
Navštíveno 10462x


11.02.2013, 20:35 |
Fiaro Ahoj chlapci. Jen tak orientačně a že zvědavosti. Je tu neaky guru co by uměl dát turbo do peugeotu 106 1,6 74kw? A jestli je to vůbec možný nebo se mam na to vys.at? Spíš mě to zatím jen zajímá. Za plusy a minusy díky ;)

11.02.2013, 20:45 |
jok3r pri myslence ze turbem to nekonci ale bude to chtit i podvozek, brzdy.... a o tom kolik to spolkne penez ani nemluve bych se na to vys.al, ale pokud mas mraky casu i penez ;)
přesně tak, obrovské investice jak finanční, tak časové....

11.02.2013, 20:50 |
Fiaro Podvozek je a brzy myslím taky, vostrejsi snad ani být nemůžou ;)) kotouče vpředu a vzadu. Ale díky.investice cca?
Kdysi u nas bylo twingo, 1.2 16v turbo
Uprava delana v DE. Tusim okolo 50.000,-

11.02.2013, 21:50 |
Fiaro Takže na to kašlu, ale díky.;) kola mu budou muset stačit ;)
Nebo kup 106 S16 se 120ti konma. Docela to jede :-)

11.02.2013, 22:29 |
Fiaro Mám 106 101 koní, sice je to holobrk ale o to lehčí, tak to prý ve finále jede stejně, jsem slyšel. ;) a měnit 106 za 106 se mi nechce, mám to jako vykendovku a už abych se poohlizel po family wagen ;)
to si nemyslim ze to jede stejne
Můžu tě ujistit, že to nejede stejně. :) 8V je proti 16V jak motorek od stěračů. :)

11.02.2013, 23:19 |
Fiaro No takhle jsem to slyšel, neměl jsem možnost zkusit.
Ono by se to dalo mnohem levnejc....sehnat nejakou t2 je otazka do 5kkc, trubky na svody ca 500, co-cko vareni cca 500 (vse pokud si clovek dela samo domo), mazani turba cca 500 nekde sehnat a nekde se na motoru pichnout, tlakovky nekde nejaky treba 500,ic nejaky treba 500, nejak to tam napachat, pak asi jit jen stylem mensiho tlaku coz u prcka bude treba 0.5b sehnat nekde fpr treba litr, no a ladit maximalne dle diagnostiky podle voltu z original lambdy coz je voser ale wb lambda je drazsi nebo si ji nekde pucit :-).....vysledek.... ? Rek bych tak 30koni v realu max bez lepsi ecu....leda bys chtel vzit pajku a popajet si megasquirt vlastni :-)....
Ad brzdy a podvozek to je hovadina...
Je to 106ka na to bohate stacej pruziny za 2k aby z toho byla motokara a brzdy to ma dostacujici zcela na to aby tam prisly nejaky 175/185 lepsi gumy..... Prinejhorsim koupit vrtany starline ty budou stat tak petikilo zankotouc a opticky to prida obrejch 20koni.....
A ted si vem druhou variantu....
Sehnat treba m62 eatona coz bude realny nekde mezi 5-10kkc, trocha vareni nejakou prirubu apod treba litr s matrosem, odpadne ti srani s mazanim, nemusis ani davat ic takze tlakova trubka muze citat treba 20cm zbytek bude saci k filtru, remen delsi do litru, taky vyresit se stelovacim fpr a mas kompresor, min srani s instalaci a vyjde to levnejc :-)
Ono by se to dalo mnohem levnejc....sehnat nejakou t2 je otazka do 5kkc, trubky na svody ca 500, co-cko vareni cca 500 (vse pokud si clovek dela samo domo), mazani turba cca 500 nekde sehnat a nekde se na motoru pichnout, tlakovky nekde nejaky treba 500,ic nejaky treba 500, nejak to tam napachat, pak asi jit jen stylem mensiho tlaku coz u prcka bude treba 0.5b sehnat nekde fpr treba litr, no a ladit maximalne dle diagnostiky podle voltu z original lambdy coz je voser ale wb lambda je drazsi nebo si ji nekde pucit :-).....vysledek.... ? Rek bych tak 30koni v realu max bez lepsi ecu....leda bys chtel vzit pajku a popajet si megasquirt vlastni :-)....
Ad brzdy a podvozek to je hovadina...
Je to 106ka na to bohate stacej pruziny za 2k aby z toho byla motokara a brzdy to ma dostacujici zcela na to aby tam prisly nejaky 175/185 lepsi gumy..... Prinejhorsim koupit vrtany starline ty budou stat tak petikilo zankotouc a opticky to prida obrejch 20koni.....
A ted si vem druhou variantu....
Sehnat treba m62 eatona coz bude realny nekde mezi 5-10kkc, trocha vareni nejakou prirubu apod treba litr s matrosem, odpadne ti srani s mazanim, nemusis ani davat ic takze tlakova trubka muze citat treba 20cm zbytek bude saci k filtru, remen delsi do litru, taky vyresit se stelovacim fpr a mas kompresor, min srani s instalaci a vyjde to levnejc :-)

