
Navštíveno 13812x


15.02.2013, 22:10 |
ps Asi nový nástupce mého RS :-)
360 koni, "haldexova" 4kolka, 2litr motor, automat


15.02.2013, 22:10 |
ps

15.02.2013, 22:10 |
ps

15.02.2013, 22:11 |
ps A teď kritici :-D
Věřim, že tohle bude pecka. :) Mercedes dělá úžasný auta.

15.02.2013, 22:23 |
ps Ještě introš, čekám na cenu. Odhadem to má být 1.2 - 1.3M, tak uvidíme :-). Měla to být RS3, ale toto je super. Jen jsem zvědavý, jaký lag bude turbo při 1.8 baru mít.


15.02.2013, 22:24 |
Jozzo | Upraveno: 2013-02-15 22:24:34
pěkný nákupní vozík do města :-D
2 díry na kelímky od mekáče..ti to mají promyšlené :-D
mne se nelibi exterierove a nevim no, ten tlak ... 2.0 , 360ps, nejsem si jisty zivotnosti.
nevim... ja si mercedes predstavuju jinak :-)
1.2m stoji pekne vybaveny normalni
Tohle bude alespon 1.5m
to má ten motor z renoltu? :-)

15.02.2013, 23:55 |
MaxxT tenhle ne, to maji jen ty zakladni nafty :-)

16.02.2013, 00:03 |
Alííí Tohle potkat ve zpětnym zrcátku, tak skáču s Feldou do pole... :-) A interiér je k poslintání.

16.02.2013, 19:25 |
wefa Já budu skromnější, mě se líbí i obyč Ačkový :)
nový áčko je fakt parádní auto, vídám často jedno v AMG paketu a vypadá to fajnově..... cena je sice uplně mimo za to co to vlastně je ale proti starýmu áčku krutej pokrok :D jediný co fakt nedávám je ta navigace tam prostě plácnutá na hulváta....

17.02.2013, 10:18 |
ps Před výrobou si inženýři z MB sedli a řekli: "Helmute, nedali jsme tam přeci navigaci". A tak ji tam připlcli jako nějaký Garmin.
Jinak tady je k tomu web s komplet popisem:
[ Link ] Tak jak je auto na obrázku to bude pěkná palba. Uvidíme až představí ceny.
ono všeobecně se MB konečně od svýho vzniku vyhrabal ze sraček a přestal vyrábět design pro dědky.... poslední dobou dělaj hezký auta, když pominu jejich kvalitu v posírání se řídící jednotky pro každou rotační dlážku,to že to rezne dodnes, to že po prá letech z nich chčije olej horem dolem, to že to žere stále jak tanky, to že aby MB za něco stál tak nesmí bejt pořizovačka pod 4mega.... tak jinak sou to dobrý auta :D
sou to takový chudáci že si musely založit i vlastní web stránku o tom co je o nich všeobecně známý a snažej se to na těch stránkách vyvracet :D
CLA je zajímavý....
jenže teď sem viděl i nějaký CLC což je vrchul hnusu a ani sem netušil že takovej divnomodel existuje :D
mel jsem pujcenou predvadecku, jako auto se mi hrozne moc libi, jen me mrzi, ze na mercedes to ma spatnou pohanenou napravu.
Bylo to A250, s nejakym amg optik paketem, jezdilo to super, proti predchozim Ackum jednoznacne krok dopredu, ale kdyz jsem videl, ze tohle auto melo cenovku 850 000,- tak jsem sel trochu do kolen, protoze za ty prachy v tom aute zadna extra vybava nebyla, takze ve srovnani s konkurenci tu mercedes dost zaostava...
850? To bylo bez DPH? Nam stoji na showroomu A250 sport za 971 s DPH a vybava nic moc. Tohle AMG typuju cenove tak 1,5mega v zakladu...
jo to nevim, bylo mi receny ze tohle stoji 850, mozna jsem to spatne pochopil a bylo to myslene tak, ze tohle auto zacina na 850...
Pokud chteji za neco takovyho micudu, tak nekdo upadl na hlavu. Ac se mi to auto libi, a moc, tak ta cenova politika je upadla na hlavu :/
Jenze novy A se prodava ze se nestiha vyrabet i za tyhle ceny a ceka se v poradniku
Tak na druhou stranu Áčko stojí v základu 600 s DPH a je v něm 1.6t cca 136koní, v elektrice, klima. A mají akci s optipaketem, že za cca 5litrů dostaneš hezký elektrony, sportovní nárazníky a sportovní sedačky s volantem. Prostě u Áčka se platí za styl. Docela dost jsem najel s A250sport, ta 7stupňová dvouspojková převodovka je super, na 1 a 2 dokáže krásně zarvat do sedaček, ale i tak mi přijde, že to zas tolik nejede, ale nejspíš je to jenom pocit. Neboť je to nový auto, má to podvozek v super kondici a snažím se to porovnat s mým autem, který má najeto skoro 400tkm na původním podvozku. Neboť papír hovoří jasně, že má z 0 na 100 za 6.6, což já papírově nemám.
Na druhou stranu jde MB s cenama už taky hodně dolů, koukněte třeba na Béčko, moc příjemný prostorný auto za slušnou cenu. Hlavně už v základu pěkná výbava.

