Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Nissan Skyline GTR

 o Navštíveno 19104x o
o 19.05.2013, 07:54 | cendler
Dám sem pár fotek, čím se zabívala naše dílna pár let, je to náš projekt a nebudu říkat, že je to hotové, ale s převážné části už je, taky proto jsme stím včera vyjeli na Car Wars, ikdyž u nás bylo ráno šíleně hnusně, tak jsme ani nechtěli jet, pršelo až do 10hod, mi vyrážely, kolem 14hod, když už bylo aspoň trochu sucho, jinak krásný den, ale co trocha fotek je zde [ Link ]
Pokud to bude admimům vadit jako propagace firmy, tak to smažte.

foto k příspěvku  od cendler



o 19.05.2013, 07:54 | cendler

foto k příspěvku  od cendler

o 19.05.2013, 07:56 | cendler

foto k příspěvku  od cendler

o 19.05.2013, 07:56 | cendler

foto k příspěvku  od cendler

o 19.05.2013, 07:57 | cendler
a asi to nejdůležitější

foto k příspěvku  od cendler

o 19.05.2013, 08:10 | H-Honza (M)
masakr! Skoda ze uz srazy nejezdim, tohle bych si prohlednout chtel...
o 19.05.2013, 08:12 | mr.brain
Pěkný, pěkný, i volant to má na správný straně :) Víc info o autě?
o 19.05.2013, 08:38 | TROY
mě zaujali teda ty CZ značky :)
o 19.05.2013, 08:47 | cendler
Honzo - noní problém se někdy zastav a nebo zavolej, chceme objet co možná nejvíc srazů

mr.brain - bude, je toho hodně, na stránky dám i fotky ze samotné stavby, jen to musím nějak s kompletovat, auto se dělalo 3roky, tak fotek je tisíce

TROY - běh na dlooouhou trať

Ale včera byla první delší cesta toho motoru, zatím se zabíhá a ladí a ladí, což bude taky chvilku trvat, než to půjde na oficiální 400m sprint.
o 19.05.2013, 08:49 | Thullo
Mazec - a jako mr.brain i TROY - to je hodně zajímavý!
o 19.05.2013, 08:50 | gizmi
Az na to kridlo a vzadu ty ploutvicky fakt pekny ;) Predpokladam, ze dily jsou z karobnu a ne tuzing folie..
o 19.05.2013, 09:48 | Bladzej
Paráda.

Víc foto a i technické info by bodlo :)

A hlavním účelem budou sprinty nebo i něco iného?
o 19.05.2013, 19:42 | masz
Konecne nejake poradne auto hod nejake technicke informace jinak vam fandim jen tak dal.
o 19.05.2013, 19:49 | Proffesor_W | Upraveno: 2013-05-19 19:55:02
Tipnu si, interier z Primery, nebo silvie? Jinak mazec, libi se mi brzdy, par vytek bych mel k designovym prvkum (kridlo, svetla vyska a prelizatkovano) ale jinak supa!

A myslim si ze vrazet penize do auta na sprinty je v nasich koncinach proste vyhozeny pytel penez. Kor takovy auto ma urcite na vic nez se honit nekde po letisti s par blbama s rovnym ksiltem :(
o 19.05.2013, 20:08 | radaman
GTRo bylo bombový! V USA byly taky jen pravostranný?

Proffesor_W: koukal jsem dovnitř a celý to bylo obšitý kůží...takže nějaka upravena palubka to byla :-)
o 19.05.2013, 22:30 | cendler
jak jsem psal technické informace budou, běhěm pár dní, je tam toho tolik, že se to musí sesumírovat, a chtěli jsme, když už jsme byly na první srazu, tak aby se vědělo, že jsme to dělaly mi, jak všichni známe různé vyžírky, tak jsme to nechtěli podcenit, což tohle info se snažíme doladit

gizmi : myslíš, že by jsi dokázal vyleštit folii :-D

Bladzej : hele půjde to do leštěnek, ale na sprinty se stím bude jezdit taky, protože motor a podvozek má hodně potenciálu a na poháry bě měl s přehledem dosahovat, tak proč ne

Proffesor_W : žádné takové, interiér je komplet skyline, jen je zrcadlově otočený, sedačky polohovatelný skořepiny s 6bod pásy TAKATA atd. jak říkám, to musím na světle pořádně nafotit, na dílenském světle to není ono

foto interiéru je tady, ale udělám lepší

foto k příspěvku  od cendler

o 19.05.2013, 22:41 | Kapka (M)
pecka..očumoval jsem ti to na CarWars..stal jsi s tim chvilku kousek od EASCA stanku..mlada mi říkala co slintam na takovou divnou starou popelnicí..holt žensky :-D
o 19.05.2013, 22:42 | Bladzej
Řekl bych, že je škoda nevyužít potenciál, pro který je tohle monstrum vyráběný, tedy jezdit do zatáček a případně i bokem :) Ale chápu, tam je vyšší šance kolize.

