Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jaké svody - 4-2-1 nebo 4-1?

 o Navštíveno 13687x o
o 26.02.2013, 22:33 | kucik
Chlapi chci si pořídit svody a mám 2 možnosti: 4-2-1 nebo 4-1. Které budou lepší, nebo je to jedno? Jedná se o motor 2,0 16v 103kw. Díky

foto k příspěvku  od kucik



o 26.02.2013, 22:45 | Tuner#2
Obecně 4/2/1 lepší průběh krouťáku ve středních otáčkách u 4/1 lepší výkon ve špičce nahoře.

Ale když koukám na ten tuzing 4/1 a ten spoj do jednoho, tak zejména druhý válec z toho bude mít radost nehledě na to, že nejsou všechny větve stejně dlouhé... Co je děláno s motorem, že chceš svody?
o 26.02.2013, 23:00 | kucik
Nekamenujte mne, ale chci to kvůli vzhledu (holt leštěnka), ale samo taky nechci, aby šel výkon dolů, nárust ani nečekám.
o 26.02.2013, 23:07 | P.E.T.R
Radši 4-2-1, ale rozdíl stejně bude jen v tom vzhledu. :)
o 27.02.2013, 00:10 | JR
Nehlede na to, ze i v prvni variante se to spojuje vsechno v jednom miste :-)
o 27.02.2013, 00:26 | Proffesor_W
estli to nebude tim ze ta prvni je 4-1 a druha 4-2-1
o 28.02.2013, 12:00 | Honza2.016v
viz to co sem psal na TF

ty 4-1 sou jen na auto který moc nejezdí, nedejbože aby mělo ostřejší vačku protže se pak budou válce dost ovlivňovat a trofnu si tvrdit, pokud to auto má v základu kloudnej litinovej svod 4-2, tak s v porovnání s tímto 4-1 ho ta litina s klidem předčí, pokud si na ní mákneš a odstraníš nedostatky těch litinovejch svodů, ajko nesedící díry atd...

aby ty 4-1 měli alespoŇ podobný parametry jako ta 4-2-1 měli by bejt i tak zhruba dlouhý... ty 4-2-1 sou vzhledově OK, i když byhc uvítal delší primární větev, ale co se dá na seriovým autě dělat, když se nevejdeš mezi motor a převodovku... leda maximálně jít vrchem ale to je zas o velkým rozbourání auta
o 28.02.2013, 12:12 | kucik
Právě origo litinové svody jsou 4-1 svedený do jednoho místa podobně jako ty nerezové. Ty 4-2-1 se mi taky zamlouvají víc minimálně už jen kvůli montáži. Zajímavé je, že oboje svody jsou na mazdu 2,0l, akorát 4-1 na 323 a 4-2-1 na 626. Těsnění svodů je shodné, takže svody musí pasovat taky.
o 02.03.2013, 14:25 | kucik
Jaký nerez použít na výrobu příruby mezi svodama a hlavou ? Když jsem zadal T304, tak mi to z českých firem nic nenašlo, má to ještě jiné označení, podle kterého lze hledat v katalozích? Díky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3169 sekund.