Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Výrobce kotoučů pro BMW a Mercedes ??

 o Navštíveno 14619x o
o 05.09.2013, 23:10 | Cormi
Nevíte někdo jaký kotouče používá BMW nebo Mercedes ? Jde o to, že ty jejich kotouče nereznou a to je přesně to co hledám :) Třeba Zimmermann má povrchovou úpravu Coat Z a píšou že je antikorozní, ale jak by to bylo v praxi? Co vím tak německé automobilky většinou používají ATE, ale ty reznou dost... vím, že jsou i speciální spreje třeba od Sonaxu, aby nekorodovaly brzdy, ale tomu bych moc nevěřil. Chystám se na další upgrade brzd a kdybych mohl volit kotouče, kde budu vědět, že náboj nezoxiduje tak neváhám. Díky


o 06.09.2013, 07:13 | crestik
pokud kotouč nerezne, je něco špatně...teda pokud to nejsou brzdy jiné cenové. Cokoliv Sonax má za zázrak, musí to být něco mastného, aby to nerezlo (na brzdy:-)
Na obou BMW mi reznou, hlavně po dešti nebo při mytí, co nám u firmy stojí BMW a M-B na testy ve věku 5-0 let, všem reznou.
o 06.09.2013, 07:29 | mr.brain
Většina nových kotoučů má už povrchovou úpravu - po obvodu a na dosedací ploše u náboje až k samotné části, kde doléhají destičky... Většinou je to černé matné lakování. Co to mám na TRW kotoučích cca 3 roky, tak to pořád drží, tak nevím :)
o 06.09.2013, 08:21 | Rajdlos
A je to takový problém nalakovat? :) Dělal jsem to u sebe na autě a stále to drží. Jen obvodovou hranu a střed.
o 06.09.2013, 08:38 | muSlim
Ako crestik, E39 s origo brzdami, stačí deň odstaviť vonku a lezie líška. Podotýkam origo brzdy ako BMW origo, žiadna "prvovýroba" a aftermarket.
o 06.09.2013, 08:50 | zipp
crestik, muSlim:
on ale nemyslí reznoucí brzdnou plochu, ta musí reznout na všech kotoučích. On má na mysli právě tu hranu a střed, o kterých tu mluví Rajdlos a mr.brain
o 06.09.2013, 08:52 | muSlim
2 zipp: joj tak, no ale ten stred a hrana reznú tiež, neviem kde videl nereznúce :-)
o 06.09.2013, 08:54 | Jozzo
asi z nerezu :-D ... jinak stejně jen tak neseženeš origo co tam montují z výroby
o 06.09.2013, 09:15 | Rajdlos
Tak ono třeba EBC děla eloxované nebo pozink. Takže ty středy moc nereznou.
o 06.09.2013, 09:21 | Vasekkch
Ten Z-Coat od zimmermanu funguje super. Po zimě kotouče vykvetlé nemám.
o 06.09.2013, 09:23 | Vasekkch

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 06.09.2013, 09:31 | RedBaron
Ať to vyrábí kdo chce, bude to s tovární kontrolou kvality zcela jistě úplně jiná série, kterou v druhovýrobě neseženeš. Takže si zajdi pro origo nebo nech zajít chuť :-)
o 06.09.2013, 09:40 | muSlim | Upraveno: 2013-09-06 09:40:58
2 RedBaron: no ono práve nie úplne, prvýkrát ma origo výroba sklamala teraz u BMW. Kotúče mali najeto asi 2k km a skrútili sa oplátky... samo zajeté, zabrzdené, zahrievané, neznásilňované, nevzali kaluž nič, proste z ničoho nič... A samo reznú ako každý iný kotúč :-)
o 06.09.2013, 09:42 | Fox_cali
od tectanu ochranny lak na motor, samozrejme bezbarvy, sestrikal jsem s tim koutouce jak stredy tak obvodovou hranu, je to dost lepkave tak se mi prilepily desticky ke kotouci ale to se po rozjeti hned povolilo, uz jsem umyval i kola takze se vody dostalo na kotouce fakt hodne, brzdna plocha chytne okamzite lisku a to co mam osetrene tim lakem tak zatim nic ;) ale v zime nejezdim
o 06.09.2013, 09:43 | RedBaron
Tak to je přinejmenším divný, já skončil po veškeré druhovýrobě do 3 tisíc km v klepání celýho předku, tak jsem koupil origo, teď mám na origách 60 tisíc, druhý destičky a ani náznak vibrace. Je to origo díl? Jestli ano, jdi je vyreklamovat.
o 06.09.2013, 09:47 | muSlim
2 RedBaron: jj origo, z BMW v Ulm-e... premýšľam práve že ich zhodím a pošlem, len to nemám čas riešiť... i keď sa trochu bojím že ma s tým vyfakujú :-(
o 06.09.2013, 10:01 | tappaja
Mam Zimmermany a jsou snad pozinkovany, hrana a naboj vypada jak novej. A to jsem na to vzal parkrat i kyselinovej cistic kol.
o 06.09.2013, 11:04 | H-Honza (M)
k tomu co pise RB s Muslim, nevim jak u BMW, ale treba u koncernu origo kotou nebo jiny dil nemusi byt nutne origo, v tom smyslu ze do prvovyroby se proste dodavaji jine dily, nez ty, ktere pak clovek koupi v autorizovanym servisu.
Nemuzu najit ten odkaz, kde byla ukazka toho ze treba kotouce nebo desky do fabriky sly od dodavatele z nemecke tovarny.
Ty samy kotouce a desky z prodejny autorizovanyho servisu ale uz byly vyrobeny v cine, tusim se to tykalo ATE.
o 06.09.2013, 17:59 | dj.DEKL
Origo kotouce na Mondeo MK3 taky nereznou :-)
o 07.09.2013, 22:00 | Nora
Po nových deskách ATE LD neboli Ceramic činné plochy reznou minimálně, zanechává to na kotouči povrch z desek.
o 16.09.2013, 14:34 | Cormi
ok diky vsem za prispevky... vidim to tak jak jsem se rozhodl - Zimmermanny a desticky ATE Ceramic, jenom si jeste rozmyslim jestli ty naboje a obvodove plochy necim osetrim nebo nastrikam...

jinak jeste dalsi vec jsou plechy za kotoucema a trmeny... bud to dam do prasku nebo nechat pozinkovat, mate s tim nekdo zkusenost ?? Brzdice uz jsem v prasku mel a slo to casem dolu (nejspis mi na to hovada dali normalni prasek)... tak by me jenom zajimalo jakej typ praskovy barvy pouzit na trmeny a nebo jestli nechat rovnou pozinkovat... origo VW brzdice na novejsich modelech vypadaji ze jsou v pozinku, jenom zadni brzdice jsou pry hlinikovy tak ted nevim... Ty velky co jsem daval 100% ale budu davat zpatky maly a u tech si nejsem jistej jestli ocel nebo hlinik... klasika koncern 232x9mm (menil sem za vetrany 256x22mm jako ma jednickova Octavka RS)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.304 sekund.