Přeji mnoho úspěchu. A moc mě zajmá celý život vozu.
o 19.05.2013, 23:08 | Rajdlos
Pecka
o 19.05.2013, 23:27 | cendler
Kapka : jo jo kdyby bylo od rána hezky, tak to tam stojí celý den, ale přijely jsme pozdě, tak jsem to mělo kousek od dráhy, pak jsme tam přejely, viděl jsem tě tam, ale vzhledem k tomu, že se neznáme osobně, tak jsem nechtěl otravovat, jinak ženský no :-)

Bladzej : je to kolegovo auto, staví si ho pro sebe, nebudu říkat, když někdo přijde řekne že to koupí a nabídne rozumnou cenu, tak se neprodá, to určitě prodá
Nejvíc infa se bude dávat na stránky a pak na nissanacký forum zde [ Link ] , ale budu vám sem taky dávat, další co mlžu říct, tak momentální odhad je cca 500HP, chceme to naladit na 700HP s ohledem na životnost dvoulamelové spojky, ikdyž turbo má na výkon 2x co je teď, samozřejmě se stím pojede i na válcovou brzdu na zjištění výkonu k reeshovi, už tam jezdí jedno naše auto

Rajdlos : jsem ti říkal, že tenhle rok to musí už vyjet
o 19.05.2013, 23:31 | Tuner#2
Paráda, na to se krásně kouká...
o 20.05.2013, 08:53 | Briann
Ruka hore!Pekny
o 20.05.2013, 09:49 | muSlim
2 Bladzej: od toho tu už jedna R33 je (nejaký ten pátek) ;-)

2 cendler: pekná, pekná...

foto k příspěvku  od muSlim

o 20.05.2013, 16:27 | Bladzej
Slim: proč sem motáš R33, když se tu bavíme o R32? :P
Navíc tahle 32 má CZ značky a řízení na normálnější straně.

Proč nežiju v Japonsku? :)
o 20.05.2013, 16:33 | muSlim
2 Bladzej: Skyline ako Skyline ;-)
o 20.05.2013, 16:34 | petis
Moc líbí. Doufám že bude třeba v Pardubicích na Relaxu. at to mužu vokouknout:-)
o 21.05.2013, 00:19 | badczech
Ta konverze vypada moc hezky. Urcite to bylo neuveritelny prace...

Za me jen, nejsem moc fanda tech karbonu a ruzovejch sroubku a gumicek v motoru. To jen k te vizualizaci, vim ze vse ma svuj vyznam.. Kazdopadne pecka projekt
o 21.05.2013, 22:43 | kucik
Asi budu výjimka ale mně se to moc nelíbí. Přijde mi to přeplácané a designově rozházené.Určitě to auto skvěle pojede ale vzhledově radši třeba takhle

