
Navštíveno 11226x


30.08.2013, 20:03 |
kucik Budu kupovat nerez svody 4-2-1 a mám 2 možnosti. Tvar svodů je shodný, ale průměry trubek ne. Průměr origo je 45mm a průměr děr v hlavě je taky 45 mm, díra v těsnění má 50 mm.
1) Průměr vstupu je 1,75" ( 45mm) a výstupu 2"(50mm)
2) Průměr vstupu je 2"(50mm) a výstupu 2"(50mm)
Výfuk za svodama bude pokračovat tubkou 53 mm. S vnitřkem motoru není nic děláno. Pouze otevřené sání, filtr, lepší svíčky, kabely. Na výfuku je rezonátor (magnaflow délka 60 nebo 70 cm) a na konci průchozí tlumič.
Je vhodné zvětšit o těch 5 mm průměr trubek na vstupu svodů nebo raději ne?
Dat 50 a udělat přechod-rádius tech výfukových kanálů... ale posune se ti moment do vyšších otáček a trochu vzroste max výkon, pokud vse ostatní bude stejné...

31.08.2013, 22:40 |
kucik No motor je v autě a moc se mi teda bez rozebrané hlavy nechce brousit kanály, aby nenapadaly piliny dovnitř i kdybych je něčím ucpal.
Ještě dotaz na lambdu: teď jsou svody 4-1 a lambda umístěná v místě, kde se včechny 4 sbíhají. U těch 4-2-1 je místo na lambdu, kde se sbíhají jen 2 válce a pak až hodně daleko pod motorem. Bude lambda vyhodnocovat správně, když ji dám do souběhu jen 2? Nevím totiž, jestli kabel bude tak dlouhý až do toho otvoru vzadu a jestli by nevadilo prodloužení kabelů lamdy třeba kvůli zvýšení odporu.

Prodloužení nevadí, jen to musíš správně spojit, určitě do mista ze VŠECH válců...

04.09.2013, 12:03 |
kucik Byl by problém, kdyby kanály v hlavě byly větší než průměr trubky vstupu na svodech? -třeba o 1,5 mm, tzn. že by se tam udělala hranka. Ať to totiž přepočítávám jak chci, tak 1,75"= 4,445 mm. Kanál v hlavě má 45-46 mm. Psal jsem do shopu, který stejné svody prodává tady a naměřili 46 mm, jenže vím prd, jestli to nakupují jako 1,75" a nebo 2".