
Navštíveno 12925x

Ahoj všem měl bych jeden dotaz co se týče stavitelných podvozku.
Koupil jsem Seata leona M1 FR a nějaký chytrák to poslal na pružinách dolů, že drhnu spodkem auta na dalnici ve vyjetých kolejích od kamionů, což mi začíná trošku vadit :-)
Chtěl bych se Vás zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s
[ Link ] nebo
[ Link ] nechce se mi za to dávat nesmyslné peníze. Auto mám na běžné ježdění (couraní po praze, sem tam zajedu na moravu max. třikrát do roka).
Díky
Tak pokud máš auto na běžný ježdění,tak bych nekupoval ten nejlouvatější low end..ale třeba ti to náhodou vydrží a tlumiče nepotečou jak Dunaj.
Jakej máš roční nájezd pro zajímavost?
Kolem 10 tis. na dálky mám druhé auto :-)
Potřebuji to dostat nahoru a jestli mam dat za všechny pružiny 6400,- tak mi tohle přišlo jako dobrá volba.
TA technicx funguje slusne
No teď mám dilema je tam psané, že je to na Cupru a teď otázka bude to pasovat i na FR??
Mam TAcko, levnej funkcni stelovak :-)
Chtel jsem neco co se nebude rovnat cene vozu :-)
A stal mene nez zadni pruziny co se potrebovali udelat
Pagos na nem dal asi 120.000 km
Kamos to ma taky, zatim 50.000 km a porad v pohode
Radoby nemecka vyroba, obdobne jak JOM
Neni to na spotrovni vyuziti a jizdu na okruhu ale jako nahrada originalu nebo spatnyho podvozku na normalni jezdeni bez zbytecnyho houpani je to dobry :-)

09.07.2013, 20:21 |
TROY hele JOM je prostě low end na kterym najedeš 1000 km a vyteče nebo najedeš 20000 a pohoda - hlavně tvrdej podvozek
TA je o chlup lepší i zpracováním.
Kolem 10 seženeš AP což je vlastně KW tušim :-) nebo HR - ted nevim :)
AP je KW
TA je pohodlny, muj TA stelovak je komfortnejsi nez pevne HR a dokonce je snad mekci nez seriovej S-line

09.07.2013, 22:30 |
skoki | Upraveno: 2013-07-09 22:30:42
tiež mam ta technix koli tomu že som chcel isť čo najnižšie a s autom jazdim uplne minimalne, inak by som do toho asi nesiel. Predtým som mal tlmice bilstein a skratene pruziny HaR a bolo to hodne lepsie.
Je to hele asi to nejlepší mezi těmi levnými podvozky. Mám zkušenosti z Golfa IV s JOMem, kterej vrzal a pak šly dvakrát na reklamaci zadky. Pak jsem dal TA Technix:
[ Link ] tenhle červený. Na tom jsem najel asi 50 tis. Naprosto v pohodě a bez problému. Jen si člověk musí zvyknout na to, že je to tvrdé, ale on i GIV na 17kách je pekelně tvrdý na sérii.
No mozna Ap je delany pod KW ,ale ja mam AP a kamarad KW oba pevny podvozky. V primem porovnani na stejnem aute je AP mekci a hůř tlumi kmity karoserie a je nižší....