foto k příspěvku  od kucik

o 21.05.2013, 22:49 | Lukaash
Tak preci GT-R, na podzim jeste Petr rikal, ze ne :-)
o 21.05.2013, 22:51 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Lukaash: mno nekteri to vedi dlouho :-D
o 22.05.2013, 08:16 | muSlim
kucik: no tak to budeš asi sám, s tým kolotočárskym tuzinhom :-D
o 22.05.2013, 15:16 | Nismo.Power
jj, vzhledově je to pekelně hnusný auto ale tady vůbec nejde o nějakej vzhled ale o fukčnost auta a techniku :)
o 22.05.2013, 20:25 | Augi
N.P: Tentokrát s Tebou mega souhlasím. Zde je úplně jedno, jak to vypadá. Tohle funguje a tečka. No doubt...
o 22.05.2013, 21:28 | kucik
No ale když se podíváte výš, tak to má stát mezi leštěnkama a ne trhat asfalt, takže o ten vzhled celkem jde.
o 22.05.2013, 22:13 | cendler
kucik : ono je něco jiného skutečnost na sluníčku, to mi věř a další neboj ono to na 400m zahambovat nebude
o 22.05.2013, 22:21 | kucik
O jízdních vlastnostech toho auta nepochybuji. Komentoval jsem jen vzhled.
o 22.05.2013, 23:36 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Karbon se blbe foti :-)
o 22.05.2013, 23:40 | s1michael
Skyline je prostě pecka :-)
o 22.05.2013, 23:45 | jimmy264
na živo v týnci hodně pěkný, oproti fotkám to je na živo uplně jiný auto ;)
o 23.05.2013, 22:18 | haskyvr6
Nádhera!
o 23.05.2013, 23:32 | Tarrance
Můžu se optat, co je na značkách tak zajímavýho? Když jsem přihlašoval auto, tak jsem chtěl dopředu klasiku a dozadu tu širší a paní mi akorát řekla, že maj v týhle kombinaci menší výběr a že kdybych chěl US formát, tak si jen musím počkat. Je pravda, že to je 3 roky zpět, tak nevím, jak je to teď.
o 23.05.2013, 23:36 | Proffesor_W
na znackach bude zajimavy to ze je vubec ma :)
o 23.05.2013, 23:41 | Tarrance
No jo, takhle jsem nad tím nepřemýšlel. :-D
o 01.06.2013, 20:01 | cendler
další [ Link ]
o 01.06.2013, 20:16 | radaman
Následoval nákup pár věcí, před smontováním motoru jsme nechali několik dílů motoru zamrazit, pro zvýšení jeho odolnosti...

Zmrazit? To jem ještě neslyšel. Oč jde? Jinak paráda!
o 01.06.2013, 20:27 | Bladzej | Upraveno: 2013-06-01 20:29:44
radaman:
Cryogenní vytvrzování
[ Link ]
Na 200sx fóru o tom bylo taky psáno.
Tam kluci nechávali hodně dělat kotouče.

cendler: pěkný, pěkný. Jen se ještě rozepiš víc o motoru :) Zatim jsem viděl jen krabičku kovaných pístů. A napiš co je zamraženo. ;)
o 01.06.2013, 21:05 | DITR
nádherná práce smekám klobouk!!!! strašně by mě zajímalo jak jste to dostali na značky.......dělám nějaký ten pátek v Německu a koukal jsem po gt-r34 začínají tam kolem 8tis ojro za kousky se slabším motorem a kolem těch 12-14 se dá už sehnat ta petelice....ono to na naše prachy není zase až tak moc když si vemete že tady nejezdí ani jedno.....ale jak to dostat na ty značky????? uvažoval jsem, že je jedinná možnost koupit převozku na rok a jezdit stím v neměcku a přijet stím i na návštěvu domů ale co potom když se tu budu chtít vrátit :( tady to na značky nepostavím další věc jak je možné že jsem viděl černou A6 s volantem napravo a měla ostravskou spz? proč potom dělají caviky kvůli tomuhle?????
o 01.06.2013, 21:39 | choze
je to pecka, víc takových...
o 02.06.2013, 08:39 | cendler
radaman : jak píše Bladzej, zvyšuje se tím pevnost materiálu, kamarád co do dělá, stím má dobré zkušenosti, tak jsem tady na tom autě nechaly celkem dost věcí zamrazit,tak se uvidí, jako třeba i kotouče

Bladzej : neboj, bude, ono není moc čas a sepisuje se všechno, vytřidují se fotky, popis dělá kolega, já tomu až tak nerozumím co on

DITR : už tak koupeno v UK

pro pokochání
[ Link ]
o 02.06.2013, 08:42 | cendler
ten smích je můj a omlouvám se za cukání s kamerou, ale to druhé cca 400Ps(zatím není změřeno) auto, taky pěkně táhne
o 02.06.2013, 08:45 | mr.brain
Popravdě jsem začal smát ve stejnej okamžik :D Moc pěkný! :)
o 02.06.2013, 16:48 | mikevr6
Slovaci maj taky pekneho :)
Sprintoval ted v Trencine a jelo to cosik :D

foto k příspěvku  od mikevr6

o 03.06.2013, 11:35 | jimmy264
nejsi sám kdo se v tu chvíli začal smát :D
o 03.06.2013, 17:33 | Proffesor_W
02.06.2013, 16:48 | mikevr6 totok sem sledoval na drift foru kde mel projekt, tatok picovina ma prez 1000ps. Akorat to tehda potreboval naladit na final. Hardware to melo.
o 03.06.2013, 18:38 | Pepíno_Honda
DITR: pokud jsi byl v UK legálně, koupil sis tam vozidlo a přihlásil jej na tu tvou UK adresu a pak ses vrátil do ČR, tak si to vozidlo vezmeš sebou a přihlásíš to i s volantem na druhé straně. Soused byl cca 7 let v UK, loni se vrátil a přivezl si pašíka B6 a má to na ČR plechách. jediný co říkal, tak musel do Prahy do výzkumáku ( Dekra ? ), kde mu zkontrolovali zrcátka, že s nima vidí tam kam má...
o 03.06.2013, 22:07 | tj
K tomu bilymu R33 viz link niz.. je tam hafo dohadu ale je to +- jak pise Proff... hardware to ma zajimavej, setup na tech 1000+k na race fuel to asi i ma...

