
Navštíveno 16485x

Měl jsem stavitelný podvozek a 18 kola na své Octavii...
Půl roku jsem vydržel....
Teď jdu proti modní vlně :D
30 mm podložky :D


09.03.2013, 18:59 |
Augi Ondrero: U někoho to není móda, ale někdo snížuje kvůli účelu, nikoliv nesmyslně "co nejníž"... ;-)
Jako Augi. Mám auto v předu o víc jak 8cm níž než série, ale abych ho dával do vedlejšího tématu to nee. Mám rád funkční věci a ne to složit, dřít lemy a jezdit 40km/h ;)
přesně můj případ Tunere :D

10.03.2013, 19:21 |
Kesam Ted nevím jestli nekoukám na příspěvek z roku 2005 :D
Kesam co ma tenhle prispevek spolecnyho s 2005? :-O Navic kdyz ty ses tu registroval na konci 2006? ;-)

10.03.2013, 21:58 |
Stanli RS | Upraveno: 2013-03-10 22:00:03
asi podle výšky vozu to vidí na rok 05 :D

10.03.2013, 23:12 |
Ondrero | Upraveno: 2013-03-10 23:13:22
Pohled z boka :D
No právě v mém okolí to drtivá většina snižuje kvůli stajlu...Včetně mě.
Ale rychle mě to přešlo.
Po první ráně na nápravu a přidřenému nárazníku.
Cesty tu máme běsný.


11.03.2013, 22:40 |
cupra.165 | Upraveno: 2013-03-11 22:43:54
Co tam mas ted za podvozek? Serie?
Ja jezdim serii a na dnesni cesty je to ta spravna vyska :-)

konecne tema pro me, +15cm

Konečně i téma pro mě :D
Miky: to jsou KM2? Jak hodnotíš? Co na sněhu? Budu to řešit během následujících měsíců také, zda BFG AT nebo KM2... Auto na silnici, léto, zima i terén... :o)
Prijde mi to jako takovy fajn hrubejsi ATcko, co mam zkusenosti s STT, tak sice v terenu nic extra, ale na silnici to vyvazuji.

12.03.2013, 11:57 |
petis na větve:-)

12.03.2013, 12:05 |
AR když někde campuje tak si na tom suší promočený trenky ;)
Na vetve a rosti bych rekl...
Aha pozde mel jsem to otevreny moc dlouho..
to jsou jeste KM1, mam jich jeste ve sklepe nejakou zasobu, protoze jsem s nima spokojeny a uz se nedaji koupit. A na zimu mam zimaky.
Lanka jsou jak jiz bylo receno na vetve, na rychloupinaky, davam je tam jenom v lese.
a teda jeste jedno z me staje, +5cm


12.03.2013, 14:10 |
petis Miky_CZ: Range Rover Clasic, moje srdcovka. Doufám že je to V8 v automatu?:-)
3,9 V8 EFI V-belt sani a prislusenstvi, blok a hlava mozna 4,6 V8 z RR P38, ridici jednotka z Discovery I 4,0 V8 - dava trosku vic paliva, zmeneno na mapu bez rizeni lambda sondami.
a samozrejme v automatu. spotreba pri zavode 65l na 100km
Cupra.165
Mám tam sérii podvozek a 30 mm zvýšení.

12.03.2013, 15:17 |
gizmi Augi: jaky je "ucel" kdyz snizim auto? :o) Take jsem vzdy daval sportovni podvozky, ale uz na to dlabu. V CR na to nejsou podminky..

12.03.2013, 16:05 |
petis Miky_CZ: Mazec. Bracha mel seriovku 3.5ku, a co to auto na těch praskačkách projelo bylo neuvěřitelný. Místa uvnitř jako kráva. Ale byla to svině na svíčky. Jen tak nejaký tam nepalily:-)Ale vzpomínám nanej rád.
jojo, mista je v tom luxusne, tohodle nemelo smysl zachranovat tak jsme z toho postavili zavodak.
mam schovany tenhle na takovy youngtimer, taky 3,9 v automatu, kuze, klima, vsechno v elektrice. Ale ten se do terenu nepodiva
aby to bylo k tematu taky +5cm:-D


12.03.2013, 16:22 |
petis moc hezkej:-)

12.03.2013, 16:37 |
Augi gizmi: to je přece jasný, ne? Nižší těžiště, lepší jízdní vlastnosti, ale v neposlední řadě také bezpečnější auto. Ale tohle není LOW topic, ale HIGH, takžesoráč za OT ;-)
Já si jízdu na 18 a sníženém užíval maximálně.
Řezání zatáček byla bomba.
Ale tím výhody končí :D
Takhle budu do zatáček napnutej :D

13.03.2013, 08:11 |
AR Přesně tak, na českych silnicích je potřeba jezdit slalom mezi výmoly tak se to aspoň rychleji projede ;)
Micky ten modrej je nadhernej...! Gratuluju..

