Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Chip - já vím, ohranej dotaz, ale... (1.4 TSI 132kW)

 o Navštíveno 20639x o
o 22.07.2013, 22:54 | Augi
Ahoj chlapi,
chci čipnout 1.4 TSI (kompresor+turbo), samozřejmě tu bajku o opičce a banánkách znám, takže mi jde o ty nejlepší reference.
Máte nějakej tip?
Díky


o 23.07.2013, 03:38 | Nismo.Power
tady to neni vubec o bananech už :) tady je to o tom že tahle věc se ti rozsype pod rukama i bez toho takže nejlepší reference je se na to fakt vysrat :D
o 23.07.2013, 07:56 | H-Honza (M)
i když tohle slyšet nechceš, známej má v polo GTi tenhle motor, někde v německu mu dělali úpravu jednotky, má to mít pře 200 koni a 300nm, nicméně, má už 3-tí motor... Tuším že to má od ABT originál.
o 23.07.2013, 13:19 | Augi
Chlapi, vy jste gurmáni... :-) Takže se na to vybodnu :-) Ale zajímavý, že ani jeden jste nezmínili DSG, takže převodovka to asi ustojí? ;-)
o 23.07.2013, 14:15 | Skury
Cimbu má z 90/92kW na 110kW... [ Link ]

Případně Sportmotor na 120kW... [ Link ]
o 23.07.2013, 14:22 | Augi
Skury: ja se bavim o RS, tedy 132kW v zakladu...
o 23.07.2013, 14:23 | Luke_288 | Upraveno: 2013-07-23 14:23:37
edit: pozdě
o 23.07.2013, 14:40 | Augi
Pozde co? ;-)
o 23.07.2013, 14:43 | Skury
SOrry, přehlídnul jsem kilovatáž...
o 23.07.2013, 14:46 | Skury
Nicméně na Cimbu i na Sportmotoru je i fabia RS... 158/178kW

158kW [ Link ]
178kW [ Link ]
o 23.07.2013, 14:55 | Lukasino
1.4 a 178kW? No tě pic :o)
o 23.07.2013, 15:05 | Augi | Upraveno: 2013-07-23 15:06:42
Skury: kazdopadne dekuji, ale i ja znam Google ;-) Resp. Obe firmy mám v merku, ale ptal jsemse na realne zkusenosti... ;-)
o 23.07.2013, 15:20 | P3RF3KT
Ty vado co to vydrží ta 1.4ka se 178kw? Když si představim že moje 4,5ka ma v zakladu o 32kw víc :D
o 23.07.2013, 15:38 | H-Honza (M)
tak mám pocit, že nám Augi dá vědět :)
Cimbu bych se nebál, to svezení je pak zajímavé, údajně to v tom polu umi tacho 250km/h.
o 23.07.2013, 16:15 | Honza2.016v
vem WB lambdu, strč ji do vejfuku a projeď se.. pak si sám řekni na základě naměřenejch hodnot, jetsli to má cenu...
o 23.07.2013, 16:31 | Augi
Honza2.016v: asi jsem zabržděnej, ale k čemu totok? ;-)
o 23.07.2013, 17:16 | Honza2.016v
změříš zbytkovej objem kyslíku ve vejfukovejch plynech a na základě toho bys pak měl doladit v palivovejch mapách případně to co už seriová řj nezvládá...

u starších motorů, kde byly vstřiky kdesi na sání se s tím dalo pracovat, dnešní přímovstřikový motory maj problém, prtože ty to dokážou řídit velmi přesně a reálný nárusty po tip-ťop doladění jsou v řádu jednotek koní a Nm...jelikož to je foukačka, něco se nahnat dá zvýšením plnícího tlaku a dorovnáním paliva -dle lambdy to pK je nutnost, jinak to schoří (těm 3 KO motorům se pak nedivím..)..rozhodně to ale u tohoto motoru s tímhle řízením není akce na dopoledne, ale spíš tak na tejden to odladit aby to makalo a neschořelo...
o 23.07.2013, 17:30 | Augi
Honza: Aha, už chápala ;-)
o 24.07.2013, 19:28 | Vasekkch
Revo nedela?
o 25.07.2013, 23:12 | Nismo.Power
Jelikoz je tu i tech 132kw fakt moc a tyhle motory chcipaj regulerne kolem kila samy tak pri 178kw to uz nebude jen o wb lambde a preciznim naladeni, jasne pokud bude ok tak to jen odejde pozdejc ale i tak na takovej vykon u 1,4ky by se uz musely menit streva na odolnejsi pokid nekdo vyrabi na tento motor vubec....... Po samotnym cipu bude afr ve vejfuku tak mimo ze pri plnym to bude spalovat jak amg motory mercedesu a z vejfuku chvilkama pude nespalena smes a ve vysokejch bude chuda zase :-) takze kdyz uz cip tak zde urcite mapu delat podle wb lambdy..... Ale nejlip,se na to uplne vysrat a modlit se aby te nepotkala nejaka z x moznejch vyrobnich vad zde :-)
o 31.07.2013, 14:05 | PK | Upraveno: 2013-07-31 14:06:09
OT: :)

Je pravda, že ta životnost asi bůh ví jaká nebude, ale zase to je hezký, kolik se dneska dá z malých objemů vydolovat. Např včera jsem četl v autotipu o 1.6 turbo, který vzešel ze spolupráce Coswort a Williams - výkon kolem 500 koní :) Fakt je, že kdyby se jednalo o V8 o 5-6 litrech, tak to zní líp :) Ale co naděláme. Velkoobjemový auta už budou jen rarita...
o 31.07.2013, 14:39 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-07-31 14:41:13
PK: Je vtipné pozorovat, jak si lidé myslí, že až dnes přišla ta "zázračná doba" downsizingu a turba. Je vtipné sledovat, jak se představují motory 1,6 s turbem pro budoucí F1 2014 a mají ohromujících 600HP [ Link ] když už v 80. letech měla F1 1,5l motory s 1000 a při kvalifikaci dokonce výrazně přes 1000HP. To vše z objemu opakuji 1,5l...