[ Link ]
o 03.06.2013, 22:30 | cendler
Proff : přesně tak, ono složit 1000ps komponenty nejsou problém, ale naladit to, aby všechno fungovalo správně, je velký problém
o 04.06.2013, 08:07 | Transportérák
cendler- takhle to prohánět u nás z Marjánek na Starou Vodu jo ? :-) Jinak pozor, teď poslední dobou tam lítaj s Passatem R36 mezi Chebem a Marjánkama...
o 04.06.2013, 10:49 | mikevr6
v tom trencine to mnel prej naladene na 800ps a zajel cas kolem 11s na mokru,kamos by ho mozna mohl mit natocenyho na fotaku tak to sem kdyztak dam.
o 09.06.2013, 19:06 | DITR
Pepíno_Honda to vím že to tak jde, ale do uk se nechystám a zrovna ziju v Německu tady je to taky legální jezdí tady r34 supry a další fara na klasických německých značkách s volantem na opačné straně. Otázka ted zni třeba na něj bude zbytečných par tisíc euro a koupím ho..... Třeba se tu nebude dařit a budu chtít z5 do ČR......... Co pak s nim? Povolit mi to přihlásit když to má volant naopak? Dejme tomu ze tady budu ještě 5 let a pak se budu chtít vratit
Všichni lidi co mají volant naopak na České spz to mají totiž z UK pro Německo existuje taky výjimka? A když tu ziju a bydlim
o 09.06.2013, 21:55 | madmaik
tady by zase melo platit,ze co se prihlasilo jednou v eu,jakozto v nemecku,melo by pak jit prihlasit u nas.
o 09.06.2013, 21:56 | Pepíno_Honda
DITR: můžu se poptat na magistrátu, ale myslím si, že ne... to už by tady toho jezdilo více :(
o 13.06.2013, 07:57 | cendler
Tak dodávám další informace, jsou to posty z nissan fora, dává se to tam postupně, tak to budu oddělovat
Jinak celý projek je tady [ Link ] s více fotkama, ale bez registrace se tam nedostanete, bohužel

Ještě než jsem auto odvezl do lakovny, tak jsem hledal kde auto vůbec nechám nalakovat. Nemusím asi říkat, že pokud u nás v ČR chce někdo něco speciálního nebo něco výmečnějšího, tak je problém takovou lakovnu najít :(

Našel jsem, a po mém návrhu barvy mi lakýrníci připravili asi 8 vzorků z kterých jsem měl na výběr. Dohodli jsme se a já jim přistavil auto....

Výběr barvy jsem měl jasný - MIDNIGHT PURPLE - ale s efektnějším lakováním :D

-----------------------------------------------------------

V době kdy se auto lakovalo už byl dávno motor v jedné firmě na výbrusu a srovnání rovin bloku, protože mi těsně ped tím přišel další balík a to z USA s písty a ojnicemi....

Takový starosti se scháněním pístů bych nikomu nepřál - po rozebrání motoru jsem zjistil že má motor už druhý výbrus písty tam byli JE PISTONS a ojnice EAGLE..
Ojnice nepřežily přidření klikové hřídele a všechny písty byli popraskané ( malé praskliny )

Takže sem si nechal změřit ten předešlý výbrus a katastrofa na pěti válcích jsme naměřili moc velké vybroušení a na jednom válci byl píst dost těsný - FAKT NEVIM JAK SE JIM TOHLE POVEDLO :?

