole zdá, ale pružina se zatížením vahou auta stlačí daleko víc a stlačí se úplně stejně ať je miska nahoře a nebo dole. Auto přece váží pořád stejně a pružina je stlačená v obou případech taky stejně, takže miskou fak děláš jen světlou výšku auta ;)

21.01.2013, 13:41 |
TROY tuner
jo je to cool :)))) já si ted na zadek objednal odklony na 3°:)

21.01.2013, 14:27 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-21 14:28:06
TROY: Jaký to pak ale má smysl? Objenej si je i na předek a na jaře můžem v Mostě vyzkoušet co snesou ty Vaše Áčka na gumách ;)
Tuner#2: Honzo, u nej to nevadi, on s tim autem stejne jezdit nebude :))))
MiniMike: To je pravda, slyšel jsem, že má trojku Golfa, ale nikdy a nikde jsem ho ještě neviděl ;)))

21.01.2013, 17:53 |
TROY :O)))) jednorožec hoši ;)
Pri jak velkem odklonu uz se zacinaji zjizdet vnitrky?:)


22.01.2013, 01:15 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-01-22 01:17:16
Vasekkch: To záleží hlavně na využití auta a také na nastavené sbíhavosti. Ta se nejvíc projeví na úbytku gum, odklon samotný až tolik ne. Já jezdím v předu odklon 2°15" a vzadu kolem 3°. Když jedu jen rovně po dálnici, tak je guma ohřátá hlavně na vnitřku a opravdu má tendenci mizet jen vevnitř když jsem byl třeba v Německu a jel dlouhou trasu jen rovně. Na druhou stranu na okresce při hodně svižné jízdě je guma už ohřátá rovnoměrně a na okruhu jsou odklony ještě malé a mám víc spečený venek gumy.