
Navštíveno 13052x

Nemáte někdo tuchy,kdo dělá to laminátový(carbon)futro na filtr?
-fotek víc nemám,internet mlčí:-( po pravdě netuším jak je udělaná ta druhá půlka,ale předpokládám,že to bude nějak na dva díly jako škeble...Mám v motoru K&N(57i)s přívodem studenýho vzduchu,ale tam je filtr přímo na klapce a není to úplně dobrý(ani špatný)..tak hledám jinou (lepší)variantu..
Máte někdo tuchy?


16.05.2013, 14:25 |
Skury Ondra: Jenže jemu nejde o to, jestli to bude carbon nebo ne, hlavně aby to bylo funkční. ;)
Jiřík: Zkusil bych Pluta, ten musí mít plno kontaktů, když už postavil dvě kitcar_look auta. :)

16.05.2013, 14:27 |
Skury
endru.ondra: díky,je to pěkný,ale 1.000,- EUR za sání je pro mne nesmysl..(viz.Škuryho koment)
Rosťo dík :-) už jsem na to myslel..resp.čekám,jestli se tu neobjeví(vč.Pluta,Tunera#2 apod.) čirou náhodou někdo,kdo má bystrý oko a někde něco nezachytil,nebo třeba dokonce nevyrábí.. :-) jelikož na AHC je(skoro)všechno :-) od myšlenek po díly!
..pak ještě eventuálně v nouzi nejvyšší něco podobnýho,ale to je z dle mýho z deště pod okap.. :-( ..možná se to nepatrně zlepší,že to nebude ležet přímo na motoru,ale jinak taky nic moc..


16.05.2013, 14:49 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2013-05-16 14:49:58
pak je tu trochu strašidelný Saxo/Pug>VAG .. :)

Já jsem to celý neprohlížel, jen vým že ho dodávaj ale ceny a jestli to je funkční nevým nezkoumal jse to do detailu
takto sem řešil sání u fábie já...nápor studenýho vzduchu tam je a celé vedení je stále studené takže se zahřívá vlastně jen při stání v koloně atd. ale i přes chvilkové zahřátí se nic neděje a nic se mi neponičilo

Já to mam u 2.7 a levný straně i z filtrem co to zkusit přendat ?


16.05.2013, 18:22 |
TROY nech si to vyrobit ;)
Bohužel netuším. My co sajem to teplo z motoru to už ani neřešíme :))
udělal bych to hliníkové.. vyleštil a bude to lepší...
mám kluka co by to mohl být vyrobit..