21.02.2013, 16:31 |
nome

21.02.2013, 16:54 |
ps Safra té škaredé :P
4válec? To mi k tomu autu nesedí.
850 to je snad nejlevnější mrgle všech dob :D i posranej bawor 114i stojí 550 tak mi řekni kdo upad na hlavu víc když si koupíš hnusnou židly s 1,4kou za 550 v základu totálnim :D
A45AMG to bude hodně daleko za milionem :D
a zase se mi líbí popis a matení nic netušících ovcí....
"vrchol řady A, který má pod kapotou nejvýkonnější sériově vyráběný čtyřválec na trhu"
ty maj fakt přehled teda, nevim kde došly k závěru že to je nejvýkonnější 4vál sériovej na trhu :D takovej blud :D

23.02.2013, 19:16 |
Augi Nismo.: ? Co je výkonnější sériovej čtyřvál?
to by me taky zajimalo, co zase pan chytrej vymysli...
Aby to byl SERIOVE vyrabenej motor, takze nejaky potuneny veci jako je treba EVO FQ400 sem taknejak nepatri ;)

23.02.2013, 19:42 |
Augi H-Honza: souhlas, já myslel, že třeba vytáhne S13 Stage3 nebo tak něco ;-) A jako že to dělali už před 20 lety ;-)
taky mne napda jen FQ400 ktere ma do seriovky opravdu daleko
2.0TDI PD ;-)
nj, taky sem hned po sepsání toho bludu docvaknul že FQ400 asi nedělaj zcela sériově , což je samozřejmě chyba a ostuda pro ně..... takhle zůstane teda FQ360 s timhle pekáčkem nejsilnější no :) asi netřeba řešit co bude v reálu rychlejší tamje asi jasný že němec nedosáhne toho co evo :)
každopádně omyl..... což se stává jednou za 10-20let ;-) a aspoň to přiznám když už ;-)

24.02.2013, 14:19 |
Augi Nismo: Potlesk ;-)

27.02.2013, 23:33 |
aphex Na podzim jsem seděl v tomhle dýzlovým A s AMG paketem a cenovka byla něco přes mega.


27.02.2013, 23:34 |
aphex

27.02.2013, 23:37 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-02-27 23:37:29
v UK ma byt udajny start price za zaklad 36,000 gbp

28.02.2013, 21:52 |
ps Jo, má to být mezi RS3 a M135i. Počítám u nás 1.2-1.3 + balíček Edition 1.

08.04.2013, 17:38 |
ps Tak ceny jak jsem říkal. 1.2M + 190k Edition 1.
RS byla 1.35M