Tak dodávám další informace, jsou to posty z nissan fora, dává se to tam postupně, tak to budu oddělovat
Jinak celý projek je tady
[ Link ] s více fotkama, ale bez registrace se tam nedostanete, bohužel
Ještě než jsem auto odvezl do lakovny, tak jsem hledal kde auto vůbec nechám nalakovat. Nemusím asi říkat, že pokud u nás v ČR chce někdo něco speciálního nebo něco výmečnějšího, tak je problém takovou lakovnu najít :(
Našel jsem, a po mém návrhu barvy mi lakýrníci připravili asi 8 vzorků z kterých jsem měl na výběr. Dohodli jsme se a já jim přistavil auto....
Výběr barvy jsem měl jasný - MIDNIGHT PURPLE - ale s efektnějším lakováním :D
-----------------------------------------------------------
V době kdy se auto lakovalo už byl dávno motor v jedné firmě na výbrusu a srovnání rovin bloku, protože mi těsně ped tím přišel další balík a to z USA s písty a ojnicemi....
Takový starosti se scháněním pístů bych nikomu nepřál - po rozebrání motoru jsem zjistil že má motor už druhý výbrus písty tam byli JE PISTONS a ojnice EAGLE..
Ojnice nepřežily přidření klikové hřídele a všechny písty byli popraskané ( malé praskliny )
Takže sem si nechal změřit ten předešlý výbrus a katastrofa na pěti válcích jsme naměřili moc velké vybroušení a na jednom válci byl píst dost těsný - FAKT NEVIM JAK SE JIM TOHLE POVEDLO :?
Sehnat písty pro třetí výbrus ja fakt oříšek, dělá je jen Cosworth a ty je měli jen v katalogu a nikdo je neměl, Tomei a ty jsem chtěl obědnat z RHD-ček, říkali není problém, není problém tak já říkám, že je chci a on mi píše, že už nejsou a nebudou ( sem si žíkal, že si asi ze mě všichni dělaj pr..l ) a nakonec úpně bez problémů z Ameriky Wiseco - kontaktovali jsme chlapíka z jedné firmy a ten říká zrovna je taky máme v našem autě s cca. 900HP akorát vám doporučuju si přeobědnat silnější pístní čepy pro vyšší zatížení... Super dík berem i s těma zesílenejma čepama :)
ojnice jsme vzali znova EAGLE do 900HP jsou taky bez problémů
-------------------------------------------------------------
Ještě než sem začal skládat motor, tak jsem se dohodnul z ,,Adnerem,, že byh nechal některé díly zamrazit...
Odvezl jsem k němu blok motoru, novou klikovou hřídel, ojnice, písty i s kroužky a pístními čepy a ještě brzdové kotouče...
tak teď doufám, že bude vše nesmrtelné :D :wink:
-------------------------------------------------------------
Tak a jde se na podvozek a brzdy.
Přední brzdy se mění za šestipístové ROTORY s průměrem kotoučů 355mm, vzadu se mění pouze destičky, a to EBC Yellow-stuff, kotouče už jsou nějaké vrtané. K tomu opanceřované hadice DO LUCK purple a závodní brzdovou kapalinu MOTUL RBF660...
Tlumiče už byli na voze Öhlins, akorát jsem k nim přidal pružiny TEIN S-TECH a bylo zapotřebí vyměnit dva kulové čepy na přední nápravě...
Přední nápravu jsem opět odvezl k Adnerovi a nechal jí nastříkat do černného komaxitu a s tím rovnou nově nalakovat ráfky a to WORK CR-KAI 9,5xR18 do fakt ,,ÚŽASNÝ BARVY,, co jsme spolu vybrali. :evil4:
A ještě jsem si udělal radost s novými pneu TOYO R888 265x35R18
------------------------------------------------------------
Fotka dílů když sem je dal k sobě před skládáním motoru, jinak nákup trval poměrně dlouhou dobu i z důvodů správnosti dílů....
-blok motoru vybroušený srovnaný a zamrazený
-písty Wiseco + pevnější pístní čepy zamraženy
-ojnice Eagle H zamraženy
-kliková hřídel seriová nová N1 zamražená
-hlavní a ojniční ložiska NISMO
-olejové čerpadlo - závodní REIMAX (jedno z nejvýkonějších čerpadel)
-vodní čerpadlo N1
-termostat Sard 68°C
-kit Greddy na zvětšení olejové vany
-hlava motoru zarovnána a vyčištěna
-sada kovového těsnění hlavy motoru + restriktor přívodu oleje do hlavy TOMEI
-hlavové štefty s matkami
-relokační kit pro odloučení olejového filtru + cladič oleje Greddy,Setrab,Nismo
-nové originální kladky rozvodů
-nastavitelné kola vačkových hřídelů
-kryty rozvodů - za řemen i dopředu, vrchní transparentní Greddy (když jsem auto koupil, kryty rozvodů na motoru nebyli)
-rozvodový řemen Power Enterprise Super Kevlar II
-hadice chlazení Samco purple
-vodní chladič Koyorad
-palivový rám Sard
-vstřikovače Sard 800cc
-FPR Tomei L verion + ukazatel tlaku paliva
-větší palivový filtr
-dvě palivová čerpadla Walbro 255 do nádrže
-cívky zapalování Splitfire
-svíčky NGK iridium
-drážkové řemeny Power enterprise kevlar
-nerezové svody - vyrobené na zakázku :wink:
-turbodmychadlo Precision PTE 6765 HP Ball bearing
-dva externí wastegaty Precision
-ECU Apexi Power FC + FC hand commander + Datalogit
-boost controller Apexi AVCR
-spojka Ogura Racing Clutch - dvoulamelová
-vyrobený výfuk bez Katalyzátoru až po zadní díl - průměr 83mm
-zadní tlumič JASMA n.O51
-termoizolační páska na výfuku
-EGT PLX
-AEM wideband lambda sonda
-bandáž výfukové části turbodmychadla DEI
-tlakové hadice od turba áž po sací potrubí Samco - průměr 80mm
-Intercoller XSpower o síle 120mm a vstupy 80mm
-vysokopevnostní spony hadic
-atd.
-atd.
určitě se ještě něco najde - doplním později
to be continued...