Sehnat písty pro třetí výbrus ja fakt oříšek, dělá je jen Cosworth a ty je měli jen v katalogu a nikdo je neměl, Tomei a ty jsem chtěl obědnat z RHD-ček, říkali není problém, není problém tak já říkám, že je chci a on mi píše, že už nejsou a nebudou ( sem si žíkal, že si asi ze mě všichni dělaj pr..l ) a nakonec úpně bez problémů z Ameriky Wiseco - kontaktovali jsme chlapíka z jedné firmy a ten říká zrovna je taky máme v našem autě s cca. 900HP akorát vám doporučuju si přeobědnat silnější pístní čepy pro vyšší zatížení... Super dík berem i s těma zesílenejma čepama :)


ojnice jsme vzali znova EAGLE do 900HP jsou taky bez problémů

-------------------------------------------------------------

Ještě než sem začal skládat motor, tak jsem se dohodnul z ,,Adnerem,, že byh nechal některé díly zamrazit...

Odvezl jsem k němu blok motoru, novou klikovou hřídel, ojnice, písty i s kroužky a pístními čepy a ještě brzdové kotouče...
tak teď doufám, že bude vše nesmrtelné :D :wink:

-------------------------------------------------------------

Tak a jde se na podvozek a brzdy.
Přední brzdy se mění za šestipístové ROTORY s průměrem kotoučů 355mm, vzadu se mění pouze destičky, a to EBC Yellow-stuff, kotouče už jsou nějaké vrtané. K tomu opanceřované hadice DO LUCK purple a závodní brzdovou kapalinu MOTUL RBF660...
Tlumiče už byli na voze Öhlins, akorát jsem k nim přidal pružiny TEIN S-TECH a bylo zapotřebí vyměnit dva kulové čepy na přední nápravě...
Přední nápravu jsem opět odvezl k Adnerovi a nechal jí nastříkat do černného komaxitu a s tím rovnou nově nalakovat ráfky a to WORK CR-KAI 9,5xR18 do fakt ,,ÚŽASNÝ BARVY,, co jsme spolu vybrali. :evil4:
A ještě jsem si udělal radost s novými pneu TOYO R888 265x35R18

------------------------------------------------------------

Fotka dílů když sem je dal k sobě před skládáním motoru, jinak nákup trval poměrně dlouhou dobu i z důvodů správnosti dílů....

-blok motoru vybroušený srovnaný a zamrazený
-písty Wiseco + pevnější pístní čepy zamraženy
-ojnice Eagle H zamraženy
-kliková hřídel seriová nová N1 zamražená
-hlavní a ojniční ložiska NISMO
-olejové čerpadlo - závodní REIMAX (jedno z nejvýkonějších čerpadel)
-vodní čerpadlo N1
-termostat Sard 68°C
-kit Greddy na zvětšení olejové vany
-hlava motoru zarovnána a vyčištěna
-sada kovového těsnění hlavy motoru + restriktor přívodu oleje do hlavy TOMEI
-hlavové štefty s matkami
-relokační kit pro odloučení olejového filtru + cladič oleje Greddy,Setrab,Nismo
-nové originální kladky rozvodů
-nastavitelné kola vačkových hřídelů
-kryty rozvodů - za řemen i dopředu, vrchní transparentní Greddy (když jsem auto koupil, kryty rozvodů na motoru nebyli)
-rozvodový řemen Power Enterprise Super Kevlar II
-hadice chlazení Samco purple
-vodní chladič Koyorad
-palivový rám Sard
-vstřikovače Sard 800cc
-FPR Tomei L verion + ukazatel tlaku paliva
-větší palivový filtr
-dvě palivová čerpadla Walbro 255 do nádrže
-cívky zapalování Splitfire
-svíčky NGK iridium
-drážkové řemeny Power enterprise kevlar
-nerezové svody - vyrobené na zakázku :wink:
-turbodmychadlo Precision PTE 6765 HP Ball bearing
-dva externí wastegaty Precision
-ECU Apexi Power FC + FC hand commander + Datalogit
-boost controller Apexi AVCR
-spojka Ogura Racing Clutch - dvoulamelová
-vyrobený výfuk bez Katalyzátoru až po zadní díl - průměr 83mm
-zadní tlumič JASMA n.O51
-termoizolační páska na výfuku
-EGT PLX
-AEM wideband lambda sonda
-bandáž výfukové části turbodmychadla DEI
-tlakové hadice od turba áž po sací potrubí Samco - průměr 80mm
-Intercoller XSpower o síle 120mm a vstupy 80mm
-vysokopevnostní spony hadic
-atd.
-atd.

určitě se ještě něco najde - doplním později

to be continued...
o 13.06.2013, 07:58 | cendler
fotka dílu tady ze seznamu

foto k příspěvku  od cendler

o 13.06.2013, 16:50 | Bladzej
:) pěkný
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4343 sekund.