12.02.2013, 11:31 |
.mycTD | Upraveno: 2013-02-12 11:31:31
jasne...
nebo pridat dalsi agregat do kufru, na tom pry taky nic sloziteho neni.
ano na tom taky neni nic složitýho..... složitý na tom je jen mít prostory, čas a samozřejmě pár peněz což nebyla věc proč to u mě skončilo ale bylo to těma prvníma dvouma věcma....
jinak ano neni to složitý, měl sem k tomu už vše potřebný ale prostor a čas ne takže druhý potřebný auto šlo do lisu....
nismo: mel bys dotahnout <-> Twingo at uz jezdi :-D
neboj na tom se zase začíná dělat když je time.... :) už to chytlo podobu auta takže už tam je nárazník a kapota :) ale to sou drobnosti na který to nejezdí... .základ je dodělat elektriku už jen pak stačí nastartovat a jet ;-)
těch kabelů je tam fakt hrozně moc na francouze takže to bude těžkej porod dodělat všechno aby šlo ale základ je udělat hlavní životní funkce a zkombinovat svazek clia a twinga mezi sebou :) naštěstí si sou dost podobný :)
jo pyčo a vejfuk sem zapoměl.... ale na to to taky nejezdí to až po startu :)
ted jsem si vzpomel ze tu byl dj.pufik jsem mu mohl dat ty smrstovacky :-D
nj tyvoe vidis to :) zkusim ti tam poslat kindlika z esa to má kousek :)
ja nespecham, je mi to jedno :-D
:D ladit něco podle seriový lambdy, no to mě poser.. Tohle jestli se ti někdy povede naladit tak ti budu říkat pane, fakt bych to chtěl vidět..
dyť píšu voser :D napadlo mě to jen jako krajní varianta, prostě ladit dokud se nedostanu na žádaný volty ale samozřejmě pravděpodobnější je že než by se člověku podařilo se dostat na nějaký kloudný volty tak by spíš propálil písty ;-) ono sou i dost chytrý lambdy v nějakejch autech ale 106ka to rozhodně neni tam bude kolem 0,5voltu celej život :D
ostatně i tohle by bylo aspon luxusní doladění neb sou tací že prostě jen přeplněj, přidaj na palivu a jaká je směs jim je jedno ono to nějak jede..... chvilku :D
a co tam nacpat MI16 ? 118kw :D
turbo do 106.. hovadina.. 106PUG, saxána, nebo 306 musí takto vypadat i jet !
[ Link ] [ Link ] jen to bude stát 50000,- (euro)
ááááá tu 106 bych si nechal líbit !
Kamos mel saxo VTS, mel tam vacky tusim od dbilasu (252/252), ecu peugeot motorsport, kratkou prevodovku a vyfuk komplet od supersprintu vcetne svodu a litalo to jak dobytek, nejaky turbo neni vubec treba. Ja mel seriovku jen se sanim a vyfukem a stacilo mi to.
Jo to saxo je pecka,ja chtel dat kdysi dvojku na webery ale pak z toho seslo.
[ Link ]
serie na weberech je nuda..tam krom zvuku ádnej nárust není.. tam to chce alepsoň ABF vačky a lepší kompresní poměr + optimalizaci zapalování.. pak to auto nezná kopec...
Proffesor_W.. na hovno je, že ta ecu peugeot motorspor už se dávno nedělá :/ a sehnat ji jetou je dnes pakárna...každopádně se hodně chvalila