13.03.2013, 23:48 |
Tweety_xx | Upraveno: 2013-03-13 23:53:01
:) též se můžu přidat. Land Rover Defender

Za me teda taky dam jednu fotku k tematu. Hilux Surf 3.0TD

A tady jedna že něldy ani výška a 4kola nepomůže :)

Obcas to vypada i takto ;)))

Badczech: Koukám že máš volant taky na "blbé" straně. :)
Micky ten modrej je nadhernej...! Gratuluju..
ondero co babeta ?
ohledně RR - co clasik v manuálu ? pochopil jsem že je automat lepší ? proč ?
jaká je real kombinovaná spotřeba u benzínové 8V ?
Ideální téma:) Zvednuto o 15 cm sadou ProComp.

Kombinovana je kolem 15-18l, nebo pak 20-25l plynu.
modry je fakt pekny, uz se tesim az ho budu renovovatdo podoby jak vyjel z fabriky

14.03.2013, 13:48 |
RedBaron | Upraveno: 2013-03-14 13:50:21
Jestli on v některých případech nebude lepší vyšší profil gumy než mít na hovadsky velkém autě kolečka jak z nějakého městského vozítka a nad nimi Macochu do blatníku ;-)
Miky: díky, tak to jo, jedničky byly lepší, to říká každý :(
RB: Tak Wrangler je očividně silniční verze už podle vzorku ;)
Konečně téma i pro mě, tak to tady zaspamuju :)
Nejdřív seznámení ve Fordu

Pak upgrade na Jeepa

Pak upgrade na LandCruisera

Byl to skvělej mazel :)

Teď LandRover
Tak a už mi chybí jen poslední offroad značka... :D

lukasino a ještě ta starou toyotu jsi měl že ? buschtaxi nebo něco takového
Midi: bohužel, to musel být někdo jiný ;) Já měl jen LC80 :)

14.03.2013, 15:00 |
AR Lukasino: a co je v planu teď když sjíždíš ty vin přes perfekta? ;-)
AR, uvidíme, pak se třeba pochlubím ;) Nechci to zakřiknout, ale teoreticky by se to příští týden mohlo rozhodnout :o)

14.03.2013, 15:09 |
AR tak značku/model snad prozradit můžeš ne? nemusíš házet link na bazar ;)
AR, tak výše jsem už napověděl, ale fakt nechci předbíhat, dá se říct že je jedno konkrétní auto, když nevyjde, bude vše úplně jinak ;)
Jsem rád ,že se vám tohle téma zamlouvá.
Ale Vás asi nedoženu chlapy :D :D :D
Samé krásně mašiny na prohánění srágorama.


14.03.2013, 16:26 |
jok3r sry ale z octy offroad neudelas, vypada to desne :D
Me se to docela libi.Ten zadek trosku niz a je to super. Je znat i tech par cm pri vyhledu z auta?
cupra: dovolim si odpovedet za Ondrero, kazdy cm je hrozne znat ;) alespon ja jsem to poznal u osobaku okamzite, kdyz se dal vetsi prumer kol :o)
No ono na rovině to mám od lemů po hranu disku přesně 180mm.+-5mm. Předek i zadek.
Jsem stál asi v ďolíku předním kolem.
Ale asi tu silonovou hroudu na zadku ještě ofrézuju o 5mm.
Pěkně se nastupuje a vystupuje.
A můžu na autě zespodu kutit snad i bez heveru :D
Ono ještě koupím lemy černé od Milotecu. Na zadek difuzor.
A bude to takovej můj Scout.
Jako nehodlám brázdit duny. Pořád to je spíš taková moje leštěnka co nezná ani zimu. Jen kvůli fotce jsem vyjel z garáže :D
Ale chtěl jsem změnit styl ala snížit a dát kola.
Foto introše....jen pro představu že to nebude kára do polí :D

A pro představu jak to bylo...Sem se v Doksech v tom lese pěkně potil :D
To už je minulost :D

Jak to vidím :D


15.03.2013, 20:32 |
tommas | Upraveno: 2013-03-15 20:33:15
Ondrero: jenom pro zajímavost, co to je za volant a znak v něm?
PS: máš stejný rádio a řadičku :-)))

15.03.2013, 22:55 |
PlusOne | Upraveno: 2013-03-15 22:58:21
Volant bych viděl na nějakej Seat... starej Leon?
Micky ten modrej je nadhernej...! Gratuluju..
Jojo volant je Seat leon top sport.
Podobnej má i Cupra R.
Přijde mi daleko hezčí než kulatej balon u RSky...

Jo a znak ve volantu je plíšek odloupnutý z pokličky na kolo.
Jen se musí na průměru opatrně vybrousit.
Z 55 mm na 54.
kdyz uz se tu rozjely i ty akcni tak taky par pridam

Ale dveřní světýlko pořád svítí ;)
AR: tak přesně proto jsem nic nepsal, abych pak nebyl za kokota když se to nezadaří, jak se právě stalo :D
Každopádně náhrada je, viz. vzkazy ;)
Tak já taky přihodim něco s vykasanou sukní

:D

Trošičku to tu oživím fotkou z BIGBMW... :) Offroadů se zúčastnilo vícero a původní brblání bavoristů, co že tam ty krávy chtěj, se s pátečním lijákem a následným rozbahněním letiště změnilo ve slova díků za to, že je někdo vytáhl ze sra*ek... :)


15.08.2013, 10:21 |
swep a pak se nedejbože čelně střetni s takovým jeepem, to bude strašně čau