Co se týče tématu, držel bych se toho co napsal Honza2,016v a holt se smířit se sérií a nebo tomu obětovat desítky tisích na zátěžové brzdě s širokopásmovou lambdou. Nic mezi tím u vyšponovanýho benzínu prostě neexistuje. Udělat čip za desítku a jednou to změřit před a po umí každý blbec, ale pak se písty diví :)))
o 31.07.2013, 14:44 | Nismo.Power
dostat výkon z malýho motoru neni vůbec žádná věda..... stačí ukázat na vpodstatě cokoliv malýho a nebude problém z něj dostat 5-10x tolik co měl :)

problém samozřejmě pak životnost kde si myslim že když vemu třebas 1,6VTEC posadí se na to nějaká T3/4 ka nafouká se to na 500hp s WB lambdou tak životnost bude o dost větší než tenhle paskvil nafoukanej na 180kw....

dneska je věda spíš o tom jak ten motor vyrobit aby se za nějakou určitou dobu určitym způsobem vysypal a zákazník si musel dojít pro nový auto :) velkoobjemový auta budou stále, prodává se jich stále mraky protože dost lidí je stále rozumem na zemi a vědi že ten větší objem dokáže ve finále stát méně peněz a když ne to tak to aspon funguje dlouho :)
o 31.07.2013, 14:50 | gizmi
DieselPower :) Pokud vim, tak Richard dela i tenhle motor..
o 31.07.2013, 15:10 | Etien (M)
T2: k tem F1 jenom dodam, ze ty 1000hp 1,5turba mely zivotnost jeden zavod a kdyz motor vydrzel o pet kol vic tak byl poddimenzovanej... navic byly extra motory pro kvalifikaci a extra pro zavod... dneska to musi vydrzet o fous dele ;-)

proste vsechno je to o kompromisu mezi vykonem a zivotnosti... zamerne nezminuji spotrebu ;-)
o 31.07.2013, 16:03 | Tuner#2
Etien: To je pravda ;)
o 01.08.2013, 07:25 | Honza2.016v
hlavně ty F1 motory fungovaly na trochu jinejch plnících tlakách - pro kvalifikaci ty nejsilnější 1500PS monstra foukali 4-5 bar:)
o 01.08.2013, 08:48 | PK
Jo jasně, že tyhle motory už tu jsou hooodně dlouho, ale právě všechno bylo určený pro závodní účely. Teď se teprve ty motory objevují v seriový výrobě. Ten zminěný 1.6 turbo je pro jaguar, kterej měl bejt původně hybrid, ale nakonec nebude...
o 01.08.2013, 09:16 | clown
1.6T ? pro Jaguar .. takze to samy co ma BMW/Mini od Peugeotu :)) (kdyz si teda Jaguar bral od PSA ropaky) :)
o 01.08.2013, 09:19 | clown
btw .. Augi, tohle uz ma zase zpet rozvod remenem, ze jo ? :)
o 01.08.2013, 09:22 | Augi
clown: To fakt netuším...
o 29.08.2013, 19:00 | luda551
Mam sice uplne neco jineho, fiat bravo 20v.
Po montazi ostrych vacek, chipu super tak na cca 2000km pak klika ven a 4 diry v bloku:D Ale aspon jsem mel 189koni misto 150 :D
o 02.09.2013, 14:28 | Knightey-
A to se vyplatilo :D :D :D
o 02.09.2013, 17:10 | Augi
Já jsem už výkon začal navyšovat, ale ne chipem ;-)
o 02.09.2013, 22:05 | schwaboid
Nápisy? :-)))
o 02.09.2013, 22:12 | Augi
schwaboid: komplet výfuk a nej svíčky, co jde sehnat. ;-) BTW značkový svíčky mi daly 5PS a 5 Nm, sám jsem tomu téměř nevěřil. Další kolo je IC a kit sání. Sám se těším na výsledek :-)
o 03.09.2013, 19:47 | Augi
Zatím spokojenost.
V sérii odbržděno 132kW a 274Nm (papírově 132, resp. 250)

Zatím jsem na 154kW a 334Nm.

Uvidíme, jak to půjde dál.
o 17.12.2013, 11:08 | Alííí
Augi: Zacinam koukat po Polu GTi, jak pokracujes s upravama? :-)
o 17.12.2013, 11:39 | Augi
Zatím jsem trochu "zamrzl" na výfuku, svíčkách, IC a KN filtru, větší brzdy, podvozek, stabík. Teď řeším Webasto, resp. mám ho doma, jen není nikdo, kdo by ho tam hodil... :-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3311 sekund.