Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > svaření korouče

 o Navštíveno 11937x o
o 14.04.2013, 23:40 | kucik
Je možné nějak svařit kotouč respektice dosedací část? Jsem debil, nechal si matky na šteftech a snažil se sundat kotouč. Jak jsem zašroubovával šroubek na sundání, tak to prasklo a je to nejspíš skrz. Vrátit to na auto mám strach, nebo nemám mít? Je úplně nový, tak jestli je možná nějaká oprava.

foto k příspěvku  od kucik



o 14.04.2013, 23:40 | kucik

foto k příspěvku  od kucik

o 14.04.2013, 23:40 | kucik

foto k příspěvku  od kucik

o 14.04.2013, 23:44 | radaman
Jestli jseš dobře pojištěnej a bez závazků k svému životu můžeš někde nechat zkusit svařit :-) Ale bacha, aby na tebe pak v nějakej dílně nezavolali Chocholouška :-)
o 14.04.2013, 23:48 | Luboš1
posli me to ja ti to svarim, to dokaze provarit kazdej blbec, ale pochybuji ze se nekdo zarucí s tim ze muzes jezdit a vse bude ok..
o 14.04.2013, 23:48 | 1kw
Svařit to půjde. Částečne vybrousit aby se prasklina dobře zalila a hlavně před svařováním dostačně prohřát aby se kotouč nezkroutil..
o 14.04.2013, 23:54 | kucik | Upraveno: 2013-04-14 23:55:32
No právě jsem se bavil s klempířem a kotouče prý vařit nejdou, že je to litina, respektive jdou, ale je to jen na parádu, při prvním zahřátí to zas prý praskne, protože je tam jak teplotní tak silové namáhání. U svodů prý není problém, tam je jen teplota, ale kotouč prý nee.
o 15.04.2013, 00:01 | radaman
ano ano...je to litinový kotouč...škoda...holt se stane...no
o 15.04.2013, 00:13 | Samantus
koupit novej je uz problem? jako je fakt ze se da svarovat vsechno, ale je to proste nebezpecny uz pak... pamatuju kdy sem na mondeu kolegovi zavaril prasklou pruzinu..... za 4 roky sme auto rozebirali a pruzina porad cela :-)
o 15.04.2013, 00:17 | 1kw
Tak černě bych to zas neviděl, kdo svařuje litinu ví, že je potřeba před svářením materiál prohřát a po svaření zajistit pomalé chladnutí. Samozřejmě prasknout to může i tak..
o 15.04.2013, 00:24 | Samantus
jeste dodam, ze jsem varil i prasklej predni kotouc na MB Actross :-) vydrzel Francii a zpet :-) pak uz se menil :-)
o 15.04.2013, 00:31 | radaman
No ono to půjde svařit...pohoda...jak píše 1kw...vybrousit...nahřát...zavařit a nechat chladnout...normální věc co nás učili na strojárně...

druhá věc je až to "NÁHODOU" praskne a nasype to do ženský s kočárkem jak se mu stim bude žít...papír snese všechno...
o 15.04.2013, 06:41 | dj.DEKL
Co stojí novej?
o 15.04.2013, 07:23 | kucik
Je to ATM mikoda (Poláci), takže nic tragického ohledně ceny, jenže je lze koupit jen v páru a nenašel jsem nikde českého prodejce.
o 15.04.2013, 09:37 | Pavel 528
jako nevim,zda bych si lajznul mit na aute varenej kotouc,kterej se jeste muze nejak zkroutit tim provarenim a az se ti to nekde pri intenzivnim brzdeni rozlitne,tak se budes divit a auto rozjebany cely...
novej bude za 2-3tis?
o 15.04.2013, 13:27 | Bucci
ber to tak, že když je prodávaj v páru, tak máš ještě jednu možnost to pos..rat :-)
o 15.04.2013, 13:28 | cendler
no ty vole čumím co tu máte lidí za keci, jaké svařování!!!, uvědomte si, že to jsou brzdy, každý aby to jelo jako prase, ale brzdit to už nemusí, hold si udělal blbost, tak kup nový, to že tam máš to nejlevnější co se dá sehnat, taky o tom vypovídá, tak hold koupíš levné nové
o 15.04.2013, 13:51 | Only_One
už jen kvuli tomu, že to pak nebudeš mít vyvážené bych to prostě na autě nechtěl a o bezpečnosti píšou všichni nademnou.
o 15.04.2013, 14:01 | AR
hele když to kolo pořádně dorveš na krev tak by to mohlo držet ;)
o 15.04.2013, 18:19 | Honza2.016v
zavařit to jde...ale ta prasklina je pěkně rozlezlá a i když to zavaříš sebelíp, prostě to užz toho kotouče nezmizí a bude s eto jen rozlejzat...

kdyby to bylo cokoliv jinýho, co nemá tak specifický namáhání na tlak, vibrace a teplo..tak to je v pohodě... je pravda že vrtaný kotouče taky praskaj a v poměru co se jich prodalo se jich za provozu rozlítlo malý procento - ale jakmilese to stane, tak končíš, prtže jdeš pedálem úplně na doraz a brzdíš jen zbylejma 2 kolama...
o 15.04.2013, 19:27 | soda
tak myslim, ze cendler to vystihnul a nechapu jakekoli polemizovani o zavareni a naslednem pouzivani v provozu? toto jsou brzdy, takze NE!
o 15.04.2013, 20:03 | AR
;)

foto k příspěvku  od AR

o 16.04.2013, 07:37 | RedBaron
Ani by mě nenapadlo vařit kotouč, což je obyč spotřebák, ale visí na něm v autě životy cestujících...
o 16.04.2013, 08:26 | Zdeny60
:-)
o 16.04.2013, 12:53 | .mycTD
navic, jestli je to litina, tak uz to nebude varit franta vodvedle, ale pepa pres dve vesnice a za praci das stejne minimalne pulku ceny noveho.
o 16.04.2013, 14:12 | kucik
Nikde jsem nenapsal, že to budu dělat. Chtěl jsem jen vědět, jestli je možnost nějaké opravy tak ,aby to bylo bezpečné. Že to svařené držet nebude mi můj klempíř řekl hned, jak píšu výše.
o 17.04.2013, 07:41 | CervinVega | Upraveno: 2013-04-17 07:42:46
kdyby te praskline odvrtal konce, aby se nesirila dal, verim, ze by ten kotouc normalne dojezdil a nic se nedelo... z vetsi casti tam drzi trenim mezi nabojem a diskem (za predpokladu dotazeni kola)

edit- ted koukam, ze jde ven z te dosadaci plochy, tak to nebrat :-)
o 22.04.2013, 22:01 | Kesam
Já jako svářeč bych tě stím poslal do prdele.
Tohle ti svaří jenom blázen a chtěl bych od tebe podepsat papír,že to je už jenom na dekorační učel.
Litina se musí ohřát na nějakou teplotu a vařit střídavě furt ohřívat pak se to dává do pece a nebo do takové bedny kde je skelná vata a pomalu se o ochlazuje každá svařovna na to nejni vybavená a svářeč kterej na to nemá zkoušky tak by na to ani neměl hrabat.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3726 sekund.